فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ باعرض سلام بنده درحال ثبت شرکتی هستم. برای ثبت الکترونیکی به شناسه ملی نیاز دارم. چطور باید این شناسه را دریافت کنم؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 03/08/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض خسته نباشید من تازه شماره حساب وارد کرده ام آیا مبالغ یارانه های قبلی به حسابم واریز خواهد شد یا نه؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 23/01/1390        آخرین مشاهده: 29/03/1405

مشاوره/ باسلام و خسته نباشید، درخصوص پرداخت مالیات اجاره، مستاجر مکلف به کسر و واریز آن به شعبه مالیاتی مودی (صاحب ملک) می باشد. زمانیکه صاحب ملک پرونده ای در دارایی تشکیل نداده است و برای تشکیل پرونده اقدام نمی کند، آیا شرکت (مستاجر) میتواند به جهت جلوگیری از تعلق جرائم و انجام تکالیف مالیاتی، مالیات اجاره را در همان شعبه ای که پرونده مالیات عملکرد بنام خود دارد، پرداخت کند؟ یا اینکه بعدا ممکن است مورد قبول دارایی واقع نشود؟ در صورتیکه لازم است به نکته خاصی در هنگام تکمیل فرم مالیات اجاره دقت شود، لطفا در آن خصوص نیز راهنمایی بفرمائید. با تقدیم احترام و سپاس فراوان
باسلام و خسته نباشید، درخصوص پرداخت مالیات اجاره، مستاجر مکلف به کسر و واریز آن به شعبه مالیاتی مودی (صاحب ملک) می باشد. زمانیکه صاحب ملک پرونده ای در دارایی تشکیل نداده است و برای تشکیل پرونده اقدام نمی کند، آیا شرکت (مستاجر) میتواند به جهت جلوگیری از تعلق جرائم و انجام تکالیف مالیاتی، مالیات اجاره را در همان شعبه ای که پرونده مالیات عملکرد بنام خود دارد، پرداخت کند؟ یا اینکه بعدا ممکن است مورد قبول دارایی واقع نشود؟ در صورتیکه لازم است به نکته خاصی در هنگام تکمیل فرم مالیات اجاره دقت شود، لطفا در آن خصوص نیز راهنمایی بفرمائید. با تقدیم احترام و سپاس فراوان
حمید نصیری
حمید نصیری
تاریخ ثبت: 30/05/1395        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام بنده پایان نامه در زمینه "مطاله نقاط ضعف،فرصتها وتهدیدات (swot)در زمینه تعاون روستایی را دارم خواهشمندم دراین خصوص کتاب یا منابع را معرفی فرمایید.متشکرم
باسلام بنده پایان نامه در زمینه "مطاله نقاط ضعف،فرصتها وتهدیدات (swot)در زمینه تعاون روستایی را دارم خواهشمندم دراین خصوص کتاب یا منابع را معرفی فرمایید.متشکرم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام واحترام یکی از پیمانکاران سیویل پس از سالها سرانجام پروژه ساخت چندین ساختمان را تحویل موقت نموده ونواقص آن فهرست وار ضمیمه صورتجلسه تحویل قطعی شده است .شرکت مهندسین مشاور نیز نظارت عالیه وکارگاهی آن را بر عهده داشته که طی مدت انجام عملیات دستمزد خود را بابت نظارت کارگاهی محاسبه ودریافت نموده است .متاسفانه در دوره تضمین مرتبا به نواقص کار پیمانکار اضافه می شود وهرماه قسمتی از کار تخریب ویا زمین ساختمانها به علت زیرکوبی ناصحیح که ناشی از کوتاهی پیمانکار هنگام انجام عملیات سیویل است نشست می نماید وبر مشکلات قبلی می افزاید که شکستگی لوله های آب وفاضلای ،اعوجاج در ریل های کرین ساختمان وعدم جابجایی کرین ها ، نشت آب از سقف و.... از آن جمله اند خواهشمند است راهنمایی بفرمائید جریمه کوتاهی شرکت مشاور در نظارت بر کار پیمانکار چگونه محاسبه می شود ؟شرکت مشاور قبلا درصدی از صورت وضعیتهای پیمانکار را بابت حق الزحمه نظارت کارگاهی دریافت نموده است وتنها 50% سپرده حسن انجام کار نزد شرکت دارد .در این شرایط چگونه باید بامشاور برخورد نمود؟
با سلام واحترام یکی از پیمانکاران سیویل پس از سالها سرانجام پروژه ساخت چندین ساختمان را تحویل موقت نموده ونواقص آن فهرست وار ضمیمه صورتجلسه تحویل قطعی شده است .شرکت مهندسین مشاور نیز نظارت عالیه وکارگاهی آن را بر عهده داشته که طی مدت انجام عملیات دستمزد خود را بابت نظارت کارگاهی محاسبه ودریافت نموده است .متاسفانه در دوره تضمین مرتبا به نواقص کار پیمانکار اضافه می شود وهرماه قسمتی از کار تخریب ویا زمین ساختمانها به علت زیرکوبی ناصحیح که ناشی از کوتاهی پیمانکار هنگام انجام عملیات سیویل است نشست می نماید وبر مشکلات قبلی می افزاید که شکستگی لوله های آب وفاضلای ،اعوجاج در ریل های کرین ساختمان وعدم جابجایی کرین ها ، نشت آب از سقف و.... از آن جمله اند خواهشمند است راهنمایی بفرمائید جریمه کوتاهی شرکت مشاور در نظارت بر کار پیمانکار چگونه محاسبه می شود ؟شرکت مشاور قبلا درصدی از صورت وضعیتهای پیمانکار را بابت حق الزحمه نظارت کارگاهی دریافت نموده است وتنها 50% سپرده حسن انجام کار نزد شرکت دارد .در این شرایط چگونه باید بامشاور برخورد نمود؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام : درارتباط بامطلب ذخیره مالیات آیاچنانچه درسالی که رسیدگی اسنادتوسطدارائی صورت میگیردچنانچه زیان باردهزینه هابه سودرسید میتوان ذخیره مالیات گرفته شود وآیاهزینه آن موردقبول دارائی میباشد
باسلام : درارتباط بامطلب ذخیره مالیات آیاچنانچه درسالی که رسیدگی اسنادتوسطدارائی صورت میگیردچنانچه زیان باردهزینه هابه سودرسید میتوان ذخیره مالیات گرفته شود وآیاهزینه آن موردقبول دارائی میباشد
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/02/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام فعالیت انجمن ما فعالیت صنفی می باشد. و یک ماهنامه نیز به صاحب امتیازی همین انجمن منتشر می گردد. با توجه به ماده 139 بند ل معاف می باشیم فعالیتهای انتشاراتی ومطبوعاتی فرهنگی وهنری با مجوز وزارت فرهنگ وارشاد کلامعاف اعلام شده است. (این معافیت شامل مالیات تکلیفی نیز می باشد؟) آیا این معافیت شامل تمامی هزینه های ماهنامه می گردد اعم از : مترجم، مولف، عکاس، خبرنگار، سردبیر، شورای سردبیری، طراح مجله ، چاپ و غیره.... پیشاپیش سپاسگزارم
با سلام فعالیت انجمن ما فعالیت صنفی می باشد. و یک ماهنامه نیز به صاحب امتیازی همین انجمن منتشر می گردد. با توجه به ماده 139 بند ل معاف می باشیم فعالیتهای انتشاراتی ومطبوعاتی فرهنگی وهنری با مجوز وزارت فرهنگ وارشاد کلامعاف اعلام شده است. (این معافیت شامل مالیات تکلیفی نیز می باشد؟) آیا این معافیت شامل تمامی هزینه های ماهنامه می گردد اعم از : مترجم، مولف، عکاس، خبرنگار، سردبیر، شورای سردبیری، طراح مجله ، چاپ و غیره.... پیشاپیش سپاسگزارم
مجله دانش تبلیغات
مجله دانش تبلیغات
تاریخ ثبت: 11/02/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام برادر من18سال بیمه درشغلی که سختی کار داره پرداخت کرده ضمننا قبل از آ18 سال 1سال بیمه بصورت عادی داره و2سال خدمت سربازی نیز خریداری کرده م
با عرض سلام برادر من18سال بیمه درشغلی که سختی کار داره پرداخت کرده ضمننا قبل از آ18 سال 1سال بیمه بصورت عادی داره و2سال خدمت سربازی نیز خریداری کرده میخاستم بدونم با قانون جدید سختی کار میتونند بازنشست بشند در ضمن ایشون42 ساله است
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 13/11/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ آیا هزینه مهد کودک جزو هزینه قابل قبول می باشد یا خیر؟طبق چه بخش نامه ای می باشد؟ با تشکر
آیا هزینه مهد کودک جزو هزینه قابل قبول می باشد یا خیر؟طبق چه بخش نامه ای می باشد؟ با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 27/06/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام من فارغ التحصیل مهندسی عمران هستم و بدون سابقه کار. اگر جایی استخدام شوم که حقوق مطابق وزارت کار باشد، حداقل حقوق من چه قدر می باشد؟ حقوق پایه کارگران 330هزار تومان برای سال 91 است، برای لیسانس این میزان چه قدر می باشد؟ سپاسگزارم.
با سلام من فارغ التحصیل مهندسی عمران هستم و بدون سابقه کار. اگر جایی استخدام شوم که حقوق مطابق وزارت کار باشد، حداقل حقوق من چه قدر می باشد؟ حقوق پایه کارگران 330هزار تومان برای سال 91 است، برای لیسانس این میزان چه قدر می باشد؟ سپاسگزارم.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من معنی این حکم را دقیق نمیفهمم! یعنی من که حسابدار هستم و در شرکتی دولتی به صورت قراردادی و تابع قانون کار مشغول بکارم وضعیتم باید چطور شود آیا باید به صورت رسمی استخدام میشدم؟؟ با تشکر
با سلام من معنی این حکم را دقیق نمیفهمم! یعنی من که حسابدار هستم و در شرکتی دولتی به صورت قراردادی و تابع قانون کار مشغول بکارم وضعیتم باید چطور شود آیا باید به صورت رسمی استخدام میشدم؟؟ با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 18/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما . من در شرکتی کار میکنم که تازه تاسیس شده و با سرمایه اولیه 50میلیون تومان که بخشی از آن توسط سهامداران به مبله 17 میلیون و 500 هزار تومان به بانک شرکت واریز شده است و الباقی آن قرار است طی مدت مشخصی به سرمایه افزوده شود حال از شما سوال دارم که سند این انقفاقات مالی به چه نحوی باید ثبت شود . متشکرم
با سلام خدمت شما . من در شرکتی کار میکنم که تازه تاسیس شده و با سرمایه اولیه 50میلیون تومان که بخشی از آن توسط سهامداران به مبله 17 میلیون و 500 هزار تومان به بانک شرکت واریز شده است و الباقی آن قرار است طی مدت مشخصی به سرمایه افزوده شود حال از شما سوال دارم که سند این انقفاقات مالی به چه نحوی باید ثبت شود . متشکرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام یک سوال از شما داشتم اما میدونم این کاری که من کردم حماقت تمامه ! بنده چند ماه پیش ورشکسته میشم و حدودا دومیلیون تومان بعد ازاین جریان یکی ازدوستام بنده معرفی میکنه به یک دفتر برای شراکت منم بخاطر اینکه هیجی نداشتم قبول میکنم بعد اون اقا 6 برگه سفید امضا و اثر انگشت میزنم که پیش ایشان تضمین باشد حماقت محض ! بدون هیچ شاهدی ! تو ماشین بعد از یک مدت متوجه میشم ایشان قصدشان این وبوده سواستفاده کنن بعد من به ناچار اون دفتر ول میکنم میام بیرون ! بعد الان به همه جا داره جار میزنه من سی میلیون بهشون بدهکارم و به من هم میگه از طریق همون برگه سفیدها علیه اقدام میکنم ! بنده اونروزها ازشرایط روحی کاملا بهم ریخته بودم ویک حماقتی کردم ولی میخوام بدونم ایا ایشان چه بلایی میتونن سرمن بیارن و اینکه ایا من راهی دارم ازخودم دفاع کنم
با سلام یک سوال از شما داشتم اما میدونم این کاری که من کردم حماقت تمامه ! بنده چند ماه پیش ورشکسته میشم و حدودا دومیلیون تومان بعد ازاین جریان یکی ازدوستام بنده معرفی میکنه به یک دفتر برای شراکت منم بخاطر اینکه هیجی نداشتم قبول میکنم بعد اون اقا 6 برگه سفید امضا و اثر انگشت میزنم که پیش ایشان تضمین باشد حماقت محض ! بدون هیچ شاهدی ! تو ماشین بعد از یک مدت متوجه میشم ایشان قصدشان این وبوده سواستفاده کنن بعد من به ناچار اون دفتر ول میکنم میام بیرون ! بعد الان به همه جا داره جار میزنه من سی میلیون بهشون بدهکارم و به من هم میگه از طریق همون برگه سفیدها علیه اقدام میکنم ! بنده اونروزها ازشرایط روحی کاملا بهم ریخته بودم ویک حماقتی کردم ولی میخوام بدونم ایا ایشان چه بلایی میتونن سرمن بیارن و اینکه ایا من راهی دارم ازخودم دفاع کنم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 10/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و تشکر آیا بانک قوامین حق دارد برای بیمه اجباری وام 5 میلیونی 70 هزارتومان از مشتری طلب کند؟ وآیا اگر تکمیل پرونده طول بکشد (بعد از تصویب مبلغ وام) حق دارد مجددا میان گین گیری کند؟
سلام و تشکر آیا بانک قوامین حق دارد برای بیمه اجباری وام 5 میلیونی 70 هزارتومان از مشتری طلب کند؟ وآیا اگر تکمیل پرونده طول بکشد (بعد از تصویب مبلغ وام) حق دارد مجددا میان گین گیری کند؟
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 25/04/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام مدرک مهندسی عمران من حدود 16 ماه است که در یک شرکت که تازه رتبه گرفته است و قرار بود 4ماه پیش آزاد کند ولی هنوز هم آزاد نکرده و قول امروز فردا میدهد.ضمناا یک وکالت بلاعضل به مدت 2 سال از من دارد برای رتبه بندی که یک سال دیگر اعتبار دارد.آیا میتوانم با شکایت به دادگاه مدرکم را آزاد کنم ؟ آیا این وکالت نامه با اینکه من در آن شرکت فعالیت نداشته باشم باز هم معتبر است؟ راهنمایی فرمایید لطفا. متشکرم.
با سلام مدرک مهندسی عمران من حدود 16 ماه است که در یک شرکت که تازه رتبه گرفته است و قرار بود 4ماه پیش آزاد کند ولی هنوز هم آزاد نکرده و قول امروز فردا میدهد.ضمناا یک وکالت بلاعضل به مدت 2 سال از من دارد برای رتبه بندی که یک سال دیگر اعتبار دارد.آیا میتوانم با شکایت به دادگاه مدرکم را آزاد کنم ؟ آیا این وکالت نامه با اینکه من در آن شرکت فعالیت نداشته باشم باز هم معتبر است؟ راهنمایی فرمایید لطفا. متشکرم.
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 28/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام جناب مشاور من برای گرفتن نمایندگی فروش عمده سیگار چکار باید بکنم
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
تاریخ ثبت: 30/01/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و تحیت فراوان از راهنمایی استاد محترم شرکت به بهره برداری نرسیده است - در حال راه اندازی ماشین آلات می باشد - و همچنین حسابی با عنوان ساختمان در حال ساخت - من کلیه هزینه های سال 92 را برای سال مالی فوق به حساب سود و زیان انباشته منتقل نموده ام مبلغی حدود 400 میلیون تومان از جمله هزینه کارمزد - بهره و تاخیر وام - حقوق و دستمزد - بیمه و متفرقه و شرکت در حال ساخت را با زیان منفی در اظهار نامه ثبت نموده ام (سود و زیان انباشته) و هم اکنون قصد تایید و نهایی نمودن اطلاعات اظهار نامه را دارم آیا روش فوق صحیح می باشد یا خیر می بایست این هزینه ها را در پایان سال به ساختمان در حال ساخت منتقل می نمودم . چون چند روز به مهلت پایانی ارائه اظهار نامه نهایی نیست لطفا راهنمایی فرمایید (فعلا امکان ویرایش هست) با تشکر بسیار فراوان از سرکار خانم جوانبخت
با سلام و تحیت فراوان از راهنمایی استاد محترم شرکت به بهره برداری نرسیده است - در حال راه اندازی ماشین آلات می باشد - و همچنین حسابی با عنوان ساختمان در حال ساخت - من کلیه هزینه های سال 92 را برای سال مالی فوق به حساب سود و زیان انباشته منتقل نموده ام مبلغی حدود 400 میلیون تومان از جمله هزینه کارمزد - بهره و تاخیر وام - حقوق و دستمزد - بیمه و متفرقه و شرکت در حال ساخت را با زیان منفی در اظهار نامه ثبت نموده ام (سود و زیان انباشته) و هم اکنون قصد تایید و نهایی نمودن اطلاعات اظهار نامه را دارم آیا روش فوق صحیح می باشد یا خیر می بایست این هزینه ها را در پایان سال به ساختمان در حال ساخت منتقل می نمودم . چون چند روز به مهلت پایانی ارائه اظهار نامه نهایی نیست لطفا راهنمایی فرمایید (فعلا امکان ویرایش هست) با تشکر بسیار فراوان از سرکار خانم جوانبخت
معصومه جوانبخت
معصومه جوانبخت
تاریخ ثبت: 29/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید طبق مصوبه مجلس در طرح فوق العاده خاص کارکنان سازمان پزشکی قانونی، افزایش حقوق کارکنان به شرح ذیل اعلام شده است: مشاغل فوق‌العاده خاص دکترای تخصصی و پی اچ دی : 4* امتیاز شغل و شاغل دکترای حرفه‌ای : 5/3 * امتیاز شغل و شاغل کارشناس ارشد و کارشناس بخش فنی : 3 * امتیاز شغل و شاغل کاردان و تکنیسین بخش فنی : 5/2 * امتیاز شغل و شاغل کارمندان اداری شاغل در بخش فنی : 2 * امتیاز شغل و شاغل سایر کارکنان : 1 * امتیاز شغل و شاغل همچنین بخش فنی شامل معاینه بالینی، کمیسیون تخصصی، معاینه جسد، سالن تشریح و آزمایشگاه تعریف شده است. بنده کارمند بخش اداری با مدرک فوق لیسانس حقوق می باشم و طبق این قانون کارکنان اداری چون فنی محسوب نمی شوند مشمول ضریب 1 خواهم بود . سوال من اینست که با توجه باینکه قانون مشاغل دکترای تخصصی و PHD را منوط به بخش فنی نکرده است آیا اگر کارمند بخش اداری دارای مدرک دکترای تخصصی و PHD باشد می تواند از ضریب مذکور بهره مند گردد. با تأکید مجدد بر این نکته که بند اول این قانون فقط عنوان نموده است مشاغل دکترای تخصصی و PHD و نگفته است شاغل در بخش فنی. آیا مثلاً کسی که دکترای حقوق دارد و در بخش اداری کار می کند را می توان مشمول ضریب 4 دانست ؟ خواهشمندم به سوال حقیر پاسخ دهید . آیا قانون از بکار بردن مشاغل دکترای تخصصی و چی اچ دی، مشاغل خاصی را دنبال می کرده یا هر کارمندی که دارای چنین مدرکی باشد را شامل می شود؟
علی اکبر جلیلوند
علی اکبر جلیلوند
تاریخ ثبت: 03/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام در قانون میزان دیه را با احشام تعیین نموده اند و در برخی موارد با دینار و غیره ؛ در ماههای حرام میزان دیه 1/3 افزایش دارد در جنایت شبه عمد(دامیه) که دیه آن مثلا 2 شتر -یا 4 گاو - یا 20 گوسفند است و حق انتخاب با مجرم است آیا ما که صاحب دیه هستیم میتوانیم تقاضای این را داشته باشیم که در پرداخت دیه به جای اینکه معادل وجه نقد احشام را بدهند همان حیوان منتخب را به عنوان دیه امان به ما بپردازند ؟ چون امروز مثلا شتر معمولی 2500000تومان قیمت دارد که در قانون معادل قیمت شتر 940000تومان تعیین شده است. با تشکر
سلام در قانون میزان دیه را با احشام تعیین نموده اند و در برخی موارد با دینار و غیره ؛ در ماههای حرام میزان دیه 1/3 افزایش دارد در جنایت شبه عمد(دامیه) که دیه آن مثلا 2 شتر -یا 4 گاو - یا 20 گوسفند است و حق انتخاب با مجرم است آیا ما که صاحب دیه هستیم میتوانیم تقاضای این را داشته باشیم که در پرداخت دیه به جای اینکه معادل وجه نقد احشام را بدهند همان حیوان منتخب را به عنوان دیه امان به ما بپردازند ؟ چون امروز مثلا شتر معمولی 2500000تومان قیمت دارد که در قانون معادل قیمت شتر 940000تومان تعیین شده است. با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 24/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ آیاقبل از صدور چک در قبال انجام معاملات کوچک در دهیاری ، مصوبه شورا بعنوان یکی از مدارک پیوستی سند حسابداری برای انجام آن معامله لازم می باشد؟
آیاقبل از صدور چک در قبال انجام معاملات کوچک در دهیاری ، مصوبه شورا بعنوان یکی از مدارک پیوستی سند حسابداری برای انجام آن معامله لازم می باشد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام . من در باره باز کردن یک سوپر مارکت و یا لوازم ارایشی سوال داشتم . مقدار سرمایه لازم جهت ایجاد سوپر مارکت یا لوازم ارایشی و بهداشتی و بازار اون در جامعه . در ضون من اقلیت مسیحی هستم . به من مجوز باز کردن سوپر مارکت یا محصولات لبنی یا سوسیس کالباس میدن . لطفا" من رو راهنمایی کنید . مرسی .
با سلام . من در باره باز کردن یک سوپر مارکت و یا لوازم ارایشی سوال داشتم . مقدار سرمایه لازم جهت ایجاد سوپر مارکت یا لوازم ارایشی و بهداشتی و بازار اون در جامعه . در ضون من اقلیت مسیحی هستم . به من مجوز باز کردن سوپر مارکت یا محصولات لبنی یا سوسیس کالباس میدن . لطفا" من رو راهنمایی کنید . مرسی .
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  104  103  102  101  100  99  98  97  96  95  94  93  92  91  90  89  88  87  86  85  84  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )