فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ باسلام و خسته نباشی 1-سرفصل کل حسابداری خرید کالا در شرکت بازرگانی چیست در سیستم ادواری؟2-در سفارشات خارجی آیا تمام هزینه های ترخیص و حمل و نقل وگمرکی وغیره بعلاوه قیمت کالا می شود و درموجودی کالا سند می خورد؟3-سند حسابداری آن از زمان سفارش تا ترخیص کالا چه در روش ادواری چه روش دائمی به چه شکل است؟4-آیا روش قیمت گذاری موجودی به روش میانگین موزون در شرکتی که واردات تجهیزات پزشکی دارد صحیح است؟
باسلام و خسته نباشی 1-سرفصل کل حسابداری خرید کالا در شرکت بازرگانی چیست در سیستم ادواری؟2-در سفارشات خارجی آیا تمام هزینه های ترخیص و حمل و نقل وگمرکی وغیره بعلاوه قیمت کالا می شود و درموجودی کالا سند می خورد؟3-سند حسابداری آن از زمان سفارش تا ترخیص کالا چه در روش ادواری چه روش دائمی به چه شکل است؟4-آیا روش قیمت گذاری موجودی به روش میانگین موزون در شرکتی که واردات تجهیزات پزشکی دارد صحیح است؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 01/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید ملک اداری در حومه میدان ونک با کاربری اداری برای فروش گذاشتن اما این ملک دارای سند مالکیت نمیباشد . و میتوان آن را قول نامه کرد و حدود 40% از قیمت مشابه آن با ملک دارای سند کمتر میباشد . خواستم تفاوت این دو ملک و خطرات ملک بدون سند در انتقال مالکیت و همینطور برای فروش در آتی را جویا بشم . با تشکر از شما
با سلام و خسته نباشید ملک اداری در حومه میدان ونک با کاربری اداری برای فروش گذاشتن اما این ملک دارای سند مالکیت نمیباشد . و میتوان آن را قول نامه کرد و حدود 40% از قیمت مشابه آن با ملک دارای سند کمتر میباشد . خواستم تفاوت این دو ملک و خطرات ملک بدون سند در انتقال مالکیت و همینطور برای فروش در آتی را جویا بشم . با تشکر از شما
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 28/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من الان دوماهه که به صورت تلفنی بازاریابی انجام میدم.شرکت ما برای حوقق بازاریابان از یه حقوق ترکیبی استفاده میکنه یعنی به این شکل که کف فروش 500 هزار تومنه زیر این مقدار به افراد 15%فقط پورسانت تعلق میگیره بین 500 هزار تا یک میلیون 100 هزار تومن حقوق ثابت +5% از فروش بین یک میلیون تا دو میلیون 100 هزار تومان حقوق ثابت +10% از فروش و.... در ضمن در متن قرار داد هست که در صورت دریافت چک از مشتری ،پورسانت در موقع نقد شدن چک پرداخت میشه من در ماه اول کارم حدودا یک میلیونو هشتصد هزار فروش داشتم که خریدار 600 تومن اونو نقدا و بقیه را در دوتا چک یه ماهه پرداخت کرد که هر سه تا چک هم نقد شد و یه فروش 100 تومنی هم داشتم که کلا نقد بود حالا در مورد اون یک میلیون و هشتصد میخوام بدونم در صد من در ماه اول باید بر حسب فروش بین یک تا دومیلیون حساب بشه ؟یا اینکه بر حسب 600 تومن نقد +_100 تومن از یه فروش دیگه؟ تفاوت بین محاسبه این دو خیلی میشه یه چیزی در حدود 60 هزار تومن.و در ضمن میخوام ببینم کلا روند کار و پرداخت حقوق در بازاریابی بر اساس نقد شدن چک است و میزان نقدینگی واریزی به حساب شرکت یا بر اساس رقم فروش؟ ممنون
با سلام من الان دوماهه که به صورت تلفنی بازاریابی انجام میدم.شرکت ما برای حوقق بازاریابان از یه حقوق ترکیبی استفاده میکنه یعنی به این شکل که کف فروش 500 هزار تومنه زیر این مقدار به افراد 15%فقط پورسانت تعلق میگیره بین 500 هزار تا یک میلیون 100 هزار تومن حقوق ثابت +5% از فروش بین یک میلیون تا دو میلیون 100 هزار تومان حقوق ثابت +10% از فروش و.... در ضمن در متن قرار داد هست که در صورت دریافت چک از مشتری ،پورسانت در موقع نقد شدن چک پرداخت میشه من در ماه اول کارم حدودا یک میلیونو هشتصد هزار فروش داشتم که خریدار 600 تومن اونو نقدا و بقیه را در دوتا چک یه ماهه پرداخت کرد که هر سه تا چک هم نقد شد و یه فروش 100 تومنی هم داشتم که کلا نقد بود حالا در مورد اون یک میلیون و هشتصد میخوام بدونم در صد من در ماه اول باید بر حسب فروش بین یک تا دومیلیون حساب بشه ؟یا اینکه بر حسب 600 تومن نقد +_100 تومن از یه فروش دیگه؟ تفاوت بین محاسبه این دو خیلی میشه یه چیزی در حدود 60 هزار تومن.و در ضمن میخوام ببینم کلا روند کار و پرداخت حقوق در بازاریابی بر اساس نقد شدن چک است و میزان نقدینگی واریزی به حساب شرکت یا بر اساس رقم فروش؟ ممنون
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 19/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام من میخوام افته با راه حل بنویسم اما متاسفانه بلد نیستم میتونین کمکم بکنین؟ممنون میشم
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام می خوام درباره بازاریابی محصولات چرم اطلاعاتی کسب کنم. میتونید راهنماییم کنید؟
میثم منصوری رضی
میثم منصوری رضی
تاریخ ثبت: 27/12/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام مدارک لازم برای پلمپ دفاتر چیست با تشکر
با سلام مدارک لازم برای پلمپ دفاتر چیست با تشکر
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 04/12/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ درود. با توجه به گارد بسته ی مدیران سنتی راه برای دانش آموختگان رشته ی مدیریت دشواری های خاص خود را به همراه دارد و این عرصه نامناسب مجالی برای ارائه استعدادها باقی نمیگذارد نظر جنابعالی را در این مورد خواستارم
درود. با توجه به گارد بسته ی مدیران سنتی راه برای دانش آموختگان رشته ی مدیریت دشواری های خاص خود را به همراه دارد و این عرصه نامناسب مجالی برای ارائه استعدادها باقی نمیگذارد نظر جنابعالی را در این مورد خواستارم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 14/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام 1- من توسط نرم افزار که از سالیت مالیات دانلود کردم اظهارنامه را پر کردم حال می خوام بروم و ان را پست کنم ایا نیازی است که دفاتر روزنامه و کل را نیز به اداره مالیات پست کنم . 2- من برای 8 روز که در سال 90 است این اظهار نامه را پر کردم(تاریخ ثبت شرکت 21 اسفند 90) و اینکه شرکت من مسعولیت محدود با سرمایه 100 هزار تومان است و من در این مدت هیچ کاری نکردم و می خواهم اظهار نامه را خالی (سفید) پست کنم آیا اشکالی دارد یا نه متشکرم
با سلام 1- من توسط نرم افزار که از سالیت مالیات دانلود کردم اظهارنامه را پر کردم حال می خوام بروم و ان را پست کنم ایا نیازی است که دفاتر روزنامه و کل را نیز به اداره مالیات پست کنم . 2- من برای 8 روز که در سال 90 است این اظهار نامه را پر کردم(تاریخ ثبت شرکت 21 اسفند 90) و اینکه شرکت من مسعولیت محدود با سرمایه 100 هزار تومان است و من در این مدت هیچ کاری نکردم و می خواهم اظهار نامه را خالی (سفید) پست کنم آیا اشکالی دارد یا نه متشکرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 18/04/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام احتراماً ، می خواهم بدانم این طور های گردشگری چه کاری انجام می دهند که هزینه ها برای آن ها به صرفه تمام می شود.به طور مثال : با این قیمتهایی که داریم فکر کنم به صرفه نباشه [:(] چون هزینه تقریبا برابر با پولی است که از مردم میگیریم ببین اگر 15 نفر مسافر حساب کنیم نفری 35000 تومان هم بگیریم میشه 525000 تومان هزینه صبحانه و ناهار و پذیرایی هر نفر حدودا میشه 9500 تومان که برای 19 نفر میشه مبلغ 180000 تومان هزینه مینی بوس 300000 تومان دستمزد لیدر رو هم اگر حداقل 50000 تومان در نظر بگیری کلش میشه 530000 تومان هزینه ...!!!! یعنی باید 5000 تومان هم از جیب بذاریم!!!!!!!
با سلام احتراماً ، می خواهم بدانم این طور های گردشگری چه کاری انجام می دهند که هزینه ها برای آن ها به صرفه تمام می شود.به طور مثال : با این قیمتهایی که داریم فکر کنم به صرفه نباشه [:(] چون هزینه تقریبا برابر با پولی است که از مردم میگیریم ببین اگر 15 نفر مسافر حساب کنیم نفری 35000 تومان هم بگیریم میشه 525000 تومان هزینه صبحانه و ناهار و پذیرایی هر نفر حدودا میشه 9500 تومان که برای 19 نفر میشه مبلغ 180000 تومان هزینه مینی بوس 300000 تومان دستمزد لیدر رو هم اگر حداقل 50000 تومان در نظر بگیری کلش میشه 530000 تومان هزینه ...!!!! یعنی باید 5000 تومان هم از جیب بذاریم!!!!!!!
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام. خسته نباشید.من 2 سال پیش مدرکم را برای رتبه بندی به شرکتی دادم.الان طبق وکالت نامه 2 سال تمام شده و طرف باید دوباره تمدید میکرد.طرف با من صحبت کرد و قرار شد پول را واریز کند و شناسنامه اش را از اهواز فرستاد تا من وکالت برای 2 سال دیگه تمدید کنم.ولی پول را واریز نکرد و بعد از 1 ماه یه چک برای من پست کرد که الن بعد از 2 ماه که باید نقد میشد 3 روزه نقد نشده.من هم که میدونستم طرف نتونسته بود 2سال پیش از مدرک استفاده کنه(رتبه نتونسته بگیره)و مدرک من گیر نیست و وکالت را هم نفرستادم براش و پول بده هم نیست رفتم با شرکت دیگه ای مدرکمو دادم.الان طرف زنگ میزنه تهدید میکنه که من کلی کار انجام دادم که از مدرک شما استفاده کنم حالا ازتون شکایت میکنم و ضرر زیان میخوام. میخواستم بدونم میتونه شکایت بکنه؟یعنی دستش به جایی بنده؟از طرفی من در واقع عضو هیئت مدیره شرکتشم که 6 سهم دارم که باری اون 2 سال طبق وکالت ادعایی برا سود سهام نداشتم.حالا اگه شکایت بکنه به ضررش نیست؟چون منم ادعا میکنم که سود 6 سهمم را میخوام.به نظر شما میتونه شکایت بکنه. ممنون میشم جواب بدهید.
سلام. خسته نباشید.من 2 سال پیش مدرکم را برای رتبه بندی به شرکتی دادم.الان طبق وکالت نامه 2 سال تمام شده و طرف باید دوباره تمدید میکرد.طرف با من صحبت کرد و قرار شد پول را واریز کند و شناسنامه اش را از اهواز فرستاد تا من وکالت برای 2 سال دیگه تمدید کنم.ولی پول را واریز نکرد و بعد از 1 ماه یه چک برای من پست کرد که الن بعد از 2 ماه که باید نقد میشد 3 روزه نقد نشده.من هم که میدونستم طرف نتونسته بود 2سال پیش از مدرک استفاده کنه(رتبه نتونسته بگیره)و مدرک من گیر نیست و وکالت را هم نفرستادم براش و پول بده هم نیست رفتم با شرکت دیگه ای مدرکمو دادم.الان طرف زنگ میزنه تهدید میکنه که من کلی کار انجام دادم که از مدرک شما استفاده کنم حالا ازتون شکایت میکنم و ضرر زیان میخوام. میخواستم بدونم میتونه شکایت بکنه؟یعنی دستش به جایی بنده؟از طرفی من در واقع عضو هیئت مدیره شرکتشم که 6 سهم دارم که باری اون 2 سال طبق وکالت ادعایی برا سود سهام نداشتم.حالا اگه شکایت بکنه به ضررش نیست؟چون منم ادعا میکنم که سود 6 سهمم را میخوام.به نظر شما میتونه شکایت بکنه. ممنون میشم جواب بدهید.
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده در سال 85 در روستایی در نور مازندران مینی به مساحت300 متر به وسیله مبایعه نامه ممهور به مهر شورای دهیاری روستا خریداری کردم.اکنون بعد از گذشت 6 سال شخصی با من تماس گرفته و ادعا میکند زمینهای مجاور من را خریداری کرده(به مساحت1100 متر)و زمین من جای 300 متر ،190 متر است. لازم به ذکر است زمین 300 متری این جانب دارای دیوار نیم متری بوده است خواهشمندم راهنمایی بفرمایید استراتژی اینجانب با شخص مذکور چگونه باشد و یا اصلا میتواند همچین ادعایی نماید؟
با سلام بنده در سال 85 در روستایی در نور مازندران مینی به مساحت300 متر به وسیله مبایعه نامه ممهور به مهر شورای دهیاری روستا خریداری کردم.اکنون بعد از گذشت 6 سال شخصی با من تماس گرفته و ادعا میکند زمینهای مجاور من را خریداری کرده(به مساحت1100 متر)و زمین من جای 300 متر ،190 متر است. لازم به ذکر است زمین 300 متری این جانب دارای دیوار نیم متری بوده است خواهشمندم راهنمایی بفرمایید استراتژی اینجانب با شخص مذکور چگونه باشد و یا اصلا میتواند همچین ادعایی نماید؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 18/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام احتراما" درخصوص بیمه مسئولیت پیمانکار درمقابل کارکنان ، آنهم قراردادی که موضوعیت تعمیرات و نگهداری ماشین آلات ، ابزار دقیق و برق تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب را داشته باشد : 1- بهترین بیمه گر ( پارسیان یا آسیا .... 2- انتخاب آیتمهای بیمه نامه و غیرو .. و تمام آنچه که بایستی قبل از فعالیت انجام شود تا از هر نظر پیمانکار درمقابل کارکنان یا اشخاص ثالث درکارگاه آسوده خاطر باشد. خواهشمند است راهنمایی فرمایید با سپاس و درود فراوان
با سلام احتراما" درخصوص بیمه مسئولیت پیمانکار درمقابل کارکنان ، آنهم قراردادی که موضوعیت تعمیرات و نگهداری ماشین آلات ، ابزار دقیق و برق تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب را داشته باشد : 1- بهترین بیمه گر ( پارسیان یا آسیا .... 2- انتخاب آیتمهای بیمه نامه و غیرو .. و تمام آنچه که بایستی قبل از فعالیت انجام شود تا از هر نظر پیمانکار درمقابل کارکنان یا اشخاص ثالث درکارگاه آسوده خاطر باشد. خواهشمند است راهنمایی فرمایید با سپاس و درود فراوان
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 14/01/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام در قراردادی که ارجاع اختلاف به داور ی شده است، در صورتی که یک طرف قراردا داور را تعیین نکند و طرف دیگر از دادگاه تعیین داور را بخواهد و داور مرضی الطرفین از طرف دادگاه مشخص شود و جلسه داوری برگزار و رای داده شود در صورتی که اختلاف جدید در قرارداد پیش اید ایا باید مجددا داور تعیین کرد یا همان داوران قبلی بقوت خود باقی است؟
با سلام در قراردادی که ارجاع اختلاف به داور ی شده است، در صورتی که یک طرف قراردا داور را تعیین نکند و طرف دیگر از دادگاه تعیین داور را بخواهد و داور مرضی الطرفین از طرف دادگاه مشخص شود و جلسه داوری برگزار و رای داده شود در صورتی که اختلاف جدید در قرارداد پیش اید ایا باید مجددا داور تعیین کرد یا همان داوران قبلی بقوت خود باقی است؟
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 26/08/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام، من مدیر یک مجموعه کشاورزی در کرج با کمتر از 10 نفر کارگر و فاقد طبقه مشاغل هستم. کارگران مجموعه از سال 85 مشغول به فعالیت هستند و چون با آنها قرارداد ننوشته ایم رسمی تلقی می شوند. به دلایل عدم آگاهی حسابدارمان، تا کنون هر ساله فقط حداقل حقوق اعلامی توسط دولت را (به همراه کلیه مزایای بن و مسکن و اولاد و عیدی و ...) به کارگران پرداخت کرده ایم. در حال حاضر میخواهیم پایه سنواتی معوقه سالهای گذشته را پرداخت کنیم. آیا در شرایط کارگاه ما، پایه سنواتی مصوب بصورت سالانه به حداقل حقوق اضافه می شود؟ و در این صورت از سال دوم به بعد حقوق کارگران ما دیگر حداقل حقوق نیست و درصدی اضافه می شود؟ و یا اینکه می توانیم از سال دوم به بعد تنها مبلغ پایه سنواتی ضربدر 365 روز را علاوه بر حقوق حداقل اعلامی پرداخت کنیم؟ در صورت امکان نحوه محاسبه بدهی معوقه ما به کارگران را اعلام فرمایید. همچنین نحوه پرداخت آن و اخذ تسویه به گونه ای که بعداً دچار مشکل نشویم. با تشکر
با سلام، من مدیر یک مجموعه کشاورزی در کرج با کمتر از 10 نفر کارگر و فاقد طبقه مشاغل هستم. کارگران مجموعه از سال 85 مشغول به فعالیت هستند و چون با آنها قرارداد ننوشته ایم رسمی تلقی می شوند. به دلایل عدم آگاهی حسابدارمان، تا کنون هر ساله فقط حداقل حقوق اعلامی توسط دولت را (به همراه کلیه مزایای بن و مسکن و اولاد و عیدی و ...) به کارگران پرداخت کرده ایم. در حال حاضر میخواهیم پایه سنواتی معوقه سالهای گذشته را پرداخت کنیم. آیا در شرایط کارگاه ما، پایه سنواتی مصوب بصورت سالانه به حداقل حقوق اضافه می شود؟ و در این صورت از سال دوم به بعد حقوق کارگران ما دیگر حداقل حقوق نیست و درصدی اضافه می شود؟ و یا اینکه می توانیم از سال دوم به بعد تنها مبلغ پایه سنواتی ضربدر 365 روز را علاوه بر حقوق حداقل اعلامی پرداخت کنیم؟ در صورت امکان نحوه محاسبه بدهی معوقه ما به کارگران را اعلام فرمایید. همچنین نحوه پرداخت آن و اخذ تسویه به گونه ای که بعداً دچار مشکل نشویم. با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 09/03/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام فراوان پدر من بازنشسته شرکت نفت بودند و 3 سال پیش به رحمت خدا رفتند مادرم حقوق پدرم را دریافت می کنند من که دختر ایشان هستم یک سال پیش از همسرم جدا شدم می خواهم بدانم در چه صورت می توانم از بیمه و نصف حقوق پدرم برخوردار باشم لطفا بنده را راهنمایی فرمایید متشکرم
با سلام و احترام فراوان پدر من بازنشسته شرکت نفت بودند و 3 سال پیش به رحمت خدا رفتند مادرم حقوق پدرم را دریافت می کنند من که دختر ایشان هستم یک سال پیش از همسرم جدا شدم می خواهم بدانم در چه صورت می توانم از بیمه و نصف حقوق پدرم برخوردار باشم لطفا بنده را راهنمایی فرمایید متشکرم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام علیکم در نوشتن BP چه نکاتی ضروری است؟ بهترین روش محاسبانی در BP کدام است؟
معصومه فرخی
معصومه فرخی
تاریخ ثبت: 20/06/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام لطفاً راهنمایی بفرمائید آیا طبق قانون به مادرانی که در مرخصی زایمان بسر می برند سنوات، پاداش، عیدی و سایر مزایا تعلق می گیرد یا خیر؟ با تشکر
با سلام و احترام لطفاً راهنمایی بفرمائید آیا طبق قانون به مادرانی که در مرخصی زایمان بسر می برند سنوات، پاداش، عیدی و سایر مزایا تعلق می گیرد یا خیر؟ با تشکر
علی شورابی
علی شورابی
تاریخ ثبت: 30/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام خدمت کارشناسان محترم در ارائه اظهارنامه ارزش افزوده در شرکتهای پیمانکاری 1. چه نوع خرید هایی در اظهارنامه اعلام میشود ؟خریدمصالح ؟خرید هایی که ارزش افزوده آن پرداخت شده ؟ آیا فاکتور خرید خوراک که در آنها ارزش افزوده آورده شده باید اعلام گردد ؟اگر خریدی در دوره سه ماهه انجام شده باشد ولی بابت آن هنوز فاکتوری دریافت نشده باشد آیا در دوره قبل میتوان اعلام کرد ؟ و اگر خریدی در اظهارنامه ارزش افزوده اعلام نشود آیا در اظهارنامه عملکرد مشکلی بوجود نمیاید ( در بهای تمام شده ممیزین ایرادی بر اینکه خرید در ارزش افزوده اعلام نگردیده نمی گیرند) 2.شرکتی که در سال 87 ثبت نام ارزش افزوده انجام نداده و در سال 89 ثبت نام کرده و بنا به تشخیص دارایی مشمول بوده است و مبلغی را بعنوان علی الراس جهت 87 و 88 مشخص کرده و مالیات آنرا وصول کرده است ( البته در سالهای بعد 90 و 91 )و حال در سال 91 صورت وضعیتی از کارفرما وصول شده است آیا مبلغ درآمد این صورت وضعیت در ارزش افزوده بهار91 باید اعلام شود؟ نحوه ثبت آن چگونه است ؟ ممنون میشوم اگر راهنمایی بفرمایید با سپاس فراوان
محبوبه کریمی
محبوبه کریمی
تاریخ ثبت: 02/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  136  135  134  133  132  131  130  129  128  127  126  125  124  123  122  121  120  119  118  117  116  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )