فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ باعرض سلام. من در فکر ایجاد یک سایت b2b (شامل عرضه اکثر خدمات و محصولات)می باشم. سوال اینکه: 1- در فضای کسب و کار فعلی کشور تا چه میزان این ایده می تواند سود آور باشد؟ 2- چه موانعی در این خصوص وجود دارد؟ 3- برآورد هزینه برای راه اندازی آن چقدر است؟ باتشکر فراروان.
باعرض سلام. من در فکر ایجاد یک سایت b2b (شامل عرضه اکثر خدمات و محصولات)می باشم. سوال اینکه: 1- در فضای کسب و کار فعلی کشور تا چه میزان این ایده می تواند سود آور باشد؟ 2- چه موانعی در این خصوص وجود دارد؟ 3- برآورد هزینه برای راه اندازی آن چقدر است؟ باتشکر فراروان.
کمال زرندی
کمال زرندی
تاریخ ثبت: 09/10/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام بارعایت ادب واحتراماینجانب لیسانس حسابداری و علاقمند به حسابرسی دراین شرکت می باشم ولی سابقه کار ندارم لطفاراهنمایی بفرمایید؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ سلام خواستم نظر شما رو درمورد درآمد و سود سالن های پرورش قارچ دکمه ای بدونم به نظر شما به صرفه هست یه نه؟با توجه به این که بنده سرمایه چندانی برای زدن گلخانه ندارم به نظرم بد نیس که از پروزش قارچ شروع کنم،نظر شما چیه؟
سلام خواستم نظر شما رو درمورد درآمد و سود سالن های پرورش قارچ دکمه ای بدونم به نظر شما به صرفه هست یه نه؟با توجه به این که بنده سرمایه چندانی برای زدن گلخانه ندارم به نظرم بد نیس که از پروزش قارچ شروع کنم،نظر شما چیه؟
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 15/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ باسلام خدمت آقای اسدی اینجانب قبلا هم خدمت عرض کردم که فرزند شهید می باشم و29سال 6ماه خدمت در آموزوپرورش دارم بر اساس قانون مصوب مجلس وابلاغ از طرف رییس جمهور به دستگاه های دولتی چرا با بازنشستگی ارفاقی اینجانب موافقت نمی شود و6ماه را اگر ارفاق کنند بنده با 30سال خدمت باز نشست می شوم در این رابطه کمک کنید یاراه های قانونی انرا اعلام بفرمایید .چون وقت کم است لطفا هر جه سریع تر جواب ارسال شود. با تشکر
باسلام خدمت آقای اسدی اینجانب قبلا هم خدمت عرض کردم که فرزند شهید می باشم و29سال 6ماه خدمت در آموزوپرورش دارم بر اساس قانون مصوب مجلس وابلاغ از طرف رییس جمهور به دستگاه های دولتی چرا با بازنشستگی ارفاقی اینجانب موافقت نمی شود و6ماه را اگر ارفاق کنند بنده با 30سال خدمت باز نشست می شوم در این رابطه کمک کنید یاراه های قانونی انرا اعلام بفرمایید .چون وقت کم است لطفا هر جه سریع تر جواب ارسال شود. با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 14/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ وقت بخیر دو نفر هستیم که وب سایتی را راه اندازی نموده ایم. آیا نمونه قرارداد برای این گونه کارهای مشارکتی وجود دارد؟اگر در آینده این وب سایت دارای منافع مادی گردد،‌چطور می توان سود آن را بین خود تقسیم نماییم؟ چطور مقدار فعالیت هر یک ازما در سهم بندی سود آینده تاثیرگذار خواهد بود؟ با تشکر از شما
وقت بخیر دو نفر هستیم که وب سایتی را راه اندازی نموده ایم. آیا نمونه قرارداد برای این گونه کارهای مشارکتی وجود دارد؟اگر در آینده این وب سایت دارای منافع مادی گردد،‌چطور می توان سود آن را بین خود تقسیم نماییم؟ چطور مقدار فعالیت هر یک ازما در سهم بندی سود آینده تاثیرگذار خواهد بود؟ با تشکر از شما
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 11/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت استاد عزیز عرض کنم که شرکت ما بازرگانی است و در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آبکاری فعالیت دارد سیستم حسابداری آن ادواری و روش محاسبه موجودی مواد و کالا پایان دوره میانگین ثابت است . در رابطه با بحث جدول بهای تمام شده مورد نیاز دارایی(گردش مواد اولیه و کالای ساخته شده ) سئوالی داشتم : 1- شرکت ما علاوه بر خرید هاش از شرکتها و افراد متفرقه یک سری مواد دیگری مثل آب و الکل و سود و... به این محصولات اضافه می کند که باعث میشود تغییراتی در آنها ایجاد شود و همچنین حجم آنها نیز تغییر کند به فرض مثال با آب رقیق می کند و... در هر صورت برای تهیه این جدول چه باید کرد؟ یعنی منظورم اینه که آیا فرمت خاصی دارد تهیه اینها ؟ ؟؟ از ظرفی حسابدار قبلی بدون پایه و اساس موجودی پایان دوره مواد و کالا را در اظهار نامه به مبلغی 264300 اعلام کرده و اظهار نموده است . اما ریز این اسناد موجود نیست و در سیتم اکثر موجودی ها منفی است . 2- فقطططط موجودی پایان دوره با یکی از روش های قیمت گذاری برآورد قیمت میشه یا باید کل خرید ها رو نیز با براورد قیمت محاسبه کرد ؟ 3- علاوه بر آن ممیز ما در دارایی میگه که من یه گردش از مواد اولیه میخوام و یه گردش از کالای ساخته شده و همچنین یه فرمول جهت اثبات این ارتباط .... حقیقت من در این ضمینه اطلاعاتی ندارم ممنون میشم اگه بهم کمک کنید و در صورتی که فرمت آماده اکسلی نمونه از آن دارید برای من ارسال فرمایید. قبلا از بذل توجه شما سپاسگذارم محسن چیت ساز
ابوالفضل قدمی
ابوالفضل قدمی
تاریخ ثبت: 29/06/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب با تخصص در زمینه تامین تجهیزات صنعتی کالاهای نایاب و کمیاب چگونه میتوانم مشتریان خود را در ایران بدست آورم.
با سلام اینجانب با تخصص در زمینه تامین تجهیزات صنعتی کالاهای نایاب و کمیاب چگونه میتوانم مشتریان خود را در ایران بدست آورم.
علیرضا نیکوکار
علیرضا نیکوکار
تاریخ ثبت: 28/12/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام می خواستم سوال کنم شرکت با مسئولیت محدود اگر بخواهد انحلال انجام دهد و بدهی مالیاتی حدود هشت میلیون تومان و بدهی بیمه چهار میلیون داشته باشد 1- آیا انحلال بدون پرداخت بدهی هابه علت عدم توانایی مالی امکان پذیر می باشد 2- آیا با قانون جدید این مبلغ ، هیات مدیره ممنوع الخروج می شوند یا خیر ؟ 3- لطفا مراحا انحلال را توضیح دهید؟ با تشکر
با سلام می خواستم سوال کنم شرکت با مسئولیت محدود اگر بخواهد انحلال انجام دهد و بدهی مالیاتی حدود هشت میلیون تومان و بدهی بیمه چهار میلیون داشته باشد 1- آیا انحلال بدون پرداخت بدهی هابه علت عدم توانایی مالی امکان پذیر می باشد 2- آیا با قانون جدید این مبلغ ، هیات مدیره ممنوع الخروج می شوند یا خیر ؟ 3- لطفا مراحا انحلال را توضیح دهید؟ با تشکر
بهمن آزموده
بهمن آزموده
تاریخ ثبت: 22/06/1393        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلا و عرض خسته نباشید آیا مزایایی از قبیل حق اولاد و مسکن و خواروبار و عائله مندی به کارکنان خانم تعلق می گیرد یا خیر؟ با تشکرارادتمند شما
با سلا و عرض خسته نباشید آیا مزایایی از قبیل حق اولاد و مسکن و خواروبار و عائله مندی به کارکنان خانم تعلق می گیرد یا خیر؟ با تشکرارادتمند شما
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 31/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ درود برشما می خواهم در یک شرکت بازرگانی بودجه تنظیم کنم لطفا راهنمایی فرمایید با سپاس
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 22/04/1394        آخرین مشاهده: 30/03/1405

مشاوره/ با سلام من مسئول حقوق ودستمزد یک شرکت خدماتی هستم و ازآنجاکه در پروژهای مختلف مزایای مختلفی از قبیل پاداش،غذا،ایاب و ذهاب و موبایل و کیفیت کاربه مسئولان پروژها پرداخت میشود وهمچنینی در حال حاضر مالیات محاسبه شده طبق کل ناخالص پرداختی که شامل همه مزایای پرداختی مذکور نیز میباشد خواهشمندم با بند و تبصره قانونی بفرمایید که آیا همه مزایا مذکور (طبق روال کنونی شرکت)شامل مالیات میشودواگرنه کدامیک مشمول مالیات است باتشکر
با سلام من مسئول حقوق ودستمزد یک شرکت خدماتی هستم و ازآنجاکه در پروژهای مختلف مزایای مختلفی از قبیل پاداش،غذا،ایاب و ذهاب و موبایل و کیفیت کاربه مسئولان پروژها پرداخت میشود وهمچنینی در حال حاضر مالیات محاسبه شده طبق کل ناخالص پرداختی که شامل همه مزایای پرداختی مذکور نیز میباشد خواهشمندم با بند و تبصره قانونی بفرمایید که آیا همه مزایا مذکور (طبق روال کنونی شرکت)شامل مالیات میشودواگرنه کدامیک مشمول مالیات است باتشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من کارمند رسمی بانک ملی هستم. خانمم چند روز پیش زایمان کرد و الان که طبق قاون اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده تبصره 2 ، میخوام از 2 هفته مرخصی تشویقی استفاده کنم میگن باید خانمت هم شاغل باشه و از من گواهی اشتغال بکار میخوان. آیا این قانون برای همه دستگاه های دولتی و خصوصی الزامیه. آیا این که کارگزینی به من میگه باید خانمت هم شاغل باشه که بهت 2 هفته مرخصی بدیم درست هست یا نه؟ ممنون
سلام من کارمند رسمی بانک ملی هستم. خانمم چند روز پیش زایمان کرد و الان که طبق قاون اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده تبصره 2 ، میخوام از 2 هفته مرخصی تشویقی استفاده کنم میگن باید خانمت هم شاغل باشه و از من گواهی اشتغال بکار میخوان. آیا این قانون برای همه دستگاه های دولتی و خصوصی الزامیه. آیا این که کارگزینی به من میگه باید خانمت هم شاغل باشه که بهت 2 هفته مرخصی بدیم درست هست یا نه؟ ممنون
تقی بیات
تقی بیات
تاریخ ثبت: 05/04/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب در سال 1382 یک باب انباری خود را قبل ازدریافت پایان کارساختمانی از شهرداری تبدیل به مغازه کردم و طبق رای کمیسیون ماده صد شهردار با پرداخت مبلغی مشخص بعنوان تعرفه تبدیل انباری به مغازه توانستم انباری فوق را تبدیل به مغازه کنم و با دریافت پروانه کسب چند سالی است مشغول کاسبی میباشم در سال 1383 پس از دریافت پایان کار ساختمان مذکور که دارای 6 باب مغازه و 12 واحد مسکونی بود پس از دریافت صورتمجلس تفکیکی از اداره ثبت ، تمام واحد ها را فروختم و 5 مغازه را نیز واگذار کردم در سال1390 به اداره ثبت مراجعه کردم که سند انباری فوق را تفکیک نمایم که اداره ثبت موکول به اخذ رضایت نامه مخضری از همه مالکین واحد های تجاری و مسکونی می نمایدبنده از تعداد مالکین تعداد 15 واد از مجموع 18 واحد رضایت نامه محضری گرفته ام ولیکن اداره ثبت موکول به همه 18 مالک نموده است با توجه به ماده 9 قانون تملیک اپارتمان ها که اذعان میدارد هرگونه تغییر در فضای اختصاصی نیاز به جلب رضایت اکثریت مالکین دارد چنین برداشت میشود که تعداد نصف بعلاوه یک از مالکین باشد خود قانون تلیک اپارتمانها صراحتا از کلمه اکثریت مالکین نموده با توجه به اینکهرضایت تعداد 15 نفر از مجموع 18 نفر را اخذ نموده ام و چه از نظر تعداد مالکین و چه از نظر مقدار مساحت بیش از 85 درصد رضایت صاحبان اپارتمانها را اخذ نموده ام متاسفانه اداره ثبت با استناد بند 19 ائین نامه داخلی اداره تبت در خصوص تفکیک اپارتمانهااز صدور سند مالکیت برای مغازه ام خودداری میکند و این در صورتی است که همه واحد های اپارتمانی علی رغم داشتن سند مسکونی در حال استفاده از فضای اداری ان مجتمع میکنند و همه در ان مجتمع بصورت دفاتر شرکت های تجاری استفاده میکنند و طبق مدارک کمیسیون ماده صد شهرداری و تاریخ اتمام پایان کار همه خریداران اپارتمانهای مجتمع فوق بر این امر واقف بودند که انباری بنده تبدیل به مغازه شده و میدانستن که دارای پروانه کسب میباشم توضیح اینکه طبق صورتمجلش تفکیکی انباری فوق فقط از طرف خیابان دارای درب ورود بوده و هیچگونه دسترس به فضای داخلی و مشاعات در مجتمع اپارتمانی فوق را ندارد استدعا دارم نظر حقوقی خود را در مورد دریفات سند مالکیت مغازه فوق بیان نماائید شایان ذکر است مجتمع فوق دارای سند مالکیت رسمی میباشد و همه واحدها و قطعات ان فروخته شده و فقط این انباری را تبدیل به مغازه کرده ام که اداره ثبت به شرحی که دادم از صدور سند تفکیکی بدلیل اخذ رضایت همه مالکین موکول به صدور سند کرده است با تشکر ؟
بهمن آزموده
بهمن آزموده
تاریخ ثبت: 03/08/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام من حسابدار هستم.در آبان ماه گذشته با توجه به مشکلات محل کار نامه ای به مدیریت نوشتم و از ایشان خاستم امورات شرکت را سروسامان دهد.اما متاسفانه نامه به دست ایشان نرسید و نامه پاره شده در سطل موجود بود.دقیقا دو ماه بعد پانزدهم دی ماه نامه ای به ایشان نوشتم و از مسایل حسابداری شرکت رد مسئولیت کردم و به ایشان اعلام نمودم اگر وضع به همین صورت باشد استعفا داده و ازشرکت می روم.اما جوابی از سوی ایشان دریافت نشد.چون ایشان شرکت تشریف نمی آوردند بنابراین نامه ها را به خواهر ایشان که مسئول دفتر بودند تحویل تا به ایشان تحویل دهند.چون پاسخی نیامد دوباره بیست و هفتم دی ماه نامه ای نوشتم و اعلام داشتم تا پایان ماه اگر جوابی دریافت نشود استعفا می دهم.روز سی ام استعفا نامه خود را کتبا به خواهر ایشان تحویل نمودم و ایشان با تحویل حسابداری برای اینجانب ارزوی موفقیت کردند.هفت روز بعد خواهر ایشان تماس گرفتن و گفتند مهندس می خواهد مرا ببیند.ایشان با وعده اینکه امورات درست می شود بنده را مجدد به کار گماردند.اما متاسفانه نه اینکه بهتر نشد بلکه بدتر هم شد.تا اینکه بیست و نهم بهمن ماه با خواهر ایشان لفظی بحثمان شد و ایشان اعلام کردند که مهندس گفته اند به حضور شما در این شرکت دیگر نیازی نیست.من هم از شرکت رفتم.وقتی خواستار حق و حقوقم شدم گفتند باید اول حساب ها را تحویل دهید.جهت تحویل حساب ها رفتم ولی از تحویل حساب خودداری نموده و برای چند روز بعد تحویل را موکول کردند.چند روز بعد اعلام کردند سیستم حسابداری کلا سوخته و بک آپی در شرکت موجود نمی باشد.درصورتیکه روزی که من برای تحویل حسابداری رفتم سیستم روشن بود.پس از کلی بحث من اعلام نمودم حاضرم دوستانه این مسایل حل شود بنابراین گفتم از 2 هفته تعطیلی عید جهت ثبت مجدد اسناد استفاده می کنم که اسناد جهت ثبت مجدد به بنده تحویل داده نشد.حال که پس از شش ماه دوستانه موضوع را حل نکرده اند به اداره کار مراجعه نموده ام و خواستار حق و حقوقم هستم و ایشان اذعان نموده اند که به علت سوختن سیستم و از بین رفتن اسناد و همچنین ترک محل کار بدن دلیل حق و حقوق اینجانب را پرداخت نمی کنند.شما بفرمایید آیا این گفته درست است با توجه به توضیحاتی که نوشته ام.متاسفانه چون اخراج به صورت شفاهی بوده و دو پرسنل حاضر درمحل با مدیریت فامیل هستند من نمی توانم ادعایم را ثابت کنم لطفا راهنمایی نمایید.
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 17/06/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام و خشته نباشید خذمت استاد گرامی. برای فصل هایی که خرید و فروش نداریم من اظهارنامه رو خالی تحویل میدم یعنی هیچ رقمی رو وارد نمیکنم.آیا این کار اشتباهه؟؟ جایی خوندم که قبض آب و برق اینا رو باید اضافه کنیم .من تا حالا این موارد رو وارد نکردم حتی برای فصلهایی که ارزش افزدوه دادیم فقط فروش ها رو زدم و مالیاتش رو دادیم .میشه یه راهنمایی بفرمائید این به چه صورته ؟؟ آیا امکان داره جریمه بشیم ؟
سلام و خشته نباشید خذمت استاد گرامی. برای فصل هایی که خرید و فروش نداریم من اظهارنامه رو خالی تحویل میدم یعنی هیچ رقمی رو وارد نمیکنم.آیا این کار اشتباهه؟؟ جایی خوندم که قبض آب و برق اینا رو باید اضافه کنیم .من تا حالا این موارد رو وارد نکردم حتی برای فصلهایی که ارزش افزدوه دادیم فقط فروش ها رو زدم و مالیاتش رو دادیم .میشه یه راهنمایی بفرمائید این به چه صورته ؟؟ آیا امکان داره جریمه بشیم ؟
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 09/11/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام .نظرتون راجب شریک چیه ؟چه کار کنیم که هیچکی سر اون یکی شیره نماله؟اولین بارمه دارم تو سرمایه گذاری شریک میشم؟
سلام .نظرتون راجب شریک چیه ؟چه کار کنیم که هیچکی سر اون یکی شیره نماله؟اولین بارمه دارم تو سرمایه گذاری شریک میشم؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 23/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا درخصوص اینکه کلیه دستگاه های اجرایی موظف اند کلیه کالاها وخدمات موردنیازخودراازاشخاص حقیقی وحقوقی دارای مجوزهای لازم قانونی فعالیت خریداری نمایند، مقرراتی وجود دارد؟
با سلام آیا درخصوص اینکه کلیه دستگاه های اجرایی موظف اند کلیه کالاها وخدمات موردنیازخودراازاشخاص حقیقی وحقوقی دارای مجوزهای لازم قانونی فعالیت خریداری نمایند، مقرراتی وجود دارد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید مدتی قبل در یکی از نمایندگی های خودرو سازان داخلی خودرویی ثبت نام کردم و بعد از مدتی انصراف دادم نمایندگی از قبول انصراف خودداری میکرد و با پی گیریها مجبور به قبول انصراف شد اما برگه اولیه درخواست ثبت نام پیش فروش رو از من گرفت و برگه درخواست انصراف بهم داد در برگه درخواست انصراف نوشته در موقع تحویل چک ارایه برگه اولیه درخواست ثبت نام الزامی است حال ایشان میتواند با این بهانه و با توجه به اینکه برگه تقاضای ثبت نام رو از من گرفته از ارایه چک خود داری کند ؟ و در این صورت چکار باید کرد البته چون به ایشان اعتماد نداشتم قبل از مراجعه به نمایندگی برگه اولیه درخواست ثبت نام که تقریبا حالت قرارداد داره رو در دفتر اسناد رسمی کپی برابر اصل کردم ایا میتونم در صورتی که نمایندگی منکر دریافت اون برگ اولیه از من شد و خواست مشکلی پیش بیاره از طریق اون کپی برابر اصل اقدام کنم ؟ متشکرم
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 20/09/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر بابت پاسخ دادن به پرسشها چه مواردی در تراز اختتامیه و افتتاحیه باید نشان داد؟
با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر بابت پاسخ دادن به پرسشها چه مواردی در تراز اختتامیه و افتتاحیه باید نشان داد؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 21/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  154  153  152  151  150  149  148  147  146  145  144  143  142  141  140  139  138  137  136  135  134  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )