فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ جناب آقای لطفی با سلام احتراما در خصوص یک ایده کارآفرینی نظر شما ارزشمند است ، تولید یک میان وعده بسیار مغذی و سنتی شبیه به مینی کلوچه اما نه کلوچه
جناب آقای لطفی با سلام احتراما در خصوص یک ایده کارآفرینی نظر شما ارزشمند است ، تولید یک میان وعده بسیار مغذی و سنتی شبیه به مینی کلوچه اما نه کلوچه طی تحقیقاتی که انجام دادم به نظرم طرح موفق باشد ولی چیزی در خصوص راه اندازی و یا کسب مجوز از بهداشت نمیدانم مساعدت شما بسیار سودمند و ضروری میباشد قبلا از جنابعالی سپاسگزاری مینمایم-
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 01/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام استادمحترم بفرماییدچگونه می توانم درآموزش وپرورش طرح پژوهشی اجراکنم؟خواهشمندم درصورت امکان راهنمایی بفرمایید.باتشکر
باسلام استادمحترم بفرماییدچگونه می توانم درآموزش وپرورش طرح پژوهشی اجراکنم؟خواهشمندم درصورت امکان راهنمایی بفرمایید.باتشکر
حسن رحمان پور
حسن رحمان پور
تاریخ ثبت: 16/06/1393        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض خسته نباشید.. بنده قبلا توسط پدرم که کارگر ساختمانی میباشد بیمه میشدم(تا یک ماه پیش) و دانشجو نیز هستم.. و الان در یک شرکتی ساختمانی بعنوان سرپرست کارگاه اشتغال دارم و اقدام به درخواست شماره بیمه برای خودم نموده ام حال با اینکه من درسم را تمام نکردم و در حال تحصیل میباشم چه نوع سابقه ای برام ثبت میشه ؟ بعنوان سابقه کاری شخصی بحساب میاد یا سابقه مهندسی؟؟
با سلام و عرض خسته نباشید.. بنده قبلا توسط پدرم که کارگر ساختمانی میباشد بیمه میشدم(تا یک ماه پیش) و دانشجو نیز هستم.. و الان در یک شرکتی ساختمانی بعنوان سرپرست کارگاه اشتغال دارم و اقدام به درخواست شماره بیمه برای خودم نموده ام حال با اینکه من درسم را تمام نکردم و در حال تحصیل میباشم چه نوع سابقه ای برام ثبت میشه ؟ بعنوان سابقه کاری شخصی بحساب میاد یا سابقه مهندسی؟؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما ، بنده علاقه به ادامه تحصیل در رشته روانشناسی دارم ولی ترس از این دارم که بازار کار این رشته خوب نباشد میخواستم در این زمینه راهنمایی کنید.باتشکر
با سلام خدمت شما ، بنده علاقه به ادامه تحصیل در رشته روانشناسی دارم ولی ترس از این دارم که بازار کار این رشته خوب نباشد میخواستم در این زمینه راهنمایی کنید.باتشکر
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام علیکم آ یا سازمان دولتی که می خواهد در مناقصه ای شر کت نماید و محدودیت (قانونی) ارائه ضمانت نامه بانکی جهت شر کت در مناقصه را دارد. چه راحلی پیشنهاد می نمایید
سلام علیکم آ یا سازمان دولتی که می خواهد در مناقصه ای شر کت نماید و محدودیت (قانونی) ارائه ضمانت نامه بانکی جهت شر کت در مناقصه را دارد. چه راحلی پیشنهاد می نمایید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما ، بنده دارای شرکتی هستم که ار ابتدای برج 4 سال 91 آن شرکت را تعطیل و شرکت دیگری را به همان کاربری افتتاح کردم . سوال من این بود که برای تبث رویدادهای مالی که در آن شرکت قبل ثبت شده و هنوز با آن اشخاص یا شرکتها کار می کنم چگونه حسابهای خود را به این شرکت منتقل کنم . از جمله دارییها ، حسابهای دریافتنی و غیره با تشکر منتظر جواب شما هستم.
با سلام خدمت شما ، بنده دارای شرکتی هستم که ار ابتدای برج 4 سال 91 آن شرکت را تعطیل و شرکت دیگری را به همان کاربری افتتاح کردم . سوال من این بود که برای تبث رویدادهای مالی که در آن شرکت قبل ثبت شده و هنوز با آن اشخاص یا شرکتها کار می کنم چگونه حسابهای خود را به این شرکت منتقل کنم . از جمله دارییها ، حسابهای دریافتنی و غیره با تشکر منتظر جواب شما هستم.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام من می خواستم که یک املاک بزنم می خواستم بپرسم که چکار باید بکنم و بکجا مراجعه کنم؟باتشکر
سلام من می خواستم که یک املاک بزنم می خواستم بپرسم که چکار باید بکنم و بکجا مراجعه کنم؟باتشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 01/03/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با سلام درمورد مراحل بعد برگه تشخیص مالیات عملکرد و اعتراض نسبت به آن و زمان پرداخت آن و ثبت حسابداری زمان پرداخت آن را به اینجانب توضیح دهید . با تشکر فراوان
با سلام درمورد مراحل بعد برگه تشخیص مالیات عملکرد و اعتراض نسبت به آن و زمان پرداخت آن و ثبت حسابداری زمان پرداخت آن را به اینجانب توضیح دهید . با تشکر فراوان
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 29/05/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام و عرض خسته نباشید . شرکت به علت هزینه های بالا و سود پایین 2 سال هزینه استهلاک محاسبه نکرده است . امسال تصمیم دارد هزینه استهلاک شناسایی کند . چطور باید استهلاک شناسایی کرد؟ آیا فقط باید برای سال جاری محاسبه استهلاک صورت گیرد یا این که باید مجموع 3 سال محاسبه هزینه انجام شود (دراین صورت هزینه و درآمد تطابق ندارد ). اگر که فقط برای یکسال باید محاسبه کنیم در ارتباط با کالاهایی که در طی این دو سال عمر مفید آن تمام شده چه باید کرد؟ لطفا راهنمایی فرمایید چطور باید استهلاک محاسبه شود که مورد تایید دارایی نیز باشد؟
سلام و عرض خسته نباشید . شرکت به علت هزینه های بالا و سود پایین 2 سال هزینه استهلاک محاسبه نکرده است . امسال تصمیم دارد هزینه استهلاک شناسایی کند . چطور باید استهلاک شناسایی کرد؟ آیا فقط باید برای سال جاری محاسبه استهلاک صورت گیرد یا این که باید مجموع 3 سال محاسبه هزینه انجام شود (دراین صورت هزینه و درآمد تطابق ندارد ). اگر که فقط برای یکسال باید محاسبه کنیم در ارتباط با کالاهایی که در طی این دو سال عمر مفید آن تمام شده چه باید کرد؟ لطفا راهنمایی فرمایید چطور باید استهلاک محاسبه شود که مورد تایید دارایی نیز باشد؟
محبوبه کریمی
محبوبه کریمی
تاریخ ثبت: 03/04/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت برادر ارجمند با عنایت به مفاد ماده 93قانون بودجه سال1390که مقررمیدارد شرکتهای بیمه ملزم به واریز 10درصد از حق بیمه های وصولی شخص ثالث به حساب خزانه بابت پلس راهور می باشند لذا از انجا که در قانون حق بیمه وصولی یعنی حق بیمه های صادره به کسر بدهکاران (فروش اقساطی )پیش بینی گردیده است به همین دلیل به اینکه بخشی از مبالغ وصول نشده به حساب خزانه در طی سال90واریز نخواهد شد لذا از انجا که احکام مقرر در قانون بودجه دارای اعتبار یکساله می باشد آیا با وجود پیش بینی موضوع در ماده 61قانون بودجه سال91 بابت عملکرد سال91آیا شرکتهای بیمه نسبت به پرداخت بدهکاران وصول شده سال90در سال91تعهدی مبنی بر پرداخت دارند با تشکر
با سلام خدمت برادر ارجمند با عنایت به مفاد ماده 93قانون بودجه سال1390که مقررمیدارد شرکتهای بیمه ملزم به واریز 10درصد از حق بیمه های وصولی شخص ثالث به حساب خزانه بابت پلس راهور می باشند لذا از انجا که در قانون حق بیمه وصولی یعنی حق بیمه های صادره به کسر بدهکاران (فروش اقساطی )پیش بینی گردیده است به همین دلیل به اینکه بخشی از مبالغ وصول نشده به حساب خزانه در طی سال90واریز نخواهد شد لذا از انجا که احکام مقرر در قانون بودجه دارای اعتبار یکساله می باشد آیا با وجود پیش بینی موضوع در ماده 61قانون بودجه سال91 بابت عملکرد سال91آیا شرکتهای بیمه نسبت به پرداخت بدهکاران وصول شده سال90در سال91تعهدی مبنی بر پرداخت دارند با تشکر
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 21/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام مدتیست کار بازاریابی زا به صورت نیمه وقت انجام میدهم اما خیلی کم موفقم مثلا هم تبیلیغات از طریق بیلبورد تلویزیون شهری آگهی نامه ایمیل و اس ام اس را انجام میدهم اما نمیتوانم جذب مشتری داشته باشم در صورتی که همان مشتری بعد از چند وقت میره بایه شرکت دیگه قرارداد میبنده اصلا بعضی از مشتری ها به حرفم گوش نمیکنند نمیدونم فیسم خوب نیست یا نمیدونم
سلام مدتیست کار بازاریابی زا به صورت نیمه وقت انجام میدهم اما خیلی کم موفقم مثلا هم تبیلیغات از طریق بیلبورد تلویزیون شهری آگهی نامه ایمیل و اس ام اس را انجام میدهم اما نمیتوانم جذب مشتری داشته باشم در صورتی که همان مشتری بعد از چند وقت میره بایه شرکت دیگه قرارداد میبنده اصلا بعضی از مشتری ها به حرفم گوش نمیکنند نمیدونم فیسم خوب نیست یا نمیدونم
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 18/04/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام. فرمودید برای ثبت شرکت خدمات حسابداری به خیابان مبر داماد مراجعه کنم ، ولی من ساکن اصفهان هستم. برای ثبت با مدرک کاردانی حسابداری نمیشه به ثبت رسوند؟ الان شرکت های خدمات حسابداری در ازای انجام خدمات چقدر دریافت می کنند؟ با تشکر.
سلام. فرمودید برای ثبت شرکت خدمات حسابداری به خیابان مبر داماد مراجعه کنم ، ولی من ساکن اصفهان هستم. برای ثبت با مدرک کاردانی حسابداری نمیشه به ثبت رسوند؟ الان شرکت های خدمات حسابداری در ازای انجام خدمات چقدر دریافت می کنند؟ با تشکر.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 18/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام مادر بزرگم که کارمند ارتش بوده در سال 48 فوت نموده. ایا حقوق بازنشستگی او به مادرم که تنها فرزند وی بوده واز پدرم هم که سال 77 فوت نموده هیچ بازنشستگی ندارد میرسد ؟اگر بله چه کار باید کرد وبه کجا باید مراجعه کنیم با تشکر
با سلام مادر بزرگم که کارمند ارتش بوده در سال 48 فوت نموده. ایا حقوق بازنشستگی او به مادرم که تنها فرزند وی بوده واز پدرم هم که سال 77 فوت نموده هیچ بازنشستگی ندارد میرسد ؟اگر بله چه کار باید کرد وبه کجا باید مراجعه کنیم با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 20/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما بنده حدود دوسال هست که شرکت پخش لوازم آرایشی دارم در اوایل به نظر همه کارها مساعد بود اما بعد از سال اول به جای پیشرفت در کار از سرمایه من کم شد بازاریاب هم مدتی کار میکرد و پس از یک یا دوماه از کار انصراف میدند به نظر جنابعالی راهکارهای پبشنهادی شما برای ارتقاء کار و کم کردن هزینه ها چیست با تشکر
با سلام خدمت شما بنده حدود دوسال هست که شرکت پخش لوازم آرایشی دارم در اوایل به نظر همه کارها مساعد بود اما بعد از سال اول به جای پیشرفت در کار از سرمایه من کم شد بازاریاب هم مدتی کار میکرد و پس از یک یا دوماه از کار انصراف میدند به نظر جنابعالی راهکارهای پبشنهادی شما برای ارتقاء کار و کم کردن هزینه ها چیست با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام اگه میشه تاریخ ثبت نام وام خیاطی واسه بفرستی(ازچه تاریخی شروع میشه وتا کی ادامه داره)وبه کجا رجوع کنم .چون هرچه به سایت رجوع می کنم نمیشه ثبت نام کنم. با تشکر
سلام اگه میشه تاریخ ثبت نام وام خیاطی واسه بفرستی(ازچه تاریخی شروع میشه وتا کی ادامه داره)وبه کجا رجوع کنم .چون هرچه به سایت رجوع می کنم نمیشه ثبت نام کنم. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده 16 سال سابقه کاری دارم و کل 16 سال را هم بیمه بوده ام. در شرکت جدیدی با یک قرارداد شش ماهه شروع بکار نمودم که قراردادم پایان خرداد ماه سال جاری تمام شده است. قرارداد به هیچ عنوان آزمایشی نیست و بنده خود درخواست شش ماه را دادم. به دلیل تغییرات مدیریتی شرکت مذکور، هیئت مدیره جدید نمی خواهند با بنده قرارداد مذکور را تمدید نمایند اما صحبتی هم از عدم تمدید به میان نمی آورند. در حال حاضر به مدت 12 روز است که بدون قرارداد مشغول بکار هستم. با توجه به حقوق دریافتی ماهانه ام که عدد خوبی است آیا اگر کارفرما نخواهد با بنده قرارداد ببندد با توجه به کار بدون قرارداد امکان شکایت از کارفرما و یا بازگشت به کار وجود دارد؟ مدیر عامل جدید از قیافه بنده خوشش نمی آید اگر نخواهد حقوق قبلی را بپردازد آیا بنده حق شکایت دارم؟ ممنون از راهنمایی شما.
با سلام بنده 16 سال سابقه کاری دارم و کل 16 سال را هم بیمه بوده ام. در شرکت جدیدی با یک قرارداد شش ماهه شروع بکار نمودم که قراردادم پایان خرداد ماه سال جاری تمام شده است. قرارداد به هیچ عنوان آزمایشی نیست و بنده خود درخواست شش ماه را دادم. به دلیل تغییرات مدیریتی شرکت مذکور، هیئت مدیره جدید نمی خواهند با بنده قرارداد مذکور را تمدید نمایند اما صحبتی هم از عدم تمدید به میان نمی آورند. در حال حاضر به مدت 12 روز است که بدون قرارداد مشغول بکار هستم. با توجه به حقوق دریافتی ماهانه ام که عدد خوبی است آیا اگر کارفرما نخواهد با بنده قرارداد ببندد با توجه به کار بدون قرارداد امکان شکایت از کارفرما و یا بازگشت به کار وجود دارد؟ مدیر عامل جدید از قیافه بنده خوشش نمی آید اگر نخواهد حقوق قبلی را بپردازد آیا بنده حق شکایت دارم؟ ممنون از راهنمایی شما.
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب مدت 12 سال در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای سابقه بودم (استخدام رسمی) بعد در مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی پذیرفته شدم و از سازمان مذکور استعفا دادم، آیا حقوق یا سنوات خدمتی به من تعلق می گیرد که پیگیر آن باشم یانه(منظورم سالی 5/2 ماه است که بر اساس آخرین فیش یا حکم حقوقی به کارمند تعلق می گیرد و به او پرداخت می شود)
با سلام اینجانب مدت 12 سال در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای سابقه بودم (استخدام رسمی) بعد در مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی پذیرفته شدم و از سازمان مذکور استعفا دادم، آیا حقوق یا سنوات خدمتی به من تعلق می گیرد که پیگیر آن باشم یانه(منظورم سالی 5/2 ماه است که بر اساس آخرین فیش یا حکم حقوقی به کارمند تعلق می گیرد و به او پرداخت می شود)
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 18/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام میخوام بدونمebay چیه؟
سلام میخوام بدونمebay چیه؟
گروه مشاوران مدیریت - بازاریابی و تبلیغات چشم انداز هفتواد
گروه مشاوران مدیریت - بازاریابی و تبلیغات چشم انداز هفتواد
تاریخ ثبت: 07/03/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ باسلام و احترامخواهشمند است در خصوص نحوه محاسبه عیدی قرارداد های ساعتی واینکهحداقل و حداکثر به چه کسانی تعلق میگیرد راهنمائی فرمائید
باسلام و احترامخواهشمند است در خصوص نحوه محاسبه عیدی قرارداد های ساعتی واینکهحداقل و حداکثر به چه کسانی تعلق میگیرد راهنمائی فرمائید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب من یک سوال در ارتباط با بیمه و لیست حقوق داشتم. ما یک کارمند داریم که بیمه اش خودش را رد می کنه (اینطور می گند) و ما می خواهیم اسم این شخص را در لیست حقوق رد کنیم و البته ماه قبل را رد کردیم و شماره بیمه اش را زدیم... می خواستم بدونم بعدا مشکلی برای شرکت رخ نمی ده و آیا صحیح هست که ما این شخص را در لیست حقوق رد کنیم. ما یک قرارداد پروژه ای محدود شش ماهه باهم داریم. ممنون از وقتی که می گذارید و پاسخ می دهید.
با سلام و عرض ادب من یک سوال در ارتباط با بیمه و لیست حقوق داشتم. ما یک کارمند داریم که بیمه اش خودش را رد می کنه (اینطور می گند) و ما می خواهیم اسم این شخص را در لیست حقوق رد کنیم و البته ماه قبل را رد کردیم و شماره بیمه اش را زدیم... می خواستم بدونم بعدا مشکلی برای شرکت رخ نمی ده و آیا صحیح هست که ما این شخص را در لیست حقوق رد کنیم. ما یک قرارداد پروژه ای محدود شش ماهه باهم داریم. ممنون از وقتی که می گذارید و پاسخ می دهید.
معصومه جوانبخت
معصومه جوانبخت
تاریخ ثبت: 18/02/1396        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با درود یک مشاور مالی خوب ، چه ویژگیهایی دارد و در کل چه خدماتی می تواند ارایه دهد. برای نمونه خدمات زیر مورد توجه من است: (آیا یک حسابدار میتواند خدمات زیر را به من بدهد) 1- تهیه و تنظیم شیوه نامه جذب سرمایه گذاری همراه تنظیم فرم های مربوطه و پیش بینی عواقب . ( برای نمونه: چگونه میتوانم در خریدها از سرمایه های اشخاص حقیقی بیرون از سازمان استفاده کنم و بعد در سیستم مالیاتی سودی را که به سرمایه گذار داده ام جزو هزینه ها ببینم) 2- ارزسابی دوره ای صورت های مالی و مشخص کردن نسبت های مالی مورد نظر من 3- پیشبینی وضعیت مای با توجه به وضعیت حال و روندهای جاری شرکت 4- تنظیم بودجه بندی و نظارت دوره ای بر صرف آنها 5- مشاوره در زمینه استخدام حسابدار ، آموزش ایشان و نظارت دوره ای بر کار ایشان
با درود یک مشاور مالی خوب ، چه ویژگیهایی دارد و در کل چه خدماتی می تواند ارایه دهد. برای نمونه خدمات زیر مورد توجه من است: (آیا یک حسابدار میتواند خدمات زیر را به من بدهد) 1- تهیه و تنظیم شیوه نامه جذب سرمایه گذاری همراه تنظیم فرم های مربوطه و پیش بینی عواقب . ( برای نمونه: چگونه میتوانم در خریدها از سرمایه های اشخاص حقیقی بیرون از سازمان استفاده کنم و بعد در سیستم مالیاتی سودی را که به سرمایه گذار داده ام جزو هزینه ها ببینم) 2- ارزسابی دوره ای صورت های مالی و مشخص کردن نسبت های مالی مورد نظر من 3- پیشبینی وضعیت مای با توجه به وضعیت حال و روندهای جاری شرکت 4- تنظیم بودجه بندی و نظارت دوره ای بر صرف آنها 5- مشاوره در زمینه استخدام حسابدار ، آموزش ایشان و نظارت دوره ای بر کار ایشان
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 23/04/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام میخواستم بدانم ایاارای دیوان عدالت اداری قابل تجدیدنظریافرجام خواهی میباشد اگرمیباشدروش ان چگونه است باتشکر
باسلام میخواستم بدانم ایاارای دیوان عدالت اداری قابل تجدیدنظریافرجام خواهی میباشد اگرمیباشدروش ان چگونه است باتشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 23/07/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ جناب آقای مستوفی با سلام احتراما" به استحضار می رساند اینجانب به تازگی با یک شرکت صنایع نوشیدنی در جنوب کشور بعنوان مشاور تولید همکاری می نمایم و هیات مدیره تصمیم دارد که یک نفر قائم مقام مدیر عامل خارج از سهامداران و خارج از مجموعه فعلی انتخاب نماید . در این راستا از حضرتعالی تقاضامند است نکات مهم در انتخاب قائم مقام و همچنین در صورت امکان شرح وظایف را برای اینجانب ایمیل بفرمایید با تشکر خبازی پور
جناب آقای مستوفی با سلام احتراما" به استحضار می رساند اینجانب به تازگی با یک شرکت صنایع نوشیدنی در جنوب کشور بعنوان مشاور تولید همکاری می نمایم و هیات مدیره تصمیم دارد که یک نفر قائم مقام مدیر عامل خارج از سهامداران و خارج از مجموعه فعلی انتخاب نماید . در این راستا از حضرتعالی تقاضامند است نکات مهم در انتخاب قائم مقام و همچنین در صورت امکان شرح وظایف را برای اینجانب ایمیل بفرمایید با تشکر خبازی پور
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام این اولین سوالی است که در رازنامه مطرح میکنم اگر مربوط به حوضه کاری شما نمیشود لطفا منو در انتخاب مشاوران راهنمایی کنید برای تقسیم یک زمین به
سلام این اولین سوالی است که در رازنامه مطرح میکنم اگر مربوط به حوضه کاری شما نمیشود لطفا منو در انتخاب مشاوران راهنمایی کنید برای تقسیم یک زمین به 50 نفر مبلغی رو در طی چندین تاریخ مخلتف دریافت کردم که تاریخ ها و مبلغ های دریافتی اصلا نظم خاصی ندارند به عنوان مثال یک نفر در 6 تاریخ مختلف کل مبلغ رو واریض کرده با یک نفر دیگه کل پول رو یک جا واریض کرده یا بک نفر دیگه در طی 16 تاریخ مختلف کل مبلغ رو واریض کرده حال برای این که بهترین قطعه های زمین رو به خوش حساب ترین این افراد بدم چگونه باید آنها رو تشخیص دهم
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 28/11/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام دانشجوی رشته نرم افزار و فن آوری اطلاعات هسم.خواستار راه اندازی کسب وکاری هستم.لطفا راهنمایی فرمایید(مانند:نمایندگی بیمه یا شرکت کامپیوتری و...) (امکانات موجور:مغازه ای20متری اجاره ای و2ملیون پول) باتشکر
سلام دانشجوی رشته نرم افزار و فن آوری اطلاعات هسم.خواستار راه اندازی کسب وکاری هستم.لطفا راهنمایی فرمایید(مانند:نمایندگی بیمه یا شرکت کامپیوتری و...) (امکانات موجور:مغازه ای20متری اجاره ای و2ملیون پول) باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  102  101  100  99  98  97  96  95  94  93  92  91  90  89  88  87  86  85  84  83  82  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )