فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ سلام اگرپدریک خانواده فوت کند وپدرومادرفوت شده زنده باشند چقدرارث پدر وچقدر مادرازپسرفوت شده خودمیبرند
سلام اگرپدریک خانواده فوت کند وپدرومادرفوت شده زنده باشند چقدرارث پدر وچقدر مادرازپسرفوت شده خودمیبرند
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 15/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ درود در شهرک صنعتی ماهشهر یک کارخانه الکترونیک داریم با سه کارگر بیمه شده که پروانه بهره برداری اش را از صنایع و معادن گرفتیم. متقاضی استفاده از معافیت حق بیمه سهم کارفرما هستیم اما تامین اجتماعی ادعا دارد که به دلیل اینکه ما پروانه بهره برداری را از صنایع و معادن گرفتیم و کارخانه داریم و در شهرک صنعتی فعالیم جق استفاده از این آیین نامه را نداریم. آیا این صححت دارد؟چه باید کرد؟
درود در شهرک صنعتی ماهشهر یک کارخانه الکترونیک داریم با سه کارگر بیمه شده که پروانه بهره برداری اش را از صنایع و معادن گرفتیم. متقاضی استفاده از معافیت حق بیمه سهم کارفرما هستیم اما تامین اجتماعی ادعا دارد که به دلیل اینکه ما پروانه بهره برداری را از صنایع و معادن گرفتیم و کارخانه داریم و در شهرک صنعتی فعالیم جق استفاده از این آیین نامه را نداریم. آیا این صححت دارد؟چه باید کرد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 11/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام در زمینه ی بازاریابی موفق در صنعت برق چه اصولی را باید رعایت کرد . لازم به ذکر است که شرکت مربوطه هم تولیدی است و یازرگانی و نیز اجرا هم دارد . تولید انواع قطعات شبکه فشار ضعیف و فروش کالای در همین موضوع و اجرا صمیمانه متشکرم
سلام در زمینه ی بازاریابی موفق در صنعت برق چه اصولی را باید رعایت کرد . لازم به ذکر است که شرکت مربوطه هم تولیدی است و یازرگانی و نیز اجرا هم دارد . تولید انواع قطعات شبکه فشار ضعیف و فروش کالای در همین موضوع و اجرا صمیمانه متشکرم
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 18/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من حسابدار یک شرکت بازرگانی را برعهده دارم > مشکل من این است که ما دو کارخانه که طرف حسا ب ماهستندوما از انها سنگ خرید میکنیم که مانده حسابی دارند که هم تقریبا زیاد است هم این که به دلیل یک سری اختلافات فی مابین قصد پرداخت بدهی شان را نداریم و من خواستم بدانم که مانده حساب این دو طلبکار (کارخانه را به چه حسابی ببدنم ویا چگونه این مانده حسابها از حسابهایم حذف شوند چون این مانده هااز سال قبل به این سال انتقال داده شده اند و نمی خواهم هر سال این مانده به سال دیگر انتقال پیدا کند با تشکر و مچکرم
با سلام من حسابدار یک شرکت بازرگانی را برعهده دارم > مشکل من این است که ما دو کارخانه که طرف حسا ب ماهستندوما از انها سنگ خرید میکنیم که مانده حسابی دارند که هم تقریبا زیاد است هم این که به دلیل یک سری اختلافات فی مابین قصد پرداخت بدهی شان را نداریم و من خواستم بدانم که مانده حساب این دو طلبکار (کارخانه را به چه حسابی ببدنم ویا چگونه این مانده حسابها از حسابهایم حذف شوند چون این مانده هااز سال قبل به این سال انتقال داده شده اند و نمی خواهم هر سال این مانده به سال دیگر انتقال پیدا کند با تشکر و مچکرم
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 25/06/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام. من مدتی به عنوان کارگر ساختمانی تحت عنوان برق کار در ساختمان های مسکن مهر بدون هیچ قرارداد خاصی مشغول به کار بودم، در حین کار با دستگاه برش از ناحیه ابرو و پیشانی دچار صانحه شدم، الان با گذشت 40 روز از حادثه به دلیل باقی ماندن جای زخم درخواست حق و حقوقم را کردم و سرپرسن کارگاه از قول پیمانکار گفت تاسیسات الکتریکی شامل بیمه نمیشود(قبلا می گفتند که همه کارکنان بیمه بدون نام می باشند!) الان میترسم شکاست کنم و هم بیمه پولی به من ندهد و هم سرپرست کارگاه از کار بی کارم کند، در صورن شکایت آیا میتوانم پولی دریافت کنم؟
سلام. من مدتی به عنوان کارگر ساختمانی تحت عنوان برق کار در ساختمان های مسکن مهر بدون هیچ قرارداد خاصی مشغول به کار بودم، در حین کار با دستگاه برش از ناحیه ابرو و پیشانی دچار صانحه شدم، الان با گذشت 40 روز از حادثه به دلیل باقی ماندن جای زخم درخواست حق و حقوقم را کردم و سرپرسن کارگاه از قول پیمانکار گفت تاسیسات الکتریکی شامل بیمه نمیشود(قبلا می گفتند که همه کارکنان بیمه بدون نام می باشند!) الان میترسم شکاست کنم و هم بیمه پولی به من ندهد و هم سرپرست کارگاه از کار بی کارم کند، در صورن شکایت آیا میتوانم پولی دریافت کنم؟
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 01/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام مهلت واخواهی در امور مدنی و کیفری متفاوت است؟ اگر تعداداز خوانده ها حاضر و تعدادی غایب باشند آیا حکم نسبت به همه آنها غیابی است؟ ابلاغ رای از طریق روزنامه به خوانده مجهول المکان ابلاغ قانونی محسوب میشود؟ شرط ارث بردن زن و شوهر از یکدیگر چیست؟نزدیکی است؟ باتشکر
سلام مهلت واخواهی در امور مدنی و کیفری متفاوت است؟ اگر تعداداز خوانده ها حاضر و تعدادی غایب باشند آیا حکم نسبت به همه آنها غیابی است؟ ابلاغ رای از طریق روزنامه به خوانده مجهول المکان ابلاغ قانونی محسوب میشود؟ شرط ارث بردن زن و شوهر از یکدیگر چیست؟نزدیکی است؟ باتشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 04/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام دوستی اپارتمانی را با کد رهگیری خریداری کرده و بخاطر نیاز مالی تصمیم به فروش دارد متاسفانه مالک همکاری نمی کند ایا ایشان می تواند ملک فوق را با مبایعه نامه به دیگری واگذار کند؟ متشکرم
با سلام دوستی اپارتمانی را با کد رهگیری خریداری کرده و بخاطر نیاز مالی تصمیم به فروش دارد متاسفانه مالک همکاری نمی کند ایا ایشان می تواند ملک فوق را با مبایعه نامه به دیگری واگذار کند؟ متشکرم
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 20/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من شرکتی را تازه تاسیس ثبت کرده ام ولی دفاتر قانونی را پلمپ نکرده ام و در بیمه تامین اجتماعی هم ثبت نام نکرده ام و در اداره مالیات هم ثبت نام نکرده ام و همه این ها به دلیل راه اندازی نشدن شرکت تا این لحظه می باشد . من می خواستم بدان حالا که من در حال راه اندازی کسب و کار خودم هستم و تا حالا محلی را برای شرکت اجاره و رهن نکرده ام باید مالیات بدهم و باید در بیمه تامسن اجتماعی ثبت نام نمایم و همچنین آیا نداشتن محل شرکت می تواند مانع ثبت نام در تامین اجتماعی و تعیین تکلیف مالیات شود من با برنامه ریزی هایی که کرده ام تا 3 ماه دیکر شرکت به طور رسمی کار خودش را شروع می کند و قابل ذکر است که تا به حال درآمدی هم نداشته ام لطفا من را راهنمایی نمایید
سلام من شرکتی را تازه تاسیس ثبت کرده ام ولی دفاتر قانونی را پلمپ نکرده ام و در بیمه تامین اجتماعی هم ثبت نام نکرده ام و در اداره مالیات هم ثبت نام نکرده ام و همه این ها به دلیل راه اندازی نشدن شرکت تا این لحظه می باشد . من می خواستم بدان حالا که من در حال راه اندازی کسب و کار خودم هستم و تا حالا محلی را برای شرکت اجاره و رهن نکرده ام باید مالیات بدهم و باید در بیمه تامسن اجتماعی ثبت نام نمایم و همچنین آیا نداشتن محل شرکت می تواند مانع ثبت نام در تامین اجتماعی و تعیین تکلیف مالیات شود من با برنامه ریزی هایی که کرده ام تا 3 ماه دیکر شرکت به طور رسمی کار خودش را شروع می کند و قابل ذکر است که تا به حال درآمدی هم نداشته ام لطفا من را راهنمایی نمایید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید در اظهارنامه مالیاتی سال 89 شرکت ما, حقوق پرداخت شده به مدیر عامل که جز سهام داران نیز هستند از طرف دارایی به عنوان هزینه حقوق و دستمزد مورد قبول واقع نشد و از هزینه های شرکت حذف گردید. آیا این قضیه صحیح است؟ در این صورت وجه پرداخت شده به مدیر عامل به عنوان حقوق با چه حسابی مشخص شده و سند زده می شودو در صورت بیمه بودن مدیر عامل توسط شرکت ,تکلیف حق بیمه و حقوق ثبت شده در لیست بیمه برای ایشان چیست؟ با تشکر
سلام و خسته نباشید در اظهارنامه مالیاتی سال 89 شرکت ما, حقوق پرداخت شده به مدیر عامل که جز سهام داران نیز هستند از طرف دارایی به عنوان هزینه حقوق و دستمزد مورد قبول واقع نشد و از هزینه های شرکت حذف گردید. آیا این قضیه صحیح است؟ در این صورت وجه پرداخت شده به مدیر عامل به عنوان حقوق با چه حسابی مشخص شده و سند زده می شودو در صورت بیمه بودن مدیر عامل توسط شرکت ,تکلیف حق بیمه و حقوق ثبت شده در لیست بیمه برای ایشان چیست؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 25/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ ضمن عرض سلام و خسته نباشد. در مورد اندوخته تحقیق و توسعه سوال داشتم. زمانی که اندوخته تحقیق و توسعه مصرف میشه با چه ثبتی باید اندوخته از حساب خارج بشه؟ هزینه تحقیق و توسعه *** بانک *** ----------------------------------------------- اندوخته تحقیق و توسعه *** ؟ ***
ضمن عرض سلام و خسته نباشد. در مورد اندوخته تحقیق و توسعه سوال داشتم. زمانی که اندوخته تحقیق و توسعه مصرف میشه با چه ثبتی باید اندوخته از حساب خارج بشه؟ هزینه تحقیق و توسعه *** بانک *** ----------------------------------------------- اندوخته تحقیق و توسعه *** ؟ ***
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 15/04/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب خدمت شما استاد ارجمند_ شخصی حقوقی حسابداری را بعنوان مسئول حسابداری شرکت استخدام میکند. پس از مدتی شرکت مورد نظر متوجه عدم توانایی این فرد میگردد مبنی بر اینکه حسابدار مذکور تا بدین لحظه اغلب آنچه در حسابها ثبت نموده اشتباه بوده ضمن اینکه نمی توان به صحت مانده حسابها اتکا کرد.سئوال: اگر مدیریت شرکت مذکور بخواهد از این حسابدار بعنوان عدم توانایی در کار و پذیرفتن مسئولیتی که در آن کفایت کافی نداشته طرح شکایت کند از چه طریقی باید اقدام گردد؟ آیا اصلا چنین شکایتی امکانپذیر است و دارای پیگرد قانونی دارد؟ با سپاس مجدد از شما استاد ارجمند.
با سلام و عرض ادب خدمت شما استاد ارجمند_ شخصی حقوقی حسابداری را بعنوان مسئول حسابداری شرکت استخدام میکند. پس از مدتی شرکت مورد نظر متوجه عدم توانایی این فرد میگردد مبنی بر اینکه حسابدار مذکور تا بدین لحظه اغلب آنچه در حسابها ثبت نموده اشتباه بوده ضمن اینکه نمی توان به صحت مانده حسابها اتکا کرد.سئوال: اگر مدیریت شرکت مذکور بخواهد از این حسابدار بعنوان عدم توانایی در کار و پذیرفتن مسئولیتی که در آن کفایت کافی نداشته طرح شکایت کند از چه طریقی باید اقدام گردد؟ آیا اصلا چنین شکایتی امکانپذیر است و دارای پیگرد قانونی دارد؟ با سپاس مجدد از شما استاد ارجمند.
داریوش ثابت
داریوش ثابت
تاریخ ثبت: 05/09/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام وخسته نباشید جناب صاحبی بنده یک شرکت بتازگی تاسیس کردم که نیاز به نیروی کار دارم که تصمیم دارم برای این امر از طریق آگهی استخدام روزنامه ای با دریافت20000 تومان از هر شخص جهت ثبت نام اقدام کنم آیا منع قانونی در این زمینه هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر
با سلام وخسته نباشید جناب صاحبی بنده یک شرکت بتازگی تاسیس کردم که نیاز به نیروی کار دارم که تصمیم دارم برای این امر از طریق آگهی استخدام روزنامه ای با دریافت20000 تومان از هر شخص جهت ثبت نام اقدام کنم آیا منع قانونی در این زمینه هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 26/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام چکی را به بستانکار شرکت داده ایم و برگشت خورده.برخورد ممیزان مالیاتی با این موضوع چگونه است؟
با سلام چکی را به بستانکار شرکت داده ایم و برگشت خورده.برخورد ممیزان مالیاتی با این موضوع چگونه است؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 11/04/1391        آخرین مشاهده: 25/03/1405

مشاوره/ سلام بنده در موردی با مشکل مواجه شدم که از شما تقاضای راهنمائی دارم... در حدود 5 سال پیش شخصی از همکاران به جهت استفاده از مدرک لیسانس(نقشه برداری) بنده برای ثبت شرکت پیمانکاری سهامی خاص استفاده نمود...بعد از گذشت 3 سال بنده به ایشان که اهل یک شهرستان دیگر (محل ثبت شرکت) بودند اعلام کردم که به مدرک تحصیلی خودم جهت استفاده نیاز دارم...ایشان به من اعلام کرد به جهت دوری راه یک وکالت محضری به ایشان بدهم تا سهام شرکت مذکور را به شخص دیگری انتقال و اسم بنده را از اعضاء هیئت مدیره و شخص امتیاز آور خارج نماید...بنده اینکار را انجام داده و وکالتنامه با تفویض تمامی اختیارات به ایشان دادم...بعد از مدتی هنگام پیگیری از طریق سایت روزنامه رسمی کشور متوجه شدم نامبرده در جلسه هیئت مدیره مجددا بنده را به مدت2 سال به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره مشخص نموده که این قضیه مرا با شک مواجه کرد...متاسفانه بعد از اخرین تماس دیگر نامبرده به تماسهای بنده جواب نداده است ... سوال بنده این است : 1-من میتوانم وکالتنامه را باطل نمایم (وکالت بلاعذل نداده ام) 2- وقتی وکالتنامه باطل شود آیا نامبرده در جلسات هیئت مدیره میتواند به جای بنده اوراقی را امضاء نماید 3- اگر جریان پیچیده شود ضرری از بابت عضو بودن بنده در هیئت مدیره این شرکت متوجه من میشود 4- بعد از اتمام دوره هیئت مدیره ایا به صورت اتوماتیک بنده دیگر عضو نخواهم بود لطفا مرا راهنمائی کنید چگونه میتوانم از عضو هیئت مدیره شرکت مذکور خارج شوم از لطف شما سپاسگذارم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 25/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام علی هستم ، 26 ساله از شیراز من فوق دیپلم نرم افزار و هم اکنون دانشجوی گرافیک هستم فعلا کافی نت دارم و همچنین در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ایرانی هستم و در ضمن در زمینه ساخت بازی های کامپیوتری نیز فعالیت دارم . سوال من از شما این است : خیلی وقته دارم در مورد سایت های فروش وابسته خارجی و داخلی تحقیق می کنم . مخصوصا سایت آمریکایی CJ.com که به ازای فروش کمیسیون می دهد و همچنین Google Adsensce و سایت هایی مثل NeoBux.com و ... آیا راهی وجود دارد که از طریق این سایت ها در ایران کار کرد ? چگونه باید پول خودم را برداشت کنم ? و در کل اگر نتوانم با سایت های خارجی کار کنم ، کدام سایت های ایرانی برای درآمد زایی بهتر هستند ؟ مثلا Teobux.com خوب است؟ در کل چه پیشنهادی به من دارید ؟ در ضمن من حدود 15 میلیون تومان هم سرمایه دارم . ممنون ...
با سلام علی هستم ، 26 ساله از شیراز من فوق دیپلم نرم افزار و هم اکنون دانشجوی گرافیک هستم فعلا کافی نت دارم و همچنین در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ایرانی هستم و در ضمن در زمینه ساخت بازی های کامپیوتری نیز فعالیت دارم . سوال من از شما این است : خیلی وقته دارم در مورد سایت های فروش وابسته خارجی و داخلی تحقیق می کنم . مخصوصا سایت آمریکایی CJ.com که به ازای فروش کمیسیون می دهد و همچنین Google Adsensce و سایت هایی مثل NeoBux.com و ... آیا راهی وجود دارد که از طریق این سایت ها در ایران کار کرد ? چگونه باید پول خودم را برداشت کنم ? و در کل اگر نتوانم با سایت های خارجی کار کنم ، کدام سایت های ایرانی برای درآمد زایی بهتر هستند ؟ مثلا Teobux.com خوب است؟ در کل چه پیشنهادی به من دارید ؟ در ضمن من حدود 15 میلیون تومان هم سرمایه دارم . ممنون ...
محمد هلاکوئی
محمد هلاکوئی
تاریخ ثبت: 16/01/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام و احترام اینجانب مدت 22 سال است که بعنوان کارمند قراردادی مشمول قانون کار در یک ارگان دولتی مشغول به کار می باشم قصد دارم با احتساب شرط سنی 42 سال بازنشسته شوم سئوال من این است اینطور که برخی از همکارانم از بیمه سوال نموده اند به ایشان گفته شده به میزان سالهای کاری مثلا 20 سال 20 روز حقوق محاسبه می شود حال با توجه به اینکه در طی این سالها از اضافه کاری اینجانب و سایرین بیمه کسر می شده است آیا در محاسبه حقوق اضافه کار هم حساب می شود یاخیر با تشکر از شما
باسلام و احترام اینجانب مدت 22 سال است که بعنوان کارمند قراردادی مشمول قانون کار در یک ارگان دولتی مشغول به کار می باشم قصد دارم با احتساب شرط سنی 42 سال بازنشسته شوم سئوال من این است اینطور که برخی از همکارانم از بیمه سوال نموده اند به ایشان گفته شده به میزان سالهای کاری مثلا 20 سال 20 روز حقوق محاسبه می شود حال با توجه به اینکه در طی این سالها از اضافه کاری اینجانب و سایرین بیمه کسر می شده است آیا در محاسبه حقوق اضافه کار هم حساب می شود یاخیر با تشکر از شما
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من مدت حدود 5 سال با شرکتی در بازار بزرگ تهران در امر واردات کار کردم در واقع من مترجم شرکت بودم. در این 5 سال بیمه نشدم و عیدی و سنوات هم نگرفته ام به علاوه حقوق 3 ماه اخر و اضافه کاری های مربوط به سفر های خارجی چون بارها به مدت 2 هفته تا یکماه در سفر بودم برای شرکت و هیچ قراردادی ندارم ولی بسیاری از ایمیل هایی که در شرکت زدم و مدارک مربوط به واردات و ... را دارم. آیا میتونم برای دریافت مطالبات ام اقدام کنم؟
با سلام من مدت حدود 5 سال با شرکتی در بازار بزرگ تهران در امر واردات کار کردم در واقع من مترجم شرکت بودم. در این 5 سال بیمه نشدم و عیدی و سنوات هم نگرفته ام به علاوه حقوق 3 ماه اخر و اضافه کاری های مربوط به سفر های خارجی چون بارها به مدت 2 هفته تا یکماه در سفر بودم برای شرکت و هیچ قراردادی ندارم ولی بسیاری از ایمیل هایی که در شرکت زدم و مدارک مربوط به واردات و ... را دارم. آیا میتونم برای دریافت مطالبات ام اقدام کنم؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 04/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام آیا راجع به اضهارنامه مالیاتی شرکتهای مجری ذیصلاح که تحت پوشش سازمان نظام مهندسی استانها کار می کنند و نحوه پر کردن اضهارنامه اطلاعاتی دارید.
سلام آیا راجع به اضهارنامه مالیاتی شرکتهای مجری ذیصلاح که تحت پوشش سازمان نظام مهندسی استانها کار می کنند و نحوه پر کردن اضهارنامه اطلاعاتی دارید.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 31/04/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب بصورت اقماری (15 روز کار-15 روز استراحت)درجزیره خارک کار می کنم.آیتمهایی که درحقوق اینجانب می بایستی گنجانده شده باشد چه آیتمهایی می باشد؟برای مثال هزینه غذا - ایاب وذهاب - سختی کارو.... همچنین مبالغ آن بایستی به چه صورتی باشد؟
با سلام اینجانب بصورت اقماری (15 روز کار-15 روز استراحت)درجزیره خارک کار می کنم.آیتمهایی که درحقوق اینجانب می بایستی گنجانده شده باشد چه آیتمهایی می باشد؟برای مثال هزینه غذا - ایاب وذهاب - سختی کارو.... همچنین مبالغ آن بایستی به چه صورتی باشد؟
علی اکبر جلیلوند
علی اکبر جلیلوند
تاریخ ثبت: 28/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید من لیست اسامی موسسات حسابرسی تعلیق شده در سال 90 و 91 را میخواستم چطوری میتونم داشته باشم؟
با سلام و خسته نباشید من لیست اسامی موسسات حسابرسی تعلیق شده در سال 90 و 91 را میخواستم چطوری میتونم داشته باشم؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/12/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب کارمند رسمی شهرداری تهران هستم و در زمان جنگ 28 ماه خدمت سربازی وظیفه البته بدون اضافه خدمت ، در سپاه ودر منطقه جنگی مانند آبادان خرمشهر و ...داشتم. سوال حقیر اینست که آیا مدت سربازی من بعنوان سابقه خدمت در شهرداری یک برابر محاسبه میشود یا دو برابر یعنی 56 ماه؟ اگر دوبرابر حساب شود من به کجا بایست رجوع کنم و چه مراحل اداری رابایست طی بکنم؟
با سلام اینجانب کارمند رسمی شهرداری تهران هستم و در زمان جنگ 28 ماه خدمت سربازی وظیفه البته بدون اضافه خدمت ، در سپاه ودر منطقه جنگی مانند آبادان خرمشهر و ...داشتم. سوال حقیر اینست که آیا مدت سربازی من بعنوان سابقه خدمت در شهرداری یک برابر محاسبه میشود یا دو برابر یعنی 56 ماه؟ اگر دوبرابر حساب شود من به کجا بایست رجوع کنم و چه مراحل اداری رابایست طی بکنم؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 24/05/1392        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام. خوبین؟ نمیدونم این سوال و درست از شما میپرسم یا نه. اگه مربوط به قسمت شما نمیشه مرسی اگه بگید از چه قسمتی باید بپرسم؟ من یه گوشی موبایل دارم که از اینترنت آگهی دادم برای فروش. خب مشتریش هم پیدا شده ولی قسطی میخواد برداره. حالا میخواستم ببینم چی کار کنم که معامله محکم باشه و جیم نشه بره طرف؟ توی دو تا قسط میخواد بده. کل قیمتش 190 هستش و تقریبا دو سومشو میتونه بده. برای بقیش که بعدا پاسش کنه چه مدارکی باید بگیرم ازش؟ مرسی که راهنمایی می کنین. تنکس
سلام. خوبین؟ نمیدونم این سوال و درست از شما میپرسم یا نه. اگه مربوط به قسمت شما نمیشه مرسی اگه بگید از چه قسمتی باید بپرسم؟ من یه گوشی موبایل دارم که از اینترنت آگهی دادم برای فروش. خب مشتریش هم پیدا شده ولی قسطی میخواد برداره. حالا میخواستم ببینم چی کار کنم که معامله محکم باشه و جیم نشه بره طرف؟ توی دو تا قسط میخواد بده. کل قیمتش 190 هستش و تقریبا دو سومشو میتونه بده. برای بقیش که بعدا پاسش کنه چه مدارکی باید بگیرم ازش؟ مرسی که راهنمایی می کنین. تنکس
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 30/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ بیمه سهم مشاور در طرحهای غیرعمرانی چقدر است
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 28/02/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید. شرکت اجناسی مانند سرور- صندلی- میز- خط تلفن- برای استفاده خود شرکت خریداری کرده. آیا ماکه مصرف کتتده این لوازم هستیم باید در قسمت ارزش افزوده بعوان هزینه خرید اینها را ثبت کنیم
سلام و خسته نباشید. شرکت اجناسی مانند سرور- صندلی- میز- خط تلفن- برای استفاده خود شرکت خریداری کرده. آیا ماکه مصرف کتتده این لوازم هستیم باید در قسمت ارزش افزوده بعوان هزینه خرید اینها را ثبت کنیم
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 30/03/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  113  112  111  110  109  108  107  106  105  104  103  102  101  100  99  98  97  96  95  94  93  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )