فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام من حدود 5سال است که در شرکت مهیا پروتئین در زمینه واردات گوشت قرمز فعالیت دارم و هم اکنون بعنوان مسئول امور واردات این شرکت مشغول به فعالیت هستم تاکنون در کلاسهای توسعه و تجارت بازرگانی استاد محترم دانشگاه تهران شرکت نموده ام اما ازمعلومات خود در این زمینه راضی نیستم و فکر می کنم باید خیلی کاملتر از این باشم لطف می کنید اگر کتابی خاص یا کلاسی خاص در خصوص مدیریت بازرگانی خارجی سراغ دارید به من اطلاع دهید تا در این زمینه اطلاعاتم تکمیل شود. با تشکر
با سلام من حدود 5سال است که در شرکت مهیا پروتئین در زمینه واردات گوشت قرمز فعالیت دارم و هم اکنون بعنوان مسئول امور واردات این شرکت مشغول به فعالیت هستم تاکنون در کلاسهای توسعه و تجارت بازرگانی استاد محترم دانشگاه تهران شرکت نموده ام اما ازمعلومات خود در این زمینه راضی نیستم و فکر می کنم باید خیلی کاملتر از این باشم لطف می کنید اگر کتابی خاص یا کلاسی خاص در خصوص مدیریت بازرگانی خارجی سراغ دارید به من اطلاع دهید تا در این زمینه اطلاعاتم تکمیل شود. با تشکر
عیسی ذوقی
عیسی ذوقی
تاریخ ثبت: 04/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام وخسته نباشید. من دارم روی تجزیه وتحلیل نسبتهای مالی شرکت ایرات دارو در 3سال متوالی کار میکنم ولی در این زمینه اطلاعات کافی وتجربه ی قبلی ندارم.اگه نمونه ای از تجزیه وتحلیل مالی یک شرکت(ترجیحا دارویی)رو داشته باشم خیلی کمکم میکنه.اگه براتون مقدربود چنین نمونه ای برام بفرستید. باتشکر فراوان
با سلام وخسته نباشید. من دارم روی تجزیه وتحلیل نسبتهای مالی شرکت ایرات دارو در 3سال متوالی کار میکنم ولی در این زمینه اطلاعات کافی وتجربه ی قبلی ندارم.اگه نمونه ای از تجزیه وتحلیل مالی یک شرکت(ترجیحا دارویی)رو داشته باشم خیلی کمکم میکنه.اگه براتون مقدربود چنین نمونه ای برام بفرستید. باتشکر فراوان
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/02/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت استاد عزیز عرض کنم که شرکت ما بازرگانی است و در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آبکاری فعالیت دارد سیستم حسابداری آن ادواری و روش محاسبه موجودی مواد و کالا پایان دوره میانگین ثابت است . در رابطه با بحث جدول بهای تمام شده مورد نیاز دارایی(گردش مواد اولیه و کالای ساخته شده ) سئوالی داشتم : 1- شرکت ما علاوه بر خرید هاش از شرکتها و افراد متفرقه یک سری مواد دیگری مثل آب و الکل و سود و... به این محصولات اضافه می کند که باعث میشود تغییراتی در آنها ایجاد شود و همچنین حجم آنها نیز تغییر کند به فرض مثال با آب رقیق می کند و... در هر صورت برای تهیه این جدول چه باید کرد؟ یعنی منظورم اینه که آیا فرمت خاصی دارد تهیه اینها ؟ ؟؟ از ظرفی حسابدار قبلی بدون پایه و اساس موجودی پایان دوره مواد و کالا را در اظهار نامه به مبلغی 264300 اعلام کرده و اظهار نموده است . اما ریز این اسناد موجود نیست و در سیتم اکثر موجودی ها منفی است . 2- فقطططط موجودی پایان دوره با یکی از روش های قیمت گذاری برآورد قیمت میشه یا باید کل خرید ها رو نیز با براورد قیمت محاسبه کرد ؟ 3- علاوه بر آن ممیز ما در دارایی میگه که من یه گردش از مواد اولیه میخوام و یه گردش از کالای ساخته شده و همچنین یه فرمول جهت اثبات این ارتباط .... حقیقت من در این ضمینه اطلاعاتی ندارم ممنون میشم اگه بهم کمک کنید و در صورتی که فرمت آماده اکسلی نمونه از آن دارید برای من ارسال فرمایید. قبلا از بذل توجه شما سپاسگذارم محسن چیت ساز
مرتضی موسوی
مرتضی موسوی
تاریخ ثبت: 26/06/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام در زمینه واردات مواد اولیه جهت فروش به واحدهای تولیدی شما چه محصولاتی را پیشنهاد می کنید؟ با تشکر فراوان
با سلام و احترام در زمینه واردات مواد اولیه جهت فروش به واحدهای تولیدی شما چه محصولاتی را پیشنهاد می کنید؟ با تشکر فراوان
معصومه فرخی
معصومه فرخی
تاریخ ثبت: 20/06/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما مشاور محترم. یک پنل پیامک برای شرکتمان خریداری نموده ام. شرکت ما در زمینه ی کارهای عمرانی و دکوراسیون فعالیت دارد. بهترین شیوه ی ارسال پیامک انبوه برای شرکت ما چیست؟ باتشکر
با سلام خدمت شما مشاور محترم. یک پنل پیامک برای شرکتمان خریداری نموده ام. شرکت ما در زمینه ی کارهای عمرانی و دکوراسیون فعالیت دارد. بهترین شیوه ی ارسال پیامک انبوه برای شرکت ما چیست؟ باتشکر
 علیرضا مسجدیان جزی
علیرضا مسجدیان جزی
تاریخ ثبت: 19/08/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام وخسته نباشید خدمت استاد بزرگوار من حسابدار یک شرکت هستم که درآن شرکاء طی یک قرارداد وجوهی را بحساب شرکت واریز میکنند تحت عنوان سپرده و در قبال آن قطعاتی به آنها تحویل داده میشود و شرکاء پس از پرورش ماهی در مدت زمان معین به شرکت تحویل داده و درصد مورد توافق طبق قرارداد به شرکا ء پرداخت میشود و در پایان قرارداد سپرده به شرکاء مسترد میگردد ./ درخصوص ثبت به شکل ذیل عمل کردم آیا صحیح است یا خیر ؟ الف ) بانک (بد) و سرمایه شرکاء (بس)بابت سرمایه گذاری شرکاء ب ) موجودی کالا(بد) و بانک (بس) بابت خرید ماهی توسط شرکت ج) هزینه پرورش ماهی (بد) و موجودی کالا(بس) بابت تحویل ماهی به شرکاء جهت پرورش د) هزینه کارمزد پرورش ماهی (بد) و بانک (بس) بابت پرداخت (درصد مورد توافق ) حق العمل پرورش به شرکاء و) بانک (بد) و موجودی کالا(بس) بابت فروش ماهی توسط شرکت ز) سرمایه شرکاء (بد) و بانک (بس) بابت استرداد سرمایه گذاری شرکاء نحوه ثبت محاسبه سود و زیان ؟؟؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 26/06/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ ایا شماره دفتر کل در فیش حقوقی هم ثبت میشود؟ در کجا؟
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 01/08/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ سلام بنده حدود26سال در مخابرات و حدود30سال پرداخت بیمه دارم حالا بدلیل بیماری تخلیه کلیه چپمم به ناچار درخواست بازخریدی کردهام آیا بنده از بیمه با توجه به 30سال پرداخت وسن 46سال بازنشسته میشوم یا خیر نمیدانم چگونه این کار انجام بدهم لطفا کمکم کنید با تشکر
سلام بنده حدود26سال در مخابرات و حدود30سال پرداخت بیمه دارم حالا بدلیل بیماری تخلیه کلیه چپمم به ناچار درخواست بازخریدی کردهام آیا بنده از بیمه با توجه به 30سال پرداخت وسن 46سال بازنشسته میشوم یا خیر نمیدانم چگونه این کار انجام بدهم لطفا کمکم کنید با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید افزایش سرمایه از محل سود انباشته و اندوخته چه منافعی برای شرکت دارد؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 16/11/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا به سود حاصل ازفروش دارائیها 4% حق تعاون وآموزش تعلق میگیرد
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 23/05/1390        آخرین مشاهده: 30/03/1405

مشاوره/ سلام برای ارزش گزاری سهام یک شراکت خصوصی بین چند نفر در یک مغازه و تایین ارزش ریالی هر سهم نسبت به سرمایه از چه روشی صورت می گیرد و چگونه باید انجام شود؟؟؟ برای مثال : 1 - تعداد شرکاء: 6 نفر 2 - مقدار سرمایه هر نفر 10 میلیون تومان جهت شر اکت 3 - تعداد سهم 6+1 = 7 4 - کل سرمایه 60 میلیون تومان 5 - مقدار ریا لی هر سهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام برای ارزش گزاری سهام یک شراکت خصوصی بین چند نفر در یک مغازه و تایین ارزش ریالی هر سهم نسبت به سرمایه از چه روشی صورت می گیرد و چگونه باید انجام شود؟؟؟ برای مثال : 1 - تعداد شرکاء: 6 نفر 2 - مقدار سرمایه هر نفر 10 میلیون تومان جهت شر اکت 3 - تعداد سهم 6+1 = 7 4 - کل سرمایه 60 میلیون تومان 5 - مقدار ریا لی هر سهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 01/05/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت شما خب با مشاوره شما و دیگران کمر همت را بسته و به سوی اهدافم در حال حرکت هستم. تا الان بحث بازار یابی و فروش محصول را کامل انجام داده. طبق پیش بینی و تحقیقات مشکلی در خرید محصول اولیه ندارم و با قیمت ارزان میتوانم بخرم. با شرکت های مختلفی درباره احداث خط تولید صحبت کرده ام و حتی میخواهم باچند خط تولید شروع کنم به همکاری خوب دوستان مشکلی در زمینه خرید زمین در شهرک صنعتی و احداث سوله نداریم و تا ماه آینده این کار به اتمام میرسد. حال به نوعی نیاز به همفکری دارم: به نظر شما این شرکت را به صورت شرکت سهامی ثبت کنیم یا شرکت تعاونی؟؟؟؟ (طبق تحقیقاتم شرکت تعاونی مزایا بسیار دارد از جمله حمایت مالی و معنوی)
با عرض سلام خدمت شما خب با مشاوره شما و دیگران کمر همت را بسته و به سوی اهدافم در حال حرکت هستم. تا الان بحث بازار یابی و فروش محصول را کامل انجام داده. طبق پیش بینی و تحقیقات مشکلی در خرید محصول اولیه ندارم و با قیمت ارزان میتوانم بخرم. با شرکت های مختلفی درباره احداث خط تولید صحبت کرده ام و حتی میخواهم باچند خط تولید شروع کنم به همکاری خوب دوستان مشکلی در زمینه خرید زمین در شهرک صنعتی و احداث سوله نداریم و تا ماه آینده این کار به اتمام میرسد. حال به نوعی نیاز به همفکری دارم: به نظر شما این شرکت را به صورت شرکت سهامی ثبت کنیم یا شرکت تعاونی؟؟؟؟ (طبق تحقیقاتم شرکت تعاونی مزایا بسیار دارد از جمله حمایت مالی و معنوی)
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام من دانشجوی ترم 8 مهندسی صنایع هستم. استاد از من خواسته اند که به عنوان پروژه کاراموزی فرایند نظرسنجی از مشتریان یک کارخانه پوشاک را تجزیه تحلیل کنم و بهبود دهم. فرایند به این صورت است که یک هفته پس از خرید با مشتریان تماس گرفته می شود و اطلاعاتی مثل سن، شغل، آدرس، سایزگرفته می شود و نظر فرد در مورد محصول در چند جمله نوشته می شود.من 1400فرم پرشده دارم ولی نمی دانم براساس چه مبنایی فرایند را تحلیل کنم. استاد می خواهند تمام جزئیات را از خود فرم پرسشنامه تا زمان و فرد تماس گیرنده و .. را بهبود دهم آیا چارچوبی وجود دارد که من بتوانم بر اساس آن کار کنم و بر اساس نظرات شخصی نباشد؟ با تشکر
با سلام من دانشجوی ترم 8 مهندسی صنایع هستم. استاد از من خواسته اند که به عنوان پروژه کاراموزی فرایند نظرسنجی از مشتریان یک کارخانه پوشاک را تجزیه تحلیل کنم و بهبود دهم. فرایند به این صورت است که یک هفته پس از خرید با مشتریان تماس گرفته می شود و اطلاعاتی مثل سن، شغل، آدرس، سایزگرفته می شود و نظر فرد در مورد محصول در چند جمله نوشته می شود.من 1400فرم پرشده دارم ولی نمی دانم براساس چه مبنایی فرایند را تحلیل کنم. استاد می خواهند تمام جزئیات را از خود فرم پرسشنامه تا زمان و فرد تماس گیرنده و .. را بهبود دهم آیا چارچوبی وجود دارد که من بتوانم بر اساس آن کار کنم و بر اساس نظرات شخصی نباشد؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 14/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت مدیر سایت می خواستم بدونم یک دانشجوی در حال تحصیل را میتوان بیمه کارگری کرد من با 10 ماه سابقه از کارفرما شکایت کردم می خواستم بیمه به من تعلق میگیره یا نه.
با سلام خدمت مدیر سایت می خواستم بدونم یک دانشجوی در حال تحصیل را میتوان بیمه کارگری کرد من با 10 ماه سابقه از کارفرما شکایت کردم می خواستم بیمه به من تعلق میگیره یا نه.
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام واحترام لطفا راهنمایی فرمایید 1 - از سال95 آیا مالیات تکلیفی حذف میشود ؟آیا جایگزین دارد ؟ 2 - مالیات ارزش افزوده اظهارنامه دیرداده شود ووجه آن دیرپرداخت شود چقدرجریمه دارد ؟ 3 - بعضا به علت نداشتن پول حقوق کارکنان را چند ماه دیر میدهیم مثلا 3ماه دیرتر) اشکال ندارد لیست مالیات حقوق را ووجه مالیات را همان موقع بدهیم . ( یعنی هر وقت حقوق پرداخت شد مالیات بدهیم )
باسلام واحترام لطفا راهنمایی فرمایید 1 - از سال95 آیا مالیات تکلیفی حذف میشود ؟آیا جایگزین دارد ؟ 2 - مالیات ارزش افزوده اظهارنامه دیرداده شود ووجه آن دیرپرداخت شود چقدرجریمه دارد ؟ 3 - بعضا به علت نداشتن پول حقوق کارکنان را چند ماه دیر میدهیم مثلا 3ماه دیرتر) اشکال ندارد لیست مالیات حقوق را ووجه مالیات را همان موقع بدهیم . ( یعنی هر وقت حقوق پرداخت شد مالیات بدهیم )
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 29/09/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام وتشکر شرکت نرم افزاری هستیم ومیخواهیم باشخص حقیقی یک پروژه به مبلغ پنجاه میلیون ریال کار کنیم ( یعنی کارهای نرم افزاری مارا انجام دهد ) 1- درصورتیکه درمحل شرکت انجام دهد . 2- درصورتیکه محل کاراز خودش باشد . بیمه آن چنددرصد ومالیات آن چنددرصد میشود .
باسلام وتشکر شرکت نرم افزاری هستیم ومیخواهیم باشخص حقیقی یک پروژه به مبلغ پنجاه میلیون ریال کار کنیم ( یعنی کارهای نرم افزاری مارا انجام دهد ) 1- درصورتیکه درمحل شرکت انجام دهد . 2- درصورتیکه محل کاراز خودش باشد . بیمه آن چنددرصد ومالیات آن چنددرصد میشود .
ابوالفضل قدمی
ابوالفضل قدمی
تاریخ ثبت: 29/06/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب در تاریخ 92/6/17 کانون تبلیغات و چاپ دیجیتالی را به شخصی فروختم شامل تمام اجناس ماشین آلات و سابقه و اعتبار و خلاصه همه چیز و در مورد قیمت توافق صورت گرفت و بنده 1 ماه و نیم نزد ایشان به ایشان آموزش داده و کار را تحویل دادم و در قرارداد ذکر شد که طرفین با علم و آگاهی از قیمت و شرایط اقدام به صلح نموده و حق هیچ گونه ادعایی در آینده نسبت به قیمت و شرایط معامله را ندارند ولی خریدار پس از 5 ماه و نیم نسبت به قیمت دبه کرد و از پرداخت اقساط سر باز زد . و میخواهد به زور یک تخفیف 45 درصدی بگیرد . حال من باید چه کار کنم. با تشکر
با سلام اینجانب در تاریخ 92/6/17 کانون تبلیغات و چاپ دیجیتالی را به شخصی فروختم شامل تمام اجناس ماشین آلات و سابقه و اعتبار و خلاصه همه چیز و در مورد قیمت توافق صورت گرفت و بنده 1 ماه و نیم نزد ایشان به ایشان آموزش داده و کار را تحویل دادم و در قرارداد ذکر شد که طرفین با علم و آگاهی از قیمت و شرایط اقدام به صلح نموده و حق هیچ گونه ادعایی در آینده نسبت به قیمت و شرایط معامله را ندارند ولی خریدار پس از 5 ماه و نیم نسبت به قیمت دبه کرد و از پرداخت اقساط سر باز زد . و میخواهد به زور یک تخفیف 45 درصدی بگیرد . حال من باید چه کار کنم. با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 21/12/1392        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام اگر با 15 سال سابقه بازخرید با45روز حقوق بشوی چند تومان بهت میدهند اخرین حقوقم750هزار تومان است . متشکرم
سلام اگر با 15 سال سابقه بازخرید با45روز حقوق بشوی چند تومان بهت میدهند اخرین حقوقم750هزار تومان است . متشکرم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 16/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و احترام آیا شرکت های دانش بنیان می توانند به صورت شرکت سهامی عام ثبت شوند؟ با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و آرزوی قبولی عبادات بنده تا 4 ماه قبل از طرف شرکتی که در اون مشغول بکار بودم بیمه بودم ولی الان حدود 4 ماه که بیمه ای برای من رد نشده(البته 4 ماهه که از شرکت اومدم بیرون).میخواستم از جنابعالی سوال کنم آیا راهی وجود داره که من بتونم این 4 ماه رو به صورتی خودم و یا از طریقی دیگه پرداخت کنم و جزء سوابقم بیارم ؟ باتشکر فراوان
با سلام و آرزوی قبولی عبادات بنده تا 4 ماه قبل از طرف شرکتی که در اون مشغول بکار بودم بیمه بودم ولی الان حدود 4 ماه که بیمه ای برای من رد نشده(البته 4 ماهه که از شرکت اومدم بیرون).میخواستم از جنابعالی سوال کنم آیا راهی وجود داره که من بتونم این 4 ماه رو به صورتی خودم و یا از طریقی دیگه پرداخت کنم و جزء سوابقم بیارم ؟ باتشکر فراوان
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ استاد عزیز سلام: دقیقاً 2 ماه است که مستاجر منزل مسکونی جدیدی شدم. لازم به ذکر است صاحبخانه بنده نیز در همان ملک ساکن است و در این آپارتمان 8 واحدی 3 واحد دارد که اجاره داده است. بعد از گذشت 2 روز جهت نصب آنتن درخواست کلید پشت بام کردم ، ایشان دادند ولی اضهار داشتند بعد از اتمام کار کلید را پس دهم ، و گفتند من به هیچ کدام از مستاجران کلید پشت بام نمی دهم، و سرویس کولر هم با خودم ( صاحبخانه ) می باشد. از آنجا که تحویل کلید پشت بام را ضرورت جدی نمی دانستم ، پذیرفتم.... ولی بعد مدتی دیدم صاحبخانه بنده پشت بام را محلی برای تفریح و سیزده بدر تبدیل کرده و اکثر شب ها در پشت بام بساط منقل و و ذغال و جوجه کباب به راه میاندازد و دود حاصل از ذغال ( گاز کربنیک ) از طریق کولر وارد منزل من میشود.. چندین بار اول چشم پوشی کردم ولی بعد از تکرار این کباب بازی ها و خصوصاً که من هم بچه 1 ساله دارم و ساعت 11 و 12 شب بوی دود ذغال مانع آسایش من و خانواده ام می شد...به ناچار به پشت بام رفتم و تذکر دادم ، ولی ایشان اضهار داشتند چرا بقیه همسایه ها ناراحت نیستند و دود ذغال فقط شما را اذیت می کند؟! خلاصه بعد از کمی جر و بحث با کمال پر رویی گفتند شما اگر ناراضی هستید ، یک ماه مهلت میدهم از ساختمان برو ! سوالم این : آیا اگر بخواهم می توانم از ایشان بابت عدم تحویل کلید پشت بام و پخت و پز در محل مشترک ( پشت بام ) شکایت کنم؟ از کجا شروع کنم ؟
استاد عزیز سلام: دقیقاً 2 ماه است که مستاجر منزل مسکونی جدیدی شدم. لازم به ذکر است صاحبخانه بنده نیز در همان ملک ساکن است و در این آپارتمان 8 واحدی 3 واحد دارد که اجاره داده است. بعد از گذشت 2 روز جهت نصب آنتن درخواست کلید پشت بام کردم ، ایشان دادند ولی اضهار داشتند بعد از اتمام کار کلید را پس دهم ، و گفتند من به هیچ کدام از مستاجران کلید پشت بام نمی دهم، و سرویس کولر هم با خودم ( صاحبخانه ) می باشد. از آنجا که تحویل کلید پشت بام را ضرورت جدی نمی دانستم ، پذیرفتم.... ولی بعد مدتی دیدم صاحبخانه بنده پشت بام را محلی برای تفریح و سیزده بدر تبدیل کرده و اکثر شب ها در پشت بام بساط منقل و و ذغال و جوجه کباب به راه میاندازد و دود حاصل از ذغال ( گاز کربنیک ) از طریق کولر وارد منزل من میشود.. چندین بار اول چشم پوشی کردم ولی بعد از تکرار این کباب بازی ها و خصوصاً که من هم بچه 1 ساله دارم و ساعت 11 و 12 شب بوی دود ذغال مانع آسایش من و خانواده ام می شد...به ناچار به پشت بام رفتم و تذکر دادم ، ولی ایشان اضهار داشتند چرا بقیه همسایه ها ناراحت نیستند و دود ذغال فقط شما را اذیت می کند؟! خلاصه بعد از کمی جر و بحث با کمال پر رویی گفتند شما اگر ناراضی هستید ، یک ماه مهلت میدهم از ساختمان برو ! سوالم این : آیا اگر بخواهم می توانم از ایشان بابت عدم تحویل کلید پشت بام و پخت و پز در محل مشترک ( پشت بام ) شکایت کنم؟ از کجا شروع کنم ؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام من کارشناس ارشد حسابداری هستم . من در شهرستان یک موسسه خدمات حسابداری دارم . به نظر شما برای من شرکت در آزمون های گواهینامه بورس و داشتن این گواهینامه ها در موسسه خودم و کارم در شهرستان میتونه مفید باشه یا خیر . و نیز اینکه به نظر شما من در این آزمون ها شرکت کنم یا خیر با تشکر
سلام من کارشناس ارشد حسابداری هستم . من در شهرستان یک موسسه خدمات حسابداری دارم . به نظر شما برای من شرکت در آزمون های گواهینامه بورس و داشتن این گواهینامه ها در موسسه خودم و کارم در شهرستان میتونه مفید باشه یا خیر . و نیز اینکه به نظر شما من در این آزمون ها شرکت کنم یا خیر با تشکر
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت مشاور عزیز بنده دانشجوی کارشناسی حسابداری هستم تحقیقی دارم پیرامونه تاثیر مالیات بر ارزش افزوده بر قدرت خرید مردم و مصرف میخواستم اگه میتونید کمکم کنید اگه مطلبی راجع به این موضوع دارید برام ایمیل کنید یک پرسشنامه هم شدیدا نیاز دارم ممنون میشم اگه کمکم کنید
با سلام خدمت مشاور عزیز بنده دانشجوی کارشناسی حسابداری هستم تحقیقی دارم پیرامونه تاثیر مالیات بر ارزش افزوده بر قدرت خرید مردم و مصرف میخواستم اگه میتونید کمکم کنید اگه مطلبی راجع به این موضوع دارید برام ایمیل کنید یک پرسشنامه هم شدیدا نیاز دارم ممنون میشم اگه کمکم کنید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام معلم هستم 24 سال سابقه و 56 سال سن دارم می خواهم باز نشست بشوم آیا پاش و حقوق کامل به من تعلق می گیرد بخاطر سن با تشکر
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 04/10/1390        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با سلام لطفا در مورد سهم الشرکه ای که در تسهیلات عنوان میشود توضیحاتی دهید و نحوه ثبت حسابداری آن؟. با تشکر
رضا محمودی سفیدگر
رضا محمودی سفیدگر
تاریخ ثبت: 24/07/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم برای ایجاد یک فروشگاه کامل اینترنتی مثل دیجی کالا احتیاج به چه مجوز هایی هست؟ آیا میشه بدون هیچ مجوزی و با نماد اعتماد الکترونیک کار کرد؟ باتشکر
با عرض سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم برای ایجاد یک فروشگاه کامل اینترنتی مثل دیجی کالا احتیاج به چه مجوز هایی هست؟ آیا میشه بدون هیچ مجوزی و با نماد اعتماد الکترونیک کار کرد؟ باتشکر
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
تاریخ ثبت: 24/04/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  152  151  150  149  148  147  146  145  144  143  142  141  140  139  138  137  136  135  134  133  132  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )