فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ در بیمارستانی که تعدادی پرستار به صورت مزد در ازای ساعت کار استخدام نموده اند کار می کنم آیا به این افراد مرخصی تعلق می گیرد به چه صورت محاسبه می شود و چگونهمرخصی به آنها داده شود ؟
در بیمارستانی که تعدادی پرستار به صورت مزد در ازای ساعت کار استخدام نموده اند کار می کنم آیا به این افراد مرخصی تعلق می گیرد به چه صورت محاسبه می شود و چگونهمرخصی به آنها داده شود ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ سلام.حدود چهار سال بعنوان پزشک در شرکت نفت ماهشهر مشغول بکار بودم که اسناد قرارداد فی مابین موجود است.لذا آن سازمان اینجانب و بقیه همکاران را بیمه تامین اجتماعی نکرد ودر قراردادی که با ما بست قید کرد که این قرارداد شامل قانون کار و بیمه نمی باشد.در سال پایانی همکاری سازمان مذکور ادامه همکاری ما را منوط به این کرد که اولا اقرار نامه ای را امضا کنیم که همه حقوق ومزایای خود را دریافت کرده ایم و شکایتی نداریم و اینکه اگر ظرف مدت یکماه خودم شخصا خودرا بیمه نکنم اخراج می گردم و لذا اینجانب در سال آخر همکاریم از طریق نظام پزشکی خود را بیمه کردم که قرار بود نصف مبلغ را شرکت نفت بدهد که کلا دبه کرد و آن مبلغ را هم نداد.و کلا در این چهار سال نه سنوات نه پاداش و ...دریافت نکردم.اما از همه مهمتر که این وسط سابقه بیمه تامین اجتماعی من نیز وقفه ایجاد شده است. برای دریافت حق بیمه خود و خسارات دیگر از چه راهی می توانم اقدام کنم.حال اینکه در حال حاضر در لاهیجان ساکن هستم و محل کارم در آن سازمان در ماهشهر بوده است.آیا برای پیگیری به ماهشهر باید بروم یا نه؟ سپاسگذارم
محمدکاظم کشورشاهی
محمدکاظم کشورشاهی
تاریخ ثبت: 04/08/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ فردی کارمند پاره وقت شرکتی بوده که در طول دوره همکاری قراردادی با وی منعقد نکرده است. از طرفی حقوق وی در طول دوره همکاری براساس ساعات کاری و به صورت توافق شده با وی به میزان هر ساعت حداقل۱۰۰.۰۰۰ ریال در سال ۱۳۹۲پرداخت شده است. همچنین وی در لیست بیمه شرکت بوده و بیمه و مالیات حقوق وی به صورت کامل اظهار و پرداخت شده است. بنا به درخواست استعفای کارمند و قبول مدیریت شرکت٬ وی پیش از پایان دوره توافق شده٬ همکاری خود با شرکت را قطع می نماید. در عین حال کارمند و کارفرما تلقی یکسانی از توافق شفاهی صورت‌گرفته در خصوص پرداخت یا عدم پرداخت عیدی و سنوات ندارند. موارد زیر نیز در خصوص روال و اتفاقات رخ‌داده در طول دوره همکاری، برای تکمیل موضوع به عرض می‌رسند: - شرکت از سال ۸۹ روال ثابتی در پرداخت عیدی و سنوات به کارکنان پاره وقت نداشته و ادعا می‌کند بنا به توافقی بودن این موضوع دلیلی به پرداخت آن نمی‌بیند. - کارمند در سال ۹۱ به عضویت شرکت در آمده و با توجه به دریافت عیدی و سنوات سال ۹۱ و سایر شواهد خود، ادعا می‌کند که دریافت عیدی و سنوات ۹۲ نیز حق وی بوده است. - در سال ۹۲ نیز طبق تصمیم شرکت مزایای عیدی و سنوات به کارکنان پاره‌وقت داده شده اما به کارمند مذکور گفته می‌شود که به دلیل ترک کار در پایان بهمن ماه مزایا به ایشان تعلق نمی‌گیرد. ضمنا هنگام توافق برای خروج از شرکت هم این موضوع به کارمند گفته نشده که در صورت ترک شرکت، از مزایای دیگر بهره‌مند نخواهی شد. - کارمند در سال ۹۱ با ورود به شرکت شدیدا بر بسته شدن قرارداد شفاف کاری اصرار کرده که این اتفاق از سمت کارفرما عملی نشده و دائما گفته شده که قراردادها در حال آماده شدن هستند. با این اوصاف لطفا بفرمائید که آیا از دید قانون کارمند مستعفی می تواند از بابت پرداخت عیدی و سنوات دوره همکاری خود از شرکت مطالبه داشته باشد یا خیر؟
علیرضا صفائی
علیرضا صفائی
تاریخ ثبت: 26/05/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم از چه طریقی باید برای امریه در عسلویه اقدام کنم؟ باتشکر
سید علیرضا هاشمی نکو
سید علیرضا هاشمی نکو
تاریخ ثبت: 08/12/1393        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام شرکت ما از یک شرکتی ورق خریده اما شرکت طرف مقابل درحال حاضر فاکتورفروش ورق را به ما تحویل نداده و من برای ثبت خرید ورق در اظهارنامه ارزش افزوده که تا 14تیر مهلت داره باید چی کار کنم ؟ چه ثبتی درنرم افزار بزنم ؟ آیا ربطی به حساب معلق خرید دارد؟ اگر دارد لطفا نحوه ثبت سند را به من بگویید با تشکر
با سلام شرکت ما از یک شرکتی ورق خریده اما شرکت طرف مقابل درحال حاضر فاکتورفروش ورق را به ما تحویل نداده و من برای ثبت خرید ورق در اظهارنامه ارزش افزوده که تا 14تیر مهلت داره باید چی کار کنم ؟ چه ثبتی درنرم افزار بزنم ؟ آیا ربطی به حساب معلق خرید دارد؟ اگر دارد لطفا نحوه ثبت سند را به من بگویید با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 31/04/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده مدیر یک شرکت مهندس مشاور هستم . حجم کار ما کم هست لذا دنبال این هستیم که هزینه های مالیاتی خودمون رو کاهش بدیم . در مورد عیدی کارکنان می خواستم بدونم با توجه به اینکه ما حداقل حقوق رو براشون رد می کنیم باید معادل دو ماه حقوق عیدی بدیم ؟ خوب اینجوری مشمول مالیات میشه پون سقف معافیت عیدی 1/12 هست . می تونیم فقط یک ماه عیدی بدیم توی لیست بیمه هم عیدی رو ذکر نکنیم ؟ یا اگه اینکار رو بکنیم از سمت اداره بیمه جریمه می خوریم ؟ البته کارمندای ما آشنا هستن و هیچ کدوم شکایت نمی کنن . در ضمن اگه ممکنه یک حسابدار خوب به ما معرفی کنین.راستش من همه حسابدارهایی که تا به حال باهاشون صحبت کردم اطلاعات کافی نداشتن . با سپاس
با سلام بنده مدیر یک شرکت مهندس مشاور هستم . حجم کار ما کم هست لذا دنبال این هستیم که هزینه های مالیاتی خودمون رو کاهش بدیم . در مورد عیدی کارکنان می خواستم بدونم با توجه به اینکه ما حداقل حقوق رو براشون رد می کنیم باید معادل دو ماه حقوق عیدی بدیم ؟ خوب اینجوری مشمول مالیات میشه پون سقف معافیت عیدی 1/12 هست . می تونیم فقط یک ماه عیدی بدیم توی لیست بیمه هم عیدی رو ذکر نکنیم ؟ یا اگه اینکار رو بکنیم از سمت اداره بیمه جریمه می خوریم ؟ البته کارمندای ما آشنا هستن و هیچ کدوم شکایت نمی کنن . در ضمن اگه ممکنه یک حسابدار خوب به ما معرفی کنین.راستش من همه حسابدارهایی که تا به حال باهاشون صحبت کردم اطلاعات کافی نداشتن . با سپاس
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/12/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام. من دانشجوی ترم آخر کاردانی حسابداری هستم و این ترم کارآموزی دارم.می خواستم ببینم کارآموزی در سازمان تامین اجتماعی و یا یک شرکت بیمه چطوره و چقدر می تونه مفید باشه؟برای کارآموزی چه نوع شرکتی را پیشنهاد می کنید؟
با سلام. من دانشجوی ترم آخر کاردانی حسابداری هستم و این ترم کارآموزی دارم.می خواستم ببینم کارآموزی در سازمان تامین اجتماعی و یا یک شرکت بیمه چطوره و چقدر می تونه مفید باشه؟برای کارآموزی چه نوع شرکتی را پیشنهاد می کنید؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ ا سلام لطفا خواهشمندم که برنامه اکسل حقوق را برایم ایمییل نمائید با تشکر
ا سلام لطفا خواهشمندم که برنامه اکسل حقوق را برایم ایمییل نمائید با تشکر
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 05/09/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ فردی کارمند پاره وقت شرکتی بوده که در طول دوره همکاری قراردادی با وی منعقد نکرده است. از طرفی حقوق وی در طول دوره همکاری براساس ساعات کاری و به صورت توافق شده با وی به میزان هر ساعت حداقل۱۰۰.۰۰۰ ریال در سال ۱۳۹۲پرداخت شده است. همچنین وی در لیست بیمه شرکت بوده و بیمه و مالیات حقوق وی به صورت کامل اظهار و پرداخت شده است. بنا به درخواست استعفای کارمند و قبول مدیریت شرکت٬ وی پیش از پایان دوره توافق شده٬ همکاری خود با شرکت را قطع می نماید. در عین حال کارمند و کارفرما تلقی یکسانی از توافق شفاهی صورت‌گرفته در خصوص پرداخت یا عدم پرداخت عیدی و سنوات ندارند. موارد زیر نیز در خصوص روال و اتفاقات رخ‌داده در طول دوره همکاری، برای تکمیل موضوع به عرض می‌رسند: - شرکت از سال ۸۹ روال ثابتی در پرداخت عیدی و سنوات به کارکنان پاره وقت نداشته و ادعا می‌کند بنا به توافقی بودن این موضوع دلیلی به پرداخت آن نمی‌بیند. - کارمند در سال ۹۱ به عضویت شرکت در آمده و با توجه به دریافت عیدی و سنوات سال ۹۱ و سایر شواهد خود، ادعا می‌کند که دریافت عیدی و سنوات ۹۲ نیز حق وی بوده است. - در سال ۹۲ نیز طبق تصمیم شرکت مزایای عیدی و سنوات به کارکنان پاره‌وقت داده شده اما به کارمند مذکور گفته می‌شود که به دلیل ترک کار در پایان بهمن ماه مزایا به ایشان تعلق نمی‌گیرد. ضمنا هنگام توافق برای خروج از شرکت هم این موضوع به کارمند گفته نشده که در صورت ترک شرکت، از مزایای دیگر بهره‌مند نخواهی شد. - کارمند در سال ۹۱ با ورود به شرکت شدیدا بر بسته شدن قرارداد شفاف کاری اصرار کرده که این اتفاق از سمت کارفرما عملی نشده و دائما گفته شده که قراردادها در حال آماده شدن هستند. با این اوصاف لطفا بفرمائید که آیا از دید قانون کارمند مستعفی می تواند از بابت پرداخت عیدی و سنوات دوره همکاری خود از شرکت مطالبه داشته باشد یا خیر؟
تقی بیات
تقی بیات
تاریخ ثبت: 03/07/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ من از کجا باید بدونم که کدوم مرحله رو شامل میشم من در مرحله ثبت نام هستم
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
تاریخ ثبت: 01/02/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ من راجع به استهلاک زیان سنواتی و استاندارد 126میخواستم بشتر بدونم اگه امکانش هست متن استاندارد را برام میل کنید ممنون میشم
من راجع به استهلاک زیان سنواتی و استاندارد 126میخواستم بشتر بدونم اگه امکانش هست متن استاندارد را برام میل کنید ممنون میشم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا بیمه شامل کارمند پاره وقت هم می شود؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 11/08/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید .دو سوال در ارتباط با قرارداد حسابرسی و مالیات تکلیفی داشتم لطفا راهنمائی بفرمائید . شرکت ما حسابرسی مالی مالیاتی شدند بابت هر قرارداد حسابرسی ما 50٪ اول پرداخت کردیم و 50٪ را زمان اتمام کار .حسابرس ما در هر مرحله پرداخت به ما گفت شما 3٪ تکلیفی و 6٪ ارزش افزوده را محاسبه کنید ما هم اینکارو انجام دادیم و این پرداختی بابت ارزش افزوده را در هر پیش پرداخت در اظهارنامه ارزش افزوده همان دوره اوردیم حالا حسابرسمون پس ازمدتی با صدور صورتحساب در یک دوره دیگه با یک نرخ 9 ٪ می گوید که الان باید شما در اظهارنامه ارزش افزوده خدمات حسابرسی را بیاورید ایشون زیر بار اشتباهشون نمیره الان تکلیف شرکت ما چیست ؟؟؟ اگر اظهارنامه اصلحیه ندهیم دارائی در زمان رسیدیگی ارزش افزوده با این موضوع چه برخوردی میکند؟ 2- شرکت ما با یک سازمان بابت کمکهای فنی اعتباری کار می کند که این سازمان یک قراردا د بابت خدمات خودورئی با اشخاص حقیقی دارد از ما خواسته که از محل رسوب کمکهای فنی اعتباری این خدمات خودروئی را پرداخت کنیم و مالیات تکلیفی به انضمام قرارداد مابین سازمان مذکور و شخص حقیقی را به دارایی بدهیم میخواستم بدونم خوب کسر مالیات تکیفی را انجام و به دارائی اعلام میکنیم فقط بحث قرارد اد است که این قرارداد بین شرکت ما و شخص حقیقی نیست بین سازمان و شخص است ایا در اینده اداره امو مالیاتی به این قرارداد که فی مابین ما و شخص نیست ایراد می گیرد لطفا راهنمایی بفرمایید که ما چطور عمل کنیم ممنون .
با سلام و خسته نباشید .دو سوال در ارتباط با قرارداد حسابرسی و مالیات تکلیفی داشتم لطفا راهنمائی بفرمائید . شرکت ما حسابرسی مالی مالیاتی شدند بابت هر قرارداد حسابرسی ما 50٪ اول پرداخت کردیم و 50٪ را زمان اتمام کار .حسابرس ما در هر مرحله پرداخت به ما گفت شما 3٪ تکلیفی و 6٪ ارزش افزوده را محاسبه کنید ما هم اینکارو انجام دادیم و این پرداختی بابت ارزش افزوده را در هر پیش پرداخت در اظهارنامه ارزش افزوده همان دوره اوردیم حالا حسابرسمون پس ازمدتی با صدور صورتحساب در یک دوره دیگه با یک نرخ 9 ٪ می گوید که الان باید شما در اظهارنامه ارزش افزوده خدمات حسابرسی را بیاورید ایشون زیر بار اشتباهشون نمیره الان تکلیف شرکت ما چیست ؟؟؟ اگر اظهارنامه اصلحیه ندهیم دارائی در زمان رسیدیگی ارزش افزوده با این موضوع چه برخوردی میکند؟ 2- شرکت ما با یک سازمان بابت کمکهای فنی اعتباری کار می کند که این سازمان یک قراردا د بابت خدمات خودورئی با اشخاص حقیقی دارد از ما خواسته که از محل رسوب کمکهای فنی اعتباری این خدمات خودروئی را پرداخت کنیم و مالیات تکلیفی به انضمام قرارداد مابین سازمان مذکور و شخص حقیقی را به دارایی بدهیم میخواستم بدونم خوب کسر مالیات تکیفی را انجام و به دارائی اعلام میکنیم فقط بحث قرارد اد است که این قرارداد بین شرکت ما و شخص حقیقی نیست بین سازمان و شخص است ایا در اینده اداره امو مالیاتی به این قرارداد که فی مابین ما و شخص نیست ایراد می گیرد لطفا راهنمایی بفرمایید که ما چطور عمل کنیم ممنون .
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 14/04/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب و احترام ( طبق قانون مالک و مستاجر مصوب سال 56) موجر طی دادخواستی بر علیه مالک سرقفلی به علت انتقال منافع مورد اجاره به غیر به دادگاه شکایت نمود تامین دلیل هم انجام گرفت و همچنین عکس رنگی از مغازه مربوطه در زمانی که مستاجر جدید مشغول به کار بود گرفته شد و به دادگاه ارایه گردید مالک سرقفلی طی دادخواستی عنوان کرد که مغازه را مشروط به مستاجر جدید به اجاره گذاشتم یعنی قرار بود د طی 10 روز مستاجر جدید رضایت موجر را نسبت به انتقال جلب کند چون رضایت موجر را جلب نکرد بعد از 15 روز مغازه را تخلیه کند که چنین شد مدت اجاره نامه بین مالک سرقفلی و مستاجر جدید یکساله نوشته شده ولی مستاجر جدید بعد از طرح دعوای موجر علیه مالک سرقفلی بیش ازیکماه نماند و مغازه را تخلیه کرد سوال :1- ایا مدت یکماه به جهت انتقال به غیر کفایت میکند ؟ 2-ایا شرطی راکه مالک سرقفلی و مستاجر جدید و احیانا بنگاهی که خارج از ماده 30 قانون روابط مالک ومستاجر مصوب سال 56 بینشان گذاشتند برای دادگاه قانع کننده است ؟لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر و سپاس فراوان
با سلام و عرض ادب و احترام ( طبق قانون مالک و مستاجر مصوب سال 56) موجر طی دادخواستی بر علیه مالک سرقفلی به علت انتقال منافع مورد اجاره به غیر به دادگاه شکایت نمود تامین دلیل هم انجام گرفت و همچنین عکس رنگی از مغازه مربوطه در زمانی که مستاجر جدید مشغول به کار بود گرفته شد و به دادگاه ارایه گردید مالک سرقفلی طی دادخواستی عنوان کرد که مغازه را مشروط به مستاجر جدید به اجاره گذاشتم یعنی قرار بود د طی 10 روز مستاجر جدید رضایت موجر را نسبت به انتقال جلب کند چون رضایت موجر را جلب نکرد بعد از 15 روز مغازه را تخلیه کند که چنین شد مدت اجاره نامه بین مالک سرقفلی و مستاجر جدید یکساله نوشته شده ولی مستاجر جدید بعد از طرح دعوای موجر علیه مالک سرقفلی بیش ازیکماه نماند و مغازه را تخلیه کرد سوال :1- ایا مدت یکماه به جهت انتقال به غیر کفایت میکند ؟ 2-ایا شرطی راکه مالک سرقفلی و مستاجر جدید و احیانا بنگاهی که خارج از ماده 30 قانون روابط مالک ومستاجر مصوب سال 56 بینشان گذاشتند برای دادگاه قانع کننده است ؟لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر و سپاس فراوان
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 12/11/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام- لطفآ درباره نحوه بازاریابی شرکتهای خدمات مالی به چه صورت می باشد و چگونه می توانیم مشتریان خود را شناسایی نماییم؟ با تشکر
باسلام- لطفآ درباره نحوه بازاریابی شرکتهای خدمات مالی به چه صورت می باشد و چگونه می توانیم مشتریان خود را شناسایی نماییم؟ با تشکر
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
تاریخ ثبت: 18/09/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام من مدت 3سال با بیمه دریک شرکت خصوصی کارمیکردم بعد از لغو قرارداد و بیرون آمدن از آن شرکت مدیریت هیچ خق و حقوقی به من نداد الان از این مدت 1 سال میگذرد لطفامراراهنمایی ام کنید در ضمن من الان مشغول به کار در یک شرکت خصوصی هستم که 6 ماه میگذرد لی امسال هیچ پولی بعنوان عیدی مدیر مذکور به من نداده چگونه میتوانم از آن طلب عیدی کنم؟
با سلام من مدت 3سال با بیمه دریک شرکت خصوصی کارمیکردم بعد از لغو قرارداد و بیرون آمدن از آن شرکت مدیریت هیچ خق و حقوقی به من نداد الان از این مدت 1 سال میگذرد لطفامراراهنمایی ام کنید در ضمن من الان مشغول به کار در یک شرکت خصوصی هستم که 6 ماه میگذرد لی امسال هیچ پولی بعنوان عیدی مدیر مذکور به من نداده چگونه میتوانم از آن طلب عیدی کنم؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 14/01/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشین لطفا نحوه ثبت افتتاحیه یک شرکت سهامی خاص رو توضیح دهید . با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 18/04/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام حدود یک ماه است که از شرکتی که در آن کار می کردم بیرون آمدم ولی هنوز با من تسویه حساب نکردن اگر بخواهم شکایت کنم مزایای من به چه صورت است در آن شرکت بیمه تامین اجتماعی بودم ولی سنوات رو هر ماه می گفتن بهتون دادیم یعنی یک قسمتی از حقوق و عیدی سال پیش هم یک پایه حقوق وزارت کار پرداخت کردند نظر شما را می خواستم .
با سلام حدود یک ماه است که از شرکتی که در آن کار می کردم بیرون آمدم ولی هنوز با من تسویه حساب نکردن اگر بخواهم شکایت کنم مزایای من به چه صورت است در آن شرکت بیمه تامین اجتماعی بودم ولی سنوات رو هر ماه می گفتن بهتون دادیم یعنی یک قسمتی از حقوق و عیدی سال پیش هم یک پایه حقوق وزارت کار پرداخت کردند نظر شما را می خواستم .
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب دارای یه شرکت تازه تاسیس پیمانکاری تاسیسات بوده و دارای 5 سال تجربه پیمانکاری شخصی تاسیسات هستم و در حوزه های خاصی از تاسیسات ( تاسیسات اتاق های تمیز بیمارستانی ، سردخانه ، موتورخانه و ...) نیز دارای تخصص میباشم و امکانات لازم جهت انجام پره( نیروی انسانی و تجهیزات) را نیز دارم ولیکن با وجودی که در معدود پروژه هایی که انجام داده ام تماما موفق بوده ام و تمام کارفرمایان از عملکرد من راضی بوده اند و به اذعان متخصصان این رشته دارای خلاقیت و توانا در انجام کارهای با کیفیت میباشم ولیکن در بازاریابی و تبلیغات کار خود ضعیف هستم و نمیتوانم مانند دیگر همکارانم در این صنف پروژه بگیرم ، لازم به ذکر است من کار خود را توسعه نداده ام و سودی را که از انجام کارهایم بدست آورده ام را نیز در زمینه شغلی خود سرمایه گذاری نکرده ام چون با وجود اینکه در کار خود تخصص دارم ولی از نتیجه دادن سرمایه گذاری هراس دارم حال از شما راهنمایی میخواهم که چگونه باید تخصص خود را به کارفرمایان معرفی کنم و چگونه بازاریابی کنم ؟ آیا در زمینه تخصص خود سرمایه گذاری کنم و دفتر کاری دایر نمایم ؟ کلاًاز شما راهنمایی میخواهم؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/03/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  161  160  159  158  157  156  155  154  153  152  151  150  149  148  147  146  145  144  143  142  141  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )