فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید واسه یک شرکت که فعالیتش رو تازه شروع کرده میخوام سند بزنم .پرینت بانکی یا موجودی نقد و بانکش رو از اول سال گرفتم ولی کارو فعالیت از ماه آذر تا اسفند بوده .حالا میخوام بدونم که من از یک فروردین تا یک آذر که فعالیت نبوده و بصورت شخصی با حسابش کار میکرده چجور باید سند بزنم؟
با سلام و خسته نباشید واسه یک شرکت که فعالیتش رو تازه شروع کرده میخوام سند بزنم .پرینت بانکی یا موجودی نقد و بانکش رو از اول سال گرفتم ولی کارو فعالیت از ماه آذر تا اسفند بوده .حالا میخوام بدونم که من از یک فروردین تا یک آذر که فعالیت نبوده و بصورت شخصی با حسابش کار میکرده چجور باید سند بزنم؟
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 06/04/1394        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ آیا راه اندازی شرکت تجارت الکترونیک نیاز به گرفتن مجوز از ارگان یا اداره ای داره؟
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 11/11/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام وسپاسگزاری از همکاری شما-من قبلا از مشاوران شما در ارتباط با نوشتن دفاتر سوال کردم ولی جوابی نگرفتم -لطفا در ارتباط بااینکه در چه صورتی می توانیم برای یک ماه یک سند در دفاتر قانونی جهت ارائه به اداره مالیاتی بزنیم چه شرایطی باید داشته باشد وچگونه ؟ودوم اینکه اگه شرکتی از ایتدا سال شروع به فعالیت کند ولی حسابداری نداشته باشد وتمام اسناد از ابتدا سال درماه 7و8سند بخورد مشکلی دارد وویا اینکه تابع قوانین خاص است باید چه کار کرد ؟لطفا خواهش می کنم راهنمائی بفرمائید ممنون خیلی سپاسگزارم از همراهی شما
با سلام وسپاسگزاری از همکاری شما-من قبلا از مشاوران شما در ارتباط با نوشتن دفاتر سوال کردم ولی جوابی نگرفتم -لطفا در ارتباط بااینکه در چه صورتی می توانیم برای یک ماه یک سند در دفاتر قانونی جهت ارائه به اداره مالیاتی بزنیم چه شرایطی باید داشته باشد وچگونه ؟ودوم اینکه اگه شرکتی از ایتدا سال شروع به فعالیت کند ولی حسابداری نداشته باشد وتمام اسناد از ابتدا سال درماه 7و8سند بخورد مشکلی دارد وویا اینکه تابع قوانین خاص است باید چه کار کرد ؟لطفا خواهش می کنم راهنمائی بفرمائید ممنون خیلی سپاسگزارم از همراهی شما
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
تاریخ ثبت: 16/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام روز بخیر خواستم بخش های مدیریت منابع انسانی رو بدونم. فرآیند جذب و نگهداری جزء ش هست؟
سلام روز بخیر خواستم بخش های مدیریت منابع انسانی رو بدونم. فرآیند جذب و نگهداری جزء ش هست؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام و عرض ادب؛ دانشجوی ارشد فوق لیسانس فلسفه هستم؛ به دنبال یک کار نیمه وقت بعدازظهر در دفاتر بیمه هستم؛ لطفا راهنمایی کنید؛
سلام و عرض ادب؛ دانشجوی ارشد فوق لیسانس فلسفه هستم؛ به دنبال یک کار نیمه وقت بعدازظهر در دفاتر بیمه هستم؛ لطفا راهنمایی کنید؛
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ چگونه باید یک کنسرسیوم با استفاده از دو شرکت مسئولیت محدود ثبت نمود. با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 14/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و عرض ادب و احترام کسب و کار کوچکی تا به حال دو سال فعالیت داشته ،و تضامنی بوده است تا کنون تقسیم سودصورت نگرفته.میزان برداشت و سرمایه ی اولیه شرکاء مشخص است اما سود وزیان انباشته مشخص نیست.با تعیین بدهی ها و داراییهای این کسب و کار چگونه می توان سود انباشته و سرمایه ی فعلی آن را مشخص کرد؟ با سپاس
سلام و عرض ادب و احترام کسب و کار کوچکی تا به حال دو سال فعالیت داشته ،و تضامنی بوده است تا کنون تقسیم سودصورت نگرفته.میزان برداشت و سرمایه ی اولیه شرکاء مشخص است اما سود وزیان انباشته مشخص نیست.با تعیین بدهی ها و داراییهای این کسب و کار چگونه می توان سود انباشته و سرمایه ی فعلی آن را مشخص کرد؟ با سپاس
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 04/03/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام . من قرارداد یک ساله( با عنوان ) مقاطعه کاری با شرکتی بسته بودم و حدود بعد از 5 ماه بدون ارائه هیچ مدرکی بهم گفتند که از فردا سرکار نیا . طی م
با سلام . من قرارداد یک ساله( با عنوان ) مقاطعه کاری با شرکتی بسته بودم و حدود بعد از 5 ماه بدون ارائه هیچ مدرکی بهم گفتند که از فردا سرکار نیا . طی مستنداتی که به اداره کار ارائه کردم هیات تشخیص قرارداد را قرارداد کاری عنوان کرد و رای به بازگشت این جانب به محل کار را داد. کارفرما شکایت کرده و گفته این قرارداد ، قرارداد مقاطعه کاری است و در صلاحیت رسیدگی توسط اداره کار نیست . حال منتظر جلسه هیات حل اختلاف می باشم . آیا امکان دارد رای برگردد ؟ این جانب مدارکی به هیات تشخیص ارائه داده بودم که تعداد ساعات کاری که باید در ماه کار کنم در آن مشخص است که در قرارداد ( به قول کارفرما مقاطعه کاری ) به آن اشاره ای نکرده است . از طرفی از شرایط مقاطعه کاری بایستی کارگرانی زیر نظر من کار کنند و طبق ماده 13 قانون کار بیمه آنها را نیز بپردازم در صورتی که بنده خودم تنها بودم و حتی بیمه مرا نیز کارفرما پرداخت نکرده است . 2- با توجه به اینکه هیات تشخیص به نفع من رای داده و کارفرما اعتراض دارد می توانم طبق تبصره ماده 18 قانون کار ( نصف حقوق ماهیانه تا تعیین تکلیف پرونده ) از کارفرما طلب نمایم ؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 01/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام واحترام مجدد جناب آقای دکترسیف ضمن خسته نباشید خواهشمنداست چالش های مدیریت منابع انسانی درایران را اعلام فرمایید. باتقدیم سپاس
باسلام واحترام مجدد جناب آقای دکترسیف ضمن خسته نباشید خواهشمنداست چالش های مدیریت منابع انسانی درایران را اعلام فرمایید. باتقدیم سپاس
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 15/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام میبخشید چندسوال داشتم : 1. چرا در شهرستان آبادان در سازمان اتوبوسرانی نیرو توسط پیمانکار تامین می شود ؟ درصورتی که طبق مصوبه مجلس سازمانها خود باید اقدام به جذب نیرو کنند. 2.آیارانندگی اتوبوس خط واحد جزء مشاغل سخت محسوب می شود ؟ 3.سن و میزان سابقه بیمه تامین اجتماعی رانندگان مشاغل سخت چند سال است؟ با تشکر
باسلام میبخشید چندسوال داشتم : 1. چرا در شهرستان آبادان در سازمان اتوبوسرانی نیرو توسط پیمانکار تامین می شود ؟ درصورتی که طبق مصوبه مجلس سازمانها خود باید اقدام به جذب نیرو کنند. 2.آیارانندگی اتوبوس خط واحد جزء مشاغل سخت محسوب می شود ؟ 3.سن و میزان سابقه بیمه تامین اجتماعی رانندگان مشاغل سخت چند سال است؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام وخسته نباشید .آیا شرکت تجار ی که مستاجر محسوب میشود باید مالیات اجاره محل شرکت را پرداخت نماید .اگر اینطور است لطفا نحوه محاسبه مالیات را توضیح بفرمایید. با تشکر بخاطر راهنماییایتان .
با عرض سلام وخسته نباشید .آیا شرکت تجار ی که مستاجر محسوب میشود باید مالیات اجاره محل شرکت را پرداخت نماید .اگر اینطور است لطفا نحوه محاسبه مالیات را توضیح بفرمایید. با تشکر بخاطر راهنماییایتان .
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم ذخیره مالیات چه حسابی هست و چجور در پایان سال مالی ثبتش کنم و سند بزنم؟ شرکت ما شرکت پیمانکاری است
با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم ذخیره مالیات چه حسابی هست و چجور در پایان سال مالی ثبتش کنم و سند بزنم؟ شرکت ما شرکت پیمانکاری است
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 22/04/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام می خواستم ببینم درموردقیمت تمام شده پول منبع معتبری داریدمعرفی کنید.باتشکر
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 10/05/1393        آخرین مشاهده: 30/03/1405

مشاوره/ استاد گرامی لطفا بفرمایید شرح شغل کارشناس ارتباطات در سازمان چیست ؟ با تشکر
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 03/08/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام من 5 سال پیش به دنبال جواز کسب کافی نت رفتم و تمام کارهای ان از جمله تشکیل پرونده مالیاتی را انجام دادم ولی بعد پشیمان شدم و بدون گرفتن جواز کسب به دنبال گرفتن جواز اغذیه فروشیرفتم و جواز اغذیه فروشی گرفتم و برای ان هم پرونده مالیاتیتشکیل دادم ولی هر دو برگه کافی نت و اغذیه فروشی در پرونده مالیاتی من هست پس از مدتی کار را تعطیل کردم و به اداره مالیات نیز اطلاع دادم که کار نمیکنم و مامور مالیات نیز هیچ برگه مفاصاحسابی برای من صادر نکرد حدود یکسال پیش به اداره مالیات رفتم برای پیگیری وضعیتم که مامور مالیات گفت دو هفته دیگه بیا مفاصا حساب بگیر ولی من نرفتم تا الان که دوباره3 ماه است کار را شروع کردم. بنده الان نگران وضعیتم هستم و بدلیل اینکه درامدی نداشتم نرفتم مفاصا بگیرم و کار جدیدم را نیز 3 ماه است شروع کردم. لطفا من را راهنمایی کنید اگر مفاصا نگیرم و پرداخت نکنم چه عواقبی دارد برای کاری که تازه 3 ماه است شروع کردم باید امسال اظهار نامه پر کنم؟ ضمنا من برگه ای مبنی بر عدم فعالیتم در شغل کافی نت از اتحادیه گرفته ام. با تشکر
با سلام من 5 سال پیش به دنبال جواز کسب کافی نت رفتم و تمام کارهای ان از جمله تشکیل پرونده مالیاتی را انجام دادم ولی بعد پشیمان شدم و بدون گرفتن جواز کسب به دنبال گرفتن جواز اغذیه فروشیرفتم و جواز اغذیه فروشی گرفتم و برای ان هم پرونده مالیاتیتشکیل دادم ولی هر دو برگه کافی نت و اغذیه فروشی در پرونده مالیاتی من هست پس از مدتی کار را تعطیل کردم و به اداره مالیات نیز اطلاع دادم که کار نمیکنم و مامور مالیات نیز هیچ برگه مفاصاحسابی برای من صادر نکرد حدود یکسال پیش به اداره مالیات رفتم برای پیگیری وضعیتم که مامور مالیات گفت دو هفته دیگه بیا مفاصا حساب بگیر ولی من نرفتم تا الان که دوباره3 ماه است کار را شروع کردم. بنده الان نگران وضعیتم هستم و بدلیل اینکه درامدی نداشتم نرفتم مفاصا بگیرم و کار جدیدم را نیز 3 ماه است شروع کردم. لطفا من را راهنمایی کنید اگر مفاصا نگیرم و پرداخت نکنم چه عواقبی دارد برای کاری که تازه 3 ماه است شروع کردم باید امسال اظهار نامه پر کنم؟ ضمنا من برگه ای مبنی بر عدم فعالیتم در شغل کافی نت از اتحادیه گرفته ام. با تشکر
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و تشکر از سایت بسیارمفیدتون. من حسابدار یک شرکت پیمانکاری هستم.دوسؤال داشتم:1-بعضی از نیروهای حقوق بگیر ماجایی غیر از شرکت ما بیمه شون پرداخت میشه.ایا این مسأله از نظر مسایل مالیاتی و اظهارنامه ای مشکلی ایجادنمیکنه؟ اگربله، راه حلش چیه؟ 2-ما نیروهایی داریم که پرسنل موقتن.یعنی مثلا 20 روزکار میکنن و میرن و ما براشون بیمه واریزنمیکنیم.حالا یا بدلیل اینکه شماره بیمه ندارن یا اینکه چشم پوشی میکنیم.تکلیف اینجور نیروها چیه از نظرهزینه حقوق و مالیات؟ ممنون از لطف شما.جزاکم خیرا
با سلام و تشکر از سایت بسیارمفیدتون. من حسابدار یک شرکت پیمانکاری هستم.دوسؤال داشتم:1-بعضی از نیروهای حقوق بگیر ماجایی غیر از شرکت ما بیمه شون پرداخت میشه.ایا این مسأله از نظر مسایل مالیاتی و اظهارنامه ای مشکلی ایجادنمیکنه؟ اگربله، راه حلش چیه؟ 2-ما نیروهایی داریم که پرسنل موقتن.یعنی مثلا 20 روزکار میکنن و میرن و ما براشون بیمه واریزنمیکنیم.حالا یا بدلیل اینکه شماره بیمه ندارن یا اینکه چشم پوشی میکنیم.تکلیف اینجور نیروها چیه از نظرهزینه حقوق و مالیات؟ ممنون از لطف شما.جزاکم خیرا
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 08/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من در حال ثبت شرکت هستم و در تارخ 20/12/90 ثبت شرکت من تمام می شود آیا من باید دفاتر روزنامه سال 90 را بگریم ویا فقط گرفتن دفاتر سال 91 کافی است . و همچنین من از کجا می توانم بفهمم سال مالی من کی است . بسیار متشکرمَ
با سلام من در حال ثبت شرکت هستم و در تارخ 20/12/90 ثبت شرکت من تمام می شود آیا من باید دفاتر روزنامه سال 90 را بگریم ویا فقط گرفتن دفاتر سال 91 کافی است . و همچنین من از کجا می توانم بفهمم سال مالی من کی است . بسیار متشکرمَ
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 22/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام میشه در مورد فعالیت های انجام شده در شرکت ماشین سازی تاشا مختصری توضیحات در سایت قرار بدین با تشکر
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 07/10/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ حق مسکن 20 هزار تومان است لطفا بابت 40 هزار تومان پاسخ مستدل ارائه فرمایید
مصطفی عبدی
مصطفی عبدی
تاریخ ثبت: 11/06/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض خسته نباشید سوالی داشتم راجع به اینکه 1-میزان مرخصی یک کارگر درسال چقدر است اینکه گفته شده سی روز با احتساب جمعه یعنی چه؟ 2- کارگری که مثلا سه ماه اول سال سی روز مرخصی خود را رفته ، ایا باید مرخصی در ماه چهارم را غیبت حساب کرد ؟ اگر بله مسلما کارکرد او در پایان سال از 365روز کمتر میشود، سوالم اینست که ایا مرخصی سالانه نسبت به کارکرد است یانه؟ اگر هست پس اخر سال کارکرد او مثلا 320روزمیشود که سی روز مرخصی خود راهم رفته از ان طرف نسبت مرخصی در 320روز به 365روز کمتر میشود ؟لطفا بنده را راهنمایی فرمایید با تشکر از شما اقای کاوه
با سلام و عرض خسته نباشید سوالی داشتم راجع به اینکه 1-میزان مرخصی یک کارگر درسال چقدر است اینکه گفته شده سی روز با احتساب جمعه یعنی چه؟ 2- کارگری که مثلا سه ماه اول سال سی روز مرخصی خود را رفته ، ایا باید مرخصی در ماه چهارم را غیبت حساب کرد ؟ اگر بله مسلما کارکرد او در پایان سال از 365روز کمتر میشود، سوالم اینست که ایا مرخصی سالانه نسبت به کارکرد است یانه؟ اگر هست پس اخر سال کارکرد او مثلا 320روزمیشود که سی روز مرخصی خود راهم رفته از ان طرف نسبت مرخصی در 320روز به 365روز کمتر میشود ؟لطفا بنده را راهنمایی فرمایید با تشکر از شما اقای کاوه
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 19/12/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام علیکم ممنون می شوم اگر شرح وظایف مدیر طرح و برنامه ریزی را در یک واحد تولیدی اعلام بفرمایید.
سلام علیکم ممنون می شوم اگر شرح وظایف مدیر طرح و برنامه ریزی را در یک واحد تولیدی اعلام بفرمایید.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/10/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نیاشید بنده 5سال بود که در یک شرایط خیلی بد جز نیروی پیمانی شرکت گاز همدان(نشت یاب) بودم از اول اسفند امسال هنگامی که امید داشتیم داریم جذب خود شرکت میشویم حدود 10نفر از ماها رو اخراج کردند دلیل هم میارند که بخاطر حرف دولت پیمانکار قبلی رو بهش وقت دادیم و اونم گفته من به4نفر بیشتر حقوق نمیدم واسه همین شما رو تعدیل کرده ایم تا وضعیت مشخص بشه.شایدهم 3الی4ماهی طول بکشه ,اگه هم جایی شاکی بشید لج ولجبازی میشه و همین یک درصد امید برگشت هم از دست میدید!مگه دولت نگفته کسی نباید بخاطر این موضوع اخراج بشه.خواهش میکنم مرا راهنمایید کنید که چکار کنم چون در این5سال خیلی ها رو دیدم که الکی اینا اخراجشون کردند و دیگه برنگشتند؟
سلام خسته نیاشید بنده 5سال بود که در یک شرایط خیلی بد جز نیروی پیمانی شرکت گاز همدان(نشت یاب) بودم از اول اسفند امسال هنگامی که امید داشتیم داریم جذب خود شرکت میشویم حدود 10نفر از ماها رو اخراج کردند دلیل هم میارند که بخاطر حرف دولت پیمانکار قبلی رو بهش وقت دادیم و اونم گفته من به4نفر بیشتر حقوق نمیدم واسه همین شما رو تعدیل کرده ایم تا وضعیت مشخص بشه.شایدهم 3الی4ماهی طول بکشه ,اگه هم جایی شاکی بشید لج ولجبازی میشه و همین یک درصد امید برگشت هم از دست میدید!مگه دولت نگفته کسی نباید بخاطر این موضوع اخراج بشه.خواهش میکنم مرا راهنمایید کنید که چکار کنم چون در این5سال خیلی ها رو دیدم که الکی اینا اخراجشون کردند و دیگه برنگشتند؟
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  153  152  151  150  149  148  147  146  145  144  143  142  141  140  139  138  137  136  135  134  133  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )