فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید . من میخواستم بدونم چطور میتونم بازاریاب قوی بشم و بتونم مشتری رو جذب محصولات و خدمات شرکت کنم .ایا کلاس خاصی باید برم .رشته ی خودم مدیریت بازرگانی درس های بازاریابی پاس کردم ولی حس میکنم خیلی محدود توضیح داده لطفلا راهنماییم کنید
با عرض سلام و خسته نباشید . من میخواستم بدونم چطور میتونم بازاریاب قوی بشم و بتونم مشتری رو جذب محصولات و خدمات شرکت کنم .ایا کلاس خاصی باید برم .رشته ی خودم مدیریت بازرگانی درس های بازاریابی پاس کردم ولی حس میکنم خیلی محدود توضیح داده لطفلا راهنماییم کنید
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 29/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ من جهت خرید اپارتمان مبلق 3800000تومان درسال1384به فردی دادم ودرقبال ان چک گرفتم ایشان انقدرمرابازی داد تا4سال پیش فوت کرد وهمه داراعیهایش بنام همسرش است وایشان زیر بار نمیرود 2سال پیش فهمیدم ازچند نفردیگرهم پول گرفته البته میخواست بواسطه برادرش که درمسکن وشهرسازی است اپارتمان بدهد ولی برادرش هم زیر بار نرفت حالا باید چکارکرد
من جهت خرید اپارتمان مبلق 3800000تومان درسال1384به فردی دادم ودرقبال ان چک گرفتم ایشان انقدرمرابازی داد تا4سال پیش فوت کرد وهمه داراعیهایش بنام همسرش است وایشان زیر بار نمیرود 2سال پیش فهمیدم ازچند نفردیگرهم پول گرفته البته میخواست بواسطه برادرش که درمسکن وشهرسازی است اپارتمان بدهد ولی برادرش هم زیر بار نرفت حالا باید چکارکرد
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 31/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید احتراما: مقایسه نظام اداری یا قوانین اداری ایران را با کشورهایی نظیر آلمان - آمریکا وفرانسه از چه طریقی میتونم به اطلاعات کاملی دسترسی پیداکنم ؟ این مطالب را برای درس مدریت تطبیق لازم دارم .( و یا مواردی نظیر مقایسه تطبیقی امور اداری و قوانین سازمانی میان ایران با یک کشور دیگر) با تشکر
با سلام و خسته نباشید احتراما: مقایسه نظام اداری یا قوانین اداری ایران را با کشورهایی نظیر آلمان - آمریکا وفرانسه از چه طریقی میتونم به اطلاعات کاملی دسترسی پیداکنم ؟ این مطالب را برای درس مدریت تطبیق لازم دارم .( و یا مواردی نظیر مقایسه تطبیقی امور اداری و قوانین سازمانی میان ایران با یک کشور دیگر) با تشکر
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ در مورد استهلاک,به عنوان مثال تریلری که به پشت تراکتور بسته میشود اما جدا خریداری شده باید جدا مستهلک شود یا هر دو را به بهای تمام شده تراکتور ببریم و یک جا مستهلک کنیم؟ با تشکر
در مورد استهلاک,به عنوان مثال تریلری که به پشت تراکتور بسته میشود اما جدا خریداری شده باید جدا مستهلک شود یا هر دو را به بهای تمام شده تراکتور ببریم و یک جا مستهلک کنیم؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 19/01/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام اینجانب رحمان محمدی 59سال سن دارم سوابق بیمه من حدود11سال و6ماه است بنده حدود2سال در(...شعبه 2سرآسیاب)تهران مشغول کاربودم دراین مدت دستمزد خودم رادریافت کرده ام اما بن کارگری رابهم نداده بودن بنده با4نفردیگرازطریق دادگاه ازشرکت مزبور شکایت کرده ونهایتا دادگاه حکم به محکومیت شرکت مزبورراداد.ومابن کارگری رادریافت کردیم اماشرکت مزبور بیمه ماراردنکرده بودازشمااین سوال رادارم آیامیتوانم پیگیراین 2سال بیمه خودم شوم یانه؟ وچطور .چون بشدت برای بازنشستگی بهش نیازدارم .باتشکر
باسلام اینجانب رحمان محمدی 59سال سن دارم سوابق بیمه من حدود11سال و6ماه است بنده حدود2سال در(...شعبه 2سرآسیاب)تهران مشغول کاربودم دراین مدت دستمزد خودم رادریافت کرده ام اما بن کارگری رابهم نداده بودن بنده با4نفردیگرازطریق دادگاه ازشرکت مزبور شکایت کرده ونهایتا دادگاه حکم به محکومیت شرکت مزبورراداد.ومابن کارگری رادریافت کردیم اماشرکت مزبور بیمه ماراردنکرده بودازشمااین سوال رادارم آیامیتوانم پیگیراین 2سال بیمه خودم شوم یانه؟ وچطور .چون بشدت برای بازنشستگی بهش نیازدارم .باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/01/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ آیا مدرک سازمان مدیریت صنعتی مورد تاییدوزارت علوم می باشد ؟
آیا مدرک سازمان مدیریت صنعتی مورد تاییدوزارت علوم می باشد ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ اگر مالیات تکلیفی 1سال کلا به دارایی رد نشده باشد اما فاکتور خدمات و حمل و اجرت وجود داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟آیا جرایمی وجود دارد؟اگر بله چند درصد؟آیا مشمول بخشش میشود؟ یا اینکه در برگ قطعی از مودی دریافت میشود؟ ممنون
اگر مالیات تکلیفی 1سال کلا به دارایی رد نشده باشد اما فاکتور خدمات و حمل و اجرت وجود داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟آیا جرایمی وجود دارد؟اگر بله چند درصد؟آیا مشمول بخشش میشود؟ یا اینکه در برگ قطعی از مودی دریافت میشود؟ ممنون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 27/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ منابع ومصارف غیرعملیاتی چیست
رضا محمودی سفیدگر
رضا محمودی سفیدگر
تاریخ ثبت: 24/07/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام پیمانکاری خدمات خرید و فروش و اجاره لیفتراک انجام می دهیم . و در سازمان مالیاتی پرونده ای از پروانه کسب مکانیک سبک داریم . در قرداد هایی که با شرکت ها در مورد اجاره لیفتراک می بندیم فقط 3 درصد مالیات و 7/78 درصد بیمه کسر می کنند . که این قرداد ها را شخص حقیقی انجام می دهد . و تمام کسور مالیات در سازمان مالیاتی با کد ملی شخص حقیقی یافت می شود . ایا مالیات بر ارزش افزوده به این قرداد ها تعلق می گیرد ؟
با سلام پیمانکاری خدمات خرید و فروش و اجاره لیفتراک انجام می دهیم . و در سازمان مالیاتی پرونده ای از پروانه کسب مکانیک سبک داریم . در قرداد هایی که با شرکت ها در مورد اجاره لیفتراک می بندیم فقط 3 درصد مالیات و 7/78 درصد بیمه کسر می کنند . که این قرداد ها را شخص حقیقی انجام می دهد . و تمام کسور مالیات در سازمان مالیاتی با کد ملی شخص حقیقی یافت می شود . ایا مالیات بر ارزش افزوده به این قرداد ها تعلق می گیرد ؟
حمید نصیری
حمید نصیری
تاریخ ثبت: 15/02/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ آیا مدت پیمان برابر مدت اولیه بعلاوه مدتهای تمدید شده ناشی از قصور کارفرما و یا افزایش مقادیر کار است؟
آیا مدت پیمان برابر مدت اولیه بعلاوه مدتهای تمدید شده ناشی از قصور کارفرما و یا افزایش مقادیر کار است؟
مرتضی  آمری نیا
مرتضی آمری نیا
تاریخ ثبت: 20/10/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام سوال من در مورد یک پرسش و پاسخ بود که سوال کرده بودنند (ثبت کننده مغمیک اصلانیان و تاریخ ثبت 19/02/1390 ) ایا مبلغ 4000000 ریال من مشول مالیات یا مبلغ 4380000 ریال ( با مزایا)که در جواب گفته شده کل مبلغ درامد بجز معافیتها( ماموریت و مزایای غیر نقدی و ...) سوال من از این کلمه ماموریت داخل پرانتز است که کجا عنوان شده ماموریت معاف از مالیات می باشد سوال دیگر من اینکه آیا حق مسکن از بیمه ومالیات معاف است یانه با تشکر
با سلام سوال من در مورد یک پرسش و پاسخ بود که سوال کرده بودنند (ثبت کننده مغمیک اصلانیان و تاریخ ثبت 19/02/1390 ) ایا مبلغ 4000000 ریال من مشول مالیات یا مبلغ 4380000 ریال ( با مزایا)که در جواب گفته شده کل مبلغ درامد بجز معافیتها( ماموریت و مزایای غیر نقدی و ...) سوال من از این کلمه ماموریت داخل پرانتز است که کجا عنوان شده ماموریت معاف از مالیات می باشد سوال دیگر من اینکه آیا حق مسکن از بیمه ومالیات معاف است یانه با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام وقت بخیر 1. مقاطعه کاری با پیمانکاری چه تفاوتی دارند؟
سلام وقت بخیر 1. مقاطعه کاری با پیمانکاری چه تفاوتی دارند؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 29/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام. بنده نماینده سابق شرکت بیمه نوین بودم. در حال حاضر شرکت از پرداخت کارمزد اقساط بیمه نامه های من که به حساب شرکت واریز میشود سر باز میزند شرکت بیمه چنین حقی دارد؟
با سلام. بنده نماینده سابق شرکت بیمه نوین بودم. در حال حاضر شرکت از پرداخت کارمزد اقساط بیمه نامه های من که به حساب شرکت واریز میشود سر باز میزند شرکت بیمه چنین حقی دارد؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 23/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من یک سایت اینترنتی ساختم و در تولید محتوا و بیننده مشکل دارم
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
تاریخ ثبت: 12/08/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام می خواستم بدانم شرایط واردات محصول از کشورهای مختلف را چگونه می توان متوجه شد و چگونه می توان ال سی باز کرد ؟ با تشکر
با سلام و احترام می خواستم بدانم شرایط واردات محصول از کشورهای مختلف را چگونه می توان متوجه شد و چگونه می توان ال سی باز کرد ؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ به نظر شما آیا رتبه هایی که جامعه حسابداران رسمی برای موسسات حسابرسی اعلام می کند قابل اعتناء است؟
به نظر شما آیا رتبه هایی که جامعه حسابداران رسمی برای موسسات حسابرسی اعلام می کند قابل اعتناء است؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 21/09/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید خدمت مشاور محترم سوال من در مورد مالیات کارت بازرگانیه میخواستم بدونم مالیات کارت بازرگانیو ماهانه به صاحب کارت میگن (یعنی صاحب کارت خودش بره بپرسه از اتاق بازرگانی یا اداره واردات صادرات)ومالیات کارت ثابته یا بسته به میزان سود طرف داره؟وکلا چقدره؟سپاسگذار میشم دقیق راهنماییم کنین چون من کارتمو اجاره دادم و از دردسراش میترسم.
سلام و خسته نباشید خدمت مشاور محترم سوال من در مورد مالیات کارت بازرگانیه میخواستم بدونم مالیات کارت بازرگانیو ماهانه به صاحب کارت میگن (یعنی صاحب کارت خودش بره بپرسه از اتاق بازرگانی یا اداره واردات صادرات)ومالیات کارت ثابته یا بسته به میزان سود طرف داره؟وکلا چقدره؟سپاسگذار میشم دقیق راهنماییم کنین چون من کارتمو اجاره دادم و از دردسراش میترسم.
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 26/06/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب خدمت شما ، بفرمائید چه شرکتهایی با چه شرایطی مشمول ماده 272 قانون مالیاتهای مستقیم میشوند با تشکر یحیایی
با سلام و عرض ادب خدمت شما ، بفرمائید چه شرکتهایی با چه شرایطی مشمول ماده 272 قانون مالیاتهای مستقیم میشوند با تشکر یحیایی
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و عرض خسته نباشید جناب معماری من به اتفاق چند تن از دوستان اقدام به تاسیس شرکت خدماتی کردیم که اصل کار این شرکت ارائه کلیه خدمات مورد نیاز روزمره مردم بطور مثال شخصی نیاز به یک برقکار بدلیل رفع عیب آیفون خونه اش داره که ما این نیرو را براش تامین میکنیم اصل سوال من این هستش که بنظر شما آیا این چنین کاری آینده خوبی داره و فاکتورهای موفقیت در این کار از نظر شما چه چیزی می تونه باشه. با تشکر
سلام و عرض خسته نباشید جناب معماری من به اتفاق چند تن از دوستان اقدام به تاسیس شرکت خدماتی کردیم که اصل کار این شرکت ارائه کلیه خدمات مورد نیاز روزمره مردم بطور مثال شخصی نیاز به یک برقکار بدلیل رفع عیب آیفون خونه اش داره که ما این نیرو را براش تامین میکنیم اصل سوال من این هستش که بنظر شما آیا این چنین کاری آینده خوبی داره و فاکتورهای موفقیت در این کار از نظر شما چه چیزی می تونه باشه. با تشکر
هادی معماری
هادی معماری
تاریخ ثبت: 24/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام. باتشکر از پاسخ های قبلی شما. برای ثبت شرکت داده پردازی با مسئولیت محدود چه مدرک تحصیلی لازم است؟ اگر یکی از اعضا کارت پایان خدمت نداشته باشد باز هم می توان شرکت ثبت کرد؟ با تشکر
سلام. باتشکر از پاسخ های قبلی شما. برای ثبت شرکت داده پردازی با مسئولیت محدود چه مدرک تحصیلی لازم است؟ اگر یکی از اعضا کارت پایان خدمت نداشته باشد باز هم می توان شرکت ثبت کرد؟ با تشکر
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 12/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام وقتتون بخیر. می خواستم بپرسم در ارتباط با مبالغی که اشخاص در شرکت سپرده می گذارند و ماهیانه مبلغی به عنوان سود دریافت می کنند چه ثبتی می زنند؟ خیلی ممنون
سلام وقتتون بخیر. می خواستم بپرسم در ارتباط با مبالغی که اشخاص در شرکت سپرده می گذارند و ماهیانه مبلغی به عنوان سود دریافت می کنند چه ثبتی می زنند؟ خیلی ممنون
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 18/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام ، در اواخر سال 89 برج 12 یک شرکت نرم افزاری با مسولیت محدود ثبت کردیم تا امروز هیجگونه فعالیت مالی نداشته ایم و دفاتر هم تهیه نکردیم.در حال حاضر جهت اعلام عدم فعالیت نیاز به پرونده دارایی هست و شرایط سختی مانند اجاره نامه و مالیات پیش رو هست. میخواستم بدونم با توجه به اینکه ما هیچگونه فعالیتی نداشته ایم مشمول جریمه مالیاتی میشیم و برای انحلال چه کاری باید انجام بدیم؟ در صورتی که راه حلی برای شرکت های صوری وجود داره بفرمایید؟ با تشکر از شما
سلام ، در اواخر سال 89 برج 12 یک شرکت نرم افزاری با مسولیت محدود ثبت کردیم تا امروز هیجگونه فعالیت مالی نداشته ایم و دفاتر هم تهیه نکردیم.در حال حاضر جهت اعلام عدم فعالیت نیاز به پرونده دارایی هست و شرایط سختی مانند اجاره نامه و مالیات پیش رو هست. میخواستم بدونم با توجه به اینکه ما هیچگونه فعالیتی نداشته ایم مشمول جریمه مالیاتی میشیم و برای انحلال چه کاری باید انجام بدیم؟ در صورتی که راه حلی برای شرکت های صوری وجود داره بفرمایید؟ با تشکر از شما
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 01/04/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و وقت بخیر من قبلا در سیستم حسابداری از روش ثبت ادواری استفاده میکردم میخوام در سال 94تغییر روش بدم به روش ثبت دایمی کار کنم ولی نمیدونم بهای تمام شده محصول چجوری در سیستم تعریف کنم و گردش حساب بگیره ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید/
با سلام و وقت بخیر من قبلا در سیستم حسابداری از روش ثبت ادواری استفاده میکردم میخوام در سال 94تغییر روش بدم به روش ثبت دایمی کار کنم ولی نمیدونم بهای تمام شده محصول چجوری در سیستم تعریف کنم و گردش حساب بگیره ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید/
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 09/09/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ فردی کارمند پاره وقت شرکتی بوده که در طول دوره همکاری قراردادی با وی منعقد نکرده است. از طرفی حقوق وی در طول دوره همکاری براساس ساعات کاری و به صورت توافق شده با وی به میزان هر ساعت حداقل۱۰۰.۰۰۰ ریال در سال ۱۳۹۲پرداخت شده است. همچنین وی در لیست بیمه شرکت بوده و بیمه و مالیات حقوق وی به صورت کامل اظهار و پرداخت شده است. بنا به درخواست استعفای کارمند و قبول مدیریت شرکت٬ وی پیش از پایان دوره توافق شده٬ همکاری خود با شرکت را قطع می نماید. در عین حال کارمند و کارفرما تلقی یکسانی از توافق شفاهی صورت‌گرفته در خصوص پرداخت یا عدم پرداخت عیدی و سنوات ندارند. موارد زیر نیز در خصوص روال و اتفاقات رخ‌داده در طول دوره همکاری، برای تکمیل موضوع به عرض می‌رسند: - شرکت از سال ۸۹ روال ثابتی در پرداخت عیدی و سنوات به کارکنان پاره وقت نداشته و ادعا می‌کند بنا به توافقی بودن این موضوع دلیلی به پرداخت آن نمی‌بیند. - کارمند در سال ۹۱ به عضویت شرکت در آمده و با توجه به دریافت عیدی و سنوات سال ۹۱ و سایر شواهد خود، ادعا می‌کند که دریافت عیدی و سنوات ۹۲ نیز حق وی بوده است. - در سال ۹۲ نیز طبق تصمیم شرکت مزایای عیدی و سنوات به کارکنان پاره‌وقت داده شده اما به کارمند مذکور گفته می‌شود که به دلیل ترک کار در پایان بهمن ماه مزایا به ایشان تعلق نمی‌گیرد. ضمنا هنگام توافق برای خروج از شرکت هم این موضوع به کارمند گفته نشده که در صورت ترک شرکت، از مزایای دیگر بهره‌مند نخواهی شد. - کارمند در سال ۹۱ با ورود به شرکت شدیدا بر بسته شدن قرارداد شفاف کاری اصرار کرده که این اتفاق از سمت کارفرما عملی نشده و دائما گفته شده که قراردادها در حال آماده شدن هستند. با این اوصاف لطفا بفرمائید که آیا از دید قانون کارمند مستعفی می تواند از بابت پرداخت عیدی و سنوات دوره همکاری خود از شرکت مطالبه داشته باشد یا خیر؟
آرمین خوشوقتی
آرمین خوشوقتی
تاریخ ثبت: 28/05/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  129  128  127  126  125  124  123  122  121  120  119  118  117  116  115  114  113  112  111  110  109  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )