فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ سلام آیا به صرف مانده بستانکاری در حسابهای تنخواه(کارپرداز) در طی دوره(نه مانده پایان دوره) ممیز مالیاتی مجاز به رد دفتر میباشد اگر بلی لطفا" راهنمایی وارائه طرق فرمائید.با تشکر
سلام آیا به صرف مانده بستانکاری در حسابهای تنخواه(کارپرداز) در طی دوره(نه مانده پایان دوره) ممیز مالیاتی مجاز به رد دفتر میباشد اگر بلی لطفا" راهنمایی وارائه طرق فرمائید.با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام آیا کارگران شرکتی کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق نیز تبدیل وضعیت می شوند و آیاعنوان کار سخت و زیان آور به آنها تعلق می گیرد؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 29/10/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام بهترین کالا برای واردات یا صادرات چیه از چه کشوری باشه سودآورتره
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 18/02/1395        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خواهشمندم در صورت امکان بفرمایید آیا صنعت ما قادر به پشتیبانی و تولید از ایده ای نو و جدید صنعتی می باشد یا تنها یه کپی برداری نمونه های موجود و ساخت مدل مشابه آن می پردازد؟ یعنی با ایجاد یک تیم کارشناسی و ایده پردازی آیا می توان امیدوار بود که تولید آن ایده ها امکان پذیر می باشند یا نه؟ آیا تلاش در این راستا به نتیجه می رسد یا تنها اتلاف وفت می باشد؟ با تشکر
با عرض سلام خواهشمندم در صورت امکان بفرمایید آیا صنعت ما قادر به پشتیبانی و تولید از ایده ای نو و جدید صنعتی می باشد یا تنها یه کپی برداری نمونه های موجود و ساخت مدل مشابه آن می پردازد؟ یعنی با ایجاد یک تیم کارشناسی و ایده پردازی آیا می توان امیدوار بود که تولید آن ایده ها امکان پذیر می باشند یا نه؟ آیا تلاش در این راستا به نتیجه می رسد یا تنها اتلاف وفت می باشد؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام لطفا مبنای کسر قانونی حق بیمه قراردادهای پیمانی را توضیح دهید و اینکه برخی ضریب 7/8% کسر می کنند و برخی ضرائب دیگر، علت چیس ؟؟ و اگر خواستیم مفاصا حساب بیمه بگیریم آیا این کسورات از لیست حق بیمه کارکنان کسر می شود یا خیر؟
سلام لطفا مبنای کسر قانونی حق بیمه قراردادهای پیمانی را توضیح دهید و اینکه برخی ضریب 7/8% کسر می کنند و برخی ضرائب دیگر، علت چیس ؟؟ و اگر خواستیم مفاصا حساب بیمه بگیریم آیا این کسورات از لیست حق بیمه کارکنان کسر می شود یا خیر؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام آقای سیف، من دانشجوی ترم آخر صنایع هستم میخوام یه واحد کوچیک تولیدی با حداکثر سرمایه 50 ملیون تومان راه بندازم. حوزه فعالیت من تولید قطعات به کمک دستگاه های cnc هست. الان هم هیچ سرمایه ای به جز علمم و چند سال تجربه تراشکاری ندارم. میخواستم بدونم شما تو این بازار تولید قطعات رو چه جور ارزیابی میکنین و فعالیت تو کدوم قسمت از این بازار رو پیشنهاد میکنید. و یه مشکل دیگه من سرمایه اولیه هست که نمیدونم چه از چه طریقی جورش کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
با سلام آقای سیف، من دانشجوی ترم آخر صنایع هستم میخوام یه واحد کوچیک تولیدی با حداکثر سرمایه 50 ملیون تومان راه بندازم. حوزه فعالیت من تولید قطعات به کمک دستگاه های cnc هست. الان هم هیچ سرمایه ای به جز علمم و چند سال تجربه تراشکاری ندارم. میخواستم بدونم شما تو این بازار تولید قطعات رو چه جور ارزیابی میکنین و فعالیت تو کدوم قسمت از این بازار رو پیشنهاد میکنید. و یه مشکل دیگه من سرمایه اولیه هست که نمیدونم چه از چه طریقی جورش کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید بنده در یک شرکت کار میکنم که حدود 130000000 ریال پول بابت هزینه ایزو و کنترل کیفیت پرداخت شده بنده میخوام ببینم این باید به چه حسابی گرفته بشه ایا این میتونه یک حق الامتیاز باشه یا خیر؟با تشکر
با عرض سلام و خسته نباشید بنده در یک شرکت کار میکنم که حدود 130000000 ریال پول بابت هزینه ایزو و کنترل کیفیت پرداخت شده بنده میخوام ببینم این باید به چه حسابی گرفته بشه ایا این میتونه یک حق الامتیاز باشه یا خیر؟با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 18/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من چند سوال در زمینه حسابداری و مالیات و بیمه دارم. 1-قراره من حسابداری شرکتی را به عهده بگیرم که تقریبا به مدت 8 سال در حال فعالیت بوده اما هیچ دفتر قانونی را ندارد. فعالیتهای این شرکت در زمینه انیمیشن می باشد. در واقع کارمندان آن جزء هنرمندان به حساب می آیند.چگونه می توانم حسابها و فعالیتهای مالی این شرکت را به وضعیت قانونی برسانم؟در واقع می خواهم بدانم باید از کجا شروع کنم؟آیا باید فعالیتهای مالی سالهای گذشته را نادیده گرفت؟ 2-وضعیت مالیاتی این شرکت تا به اینجا به این صورت بوده که دفاتر خالی از اطلاعات مالی را به اداره مالیاتی می بردند و بعد از پرداخت جریمه ای در حدود 600000ریال باز طبق روال گذشته ادامه می دادند.اما تصور میکنم هنرمندان از مالیات معاف می باشند.و برای اینکه معافیتشان را بگیرند باید دفاتری با ثبت قانونی را به اداره مالیاتی ارائه نمایند.میخواستم در این زمینه من را راهنمایی بفرمایید. 3-برای گرفتن بیمه کارمندان که تا کنون هیچ اقدامی برای آن نشده است باید چگونه شروع کرد؟ با تشکر
با سلام من چند سوال در زمینه حسابداری و مالیات و بیمه دارم. 1-قراره من حسابداری شرکتی را به عهده بگیرم که تقریبا به مدت 8 سال در حال فعالیت بوده اما هیچ دفتر قانونی را ندارد. فعالیتهای این شرکت در زمینه انیمیشن می باشد. در واقع کارمندان آن جزء هنرمندان به حساب می آیند.چگونه می توانم حسابها و فعالیتهای مالی این شرکت را به وضعیت قانونی برسانم؟در واقع می خواهم بدانم باید از کجا شروع کنم؟آیا باید فعالیتهای مالی سالهای گذشته را نادیده گرفت؟ 2-وضعیت مالیاتی این شرکت تا به اینجا به این صورت بوده که دفاتر خالی از اطلاعات مالی را به اداره مالیاتی می بردند و بعد از پرداخت جریمه ای در حدود 600000ریال باز طبق روال گذشته ادامه می دادند.اما تصور میکنم هنرمندان از مالیات معاف می باشند.و برای اینکه معافیتشان را بگیرند باید دفاتری با ثبت قانونی را به اداره مالیاتی ارائه نمایند.میخواستم در این زمینه من را راهنمایی بفرمایید. 3-برای گرفتن بیمه کارمندان که تا کنون هیچ اقدامی برای آن نشده است باید چگونه شروع کرد؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 30/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام می خواستم بدونم بندط ماده یک قانون مناقصات مشمول کلیه معاملات ازنظر نصاب ( جزء، متوسط وعمده ) می شود یابا توجه به 2شرطی که درذیل بندفوق ذکرشده، تنها درموردمعاملات عمده می باشد. با تشکر
با سلام می خواستم بدونم بندط ماده یک قانون مناقصات مشمول کلیه معاملات ازنظر نصاب ( جزء، متوسط وعمده ) می شود یابا توجه به 2شرطی که درذیل بندفوق ذکرشده، تنها درموردمعاملات عمده می باشد. با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 25/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام.ایا شرکتی که کد اقتصادی دریافت نکرده نمیتواند اظهارنامه ارزش افزوده یااظهارنامه مالیات بر عملکرد ارائه کند.شرکتی که سال90فعالیتی نکرده وامسال میخواهد عدم فعالیتش را اعلام کند آیاباز هم باید کد اقتصادی دریافت کند؟
باسلام.ایا شرکتی که کد اقتصادی دریافت نکرده نمیتواند اظهارنامه ارزش افزوده یااظهارنامه مالیات بر عملکرد ارائه کند.شرکتی که سال90فعالیتی نکرده وامسال میخواهد عدم فعالیتش را اعلام کند آیاباز هم باید کد اقتصادی دریافت کند؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ 75درصد مالیات متعلقه را چگونه تشخیص میدهند مثلا کسی برای اظهارنامه مالیاتی ثبت نام نکره جریمه رابرای او چگونه محاسبه میکنند؟
75درصد مالیات متعلقه را چگونه تشخیص میدهند مثلا کسی برای اظهارنامه مالیاتی ثبت نام نکره جریمه رابرای او چگونه محاسبه میکنند؟
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید. سوالاتی در زمینه ثبت شرکت (سهامی خاص)داشتم.پیشاپیش از صبر و حوصله ای که در این باره به خرج میدهید کمال تشکر را دارم 1- برای ثبت شرکت از جمله اولین گامها تکمیل اظهارنامه ثبت شرکت می باشد که در بند1 آن بایستی نام شرکت نوشته شود حال آنکه تازه در اولین گام هستیم و هنوز نامی تایید و ثبت نشده اسست. 2- در بند7و12 این اظهارنامه می بایست ادرس دفتر شرکت و شعب آن ثبت شود که این مورد هم شرایط بند1 را دارد. 3- برای ثبت شرکت آیا اختصاص مکان بعنوان دفترشرکت الزامی است؟ حتی برای شرکتی که بطورمثال در 2سال اول تاسیس تصمیم دارد غیر فعال باشد. اگر آره آیا میتوان از محلی مسکونی بعنوان دفتر شرکت استفاده کرد؟یاشرایط خاصی دارد؟ 4- آیا بازرسان میتوانند از شاغلین در ادارات و موسسات دولتی باشند؟ تا آنجا که اطلاع دارم این شرط برای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باید حتما برقرار باشد
با سلام و خسته نباشید. سوالاتی در زمینه ثبت شرکت (سهامی خاص)داشتم.پیشاپیش از صبر و حوصله ای که در این باره به خرج میدهید کمال تشکر را دارم 1- برای ثبت شرکت از جمله اولین گامها تکمیل اظهارنامه ثبت شرکت می باشد که در بند1 آن بایستی نام شرکت نوشته شود حال آنکه تازه در اولین گام هستیم و هنوز نامی تایید و ثبت نشده اسست. 2- در بند7و12 این اظهارنامه می بایست ادرس دفتر شرکت و شعب آن ثبت شود که این مورد هم شرایط بند1 را دارد. 3- برای ثبت شرکت آیا اختصاص مکان بعنوان دفترشرکت الزامی است؟ حتی برای شرکتی که بطورمثال در 2سال اول تاسیس تصمیم دارد غیر فعال باشد. اگر آره آیا میتوان از محلی مسکونی بعنوان دفتر شرکت استفاده کرد؟یاشرایط خاصی دارد؟ 4- آیا بازرسان میتوانند از شاغلین در ادارات و موسسات دولتی باشند؟ تا آنجا که اطلاع دارم این شرط برای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باید حتما برقرار باشد
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 13/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ 9 ماه است که در شرکتی مشغول کار هستم و الان بنا به دلایل شخصی می خواهم کارم را ترک کنم ایا بیمه بیکاری شامل من می شود؟
9 ماه است که در شرکتی مشغول کار هستم و الان بنا به دلایل شخصی می خواهم کارم را ترک کنم ایا بیمه بیکاری شامل من می شود؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 13/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام لطفا جدول مالیاتی حقوق کارگران درسال نود را بفرستید
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 10/02/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام معمولا در قراردادهای اجاره مغازه رو به صورت قولنامه مینویسن و بعدا با قیمت کمتر در محضر ثبت میشه ایا با ارایه رسید چکهای رهن و اجاره که مطابق قولنامه قبلی است اعتبار قرارداد محضری زیر سوال میرود یا مثلا اگر دو قرارداد به دادگاه ارایه شود کدامش سندیت دارده
با سلام و احترام معمولا در قراردادهای اجاره مغازه رو به صورت قولنامه مینویسن و بعدا با قیمت کمتر در محضر ثبت میشه ایا با ارایه رسید چکهای رهن و اجاره که مطابق قولنامه قبلی است اعتبار قرارداد محضری زیر سوال میرود یا مثلا اگر دو قرارداد به دادگاه ارایه شود کدامش سندیت دارده
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 24/07/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام با دیپلم حسابداری میشه رفت دانشگاه یا نه
عیسی ذوقی
عیسی ذوقی
تاریخ ثبت: 06/07/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و تشکر چنانچه برای تضمین قراردادی چک تضمین یا سفته داده باشیم تا چند مدت بعد از اتمام قرارداد از نظر قانونی قابل برگشت به صاحبش می باشد.
با سلام و تشکر چنانچه برای تضمین قراردادی چک تضمین یا سفته داده باشیم تا چند مدت بعد از اتمام قرارداد از نظر قانونی قابل برگشت به صاحبش می باشد.
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 02/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام می خواستم اطلاعاتی در مورد واردات سم دفع آفات نباتی و واردات بذر بگیرم . از کجا باید اقدام نمود . با تشکر
با سلام و احترام می خواستم اطلاعاتی در مورد واردات سم دفع آفات نباتی و واردات بذر بگیرم . از کجا باید اقدام نمود . با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام علیکم من 1 سال در شرکتی به صورت تمام وقت مشغول به کار هستم قرار داد بنده بدلیل نداشتن کارت پایان خدمت به صورت ساعتی (3500 تومان)می باشد و بیمه نیز برایم رد می شود می خواستم بدونم برای محاسبه حقوق به بنده معافیت مالیاتی (تا 550000 تومان)تعلق میگیرد یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام علیکم من 1 سال در شرکتی به صورت تمام وقت مشغول به کار هستم قرار داد بنده بدلیل نداشتن کارت پایان خدمت به صورت ساعتی (3500 تومان)می باشد و بیمه نیز برایم رد می شود می خواستم بدونم برای محاسبه حقوق به بنده معافیت مالیاتی (تا 550000 تومان)تعلق میگیرد یا خیر؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 04/03/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشی با توجه به سئوال قبلی ایا در فرم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده در قسمت فروش عدد صفر بنویسم در صورتیکه خرید در دفاتر ثبت شده ضمنا قسمت مالیات چه کار کنم
با سلام و خسته نباشی با توجه به سئوال قبلی ایا در فرم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده در قسمت فروش عدد صفر بنویسم در صورتیکه خرید در دفاتر ثبت شده ضمنا قسمت مالیات چه کار کنم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 10/01/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام عزیزم عذر میخام قیمت ملک و زمین به چه صورت یکباره افزایش و یا کاهش و یا رکود پیدا میکند؟ ایا خرید ملک تجاری سود ان در اینده بیشتر است یا مسکونی؟ یا زمین مسکونی و یا تجاری؟ ممنونت میشم مختصر توضیح دهید. سالم باشید الهی -خدانگهدار
سلام عزیزم عذر میخام قیمت ملک و زمین به چه صورت یکباره افزایش و یا کاهش و یا رکود پیدا میکند؟ ایا خرید ملک تجاری سود ان در اینده بیشتر است یا مسکونی؟ یا زمین مسکونی و یا تجاری؟ ممنونت میشم مختصر توضیح دهید. سالم باشید الهی -خدانگهدار
رامین قویدل
رامین قویدل
تاریخ ثبت: 24/01/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ ﺳﻼﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ . ﻣﻦ ﻣﺮﺑﻰ ﺷﻄﺮﻧﺠﻢ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﻣﻮﺳﺴﺎﺕ ﻣﺮﺑﻰ ﮔﺮﻯ ﻣﻴﻜﻨﻢ .1. ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﻭﻗﺘﻰ ﺍﻳﻨﺎ ﺑﻴﻤﻪ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﭼﻪ ﺑﻴﻤﻪ ﻯ ﻫﺴﺖ ? 2. ﺁﻳﺎ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﺟﺎ ﺑﻴﻤﻪ ﺷﺪﻥ ﻣﺰﺍﻳﺎ ﺩﺍﺭﻩ ? 3. ﺑﻴﻤﻪ ﻯ ﻛﻪ ﺑﻌﺪ ﺳﻰ ﺳﺎﻝ ﺑﺎﺯﻧﺸﺴﺘﻪ ﻣﻴﺸﻰ ﻭ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﻴﺸﻪ ﻫﻤﻴﻨﻪ ﻳﺎ ﻧﻪ ﺍﺳﻤﺶ ﭼﻴﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﻴﻜﻨﻦ ? 4. ﺁﻳﺎ ﻭﻗﺘﻰ ﺟﺎﻳﻰ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﺷﺪﻡ ﺍﻳﻦ ﺑﻴﻤﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﺯﻭﺩ ﺑﺎﺯﻧﺸﺴﺘﻪ ﻣﻴﺸﻢ ﻳﺎ ﻧﻪ ? ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻢ
ﺳﻼﻡ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺒﺎﺷﻴﺪ . ﻣﻦ ﻣﺮﺑﻰ ﺷﻄﺮﻧﺠﻢ ﺩﺭ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﻣﻮﺳﺴﺎﺕ ﻣﺮﺑﻰ ﮔﺮﻯ ﻣﻴﻜﻨﻢ .1. ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﻭﻗﺘﻰ ﺍﻳﻨﺎ ﺑﻴﻤﻪ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﭼﻪ ﺑﻴﻤﻪ ﻯ ﻫﺴﺖ ? 2. ﺁﻳﺎ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﺟﺎ ﺑﻴﻤﻪ ﺷﺪﻥ ﻣﺰﺍﻳﺎ ﺩﺍﺭﻩ ? 3. ﺑﻴﻤﻪ ﻯ ﻛﻪ ﺑﻌﺪ ﺳﻰ ﺳﺎﻝ ﺑﺎﺯﻧﺸﺴﺘﻪ ﻣﻴﺸﻰ ﻭ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﻴﺸﻪ ﻫﻤﻴﻨﻪ ﻳﺎ ﻧﻪ ﺍﺳﻤﺶ ﭼﻴﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﻣﻴﻜﻨﻦ ? 4. ﺁﻳﺎ ﻭﻗﺘﻰ ﺟﺎﻳﻰ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﺷﺪﻡ ﺍﻳﻦ ﺑﻴﻤﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﺯﻭﺩ ﺑﺎﺯﻧﺸﺴﺘﻪ ﻣﻴﺸﻢ ﻳﺎ ﻧﻪ ? ﻣﻨﺘﻈﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺷﻤﺎ ﻫﺴﺘﻢ
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 30/10/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام-شرکت میخواهد یک برنامه ای ایجاد کند که به کارکنان از شرکت وام داده شود(صندوق پشتوانه)،من هم حسابدارشرکتم میخواستم ازشما خواهش کنم برنامه ای بگین که شرکت بادادن این وام نه خودش ضررببینه نه کارکنان،مثلاوامی که میدیم میخوایم مثل بانک،کارکنان سودم برگردونن،یه راه حل دیگه هم اگه شماداشتین بفرمایین،یه کم هم شرایطش سخت باشه تاکارکنان همشون این وام روفعلا نخوان چون به همه نمیشه یکجاداد .باتشکر
با سلام-شرکت میخواهد یک برنامه ای ایجاد کند که به کارکنان از شرکت وام داده شود(صندوق پشتوانه)،من هم حسابدارشرکتم میخواستم ازشما خواهش کنم برنامه ای بگین که شرکت بادادن این وام نه خودش ضررببینه نه کارکنان،مثلاوامی که میدیم میخوایم مثل بانک،کارکنان سودم برگردونن،یه راه حل دیگه هم اگه شماداشتین بفرمایین،یه کم هم شرایطش سخت باشه تاکارکنان همشون این وام روفعلا نخوان چون به همه نمیشه یکجاداد .باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام پیرو سوال قبل از حضورتان 1- ترک استخوان پاشنه پای موجود امروز خوب شده است چگونه میشود آن را ثابت کرد ؟ 2-شما میتوانید امور کرج را انجام دهید و میزان حق الزحمه اتان چگونه محاسبه و چه زمانی دریافت میکنید؟
با سلام پیرو سوال قبل از حضورتان 1- ترک استخوان پاشنه پای موجود امروز خوب شده است چگونه میشود آن را ثابت کرد ؟ 2-شما میتوانید امور کرج را انجام دهید و میزان حق الزحمه اتان چگونه محاسبه و چه زمانی دریافت میکنید؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 11/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من مقداری پول در موسسه ثامن پی انداز کزدم. اخیرا شنیدم که این موسسه با این پولها وامهایی با بهره زیاد می دهد.آیا این گفته درست است؟ با این شرایط درست نیست که با سپرده گذاری در این شرکت در این عمل سهیم شد. لطفا مرا مطلع سازید. با شکر
با سلام من مقداری پول در موسسه ثامن پی انداز کزدم. اخیرا شنیدم که این موسسه با این پولها وامهایی با بهره زیاد می دهد.آیا این گفته درست است؟ با این شرایط درست نیست که با سپرده گذاری در این شرکت در این عمل سهیم شد. لطفا مرا مطلع سازید. با شکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای شاه صاحبی بنده یک دستگاه آپاراتمان حدود 6 ماه پیش خریدم که سندش بابت وام در گرو بانک است.سند 6دانگ و بنام من است. وام آن 12ساله و غیرقابل انتقال به غیر و حدود 6 ماه که از اقساط آن می گذرد مبلغ ماهیانه اقساط حدود یک میلیون تومان است (ضامن هم ندارد). بنده این آپارتمان را می خواهم بصورت وکالتی بفروشم، منتها به من گفتند که باید یک اقرارنامه و یک صلح نامه به خریدار بدهم. حال سوال بنده اینجاست که چه شرایطی باید در مبایعه نامه و یا وکالت نامه ذکر گردد که خریدار ملزم به پرداخت اقساط گردد. درصورتی که خریدار اقساط را پرداخت نکرد چه مشکلاتی برای اینجانب بوجود خواهد آمد. آیا نیازی به اقرارنامه و صلح نامه است؟ درصورتی که خریدار حاضر شود به اینجانب به اندازه معادل 12قسط سفته بپردازد، چگونه می توان به لحاظ قانونی با وکالتنامه و مبایعه نامه مرتبط نمود؟ با تشکر
با سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای شاه صاحبی بنده یک دستگاه آپاراتمان حدود 6 ماه پیش خریدم که سندش بابت وام در گرو بانک است.سند 6دانگ و بنام من است. وام آن 12ساله و غیرقابل انتقال به غیر و حدود 6 ماه که از اقساط آن می گذرد مبلغ ماهیانه اقساط حدود یک میلیون تومان است (ضامن هم ندارد). بنده این آپارتمان را می خواهم بصورت وکالتی بفروشم، منتها به من گفتند که باید یک اقرارنامه و یک صلح نامه به خریدار بدهم. حال سوال بنده اینجاست که چه شرایطی باید در مبایعه نامه و یا وکالت نامه ذکر گردد که خریدار ملزم به پرداخت اقساط گردد. درصورتی که خریدار اقساط را پرداخت نکرد چه مشکلاتی برای اینجانب بوجود خواهد آمد. آیا نیازی به اقرارنامه و صلح نامه است؟ درصورتی که خریدار حاضر شود به اینجانب به اندازه معادل 12قسط سفته بپردازد، چگونه می توان به لحاظ قانونی با وکالتنامه و مبایعه نامه مرتبط نمود؟ با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 17/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ لطفا منو راهنمایی کنین من با سرمایه 30-50 میلیون چه جور مغازه ای میتونم راه بندازم که شخصبت مردونگی رو حفظ کنه و جواب هم بده من ساکن برازجونم(بوشهر) کاردانی کامپیوتر دارم الانم کارشناسی حسابداری میخونم 26 سالمه
لطفا منو راهنمایی کنین من با سرمایه 30-50 میلیون چه جور مغازه ای میتونم راه بندازم که شخصبت مردونگی رو حفظ کنه و جواب هم بده من ساکن برازجونم(بوشهر) کاردانی کامپیوتر دارم الانم کارشناسی حسابداری میخونم 26 سالمه
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 18/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم از روش عملی حسابداری اظهارنامه ای شرکتها بدونم . تو یه شرکتی که قرار بود کار ثبت اظهارنامه ای و مالیاتی شو انجام بدم نتونستم موفق شم . البته اونها حسابسازی میخواستن ولی خوب من عملا اصلا کار حسابداری مالیاتی انجام ندادم ممکنه راهنماییم کنین(عملی میخوام، نه بصورت تئوری و نظری ) ممنونم پیشاپیش از پاسختون لطفا اگه ممکنه وقتی جواب دادین از طریق تماس با همراهم یا یه اس ام اس خبر بدین ؟ ممنون
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم از روش عملی حسابداری اظهارنامه ای شرکتها بدونم . تو یه شرکتی که قرار بود کار ثبت اظهارنامه ای و مالیاتی شو انجام بدم نتونستم موفق شم . البته اونها حسابسازی میخواستن ولی خوب من عملا اصلا کار حسابداری مالیاتی انجام ندادم ممکنه راهنماییم کنین(عملی میخوام، نه بصورت تئوری و نظری ) ممنونم پیشاپیش از پاسختون لطفا اگه ممکنه وقتی جواب دادین از طریق تماس با همراهم یا یه اس ام اس خبر بدین ؟ ممنون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 19/01/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ سلام شرکت خصوصی که دارای 3 پرسنل می باشد و لیست بیمه آن 3 نفر رد می شود آیا شامل قوانین خاصی می گردد؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 09/09/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  131  130  129  128  127  126  125  124  123  122  121  120  119  118  117  116  115  114  113  112  111  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )