فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام آیا قضات می توانند همزمان عضو هیأت علمی دانشگاههای دولتی یا غیر انتفاعی و آزاد باشند؟ در صورت مثبت بودن جواب، آیا می توانند از هر دو دستگاه حقوق دریافت نمایند؟
با سلام آیا قضات می توانند همزمان عضو هیأت علمی دانشگاههای دولتی یا غیر انتفاعی و آزاد باشند؟ در صورت مثبت بودن جواب، آیا می توانند از هر دو دستگاه حقوق دریافت نمایند؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض خسته نباشید میدانیم طبق قانون کار در صورت عدم پرداخت حقوق کارگر از طرف کارفرمای خود کارفرمای اصلی میتواند مبالغ بستانکاری را از محل مطالبات و تضمین های پیمانکار برابر با رای صادره از مراجع صالحه پرداخت کند.در پیمانی که کارفرمای اصلی دولت است(مثلا وزارت مسکن)ایا این کارفرما میتواند ادعای طلب از پیمانکار نموده و طلب کارگر را پرداخت ننماید؟ایا دیون کارگر که ممتازه میباشد ارجح به سایر دیون حتی دولت نیست؟در اینصورت تکلیف کارگر جهت دریافت مطالباتش چیست
با سلام و عرض خسته نباشید میدانیم طبق قانون کار در صورت عدم پرداخت حقوق کارگر از طرف کارفرمای خود کارفرمای اصلی میتواند مبالغ بستانکاری را از محل مطالبات و تضمین های پیمانکار برابر با رای صادره از مراجع صالحه پرداخت کند.در پیمانی که کارفرمای اصلی دولت است(مثلا وزارت مسکن)ایا این کارفرما میتواند ادعای طلب از پیمانکار نموده و طلب کارگر را پرداخت ننماید؟ایا دیون کارگر که ممتازه میباشد ارجح به سایر دیون حتی دولت نیست؟در اینصورت تکلیف کارگر جهت دریافت مطالباتش چیست
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ پسری 24 ساله هستم فوق دیپلم 4 سال است پیش دکتر داندانپزشک به عنوان منشی ودستیار کار میکنم حقوق اولیه 50000 تومان بود حالا 150000 تومان میگیرم علیرغم درخواست مکرر برایم بیمه رد نمیکند ایا میتوانم ازوی شکایت کنم؟
پسری 24 ساله هستم فوق دیپلم 4 سال است پیش دکتر داندانپزشک به عنوان منشی ودستیار کار میکنم حقوق اولیه 50000 تومان بود حالا 150000 تومان میگیرم علیرغم درخواست مکرر برایم بیمه رد نمیکند ایا میتوانم ازوی شکایت کنم؟
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 03/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید ، آیا مبلغ حق جذب و سایر در محاسبه عیدی و پاداش کارگران (قانون کار) باید محاسبه شود یا خیر ؟ ممنون
با سلام و خسته نباشید ، آیا مبلغ حق جذب و سایر در محاسبه عیدی و پاداش کارگران (قانون کار) باید محاسبه شود یا خیر ؟ ممنون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 14/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ آیا عددی که از سال قبل بعنوان مانده بانک به تراز افتتاحیه سال جدید منتقل می شود باید در پرینت بانکی نیز موجود باشد
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 20/04/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من در ازانس هواپیمایی کارمیکنم که سال گذشته بعلت عدم مدارک مربوط به حسابداری علی الرس شده(شرکتی که برای آژانس اظهار نامه و مدارک سوری درست کرده بود)اما امسال بعد از خرید نرم افزار من ثبت کلیه وقایع راثبت کردم ولی در پایان سال 93 هزینه حقوق-هزینه بیمه-و هزینه های دیگر از درآمد حاصله خیلی بیشتر است در سود و زیان بدین صورت است کلیه هزینه ها 1.402.312.116 ریال و درآمد 427.208.815 ریال. ما زیان زیادی داریم آیا این مشگل ساز نیست در دارایی .شما به احتمال زیاد میدانید ما آژانسهای هواپیمایی واسط بین شرکتها هواپیمایی و مسافران هستیم و مابتفاوت درآمد ما محاسبه میشود
سلام من در ازانس هواپیمایی کارمیکنم که سال گذشته بعلت عدم مدارک مربوط به حسابداری علی الرس شده(شرکتی که برای آژانس اظهار نامه و مدارک سوری درست کرده بود)اما امسال بعد از خرید نرم افزار من ثبت کلیه وقایع راثبت کردم ولی در پایان سال 93 هزینه حقوق-هزینه بیمه-و هزینه های دیگر از درآمد حاصله خیلی بیشتر است در سود و زیان بدین صورت است کلیه هزینه ها 1.402.312.116 ریال و درآمد 427.208.815 ریال. ما زیان زیادی داریم آیا این مشگل ساز نیست در دارایی .شما به احتمال زیاد میدانید ما آژانسهای هواپیمایی واسط بین شرکتها هواپیمایی و مسافران هستیم و مابتفاوت درآمد ما محاسبه میشود
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 23/04/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام برای اینکه بتونم بازاریابی برای محصولات چرم رو انجام بدم چه کمکی می تونید به من بکنید؟
علی روزی طلب
علی روزی طلب
تاریخ ثبت: 15/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام میخواستم بدونم پرداخت بازنشستگی تو تامین اجتماعی به چه روالی هستش کسی که الان 62 سالشه و 15 سال سابقه بیمه اونم رانندگی اتوبوس داره واقعا در زمان اعلام بازنشستگی حقش ماهی 280 هزار تومنه ؟ ممنون
با سلام میخواستم بدونم پرداخت بازنشستگی تو تامین اجتماعی به چه روالی هستش کسی که الان 62 سالشه و 15 سال سابقه بیمه اونم رانندگی اتوبوس داره واقعا در زمان اعلام بازنشستگی حقش ماهی 280 هزار تومنه ؟ ممنون
سعید شمس ایلی
سعید شمس ایلی
تاریخ ثبت: 02/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ شخصی دارای سند مالکیت رسمی زمینی میباشد و قبلا از کل زمین خلع ید کرده است حال می خواهد علیه اشخاصی که در ان مستحدثات دارند دعوای قلع و قمع بنا مطرح کند ایا علیه هر شخصی میبایست جداگانه طرح دعوا کند عنوان خواسته چه میباشد دعوی مالی است یا غیر مالی ؟مستندات و مواد قانونی قلع و قمع بنا کدام هستند ایا با توجه به اینکه قبلا از کل زمین خلع ید شده طرح دعوای مجدد خلع ید علیه متصرفین لزومی دارد یا خیر ؟
شخصی دارای سند مالکیت رسمی زمینی میباشد و قبلا از کل زمین خلع ید کرده است حال می خواهد علیه اشخاصی که در ان مستحدثات دارند دعوای قلع و قمع بنا مطرح کند ایا علیه هر شخصی میبایست جداگانه طرح دعوا کند عنوان خواسته چه میباشد دعوی مالی است یا غیر مالی ؟مستندات و مواد قانونی قلع و قمع بنا کدام هستند ایا با توجه به اینکه قبلا از کل زمین خلع ید شده طرح دعوای مجدد خلع ید علیه متصرفین لزومی دارد یا خیر ؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 31/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید من در شرکتی به مدت 4 سال کار می کردم و اکنون بعلت ادامه تحصیل می خواهم استعفا دهم لطفا مرا راهنمایی کنید چگونه می توانم از بیمه بیکاری در صورت استعفا دادن استفاده نمایم. با تشکر
با سلام و خسته نباشید من در شرکتی به مدت 4 سال کار می کردم و اکنون بعلت ادامه تحصیل می خواهم استعفا دهم لطفا مرا راهنمایی کنید چگونه می توانم از بیمه بیکاری در صورت استعفا دادن استفاده نمایم. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 13/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ آیا برای گرفتن وام مسکن روستایی حتما سند باید در رهن بانک برود؟ در صورتی که بانک تاکید بر گرفتن سند داشته باشد و دو قسط وام گرفته شده باشد باید چکار کرد؟ با تشکر
آیا برای گرفتن وام مسکن روستایی حتما سند باید در رهن بانک برود؟ در صورتی که بانک تاکید بر گرفتن سند داشته باشد و دو قسط وام گرفته شده باشد باید چکار کرد؟ با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 27/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام در رابطه با سهام خزانه که در برخی کشورها رایج است و به ان سود سهمی تعلق میگیرد سوال داشتم که ثبت هعلام و دادن سود سهمی به سهام خزانه به چه شکل است؟
سلام در رابطه با سهام خزانه که در برخی کشورها رایج است و به ان سود سهمی تعلق میگیرد سوال داشتم که ثبت هعلام و دادن سود سهمی به سهام خزانه به چه شکل است؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 16/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ نحوه ثبت سند زدن شرکت پیمانکاری کلا و خلاصه وار بهم توضیح دهید.
معصومه جوانبخت
معصومه جوانبخت
تاریخ ثبت: 23/04/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام، در صورت فوت یکی از شرکای شرکت سهامی خاصل، جهت نقل و انتقال سهام شخص فوت شده و سایر شرکا و ارسال صورت جلسه تغییرات چه مراحلی باید طی شود؟ متشکرم
با سلام، در صورت فوت یکی از شرکای شرکت سهامی خاصل، جهت نقل و انتقال سهام شخص فوت شده و سایر شرکا و ارسال صورت جلسه تغییرات چه مراحلی باید طی شود؟ متشکرم
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 11/11/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ چرا در ایران صورت جریان وجوه نقد پنج فعالیت دارد ولی در حسابداری بین المللی سه فعالیت دارد ؟
چرا در ایران صورت جریان وجوه نقد پنج فعالیت دارد ولی در حسابداری بین المللی سه فعالیت دارد ؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 09/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام--بنده متوجه شدم که بدلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج شدم.در این زمینه مشاوره میخواستم. ممنون
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 30/06/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده یکی ار کارشناسان سیستم بانکی هستم به تازگی به دنبال پیاده سازی مدل تعالی منابع انسانی در سازمان ما واحد مشارکت و ارتباطات کارکنان تعریف شده با توجه به هدف اصلی این واحد مبنی بر توسعه روابط سالم سازمان خواهشمند است در مورد شیوه های نوین این امر راهنمایی فرمایید . با تشکر
با سلام بنده یکی ار کارشناسان سیستم بانکی هستم به تازگی به دنبال پیاده سازی مدل تعالی منابع انسانی در سازمان ما واحد مشارکت و ارتباطات کارکنان تعریف شده با توجه به هدف اصلی این واحد مبنی بر توسعه روابط سالم سازمان خواهشمند است در مورد شیوه های نوین این امر راهنمایی فرمایید . با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام. با تشکر از پاسخ های پیشین شما ما قصد ثبت شرکت داده پردازی داشتیم که پس از تکمیل مراحل، درخواست ما رد شد و دلایل آن اینگونه بود: « موضوع نیاز به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد » اما ذکر نشده که کدام موضوع. ما پنج موضوع را انتخاب کرده بودیم. 1- تولید و ارائه رایانه 2- مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیکی، شبکه داده‌ها 3- موضوعات مربوط به تجارت الکترونیک 4- خدمات اینترنت (ISP) ، توزیع اینترنت (ISDP) ، خدمات انتقال داده ها (PAP) 5- خدمات انتقال داده از طریق ماهواره (SAP) سوال ما این است کدام این موضوعات نیاز به مجوز دارند؟ مجوز باید از کجا و چگونه اخذ شود؟ طراحی سایت و ارائه هاست و دامین به کدام مورد مربوط میشود؟ باتشکر و عذر خواهی بابت طولانی بودن.
سلام. با تشکر از پاسخ های پیشین شما ما قصد ثبت شرکت داده پردازی داشتیم که پس از تکمیل مراحل، درخواست ما رد شد و دلایل آن اینگونه بود: « موضوع نیاز به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد » اما ذکر نشده که کدام موضوع. ما پنج موضوع را انتخاب کرده بودیم. 1- تولید و ارائه رایانه 2- مشاوره و نظارت بر اجرای طرح‌های انفورماتیکی، شبکه داده‌ها 3- موضوعات مربوط به تجارت الکترونیک 4- خدمات اینترنت (ISP) ، توزیع اینترنت (ISDP) ، خدمات انتقال داده ها (PAP) 5- خدمات انتقال داده از طریق ماهواره (SAP) سوال ما این است کدام این موضوعات نیاز به مجوز دارند؟ مجوز باید از کجا و چگونه اخذ شود؟ طراحی سایت و ارائه هاست و دامین به کدام مورد مربوط میشود؟ باتشکر و عذر خواهی بابت طولانی بودن.
علی روزی طلب
علی روزی طلب
تاریخ ثبت: 26/08/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام آیا حق سنوات مانند پرداخت ذخیره مر خصی مشمول مالیات می باشد یا خیر؟
سلام آیا حق سنوات مانند پرداخت ذخیره مر خصی مشمول مالیات می باشد یا خیر؟
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 24/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ ضمن عرض سلام و خسته نباشی آیا جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود میتوان آدرس منزل را برای فعالیت شرکت در نظر گرفت؟ البته توضیح اینکه شرکت در ابتدای شروع به کار فعالیت زیادی نخواهد داشت و به مرور زمان با توجه به اخذ پروژه و نیاز به دفتر کار و جذب نیرو یک دفتر کار با مجوز اداری در نظر خواهد گرفت. پیشاپیش از مساعدت جنابعالی کمال سپاس و امتنان را دارم.
ضمن عرض سلام و خسته نباشی آیا جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود میتوان آدرس منزل را برای فعالیت شرکت در نظر گرفت؟ البته توضیح اینکه شرکت در ابتدای شروع به کار فعالیت زیادی نخواهد داشت و به مرور زمان با توجه به اخذ پروژه و نیاز به دفتر کار و جذب نیرو یک دفتر کار با مجوز اداری در نظر خواهد گرفت. پیشاپیش از مساعدت جنابعالی کمال سپاس و امتنان را دارم.
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 06/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام وخسته نباشید اگر کارمندی از واحد امور مالی یک سازمان دولتی جهت پیگیری پیش پرداختهای سنواتی به ماموریت اعزام شود آیا می توان از حق الزحمه یا حق ماموریت نامبرده به استناد بند 6 ماده 91 مالیات کسر نکرد؟
با عرض سلام وخسته نباشید اگر کارمندی از واحد امور مالی یک سازمان دولتی جهت پیگیری پیش پرداختهای سنواتی به ماموریت اعزام شود آیا می توان از حق الزحمه یا حق ماموریت نامبرده به استناد بند 6 ماده 91 مالیات کسر نکرد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 03/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام،بنده به تازگی مجوز یک شرکت مسافرتی،گردشگری (بند ب )را بصورت وکالتی خریداری نموده ام وچون هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه نداشتم در مورد کسبدرامد دچار مشکل شده ام بطوری که حتی اجاره مکان را هم نمی توانم کسب کنم .از طرفی دیگر با مشکل قرارداد با کارمندان نیز دچار مشکل هستم بطوریکه این کارکنان برای فرد قبلی بصورت پورسانت کار میکردنند و قرار است با بنده هم پورسانتی کار کنند .مشکل اینجااست که فرم مناسب برای قرارداد پورسانت ندارم واز طرفی نگران زائل شدن حق کارکنان هستم ولی باتوجه به عدم درامدم نمیتوانم به انها حقوق ثابت وبیمه بدهم. درخواستم از شما این است که فرم قراداد مناسب پورسانت در اختیارم قرار بدهید وهمچنین اگر ایگونه قراردادها مشکل حقوقی دارد چه نوع قراردادی را پیشنهاد میکنید. از لطف شما ممنون
با عرض سلام،بنده به تازگی مجوز یک شرکت مسافرتی،گردشگری (بند ب )را بصورت وکالتی خریداری نموده ام وچون هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه نداشتم در مورد کسبدرامد دچار مشکل شده ام بطوری که حتی اجاره مکان را هم نمی توانم کسب کنم .از طرفی دیگر با مشکل قرارداد با کارمندان نیز دچار مشکل هستم بطوریکه این کارکنان برای فرد قبلی بصورت پورسانت کار میکردنند و قرار است با بنده هم پورسانتی کار کنند .مشکل اینجااست که فرم مناسب برای قرارداد پورسانت ندارم واز طرفی نگران زائل شدن حق کارکنان هستم ولی باتوجه به عدم درامدم نمیتوانم به انها حقوق ثابت وبیمه بدهم. درخواستم از شما این است که فرم قراداد مناسب پورسانت در اختیارم قرار بدهید وهمچنین اگر ایگونه قراردادها مشکل حقوقی دارد چه نوع قراردادی را پیشنهاد میکنید. از لطف شما ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 29/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام چطور می توان جلوی وصول یک چک را گرفت ؟ بدون اینکه چک برگشت بخورد . ممنون از لطفتون
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 29/09/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  117  116  115  114  113  112  111  110  109  108  107  106  105  104  103  102  101  100  99  98  97  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )