فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید من و همسرم که مدرک لیسانس حسابداری و مهندسی کامپیوتر داریم قصد ثبت یک شرکت در حوزه مالی، حسابداری و خدمات رایانه و ISP را داریم. به نظر شما ما چه نوع شرکتی را باید ثبت کنیم؟(سهامی خاص- مسئولیت محدود- تضامنی - تعاونی و ... ؟) . آیا می توانیم شرکت دانش بنیان را ثبت کنیم و بهترین گزینه برای ما چیست؟ تا حدودی از قوانین آگاه هستم ولی می خواهم شرکتی ثبت کنم که زیاد درگیر قوانین بعضا دست و پاگیر اداری و مالیاتی نشویم چون تازه مار هستیم و با منبع مالی محدود. در ضمن ما 4 سال هست که در همین زمینه ولی به صورت شغل آزاد و نه شرکت فعالیت داریم و در جایی هم استخدان نیستیم؟ با تشکر
با سلام و خسته نباشید من و همسرم که مدرک لیسانس حسابداری و مهندسی کامپیوتر داریم قصد ثبت یک شرکت در حوزه مالی، حسابداری و خدمات رایانه و ISP را داریم. به نظر شما ما چه نوع شرکتی را باید ثبت کنیم؟(سهامی خاص- مسئولیت محدود- تضامنی - تعاونی و ... ؟) . آیا می توانیم شرکت دانش بنیان را ثبت کنیم و بهترین گزینه برای ما چیست؟ تا حدودی از قوانین آگاه هستم ولی می خواهم شرکتی ثبت کنم که زیاد درگیر قوانین بعضا دست و پاگیر اداری و مالیاتی نشویم چون تازه مار هستیم و با منبع مالی محدود. در ضمن ما 4 سال هست که در همین زمینه ولی به صورت شغل آزاد و نه شرکت فعالیت داریم و در جایی هم استخدان نیستیم؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 14/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ در مورد استخدام نیروهای پیمانکاری به صورت حجمی در وزارت دفاع سئوال داشتم و برای پیگیری به کدام ارگان باید مراجعه کرد اصلاً پیگیری این گونه موارد بعد از اعلام رئیس جمهور که ارگان های دولتی تا 15 بهمن 1390 مهلت دارن تا قطع رابطه با این گونه نیروها نمایند و در صورت لزوم به استخدام همان ارگان شوند آیا فایده ای دارد یا نه؟ لطفاً مرا راهنمائی کنید با شتکر
در مورد استخدام نیروهای پیمانکاری به صورت حجمی در وزارت دفاع سئوال داشتم و برای پیگیری به کدام ارگان باید مراجعه کرد اصلاً پیگیری این گونه موارد بعد از اعلام رئیس جمهور که ارگان های دولتی تا 15 بهمن 1390 مهلت دارن تا قطع رابطه با این گونه نیروها نمایند و در صورت لزوم به استخدام همان ارگان شوند آیا فایده ای دارد یا نه؟ لطفاً مرا راهنمائی کنید با شتکر
علی اکبر جلیلوند
علی اکبر جلیلوند
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید بنده میخواهم ازمون استخدامی شرکت کنم اگه امکان داره کتابهای خوبی درزمینه حسابداری مالی وحسابداری صنعتی وحسابرسی به من معرفی کنید ضمنامن لیسانس حسابداری هستم.
سلام خسته نباشید بنده میخواهم ازمون استخدامی شرکت کنم اگه امکان داره کتابهای خوبی درزمینه حسابداری مالی وحسابداری صنعتی وحسابرسی به من معرفی کنید ضمنامن لیسانس حسابداری هستم.
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 27/03/1391        آخرین مشاهده: 27/03/1405

مشاوره/ با سلام میخواستم در مورد درصد مالیات بر درآمدمستقیم اشخاص حقوقی بدونم ؟ 25% سود ابرازی برای همه یکسان نیست مثلا شرکتهای تولیدی به شرط قبولی دفاتر 14% مالیات پرداخت میکنند . اطلاعات جامع شرکتها را در این مورد از چه منبعی بگیرم . با تشکر
با سلام میخواستم در مورد درصد مالیات بر درآمدمستقیم اشخاص حقوقی بدونم ؟ 25% سود ابرازی برای همه یکسان نیست مثلا شرکتهای تولیدی به شرط قبولی دفاتر 14% مالیات پرداخت میکنند . اطلاعات جامع شرکتها را در این مورد از چه منبعی بگیرم . با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام - شرکتی که نامه عدم فعالیت به دارایی داده اگه لیست حقوق رد کنه آیا اون نامه از اعتبار می افته؟ (لیست حقوق برای نگهبان/پرسنل اداری/پرسنل تولید)
سلام - شرکتی که نامه عدم فعالیت به دارایی داده اگه لیست حقوق رد کنه آیا اون نامه از اعتبار می افته؟ (لیست حقوق برای نگهبان/پرسنل اداری/پرسنل تولید)
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 23/06/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید دانشجوی ارشد بازرگانی داخلی هستم ترم آخر هنوز نتونستم موضوع پایان نامه پیدا کنم ولی دوست دارم راجع به تاثیر آمیخته های بازاریابی بر تمایل به مصرف کالایی باشه اگه موضوع بهتری پیشنهاد دارید ممنون میشم وگرنه راهنمایی بفرمایید که این موضوع جای کار داره یا نه و یا در مورد چه کالاهایی میتونم کار کنم ضمنا" ساکن سیرجان هستم که شاید بشه در مورد پسته کارهایی کرد ممنون میشم اگعه راهنماییم کنید
سلام خسته نباشید دانشجوی ارشد بازرگانی داخلی هستم ترم آخر هنوز نتونستم موضوع پایان نامه پیدا کنم ولی دوست دارم راجع به تاثیر آمیخته های بازاریابی بر تمایل به مصرف کالایی باشه اگه موضوع بهتری پیشنهاد دارید ممنون میشم وگرنه راهنمایی بفرمایید که این موضوع جای کار داره یا نه و یا در مورد چه کالاهایی میتونم کار کنم ضمنا" ساکن سیرجان هستم که شاید بشه در مورد پسته کارهایی کرد ممنون میشم اگعه راهنماییم کنید
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 31/02/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ سلام آیا سازمانها و شرکت ها می توانند از محل مالیات بر ارزش افزوده خود جهت ترویج ورزش و اختصاص آن به ورزش کارکنانشان استفاده نمایند؟ با تشکر
سلام آیا سازمانها و شرکت ها می توانند از محل مالیات بر ارزش افزوده خود جهت ترویج ورزش و اختصاص آن به ورزش کارکنانشان استفاده نمایند؟ با تشکر
رضا طالعی فر
رضا طالعی فر
تاریخ ثبت: 19/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام،واقعاً خسته نباشید،من لیسانس حسابداری دارم و در یک شرکت بازرگانی مشغول به کار هستم ،میخواستم کتاب حسابداری معرفی کنید که بیشتر به کارم میاید یعنی همه چیزی یک حسابدار نیاز به آن داره توش باشه!هرچند تا باشه مشکلی نداره،من فقط میخوام یک حسابدار ساده نباشم و در رشته خودم پیشرفت کنم.با تشکر از شما،من منتظر پاسخ شما هستم.
سلام،واقعاً خسته نباشید،من لیسانس حسابداری دارم و در یک شرکت بازرگانی مشغول به کار هستم ،میخواستم کتاب حسابداری معرفی کنید که بیشتر به کارم میاید یعنی همه چیزی یک حسابدار نیاز به آن داره توش باشه!هرچند تا باشه مشکلی نداره،من فقط میخوام یک حسابدار ساده نباشم و در رشته خودم پیشرفت کنم.با تشکر از شما،من منتظر پاسخ شما هستم.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 02/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ salam aya SELF ASSESSMENT SYSTEM dar system maliate iran ejra mishavad?
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 24/11/1389        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام در صورتی که از شخص حقیقی خرید می کنیم که در فاکتورش ارزش افزوده را زده ولی کد اقتصادی را نزده آیا گرفتن کارت ملی و کد ملی او کافی است؟ با تشکر
با سلام در صورتی که از شخص حقیقی خرید می کنیم که در فاکتورش ارزش افزوده را زده ولی کد اقتصادی را نزده آیا گرفتن کارت ملی و کد ملی او کافی است؟ با تشکر
مصطفی عبدی
مصطفی عبدی
تاریخ ثبت: 11/06/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با تشکر از شما بواسطه راه اندازی و نگهداری چنین سایت مفید وارزشمندی و باامیدموفقیت روزافزون لطفا بفرمائید 1-پاداش هیئت مدیره مصوب مجامع عمومی شرکتها که از سود قابل تقسیم ملحوظ میگردد را میتوان بعنوان هزینه های جاری شرکت منظور نمود؟ 2-منظور از اعضاء موظف و غیر موظف هیئت مدیره چیست ؟
با تشکر از شما بواسطه راه اندازی و نگهداری چنین سایت مفید وارزشمندی و باامیدموفقیت روزافزون لطفا بفرمائید 1-پاداش هیئت مدیره مصوب مجامع عمومی شرکتها که از سود قابل تقسیم ملحوظ میگردد را میتوان بعنوان هزینه های جاری شرکت منظور نمود؟ 2-منظور از اعضاء موظف و غیر موظف هیئت مدیره چیست ؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/05/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام پدرمن با20سال سابقه درقسمت چانه زنی نانوا با45 سال سن چقدر لازم دارد تا باز نشسته شود
مازیار نخکوب
مازیار نخکوب
تاریخ ثبت: 03/10/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما می خواهم وام مسکن 20 میلیونی را به شخص دیگری واگذار کنم. اگر امکان دارد بفرمایید مراحل قانونی آن چیست و چه مدارکی نیاز است؟ با تشکر فراوان
با سلام خدمت شما می خواهم وام مسکن 20 میلیونی را به شخص دیگری واگذار کنم. اگر امکان دارد بفرمایید مراحل قانونی آن چیست و چه مدارکی نیاز است؟ با تشکر فراوان
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 01/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید ممنونم از سایت خوبتان یه سوال داشتم میخواستم ردهای شغلی حسابرسان را برام توضیح دهید (از کمک حسابرس تا اخرین رده شغلی ) میزان تحصیلاتشون سابقه کاری میزان تقریبی درامد و چه کنیم تایک حسابرس خوب بشیم خیلی ممنون
سلام و خسته نباشید ممنونم از سایت خوبتان یه سوال داشتم میخواستم ردهای شغلی حسابرسان را برام توضیح دهید (از کمک حسابرس تا اخرین رده شغلی ) میزان تحصیلاتشون سابقه کاری میزان تقریبی درامد و چه کنیم تایک حسابرس خوب بشیم خیلی ممنون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 01/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا به کارمند ساعتی (به عنوان بازاریاب )حق مسکن و خواربار تعلق می گیرد؟ چه آیتم هائی به وی تعلق می گیرد؟
با سلام آیا به کارمند ساعتی (به عنوان بازاریاب )حق مسکن و خواربار تعلق می گیرد؟ چه آیتم هائی به وی تعلق می گیرد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده در زمینه خرید و فروش موتور و ژنراتور از کشور های خارجی فعال هستم . می خواستم ازتون خواهش کنم اطلاعاتی راجع به دو سوال بفرمایید : 1- نرخی که باید با بازاریاب کار کنم چقدر است؟(با توجه به اینکه مبلغ دستگاه ها از 25 میلیون تومان به بالا می باشد) و اینکه هر بازاریاب می تواند در طی ماه در شرایط مساعد کاری3 تا 5 عدد دستگاه را به فروش برساند. 2-بنده به علت تمایل به گسترش سریع فروش می خواهم بازرایابان بیشتری بکار گیرم،چطور میشه بازاریاب بیشتری پیدا کرد؟( با آگهی دشوار است) راه دیگر ؟
با سلام بنده در زمینه خرید و فروش موتور و ژنراتور از کشور های خارجی فعال هستم . می خواستم ازتون خواهش کنم اطلاعاتی راجع به دو سوال بفرمایید : 1- نرخی که باید با بازاریاب کار کنم چقدر است؟(با توجه به اینکه مبلغ دستگاه ها از 25 میلیون تومان به بالا می باشد) و اینکه هر بازاریاب می تواند در طی ماه در شرایط مساعد کاری3 تا 5 عدد دستگاه را به فروش برساند. 2-بنده به علت تمایل به گسترش سریع فروش می خواهم بازرایابان بیشتری بکار گیرم،چطور میشه بازاریاب بیشتری پیدا کرد؟( با آگهی دشوار است) راه دیگر ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باعرض تبریک سال نو وخسته نباشید ، خواهشمند است در مورد محاسبه مالیات عیدی وپاداش پرسنلی که حقوق دریافتی آنها 25،000،000ریال در ماه میباشد توضیح بفرمایید که 10درصد محاسبه میشود یا بصورت دیگر؟ باتشکر از زحمات شما.
باعرض تبریک سال نو وخسته نباشید ، خواهشمند است در مورد محاسبه مالیات عیدی وپاداش پرسنلی که حقوق دریافتی آنها 25،000،000ریال در ماه میباشد توضیح بفرمایید که 10درصد محاسبه میشود یا بصورت دیگر؟ باتشکر از زحمات شما.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 07/01/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام من 52ساله ام سال 58 دیپلم گرفتم سال گذشته در ازمون سراسری دانشگاه شرکت کردم و در رشته حقوق دانشگاه پیام نور قبول شدم. به این رشته علاقه مندم ولی برای ادامه مشکلاتی زیادی دارم سال گذشته تعداد کمی از واحدهای درسی را پاس کردم خواهشم اینست با توجه به شرایط سنی اینجانب شما چه توصیه ای برای من دارید؟؟؟
با سلام من 52ساله ام سال 58 دیپلم گرفتم سال گذشته در ازمون سراسری دانشگاه شرکت کردم و در رشته حقوق دانشگاه پیام نور قبول شدم. به این رشته علاقه مندم ولی برای ادامه مشکلاتی زیادی دارم سال گذشته تعداد کمی از واحدهای درسی را پاس کردم خواهشم اینست با توجه به شرایط سنی اینجانب شما چه توصیه ای برای من دارید؟؟؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ کد خطای (40)در ارسال اظهار نامه به چه دلیل می باشد و نحوه رفع آن چیست ؟ با تشکر
کد خطای (40)در ارسال اظهار نامه به چه دلیل می باشد و نحوه رفع آن چیست ؟ با تشکر
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و سپاس از زحمات بی وقفه شما و همکاران محترمتان .. اینجانب پخش کننده کیف و کفش چرم هستم. متآسفانه در سال جاری چند تن از مشتریان ما چک بی محل صادر کرده اند. که فی الحال در مورد یکی از این موارد که مربوط به یکی از مغازه داران شهرستان است ، سوال دارم. محیط کار و اقامت این مغازه دار اجاره ای بوده و حالا چکهای ایشان یک به یک برگشت میخورد و کسی از محل سکونت فعلی اش اطلاعی ندارد. لطفآ مرا راهنمایی کنید که با این اوصاف آیا میتونم اقدانی کنم و ضمنآ در صورت امکان باید چگونه اقدام کنم. باتشکر
با سلام و سپاس از زحمات بی وقفه شما و همکاران محترمتان .. اینجانب پخش کننده کیف و کفش چرم هستم. متآسفانه در سال جاری چند تن از مشتریان ما چک بی محل صادر کرده اند. که فی الحال در مورد یکی از این موارد که مربوط به یکی از مغازه داران شهرستان است ، سوال دارم. محیط کار و اقامت این مغازه دار اجاره ای بوده و حالا چکهای ایشان یک به یک برگشت میخورد و کسی از محل سکونت فعلی اش اطلاعی ندارد. لطفآ مرا راهنمایی کنید که با این اوصاف آیا میتونم اقدانی کنم و ضمنآ در صورت امکان باید چگونه اقدام کنم. باتشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 21/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من مهندس کامپیوتر میباشم اگر شرکت یک نرم افزار مالی خریده باشد اما قرارداد پشتیبانی آنرا با شرکت تولید کننده نرم افزار نبسته باشد و بخواهد با من ببندد آیا منع قانونی دارد؟ با تشکر
با سلام من مهندس کامپیوتر میباشم اگر شرکت یک نرم افزار مالی خریده باشد اما قرارداد پشتیبانی آنرا با شرکت تولید کننده نرم افزار نبسته باشد و بخواهد با من ببندد آیا منع قانونی دارد؟ با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 05/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام نحوه ی محاسبه مرخصی استحقاقی افرادی که به صورت مزدساعتی کار میکنند توضیح دهید و به چه صورت می توانند در هر ماه از آن استفاده کنند آیا بابت زمانی که در مرخصی هستند ساعت کار برایشان محاسبه می شود یا مبلغی پول دریافت میکنند ؟
با سلام نحوه ی محاسبه مرخصی استحقاقی افرادی که به صورت مزدساعتی کار میکنند توضیح دهید و به چه صورت می توانند در هر ماه از آن استفاده کنند آیا بابت زمانی که در مرخصی هستند ساعت کار برایشان محاسبه می شود یا مبلغی پول دریافت میکنند ؟
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 03/08/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام من فوق دیپلم حسابداری وپشت کنکوری کارشناسی که اخرهمین هفته کنکوره هستم من سابقه کاری ندارم وهیج جا قبولم نمیکنن نمیدونید چقدرگشتم به نظرشماازکجاشروع کنم حتی حاضرشدم تو اژانس هواپیمایی بدون مزایا کار کنم بازم قبولم نکردن رفتم دوره های افیس هلو رو یاد گرفتم اماهمه جا سابقه کاری میخوان لطفا راهنماییم کنید حداقل 2سال دیگه که لیسانس گرفتم 2سال سابقه کار داشته باشم چیکار کنم کجاها وچطوری دنبال کار بگردم؟؟؟ با تشکر
باسلام من فوق دیپلم حسابداری وپشت کنکوری کارشناسی که اخرهمین هفته کنکوره هستم من سابقه کاری ندارم وهیج جا قبولم نمیکنن نمیدونید چقدرگشتم به نظرشماازکجاشروع کنم حتی حاضرشدم تو اژانس هواپیمایی بدون مزایا کار کنم بازم قبولم نکردن رفتم دوره های افیس هلو رو یاد گرفتم اماهمه جا سابقه کاری میخوان لطفا راهنماییم کنید حداقل 2سال دیگه که لیسانس گرفتم 2سال سابقه کار داشته باشم چیکار کنم کجاها وچطوری دنبال کار بگردم؟؟؟ با تشکر
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 01/06/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  107  106  105  104  103  102  101  100  99  98  97  96  95  94  93  92  91  90  89  88  87  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )