فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با عرض سلام وخسته نباشید سوالی در خصوص آغاز به کار شرکت بازرگانی دارم من به همراه یکی از دوستان شرکت بازرگانی تاسیس کرده ام ولی برای شروع به کار نمیدونم با چه محصولاتی شروع کنم به نظر شما خرید و فروش چه محصولاتی (غذایی ، شیمیایی، کشاورزی و...) برای شروع کار راحت ترو درآمدزاتره؟ لطفا روشی پیشنهاد کند که احتیاج به سرمایه نداشته باشه یا اگر باشه خیلی کم باشه ممنون از راهنماییتون
با عرض سلام وخسته نباشید سوالی در خصوص آغاز به کار شرکت بازرگانی دارم من به همراه یکی از دوستان شرکت بازرگانی تاسیس کرده ام ولی برای شروع به کار نمیدونم با چه محصولاتی شروع کنم به نظر شما خرید و فروش چه محصولاتی (غذایی ، شیمیایی، کشاورزی و...) برای شروع کار راحت ترو درآمدزاتره؟ لطفا روشی پیشنهاد کند که احتیاج به سرمایه نداشته باشه یا اگر باشه خیلی کم باشه ممنون از راهنماییتون
عیسی ذوقی
عیسی ذوقی
تاریخ ثبت: 10/06/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام دوست گرامی برای اولین بار میخواهم در سازمان بورس سرمایه گذاری کنم اگه در این رابطه برای سرمایه گذاری در یک شرکت کمک کنید ممنون میشم که شرکتی که بشه ازش سود برد می دونم مدیران موفق همیشه ریسگ پذیرند چون برا اولین باره یکمی استرس دارم متشکر
با سلام دوست گرامی برای اولین بار میخواهم در سازمان بورس سرمایه گذاری کنم اگه در این رابطه برای سرمایه گذاری در یک شرکت کمک کنید ممنون میشم که شرکتی که بشه ازش سود برد می دونم مدیران موفق همیشه ریسگ پذیرند چون برا اولین باره یکمی استرس دارم متشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام خدمت آقای دکتر.بنده جویای کار هستم ومی خواستم بدونم برای پیدا کردن کار بایدچکارکنم وبه کجاها رجوع کنم.باتوجه به این که هیچ گونه سابقه کاری ندارم. باتشکر
باعرض سلام خدمت آقای دکتر.بنده جویای کار هستم ومی خواستم بدونم برای پیدا کردن کار بایدچکارکنم وبه کجاها رجوع کنم.باتوجه به این که هیچ گونه سابقه کاری ندارم. باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب دارای مدرک مهندسی صنایع و برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها می باشم و دارای 2 سال سابقه بیمه در اموری اداری بودم که از تاریخ 30/10/90 در شرکتی نیمه دولتی و وابسته به صنعت خودرو در تهران مشغول به کار شدم.جایگاه کنونی بنده و به گفته و تایید مدیر مربوطه و شرکت مذکور کارشناس کنترل پروژه و برنامه ریزی و و تمامی وظایف مربوط به کارشناس کنترل پروژه می باشدولی متاسفانه در قرارداد عنوان پستی کارمند کنترل پروژه و برنامه ریزی 4 ثبت گردیده و حقوق و مزایای این عنوان به بنده تعلق می گیرد.پس از جویا شدن این موضوع ازواحد اداری در جواب اظهار داشتند از نظر ما شما جایگاه کارشناس را دارید ولی به علت اینکه اگر این عنوان در حکم شما قید گردد می باید حقوق و مزایای آن را نیز دریافت کنید و اگر تنها به عنوان بسنده کنیم بعد از بازرسی توسط مامورین شرکت زیر سوال خواهد بود که چرا حقوق و مزایا طبق عنوان پرداخت نمی شود پس ما هم خودداری می کنیم.خواهشمند است به منظور بدست آوردن و کسب حق و حقوق از دست رفته بنده حقیر را یاری نموده و راهنمایی فرمایید. با تشکر واعظی
با سلام اینجانب دارای مدرک مهندسی صنایع و برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها می باشم و دارای 2 سال سابقه بیمه در اموری اداری بودم که از تاریخ 30/10/90 در شرکتی نیمه دولتی و وابسته به صنعت خودرو در تهران مشغول به کار شدم.جایگاه کنونی بنده و به گفته و تایید مدیر مربوطه و شرکت مذکور کارشناس کنترل پروژه و برنامه ریزی و و تمامی وظایف مربوط به کارشناس کنترل پروژه می باشدولی متاسفانه در قرارداد عنوان پستی کارمند کنترل پروژه و برنامه ریزی 4 ثبت گردیده و حقوق و مزایای این عنوان به بنده تعلق می گیرد.پس از جویا شدن این موضوع ازواحد اداری در جواب اظهار داشتند از نظر ما شما جایگاه کارشناس را دارید ولی به علت اینکه اگر این عنوان در حکم شما قید گردد می باید حقوق و مزایای آن را نیز دریافت کنید و اگر تنها به عنوان بسنده کنیم بعد از بازرسی توسط مامورین شرکت زیر سوال خواهد بود که چرا حقوق و مزایا طبق عنوان پرداخت نمی شود پس ما هم خودداری می کنیم.خواهشمند است به منظور بدست آوردن و کسب حق و حقوق از دست رفته بنده حقیر را یاری نموده و راهنمایی فرمایید. با تشکر واعظی
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 25/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام احتراما بک مرکز خدمات درمانی با 40 نفر پرسنل و با ریاست یک نفر مشغول به کار میباشد ریاست این مرکز همان موسس و سرمایه گذار مرکز میباشد حال باتوجه به اینکه این مرکز فاقد هیئت مدیره و اساسنامه میباشد آیا جزءاشخاص حقوقی منظور میشود یااشخاص حقیقی .باتشکر فراوان .
باسلام احتراما بک مرکز خدمات درمانی با 40 نفر پرسنل و با ریاست یک نفر مشغول به کار میباشد ریاست این مرکز همان موسس و سرمایه گذار مرکز میباشد حال باتوجه به اینکه این مرکز فاقد هیئت مدیره و اساسنامه میباشد آیا جزءاشخاص حقوقی منظور میشود یااشخاص حقیقی .باتشکر فراوان .
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 21/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام . اینجانب مسئول مالی می باشم ، در خصوص تفاهم نامه و قرارداد طرح های عمرانی ابهامی برای اینجانب وجود دارد. می خواهم بدانم بین تفاهم نامه با یک سازمان و نهاد دولتی با قرارداد پروژه های عمرانی با شرکتها و پیمانکارها تفاوتی وجود دارد؟ از لحاظ حقوقی این دو در نحوه متن تفاوت دارند ؟ آیا مواردی که طبق شرایط عمومی و خصوصی پیمان در قرارداد باید ذکر گردد در تفاهم نامه نیز لزوما باید ذکر گردد؟ یاتفاهم نامه یک تعهد همکاری بین دو سازمان یا دو دوستگاه جهت اجرای یک پروژه می باشد؟ با تشکر ممنون می شوم راهنمایی کنیید.
با سلام . اینجانب مسئول مالی می باشم ، در خصوص تفاهم نامه و قرارداد طرح های عمرانی ابهامی برای اینجانب وجود دارد. می خواهم بدانم بین تفاهم نامه با یک سازمان و نهاد دولتی با قرارداد پروژه های عمرانی با شرکتها و پیمانکارها تفاوتی وجود دارد؟ از لحاظ حقوقی این دو در نحوه متن تفاوت دارند ؟ آیا مواردی که طبق شرایط عمومی و خصوصی پیمان در قرارداد باید ذکر گردد در تفاهم نامه نیز لزوما باید ذکر گردد؟ یاتفاهم نامه یک تعهد همکاری بین دو سازمان یا دو دوستگاه جهت اجرای یک پروژه می باشد؟ با تشکر ممنون می شوم راهنمایی کنیید.
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 29/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و روز بخیر ممنون میشم به سوالات اینجانب پاسخ دهید. الف) صورت منابع و مصارف چه گزارشی است؟ ب) حاوی چه اطلاعاتی است؟ ج) تا چه زمانی به عنوان یک صورت مالی اساسی شرکتها ملزم به تهیه آن بوده اند و کدام صورت مالی جایگزین آن شد؟ چه ارجحیتی این صورت بر صورت جایگزین دارد؟ پیشاپیش از پاسخ شما کمال تشکر را دارم
با سلام و روز بخیر ممنون میشم به سوالات اینجانب پاسخ دهید. الف) صورت منابع و مصارف چه گزارشی است؟ ب) حاوی چه اطلاعاتی است؟ ج) تا چه زمانی به عنوان یک صورت مالی اساسی شرکتها ملزم به تهیه آن بوده اند و کدام صورت مالی جایگزین آن شد؟ چه ارجحیتی این صورت بر صورت جایگزین دارد؟ پیشاپیش از پاسخ شما کمال تشکر را دارم
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 29/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام: احتراماًدرسازمان محل خدمتم اکثرنیروها به صورت شرکتی بوده(اعم ازمدیران وکارشناسان)وازکلیه امکانات رفاهی هماننددیگرپرسنل رسمی وقراردادی بهره مندمی باشند.لذاباعنایت به سیستم کارگری ایشان خواهشمنداست راهنمایی بفرمائیدجهت بهره مندی ازحق لباس ازچه بخشنامه ویاآئین نامه ای می بایست پیروی نمودوآیاباوجود شرایط اداری ودفتری بودن ایشان راهکاری برای پرداخت هزینه آن وجودداردیاخیر؟درصورت امکان مبلغ آنرادرسال90 مرقوم فرمائید. باتشکر
باسلام: احتراماًدرسازمان محل خدمتم اکثرنیروها به صورت شرکتی بوده(اعم ازمدیران وکارشناسان)وازکلیه امکانات رفاهی هماننددیگرپرسنل رسمی وقراردادی بهره مندمی باشند.لذاباعنایت به سیستم کارگری ایشان خواهشمنداست راهنمایی بفرمائیدجهت بهره مندی ازحق لباس ازچه بخشنامه ویاآئین نامه ای می بایست پیروی نمودوآیاباوجود شرایط اداری ودفتری بودن ایشان راهکاری برای پرداخت هزینه آن وجودداردیاخیر؟درصورت امکان مبلغ آنرادرسال90 مرقوم فرمائید. باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 20/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام 1- ببینید استاد یک شرکت تولیدی که در تیر ماه 92 تاسیس شده و طبیعتا کالاهای تولیدی خودشو میفروشه بنا به درخواست مدیریت بابد فاکتور رسمی استاندارد صادر بشه و به مشتری ارایه بشه این در حالی است که گواهی ارزش افزوده ثبت نام کردیم ولی هنوز گواهی نگرفتیم من نمیدونم باید ارزش افزوده بگیریم یا نگیریم؟ یا می تونیم ارزش افزوده رو صفر بزنیم تا زمانی که گواهی بیاد؟ یعنی الان که گواهی نداریم با فاکتورهای رسمی چه کنیم؟ 2- آیا مودی چون تازه تاسیس هست بنا بر فراخوان پنج قانون ارزش افزوده لازم نیست تا 100/000/000 تومان رو بفروشه و بعد ارزش افزوده را لحاظ کنه؟ آخه امشتریان فاکتور رسمی میخوان یعنی با جاهایی کار میکنه که رسمی می خواهند
سلام 1- ببینید استاد یک شرکت تولیدی که در تیر ماه 92 تاسیس شده و طبیعتا کالاهای تولیدی خودشو میفروشه بنا به درخواست مدیریت بابد فاکتور رسمی استاندارد صادر بشه و به مشتری ارایه بشه این در حالی است که گواهی ارزش افزوده ثبت نام کردیم ولی هنوز گواهی نگرفتیم من نمیدونم باید ارزش افزوده بگیریم یا نگیریم؟ یا می تونیم ارزش افزوده رو صفر بزنیم تا زمانی که گواهی بیاد؟ یعنی الان که گواهی نداریم با فاکتورهای رسمی چه کنیم؟ 2- آیا مودی چون تازه تاسیس هست بنا بر فراخوان پنج قانون ارزش افزوده لازم نیست تا 100/000/000 تومان رو بفروشه و بعد ارزش افزوده را لحاظ کنه؟ آخه امشتریان فاکتور رسمی میخوان یعنی با جاهایی کار میکنه که رسمی می خواهند
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 09/08/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید طبق مصوبه مجلس در طرح فوق العاده خاص کارکنان سازمان پزشکی قانونی، افزایش حقوق کارکنان به شرح ذیل اعلام شده است: مشاغل فوق‌العاده خاص دکترای تخصصی و پی اچ دی : 4* امتیاز شغل و شاغل دکترای حرفه‌ای : 5/3 * امتیاز شغل و شاغل کارشناس ارشد و کارشناس بخش فنی : 3 * امتیاز شغل و شاغل کاردان و تکنیسین بخش فنی : 5/2 * امتیاز شغل و شاغل کارمندان اداری شاغل در بخش فنی : 2 * امتیاز شغل و شاغل سایر کارکنان : 1 * امتیاز شغل و شاغل همچنین بخش فنی شامل معاینه بالینی، کمیسیون تخصصی، معاینه جسد، سالن تشریح و آزمایشگاه تعریف شده است. بنده کارمند بخش اداری با مدرک فوق لیسانس حقوق می باشم و طبق این قانون کارکنان اداری چون فنی محسوب نمی شوند مشمول ضریب 1 خواهم بود . سوال من اینست که با توجه باینکه قانون مشاغل دکترای تخصصی و PHD را منوط به بخش فنی نکرده است آیا اگر کارمند بخش اداری دارای مدرک دکترای تخصصی و PHD باشد می تواند از ضریب مذکور بهره مند گردد. با تأکید مجدد بر این نکته که بند اول این قانون فقط عنوان نموده است مشاغل دکترای تخصصی و PHD و نگفته است شاغل در بخش فنی. آیا مثلاً کسی که دکترای حقوق دارد و در بخش اداری کار می کند را می توان مشمول ضریب 4 دانست ؟ خواهشمندم به سوال حقیر پاسخ دهید . آیا قانون از بکار بردن مشاغل دکترای تخصصی و چی اچ دی، مشاغل خاصی را دنبال می کرده یا هر کارمندی که دارای چنین مدرکی باشد را شامل می شود؟
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 26/07/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام زمان آزمون اسناد رسمی سال 91 چه تاریخی می باشد؟ با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 11/07/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام.مدتی است که در یک شرکت ساخت مصالح ساختمانی مشغول به کارهستم و ازانجا که 12سال در رشته کاراته من و دوستانم بدون هیچگونه حمایت مالی به صورت حرفه ای حضور داشته و مقامات ارزنده کشوری،آسیایی و جهانی با هزینه های شخصی خود داشته ایم به این فکر افتادم که از شرکت مزبرو درخواست کنم در این امر به ما کمک کند که متعاقبآ نتایج مثبتی برای آنان نیز در پی دارد.میدانم که یکی از انها مزایای تبلیغاتی است و دیگری معافیت از مالیات،اما آیا این تخفیف شامل هزینه های بخش ورزش میشود یاکل مالیاتی که شرکت موظف است جهت فعالیت تولیدی خود به دولت بپردازد. مورد بعدی اینکه مسئله وام های بلاعوض و تسهیلاتی که دولت برای اینگونه شرکت ها درنظر میگیر تا چه اندازه صحت دارد و به کداو ارگان برای کسب اطلاع و یا پیگیری کارها باید مراجعه کنم؟ لطفا به گونه ای مرا راهنمایی کنید تا بتوانم شرکت موردنظر را متقاعد کنم زیرا که پیدا کردن شرکتی دیگر دراین اوضاع اقتصادی کاری بس دشوار است. باعرض احترام و تشکر فراوان
باسلام.مدتی است که در یک شرکت ساخت مصالح ساختمانی مشغول به کارهستم و ازانجا که 12سال در رشته کاراته من و دوستانم بدون هیچگونه حمایت مالی به صورت حرفه ای حضور داشته و مقامات ارزنده کشوری،آسیایی و جهانی با هزینه های شخصی خود داشته ایم به این فکر افتادم که از شرکت مزبرو درخواست کنم در این امر به ما کمک کند که متعاقبآ نتایج مثبتی برای آنان نیز در پی دارد.میدانم که یکی از انها مزایای تبلیغاتی است و دیگری معافیت از مالیات،اما آیا این تخفیف شامل هزینه های بخش ورزش میشود یاکل مالیاتی که شرکت موظف است جهت فعالیت تولیدی خود به دولت بپردازد. مورد بعدی اینکه مسئله وام های بلاعوض و تسهیلاتی که دولت برای اینگونه شرکت ها درنظر میگیر تا چه اندازه صحت دارد و به کداو ارگان برای کسب اطلاع و یا پیگیری کارها باید مراجعه کنم؟ لطفا به گونه ای مرا راهنمایی کنید تا بتوانم شرکت موردنظر را متقاعد کنم زیرا که پیدا کردن شرکتی دیگر دراین اوضاع اقتصادی کاری بس دشوار است. باعرض احترام و تشکر فراوان
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما سوالی داشتم در رابطه با انبار من جنسی را به عنوان مواد اولیه ثبت کرده و به خط تولید دادم و برای انجام کار بیشتر به یک کارخانه دیگر دادم . می خواستم بدانم خروج از انبار این محصول نیمه ساخته را چه ثبتی بزنم. باتشکر از شما مشاور عزیز
با سلام خدمت شما سوالی داشتم در رابطه با انبار من جنسی را به عنوان مواد اولیه ثبت کرده و به خط تولید دادم و برای انجام کار بیشتر به یک کارخانه دیگر دادم . می خواستم بدانم خروج از انبار این محصول نیمه ساخته را چه ثبتی بزنم. باتشکر از شما مشاور عزیز
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا آیتم حقوق مبنا-حق شغل در فیش حقوقی کارمندان پیمانی ارگانهای دولتی براساس ماههای سال متفاوت است.یعنی در 6 ماه اول که 31 روز است بیشتر از 6 ماه دوم که 30 روز است محاسبه می شود(آیا حقوق مبنا-حق شغل براساس روز چرداخت می شود ویا ثابت است)
با سلام آیا آیتم حقوق مبنا-حق شغل در فیش حقوقی کارمندان پیمانی ارگانهای دولتی براساس ماههای سال متفاوت است.یعنی در 6 ماه اول که 31 روز است بیشتر از 6 ماه دوم که 30 روز است محاسبه می شود(آیا حقوق مبنا-حق شغل براساس روز چرداخت می شود ویا ثابت است)
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من در شرکتی مشغول حسابداری هستم که این شرکت قرار داد پیمانکاری دارد در سال 88 و 89 دفاتر شرکت علل الرس شده یعنی دفتر کاملی ننوشته اند ، طبق قرار داد هم 5 % مالیات و 5% بیمه از حساب شرکت کسر شده می خواستم بدونم که آیا می شود این 5% مالیات و بیمه رو پس گرفت یا نه ؟ در ضمن کل بیمه کارکنان و مالیات 880و 89 نیز پرداخت شده است
با سلام من در شرکتی مشغول حسابداری هستم که این شرکت قرار داد پیمانکاری دارد در سال 88 و 89 دفاتر شرکت علل الرس شده یعنی دفتر کاملی ننوشته اند ، طبق قرار داد هم 5 % مالیات و 5% بیمه از حساب شرکت کسر شده می خواستم بدونم که آیا می شود این 5% مالیات و بیمه رو پس گرفت یا نه ؟ در ضمن کل بیمه کارکنان و مالیات 880و 89 نیز پرداخت شده است
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام آیا اضافه کاری روز تعطیل تا 8 ساعت اول در 1/40 ضرب می شود و مازاد 8 ساعت در 1/96 با تشکر
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 01/11/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام هنگام پرداخت 25 درصد بابت پیش پر داخت ایا میزان دریافت ضمانت باید به اندازه مبلغ پیش پرداخت باشد ویا به میزان کل قرداد
با سلام هنگام پرداخت 25 درصد بابت پیش پر داخت ایا میزان دریافت ضمانت باید به اندازه مبلغ پیش پرداخت باشد ویا به میزان کل قرداد
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام.مصوبه مربوط به پرداخت حقوق بازنشستگی قبل از متوقف شدن از چه تاریخی و به چه مدت اجرا شده است؟ آیا احتمال اعمال مجدد مصوبه فوق وجود دارد یا خیر؟ با سپاس
با سلام.مصوبه مربوط به پرداخت حقوق بازنشستگی قبل از متوقف شدن از چه تاریخی و به چه مدت اجرا شده است؟ آیا احتمال اعمال مجدد مصوبه فوق وجود دارد یا خیر؟ با سپاس
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 06/09/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام-آیا مستخدمین دولت که در سال 88 بطور پیمانی استخدام شده اند امکان برقراری فوق العاده ویژه (35%)برایشان هست
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 16/05/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام سوالی در زمینه ترک کار پیش از اتمام مهلت قرارداد دارم . قبلا ازراهنمایی شما سپاسگزارم . شخصی در یک شرکت خصوصی مشغول کار است . زمان پایان قراراداد 94/12/29 میباشد . و 10 میلیون تومان به شرکت سفته داده است وبا توجه به اینکه محل خدمت او به دستور شرکت تغییر کرده و دور تر شده و مسولیت های او بیشتر شده و همچنین افزایش حقوق آنچنانی برای وی در نظر گرفته نشده ( حداکثر حقوق دریافتی با همه افزایش ها 1.000.000 تومان میباشد ) فرد مذکور اقدام به استعفا نموده و شرکت مدعی شده که به مراجع قانونی شکایت خواهد کرد و تهدید نموده در صورت اشتغال شخص مذکور در محل جدید طی مکاتبه ای با شرکت جدید عدم تعهد کاری فرد را اعلام مینماید . لازم به ذکر است فرد مورد نظر به دلیل برخورد های نامناسب و تهدید های شرکت به تشخیص پزشک دچار مشکلات و تنش های روحی و جسمی شده و دارو مصرف مینماید و تحمل حضور در شرکت را ندارد. با توجه به موارد فوق الذکر آیا شرکت کارفرما امکان شکایت دارد ؟ برای ترک کار و پس گرفتن سفته چه کار باید کرد ؟
علیرضا صفائی
علیرضا صفائی
تاریخ ثبت: 09/09/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام مادر من قطعه زمینی در یکی از شهرکهای حومه شهر خمینی شهر دریافت نمودن به دلیل موقیت بد محل و بصرفه نبودن اقدام به ساخت ننموده اند ایا به این زمین مالیات تعلق میگیرد ؟ سوال دوم ایا اگر مثلا دو عدد اتومبیل برای سرمایه گذاری یا برای فروش همزمان ثبت نام کنیم به سودی که بعد از فروش ان بدست می اید مالیات تعلق میگیرد و باید اظهار نامه رد شود (بنده کارمند هستم ) سوال سوم کسی که بیمه اختیاری رد میکند ایا باید مفاصا حساب مالیاتی داشته باشد در صورتی که شاغل نباشد و حق بیمه او توسط بستگانش پرداخت شود به صورت اختیاری ایا ممکن است بعدا از او به این بهانه که اختیاری رد میکرده در خواست مالیات شود ؟
سلام مادر من قطعه زمینی در یکی از شهرکهای حومه شهر خمینی شهر دریافت نمودن به دلیل موقیت بد محل و بصرفه نبودن اقدام به ساخت ننموده اند ایا به این زمین مالیات تعلق میگیرد ؟ سوال دوم ایا اگر مثلا دو عدد اتومبیل برای سرمایه گذاری یا برای فروش همزمان ثبت نام کنیم به سودی که بعد از فروش ان بدست می اید مالیات تعلق میگیرد و باید اظهار نامه رد شود (بنده کارمند هستم ) سوال سوم کسی که بیمه اختیاری رد میکند ایا باید مفاصا حساب مالیاتی داشته باشد در صورتی که شاغل نباشد و حق بیمه او توسط بستگانش پرداخت شود به صورت اختیاری ایا ممکن است بعدا از او به این بهانه که اختیاری رد میکرده در خواست مالیات شود ؟
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 14/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  99  98  97  96  95  94  93  92  91  90  89  88  87  86  85  84  83  82  81  80  79  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )