فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید آیا از کارگران رومزدی که در شرکت های پیمانکاری به مدت یک یا دو روز مشغول به کار می شوند باید مالیات کسر کرد ؟ در صورتی که برای این کارگران بیمه رد نمی شود با تشکر
با سلام و خسته نباشید آیا از کارگران رومزدی که در شرکت های پیمانکاری به مدت یک یا دو روز مشغول به کار می شوند باید مالیات کسر کرد ؟ در صورتی که برای این کارگران بیمه رد نمی شود با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 24/02/1392        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام من در شرکتی بصورت فروشندگی در صدی کار می کنم چطور می توانم قراردادی بنویسم چون چندین بار به وعده های خودشان عمل نکردن ممنون
سلام من در شرکتی بصورت فروشندگی در صدی کار می کنم چطور می توانم قراردادی بنویسم چون چندین بار به وعده های خودشان عمل نکردن ممنون
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 25/12/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما اینجانب مهدیه اسلامی دارای مدرک مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار مدت 15 ماه است که جویای کار هستم و برای مصاحبه به شرکت ها و ارگان های معتبری مانند:مپنا،سایپا،معاونت توسعه رئیس جمهوری و.... مراجعه کرده ام اما با وجود تایید مدیر قسمت مورد نظر از نظر اطلاعاتی و حتی تایید قسمت های دیگر موفق به استخدام در هیچ یک از آن ها نشده ام.
با سلام خدمت شما اینجانب مهدیه اسلامی دارای مدرک مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار مدت 15 ماه است که جویای کار هستم و برای مصاحبه به شرکت ها و ارگان های معتبری مانند:مپنا،سایپا،معاونت توسعه رئیس جمهوری و.... مراجعه کرده ام اما با وجود تایید مدیر قسمت مورد نظر از نظر اطلاعاتی و حتی تایید قسمت های دیگر موفق به استخدام در هیچ یک از آن ها نشده ام.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من کارفرما در اجرای یک ساختمان مسکونی بوده ام کارگری داشتم که برای پیمانکارانی که من طرف قراردادشان بودم ( جوشکار-بنا-و ....)کار میکرد و شبها به اسم نگهبان در ساختمان بود در واقع روزهایی که کار بود کار میکرد و مابقی روزها و شبها نگهبان این شخص از من شکایت کرده و بدون حضور من در اداره کار بنده به پرداخت سنوات-عیدی و واریز حق بیمه به اداره تامین اجتماعی که مشخص نیست حق بیمه چقدر است محکوم شدم سوال 1-من نمیتونستم بیمه کنم چون عملا شخص شبها خواب بوده و نمیتونسته بعد هشت ساعت کار بدنی نگهبان باشه و دو شغل داشته باشه اصلا من شرکت ندارم که بتونم لیست بیمه رد کنم اگر شخص میدونسته که بیمه نیست چرا همون اول نگفته این شخص چند ماه در حینی که برای من کار میکرده بیمه صدا و سیما لوده هنگام دریافت پروانه ساختمانی من به اداره بیمه مبلغ 2000000 تومان واریز کرده ام به صورت میانگین ماهانه 750000 تومان دریافتی این شخص بوده حال من چکار کنم؟
سلام من کارفرما در اجرای یک ساختمان مسکونی بوده ام کارگری داشتم که برای پیمانکارانی که من طرف قراردادشان بودم ( جوشکار-بنا-و ....)کار میکرد و شبها به اسم نگهبان در ساختمان بود در واقع روزهایی که کار بود کار میکرد و مابقی روزها و شبها نگهبان این شخص از من شکایت کرده و بدون حضور من در اداره کار بنده به پرداخت سنوات-عیدی و واریز حق بیمه به اداره تامین اجتماعی که مشخص نیست حق بیمه چقدر است محکوم شدم سوال 1-من نمیتونستم بیمه کنم چون عملا شخص شبها خواب بوده و نمیتونسته بعد هشت ساعت کار بدنی نگهبان باشه و دو شغل داشته باشه اصلا من شرکت ندارم که بتونم لیست بیمه رد کنم اگر شخص میدونسته که بیمه نیست چرا همون اول نگفته این شخص چند ماه در حینی که برای من کار میکرده بیمه صدا و سیما لوده هنگام دریافت پروانه ساختمانی من به اداره بیمه مبلغ 2000000 تومان واریز کرده ام به صورت میانگین ماهانه 750000 تومان دریافتی این شخص بوده حال من چکار کنم؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ یا سلام نظر به اینکه پدر من راننده کامیون برون شهری است بازنشستگی ان به چه صورت است با چند سال سابقه و سن بازنشسته می شود با توجه به اینکه ایشان از سال 66به مدت 27ماه در سربازی بوده اند وحق بیمه سربازی را پرداخت کرده وطی سال های متمادی در شغل های مختلف مشغول کار بوده مثلا از سال 71 تا73 در شن شویی کار کرده ودر 73مدتی را بیمه بیکاری داشته از سال 74تا 75فروش لوازم الکتیریکی داشته از76تا 86بیمه اختیاری بوده واز 86تا94راننده کامیون بوده حال سوال این است که با توجه به شغل هاب گوناگون وضعیت بیمه ایشان ومحاسبات ان چگونه میشود ایا سختی کار (مشاغل سخت)مثل سربازی ویا سایر شغل ها شامل حال ایشان میشود اگر جواب اری است لطفا محاسبات آنرا توضیح دهید و کامل راهنمایی بفرمایید مگر طبق قوانین تامین اجتماعی 7300 روز کار وپرداخت بیمه برای بازنشستگی کافی نیست درضمن پدر بنده 50سال تمام سن دارد در غیر این صورت چند سال دیگر باید بیمه پرداخت گند تا بازنشسته شود خیلی ممنون جواب فوری لطفا
تقی بیات
تقی بیات
تاریخ ثبت: 17/07/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم برات چی هست؟ و شرایط و ضوابط آن چیست؟
میثم منصوری رضی
میثم منصوری رضی
تاریخ ثبت: 24/12/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من 10 سال است که در سازمان صدا و سیما مشغول کار هستم ولی تا امروز بیمه ای برای من پرداخت نشده است. طی این 10 سال قرادادهایی تحت عنوان پروژه ای داشته ام. در تمام قراردادها نیز 8 ساعت کار در روز تعیین شده است و حقوق ماهانه نیز به حساب بانکی من واریز می شده است. از ابتدای سال 90 دیگر قراردادی با ما امضاء نکرده و حقوق را صرفا به حساب بانکی واریز می کنند. (عنوان جدیدی نیز که در دفاتر ثبت مالی اداره برای نوع رابطه من تعیین کرده اند حق الجلسه ای است.) وضعیت استخدامی ما هم نامعلوم است و چند بار نیز گفته اند شما نیروی سازمان نیستید و سازمان مسئولیتی در قبال استخدام شما ندارد. آیا من می توانم مطابه حقی از این سازمان داشته باشم؟ آیا می توانم خسارتی بابت این 10 سال از سازمان دریافت کنم؟ با تشکر علی
با سلام من 10 سال است که در سازمان صدا و سیما مشغول کار هستم ولی تا امروز بیمه ای برای من پرداخت نشده است. طی این 10 سال قرادادهایی تحت عنوان پروژه ای داشته ام. در تمام قراردادها نیز 8 ساعت کار در روز تعیین شده است و حقوق ماهانه نیز به حساب بانکی من واریز می شده است. از ابتدای سال 90 دیگر قراردادی با ما امضاء نکرده و حقوق را صرفا به حساب بانکی واریز می کنند. (عنوان جدیدی نیز که در دفاتر ثبت مالی اداره برای نوع رابطه من تعیین کرده اند حق الجلسه ای است.) وضعیت استخدامی ما هم نامعلوم است و چند بار نیز گفته اند شما نیروی سازمان نیستید و سازمان مسئولیتی در قبال استخدام شما ندارد. آیا من می توانم مطابه حقی از این سازمان داشته باشم؟ آیا می توانم خسارتی بابت این 10 سال از سازمان دریافت کنم؟ با تشکر علی
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام در خصوص تاخیر تادیه حکمی را من گرفته ام ورای برای من صادر شده است.اما من تاخیر تادیه را از زمان فروش اپارتمان خواسته بودم ولی قاضی از زمان دادخواست رای داد.من پس از رای اظهار نامه ای را که اراسل کرده بودم به ایشان نشان دادم ولی ایشان ترتیب اث ندادند.آیا می توانم تاخیر تادیه از زمان اراسل اظهار نامه تا زمان دادخواست را وصل کنم؟از چه راهی؟
با سلام در خصوص تاخیر تادیه حکمی را من گرفته ام ورای برای من صادر شده است.اما من تاخیر تادیه را از زمان فروش اپارتمان خواسته بودم ولی قاضی از زمان دادخواست رای داد.من پس از رای اظهار نامه ای را که اراسل کرده بودم به ایشان نشان دادم ولی ایشان ترتیب اث ندادند.آیا می توانم تاخیر تادیه از زمان اراسل اظهار نامه تا زمان دادخواست را وصل کنم؟از چه راهی؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 24/06/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم برات چی هست؟ و شرایط و ضوابط آن چیست؟
رضا محمودی سفیدگر
رضا محمودی سفیدگر
تاریخ ثبت: 04/12/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام منظور از تکنیکهای نوین مدیریت سازمانها چیست؟
رضا طالعی فر
رضا طالعی فر
تاریخ ثبت: 04/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید من یک حسابدار تازه کار هستم چند سوال در ارتباط با ارزش افزوده دارم لطفا راهنمایی بفرمائید . 1- شرکت ما در تابستان 93 مبلغی برگشت از فروش داشت که این برگشت مربوط به فروش پائیز سال 92 بود که در سال 92 نرخ مالیات بر ارزش افزوده 6٪ و در سال 93 8٪ بوده الان تکلیف شرکت ما با این برگشت از فروش مربوط به دوره پاییز 92 که در تابستان 93 اتفاق افتاده چیست ایا باید اظهارنامه اصلاحی برای پائیز 92 یا تابستان 93 بدهیم و با توجه به مبلغ برگشتی میتوانیم در دوره بعد ارایه اظهارنامه ا ارزش افزوده اضافه پرداختی را بعنوان اعتبار مالیاتی در نظر بگیریم ؟؟؟ 2- در ارتباط با صدور صورتحساب می باشد که باید دارای شماره سریال پیاپی باشد میخواستم بدانم که باید برای یکسال که شماره از 1 شروع می شود تا پایان سال ادامه یابد و دوباره برای سال جدید صورتحساب را از شماره 1 شروع کنیم یا باید بر مبنای شماره سریال صورتحساب سال قبل ادامه دهیم ؟ 3- اگر مربوط به فروش یک قلم صورتحساب نداشته باشیم ارزش افزوده در رسیدگی خود به این قلم چگونه عمل می کند ایا دفاتر علی الراس می شوند ؟ 4- شرکت ما از خدمات حسابرسی استفاده می کند که در هر پیش پرداخت ارزش افزوده را کسر کردیم می خواهم بدانم درست عمل کردیم یا اگر نحوه کارمون درست نبوده ارزش افزوده خدمات حسابرسی را بعنوان اعتبار مالیاتی صفر میکند و ما جریمه می شویم ؟ 5- اگر براتون مقدوره یه توضیح در ارتباط با نحوه عملکرد در ارزش افزوده بدهید که چگونه عمل کنیم تا مانع از جرایم سنگین امور مالیاتی در اینده شویم ؟
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 23/04/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من یک شرکت با مسئولین محدود دارم که تعداد افراد عضو آن 2 نفر است من و دوستم -- من مدیرعامل هستم و دوستم رئیس هیئت مدیره -- الان من می خواهم دوستم را از شرکت خارج کنم . یعنی رئیس هئت مدیره را از شرکت خارج کنم. حالا من نمونه صورت جلسه این مورد را می خواهم . و بقیه مدارکی که شما می دانید و من نمی دانم . متشکرم
با سلام من یک شرکت با مسئولین محدود دارم که تعداد افراد عضو آن 2 نفر است من و دوستم -- من مدیرعامل هستم و دوستم رئیس هیئت مدیره -- الان من می خواهم دوستم را از شرکت خارج کنم . یعنی رئیس هئت مدیره را از شرکت خارج کنم. حالا من نمونه صورت جلسه این مورد را می خواهم . و بقیه مدارکی که شما می دانید و من نمی دانم . متشکرم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 14/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام میخواستم بپرسم آیا برای ایام تعطیل اعم از تعطیلات رسمی و جممعه ها باید حقوق روزنانه در نظر گرفته بشه یا نه؟ و اینکه آیا ساعت کاری ماهانه 220.5 ساعت درست هست یا خیر؟ ممنون
سلام میخواستم بپرسم آیا برای ایام تعطیل اعم از تعطیلات رسمی و جممعه ها باید حقوق روزنانه در نظر گرفته بشه یا نه؟ و اینکه آیا ساعت کاری ماهانه 220.5 ساعت درست هست یا خیر؟ ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 18/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  142  141  140  139  138  137  136  135  134  133  132  131  130  129  128  127  126  125  124  123  122  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )