فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ باسلام دختری دارم 5 ساله که مدام سر هر حرفی گریه میکند و اصلا به حرف گوش نمیکند چه کار کنم که بهتر شود
سارا حسین پور ادی وند
سارا حسین پور ادی وند
تاریخ ثبت: 17/11/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفآ نحوه ثبت سند مالیات عملکرد نقل و انتقال سهام(4%) را در دفاتر انتقال دهنده را بفرمائید. با تشکر
با سلام لطفآ نحوه ثبت سند مالیات عملکرد نقل و انتقال سهام(4%) را در دفاتر انتقال دهنده را بفرمائید. با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 27/10/1392        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام. بعد از 9 ماه که از عروسیم گذشته ، متئجه شدم که همسرم تیروئید داره ولی قبل از ازدواج چیزی بهم نگفته . حالا آیا مهریه را باز بهش بدهنکارم؟ آیا بدلیل اینکه بیماری را بهم نگفته اند میتوانم تقاضای فسخ نکاح بدون پرداخت مهریه بکنم؟
با سلام. بعد از 9 ماه که از عروسیم گذشته ، متئجه شدم که همسرم تیروئید داره ولی قبل از ازدواج چیزی بهم نگفته . حالا آیا مهریه را باز بهش بدهنکارم؟ آیا بدلیل اینکه بیماری را بهم نگفته اند میتوانم تقاضای فسخ نکاح بدون پرداخت مهریه بکنم؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 01/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام اگر شخصی بدون دانش فنی بخواهد سرمایه لازم برای احداث یک کارخانه را تامین کند میزان نسبت سود سهام در شرکت چگونه تعریف میشود ؟ صاحب دانش فنی چند درصد از سهام را میتواند مطالبه کند ؟ نسبت سرمایه به کار حدودا چقدر است ؟ ممنون
سلام اگر شخصی بدون دانش فنی بخواهد سرمایه لازم برای احداث یک کارخانه را تامین کند میزان نسبت سود سهام در شرکت چگونه تعریف میشود ؟ صاحب دانش فنی چند درصد از سهام را میتواند مطالبه کند ؟ نسبت سرمایه به کار حدودا چقدر است ؟ ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 31/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید بنده سال گذشه باغی رو به به شخصی فروختم تلفن باغ که به نام بنده بود در قولنامه باغ ذکر شد که از ان تاریخ به خریدار واگذار میشود ولی تا امروز تلفن به نام بنده است چن روز پیش از مخابرات تماس گرفتن که تلفن 7 میلیون تومان بدهی دارد و مخابرات من را طرف حساب میدونه بعد اینکه با خریدار باغ تماس گرفتم معلوم شد کارگر باغ تماس خارج از کشور داشته حالا میخوام بدونم اگه کارگر نتونه بدهی تلفن رو بدهد چه میشود چه کسی در حقیقت مسئول پرداخت بدهی تلفن است من که تلفن به ناممه یا خریداری که تلفن در باغ ایشان بوده و کارگر ایشان تماس داشته؟توروخدا قشنگ راهنمائیم کنیم دارم سکته میکنم ممنونم
با سلام و خسته نباشید بنده سال گذشه باغی رو به به شخصی فروختم تلفن باغ که به نام بنده بود در قولنامه باغ ذکر شد که از ان تاریخ به خریدار واگذار میشود ولی تا امروز تلفن به نام بنده است چن روز پیش از مخابرات تماس گرفتن که تلفن 7 میلیون تومان بدهی دارد و مخابرات من را طرف حساب میدونه بعد اینکه با خریدار باغ تماس گرفتم معلوم شد کارگر باغ تماس خارج از کشور داشته حالا میخوام بدونم اگه کارگر نتونه بدهی تلفن رو بدهد چه میشود چه کسی در حقیقت مسئول پرداخت بدهی تلفن است من که تلفن به ناممه یا خریداری که تلفن در باغ ایشان بوده و کارگر ایشان تماس داشته؟توروخدا قشنگ راهنمائیم کنیم دارم سکته میکنم ممنونم
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 04/12/1392        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید.اصل تهاتر یعنی چیست.لطفا" با ذکر مثال
با سلام و خسته نباشید.اصل تهاتر یعنی چیست.لطفا" با ذکر مثال
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 10/08/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام باتوجه به روزهای پایانی تهیه اظهارنامه مالیاتی ،بنده همکاری خودم راجهت تهیه وتنظیم اظهارنامه مالیاتی اعلام می نمایم لطفاراهنمائی فرمائیدجهت اخذکارفوق به کجاوچگونه مراجعه نمایم باتشکر
باسلام باتوجه به روزهای پایانی تهیه اظهارنامه مالیاتی ،بنده همکاری خودم راجهت تهیه وتنظیم اظهارنامه مالیاتی اعلام می نمایم لطفاراهنمائی فرمائیدجهت اخذکارفوق به کجاوچگونه مراجعه نمایم باتشکر
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من درسال 82 از کمیسیونهای تخصصی ارتش بند ج شدم مجانباز شدم%44 ولی بنیاد عدم احراززده وهیج درصدی نزده برای احقاق حق چکار کنم در ضمن من از عوارض سرطان خون وپوست درنجم و49 ساله هستم متشکرم
سلام من درسال 82 از کمیسیونهای تخصصی ارتش بند ج شدم مجانباز شدم%44 ولی بنیاد عدم احراززده وهیج درصدی نزده برای احقاق حق چکار کنم در ضمن من از عوارض سرطان خون وپوست درنجم و49 ساله هستم متشکرم
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 21/10/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام مادرمن با 16 سال یابقه کار و 3 سال بیمه بیکاری و 50 سال سن چگونه میتواند بازنشسته شود؟
nima motlagh
تاریخ ثبت: 06/10/1390        آخرین مشاهده: 29/03/1405

مشاوره/ با سلام وخسته نباشد اینجانب 33 ساله و متاهل بوده و دارای 2 فرزند 3 ساله می باشم از 3ماه پیش سروع به پس انداز با ماهی حدود 1.5 میلیون برای آینده کرده ام و در این مدتتوانستم 4 عدد سکه بخرم ولی با توجه به شرایط بازار از1120خرید کردم تا 875 ولی قیمت حالا 850 تومان است و در4 سکه 500 ت.مان ضرر کردم می خواستم ببینم چگونه اطلاعات دقیقی در مورد قیمت سکه می توان پیدا کردو بهترین راه برای سرماه گزارب و پس انداز برای آ؛ینده چیست با تشکر
با سلام وخسته نباشد اینجانب 33 ساله و متاهل بوده و دارای 2 فرزند 3 ساله می باشم از 3ماه پیش سروع به پس انداز با ماهی حدود 1.5 میلیون برای آینده کرده ام و در این مدتتوانستم 4 عدد سکه بخرم ولی با توجه به شرایط بازار از1120خرید کردم تا 875 ولی قیمت حالا 850 تومان است و در4 سکه 500 ت.مان ضرر کردم می خواستم ببینم چگونه اطلاعات دقیقی در مورد قیمت سکه می توان پیدا کردو بهترین راه برای سرماه گزارب و پس انداز برای آ؛ینده چیست با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 03/10/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من امسال میخام کنکور کارشناسی ارشد امتحان بدم میخواستم بدونم اگه توی هر سه آزمون ازاد سراسری و فراگیر ثبت نام کنم و مثلا هر سه رو قبول بشم مشکلی برای ثبت نامم پیدا نمیشه و میتونم از بین اونها انتخاب کنم
با سلام من امسال میخام کنکور کارشناسی ارشد امتحان بدم میخواستم بدونم اگه توی هر سه آزمون ازاد سراسری و فراگیر ثبت نام کنم و مثلا هر سه رو قبول بشم مشکلی برای ثبت نامم پیدا نمیشه و میتونم از بین اونها انتخاب کنم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 20/06/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام من بیش از 70 ماه است که سابقه بیمه دارم که کل این مدت شاغل در یک مجموعه بودم. در حال حاضر به مدت 2 ماه مرخصی بدون حقوق درخواست دارم. شرایط بیمه این دو ماه به چه صورت خواهد بود؟ آیا امکان این که همین مجموعه بیمه من را رد کنند وجود دارد؟ و اگر پاسخ مثبت هست کل درصد پرداخت مشابه ماه هایی می باشد که حقوق دریافت می کنم و یا 30 درصد را خودم باید پرداخت کنم؟ آیا این موضوع منع قانونی دارد؟ از نظر اداره کار، اداره مالیات و سازمان تامین اجتماعی آیا منعی دارد؟ با سپاس از زحمات جنابعالی
سلام من بیش از 70 ماه است که سابقه بیمه دارم که کل این مدت شاغل در یک مجموعه بودم. در حال حاضر به مدت 2 ماه مرخصی بدون حقوق درخواست دارم. شرایط بیمه این دو ماه به چه صورت خواهد بود؟ آیا امکان این که همین مجموعه بیمه من را رد کنند وجود دارد؟ و اگر پاسخ مثبت هست کل درصد پرداخت مشابه ماه هایی می باشد که حقوق دریافت می کنم و یا 30 درصد را خودم باید پرداخت کنم؟ آیا این موضوع منع قانونی دارد؟ از نظر اداره کار، اداره مالیات و سازمان تامین اجتماعی آیا منعی دارد؟ با سپاس از زحمات جنابعالی
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید من یک دفتر فنی مهندسی دارم که مجوزشو گرفتم میخواستم بدونم آیا میتونم اونجا تدریس خصوصی و گروهی بکنم؟ و اینکه آیا میتونم واسه تدریس تبلیغات کنم (در حد چند تا کارت) یا نه؟؟ با سپاس فراوان
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
تاریخ ثبت: 15/10/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت شما من میخواستم بدونم چطوری میتونم وارد بازار بورس و سرمایه گذاری بشم با توجه به اینکه تو شهرمون کلاسهایی از قبیل اموزش این مسائل برگزار نمیشه و از اینترنت نیز نتونستم مطلالب زیادی بدست بیاورم.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
با عرض سلام خدمت شما من میخواستم بدونم چطوری میتونم وارد بازار بورس و سرمایه گذاری بشم با توجه به اینکه تو شهرمون کلاسهایی از قبیل اموزش این مسائل برگزار نمیشه و از اینترنت نیز نتونستم مطلالب زیادی بدست بیاورم.ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام. من دانشجوی مدیریت بازرگانی کارشناسی پیام نور هستم . برای مشاوره مزاحم میشم .این ترم پروژه دارم و باید شهریور تحویل بدهم . موضوع رو انتخاب کردم ولی نمیدونم که موضوع خوبی هست یا نه و باید از کجا شروع کنم. موضوع رو این طور انتخاب کردم : بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر تمایل به خرید اینترنتی محصولات .... یا بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی در فروش یک شرکت ولی رو مورد بررسی اش مشکل دارم ،دقیقا حوزه کار رو انتخاب نکردم و در کل نمیدونم که موضوع خوبی هست یانه.رو کدومش کار کنم ؟ اینکه از کجا شروع کنم ، چه طور شروع کنم ، تحلیل آماری اش باید چطور باشه ، جامعه آماری رو چه طور و چه تعداد انتخاب کنم . ممنون میشم راهنماییم کنید و اگه سوال تکراری بود ببخشید. تشکر از حوصله تان در جوابگویی.
سلام. من دانشجوی مدیریت بازرگانی کارشناسی پیام نور هستم . برای مشاوره مزاحم میشم .این ترم پروژه دارم و باید شهریور تحویل بدهم . موضوع رو انتخاب کردم ولی نمیدونم که موضوع خوبی هست یا نه و باید از کجا شروع کنم. موضوع رو این طور انتخاب کردم : بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر تمایل به خرید اینترنتی محصولات .... یا بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی در فروش یک شرکت ولی رو مورد بررسی اش مشکل دارم ،دقیقا حوزه کار رو انتخاب نکردم و در کل نمیدونم که موضوع خوبی هست یانه.رو کدومش کار کنم ؟ اینکه از کجا شروع کنم ، چه طور شروع کنم ، تحلیل آماری اش باید چطور باشه ، جامعه آماری رو چه طور و چه تعداد انتخاب کنم . ممنون میشم راهنماییم کنید و اگه سوال تکراری بود ببخشید. تشکر از حوصله تان در جوابگویی.
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 06/03/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام من لیسانس هستم و در دفتر بیمه مشغول به کارم طبق توافق صورت گرفته قرار شد کارفرماازآخر خرداد 91 مرا بیمه تامین اجتماعی کند خواستم بدانم مبلغ حق بیمه با توجه به حقوق پایه لیسانس در سال جدید چقدر می شود؟؟و مبلغ حقوق پایه لیسانس چقدر است؟؟
با سلام من لیسانس هستم و در دفتر بیمه مشغول به کارم طبق توافق صورت گرفته قرار شد کارفرماازآخر خرداد 91 مرا بیمه تامین اجتماعی کند خواستم بدانم مبلغ حق بیمه با توجه به حقوق پایه لیسانس در سال جدید چقدر می شود؟؟و مبلغ حقوق پایه لیسانس چقدر است؟؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ پشتوانه پولی کشور ما در حال حاضر چیست؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/08/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ یک متال درباره مالیات مضاعف ب پس انداز نقدی یا غیر نقدی می خواستم
یک متال درباره مالیات مضاعف ب پس انداز نقدی یا غیر نقدی می خواستم
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 06/09/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام ببخشید که اینجانب سعالات زیادی از شما میکنم چون به سعالات اینجانب به صورت کامل جواب میدهید اگر امکان دارد جدول معافیتهای مالیاتی و بیمه حقوق را برای من کپی کنید چن من در اینترنت هرچقدر سرچ کردم نتوانستم پیدا کنم . با تشکر
با سلام ببخشید که اینجانب سعالات زیادی از شما میکنم چون به سعالات اینجانب به صورت کامل جواب میدهید اگر امکان دارد جدول معافیتهای مالیاتی و بیمه حقوق را برای من کپی کنید چن من در اینترنت هرچقدر سرچ کردم نتوانستم پیدا کنم . با تشکر
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 17/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام 16 سال سابقه بیمه دارم.نزدیک 7 سال اخر در شرکتی کار کرده ام و اکنون استعفا داده و در حال تسویه حساب هستم. با توجه به اینکه 44 سال سن داشته و دیگر قصد کار هم ندارم: ایا با توجه به سن و سابقه بیمه میتوانم درخواست بازنشستگی با 16 روز حقوق داشته باشم؟ ایا میتوانم بیمه 4 سال را یکجا پرداخت نمایم و با 20 سال بازنشسته شوم؟ از انجا که قصد بازنشستگی دارم هنگام تسویه حساب سنوات؛ مالیات بر مرخصی باقیمانده تعلق میگیرد؟(طبق بند 5 ماده91 قانون مالیات مستقیم) با تشکر
با سلام 16 سال سابقه بیمه دارم.نزدیک 7 سال اخر در شرکتی کار کرده ام و اکنون استعفا داده و در حال تسویه حساب هستم. با توجه به اینکه 44 سال سن داشته و دیگر قصد کار هم ندارم: ایا با توجه به سن و سابقه بیمه میتوانم درخواست بازنشستگی با 16 روز حقوق داشته باشم؟ ایا میتوانم بیمه 4 سال را یکجا پرداخت نمایم و با 20 سال بازنشسته شوم؟ از انجا که قصد بازنشستگی دارم هنگام تسویه حساب سنوات؛ مالیات بر مرخصی باقیمانده تعلق میگیرد؟(طبق بند 5 ماده91 قانون مالیات مستقیم) با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 22/05/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشی لطفا در خصوص ماهیت حساب سپرده حسن انجام کار شرکتهای پیمانکاری توضیح فرمائید
با سلام و خسته نباشی لطفا در خصوص ماهیت حساب سپرده حسن انجام کار شرکتهای پیمانکاری توضیح فرمائید
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 13/12/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  115  114  113  112  111  110  109  108  107  106  105  104  103  102  101  100  99  98  97  96  95  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )