فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ در ادامه سوال قبلیم توضیح اینکه : با توجه به نامناسب بودن محل سولهای که ما قعالیت میکنیم از نیروی انسانی خانم بی بهره ایم و در مورد آقابان هم به علت شرایط بد محیطی بصورت بلند مدت نمیشه همکارش داشت . و با توجه به ماهیت کار که هر نیرو میبایست 6 ماه آموزش ببینه تا برای سیستم مفید باشه و بعداز 6 ماه که راه میافته شرایط محیطی خستش میکنه و از ما جدا میشه . شرکت من 5 تا پرسنل داره. پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی کمال سپاس و تشکر را دارم.
در ادامه سوال قبلیم توضیح اینکه : با توجه به نامناسب بودن محل سولهای که ما قعالیت میکنیم از نیروی انسانی خانم بی بهره ایم و در مورد آقابان هم به علت شرایط بد محیطی بصورت بلند مدت نمیشه همکارش داشت . و با توجه به ماهیت کار که هر نیرو میبایست 6 ماه آموزش ببینه تا برای سیستم مفید باشه و بعداز 6 ماه که راه میافته شرایط محیطی خستش میکنه و از ما جدا میشه . شرکت من 5 تا پرسنل داره. پیشاپیش از بذل توجه حضرتعالی کمال سپاس و تشکر را دارم.
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و با عرض تبریک سال نو من و برادرم تصمیم به تاسیس یک موسسه غیر تجاری جهت امور تحقیقاتی و پژوهشی داریم. میخواستم از شما بپرسم ما در غالب کدامیک از موسسات غیر تجاری انتفاعی یا غیر انتفاعی باید باشیم که مالیات ندهیم یا کمتر مالیات بدهیم؟ با تشکر
با سلام و با عرض تبریک سال نو من و برادرم تصمیم به تاسیس یک موسسه غیر تجاری جهت امور تحقیقاتی و پژوهشی داریم. میخواستم از شما بپرسم ما در غالب کدامیک از موسسات غیر تجاری انتفاعی یا غیر انتفاعی باید باشیم که مالیات ندهیم یا کمتر مالیات بدهیم؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام مامور مالیات بر ارث گفت که برای مغازه های تجاری ارزش واقعی اون رو در نظر میگیرن نه ارزش معاملاتی رو ، آیا درسته؟ چون من چنین چیزی تو قانون ندیدم دایی من بعد از پدربرگم فوت کرد در زمانی که داییم زنده بود حصروراثت پدربزرگم رو گرفتیم والان هم حصر وراثت داییم رو و دوتاش رو بردم که دارایی گفت میایم برای بازدید آیا رو حصر وراثت پدربزرگم یک برگ دارایی برای داییم هم میاد؟
سلام مامور مالیات بر ارث گفت که برای مغازه های تجاری ارزش واقعی اون رو در نظر میگیرن نه ارزش معاملاتی رو ، آیا درسته؟ چون من چنین چیزی تو قانون ندیدم دایی من بعد از پدربرگم فوت کرد در زمانی که داییم زنده بود حصروراثت پدربزرگم رو گرفتیم والان هم حصر وراثت داییم رو و دوتاش رو بردم که دارایی گفت میایم برای بازدید آیا رو حصر وراثت پدربزرگم یک برگ دارایی برای داییم هم میاد؟
حمید  سعیدی
حمید سعیدی
تاریخ ثبت: 27/09/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام سوال بنده: مدیریت بر مبنای هدف را با مدیریت استراتژیک مقایسه کنید؟
رضا طالعی فر
رضا طالعی فر
تاریخ ثبت: 15/01/1392        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با اهداء سلام پدر اینجانب مدتیه که بعد از گذشت 30 سال خدمت در یک کارخانه تولیدی بخش خصوصی بازنشسته شده. کارفرمای اون شرکت هم گفته سنوات مربوط به این 30 سال رو بصورت تقسیطی هرماه، در حدود پانصد هزار تومان به حساب پدرم واریز میکنه. خواستم بپرسم این امر خلاف قانون نیست و آیا نمیشود کاری کرد (مثل طرح دعاوی) تا کارفرما مجبور بشه کل سنوات را یکجا بپردازد؟ با تشکر فراوان
با اهداء سلام پدر اینجانب مدتیه که بعد از گذشت 30 سال خدمت در یک کارخانه تولیدی بخش خصوصی بازنشسته شده. کارفرمای اون شرکت هم گفته سنوات مربوط به این 30 سال رو بصورت تقسیطی هرماه، در حدود پانصد هزار تومان به حساب پدرم واریز میکنه. خواستم بپرسم این امر خلاف قانون نیست و آیا نمیشود کاری کرد (مثل طرح دعاوی) تا کارفرما مجبور بشه کل سنوات را یکجا بپردازد؟ با تشکر فراوان
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با تشکر صمیمانه از جنابعالی :بنده یک سوال دیگر هم از محضر حضرتعالی داشتم و آن اینکه : الان من میخواهم ادامه بیمه ام را بصورت آزاد پرداخت کنم آیا مزایای این بیمه با بیمه های دیگر متفاوت هست یا نه ؟ممنون از لطفتون...
با تشکر صمیمانه از جنابعالی :بنده یک سوال دیگر هم از محضر حضرتعالی داشتم و آن اینکه : الان من میخواهم ادامه بیمه ام را بصورت آزاد پرداخت کنم آیا مزایای این بیمه با بیمه های دیگر متفاوت هست یا نه ؟ممنون از لطفتون...
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما اقای جهانشاهلو. یه سوالی داشتم اینکه شمارش پایان سال حتما باید 29اسفند باشه ؟میتونه مثلا28اسفند باشه؟ ایابعد از شمارش ، هر ورود یا خروج یا صدرو فاکتور باید در سال بعد لحاظ بشه و سند بخوره؟ چون حسابها با شمارش نهایی بسته میشه. لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر-پیشاپیش عیدتان مبارک
با سلام خدمت شما اقای جهانشاهلو. یه سوالی داشتم اینکه شمارش پایان سال حتما باید 29اسفند باشه ؟میتونه مثلا28اسفند باشه؟ ایابعد از شمارش ، هر ورود یا خروج یا صدرو فاکتور باید در سال بعد لحاظ بشه و سند بخوره؟ چون حسابها با شمارش نهایی بسته میشه. لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر-پیشاپیش عیدتان مبارک
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 21/12/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفا بفرمائید در صورت افزایش و کاهش سرمایه شرکت این تغییرات در سرمایه به چه شکلی سند حسابداری می خورد ؟ افزایش سرمایه از حل مطالبات حال شده
با سلام لطفا بفرمائید در صورت افزایش و کاهش سرمایه شرکت این تغییرات در سرمایه به چه شکلی سند حسابداری می خورد ؟ افزایش سرمایه از حل مطالبات حال شده می باشد. با تشکر
محمد جهانی
تاریخ ثبت: 15/11/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام وخسته نباشید اگه امکان داره درخصوص نحوه ثبت داراییهای ثابت ومحاسبه ذخیره استهلاک مرا راهنمایی کنید
باسلام وخسته نباشید اگه امکان داره درخصوص نحوه ثبت داراییهای ثابت ومحاسبه ذخیره استهلاک مرا راهنمایی کنید
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 03/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام لطفا" در صورت امکان نمونه رسید پرداختی جهت ارثیه را ارسال فرمایید با تشکر
سلام لطفا" در صورت امکان نمونه رسید پرداختی جهت ارثیه را ارسال فرمایید با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 22/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام در سال 90 ملکی را با ماهیت مسکونی و موقعیت اداری خریداری نمودم. در سال جاری از طرف بیمه تأمین اجتماعی اخطاریه ای بابت عدم پرداخت بیمه مستأجر سابق این آپارتمان در سال 87 صادر گردیده است و طی این اخطاریه تهدید به پلمپ (در صورت عدم پرداخت حق بیمه توسط مالک فعلی) شده است. لازم بذکر است مستأجر یاد شده از سال 84 تا 87 در این ملک ساکن و علیرغم قرارداد اجاره نامه مبنی بر عدم حق استفاده کاربری تجاری و اداری، به انجام کارتجاری مشغول بوده است.آیا جهت خریدواحدهای مسکونی هم بایستی مفاصاحساب بیمه اخذ شود؟ آیا بیمه حق چنین ادعایی را دارد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر.
باسلام در سال 90 ملکی را با ماهیت مسکونی و موقعیت اداری خریداری نمودم. در سال جاری از طرف بیمه تأمین اجتماعی اخطاریه ای بابت عدم پرداخت بیمه مستأجر سابق این آپارتمان در سال 87 صادر گردیده است و طی این اخطاریه تهدید به پلمپ (در صورت عدم پرداخت حق بیمه توسط مالک فعلی) شده است. لازم بذکر است مستأجر یاد شده از سال 84 تا 87 در این ملک ساکن و علیرغم قرارداد اجاره نامه مبنی بر عدم حق استفاده کاربری تجاری و اداری، به انجام کارتجاری مشغول بوده است.آیا جهت خریدواحدهای مسکونی هم بایستی مفاصاحساب بیمه اخذ شود؟ آیا بیمه حق چنین ادعایی را دارد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام بنده فایل راهنمایی در رابطه با نحوه پر کردن اظهار نامه می خواهم در صورتیکه ایمیل کنید سپاسگذارم
باسلام بنده فایل راهنمایی در رابطه با نحوه پر کردن اظهار نامه می خواهم در صورتیکه ایمیل کنید سپاسگذارم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 17/01/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام آیا در ایران امکان ثبت شعار تجاری وجود دارد؟ اگر دارد حتما باید فارسی باشد یا می توان از سایر زبان ها نظیر انگلیسی استفاده کرد؟
سلام آیا در ایران امکان ثبت شعار تجاری وجود دارد؟ اگر دارد حتما باید فارسی باشد یا می توان از سایر زبان ها نظیر انگلیسی استفاده کرد؟
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 26/01/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ یکی از بستگان من از بانک اقتصاد نوین و ملت وام دریافت نموده و سند زمین در رهن هر دو وام میباشد (ایشان پیمانکار بزرگی هستند)بنا به مشکلات مالی که برای ایشان بوجود امده ازپرداخت بدهی خود به بانک عاجز می باشند و بدهی ایشان به بانک مرتباافزایش مییابد و الان به 3 میلیار تومان رسیده اولا این افزایش تا کجا ادامه خواهد یافت لازم به ذکر است یکی از زمیها که سند ان در رهن بانک می باشد به مجتمع 48 واحدی تبدیل شده که به فروش رسیده و الان اشخاص حقیقی ساکن هستند که بدلیل عدم افراز سند ندارند و همگی شاکی هستند سوال دوم :یکی دیگر از زمینها نیمه کاره می باشد این شخص به بانک مراجعه نموده و سرمایه گذاری را معرفی نموده که حاضر است روی این زمین نیمه کاره فعالیت نموده و ان را به اتمام رساند و پس از فروش بدهی بانک پرداخت شود که بانک اجازه این کار را نمی دهد خواهشمند است راهنمایی نمایید
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 15/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام پدرم 3 سال پیش با موتور سیکلت تصادف کرد طرف مقابل شکایت کردو دیه براش تایین شده 21 میلیون تومن با این حال به صورت اقساط 5 میلیون نقد داده و1 ساله ماهیانه 225 هزار تومن پرداخت میکند . از کارمندای دادکستری به پدرم گفته از ابان ماه باید ماهی 307 هزار تومن پرداخت کنی به گفته ایشون 5900000 تومن اضافه شده وماهی 82 تومنبه 225 تومن اضافه وماهیانه پرداخت کنه ایا به نظر شما نرخ جدید دیه شامل پرونده پدرم میشه؟ میشه لطف کنی راهنماییمون کنی ممنون میشم جوابمو ایمیل کنید باتشکر
با سلام پدرم 3 سال پیش با موتور سیکلت تصادف کرد طرف مقابل شکایت کردو دیه براش تایین شده 21 میلیون تومن با این حال به صورت اقساط 5 میلیون نقد داده و1 ساله ماهیانه 225 هزار تومن پرداخت میکند . از کارمندای دادکستری به پدرم گفته از ابان ماه باید ماهی 307 هزار تومن پرداخت کنی به گفته ایشون 5900000 تومن اضافه شده وماهی 82 تومنبه 225 تومن اضافه وماهیانه پرداخت کنه ایا به نظر شما نرخ جدید دیه شامل پرونده پدرم میشه؟ میشه لطف کنی راهنماییمون کنی ممنون میشم جوابمو ایمیل کنید باتشکر
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 20/08/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا برای ارزش افزوده ی شرکت ثبت نام در سایت دارایی استان لازم است یا خیر؟
عباس محسنی سنگاچین
عباس محسنی سنگاچین
تاریخ ثبت: 12/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من حدود3 سال پیش در یک شرکت ساختمانی تحت عنوان نایب رییس هیات مدیره با سهام 5 درصد عضو شدم .مدیر عامل که سهامدار عمده و تنها صاحب امضای مجاز شرکت نیز بود- 85 درصد- یک تعهد نامه محضری از طرف خودش به من داد مبنی براینکه خودش مسئول کلیه تعهدات مالی شرکت است و از مدرک من فقط جهت رتبه بندی شرکت استفاده کند و عضویت من سوری است. الان اداره مالیات بدلیل بدهی این شرکت که مبلغ بالایی است برخی حسابهای مدیران را مسدود کرده و از آن برداشت کرده است و پرونده در مرحله اجراییات اداره مالیات است. ضمنا برادر مدیر عامل رییس هیات مدیره با سهام 6 درصد و یک شخص دیگر هم با سهام4درصد سهامدار عادی است. می خواستم از حضورتان سوال کنم که آخر پرونده در صورت موفق نشدن شرکت مبنی بر اعتراض بر ناعادلانه بودن مالیات برای تبرئه شدن یا کم کردن مبلغ آن در مورد اعضای هیات مدیره و سهامداران چه خواهد شد. آیا هر کس به میزان سهام خود مسئول جبران می شود یا نه؟ آیا راهی وجود دارد که من شخصا با توجه به تعهد نامه محضری که مدیرعامل به من داده و خود شخص نامبرده همه امرات شرکت را در دست داشته نه من و نه برادرش، تبرئه شوم و باقی اعضاء مسئول پرداخت شوند یا هر راه دیگری که وجود داشته باشد.
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 04/05/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض وقت بخیر 29و30 این ماه تعطیل هست اگر کارمندی بخواهد 28و31 را مرخصی بگیرد 2روز تعطیلی که بین مرخصی واقع میشوند بعنوان مرخصی محسوب میشوند یا همان تعطیلی با سپاس فراوان
با سلام و عرض وقت بخیر 29و30 این ماه تعطیل هست اگر کارمندی بخواهد 28و31 را مرخصی بگیرد 2روز تعطیلی که بین مرخصی واقع میشوند بعنوان مرخصی محسوب میشوند یا همان تعطیلی با سپاس فراوان
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  146  145  144  143  142  141  140  139  138  137  136  135  134  133  132  131  130  129  128  127  126  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )