فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام و احترام لطفاً راهنمایی بفرمائید آیا طبق قانون به مادرانی که در مرخصی زایمان بسر می برند سنوات، پاداش، عیدی و سایر مزایا تعلق می گیرد یا خیر؟ با تشکر
با سلام و احترام لطفاً راهنمایی بفرمائید آیا طبق قانون به مادرانی که در مرخصی زایمان بسر می برند سنوات، پاداش، عیدی و سایر مزایا تعلق می گیرد یا خیر؟ با تشکر
علی شورابی
علی شورابی
تاریخ ثبت: 30/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام خدمت کارشناسان محترم در ارائه اظهارنامه ارزش افزوده در شرکتهای پیمانکاری 1. چه نوع خرید هایی در اظهارنامه اعلام میشود ؟خریدمصالح ؟خرید هایی که ارزش افزوده آن پرداخت شده ؟ آیا فاکتور خرید خوراک که در آنها ارزش افزوده آورده شده باید اعلام گردد ؟اگر خریدی در دوره سه ماهه انجام شده باشد ولی بابت آن هنوز فاکتوری دریافت نشده باشد آیا در دوره قبل میتوان اعلام کرد ؟ و اگر خریدی در اظهارنامه ارزش افزوده اعلام نشود آیا در اظهارنامه عملکرد مشکلی بوجود نمیاید ( در بهای تمام شده ممیزین ایرادی بر اینکه خرید در ارزش افزوده اعلام نگردیده نمی گیرند) 2.شرکتی که در سال 87 ثبت نام ارزش افزوده انجام نداده و در سال 89 ثبت نام کرده و بنا به تشخیص دارایی مشمول بوده است و مبلغی را بعنوان علی الراس جهت 87 و 88 مشخص کرده و مالیات آنرا وصول کرده است ( البته در سالهای بعد 90 و 91 )و حال در سال 91 صورت وضعیتی از کارفرما وصول شده است آیا مبلغ درآمد این صورت وضعیت در ارزش افزوده بهار91 باید اعلام شود؟ نحوه ثبت آن چگونه است ؟ ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید با سپاس فراوان
محبوبه کریمی
محبوبه کریمی
تاریخ ثبت: 02/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ چرادرایران صورت جریان وجوه نقدپنج فعالیت داردولی در حسابداری بین المللی سه فعالیت؟
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 25/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ شرکتی از طریق واریز نقدی افزایش سرمایه از مبلغ 30.000.000ریال به 300.000.000ریال داده است خواهشمندست نحوه محاسبه مالیات افزایش سرمایه و همچنین نحواه افزایش سرمایه را اعلام نمائید
شرکتی از طریق واریز نقدی افزایش سرمایه از مبلغ 30.000.000ریال به 300.000.000ریال داده است خواهشمندست نحوه محاسبه مالیات افزایش سرمایه و همچنین نحواه افزایش سرمایه را اعلام نمائید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 30/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام خدمت مشاور گرامی احتراما به عرض عالی میرسانم اینجانب فارغالتحصیل دوره کارشناسی حسابداری میباشم تازگی با اخذ مجوز نمایندگی بیمه پاسارگاد شروع به کار نموده امولی حدود دو ماه است که تنها حدود دو بیمه اتش سوزی 2 بیمه ثالث و یک بیمه عمر صادر کرده ام این در حالیست که نتوانسته ام کرایه دفترم را کسب نمایم. پرسشم از جنابعالی این است که ایا به دلیل موقعیت بد دفتر نمایندگیم که در یک خیابان خلوت و کم گذر است یا شروع به کار همین طور است یا بیمه پاسارگاد بیمه ضعیفی نسبت به بیمه های دیگر است (لازم به ذکر است که شعبع مرکزی حدود یک سال به شهرمان، مهاباد آمده شاید شناخته شده نباشد؟)مرا برای ماندن در کارم یاری فرمایید با تشکر از شما مشاوران گرامی وبا قبولی طاعات و عباداتتان در درگاه حق تعالی.
باسلام خدمت مشاور گرامی احتراما به عرض عالی میرسانم اینجانب فارغالتحصیل دوره کارشناسی حسابداری میباشم تازگی با اخذ مجوز نمایندگی بیمه پاسارگاد شروع به کار نموده امولی حدود دو ماه است که تنها حدود دو بیمه اتش سوزی 2 بیمه ثالث و یک بیمه عمر صادر کرده ام این در حالیست که نتوانسته ام کرایه دفترم را کسب نمایم. پرسشم از جنابعالی این است که ایا به دلیل موقعیت بد دفتر نمایندگیم که در یک خیابان خلوت و کم گذر است یا شروع به کار همین طور است یا بیمه پاسارگاد بیمه ضعیفی نسبت به بیمه های دیگر است (لازم به ذکر است که شعبع مرکزی حدود یک سال به شهرمان، مهاباد آمده شاید شناخته شده نباشد؟)مرا برای ماندن در کارم یاری فرمایید با تشکر از شما مشاوران گرامی وبا قبولی طاعات و عباداتتان در درگاه حق تعالی.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 11/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام وقت بخیر مدت ۴ ماه از تاریخ ۹۶/۶/۱ به مدت ۹۶/۹/۳۰ مدیر عامل شرکتی با مسوولیت محدود بودم که به دلیل عدم فعالیت و برخی مسائلی که در این مقال نمی گنجد تعطیل شد: - شرکت به ثبت رسیده - مجوز ندارد - دفاتر قانونی ندارد زیرا تلاش کردم که مجوز دریافت کنم ولی بعد از گذشت چهارماه به دلیل نداشتن درآمد و سایر مسائل تصمیم به تعطیلی شرکت گرفتم. - لیست بیمه در این چهار ماه رد شد ولی به دلیل نبود د رآمد به موقع پرداخت نشد ولی بعد از مدتی تمامن تسویه شد. - پس از پیگیری های مستمر شرکت در تاریخ ۹۷/۴/۳۰ منحل شد. حال با توجه به اینکه بنده تسویه بدهی های بیمه ی پرسنل شرکت را انجام داده ام، بیمه از من درخواست مدارک جهت انجام بازرسی لز دفاتر قانونی نموده که در این خصوص نیاز به راهنمایی جنابعالی دارم. با تشکر
سلام وقت بخیر مدت ۴ ماه از تاریخ ۹۶/۶/۱ به مدت ۹۶/۹/۳۰ مدیر عامل شرکتی با مسوولیت محدود بودم که به دلیل عدم فعالیت و برخی مسائلی که در این مقال نمی گنجد تعطیل شد: - شرکت به ثبت رسیده - مجوز ندارد - دفاتر قانونی ندارد زیرا تلاش کردم که مجوز دریافت کنم ولی بعد از گذشت چهارماه به دلیل نداشتن درآمد و سایر مسائل تصمیم به تعطیلی شرکت گرفتم. - لیست بیمه در این چهار ماه رد شد ولی به دلیل نبود د رآمد به موقع پرداخت نشد ولی بعد از مدتی تمامن تسویه شد. - پس از پیگیری های مستمر شرکت در تاریخ ۹۷/۴/۳۰ منحل شد. حال با توجه به اینکه بنده تسویه بدهی های بیمه ی پرسنل شرکت را انجام داده ام، بیمه از من درخواست مدارک جهت انجام بازرسی لز دفاتر قانونی نموده که در این خصوص نیاز به راهنمایی جنابعالی دارم. با تشکر
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 08/12/1397        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام کمک درموردموضوع پایان نامه مدیریت صنعتی گرایش مالی
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 15/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ همسرمن تعدادی از چکهای من را ربوده و از انها سواستفاده کرد و من هم به جرم خیانت در امانت از او شکایت کردم و چند جلسه ای هم به دادگاه مراجعه کردیم و من ادله و اسناد و مدارک ارائه دادم البته پرونده در شعبه دادیاری بررسی میشد که قرار بود دادیار نظر قطعی خودش را به قاضی اعلام نماید چند روز پیش یک احضاریه بدستم رسید که در ان نوشته شده بود جهت رسیدگی به شکایت شما علیه همسرتان و شکایت همسرتان علیه شما در فلان تاریخ مراجعه نمایید. حال سوال من این است که با توجه به اینکه شاکی من هستم چرا نوشته شکایت همسرتان علیه شما ایا ممکن است رای به نفع او صادر شده و حالا او شاکی من باشد یعنی اعاده حیسیت کرده اگر چنین است چه خسارتی متوجه من میباشد لطفا راهنمایی نمایید
همسرمن تعدادی از چکهای من را ربوده و از انها سواستفاده کرد و من هم به جرم خیانت در امانت از او شکایت کردم و چند جلسه ای هم به دادگاه مراجعه کردیم و من ادله و اسناد و مدارک ارائه دادم البته پرونده در شعبه دادیاری بررسی میشد که قرار بود دادیار نظر قطعی خودش را به قاضی اعلام نماید چند روز پیش یک احضاریه بدستم رسید که در ان نوشته شده بود جهت رسیدگی به شکایت شما علیه همسرتان و شکایت همسرتان علیه شما در فلان تاریخ مراجعه نمایید. حال سوال من این است که با توجه به اینکه شاکی من هستم چرا نوشته شکایت همسرتان علیه شما ایا ممکن است رای به نفع او صادر شده و حالا او شاکی من باشد یعنی اعاده حیسیت کرده اگر چنین است چه خسارتی متوجه من میباشد لطفا راهنمایی نمایید
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 23/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما آیا سرمایه اولیه یک شرکت که زمان تاسیس توسط شرکا اعلام میشود در اعتبار شرکت یا رتبه آن و یا در فعالیتهایی که می خواهد انجام دهد تاثیر دارد؟ مزایای سرمایه اولیه بالا برای یک شرکت چیست؟ مالیات بر اساس سرمایه اولیه مشخص میشود؟و آیا به شرکت هایی که فعالیتی ندارند و عملا فقط ثبت شده اند هم مالیات تعلق میگیرد؟ ممنون از راهنمایی شما یا حق
با سلام خدمت شما آیا سرمایه اولیه یک شرکت که زمان تاسیس توسط شرکا اعلام میشود در اعتبار شرکت یا رتبه آن و یا در فعالیتهایی که می خواهد انجام دهد تاثیر دارد؟ مزایای سرمایه اولیه بالا برای یک شرکت چیست؟ مالیات بر اساس سرمایه اولیه مشخص میشود؟و آیا به شرکت هایی که فعالیتی ندارند و عملا فقط ثبت شده اند هم مالیات تعلق میگیرد؟ ممنون از راهنمایی شما یا حق
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام در قرارداد های مشاورین خارجی که در ایران دفتری ثبت نکرده اند کسورات صورت وضعیت ها به چه صورت می باشد. با تشکر
با سلام در قرارداد های مشاورین خارجی که در ایران دفتری ثبت نکرده اند کسورات صورت وضعیت ها به چه صورت می باشد. با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 30/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلا و خسته نباشید 2 تا سوال داشتم 1: هزینه هایی که مربوط به سال گذشته است در سال جاری چگونه ثبت کنیم 2: ایا کتاب جز دارایی هاست ؟ حتی اگر در حجم زیاد ( کتابخانه دانشگاه ) باشد؟
با عرض سلا و خسته نباشید 2 تا سوال داشتم 1: هزینه هایی که مربوط به سال گذشته است در سال جاری چگونه ثبت کنیم 2: ایا کتاب جز دارایی هاست ؟ حتی اگر در حجم زیاد ( کتابخانه دانشگاه ) باشد؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام...من در شرکتی کار میکنم که اخیرا مبلغ 110000000 تومان میلگرد جهت احداث ساختمان های پروژه خریداری کرده...طرف فروشنده از ارسال فاکتور رسمی خودداری کرده و فاکتور قابل اتکایی به ما نمیدهد...راه حل چیست؟ برای پرداخت وجه این خرید میتوان از حساب شرکت چک کشید و پرداخت کرد یا مشکل ساز خواهد شد؟
با سلام...من در شرکتی کار میکنم که اخیرا مبلغ 110000000 تومان میلگرد جهت احداث ساختمان های پروژه خریداری کرده...طرف فروشنده از ارسال فاکتور رسمی خودداری کرده و فاکتور قابل اتکایی به ما نمیدهد...راه حل چیست؟ برای پرداخت وجه این خرید میتوان از حساب شرکت چک کشید و پرداخت کرد یا مشکل ساز خواهد شد؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 21/07/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام من به عنوان مسیول فنی بهداشتی در کشتارگاه طیور با قرارداد یک ساله مشغول به کار هستم.این شرکت تعاونی به دلیل مشکلات تاسیساتی از طرف اداره دامپزشکی شهرستان با حکم قضایی 4 روز پلمپ گردیده . 2روز دیگر هم به دلایل شخصی هیات مدیره تعطیل بوده است. آیا مرخصی با حقوق اجباری در این موارد از سوی مدیر شرکت در این 6 روز قانونی میباشد؟البته تعداد 30 کارگر این کشتارگاه که به صورت قرارداد یک ساله میباشند و مرخصی باحقوق نداشته اند مرخصی بدون حقوق داده شده است ؟خواهشمند است در صورت امکان اینجانب را راهنمایی فرمایید
باسلام من به عنوان مسیول فنی بهداشتی در کشتارگاه طیور با قرارداد یک ساله مشغول به کار هستم.این شرکت تعاونی به دلیل مشکلات تاسیساتی از طرف اداره دامپزشکی شهرستان با حکم قضایی 4 روز پلمپ گردیده . 2روز دیگر هم به دلایل شخصی هیات مدیره تعطیل بوده است. آیا مرخصی با حقوق اجباری در این موارد از سوی مدیر شرکت در این 6 روز قانونی میباشد؟البته تعداد 30 کارگر این کشتارگاه که به صورت قرارداد یک ساله میباشند و مرخصی باحقوق نداشته اند مرخصی بدون حقوق داده شده است ؟خواهشمند است در صورت امکان اینجانب را راهنمایی فرمایید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام من سوالی که آنرا به چند سوال شکسته ام که اگرممکن است رهنمون نمایید: 1- اگرشرکتی به دلیل کوتاهی غیرعمدی مدیرمالی دفاتر ( دفتر روزنامه )خود را ثبت نکرده باشد چه باید بکند ؟ 2- اگر همان مدیر مالی یک دفتر از بیرون بخرد وتمام ثبت ها را دقیق انجام دهد اما هنگام بررسی مالیاتی مشخص شود دفتر ثبت شده نیست چه اتفاقی خواهد افتاد وچه باید کرد؟ 3- آیا حکم جعل و ارسال به مراجع قضایی وجود دارد ( از طرف حوزه مالیاتی ) ؟ 4- جریمه ها چقدر است با تشکر از محبت شما
باسلام من سوالی که آنرا به چند سوال شکسته ام که اگرممکن است رهنمون نمایید: 1- اگرشرکتی به دلیل کوتاهی غیرعمدی مدیرمالی دفاتر ( دفتر روزنامه )خود را ثبت نکرده باشد چه باید بکند ؟ 2- اگر همان مدیر مالی یک دفتر از بیرون بخرد وتمام ثبت ها را دقیق انجام دهد اما هنگام بررسی مالیاتی مشخص شود دفتر ثبت شده نیست چه اتفاقی خواهد افتاد وچه باید کرد؟ 3- آیا حکم جعل و ارسال به مراجع قضایی وجود دارد ( از طرف حوزه مالیاتی ) ؟ 4- جریمه ها چقدر است با تشکر از محبت شما
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 21/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید.. من برای یک شخص سایت بزرگی رو طراحی کردم که هزینه ی طراحیش در حالت عادی 7 تا 10 میلیون تومنه. رو حساب اعتمادی که به ایشون داشتم و اینکه مجوز طراحی سایت ندارم، نه قرارداد بستم و نه تضمینی گرفتم. حالا ایشون پولی نمیدن و امروز و فردا میکنن تا من قضیه رو فراموش کنم. من هم از جلسه آخر که تو دفتر ایشون بوده یک فیلم گرفتم و در مورد این قضیه صحبت کردم. اما کار تموم نشده و حدود هفتاد درصدش انجام شده. چون خود ایشون گفته بودن یه بخشی از کار رو انجام بدید تا مجوز رو بگیرم و بعد ادامه بدیم. حالا راه حل قانونی برای من مونده؟ باتشکر
با عرض سلام و خسته نباشید.. من برای یک شخص سایت بزرگی رو طراحی کردم که هزینه ی طراحیش در حالت عادی 7 تا 10 میلیون تومنه. رو حساب اعتمادی که به ایشون داشتم و اینکه مجوز طراحی سایت ندارم، نه قرارداد بستم و نه تضمینی گرفتم. حالا ایشون پولی نمیدن و امروز و فردا میکنن تا من قضیه رو فراموش کنم. من هم از جلسه آخر که تو دفتر ایشون بوده یک فیلم گرفتم و در مورد این قضیه صحبت کردم. اما کار تموم نشده و حدود هفتاد درصدش انجام شده. چون خود ایشون گفته بودن یه بخشی از کار رو انجام بدید تا مجوز رو بگیرم و بعد ادامه بدیم. حالا راه حل قانونی برای من مونده؟ باتشکر
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 25/03/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده لیسانس سخت افزار دارم سه سال پیش شرکتی با موضوع شبکه های کامپیوتری تاسیس کردم ولی به دلیل نداشتن تجربه و سرمایه کافی تا الان نتوانسته ام که موفق باشم البته ایده های بسیار بزرگ و خوبی در سر دارم که بعضی ها را تا حدی به صورت دست و پا شکسته به انجام رسانده ام و این باعث شده که در سطح شهر قم بتوانم لا اقل نام شرکت را بر سر زبان ها بیاندازم میخواستم ببینم که چه راه کاری برای من پیشنهاد میکنید. به ذهنم خطور کرد که بتوانم با یک مهندس صنایع به عنوان مشاور در کنار خودم قرار داد ببندم تا بتوانم شرکت را سرو سامانی بدهم . نمی دانم در زمینه فروش کار کنم یا خدمات در هر دو زمینه مزایا و معایبی هست. با تشکر
با سلام بنده لیسانس سخت افزار دارم سه سال پیش شرکتی با موضوع شبکه های کامپیوتری تاسیس کردم ولی به دلیل نداشتن تجربه و سرمایه کافی تا الان نتوانسته ام که موفق باشم البته ایده های بسیار بزرگ و خوبی در سر دارم که بعضی ها را تا حدی به صورت دست و پا شکسته به انجام رسانده ام و این باعث شده که در سطح شهر قم بتوانم لا اقل نام شرکت را بر سر زبان ها بیاندازم میخواستم ببینم که چه راه کاری برای من پیشنهاد میکنید. به ذهنم خطور کرد که بتوانم با یک مهندس صنایع به عنوان مشاور در کنار خودم قرار داد ببندم تا بتوانم شرکت را سرو سامانی بدهم . نمی دانم در زمینه فروش کار کنم یا خدمات در هر دو زمینه مزایا و معایبی هست. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام : دارائیهای درحال احداث دریک شرکت صنعتی که هنوزبه بهره برداری نرسیده است درکدامیک ازسرفصلهای ترازنامه دراظهارنامه مالیاتی سال 90 که متفاوت باسال قبل است قرارمی گیرد ؟باتشکر
باعرض سلام : دارائیهای درحال احداث دریک شرکت صنعتی که هنوزبه بهره برداری نرسیده است درکدامیک ازسرفصلهای ترازنامه دراظهارنامه مالیاتی سال 90 که متفاوت باسال قبل است قرارمی گیرد ؟باتشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 31/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام جهت تاسیس ناکسی سرویس در تهران چه شرایط و مراحلی باید طی شود
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
تاریخ ثبت: 15/10/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام. قرار است از ابتدای سال91 حسابداری شرکتی را انجام دهم که در سال89 به ثبت رسیده اما تاکنون دفاتر حسابداری آن ثبت نشده.ضمنا تا کنون هزینه ها از حساب شرکا پرداخت شده است. لطفا راهنمایی کنید که ثبت سند افتتاحیه در سال 91 و پرداختهای انجام شده چگونه است؟و ایا میتوان دفاتر سال 91 را با توجه به گذشت 2 ماه پلمب نمود؟ با تشکر
با سلام. قرار است از ابتدای سال91 حسابداری شرکتی را انجام دهم که در سال89 به ثبت رسیده اما تاکنون دفاتر حسابداری آن ثبت نشده.ضمنا تا کنون هزینه ها از حساب شرکا پرداخت شده است. لطفا راهنمایی کنید که ثبت سند افتتاحیه در سال 91 و پرداختهای انجام شده چگونه است؟و ایا میتوان دفاتر سال 91 را با توجه به گذشت 2 ماه پلمب نمود؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض خسته نباشید . ببخشید پدر من راننده تاکسی هست و به تازگی متوجه شده سازمان تاکسیرانی شهرمون طی سال های 86 تا 89 حدود 8 ماه به صورت یک دو ماه و دو سه ماه با فاصله براش حق بیمه رد نکرده ( پدرم حق بیمه را به حساب تاکسیرانی واریز کرده در زمان خودش اما سازمان لیست بیمه و پول را به تامین اجتماعی ارسال نکرده ) . پدرم خیلی به تاکسیرانی و واحدهای بیمه ( رئیس و معاون و ... ) مراجعه کرده ولی متاسفانه همش توی رفت و آمد بین تاکسیرانی و بیمه هست و نمی دونه باید چیکار کنه ؟ می خواستم بدونم دقیقا باید چیکار کنه ؟ و به کجا مراجعه کنه ؟ طبق چه قانونی ؟ باید بره کجا شکایت کنه و روال عادی اداریش چطوریه ؟ با تشکر از شما و خیلی ممنون .
با سلام و عرض خسته نباشید . ببخشید پدر من راننده تاکسی هست و به تازگی متوجه شده سازمان تاکسیرانی شهرمون طی سال های 86 تا 89 حدود 8 ماه به صورت یک دو ماه و دو سه ماه با فاصله براش حق بیمه رد نکرده ( پدرم حق بیمه را به حساب تاکسیرانی واریز کرده در زمان خودش اما سازمان لیست بیمه و پول را به تامین اجتماعی ارسال نکرده ) . پدرم خیلی به تاکسیرانی و واحدهای بیمه ( رئیس و معاون و ... ) مراجعه کرده ولی متاسفانه همش توی رفت و آمد بین تاکسیرانی و بیمه هست و نمی دونه باید چیکار کنه ؟ می خواستم بدونم دقیقا باید چیکار کنه ؟ و به کجا مراجعه کنه ؟ طبق چه قانونی ؟ باید بره کجا شکایت کنه و روال عادی اداریش چطوریه ؟ با تشکر از شما و خیلی ممنون .
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 13/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ راز اصلی موفقیت شما چیست؟
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
تاریخ ثبت: 29/10/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام وخسته نباشید.اگرامکان دارد راهکارههای جدیدی برای اینکه یک حسابدار بتواند در پیشرفت شرکت کمک کند مثلا در برنامه ریزی اینکه چکونه بتوان فعالیت های مالی شرکت را کنترل کرد تا چک ها به راحتی وصول شوند وکمتر برگشت بخورندراهنمایی کنید.باتشکر
با سلام وخسته نباشید.اگرامکان دارد راهکارههای جدیدی برای اینکه یک حسابدار بتواند در پیشرفت شرکت کمک کند مثلا در برنامه ریزی اینکه چکونه بتوان فعالیت های مالی شرکت را کنترل کرد تا چک ها به راحتی وصول شوند وکمتر برگشت بخورندراهنمایی کنید.باتشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 10/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  137  136  135  134  133  132  131  130  129  128  127  126  125  124  123  122  121  120  119  118  117  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )