فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ سلام اگر شرکت تعاونی جهت دفترمرکزی خود اقدام به خرید کامپیوتر و چاپگر نماید باید جهت تکمیل اسناد خود از چند فروشگاه دیگر استعلام قیمت تهیه نماید یا خیر؟ و در ضمن فاکتور ذیربط باید چه خصوصیاتی داشته باشد که دارائی ایراد نگیرد. با تشکر - رستم ابراهیمی
سلام اگر شرکت تعاونی جهت دفترمرکزی خود اقدام به خرید کامپیوتر و چاپگر نماید باید جهت تکمیل اسناد خود از چند فروشگاه دیگر استعلام قیمت تهیه نماید یا خیر؟ و در ضمن فاکتور ذیربط باید چه خصوصیاتی داشته باشد که دارائی ایراد نگیرد. با تشکر - رستم ابراهیمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسـلام و خسته نباشید می خواستم بدانم سایر داراییها که در ترازنامه می نویسند شامل چه چیزهایی میشود؟ و رسید انبار استاندارد باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ با تشکر
باسـلام و خسته نباشید می خواستم بدانم سایر داراییها که در ترازنامه می نویسند شامل چه چیزهایی میشود؟ و رسید انبار استاندارد باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ با تشکر
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام ودعای خیر زمانی که کارمند تحت بیمه تامین اجتماعی برای سابقه و درمان تحت بیمه دانا باشد برای بیماریهای کمتر از سه روز وضعیت مرخصی ان به چه صورت باید باشد آیا کارفما می تواند ان را مکلف به گرفتن مرخصی استحقاقی برای بیماری کمتر از سه روز کند لطفا مرجع قانونی که بتوان به عنوان مستند برای جواب این سوال ارائه نمود را معرفی فرمائید
با سلام ودعای خیر زمانی که کارمند تحت بیمه تامین اجتماعی برای سابقه و درمان تحت بیمه دانا باشد برای بیماریهای کمتر از سه روز وضعیت مرخصی ان به چه صورت باید باشد آیا کارفما می تواند ان را مکلف به گرفتن مرخصی استحقاقی برای بیماری کمتر از سه روز کند لطفا مرجع قانونی که بتوان به عنوان مستند برای جواب این سوال ارائه نمود را معرفی فرمائید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 17/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید برای ثبت ارزش افزوده بعد از گرفتن تراز کل. معین و تفصیلی کدام یک از حسابهای زیر باید مورد محاسبه قرار بگیرند صندوق. بانکها. بدهکاران. اسناد دریافتنی و یا پرداختنی .داراییهای ثابت یا غیر مشهود .بستانکاران . هزینه ها .درآمدها. جاری شرکا. وامهای و آیا کدام موارد در معاملت فصلی 169 مورد محاسبه قرار میگیرد.
سلام و خسته نباشید برای ثبت ارزش افزوده بعد از گرفتن تراز کل. معین و تفصیلی کدام یک از حسابهای زیر باید مورد محاسبه قرار بگیرند صندوق. بانکها. بدهکاران. اسناد دریافتنی و یا پرداختنی .داراییهای ثابت یا غیر مشهود .بستانکاران . هزینه ها .درآمدها. جاری شرکا. وامهای و آیا کدام موارد در معاملت فصلی 169 مورد محاسبه قرار میگیرد.
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 17/07/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام؛ لطفاٌ در سریعترین زمان ممکن و به استناد به مفاد قانونی وزارت کار و امور اجتماعی به پاسخ ذیل؛ پاسخ داده شود. آیا در صورتیکه فرد قراردادکاری اش مدت معین یکساله می باشد و در آن ذکر شده به منظور فسخ قرارداد باید یکماه اطلاع رسانی مکتوب کند، می تواند به دلخواه اعلام قطع همکاری کند. این در حالیست که قرارداد وی برای سال 92 بوده و با ایشات در سال جدید به دلیل افزایش حقوق های قانونی و همچنین تصمیمات مدیریتی همچنان قرارداد 93 ارائه نشده است. اما هم حقوق جدید به وی پرداخت شده و هم نام ایشان پیوسته در لیست بیمه شرکت منظور می شود. در اینصورت و در حالی که کار تحویل نمی شود ایشان می توانند هر زمان که مایل هستند همکاری خود را قطع کنند؟ کارفرما در چنین شرایطی چگونه می تواند ایشان را برای یک ماه و به منظور تحویل کار در شرکت نگه دارد و چه مسئولیت های قانونی کارمند و کارفرما را در بر می گیرد. با تشکر
سعید شمس ایلی
سعید شمس ایلی
تاریخ ثبت: 11/05/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ به نام خدای حسابگر ، حسابساز، حسابرس و حسابدارِِِ زمین و آسمان و هر آنچه در اوست. سلام -سوالی که دارم درموردبرنامه حسابداری یک شرکت رنگرزی پارچه است که پارچه راامانی دریافت می کندوفعالیتهای رنگرزی راانجام می دهدبرای حسابداری صنعتی چنین شرکتی آیابرنامه شرکتهای خدماتی رااعمال می کنندیاتولیدی؟درصورت امکان مراراهنمایی کنید.
به نام خدای حسابگر ، حسابساز، حسابرس و حسابدارِِِ زمین و آسمان و هر آنچه در اوست. سلام -سوالی که دارم درموردبرنامه حسابداری یک شرکت رنگرزی پارچه است که پارچه راامانی دریافت می کندوفعالیتهای رنگرزی راانجام می دهدبرای حسابداری صنعتی چنین شرکتی آیابرنامه شرکتهای خدماتی رااعمال می کنندیاتولیدی؟درصورت امکان مراراهنمایی کنید.
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 02/07/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب از سال 83 عضو هئیت مدیره یک شرکت ساختمانی هستم با 33 درصد سهم از صد در صد . اما به دلیل عدم هزینه اینجانب در پروژه ها تا کنون در سود و زیان شرکت سهمی نداشتم حال که قصد خروج از شرکت را دارم با ممانعت اعضا روبرو گشته ام چگونه از طریق قانونی نام خود را از شرکت خارج کنم.چون در حال حاضر به دلیل بدهی شرکت به اداره دارایی کار بنده در این اداره به مشکل خورده است.
با سلام اینجانب از سال 83 عضو هئیت مدیره یک شرکت ساختمانی هستم با 33 درصد سهم از صد در صد . اما به دلیل عدم هزینه اینجانب در پروژه ها تا کنون در سود و زیان شرکت سهمی نداشتم حال که قصد خروج از شرکت را دارم با ممانعت اعضا روبرو گشته ام چگونه از طریق قانونی نام خود را از شرکت خارج کنم.چون در حال حاضر به دلیل بدهی شرکت به اداره دارایی کار بنده در این اداره به مشکل خورده است.
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 03/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام اگر شرکتی به هیئت ورزشی کمک کند سند حسابداری آن را چگونه باید ثبت نماید؟باتشکر
سید مهدی حجازی
سید مهدی حجازی
تاریخ ثبت: 09/10/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام حسابدار شرکت پیمانکاری هستم.لطفا راهنمایی نمایید که در قراردادهای عمرانی که 1/6% بیمه با پیمانکار است.و در لیست حقوق و مزایا 7% بیمه از کارگر کسر می شود چگونه سند حسابداری آن را باید ثبت نمود.باتشکر
باسلام حسابدار شرکت پیمانکاری هستم.لطفا راهنمایی نمایید که در قراردادهای عمرانی که 1/6% بیمه با پیمانکار است.و در لیست حقوق و مزایا 7% بیمه از کارگر کسر می شود چگونه سند حسابداری آن را باید ثبت نمود.باتشکر
محمدصادق صادقی
محمدصادق صادقی
تاریخ ثبت: 25/06/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ موضوع استفساریه جدید مجلس در مورد اصلاح تبصره 2 ماده76 قانون تامین اجتماعی این جانب به مدت 15 سال در پست شغل سخت وزیان آور بودم ومدت 5 سال در پست عادی مشغول به کار می باشم و جمعا در سال 24 ام خدمتم می باشم و سنم 43 سال می باشد و اکنون سازمان تامین اجتماعی می گوید شما یا بایستی 20 سال متوالی ویا 25 سال متناوب داشته باشید راهنمایی ام کنید چگونه به دیوان عدالت شکایت کنم
موضوع استفساریه جدید مجلس در مورد اصلاح تبصره 2 ماده76 قانون تامین اجتماعی این جانب به مدت 15 سال در پست شغل سخت وزیان آور بودم ومدت 5 سال در پست عادی مشغول به کار می باشم و جمعا در سال 24 ام خدمتم می باشم و سنم 43 سال می باشد و اکنون سازمان تامین اجتماعی می گوید شما یا بایستی 20 سال متوالی ویا 25 سال متناوب داشته باشید راهنمایی ام کنید چگونه به دیوان عدالت شکایت کنم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ بسمه تعالی با سلام و احترام برابر توافقنامه موجود در اداره املاک شهرداری منطقه 3،پدرم زمینی قولنامه¬ای در سالهای گذشته بمساحت هزار و سیصد متر واقع در شهر همدان خریداری نموده و زمین نامبرده را خود تفکیک کرده و به هفت نفر که اسامی آنها در لیست شهرداری همدان موجود است فروخته بود که پس از اینکه شهرداری در سال 70 ، کل زمین را به تملک درآورد و در آن زمین پارکی را احداث کردند، همه¬ی آنهایی که در آنجا زمین داشتند معوض گرفتند بدون اینکه سند ثبتی داشته باشند و یا نقشه تفکیکی معوض گرفتند اما آن هفت نفر ذکر شده حاضر به گرفتن معوض نشدند و با راهنمایی شهرداری از پدرم شکایت نمودند،که ایشان جبراً بعد از دو سال بهای زمین هفت نفر را به قیمت روز به آنان پرداخت نمود و زمین را در اختیار خودش درآورد.طی این سالها شهرداری پس از تصرف زمین مذکور هیچگونه معوضی به پدرم پرداخت ننموده است، اکنون که جهت گرفتن معوض و پیگیری به شهرداری مراجعه نمودیم از اینجانب درخواست نقشه تفکیکی مربوط به گذشته و ادعای سند ثبتی می نماید و میگونید پدرم زمین را غیر قانونی تفکیک کرده، در صورتی که کلیه ی افرادی که در آنجا زمین داشتند همگی طبق سند قولنامه ای معوض خود را دریافت نمودند، اکنون شهرداری می گوید اگر با قانون سال 91 با شما بخواهیم توافق کنیم باید چهار تا 25% حق شهرداری، حق تفکیک غیر قانونی حق معابر و معارض شهری بدهید و یعنی در کل چیزی دستمان را نمی گیرد و اگر با قانون سال 70 توافق کنیم طبق بخشنامه جدیدی که از دیوان آمده زمینهای عادی دیگر هیچ حق گرفتن معوض ندارند که بنده به صحت بودن چنین بخشنامه ای مشکوک می باشم. از شما درخواست دارم در مورد صحت و وجود این قانون¬ها و بخشنامه ما را راهنمایی نمایید که آیا در صورت وجود چنین بخشنامه ای ما دیگر نمی توانیم حقمان را مطالبه نماییم در صورتی که شهرداری در آخرین جلسه به ما گفتند دیگری کاری نمی توانید بکنید و بروید شکایت کنید. در صورت شکایت آیا مشکل ما حل می شود و یا حقمان ضایع می شود. با تشکر از لطف شما
بسمه تعالی با سلام و احترام برابر توافقنامه موجود در اداره املاک شهرداری منطقه 3،پدرم زمینی قولنامه¬ای در سالهای گذشته بمساحت هزار و سیصد متر واقع در شهر همدان خریداری نموده و زمین نامبرده را خود تفکیک کرده و به هفت نفر که اسامی آنها در لیست شهرداری همدان موجود است فروخته بود که پس از اینکه شهرداری در سال 70 ، کل زمین را به تملک درآورد و در آن زمین پارکی را احداث کردند، همه¬ی آنهایی که در آنجا زمین داشتند معوض گرفتند بدون اینکه سند ثبتی داشته باشند و یا نقشه تفکیکی معوض گرفتند اما آن هفت نفر ذکر شده حاضر به گرفتن معوض نشدند و با راهنمایی شهرداری از پدرم شکایت نمودند،که ایشان جبراً بعد از دو سال بهای زمین هفت نفر را به قیمت روز به آنان پرداخت نمود و زمین را در اختیار خودش درآورد.طی این سالها شهرداری پس از تصرف زمین مذکور هیچگونه معوضی به پدرم پرداخت ننموده است، اکنون که جهت گرفتن معوض و پیگیری به شهرداری مراجعه نمودیم از اینجانب درخواست نقشه تفکیکی مربوط به گذشته و ادعای سند ثبتی می نماید و میگونید پدرم زمین را غیر قانونی تفکیک کرده، در صورتی که کلیه ی افرادی که در آنجا زمین داشتند همگی طبق سند قولنامه ای معوض خود را دریافت نمودند، اکنون شهرداری می گوید اگر با قانون سال 91 با شما بخواهیم توافق کنیم باید چهار تا 25% حق شهرداری، حق تفکیک غیر قانونی حق معابر و معارض شهری بدهید و یعنی در کل چیزی دستمان را نمی گیرد و اگر با قانون سال 70 توافق کنیم طبق بخشنامه جدیدی که از دیوان آمده زمینهای عادی دیگر هیچ حق گرفتن معوض ندارند که بنده به صحت بودن چنین بخشنامه ای مشکوک می باشم. از شما درخواست دارم در مورد صحت و وجود این قانون¬ها و بخشنامه ما را راهنمایی نمایید که آیا در صورت وجود چنین بخشنامه ای ما دیگر نمی توانیم حقمان را مطالبه نماییم در صورتی که شهرداری در آخرین جلسه به ما گفتند دیگری کاری نمی توانید بکنید و بروید شکایت کنید. در صورت شکایت آیا مشکل ما حل می شود و یا حقمان ضایع می شود. با تشکر از لطف شما
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 23/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام و تشکر از شما بابت پاسخ به سوالات گذشته در موردارسال لیست عیدی و حقوق اسفند ماه شرکت به اداره دارایی سوالی داشتم.اول اینکه در سایتی خونوم که حداکثر عیدی پرداختی به کارمند نباید بیشتر از 3برابر حداقل حقوق باشد یعنی آخرش باید 9900000ریال به کارمند داد.و در جای خوندم اگه حقوقی که به کارمند می دهیم از سقف معافیت حقوق یعنی کمتر از 4850000ریال کمتر بوده نباید مالیاتی بابت عیدی پرداخت کند. الان پرداختی به کارکنان به صورت علی حساب بوده و تسویه حساب نهایی بابت عیدی سال گذشته انجام نشده.می خوام بدون دو مورد بالا صحت داره یا نه؟
باسلام و تشکر از شما بابت پاسخ به سوالات گذشته در موردارسال لیست عیدی و حقوق اسفند ماه شرکت به اداره دارایی سوالی داشتم.اول اینکه در سایتی خونوم که حداکثر عیدی پرداختی به کارمند نباید بیشتر از 3برابر حداقل حقوق باشد یعنی آخرش باید 9900000ریال به کارمند داد.و در جای خوندم اگه حقوقی که به کارمند می دهیم از سقف معافیت حقوق یعنی کمتر از 4850000ریال کمتر بوده نباید مالیاتی بابت عیدی پرداخت کند. الان پرداختی به کارکنان به صورت علی حساب بوده و تسویه حساب نهایی بابت عیدی سال گذشته انجام نشده.می خوام بدون دو مورد بالا صحت داره یا نه؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 16/01/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما... از پدر مرحوم من یک سرقفلی مغازه باقی مانده است ، که از سال 74 یعنی بعد از فوت شدن ایشون در دست پسرهای ایشون از همسر اول پدرم به تصرف در آمده و ریالی هم بابت اجاره و ... به ما داده نشده ، در همین رابطه چندین سال پیش حدودا 8 سال پیش مادرم یک شکایت نامه مبنی بر اجرت المثل ایام تصرف مغازه و از فرزندان خانم اول پدرم در مجتمع قضایی شهید مطهری (یافت آباد) تنظیم کرد و دادگاه هم اون زمان به نفع ما رای داد ولی در مرحله اجرا به دلیل مشکلات نتونستیم خوب پیگیری کنیم و پرونده راکد موند و حالا با گذشت چند سال ، میخواهیم به دنبال شکایت قبلی خود بریم ، آیا این امکان وجود داره که پرونده قبلی رو پیگیری کنیم و یا باید شکایت نامه جدید بنویسیم؟ متاسفانه به دلایل مالی توان گرفتن وکیل نداریم به همین دلیل مزاحم شما شدم... ممنون میشم بنده را راهنمایی کنید. با تشکر
با سلام خدمت شما... از پدر مرحوم من یک سرقفلی مغازه باقی مانده است ، که از سال 74 یعنی بعد از فوت شدن ایشون در دست پسرهای ایشون از همسر اول پدرم به تصرف در آمده و ریالی هم بابت اجاره و ... به ما داده نشده ، در همین رابطه چندین سال پیش حدودا 8 سال پیش مادرم یک شکایت نامه مبنی بر اجرت المثل ایام تصرف مغازه و از فرزندان خانم اول پدرم در مجتمع قضایی شهید مطهری (یافت آباد) تنظیم کرد و دادگاه هم اون زمان به نفع ما رای داد ولی در مرحله اجرا به دلیل مشکلات نتونستیم خوب پیگیری کنیم و پرونده راکد موند و حالا با گذشت چند سال ، میخواهیم به دنبال شکایت قبلی خود بریم ، آیا این امکان وجود داره که پرونده قبلی رو پیگیری کنیم و یا باید شکایت نامه جدید بنویسیم؟ متاسفانه به دلایل مالی توان گرفتن وکیل نداریم به همین دلیل مزاحم شما شدم... ممنون میشم بنده را راهنمایی کنید. با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 08/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام و خسته نباشید پدر من در سال 66 در بانک ملی حسابی باز کرده که در ان زمان مبلغ 500 تومان در ان واریز کرده است.می خواستم ببینم این پول با سودش الان چند تومان شده است؟
باعرض سلام و خسته نباشید پدر من در سال 66 در بانک ملی حسابی باز کرده که در ان زمان مبلغ 500 تومان در ان واریز کرده است.می خواستم ببینم این پول با سودش الان چند تومان شده است؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام ازاینکه در این سایت مارا پذیرفتید متشکرم می خواستم نطر شمارا ددر خصوص ادامه تحصیل در رشته DBA بپرسم لطفا راهنمایی بفرمایی
سلام ازاینکه در این سایت مارا پذیرفتید متشکرم می خواستم نطر شمارا ددر خصوص ادامه تحصیل در رشته DBA بپرسم لطفا راهنمایی بفرمایی
هادی معماری
هادی معماری
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام می خواستم بدونم فروشگاههای پوشاک ، لوازم خانگی و...جزو بند الف ماده 95 ق.م.م هشتند یا بند ب؟فروشگاه های زنجیره ای چطور؟
با سلام می خواستم بدونم فروشگاههای پوشاک ، لوازم خانگی و...جزو بند الف ماده 95 ق.م.م هشتند یا بند ب؟فروشگاه های زنجیره ای چطور؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام احترامآ ؛ اینجانب از ابتدای سال 1382 تا کنون به عنوان کارشناس حسابدار و به صورت قراردادی با حداقل حقوق قانون کار و امور اجتماعی در یکی از ادارات آستان قدس رضوی در مشهد مشغول به کار بوده ام ، در ابتدای خدمت یعنی سال 1382 قرارداد 85 روزه و سال بعد قرارداد 6 ماهه و بعد از آن قراردادی تنظیم نشده و تا کنون به صورت کامل حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت و حدود 12 سال و 4 ماه سابقه کاری منظور شده است ، و سوابق تحصیلی اینجانب کاردانی حسابداری ،کارشناسی تجارت الکترونیک و کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی می باشد،و متاسفانه بعد از درخواستهای فراوان مبنی بر تغییر وضعیت خدمتی از قراردادی به رسمی، هیچ اقدامی صورت نگرفته و با تمامی درخواستهای اینحانب مخالفت به عمل آمده است حتی با انتقال اینجانب به ادارات شهرهای دیگر نیز مخالفت به عمل آمده است لذا خواهشمند است راهنمایی فرمایید به چه ترتیبی اقدام نمایم که به حق و حقوقات خود نائل گردم.
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 31/05/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام. می خواستم ببینم میتونم خ9ودم را بیمه خویش فرما کنم. مبلغش چقدره. عنوان شغلی چی بزنم. دوران خدمت سربازیم چی میشه؟
با عرض سلام. می خواستم ببینم میتونم خ9ودم را بیمه خویش فرما کنم. مبلغش چقدره. عنوان شغلی چی بزنم. دوران خدمت سربازیم چی میشه؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام واحترام متاسفانه شرکت مشاور در امر نظارت بر کار پیمانکار کوتاهی نموده وبا وجودیکه عملیات سیویل از کیفیت نامناسب برخوردار بوده آنرا تایید نموده است متاسفانه در دوره تضمین تمامی عیوب یک به یک مشخص وبه لیست نواقص اضافه می شودکه برخی از آنها بسیار اساسی ومهم هستند .در قرارداد مشاور نیزهیچ ماده یا توضیحی جهت نحوه برخورد با قصور مشاورنیامده است .آیا در بخشنامها ومقررات توضیحی در ارتباط با نحوه محاسبه خسارات ناشی از قصور مشاور وجود دارد ؟ حتی در قرارداد فی مابین مرجعی برای حل اختلاف پیش بینی نشده است !با توجه به اینکه پیمانکاراعلام نموده نمی تواند نواقص را رفع نماید ورفع آن را با احتساب هزینه های بالاسری به کار فرما محول نموده ،آیا کارفرما می تواند نسبت به رفع نقص اقدام نماید وهزینه های آن را(به صورت کامل یا درصدی ) به حساب بدهی مشاور منظور نماید ؟ لازم به ذکر است قرارداد مشاور تابع شرایط عمومی قراردادهای خدمات مشاوره است . چه تمهیدقانونی برای برخورد با مشاور خاطی وجبران خسارت ریالی وارده پیشنهاد می نمائید ؟ با تشکر
با سلام واحترام متاسفانه شرکت مشاور در امر نظارت بر کار پیمانکار کوتاهی نموده وبا وجودیکه عملیات سیویل از کیفیت نامناسب برخوردار بوده آنرا تایید نموده است متاسفانه در دوره تضمین تمامی عیوب یک به یک مشخص وبه لیست نواقص اضافه می شودکه برخی از آنها بسیار اساسی ومهم هستند .در قرارداد مشاور نیزهیچ ماده یا توضیحی جهت نحوه برخورد با قصور مشاورنیامده است .آیا در بخشنامها ومقررات توضیحی در ارتباط با نحوه محاسبه خسارات ناشی از قصور مشاور وجود دارد ؟ حتی در قرارداد فی مابین مرجعی برای حل اختلاف پیش بینی نشده است !با توجه به اینکه پیمانکاراعلام نموده نمی تواند نواقص را رفع نماید ورفع آن را با احتساب هزینه های بالاسری به کار فرما محول نموده ،آیا کارفرما می تواند نسبت به رفع نقص اقدام نماید وهزینه های آن را(به صورت کامل یا درصدی ) به حساب بدهی مشاور منظور نماید ؟ لازم به ذکر است قرارداد مشاور تابع شرایط عمومی قراردادهای خدمات مشاوره است . چه تمهیدقانونی برای برخورد با مشاور خاطی وجبران خسارت ریالی وارده پیشنهاد می نمائید ؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای سعادت نژاد انشاءالله در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید. من فارق التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باگرایش بازاریابی هستم،با توجه به سن و سطح تحصیلاتم نتوانستم برای خودم سابقه کاری داشته باشم.برای ادامه تجصیل نیاز به سابقه کاری دارم. لطفا من را راهنمایی کنید که من باید واقعا از کجا شروع کنم.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای سعادت نژاد انشاءالله در تمام مراحل زندگیتان موفق باشید. من فارق التحصیل در مقطع کارشناسی ارشد باگرایش بازاریابی هستم،با توجه به سن و سطح تحصیلاتم نتوانستم برای خودم سابقه کاری داشته باشم.برای ادامه تجصیل نیاز به سابقه کاری دارم. لطفا من را راهنمایی کنید که من باید واقعا از کجا شروع کنم.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام.من چندتا نمونه پرسشنامه در مورد رابطه بین تکنولوژی اطلاعات و عملکرد سازمانی می خواستم که با استفاده از تکنیک سینک بتوانم عملکرد سازمان را اندازه گیری کنم. با تشکر
سلام.من چندتا نمونه پرسشنامه در مورد رابطه بین تکنولوژی اطلاعات و عملکرد سازمانی می خواستم که با استفاده از تکنیک سینک بتوانم عملکرد سازمان را اندازه گیری کنم. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 16/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  134  133  132  131  130  129  128  127  126  125  124  123  122  121  120  119  118  117  116  115  114  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )