فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ تاسیس چه نوع شرکت هایی در سوئد سود‌آور است؟ آیا تاسیس صرافی در خارج از کشور تابع قوانین بانک مرکزی است و یا مربوط به قوانین آن کشور؟
تاسیس چه نوع شرکت هایی در سوئد سود‌آور است؟ آیا تاسیس صرافی در خارج از کشور تابع قوانین بانک مرکزی است و یا مربوط به قوانین آن کشور؟
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 11/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض خسته نباشید .میخواستم بدونم حقوق پایه روزانه برای من که سال 92مبلغ170000روزانه و 3000ریال روزانه میگرفتم درسال 93 چگونه است ؟ خودم اینطور محاسبه کردم*1.12( 170000+3000)به اضافه 21110که میشود 214870ریال روزانه .یعنی 3000ریال سنوات روزانه سال 92 رانیز درمحاسبه اورده ام . ایاصحیح است ؟ باتشکر
با سلام و عرض خسته نباشید .میخواستم بدونم حقوق پایه روزانه برای من که سال 92مبلغ170000روزانه و 3000ریال روزانه میگرفتم درسال 93 چگونه است ؟ خودم اینطور محاسبه کردم*1.12( 170000+3000)به اضافه 21110که میشود 214870ریال روزانه .یعنی 3000ریال سنوات روزانه سال 92 رانیز درمحاسبه اورده ام . ایاصحیح است ؟ باتشکر
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 01/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام خدمت استاد محترم.من دانشجوی ترم آخر کارشناسی حسابداری هستم و در حال آموزش دیدن نرم افزار همکاراران سیستم هستم و قصد دارم بعد از فارغ التحصیلی وارد بازار کار شوم و حسابداری کنم وتجربه کسب کنم ودر کنار کار برای ارشد بخونم ولی نمیدونم واسه ارشد مدیریت مالی بخونم بهتره یا حسابداری , عده ای میگن حسابداری رو ادامه بدی بهتره وموفق تری و حسابداری جامع تره و مدیریت مالی رو هم شامل میشه ,عده ای هم میگن برای کار عملی کارشناسی حسابداری کفایت میکنه و ارشد حسابداری واسه بازار کار و پول درآوردن مفید نیست و ارشد مدیریت مالی بهتره و مکمل حسابداری میشه و میگن کسانی که کارشناسی حسابداری دارن وارشد مدیریت مالی میخونن موفق ترن.واقعا موندم نمیدونم چیکار کنم .من خودمم به مباحث مالی و تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی خیلی علاقه دارم
سلام خدمت استاد محترم.من دانشجوی ترم آخر کارشناسی حسابداری هستم و در حال آموزش دیدن نرم افزار همکاراران سیستم هستم و قصد دارم بعد از فارغ التحصیلی وارد بازار کار شوم و حسابداری کنم وتجربه کسب کنم ودر کنار کار برای ارشد بخونم ولی نمیدونم واسه ارشد مدیریت مالی بخونم بهتره یا حسابداری , عده ای میگن حسابداری رو ادامه بدی بهتره وموفق تری و حسابداری جامع تره و مدیریت مالی رو هم شامل میشه ,عده ای هم میگن برای کار عملی کارشناسی حسابداری کفایت میکنه و ارشد حسابداری واسه بازار کار و پول درآوردن مفید نیست و ارشد مدیریت مالی بهتره و مکمل حسابداری میشه و میگن کسانی که کارشناسی حسابداری دارن وارشد مدیریت مالی میخونن موفق ترن.واقعا موندم نمیدونم چیکار کنم .من خودمم به مباحث مالی و تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی خیلی علاقه دارم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 26/12/1392        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام اگر در ارسال اظهارنامه الکترونیکی بعد از دریافت کدرهگیری متوجه اشتباهی در آیتم مرکز مالیاتی بشویم ، چگونه می توانیم آنرا اصلاح کنیم؟ با تشکر
با سلام اگر در ارسال اظهارنامه الکترونیکی بعد از دریافت کدرهگیری متوجه اشتباهی در آیتم مرکز مالیاتی بشویم ، چگونه می توانیم آنرا اصلاح کنیم؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 29/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام قرارداد سه جانبه با مسکن برای ساخت یک پروژه داریم قیمت آن به صورت متر مربعی می باشد و در پایان پروژه پرداخت می شود نحوه ثبت هزینه هایی که بابت ساخت پروژه انجام می شود چگونه است . دارایی در جریان ساخت در اینجا قابل ثبت است ؟؟
با سلام قرارداد سه جانبه با مسکن برای ساخت یک پروژه داریم قیمت آن به صورت متر مربعی می باشد و در پایان پروژه پرداخت می شود نحوه ثبت هزینه هایی که بابت ساخت پروژه انجام می شود چگونه است . دارایی در جریان ساخت در اینجا قابل ثبت است ؟؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 05/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام برج 5 سال 1388 شرکتی با مسئولیت محدود ثبت کردم. تا بحال هیچ فعالیتی در آن صورت ندادم حتی برای شرکت مهر هم تهیه نکردم . در سال 1390 به اداره مالیات مراجعه و برگه ای را نوشتم که شرکت هیچ فعالیتی نداشته ( فقط امضا کردم) 1_ در هنگام ثبت شرکت آدرس منزل دادم . این مشکلی به وجود نمیاره ؟ 2_ تا بحال از پلمپ دفاترکل / دفتر روزنامه آگهی نداشتم . آیا باید این موارد رو انجام بدم به چه نحو ؟ 3_ من باید هر سال به اداره مالیات مراجعه کنم و برگه ای رو بنویسم که هیچگونه فعالیتی نداشم ؟ 4_ آیا تعدد در موضوعات شرکت ( نزدیک به 15 مورد عنوان فعالیت در اساسنامه ثبت شده ) بر مالیات تاثیر داره ؟ 5_آیا پایان سال 1388 و 1389 که نرفتم عدم فعالیت رو اعلام کنم ممکنه برام مالیات اومده باشه ؟ 6_ در اساسنامه موضوع " اطلاع رسانی ( بغیر هرمی و غیر شبکه ای ) " این به چه معنا است و چه کارهایی رو پوشش قرار میده ( آیا تبلیغات هم معنی میده ؟ چون تبلیغات هم به نحوی اطلاه رسانی است ) با سپاس
سلام برج 5 سال 1388 شرکتی با مسئولیت محدود ثبت کردم. تا بحال هیچ فعالیتی در آن صورت ندادم حتی برای شرکت مهر هم تهیه نکردم . در سال 1390 به اداره مالیات مراجعه و برگه ای را نوشتم که شرکت هیچ فعالیتی نداشته ( فقط امضا کردم) 1_ در هنگام ثبت شرکت آدرس منزل دادم . این مشکلی به وجود نمیاره ؟ 2_ تا بحال از پلمپ دفاترکل / دفتر روزنامه آگهی نداشتم . آیا باید این موارد رو انجام بدم به چه نحو ؟ 3_ من باید هر سال به اداره مالیات مراجعه کنم و برگه ای رو بنویسم که هیچگونه فعالیتی نداشم ؟ 4_ آیا تعدد در موضوعات شرکت ( نزدیک به 15 مورد عنوان فعالیت در اساسنامه ثبت شده ) بر مالیات تاثیر داره ؟ 5_آیا پایان سال 1388 و 1389 که نرفتم عدم فعالیت رو اعلام کنم ممکنه برام مالیات اومده باشه ؟ 6_ در اساسنامه موضوع " اطلاع رسانی ( بغیر هرمی و غیر شبکه ای ) " این به چه معنا است و چه کارهایی رو پوشش قرار میده ( آیا تبلیغات هم معنی میده ؟ چون تبلیغات هم به نحوی اطلاه رسانی است ) با سپاس
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و تبریک سال نو . در شرکتی که تجهیزات حفاظت کاتدیک و اجناسی مثل کابل و مفصل و .... می فروشد مشغول به کار هستم که هم اکنون با خرید چند قلم جنس و مونتاژ آن را به فروش می رساند . من در خصوص حسابداری و اسنادی که باید راجع به عملیاتی نظیر خرید اجناس و اسمبل کردن آن و فروش کالای مونتاژ شده دچار مشکل شدم . لطفا راهنمایی فرمایید.
با سلام و تبریک سال نو . در شرکتی که تجهیزات حفاظت کاتدیک و اجناسی مثل کابل و مفصل و .... می فروشد مشغول به کار هستم که هم اکنون با خرید چند قلم جنس و مونتاژ آن را به فروش می رساند . من در خصوص حسابداری و اسنادی که باید راجع به عملیاتی نظیر خرید اجناس و اسمبل کردن آن و فروش کالای مونتاژ شده دچار مشکل شدم . لطفا راهنمایی فرمایید.
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 23/01/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام وخسته نباشید، آیا شرکت تولیدی که برای فروش محصولات خود قراردادی را تنظیم می کند،به آن قرارداد مالیات تکلیفی تعلق می گیرد ؟خیلی خیلی ممنون از راهنماییتون
با عرض سلام وخسته نباشید، آیا شرکت تولیدی که برای فروش محصولات خود قراردادی را تنظیم می کند،به آن قرارداد مالیات تکلیفی تعلق می گیرد ؟خیلی خیلی ممنون از راهنماییتون
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 11/07/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ تکنیک های یک حسابدارموفق چیست؟
تکنیک های یک حسابدارموفق چیست؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و تشکر از سایتتون. من کمک حسابدار بودم ولی کار زیادی بلد نیستم چون جایی که بودم بستر رشدو یادگیری نداشتوخوشحال میشم راهنمایی بفرمایید.
با سلام و تشکر از سایتتون. من کمک حسابدار بودم ولی کار زیادی بلد نیستم چون جایی که بودم بستر رشدو یادگیری نداشتوخوشحال میشم راهنمایی بفرمایید.
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 27/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام 1-آیا فاکتور هایی که دارای ارزش افزوده هستند حتما باید دارای فرمت و شکل خاص باشند یا میتوان بر روی یک فاکتور معمولی هم 4% ارزش افزوده اضافه کرد؟ 2-سند های مربوط به ذخیره حق سنوات و ذخیره مرخصی چگونه است؟ آیا من که از ابتدای اسفند ماه مشغول شدم برای از دست ندادن مرخصی و سنوات باید سندش رو بزنم؟ یعنی باید خودمو بستانکار کنم یا... ؟ چه سندی باید بزنم؟ ممنون از راهنمایی هاتون
با سلام 1-آیا فاکتور هایی که دارای ارزش افزوده هستند حتما باید دارای فرمت و شکل خاص باشند یا میتوان بر روی یک فاکتور معمولی هم 4% ارزش افزوده اضافه کرد؟ 2-سند های مربوط به ذخیره حق سنوات و ذخیره مرخصی چگونه است؟ آیا من که از ابتدای اسفند ماه مشغول شدم برای از دست ندادن مرخصی و سنوات باید سندش رو بزنم؟ یعنی باید خودمو بستانکار کنم یا... ؟ چه سندی باید بزنم؟ ممنون از راهنمایی هاتون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 27/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید لطفان توضیح بفرمایید گواهی سپرده بانک با سپرده بلند مدت چه تفاوتی دارد با تشکر
با عرض سلام و خسته نباشید لطفان توضیح بفرمایید گواهی سپرده بانک با سپرده بلند مدت چه تفاوتی دارد با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 26/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ شرکت ما از ابتدای سال 90 تا کنون لیست حقوق خود را به دارایی اعلام نکرده است البته فقط 1 نفر مشمول پرداخت مالیات خواهد شد.می خواستم بدانم که اگر لیست را یک جا به دارایی اعلام کنیم چقدر جریمه خواهیم شد؟و اینکه اگر اعلام نکینم جریمه عدم ارائه لیست حقوق چقدر خواهد شد؟متشکرم
شرکت ما از ابتدای سال 90 تا کنون لیست حقوق خود را به دارایی اعلام نکرده است البته فقط 1 نفر مشمول پرداخت مالیات خواهد شد.می خواستم بدانم که اگر لیست را یک جا به دارایی اعلام کنیم چقدر جریمه خواهیم شد؟و اینکه اگر اعلام نکینم جریمه عدم ارائه لیست حقوق چقدر خواهد شد؟متشکرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 22/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام وعرض ادب خدمت شما استاد بزرگوار اینجانب برای یک موسسه ارائه دهنده خدمات مالی با سابقه خوب به کار بازار یابی مشغول هستم اما متاسفانه تا کنون به بازدهی مناسبی دست نیافتم مشکل من بیشتر در مورد مشتریانی است که به رغم ابراز علاقه وگرفتن وقت در واقع صرفا به دنبال دریافت مشاوره و رفع مشکلشان بدون انجام کوچکترین هزینه هستند وسعی می کنند مشاوره ما را خودشان به کارببندند در برخورد با این دسته از مشتریان چگونه عمل کنم ودرواقع مشتری واقعی با مشتری نما را چگونه تمیز دهیم؟ با تشکر از راهنمایی شما استاد عزیز
با سلام وعرض ادب خدمت شما استاد بزرگوار اینجانب برای یک موسسه ارائه دهنده خدمات مالی با سابقه خوب به کار بازار یابی مشغول هستم اما متاسفانه تا کنون به بازدهی مناسبی دست نیافتم مشکل من بیشتر در مورد مشتریانی است که به رغم ابراز علاقه وگرفتن وقت در واقع صرفا به دنبال دریافت مشاوره و رفع مشکلشان بدون انجام کوچکترین هزینه هستند وسعی می کنند مشاوره ما را خودشان به کارببندند در برخورد با این دسته از مشتریان چگونه عمل کنم ودرواقع مشتری واقعی با مشتری نما را چگونه تمیز دهیم؟ با تشکر از راهنمایی شما استاد عزیز
رامین قویدل
رامین قویدل
تاریخ ثبت: 28/08/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید من 2 شرکت خدماتی و بازرگانی را در حال حاضر کارهای حسابداری آنها را انجام میدهم و تا به حال ارزش افزوده را ثبت نام نکردیم. میخواستم در مورد ارزش افزوده بدانم و طریقه محاسبه آن. وگزارشات فصلی به چه شکل محاسبه و گزارش داده میشودو آیادر شرکت خدماتی با بازرگانی متفاوت است. باتشکر از وقتی که میگذارید
با عرض سلام و خسته نباشید من 2 شرکت خدماتی و بازرگانی را در حال حاضر کارهای حسابداری آنها را انجام میدهم و تا به حال ارزش افزوده را ثبت نام نکردیم. میخواستم در مورد ارزش افزوده بدانم و طریقه محاسبه آن. وگزارشات فصلی به چه شکل محاسبه و گزارش داده میشودو آیادر شرکت خدماتی با بازرگانی متفاوت است. باتشکر از وقتی که میگذارید
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 05/05/1393        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات شرکت مادر خصوص مرخصی استحقاقی به این صورت عمل میکند که اگر از چهارشنبه تا شنبه مرخصی بگیریم جمعه را هم چون بین دو روز مرخصی آمده را هم حساب می کند حالا اگر کسی خواست چهارشنبه و شنبه را هر کدام را جدا مرخصی گرفت و پنج شنبه راهم خواست که غیبت بخورد (یا مرخصی بدون حقوق گرفت ) آیابا این شرایط باید جمعه را هم مرخصی حساب کرد یا نه ؟ (با توجه به اینکه روزهای کاری در شرکت ما از شنبه تا پنج شنبه است و 44 ساعت میشود) با تشکر
با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات شرکت مادر خصوص مرخصی استحقاقی به این صورت عمل میکند که اگر از چهارشنبه تا شنبه مرخصی بگیریم جمعه را هم چون بین دو روز مرخصی آمده را هم حساب می کند حالا اگر کسی خواست چهارشنبه و شنبه را هر کدام را جدا مرخصی گرفت و پنج شنبه راهم خواست که غیبت بخورد (یا مرخصی بدون حقوق گرفت ) آیابا این شرایط باید جمعه را هم مرخصی حساب کرد یا نه ؟ (با توجه به اینکه روزهای کاری در شرکت ما از شنبه تا پنج شنبه است و 44 ساعت میشود) با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام دوست عزیز من کارمند هستم و برای برادرم که طلبه هست و از طرف حوزه علمیه براش بیمه تامین اجتماعی رد میشه یه فروشگاه و خدمات رایانه ایی باز کردم (درآمد ناخالصم در شروع کار ماهانه سیصد هزار تومان هست و با یک شرکت نیمه دولتی نیز کار می کنم) برای اینکه با دارایی و سایر مراجع دولتی مشکل پیدا نکنم چه مراحلی را باید طی کنم؟ آیا دفاتر قانونی رو هم باید تهیه کنم یا نه؟همچنین استفاده از نرم افزار های حسابداری نیاز به دفاتر رو برطرف می کنه یا نه؟ با سپاس فراوان
سلام دوست عزیز من کارمند هستم و برای برادرم که طلبه هست و از طرف حوزه علمیه براش بیمه تامین اجتماعی رد میشه یه فروشگاه و خدمات رایانه ایی باز کردم (درآمد ناخالصم در شروع کار ماهانه سیصد هزار تومان هست و با یک شرکت نیمه دولتی نیز کار می کنم) برای اینکه با دارایی و سایر مراجع دولتی مشکل پیدا نکنم چه مراحلی را باید طی کنم؟ آیا دفاتر قانونی رو هم باید تهیه کنم یا نه؟همچنین استفاده از نرم افزار های حسابداری نیاز به دفاتر رو برطرف می کنه یا نه؟ با سپاس فراوان
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید من از در سالهای 85 الی 86 در یک شرکت خصوصی کار می کردم اما حق بیمه برای من به سازمان تأمین اجتماعی ارسال نشده است.آیا با گذشت 5 سال می توانم تقاضای بیمه پرداخت نشده سالهالی گذشته را بنمایم؟ آیا شرکت مذکور جریمه خواهد شد؟ اگر شرکت مذکور قبول کند که حق بیمه سالهای گذشته را پرداخت کند آیا سازمان تامین اجتماعی می پذیرد و این سنوات محاسبه خواهد شد؟ با تشکر
سلام و خسته نباشید من از در سالهای 85 الی 86 در یک شرکت خصوصی کار می کردم اما حق بیمه برای من به سازمان تأمین اجتماعی ارسال نشده است.آیا با گذشت 5 سال می توانم تقاضای بیمه پرداخت نشده سالهالی گذشته را بنمایم؟ آیا شرکت مذکور جریمه خواهد شد؟ اگر شرکت مذکور قبول کند که حق بیمه سالهای گذشته را پرداخت کند آیا سازمان تامین اجتماعی می پذیرد و این سنوات محاسبه خواهد شد؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 03/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب یک سوال در ارتباط با بیمه و لیست حقوق داشتم. ما کارمندی داریم که بیمه اش را به صورت شخصی خودش رد می کنه (یعنی اینطور به ما گفتند) می خواستم بدونم می توانیم شماره بیمه اش را در لیست حقوق رد کنیم و در لیست حقوق اسم این شخص را رد کنیم. قرارداد ما به صورت پروژه ای و مدت محدود شش ماهه هست؟
با سلام و عرض ادب یک سوال در ارتباط با بیمه و لیست حقوق داشتم. ما کارمندی داریم که بیمه اش را به صورت شخصی خودش رد می کنه (یعنی اینطور به ما گفتند) می خواستم بدونم می توانیم شماره بیمه اش را در لیست حقوق رد کنیم و در لیست حقوق اسم این شخص را رد کنیم. قرارداد ما به صورت پروژه ای و مدت محدود شش ماهه هست؟
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 18/02/1396        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ باسلام واحترام لطفا راهنمایی فرمایید درآمد مشمول مالیات حقوق به میزان دوهفتم سهم بیمه کارگر ازپرداخت مالیات حقوق معاف است ؟ لطفا یک مثال هم بنویسید . باتشکر
باسلام واحترام لطفا راهنمایی فرمایید درآمد مشمول مالیات حقوق به میزان دوهفتم سهم بیمه کارگر ازپرداخت مالیات حقوق معاف است ؟ لطفا یک مثال هم بنویسید . باتشکر
معصومه جوانبخت
معصومه جوانبخت
تاریخ ثبت: 13/05/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفاً در خصوص نحوه محاسبه اضافه کار و کسرکار در پایان ماه توضیح دهید؟ به عنوان مثال اگر فردی دارای 8 ساعت اضافه کار و 12 ساعت کسرکار باشد ایا این دو به صورت جداگانه محاسبه میشوند یا از هم کسر و باقی مانده محاسبه می شود؟
با سلام لطفاً در خصوص نحوه محاسبه اضافه کار و کسرکار در پایان ماه توضیح دهید؟ به عنوان مثال اگر فردی دارای 8 ساعت اضافه کار و 12 ساعت کسرکار باشد ایا این دو به صورت جداگانه محاسبه میشوند یا از هم کسر و باقی مانده محاسبه می شود؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام.خسته نباشید/با لیسانس حقوق میتوان در ازمون سر دفتری دفتر اسناد شرکت کرد؟
سلام.خسته نباشید/با لیسانس حقوق میتوان در ازمون سر دفتری دفتر اسناد شرکت کرد؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 21/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید پدر من 50 ساله است و از کار اخراج کردن و کار ندارد و 15 سال بیمه تامین اجتماعی دارد پدرم چگونه می تواند حق بیمه خود را انفرادی پرداخت کند واعتبار به دفترچه بزنیم تا مادرم که بستری کنیم جواب ما را زود بدید ممنون
سلام و خسته نباشید پدر من 50 ساله است و از کار اخراج کردن و کار ندارد و 15 سال بیمه تامین اجتماعی دارد پدرم چگونه می تواند حق بیمه خود را انفرادی پرداخت کند واعتبار به دفترچه بزنیم تا مادرم که بستری کنیم جواب ما را زود بدید ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام.ایا میتوان مبایعه نامه فروش ملک را که در یک دفتر معاملات مسکن ثبت و دارای کد رهگیری میباشد با توافق طرفین در دفتر معاملات مسکن دیگری فسخ نمود؟
سلام.ایا میتوان مبایعه نامه فروش ملک را که در یک دفتر معاملات مسکن ثبت و دارای کد رهگیری میباشد با توافق طرفین در دفتر معاملات مسکن دیگری فسخ نمود؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 07/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام میخواستم درمورد تجزیه وتحلیل اهرم ها دربورس ایران تحقیق کنم لطفا مراراهنمایی کنید ممنون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 09/01/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام من در سال 1385 شرکتی را جهت خرید و فروش کالا تاسیس نمودم . در سال 1386 تعدادی اسپری ساخت چین خریداری نمودم که تعدادی از آنها را تا سال 1392 به فروش رسانده و فروش خود را سالیانه به دارایی اعلام و تا سال 1392 تسویه حساب مالیاتی دارم اما تعداد 2600 عدد از این اسپری ها بدلیل کیفیت پایین و رسیدن به تاریخ انقضا خراب شده و از بین رفتن که بدلیل سمی و خطرناک بودن دور ریخته شده اند بدون آنکه صورتجلسه شده باشد . در سال 1393 بدلیل اینکه جنس جهت فروش نداشتم عدم فعالیت اعلام کردم و اظهارنامه سفید دادم و دیگر قصد فعال کردن شرکت را نیز ندارم . مشکل من این است که تعداد 2600 عدد اسپری به عنوان موجودی کالا در پرونده دارایی شرکت ثبت شده است که از بین رفته و دیگر وجود ندارد . خواهش می کنم من را راهنمایی کنید که چگونه می توانم این تعداد کالا را با دارایی تسویه حساب کرده و موجودی را صفر نمایم . اظهار نامه سال 1393 من هنوز رسیدگی نشده و ضمنا در مالیات بر ارزش افزوده نیز ثبت نام کرده و آنرا نیز تا سال 1391 تسویه حساب کرده ام با تشکر میرجهانگیری
محمد سلیمان یگانه خو
محمد سلیمان یگانه خو
تاریخ ثبت: 14/11/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  123  122  121  120  119  118  117  116  115  114  113  112  111  110  109  108  107  106  105  104  103  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )