فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام احتراما 1- چه شرکتهایی مشمول حسابرسی مالیاتی میشوند؟ 2- پیمانکاران سازنده مسکن مهر که وزارت کسورات قانونی از صورت وضعیت کم نمیکنند آیا مشمول معافیت مالیات بردرآمد هستند ؟ 3- معافیت خارج از محدوده تبصره 2 ماده 132 را اگر ممکنه روشن تر توضیح بدهید ؟ ممنون
با سلام احتراما 1- چه شرکتهایی مشمول حسابرسی مالیاتی میشوند؟ 2- پیمانکاران سازنده مسکن مهر که وزارت کسورات قانونی از صورت وضعیت کم نمیکنند آیا مشمول معافیت مالیات بردرآمد هستند ؟ 3- معافیت خارج از محدوده تبصره 2 ماده 132 را اگر ممکنه روشن تر توضیح بدهید ؟ ممنون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 08/02/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ جناب آقای مهندس آمری نیا با سلام ضمن تشکر فراوان در پاسخویی حضرتعالی سوال دیگری در خصوص بخشنامه مابه التفاوت ارز داشتم لطفا راهنمایی بفرمایید با توجه به محدودیت گشایش اعتبار اسناد، خرید تجهیزات خارجی پروژه به روش نقدی و بدون گشایش اعتبار اسناد و از طریق واسطه و با ارز آزاد انجام شده است، آیا به این خرید روش الف تعلق میگیرد؟
جناب آقای مهندس آمری نیا با سلام ضمن تشکر فراوان در پاسخویی حضرتعالی سوال دیگری در خصوص بخشنامه مابه التفاوت ارز داشتم لطفا راهنمایی بفرمایید با توجه به محدودیت گشایش اعتبار اسناد، خرید تجهیزات خارجی پروژه به روش نقدی و بدون گشایش اعتبار اسناد و از طریق واسطه و با ارز آزاد انجام شده است، آیا به این خرید روش الف تعلق میگیرد؟
مرتضی  آمری نیا
مرتضی آمری نیا
تاریخ ثبت: 01/05/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام در بخش مشاوره یکی از کاربران سوال کرده بود که از یک سرافی کارت ارزی دریافت نموده است اما موجودی کارت غیرقابل برداشت می باشد . پاسخ شما این بود که چون مبلغ ناچیز است قابل پیگیری نیست . ولی تعداد افرادی که از این کارت ها از رویال بانک باکو دریافت کرده اند زیاد است و جمع مبالغ قابل توجه خواهد بود . ایا مسئله قابل پیگیری است ؟ چگونه ؟ با تشکر و احترام
با سلام در بخش مشاوره یکی از کاربران سوال کرده بود که از یک سرافی کارت ارزی دریافت نموده است اما موجودی کارت غیرقابل برداشت می باشد . پاسخ شما این بود که چون مبلغ ناچیز است قابل پیگیری نیست . ولی تعداد افرادی که از این کارت ها از رویال بانک باکو دریافت کرده اند زیاد است و جمع مبالغ قابل توجه خواهد بود . ایا مسئله قابل پیگیری است ؟ چگونه ؟ با تشکر و احترام
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 04/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام واحترام یکی از پیمانکاران ساختمانی ، موضوع قرارداد خود را تحویل موقت نموده اما در مهلت مقرر نسبت به رفع نواقص اقدام نکرده است در صورتجلسه مقرر شده چنانچه ظرف 20 روز نواقص برطرف نگردد ،کارفرما حق دارد نواقص را راسا برطرف نماید وهزینه های آنرا بااحتساب 15درصد بالاسری به حساب پیمانکار منظور نماید .پیمانکار در برخی موارد اعلام کرده که نمی تواند این نواقص را رفع کند ودر مورد برخی نواقص دیگر هم اظهار نظری نکرده است لاجرم کارفرمابا دعوت از چندین پیمانکار دیگر ، هزینه های رفع نقص را استعلام وبرآورد نموده است اما پیمانکار اصلی نسبت به رقم اعلام شده اعتراض نموده ومجددا خواسته خود رفع نواقص را انجام دهد یا طبق هزینه هایی که خود آن شرکت اعلام می کند هزینه ها را از ایشان کسر نمائیم ! آیا درخواست رفع نواقص مطرح شده از سوی پیمانکار با توجه به گذشت بیش از سه ماه از تاریخ تحویل موقت وجاهت قانونی دارد ؟ آیا اصلا می بایست به اعتراضات پیمانکار توجهی نمود ؟
با سلام واحترام یکی از پیمانکاران ساختمانی ، موضوع قرارداد خود را تحویل موقت نموده اما در مهلت مقرر نسبت به رفع نواقص اقدام نکرده است در صورتجلسه مقرر شده چنانچه ظرف 20 روز نواقص برطرف نگردد ،کارفرما حق دارد نواقص را راسا برطرف نماید وهزینه های آنرا بااحتساب 15درصد بالاسری به حساب پیمانکار منظور نماید .پیمانکار در برخی موارد اعلام کرده که نمی تواند این نواقص را رفع کند ودر مورد برخی نواقص دیگر هم اظهار نظری نکرده است لاجرم کارفرمابا دعوت از چندین پیمانکار دیگر ، هزینه های رفع نقص را استعلام وبرآورد نموده است اما پیمانکار اصلی نسبت به رقم اعلام شده اعتراض نموده ومجددا خواسته خود رفع نواقص را انجام دهد یا طبق هزینه هایی که خود آن شرکت اعلام می کند هزینه ها را از ایشان کسر نمائیم ! آیا درخواست رفع نواقص مطرح شده از سوی پیمانکار با توجه به گذشت بیش از سه ماه از تاریخ تحویل موقت وجاهت قانونی دارد ؟ آیا اصلا می بایست به اعتراضات پیمانکار توجهی نمود ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 04/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام.من در سال جدید قراردادم از یک ساله به ساعتی تغییر میکند. می خواستم اطلاعاتی از قیمت های رایج داشته باشم.مهندس عمران با پنج سال سابقه هستم.البته 2.5 سال است در شرکت پیمانکاری(کارشناس دفتر فنی) مشغول به کار هستم. قبلا از پاسخ شما متشکرم.
با سلام.من در سال جدید قراردادم از یک ساله به ساعتی تغییر میکند. می خواستم اطلاعاتی از قیمت های رایج داشته باشم.مهندس عمران با پنج سال سابقه هستم.البته 2.5 سال است در شرکت پیمانکاری(کارشناس دفتر فنی) مشغول به کار هستم. قبلا از پاسخ شما متشکرم.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما استاد ارجمند _ در حوزه بازرگانی, منظور از "تفکیک واردات" و یا "عدم تفکیک واردات" چیست ؟ همچنین به کالاهای وارداتی خریداری شده(مطابق با قوانین مالیاتی کشور)برای وارد کننده آیا مالیات بر ارزش افزوده تعلق میگیرد؟ با سپاس از شما
با سلام خدمت شما استاد ارجمند _ در حوزه بازرگانی, منظور از "تفکیک واردات" و یا "عدم تفکیک واردات" چیست ؟ همچنین به کالاهای وارداتی خریداری شده(مطابق با قوانین مالیاتی کشور)برای وارد کننده آیا مالیات بر ارزش افزوده تعلق میگیرد؟ با سپاس از شما
عیسی ذوقی
عیسی ذوقی
تاریخ ثبت: 24/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ اصلاحیه: شخصی میتلا به سرطان ریه در طول درمان خویش(شیمی درمانی)ملک خود را(سند بنام خودش است) در بنگاه به شخصی فروخت و کارهای ثبتی هم بهمراه شهودت دو شاهد انجام شد اما امضای خریداران ملک بعد از فوت صاحب ملک در اداره ثبت اسناد انجام شد و سند بعد از فوت به خریداران تحویل داده شد.بعد از گذشت 1 سال شوهر و فرزند صاحب ملک به دنبال باطل کردن سند میباشند.آیا میتوانند کاری از پیش ببرند؟ادعای انها مریضی صاحب ملک و صدور سند بعد از فوت ایشان میباشد. با تشکر
اصلاحیه: شخصی میتلا به سرطان ریه در طول درمان خویش(شیمی درمانی)ملک خود را(سند بنام خودش است) در بنگاه به شخصی فروخت و کارهای ثبتی هم بهمراه شهودت دو شاهد انجام شد اما امضای خریداران ملک بعد از فوت صاحب ملک در اداره ثبت اسناد انجام شد و سند بعد از فوت به خریداران تحویل داده شد.بعد از گذشت 1 سال شوهر و فرزند صاحب ملک به دنبال باطل کردن سند میباشند.آیا میتوانند کاری از پیش ببرند؟ادعای انها مریضی صاحب ملک و صدور سند بعد از فوت ایشان میباشد. با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 14/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من در مقطع کارشناسی ارشد درس می خوانم. 6نفر در رشته تحقیق در عملیات و 8نفر در رشته ریاضی کاربردی پذیرفته شدند. من در رشته تحقیق در عملیات (ورودی 89) رتبه اول هستم .آیا باید در کل ورودی ها رتبه اول باشم تا از شرایط نخبگی استفاده کنم؟ بین هر دو ورودی رتبه 2 هستم.
سلام من در مقطع کارشناسی ارشد درس می خوانم. 6نفر در رشته تحقیق در عملیات و 8نفر در رشته ریاضی کاربردی پذیرفته شدند. من در رشته تحقیق در عملیات (ورودی 89) رتبه اول هستم .آیا باید در کل ورودی ها رتبه اول باشم تا از شرایط نخبگی استفاده کنم؟ بین هر دو ورودی رتبه 2 هستم.
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 23/03/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام من ازهرکی سوال میکنم جواب درست حسابی نمیدن.سوال من اینه که تاریخ برگزاری ازمون سردفتری کی برگزار میشه؟واگراین سوال در حیطه شما نیست مراراهنمایی کنید تابه جواب سوالم برسم.باتشکر ف.ک
سلام من ازهرکی سوال میکنم جواب درست حسابی نمیدن.سوال من اینه که تاریخ برگزاری ازمون سردفتری کی برگزار میشه؟واگراین سوال در حیطه شما نیست مراراهنمایی کنید تابه جواب سوالم برسم.باتشکر ف.ک
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 19/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام وخسته نباشید کارمند قراردادی یکی از سازمانهای دولتی میباشم و و جهت کنترل 24 ساعته دستگاهها بصورت هفته ای شیفت کاری داریم یعنی یک هفته کامل در محل کار و دور از مرکز و یک هفته بعدی off میباشیم و ماهانه بصورت ثابت فقط 120 ساعت اضافه کار در یافت میکنیم با احتساب ساعت های کارکرد آیا حقی از ما ضایع نشده است و با توجه به اینکه تعطیلات رسمی هم در اختیار سازمان مورد نظر میباشیم که حداقل در سال 91 بمدت 75 روز میباشد که با تقسیم آن بین دو شیفت موجود برای هر شیفت حدود 32 روز می شود شایان ذکر است مرخصی سالانه هم معادل 30 روز میباشد که عملا 15 روز کامل میتوان استفاده کرد چون به اذای هر روز(24 ساعت ) مرخصی 2 روز از مرخصی ما کسر میشود واز ساعات اضافه کار نیز کسر میگردد
باسلام وخسته نباشید کارمند قراردادی یکی از سازمانهای دولتی میباشم و و جهت کنترل 24 ساعته دستگاهها بصورت هفته ای شیفت کاری داریم یعنی یک هفته کامل در محل کار و دور از مرکز و یک هفته بعدی off میباشیم و ماهانه بصورت ثابت فقط 120 ساعت اضافه کار در یافت میکنیم با احتساب ساعت های کارکرد آیا حقی از ما ضایع نشده است و با توجه به اینکه تعطیلات رسمی هم در اختیار سازمان مورد نظر میباشیم که حداقل در سال 91 بمدت 75 روز میباشد که با تقسیم آن بین دو شیفت موجود برای هر شیفت حدود 32 روز می شود شایان ذکر است مرخصی سالانه هم معادل 30 روز میباشد که عملا 15 روز کامل میتوان استفاده کرد چون به اذای هر روز(24 ساعت ) مرخصی 2 روز از مرخصی ما کسر میشود واز ساعات اضافه کار نیز کسر میگردد
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 03/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا برای یک شرکت مسئولیت محدود با فعالیت تولید نرم افزار می توان ملک مسکونی اجرایه کرد؟ این ملک متعلق به یکی از نزدیکان من و مورد سکونت خانواده اوست . ایا می توان در اجاره نامه آورد که مبلغی بابت اجراه دریافت نمی گردد تا مالیاتی به آن تعلف نگیرد؟
با سلام آیا برای یک شرکت مسئولیت محدود با فعالیت تولید نرم افزار می توان ملک مسکونی اجرایه کرد؟ این ملک متعلق به یکی از نزدیکان من و مورد سکونت خانواده اوست . ایا می توان در اجاره نامه آورد که مبلغی بابت اجراه دریافت نمی گردد تا مالیاتی به آن تعلف نگیرد؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 27/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام چگونه میتوانم اصل مقاله را داشته باشم؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 26/02/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت جناب آقای اسدی و با تشکر از اینکه تمام سوالات بنده را پاسخ می‌دهید. اینجانب از همسر خود جدا شده و دو دخترم که به ترتیب 30 و 26 ساله می‌باشد با من زندگی می‌کنند. همسر سابقم پولی نداشت که به ما بدهد یعنی نفقه و امثالهم و حتی پول مهریه را هم نداشت بدهد و من هم برای اینکه رضایت به جدایی بدهد همه را بخشیدم. اینک زندگی برایم با وجود دو دخترم خیلی سخت می‌گذرد می‌خواستم بدانم به عنوان سرپرست خانواده آیا می‌توانم به جایی مراجعه کنم و وامی به عنوان (پول ودیعه خانه) دریافت کنم و یا سازمانی هست که به من کمک کند (مستأجر هستیم و به ناچار به کرج مهاجرت کردیم) فقط یک حقوق بازنشستگی دارم و لاغیر.
با سلام خدمت جناب آقای اسدی و با تشکر از اینکه تمام سوالات بنده را پاسخ می‌دهید. اینجانب از همسر خود جدا شده و دو دخترم که به ترتیب 30 و 26 ساله می‌باشد با من زندگی می‌کنند. همسر سابقم پولی نداشت که به ما بدهد یعنی نفقه و امثالهم و حتی پول مهریه را هم نداشت بدهد و من هم برای اینکه رضایت به جدایی بدهد همه را بخشیدم. اینک زندگی برایم با وجود دو دخترم خیلی سخت می‌گذرد می‌خواستم بدانم به عنوان سرپرست خانواده آیا می‌توانم به جایی مراجعه کنم و وامی به عنوان (پول ودیعه خانه) دریافت کنم و یا سازمانی هست که به من کمک کند (مستأجر هستیم و به ناچار به کرج مهاجرت کردیم) فقط یک حقوق بازنشستگی دارم و لاغیر.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب دارای مدرک لیسانس برق الکترونیک با 3سال و 3ماهسابقه کار بوده و اکنون هم مشغول کار و تحت بیمه تامین اجتماعی می باشم. حال با توجه به اینکه اکنون هم مشغول کارم آیا میتوانم از مدرکم برای زدن شرکت یا استفاده آن در یک شرکت پیمانکاری استفاده کنم؟
با سلام اینجانب دارای مدرک لیسانس برق الکترونیک با 3سال و 3ماهسابقه کار بوده و اکنون هم مشغول کار و تحت بیمه تامین اجتماعی می باشم. حال با توجه به اینکه اکنون هم مشغول کارم آیا میتوانم از مدرکم برای زدن شرکت یا استفاده آن در یک شرکت پیمانکاری استفاده کنم؟
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام در ارتباط با محاسبه ی نوبت کاری پرسنل خواهشمند است بفرماید که نوبت کاری براساس حقوق روزانه محاسبه می شود یاساعتی ؟ مثلا" اگر فردی 2 روز صبح باشد 4روز شب باشد فرمول محاسبه ی آن چگونه است
با سلام در ارتباط با محاسبه ی نوبت کاری پرسنل خواهشمند است بفرماید که نوبت کاری براساس حقوق روزانه محاسبه می شود یاساعتی ؟ مثلا" اگر فردی 2 روز صبح باشد 4روز شب باشد فرمول محاسبه ی آن چگونه است
علیرضا صفائی
علیرضا صفائی
تاریخ ثبت: 16/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام سند اختتامیه شرکت توسط سیستم صادر شده ولی اشتباهی در آن وجود داشته که متوجه نشدم و سند را در دفتر روزنامه دستی ثبت کرده ام .بدین شکل که جمع بدهکار حساب پیش پرداختها (54000000)یکبار در اختتامیه بستانکار شده و جمع بستانکار آن(45000000) در ستون بدهکار اختتامیه آمده ، ضمنا مانده حساب پیش پرداختها 9000000 می باشد . آیا میتوان سند اختتامیه را اصلاح نمود؟ به چه ترتیب؟ لطفا توضیح بفرمایید. با تشکر
با عرض سلام سند اختتامیه شرکت توسط سیستم صادر شده ولی اشتباهی در آن وجود داشته که متوجه نشدم و سند را در دفتر روزنامه دستی ثبت کرده ام .بدین شکل که جمع بدهکار حساب پیش پرداختها (54000000)یکبار در اختتامیه بستانکار شده و جمع بستانکار آن(45000000) در ستون بدهکار اختتامیه آمده ، ضمنا مانده حساب پیش پرداختها 9000000 می باشد . آیا میتوان سند اختتامیه را اصلاح نمود؟ به چه ترتیب؟ لطفا توضیح بفرمایید. با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 24/02/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام استاد در شرکتی از سیستم حقوق و دستمزد استفاده می شه که هر ما لیست بیمه و مالیات ارائه می کنند حالا چون شرکت حسابرسی می شه خیلی براشون مهمه که جمع حقوق و مزایای در لیست ارائه شده در پته مالیات با جمع حقوق و دستمزد در حسابداری یکی باشد در ماه اسفند میخوام تسویه بچه ها رو حساب کنم ببینید ما سنوات رو نمیدیم یعنی ذخیره می گیریم حالا سیستم حقوق دستمزد عدد که نشون میده کمتر از عدد سیستم ثبت شده در حسابداری هست نمیدونم باید چجوری ثبت کنم لطفا کمکم کنید متشکرم
سلام استاد در شرکتی از سیستم حقوق و دستمزد استفاده می شه که هر ما لیست بیمه و مالیات ارائه می کنند حالا چون شرکت حسابرسی می شه خیلی براشون مهمه که جمع حقوق و مزایای در لیست ارائه شده در پته مالیات با جمع حقوق و دستمزد در حسابداری یکی باشد در ماه اسفند میخوام تسویه بچه ها رو حساب کنم ببینید ما سنوات رو نمیدیم یعنی ذخیره می گیریم حالا سیستم حقوق دستمزد عدد که نشون میده کمتر از عدد سیستم ثبت شده در حسابداری هست نمیدونم باید چجوری ثبت کنم لطفا کمکم کنید متشکرم
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 21/12/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام. همسر بنده پزشک طرح خانواده در استان اردبیل می باشد. از آنجا که بنده ساکن استان گیلان هستم، خواستار انتقال ایشان به شهر محل سکونتم برای ادامه طرحشان هستم. شرایط لازم برای این کار چگونه است و از کجا باید اقدام کنیم؟ کدام ماده قانونی بر انتقال کارمندان زن به تبعیت از همسر تأکید دارد؟
با سلام و احترام. همسر بنده پزشک طرح خانواده در استان اردبیل می باشد. از آنجا که بنده ساکن استان گیلان هستم، خواستار انتقال ایشان به شهر محل سکونتم برای ادامه طرحشان هستم. شرایط لازم برای این کار چگونه است و از کجا باید اقدام کنیم؟ کدام ماده قانونی بر انتقال کارمندان زن به تبعیت از همسر تأکید دارد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 13/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام علیک.بنده به مدت 18 سال متوالی در شرکتی در کارهای سخت زیان آور مشغول به کار می باشم ومدت 5سال با خدمت سربازی بیمه عادی دارم که همه آنهارا جمع آوری کردم وسن بنده 50سال می باشد واز چه طرحی می توانم بازنشست شوم یا اصلا بازنشست میشوم یانه منتظر پاسخگویی شما هستم
سلام علیک.بنده به مدت 18 سال متوالی در شرکتی در کارهای سخت زیان آور مشغول به کار می باشم ومدت 5سال با خدمت سربازی بیمه عادی دارم که همه آنهارا جمع آوری کردم وسن بنده 50سال می باشد واز چه طرحی می توانم بازنشست شوم یا اصلا بازنشست میشوم یانه منتظر پاسخگویی شما هستم
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفا ضمن تعریفی ملموس از مهندسی مالی ،بفرمایید موارد کاربرد آن چیست ؟
سید مهدی حجازی
سید مهدی حجازی
تاریخ ثبت: 11/09/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام استادگرامی درموردخرید خدمت سربازی که سالهای73تا75انجام داده ام وپیش ازان بیمه هم نبوده ام درخواستی به تامین اجتماعی درفروردین92دادم ریزکسورات سالهای 91 و92رامحاسبه کرده وفیشی بمبلغ 1371000 هزارتومن به من داده اندکه به حساب رفاه کارگران بریزم برای محسبه بیمه سربازی .بنده معاون اموزگار هستم وکل دریافتیهای سال91و92بنده20میلیون بوده وحدود 1میلیون 300هم لیست کسورات بنده بوده طبق فیش. حقوق حالا استادگرامی این مبلغ یعنی 1371000راچطورمحاسبه کردند درحالیکه خیلیها با700یا800هزارتومن سنواتشان محاسبه شده؟
باسلام استادگرامی درموردخرید خدمت سربازی که سالهای73تا75انجام داده ام وپیش ازان بیمه هم نبوده ام درخواستی به تامین اجتماعی درفروردین92دادم ریزکسورات سالهای 91 و92رامحاسبه کرده وفیشی بمبلغ 1371000 هزارتومن به من داده اندکه به حساب رفاه کارگران بریزم برای محسبه بیمه سربازی .بنده معاون اموزگار هستم وکل دریافتیهای سال91و92بنده20میلیون بوده وحدود 1میلیون 300هم لیست کسورات بنده بوده طبق فیش. حقوق حالا استادگرامی این مبلغ یعنی 1371000راچطورمحاسبه کردند درحالیکه خیلیها با700یا800هزارتومن سنواتشان محاسبه شده؟
علیرضا صفائی
علیرضا صفائی
تاریخ ثبت: 23/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  120  119  118  117  116  115  114  113  112  111  110  109  108  107  106  105  104  103  102  101  100  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )