فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ سلام . خیلی جالب بود . آیا هوش هیجانی همان حس ششم است ؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 04/12/1389        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام مجدد پاسخ سئوالات مطروحه کی شد یعنی از آنموقع تاکنون آقای فروزنه نیآمده است .
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 16/11/1389        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ جناب مهندس با سلام.من برای تاسیس یک شرکت سرمایه گذاری مسکن در کرمانشاه بصورت سهامی عام نیاز به مشاورهء تخصصی دارم...راهکارهای مختلفی برای تامین سرمایه مد نظرم هست...اما نیاز به تحلیلهای تخصصی تری برای تصمیم گیری و اطمینان از موفقیت کارم دارم...ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید و یا وقتی تعیین کنید که برسم خدمتتون.
جناب مهندس با سلام.من برای تاسیس یک شرکت سرمایه گذاری مسکن در کرمانشاه بصورت سهامی عام نیاز به مشاورهء تخصصی دارم...راهکارهای مختلفی برای تامین سرمایه مد نظرم هست...اما نیاز به تحلیلهای تخصصی تری برای تصمیم گیری و اطمینان از موفقیت کارم دارم...ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید و یا وقتی تعیین کنید که برسم خدمتتون.
سید مهدی منبتی
سید مهدی منبتی
تاریخ ثبت: 19/09/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب شرکت من سه سال پیش ثبت شده است منتها تا کنون هیچ فعالیتی نداشته و امثال می خواهم اقدام انجام کارهای مالیاتی آن کنم. منتها فقط برای یکسال پلمپ دفاتر دارم. قصد دارم سال های گذشته را عدم فعالیت رد کنم. به من گفتند که حتما باید پلمپ دفاتر سال های قبل را ارائه کنم در غیر این صورت جریمه می شوم و مالیات الرئس حساب می کنند. قدری نگران هستم در این خصوص. خواستم بپرسم که آیا با وجود اینکه من می خواهم عدم فعالیت رد بازهم باید دفاتر سال های قبل را ارائه کنم و در کل چطور اقدام کنم که به مشکل بر نخورم. با تشکر
با سلام و عرض ادب شرکت من سه سال پیش ثبت شده است منتها تا کنون هیچ فعالیتی نداشته و امثال می خواهم اقدام انجام کارهای مالیاتی آن کنم. منتها فقط برای یکسال پلمپ دفاتر دارم. قصد دارم سال های گذشته را عدم فعالیت رد کنم. به من گفتند که حتما باید پلمپ دفاتر سال های قبل را ارائه کنم در غیر این صورت جریمه می شوم و مالیات الرئس حساب می کنند. قدری نگران هستم در این خصوص. خواستم بپرسم که آیا با وجود اینکه من می خواهم عدم فعالیت رد بازهم باید دفاتر سال های قبل را ارائه کنم و در کل چطور اقدام کنم که به مشکل بر نخورم. با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 20/03/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام : آیامبنای کسور حق بیمه در کارگران شرکتهای خدماتی و مشمول قانون کار شامل اضافه کاری هم می شود . در صورت منفی بودن جواب به استناد چه قانون و بخشنامه ای ؟؟
سلام : آیامبنای کسور حق بیمه در کارگران شرکتهای خدماتی و مشمول قانون کار شامل اضافه کاری هم می شود . در صورت منفی بودن جواب به استناد چه قانون و بخشنامه ای ؟؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام مرسی از راهنمایی خوبتون . لطفا مرا در این زمینه هم راهنمایی کنید که1- آیا بن اولاد ومسکن شامل مالیات میشود واگر در لیست نیاوریم .جریمه مالیاتی نمی شویم 2-اگر پایه عیدی امسال به طور مثال2مبلغ3897540ریال است و کارگری درلیست دارایی پایه حقوق 4100000ریال دارارد .میتوان عیدی را برحسب 2مبلغ3897540محاسبه کردیا2مبلغ4100000ریال.تشکر
سلام مرسی از راهنمایی خوبتون . لطفا مرا در این زمینه هم راهنمایی کنید که1- آیا بن اولاد ومسکن شامل مالیات میشود واگر در لیست نیاوریم .جریمه مالیاتی نمی شویم 2-اگر پایه عیدی امسال به طور مثال2مبلغ3897540ریال است و کارگری درلیست دارایی پایه حقوق 4100000ریال دارارد .میتوان عیدی را برحسب 2مبلغ3897540محاسبه کردیا2مبلغ4100000ریال.تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 09/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام در تهران، طبقه همکف یک مجتمع مسکونی، صاحب آپارتمانی هستم که بر خیابان اصلی میباشد. آیا میتوانم اقدام به تغییر کاربری آن به تجاری کنم و به مغازه تبدیلش کنم یا خیر؟ اگر میتوانم لطفا بفرمائید از کجا شروع کنم و اگر نمیتوانم در صورتیکه پنهانی اقدام به تغییر کاربری کنم پیگرد قضائی دارد یا خیر؟ پیشاپیش سپاسگذارم
با سلام در تهران، طبقه همکف یک مجتمع مسکونی، صاحب آپارتمانی هستم که بر خیابان اصلی میباشد. آیا میتوانم اقدام به تغییر کاربری آن به تجاری کنم و به مغازه تبدیلش کنم یا خیر؟ اگر میتوانم لطفا بفرمائید از کجا شروع کنم و اگر نمیتوانم در صورتیکه پنهانی اقدام به تغییر کاربری کنم پیگرد قضائی دارد یا خیر؟ پیشاپیش سپاسگذارم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 07/08/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام وخسته نباشی خدمت شما عروس ما از منزل دزدی میکرد تا اینکه دستش روشد با مقداری پول از منزل بدون اجازه همسرش فرارکرده (در ضمن وقتی که فرارکرد بارداربوده)بعداز پیگیری که کجا رفته وگشتن زیاد بعدچند روزکه پیداش نکردیم وخانوادش هم به ما نمیگفتن که دخترشو پیش آنهاس از ما پنهون کردن بعداز دوماه مابا بردن ریش سفید خواهان این شدیم که برگردد به زندگیش اما آنها اهمیت ندادن و بدون اجازه همسرش سقط جنین کردن در صورتی که بارها گفتیم که ما بچه رو میخواهیم والان هم شکایت کردن و خواهان مهریه شدن قابل توجه باشد که زمان عقد خانواده عروس با محضردار دست به یکی کردن و در عقد نامه اموال پدرم رو به عنوان ضامن مهریه در عقد نامه ذکر کردن و به بابام گفتن که به عنوان شاهد امضا کنید وپدرم ندانسته امضا کردن الان حکم صدور اموال ضامن را گرغتن در صورتی که برادرم سرکار میره و حقوق میگیرد. الان ما باید چیکار کنیم؟ حکم سقط جنین بدون اجازه همسرش چیه؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 31/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام جوانی هستم 25 ساله درشهرستان یزد سرمایه ای نزدیک به 25 میلیون تومان دارم نمی دانم برای ایجاد یک کسب وکار و یا سرمایه گذاری از کجا شروع کنم ویا اصلا وارد چه کاری شوم؟ باتشکر
با سلام جوانی هستم 25 ساله درشهرستان یزد سرمایه ای نزدیک به 25 میلیون تومان دارم نمی دانم برای ایجاد یک کسب وکار و یا سرمایه گذاری از کجا شروع کنم ویا اصلا وارد چه کاری شوم؟ باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام خدمت استاد محترم استاد من به تازه گی حسابدار شرکتی شده ام ،مدیر شرکت از من خواسته تا برای اموال شرکت شماره اموال که بصورت برچسب باشد طراحی کنم لطفا در این زمینه راهنمایی بفرمایید.
باسلام خدمت استاد محترم استاد من به تازه گی حسابدار شرکتی شده ام ،مدیر شرکت از من خواسته تا برای اموال شرکت شماره اموال که بصورت برچسب باشد طراحی کنم لطفا در این زمینه راهنمایی بفرمایید.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام وعرض ادب با توجه به اینکه مشاغلی که شامل خرید و فروش در حیطه فلزات نیمه گرانبها و صنایع وابسته به آن میباشد اکثرأ جزؤ بند الف مالیاتی میشود بازاریابی از طریق اینترنت روش مناسبی جهت بازاریابی میباشد یا فقط موجب افزایش مالیات میشود آیا روش بهتری برای بازاریابی هست
با سلام وعرض ادب با توجه به اینکه مشاغلی که شامل خرید و فروش در حیطه فلزات نیمه گرانبها و صنایع وابسته به آن میباشد اکثرأ جزؤ بند الف مالیاتی میشود بازاریابی از طریق اینترنت روش مناسبی جهت بازاریابی میباشد یا فقط موجب افزایش مالیات میشود آیا روش بهتری برای بازاریابی هست
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام یک باب واحد مسکونی را با تا پایان سال 91 رهن کرده ام که موجر قصد فروش خانه را دارد و خریدار معتقد است که رهن واقعی خانه بیشتر از مبلغ پرداختی ماست و معتقد است ما باید ما بقی پول رهن مورد نظر ایشان را بپردازیم یا این مبلغ را از پول خرید خانه کسر نموده و در پایان زمان اجاره به فروشنده که صاحبخانه فعلی ماست می پردازد از نظر قانونی آیا حق چنین کاری دارد؟ با فرض اینکه ادعای ایشان درست باشد
با سلام یک باب واحد مسکونی را با تا پایان سال 91 رهن کرده ام که موجر قصد فروش خانه را دارد و خریدار معتقد است که رهن واقعی خانه بیشتر از مبلغ پرداختی ماست و معتقد است ما باید ما بقی پول رهن مورد نظر ایشان را بپردازیم یا این مبلغ را از پول خرید خانه کسر نموده و در پایان زمان اجاره به فروشنده که صاحبخانه فعلی ماست می پردازد از نظر قانونی آیا حق چنین کاری دارد؟ با فرض اینکه ادعای ایشان درست باشد
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 02/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام مجدد و عرض پوزش شما در خصوص اینکه به قراردادهای منعقده با اشخاص فقط 5 درصد مالیات تعلق میگیرد، به بخشنامه 14/2 درآمد تامین اجتماعی اشاره فرمودید. اگر منظور بند 3 بخشنامه است که در آن گفته شده:"پس از محاسبه حق پیمان طبق بخشنامه 14 جدید درآمد میبایستی معادل حق بیمه دستمزد مشمول کسر حق بیمه شخص پیمانکار در دوره اجرای قرارداد از میزان حق بیمه پیمان محاسبه شده کسر و مابقی مطالبه و وصول و سپس مفاصا حساب صادر گردد." (خدا کنه نویسنده این بخشنامه خودش فهمیده باشه که چی نوشته (:)) بنابر این حرفی از معافیت حق بیمه نیست!
با سلام مجدد و عرض پوزش شما در خصوص اینکه به قراردادهای منعقده با اشخاص فقط 5 درصد مالیات تعلق میگیرد، به بخشنامه 14/2 درآمد تامین اجتماعی اشاره فرمودید. اگر منظور بند 3 بخشنامه است که در آن گفته شده:"پس از محاسبه حق پیمان طبق بخشنامه 14 جدید درآمد میبایستی معادل حق بیمه دستمزد مشمول کسر حق بیمه شخص پیمانکار در دوره اجرای قرارداد از میزان حق بیمه پیمان محاسبه شده کسر و مابقی مطالبه و وصول و سپس مفاصا حساب صادر گردد." (خدا کنه نویسنده این بخشنامه خودش فهمیده باشه که چی نوشته (:)) بنابر این حرفی از معافیت حق بیمه نیست!
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ لطفا چند اسم برای ثبت شرکت پیشنهاد کنید. در زمینه کارهای مختلف ساختمانی. ممنون. سایت بسیار کارآمدی ارائه دادین. متشکرم
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 19/09/1390        آخرین مشاهده: 29/03/1405

مشاوره/ با سلام خدمت آقای ربیعی سوال بنده این است که آیا برای اخذ رتبه 5 پیمانکاری در زمینه ابنیه، شرکت باید کد بیمه کارگاهی از تامین اجتماعی داشته باشد یا نه بدون بیمه هم می توان اقدام به اخذ رتبه کرد؟ افراد امتیازآور ما یک نفر عضو هیئت مدیره با 4 سال سابقه و یک نفر هم به عنوان کارکنان امتیازآور با 3 سال سابقه هستند. با تشکر.
با سلام خدمت آقای ربیعی سوال بنده این است که آیا برای اخذ رتبه 5 پیمانکاری در زمینه ابنیه، شرکت باید کد بیمه کارگاهی از تامین اجتماعی داشته باشد یا نه بدون بیمه هم می توان اقدام به اخذ رتبه کرد؟ افراد امتیازآور ما یک نفر عضو هیئت مدیره با 4 سال سابقه و یک نفر هم به عنوان کارکنان امتیازآور با 3 سال سابقه هستند. با تشکر.
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 09/03/1392        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست گرامی اینجانب یک کارگاه کوچک چاپ بنرو فلکس و ساخت تابلو را راه اندازی کرده ام که دو نفر کارگر در آن کار ساخت تبلوهای فلزی و چاپ را انجام می دهند که هنوز با آنها قرارداد نبسته ام 1-آیا من می توانم طوری با آنها قرارداد ببندم که بحث پرداخت بیمه و مالیات با خودشان باشد؟ 2- به نظر شما با چه شرایطی با آنها قرارداد بسته شود که حداقل هزینه را برای اینجانب داشته باشد ؟
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوست گرامی اینجانب یک کارگاه کوچک چاپ بنرو فلکس و ساخت تابلو را راه اندازی کرده ام که دو نفر کارگر در آن کار ساخت تبلوهای فلزی و چاپ را انجام می دهند که هنوز با آنها قرارداد نبسته ام 1-آیا من می توانم طوری با آنها قرارداد ببندم که بحث پرداخت بیمه و مالیات با خودشان باشد؟ 2- به نظر شما با چه شرایطی با آنها قرارداد بسته شود که حداقل هزینه را برای اینجانب داشته باشد ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 04/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ درحال حاضر مبنای پرداخت حقوق بازنشستگی دوسال اخر یا پنج سال اخراست اگر شخصی سه سال اخر ازدوجا حق بیمه پرادخت کند ودر هنگام بازنشستگی از یکجا(اصلی)استعفا دهد به مشکل برخورد نمی کند
درحال حاضر مبنای پرداخت حقوق بازنشستگی دوسال اخر یا پنج سال اخراست اگر شخصی سه سال اخر ازدوجا حق بیمه پرادخت کند ودر هنگام بازنشستگی از یکجا(اصلی)استعفا دهد به مشکل برخورد نمی کند
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 26/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام در حال راه اندازی شرکتی هستم که میخواهم تعداد6نفراز پرسنل را بیمه نمایم.لطفا راهنمایی بفرمایید. 2.بیمه خویش فرما چه بیمه ای است. 3.ایا میتوانم به هرکدام از انان حق بیمه را داده تا خود را بیمه خویش فرمانمایند؟ 4.ایا از نظر قانونی صحیح می باشد؟
باسلام در حال راه اندازی شرکتی هستم که میخواهم تعداد6نفراز پرسنل را بیمه نمایم.لطفا راهنمایی بفرمایید. 2.بیمه خویش فرما چه بیمه ای است. 3.ایا میتوانم به هرکدام از انان حق بیمه را داده تا خود را بیمه خویش فرمانمایند؟ 4.ایا از نظر قانونی صحیح می باشد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 16/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام , احتراما نظربه کسادبودن درآمد شرکت ما وبه پایان رسیدن قرارداد یکساله بادوکارمندشرکت به آنها اعلام نمودیم درصورتیکه موافق پایه حقوق حداقل سال 96 باشند . مجدا با آنها قراردادرا تمدید میکنیم . و قبول نموده اند حال لیست بیمه را برای اسفند 95 وفروردین 96 چگونه ارسال کنیم که شامل جریمه نشویم . پایه حقوق فعلیشان سیزده میلیون ریال است . باتشکر
باسلام , احتراما نظربه کسادبودن درآمد شرکت ما وبه پایان رسیدن قرارداد یکساله بادوکارمندشرکت به آنها اعلام نمودیم درصورتیکه موافق پایه حقوق حداقل سال 96 باشند . مجدا با آنها قراردادرا تمدید میکنیم . و قبول نموده اند حال لیست بیمه را برای اسفند 95 وفروردین 96 چگونه ارسال کنیم که شامل جریمه نشویم . پایه حقوق فعلیشان سیزده میلیون ریال است . باتشکر
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 05/01/1396        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید در یه شرکت پیمانکاری ذخیره مالیات برای سال 89 گرفته شده و زمانی که مالیات قطعی می شده و پیمانکار از کارفرما پول می گرفته و مالیات پرداخت می شده چه ثبتی در حسابداری می خورد؟ حالا اگر کارفرما پول نده پیمانکار هم پول نداره مالیات رو پرداخت کنه با توجه به اینکه مالیات هم قطعی شده توی ثبت حسابداری من باید چه ثبتی بزنم؟ خواهشمندم به سوال من پاسخ دهید
با عرض سلام و خسته نباشید در یه شرکت پیمانکاری ذخیره مالیات برای سال 89 گرفته شده و زمانی که مالیات قطعی می شده و پیمانکار از کارفرما پول می گرفته و مالیات پرداخت می شده چه ثبتی در حسابداری می خورد؟ حالا اگر کارفرما پول نده پیمانکار هم پول نداره مالیات رو پرداخت کنه با توجه به اینکه مالیات هم قطعی شده توی ثبت حسابداری من باید چه ثبتی بزنم؟ خواهشمندم به سوال من پاسخ دهید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/10/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام ببخشید مزاحم شما میشم . پدر من مدتها قبل اقدام به ثبت یک شرکت با مسئولیت محدود نمود و توسط آن شرکت اقدام به فعایت نمود. بعد از چند سال شرکت دچار ورشکستگی گردیدو تاحدود 12 سال پیش تا کنون شرکت بعلت ورشکستگی هیچگونه فعایتی نداشته و این در حالی بود که پدر بنده به دارایی و سازمانهای دیگر اعلام ورشکستگی ویا اعلام عدم کارکرد نکرد ( نکرد ). اسم من و خواهرم بعنوان شرکا در اساسنامه این شرکت هست و پدرم سمت مدیر عامل داشت. پدرم چند سال پیش فوت میکنند و حالا وزارت دارایی که بابت دوران فعالیت شرکت مالیات از شرکت طلبکار هست میخواهد مطالبات خود را اخذ کند و به همین منظور احضار نامه از طریق اجراییات دارایی برایمان فرستاده . سئوال اینجاست آیا اساسا با توجه به فوت پدرم وزارت دارایی حق چنین کاری را دارد ؟ توضیح اینکه از پدرم بعداز فوتشان یک خانه به ارث رسید که مالیاتش را دادیم و به نام من و خواهرم شده است .ممنون از زحمات شما.
سلام ببخشید مزاحم شما میشم . پدر من مدتها قبل اقدام به ثبت یک شرکت با مسئولیت محدود نمود و توسط آن شرکت اقدام به فعایت نمود. بعد از چند سال شرکت دچار ورشکستگی گردیدو تاحدود 12 سال پیش تا کنون شرکت بعلت ورشکستگی هیچگونه فعایتی نداشته و این در حالی بود که پدر بنده به دارایی و سازمانهای دیگر اعلام ورشکستگی ویا اعلام عدم کارکرد نکرد ( نکرد ). اسم من و خواهرم بعنوان شرکا در اساسنامه این شرکت هست و پدرم سمت مدیر عامل داشت. پدرم چند سال پیش فوت میکنند و حالا وزارت دارایی که بابت دوران فعالیت شرکت مالیات از شرکت طلبکار هست میخواهد مطالبات خود را اخذ کند و به همین منظور احضار نامه از طریق اجراییات دارایی برایمان فرستاده . سئوال اینجاست آیا اساسا با توجه به فوت پدرم وزارت دارایی حق چنین کاری را دارد ؟ توضیح اینکه از پدرم بعداز فوتشان یک خانه به ارث رسید که مالیاتش را دادیم و به نام من و خواهرم شده است .ممنون از زحمات شما.
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 20/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام می خواهم یک شراکت نامه محضری آماده کنم ، در این ضمینه نیاز به کمک دارم.
با سلام می خواهم یک شراکت نامه محضری آماده کنم ، در این ضمینه نیاز به کمک دارم.
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 24/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من سال 88 شرکتی با مسئولیت محدود ثبت کردم و آدرس خونمون رو به عنوان آدرس دفتر مرکزی وارد کردم و البته تا ابن لحظه شرکت هم غیرفعال بوده با جستجو در اینترنت این مطلب زیر رو پیدا کردم می خواستم ببینم شما این مطلب رو تایید می فرمایید یا خیر ؟ " داشتن یک آدرس - دفتر مرکزی شرکت- اجباریه . اما میتونید آدرس خونتون رو بدید. اما توجه داشته باشید که بعدا برای دارایی سند مالکیت یا اجاره نامه این محل رو میخوان ! . سند مالکیت یا اجاره نامه هم باید بنام شرکت باشه نه شخص ! . یعنی خونتون رو باید بنام شرکت بزنید- هزینه انتقال- و بعد از انحلال شرکت 20 درصدشو مالیات بدین و یا خونتون رو به شرکت اجاره بدین و سر سال یه مبلغ سرسام آور مالیات بر اجاره براتون بیاد" "شرکت مسئولیت محدود هم همون قضایای اجاره نامه/سند مالکیت آدرسو داره ... نرید ثبت کنید و دنبال دارایی هم نرید ، بعد 3-4 سال 50 میلیون مالیات براتون ببندن . الان بیش از 1 تومن مالیات معوقه ممنوع الخروج میکننا ... دیگه مثل سابق نیست زن و شوهر شرکت بزنن ، آدرس خونشونم بدن به عنوان آدرس دفتر مرکزی . " بنده سال 89 به اداره دارایی مراجعه کردم و عدم فعالبتم رو اعلام کردم . لطفا پاسخ بدین این مسئله منو خیلی نگران کرده ..
سلام من سال 88 شرکتی با مسئولیت محدود ثبت کردم و آدرس خونمون رو به عنوان آدرس دفتر مرکزی وارد کردم و البته تا ابن لحظه شرکت هم غیرفعال بوده با جستجو در اینترنت این مطلب زیر رو پیدا کردم می خواستم ببینم شما این مطلب رو تایید می فرمایید یا خیر ؟ " داشتن یک آدرس - دفتر مرکزی شرکت- اجباریه . اما میتونید آدرس خونتون رو بدید. اما توجه داشته باشید که بعدا برای دارایی سند مالکیت یا اجاره نامه این محل رو میخوان ! . سند مالکیت یا اجاره نامه هم باید بنام شرکت باشه نه شخص ! . یعنی خونتون رو باید بنام شرکت بزنید- هزینه انتقال- و بعد از انحلال شرکت 20 درصدشو مالیات بدین و یا خونتون رو به شرکت اجاره بدین و سر سال یه مبلغ سرسام آور مالیات بر اجاره براتون بیاد" "شرکت مسئولیت محدود هم همون قضایای اجاره نامه/سند مالکیت آدرسو داره ... نرید ثبت کنید و دنبال دارایی هم نرید ، بعد 3-4 سال 50 میلیون مالیات براتون ببندن . الان بیش از 1 تومن مالیات معوقه ممنوع الخروج میکننا ... دیگه مثل سابق نیست زن و شوهر شرکت بزنن ، آدرس خونشونم بدن به عنوان آدرس دفتر مرکزی . " بنده سال 89 به اداره دارایی مراجعه کردم و عدم فعالبتم رو اعلام کردم . لطفا پاسخ بدین این مسئله منو خیلی نگران کرده ..
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 20/03/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام- لطفآ در مورد حسابداری پیمانکاری و ثبت اسناد مربوطه راهنمایی فرمائید.با سپاس
داریوش ثابت
داریوش ثابت
تاریخ ثبت: 10/09/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  112  111  110  109  108  107  106  105  104  103  102  101  100  99  98  97  96  95  94  93  92  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )