فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام خدمت شما. اگر تمام بندهایی رو که پیمانکار موظفه و باید در فیش حقوقی بیاره و پرداخت کنه رو ذکر کنید ممنون میشم.
با سلام خدمت شما. اگر تمام بندهایی رو که پیمانکار موظفه و باید در فیش حقوقی بیاره و پرداخت کنه رو ذکر کنید ممنون میشم.
عزیزی
عزیزی
تاریخ ثبت: 31/06/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام علی بابت مطالبات معوق دوران مدیریتی خوداز شرکت a یک ملک تحویل گرفته است که در واقع سند ملک بنام شخص ثالث بوده اماتوسط علی به صورت مبایعه نامه و وکالت بلاعزل برای شرکت b خریداری شده است .هر دو شرکت a و b سهامداران عمده و اعضای هیات مدیره اش مشترک هستند ولی مدیران عامل متفاوت هستند و دو شرکت به دلیل داشتن صاحبان مشترک دارای حساب های فیمابین و بده بستان های فراوان بوده اند ضمنا علی سهامدار هر دو شرکت و از مدیران قبلی هر دو شرکت می باشد .ملک مذکور با تایید مدیر عامل شرکت a و توسط مدیر حقوقی مشترک دو شرکت که یک شخص هست با حضور شاهدین صورتجلسه و تحویل شده است و بر اساس وکالت دریافتی ار صاحب اولیه توسط علی بنام خود او منتقل شده است . حال بعد از گذشت چند سال مدیر شرکت b اظهار میدارد که ملکی که بنام شما شده است فاقد مجوز و در واقع انتقال مال غیر شده است ، مدیر عامل شرکت a و مدیر حقوقی وقت هر دو شرکت اظهار می دارند که موضوع را قبلا به اطلاع مدیر شرکت b رسانده و نظر موافق ایشان را اخذ کرده و حتی کپی موافقت کتبی ان موجود است و حاضرند در دادگاه شهادت بدهند ضمنا علی بر ا ساس صورتجلسه تغییر و تحول و تسویه حساب فقط بخشی از مطالبات خود را در یافت کرده و هنوز مطالباتی از هر دو شرکت دارد که کامل پرداخت نشده است حال به نظر شما با وصف فوق بزه انتقال مال غیر در اینجا مصداق دارد؟ ایا امکان ابطال انتقال و عودت ملک هست؟ با تشکر
سلام علی بابت مطالبات معوق دوران مدیریتی خوداز شرکت a یک ملک تحویل گرفته است که در واقع سند ملک بنام شخص ثالث بوده اماتوسط علی به صورت مبایعه نامه و وکالت بلاعزل برای شرکت b خریداری شده است .هر دو شرکت a و b سهامداران عمده و اعضای هیات مدیره اش مشترک هستند ولی مدیران عامل متفاوت هستند و دو شرکت به دلیل داشتن صاحبان مشترک دارای حساب های فیمابین و بده بستان های فراوان بوده اند ضمنا علی سهامدار هر دو شرکت و از مدیران قبلی هر دو شرکت می باشد .ملک مذکور با تایید مدیر عامل شرکت a و توسط مدیر حقوقی مشترک دو شرکت که یک شخص هست با حضور شاهدین صورتجلسه و تحویل شده است و بر اساس وکالت دریافتی ار صاحب اولیه توسط علی بنام خود او منتقل شده است . حال بعد از گذشت چند سال مدیر شرکت b اظهار میدارد که ملکی که بنام شما شده است فاقد مجوز و در واقع انتقال مال غیر شده است ، مدیر عامل شرکت a و مدیر حقوقی وقت هر دو شرکت اظهار می دارند که موضوع را قبلا به اطلاع مدیر شرکت b رسانده و نظر موافق ایشان را اخذ کرده و حتی کپی موافقت کتبی ان موجود است و حاضرند در دادگاه شهادت بدهند ضمنا علی بر ا ساس صورتجلسه تغییر و تحول و تسویه حساب فقط بخشی از مطالبات خود را در یافت کرده و هنوز مطالباتی از هر دو شرکت دارد که کامل پرداخت نشده است حال به نظر شما با وصف فوق بزه انتقال مال غیر در اینجا مصداق دارد؟ ایا امکان ابطال انتقال و عودت ملک هست؟ با تشکر
بهمن آزموده
بهمن آزموده
تاریخ ثبت: 29/04/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید با توجه به اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی جهت دایر کردن دارالقران و آموزش علوم قرانی، آیا میتوان این موسسه را به عنوان مشاغلی که مجوز فعالیت در املاک مسکونی موقعیت اداری را دارند، به حساب آورد؟ متشکرم
با سلام و خسته نباشید با توجه به اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی جهت دایر کردن دارالقران و آموزش علوم قرانی، آیا میتوان این موسسه را به عنوان مشاغلی که مجوز فعالیت در املاک مسکونی موقعیت اداری را دارند، به حساب آورد؟ متشکرم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 14/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام :حسابدار شرکتی هستم که در اظهار نامه خرید و فروش فصلی کالایی را به مبلغ 60 میلون تومان (لوله و اتصالات گازی )به یکی شخص فروخته ایم که یک شخصیت حقیقی میباشد و در این اظهارنامه فصلی هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این شخص نداشته ایم دضمن در اظهارنامه ارزش افزوده نیز بابت فروش 6% مبلغ را به عنوان عوارص و مالیات پرداخت کرده ایم درضمن شرکت کلا در طول سال فقط این فروش را داشته است میخواسم بدانم در هنگام رسیدگی ممیز مالیاتی در این مورد به مشکلی برخورد نمیکنیم یا ممیزی متواند ایرادی بگیرد . و در مضافا اینکه آیا در مورد شخصی که ما کالارابه ایشان فروخته ایم از طرف دارایی پیگیریی در رابطه با فروش این کالا و گرفتن مالیات یا ارزش افروده انجام میشود لطفان درمورد اظهار نامه خرید و فروش فصلی که میخواهند خرید و فروش را ثبت کنند و ارطبات آن با این مورد که شخصی که ما کالارا به ایشان فروخته ایم و فروش به وسیله ایشان که کد اقتصادی ندارد مطالبات بابت مالیات و عوارض دارای ایشان چه مشود آیا این مطالبات بابت دارایی بابت فروش این کالا قطع مشود.
با سلام :حسابدار شرکتی هستم که در اظهار نامه خرید و فروش فصلی کالایی را به مبلغ 60 میلون تومان (لوله و اتصالات گازی )به یکی شخص فروخته ایم که یک شخصیت حقیقی میباشد و در این اظهارنامه فصلی هیچ گونه اطلاعاتی در مورد این شخص نداشته ایم دضمن در اظهارنامه ارزش افزوده نیز بابت فروش 6% مبلغ را به عنوان عوارص و مالیات پرداخت کرده ایم درضمن شرکت کلا در طول سال فقط این فروش را داشته است میخواسم بدانم در هنگام رسیدگی ممیز مالیاتی در این مورد به مشکلی برخورد نمیکنیم یا ممیزی متواند ایرادی بگیرد . و در مضافا اینکه آیا در مورد شخصی که ما کالارابه ایشان فروخته ایم از طرف دارایی پیگیریی در رابطه با فروش این کالا و گرفتن مالیات یا ارزش افروده انجام میشود لطفان درمورد اظهار نامه خرید و فروش فصلی که میخواهند خرید و فروش را ثبت کنند و ارطبات آن با این مورد که شخصی که ما کالارا به ایشان فروخته ایم و فروش به وسیله ایشان که کد اقتصادی ندارد مطالبات بابت مالیات و عوارض دارای ایشان چه مشود آیا این مطالبات بابت دارایی بابت فروش این کالا قطع مشود.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/09/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام بنده درسال 1385 یکی ازهمکارانم که حدود22سال سابقه همکاری دریک شرکت راداشتیم یک شرکت تولیدی البسه راکه ازسال 83 شروع کرده بود ولی به ثبت نرسانده بود درسال 85 به ثبت رساند وازشهرک صنعتی زمین دریافت نمود وپیشنهاد کرد که ازمحل وثقیه گذاشتن منزلم وام گرفته و جهت ساخت سوله اقدام نمایم تا ازبانک وام بابت ایجاد واحدتولیدی دریافت نمائیم بنده سی میلیون تومان وام روی منزل شخصی ام دریافت نمودم که چک دریافتی ازبابت وام منزلم راپس ازتبدیل به چک بین بانکی دروجه حساب جاری شرکت به ایشان دادم وایشان هم به حساب جاری شرکت منظورنمود که دردفاترقانونی هم ثبت نمودم وقرارهم شدکه پس ازاتمام ساختمان کارخانه که درسه طبقه ساخته شده (هرطبقه 250مترمربع ) یک طبقه آن برای تولید خاصی غیر از تولید البسه که قبلا" انجام می داد استفاده نماییم ولی متاسفانه به علت مشکلات مالی ایشان قادر به شروع آن تولید خاص نشد وهمان تولید البسه راادامه داد که بنده هم تمایلی به شراکت برای تولید البسه نداشته وهیچ گونه رسیدی هم ازایشان دررابطه باتحویل چک بین بانکی دروجه حساب شرکت ایشان نگرفتم و تاکنون اقساط آنرا با3یا4 قسط عقب افتاده پرداخت نموده واخرین قسط آن تا مردادسال 1392 می باشد باتوجه به اینکه به علت عدم شروع فعالیت موردنظربنده به ایشان درسال 1388 اعلام نمودم که بنده درمورد تولید البسه علاقه ای به شراکت ندارم البته هیچ گونه سندی بین ما تنظیم نگردید وبه ایشان اعلام نمودم که منزلم رامی خواهم بفروشم ونیاز به تسویه وام دریافتی مربوط به منزلم رادارم درحال حاضربعلت مشکلات مالی ایشان قادر به تسویه وام فوق نمی باشد وتصمیم دارم که جهت تضمین بدهی ایشان بابت وام فوق یک فقره چک بابت مانده بدهی به بانک دریافت نمایم اگر ایشان چک تضمین رانداد باتوجه به اینکه دردفاترقانونی مبلغ فوق را ثبت نمودم ودردفاترطرف بستانکارآن بنده می باشم آیا می توانم ازایشان به مراجع قانونی شکایت کنم لطفا" مرا راهنمائی نمائید باتشکر مهرجونی
باسلام بنده درسال 1385 یکی ازهمکارانم که حدود22سال سابقه همکاری دریک شرکت راداشتیم یک شرکت تولیدی البسه راکه ازسال 83 شروع کرده بود ولی به ثبت نرسانده بود درسال 85 به ثبت رساند وازشهرک صنعتی زمین دریافت نمود وپیشنهاد کرد که ازمحل وثقیه گذاشتن منزلم وام گرفته و جهت ساخت سوله اقدام نمایم تا ازبانک وام بابت ایجاد واحدتولیدی دریافت نمائیم بنده سی میلیون تومان وام روی منزل شخصی ام دریافت نمودم که چک دریافتی ازبابت وام منزلم راپس ازتبدیل به چک بین بانکی دروجه حساب جاری شرکت به ایشان دادم وایشان هم به حساب جاری شرکت منظورنمود که دردفاترقانونی هم ثبت نمودم وقرارهم شدکه پس ازاتمام ساختمان کارخانه که درسه طبقه ساخته شده (هرطبقه 250مترمربع ) یک طبقه آن برای تولید خاصی غیر از تولید البسه که قبلا" انجام می داد استفاده نماییم ولی متاسفانه به علت مشکلات مالی ایشان قادر به شروع آن تولید خاص نشد وهمان تولید البسه راادامه داد که بنده هم تمایلی به شراکت برای تولید البسه نداشته وهیچ گونه رسیدی هم ازایشان دررابطه باتحویل چک بین بانکی دروجه حساب شرکت ایشان نگرفتم و تاکنون اقساط آنرا با3یا4 قسط عقب افتاده پرداخت نموده واخرین قسط آن تا مردادسال 1392 می باشد باتوجه به اینکه به علت عدم شروع فعالیت موردنظربنده به ایشان درسال 1388 اعلام نمودم که بنده درمورد تولید البسه علاقه ای به شراکت ندارم البته هیچ گونه سندی بین ما تنظیم نگردید وبه ایشان اعلام نمودم که منزلم رامی خواهم بفروشم ونیاز به تسویه وام دریافتی مربوط به منزلم رادارم درحال حاضربعلت مشکلات مالی ایشان قادر به تسویه وام فوق نمی باشد وتصمیم دارم که جهت تضمین بدهی ایشان بابت وام فوق یک فقره چک بابت مانده بدهی به بانک دریافت نمایم اگر ایشان چک تضمین رانداد باتوجه به اینکه دردفاترقانونی مبلغ فوق را ثبت نمودم ودردفاترطرف بستانکارآن بنده می باشم آیا می توانم ازایشان به مراجع قانونی شکایت کنم لطفا" مرا راهنمائی نمائید باتشکر مهرجونی
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام پدر من 35 سال سابقه کار در سازمان اب منطقه ای اصفهان رو داره 25 اسفند 90 باز نشسته شدن.و سنوات ایشون رو بر اساس حقوق مبنا محاسبه کردن و اضافه کارای سال 90 رو به حسابشون نریختن بعد از 35 سال کار سنوات بازنشستگیشون شده شانزده میلیون میخواستم ببینم چطوری این مبلغ رو محاسبه میکنن؟واقعا بر اساس مبنا محاسبه میشه؟
سلام پدر من 35 سال سابقه کار در سازمان اب منطقه ای اصفهان رو داره 25 اسفند 90 باز نشسته شدن.و سنوات ایشون رو بر اساس حقوق مبنا محاسبه کردن و اضافه کارای سال 90 رو به حسابشون نریختن بعد از 35 سال کار سنوات بازنشستگیشون شده شانزده میلیون میخواستم ببینم چطوری این مبلغ رو محاسبه میکنن؟واقعا بر اساس مبنا محاسبه میشه؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 19/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من ماهیانه 5500000ریال دریافت میکنم و9ماه کارکرد دارم عیدی من به چه صورت حساب می شود
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 18/11/1389        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام به نظر شما بهترین راه برای تبلیغات برف پاکن و زه و وسایل ماشین چی میتونه باشه ؟؟ با تشکر!
حمیده حبیبی
حمیده حبیبی
تاریخ ثبت: 07/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام وخسته نباشید اگه امکان داره بهترین منابع برای ارشد مدیریت مالی را برام بگید خیلی ممنون میشم
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 24/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام. من دریک شرکت با قرارداد 120 ساعتی هستم.لطفا من را راهنمایی کنید: 1-پرداخت حق بیمه ام چند روز هست؟ 2-شرکتم قبول نمی کند که بیمه من را کامل 30 روز پرداخت کند حتی اگر مابه التفاوت بیمه از حقوقم کم شود. 3-معایب این نوع قرارداد چیست؟
با سلام. من دریک شرکت با قرارداد 120 ساعتی هستم.لطفا من را راهنمایی کنید: 1-پرداخت حق بیمه ام چند روز هست؟ 2-شرکتم قبول نمی کند که بیمه من را کامل 30 روز پرداخت کند حتی اگر مابه التفاوت بیمه از حقوقم کم شود. 3-معایب این نوع قرارداد چیست؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام . من دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری هستم . داده های فصل 4 پایان نامه ام از طریق پرسشنامه ای که باید توسط خبرگان و کارشناسان بورس که با مفاهیم مالی آشنایی کامل دارند به دست میاد . شما میتونید منو در این زمینه راهنمایی کنید. کجا باید مراجعه کنم . آیا این افراد برای پرسشنامه های من وقت می گذارند. آیا افرادی هستند که با هزینه ای اینکار رو برای من انجام دهند . خواهش میکنم منو راهنمایی کنید .
با سلام . من دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری هستم . داده های فصل 4 پایان نامه ام از طریق پرسشنامه ای که باید توسط خبرگان و کارشناسان بورس که با مفاهیم مالی آشنایی کامل دارند به دست میاد . شما میتونید منو در این زمینه راهنمایی کنید. کجا باید مراجعه کنم . آیا این افراد برای پرسشنامه های من وقت می گذارند. آیا افرادی هستند که با هزینه ای اینکار رو برای من انجام دهند . خواهش میکنم منو راهنمایی کنید .
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 04/05/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید بنده بفارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع هستم و قصد بر این دارم که به همراه چنئ نفر از دوستان یک واحد تولیدی را در شهرستان تبریز احداث کنیم لذا میخوام بدونم به نظر شما احداث چه واحد تولیدی و تولید چه نوع محصولی با توجه به تقاضای بازار کار و تهیه مواد اولیه موجود در بازار و همچنین مقرون به صرفه بودن خرید تجهیزات و ادوات تولیدی و درامدی که از احداث این واحد تولیدی بدست میاد،میتواند بهتر و مثمر ثمر باشد؟ با تشکر
با سلام و خسته نباشید بنده بفارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع هستم و قصد بر این دارم که به همراه چنئ نفر از دوستان یک واحد تولیدی را در شهرستان تبریز احداث کنیم لذا میخوام بدونم به نظر شما احداث چه واحد تولیدی و تولید چه نوع محصولی با توجه به تقاضای بازار کار و تهیه مواد اولیه موجود در بازار و همچنین مقرون به صرفه بودن خرید تجهیزات و ادوات تولیدی و درامدی که از احداث این واحد تولیدی بدست میاد،میتواند بهتر و مثمر ثمر باشد؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام داشتن کد اقتصادی برای بازرگان ضرورت دارد یا خیر و مشکلات داشتن کد اقتصادی چیست
با سلام داشتن کد اقتصادی برای بازرگان ضرورت دارد یا خیر و مشکلات داشتن کد اقتصادی چیست
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 26/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام من حدود ۴۵میلیون پول دارم بااین مبلغ در کجا سرمایه گذاری کنم بهتر است؟وسود زیادی میتواند داشته باشد؟البته اهل ریسک کردن هم نیستم
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 18/10/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام واحترام جناب نخکوب شرکتی کوچک هستیم با5نفر کارمند درسال 93 حقوق کارکنان به همه آیتم ها فیش حقوق طبق قانون بیمه تعلق میگرفته اما ما بعضی ها را بدون بیمه محاسبه نمودیم ( مثلا حقوق کارمند درجمع بیست میلیون میشده که برای حدود دوازده میلیون ریال بیمه محاسبه وپرداخت شده ) ولی مالیات حقوق کامل محاسبه وپرداخت شده حال نتیجه درآینده چه میشود .آیا اداره بیمه از ما خواهد خواست که بیمه های محاسبه نشده را درآینده پرداخت کنیم . باتشکر
باسلام واحترام جناب نخکوب شرکتی کوچک هستیم با5نفر کارمند درسال 93 حقوق کارکنان به همه آیتم ها فیش حقوق طبق قانون بیمه تعلق میگرفته اما ما بعضی ها را بدون بیمه محاسبه نمودیم ( مثلا حقوق کارمند درجمع بیست میلیون میشده که برای حدود دوازده میلیون ریال بیمه محاسبه وپرداخت شده ) ولی مالیات حقوق کامل محاسبه وپرداخت شده حال نتیجه درآینده چه میشود .آیا اداره بیمه از ما خواهد خواست که بیمه های محاسبه نشده را درآینده پرداخت کنیم . باتشکر
مازیار نخکوب
مازیار نخکوب
تاریخ ثبت: 28/06/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ اگر کارفرما از کارگران روزمزد بخواهد در بعضی از تعطیلات رسمی سر کار بیایند آیا میزان حقوق آنها با روزهای دیگر تفاوت می کند؟
اگر کارفرما از کارگران روزمزد بخواهد در بعضی از تعطیلات رسمی سر کار بیایند آیا میزان حقوق آنها با روزهای دیگر تفاوت می کند؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/07/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ جناب آقای عزیزی نژاد سلام من مدت 7 سال در شرکت ایرانخودرو فعالیت داشتم که بعلت پاره از مسایل از اون شرکت استعفا دادم.اما متاسفانه نامه استعفای من مفقود شده و به همین دلیل از نظر شرکت من غیبت کردم و وقتی برای تسویه حساب مراجعه کردم گفتند بعلت غیبت به من سنوات تعلق نمیگیره.حالا سوال من این است از نظر قانونی به من سنوات تعلق میگیره که من از طریق وزارت کار وارد عمل بشوم
جناب آقای عزیزی نژاد سلام من مدت 7 سال در شرکت ایرانخودرو فعالیت داشتم که بعلت پاره از مسایل از اون شرکت استعفا دادم.اما متاسفانه نامه استعفای من مفقود شده و به همین دلیل از نظر شرکت من غیبت کردم و وقتی برای تسویه حساب مراجعه کردم گفتند بعلت غیبت به من سنوات تعلق نمیگیره.حالا سوال من این است از نظر قانونی به من سنوات تعلق میگیره که من از طریق وزارت کار وارد عمل بشوم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 24/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا شرکتهایی که در شهرکهای صنعتی مشغول فعالیت میباشند( در شعاع 15کیلومتری از شهر) از مالیات معاف می باشند. با تشکر
با سلام آیا شرکتهایی که در شهرکهای صنعتی مشغول فعالیت میباشند( در شعاع 15کیلومتری از شهر) از مالیات معاف می باشند. با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید. اینجانب از اول مهر ماه سال نود در شرکت خصوصی .... مشقول بکار شده ولی برای اینجانب بیمه تامین اجتماعی رد نشده میخواستم بدونم برای بیمه رد نشدم کاری میتوانم انجام دهم یا خیر. اینجانب قراردادی دو ماه و نیمه از 1390/07/15 بستم. تا به امروز 1391/03/21 مشغول بکار بودم. لطفا راهنمایی بفرمایید.
با سلام و خسته نباشید. اینجانب از اول مهر ماه سال نود در شرکت خصوصی .... مشقول بکار شده ولی برای اینجانب بیمه تامین اجتماعی رد نشده میخواستم بدونم برای بیمه رد نشدم کاری میتوانم انجام دهم یا خیر. اینجانب قراردادی دو ماه و نیمه از 1390/07/15 بستم. تا به امروز 1391/03/21 مشغول بکار بودم. لطفا راهنمایی بفرمایید.
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 21/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  139  138  137  136  135  134  133  132  131  130  129  128  127  126  125  124  123  122  121  120  119  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )