فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام واحترام در سال 1391حسابرسی مالیاتی سال 1390 شرکت ما توسط یک شرکت مالیاتی انجام شد وگزارش به حوزه مالیاتی ارائه شد اما حوزه گزارش شرکت مالیاتی را رد کرد پس از پیگیری اعلام نمودند که " تاریخ عقد قرارداد با شرکت حسابرسی 2 روز پس از تسلیم اظهارنامه بوده است و قابل قبول نیست ." ما مدارک مجمع و... را در مورد انتخاب شرکت حسابرسی مالیاتی ارائه دادیم اما نپذیرفتند و خودشان برای بررسی آمدند. حالا سوال این است : 1- ما به شرکت حسابرسی نامه زدیم وگفتیم مقصر شمایید وباید این بند قانون را شما می دانستید اما زیر بارنرفتند و هزینه حدود 3 میلیون تومان ما را که ازقبل گرفته بودند را طی پیگیری پس نمی دهند درحالیکه مقصرند. 2- با این اوصاف مرجع رسیدگی به این گونه شکایات کجاست وچه باید کرد. ممنون
با سلام واحترام در سال 1391حسابرسی مالیاتی سال 1390 شرکت ما توسط یک شرکت مالیاتی انجام شد وگزارش به حوزه مالیاتی ارائه شد اما حوزه گزارش شرکت مالیاتی را رد کرد پس از پیگیری اعلام نمودند که " تاریخ عقد قرارداد با شرکت حسابرسی 2 روز پس از تسلیم اظهارنامه بوده است و قابل قبول نیست ." ما مدارک مجمع و... را در مورد انتخاب شرکت حسابرسی مالیاتی ارائه دادیم اما نپذیرفتند و خودشان برای بررسی آمدند. حالا سوال این است : 1- ما به شرکت حسابرسی نامه زدیم وگفتیم مقصر شمایید وباید این بند قانون را شما می دانستید اما زیر بارنرفتند و هزینه حدود 3 میلیون تومان ما را که ازقبل گرفته بودند را طی پیگیری پس نمی دهند درحالیکه مقصرند. 2- با این اوصاف مرجع رسیدگی به این گونه شکایات کجاست وچه باید کرد. ممنون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/06/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب و احترام شرایط دریافت بیمه بیکاری و قوانین مربوطه چیست؟ ایرج قادری
با سلام و عرض ادب و احترام شرایط دریافت بیمه بیکاری و قوانین مربوطه چیست؟ ایرج قادری
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا شرکت تعاونی خدمات فنی کشاورزی ها هم مشمول مالیات بر ارزش افزوده هستند؟ در برخی استانها مشمول نشدند برخی مشمول می شوندچرا؟ این شرکتها بیشتر کار نظارت مزارع را انجام می دهند در واقع ناظرین مزارع از حالت انفرادی در قالب شرکت فعالیت میکنند و پیمانکار جهاد کشاورزیند.اکنون موضوع فعالیت شرکت تعاونی تولید و توزیعی است و عنوان آن شرکت به تعاونی فنی کشاورزی تغییر یافته. متاسفانه کسی اطلاعات کافی در زمینه این قانون و مشمولان آن نداشت و نتوانست ما را راهنمایی کند . لطفا راهنمایی کنید ممنون
با سلام آیا شرکت تعاونی خدمات فنی کشاورزی ها هم مشمول مالیات بر ارزش افزوده هستند؟ در برخی استانها مشمول نشدند برخی مشمول می شوندچرا؟ این شرکتها بیشتر کار نظارت مزارع را انجام می دهند در واقع ناظرین مزارع از حالت انفرادی در قالب شرکت فعالیت میکنند و پیمانکار جهاد کشاورزیند.اکنون موضوع فعالیت شرکت تعاونی تولید و توزیعی است و عنوان آن شرکت به تعاونی فنی کشاورزی تغییر یافته. متاسفانه کسی اطلاعات کافی در زمینه این قانون و مشمولان آن نداشت و نتوانست ما را راهنمایی کند . لطفا راهنمایی کنید ممنون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام ما تعدادی بازاریاب استخدام کردیم که در شهر میگردند و برای ما بازاریابی می کنند و به ازای هر تعداد فروش که داشته باشند مبلغی مشخص میگیرند آیا باید برای آن ها بیمه رد کرد؟ چگونه؟ با تشکر
با سلام و احترام ما تعدادی بازاریاب استخدام کردیم که در شهر میگردند و برای ما بازاریابی می کنند و به ازای هر تعداد فروش که داشته باشند مبلغی مشخص میگیرند آیا باید برای آن ها بیمه رد کرد؟ چگونه؟ با تشکر
اکبر رئیسی
اکبر رئیسی
تاریخ ثبت: 03/08/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ استاد سلام ... خواهش خواهش خواهش میکنم بنده را راهنمایی فرمایید. من در استان فارس زندگی میکنم. حدود 3سال پیش یه زمین را در شهرستان به یکی از خویشاوندان فروختم و در قبالش یه چک به مبلغ 45 میلیون تومان را به من داد.. زیاد التماسش کردم که چک را پاس کند اما چک را هیچ وقت پاس نکرد و همیشه قلدری جواب داد... حدود 5 ماه پیش چک طرف را فرم زدم و شکایت کردم ازشو با تمام مکر وحیله ای که داشت بالاخره رای دادگاه به نفع من شد و حکم جلب غیابی را دادگاه به من داد و قرار شد 90 میلیون طرف به من بدهد - و یک بار هم طرف را گرفتم و در شهرستان زندانی کردم اما نفهمیدم چطور از زندان بیرون امد و به احتمال زیاد گفته بوده که من از حکم خبری نداشتم.. من اولش وکیل داشتم اما وکیلم تا حالا چندان برش و جربزه ای ندارد- با توجه به حکم جلب غیابی که دادگاه به من داده مرد حقه باز از شهرستان فرار کرده و به مرکز استان فرار کرده و من هیچ اطلاعی از محل زندگی و چگونه دستگیر کردنش را ندارم- بازم خواهش میکنم خواهش میکنم زندگی ام از نظر مالی به صفر رسیده - ازشما خواهش میکنم که چطور و کجا دستگیرش کنم ؟ و چگونه محل زندگی اش راپیدا کنم؟ وایا اگر به زندان بیفتد میتواند ادعا کند که چیزی ندارد و 90 میلیون بنده را قسط بندی کند؟ در حالی که میدانم از نظر مالی و ملک حسابی وضعش خوب است؟ بازم خواهش میکنم کمک کنید طرف حقه باز است و من دیگر واقعا بریده ام ...
استاد سلام ... خواهش خواهش خواهش میکنم بنده را راهنمایی فرمایید. من در استان فارس زندگی میکنم. حدود 3سال پیش یه زمین را در شهرستان به یکی از خویشاوندان فروختم و در قبالش یه چک به مبلغ 45 میلیون تومان را به من داد.. زیاد التماسش کردم که چک را پاس کند اما چک را هیچ وقت پاس نکرد و همیشه قلدری جواب داد... حدود 5 ماه پیش چک طرف را فرم زدم و شکایت کردم ازشو با تمام مکر وحیله ای که داشت بالاخره رای دادگاه به نفع من شد و حکم جلب غیابی را دادگاه به من داد و قرار شد 90 میلیون طرف به من بدهد - و یک بار هم طرف را گرفتم و در شهرستان زندانی کردم اما نفهمیدم چطور از زندان بیرون امد و به احتمال زیاد گفته بوده که من از حکم خبری نداشتم.. من اولش وکیل داشتم اما وکیلم تا حالا چندان برش و جربزه ای ندارد- با توجه به حکم جلب غیابی که دادگاه به من داده مرد حقه باز از شهرستان فرار کرده و به مرکز استان فرار کرده و من هیچ اطلاعی از محل زندگی و چگونه دستگیر کردنش را ندارم- بازم خواهش میکنم خواهش میکنم زندگی ام از نظر مالی به صفر رسیده - ازشما خواهش میکنم که چطور و کجا دستگیرش کنم ؟ و چگونه محل زندگی اش راپیدا کنم؟ وایا اگر به زندان بیفتد میتواند ادعا کند که چیزی ندارد و 90 میلیون بنده را قسط بندی کند؟ در حالی که میدانم از نظر مالی و ملک حسابی وضعش خوب است؟ بازم خواهش میکنم کمک کنید طرف حقه باز است و من دیگر واقعا بریده ام ...
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 07/04/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من 2سال هست که مشغول به کار هستم اما بیمه نشدم و شرکت هم بیمه نمیکنه چگونه میتونم خودم رو بیمه کنم که بتونم بازنشستگی بیگیرم.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 24/01/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام وخسته نباشید خدمت استاد بزرگوار من حسابدار یک شرکت هستم که درآن شرکاء طی یک قرارداد وجوهی را بحساب شرکت واریز میکنند تحت عنوان سپرده و در قبال آن قطعاتی به آنها تحویل داده میشود و شرکاء پس از پرورش ماهی در مدت زمان معین به شرکت تحویل داده و درصد مورد توافق طبق قرارداد به شرکا ء پرداخت میشود و در پایان قرارداد سپرده به شرکاء مسترد میگردد ./ درخصوص ثبت به شکل ذیل عمل کردم آیا صحیح است یا خیر ؟ الف ) بانک (بد) و سرمایه شرکاء (بس)بابت سرمایه گذاری شرکاء ب ) موجودی کالا(بد) و بانک (بس) بابت خرید ماهی توسط شرکت ج) هزینه پرورش ماهی (بد) و موجودی کالا(بس) بابت تحویل ماهی به شرکاء جهت پرورش د) هزینه کارمزد پرورش ماهی (بد) و بانک (بس) بابت پرداخت (درصد مورد توافق ) حق العمل پرورش به شرکاء و) بانک (بد) و موجودی کالا(بس) بابت فروش ماهی توسط شرکت ز) سرمایه شرکاء (بد) و بانک (بس) بابت استرداد سرمایه گذاری شرکاء نحوه ثبت محاسبه سود و زیان ؟؟؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 03/06/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسه نباشید من از طرف اداره مالیات مبلغ هفت میلیون تومان بدهکار شدم آیا میبایستی این مبلغ رو نقدی بدم یا اقساط هم میتونم پرداخت کنم و حداکثر اقساط جند مامه میشود پرداخت نمود با تشکر
با سلام و خسه نباشید من از طرف اداره مالیات مبلغ هفت میلیون تومان بدهکار شدم آیا میبایستی این مبلغ رو نقدی بدم یا اقساط هم میتونم پرداخت کنم و حداکثر اقساط جند مامه میشود پرداخت نمود با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 14/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من دو فقره چک برگشتی درسال 82 داشتم که جمع چکها 8000000ریال بوده ،لاشه چکها را گم کردم آیا اینک میتوانم اقدام به دریافت دسته چک نمایم متشکرم
با سلام من دو فقره چک برگشتی درسال 82 داشتم که جمع چکها 8000000ریال بوده ،لاشه چکها را گم کردم آیا اینک میتوانم اقدام به دریافت دسته چک نمایم متشکرم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام ، من قبلاً سئوالی کردم که هنوز جواب نگرفته ام ؟؟؟!!! اما سئوالی دیگر نیز دارم ،آیا دوران استفاده از بیمه بیکاری جزو سنوات و سابقه بیمه بنده میگردد ؟ ممنون
با سلام ، من قبلاً سئوالی کردم که هنوز جواب نگرفته ام ؟؟؟!!! اما سئوالی دیگر نیز دارم ،آیا دوران استفاده از بیمه بیکاری جزو سنوات و سابقه بیمه بنده میگردد ؟ ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب خدمت شما سرور گرامی: من مدتی است که بازاریاب یک شرکت خصوصی پخش مواد غذایی هستم و مورد تایید و بعنوان بازاریاب ارشد شناخته شده ام.در این سال جدید میخواهم با شرکت قرارداد بنویسم. اکنون بنظر شما قرارداد را چگونه تنظیم کنیم که من به تمامی حق و حقوقم برسم که حقی ازم ضایع نشه؟ و آیا مسوولیت چک مشتری بعهده شرکت میباشد یا بازاریاب؟ با تشکر فراوان
با سلام و عرض ادب خدمت شما سرور گرامی: من مدتی است که بازاریاب یک شرکت خصوصی پخش مواد غذایی هستم و مورد تایید و بعنوان بازاریاب ارشد شناخته شده ام.در این سال جدید میخواهم با شرکت قرارداد بنویسم. اکنون بنظر شما قرارداد را چگونه تنظیم کنیم که من به تمامی حق و حقوقم برسم که حقی ازم ضایع نشه؟ و آیا مسوولیت چک مشتری بعهده شرکت میباشد یا بازاریاب؟ با تشکر فراوان
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 10/01/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام خواستم بدونم ایا به کسی حق اولاد تعلق میگیره که حداقل 2 سال سابقه بیمه داشته باشه یا با کمتر از 2 سال سابقه بیمه حق اولاد تعلق میگیره؟ با تشکر
با سلام خواستم بدونم ایا به کسی حق اولاد تعلق میگیره که حداقل 2 سال سابقه بیمه داشته باشه یا با کمتر از 2 سال سابقه بیمه حق اولاد تعلق میگیره؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم ببینم شرکت با مسوایت محدودی که 1یکسال هم کار کرده مراحل قدم به قدم منحل کردنش چهطوره؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 18/02/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام درصورتی که دفاتر قانونی شرکت پیمانکاری ساختمان بدلیل عدم ارائه رسیدهای معتبر در هزینه ها و یا دلایل دیگر از طرف اداره دارائی رد شود طرز محاسبه میزان درآمد مشمول مالیات چگونه خواهد بود؟ آیا این صحیح است که بر مبنا یک جدول مربوط به اداره دارائی میزان سود و در نتیجه میزان درآمد مشمول مالیات محاسبه می شود؟
سلام درصورتی که دفاتر قانونی شرکت پیمانکاری ساختمان بدلیل عدم ارائه رسیدهای معتبر در هزینه ها و یا دلایل دیگر از طرف اداره دارائی رد شود طرز محاسبه میزان درآمد مشمول مالیات چگونه خواهد بود؟ آیا این صحیح است که بر مبنا یک جدول مربوط به اداره دارائی میزان سود و در نتیجه میزان درآمد مشمول مالیات محاسبه می شود؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ __(((سلام وخسته نباشید مدتی است که شرکت حسابداری و خدمات کامپیوتری ثبت کردم که در موضوع شرکت قید شده کارهای حسابداری شامل مدیریت و مالیاتی از قبیل بازرسی قانونی انجام رسیدگی و بررسی حسابها و اسناد و گزارشهای مالی و تجزیه و تحلیل و استقرار سیستم کنترلهای داخلی ومدیریتی اصلاح حساب تهیه و تنظیم صورتهای مالی و گزارشهای مالی و مدیریتی تنظیم اظهارنامه های مالیات بر عملکرد ارزش افزوده انجام بررسی های ویژه مالی .و سوالم اینه که قسمت ابتدایی مربوط به کارهای حسابرسی میشه و من میتونم در این زمینه فعالیت کنم یا باید مجوز از سازمان حسابرسی بگیرم)))
__(((سلام وخسته نباشید مدتی است که شرکت حسابداری و خدمات کامپیوتری ثبت کردم که در موضوع شرکت قید شده کارهای حسابداری شامل مدیریت و مالیاتی از قبیل بازرسی قانونی انجام رسیدگی و بررسی حسابها و اسناد و گزارشهای مالی و تجزیه و تحلیل و استقرار سیستم کنترلهای داخلی ومدیریتی اصلاح حساب تهیه و تنظیم صورتهای مالی و گزارشهای مالی و مدیریتی تنظیم اظهارنامه های مالیات بر عملکرد ارزش افزوده انجام بررسی های ویژه مالی .و سوالم اینه که قسمت ابتدایی مربوط به کارهای حسابرسی میشه و من میتونم در این زمینه فعالیت کنم یا باید مجوز از سازمان حسابرسی بگیرم)))
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام : سوالی برای من پیش آمده در مورد اینکه جرا باید کد اقتصادی جدید بگیریم آیا هرسال لازم است که کد اقتصادی جدید بگیریم، یا فقط به خاطر اظهار نامه خرید و فروش است آیا کد اقتصادی جدید برای اظهارنامه مالیاتی سالانه نیز مورد استفاده قرار میگیرد دضمن در صورت امکان در باره کد اقتصادی وکاربرد آن در اظهارنامها را برای من توضیخ دهید با تشکر .
با سلام : سوالی برای من پیش آمده در مورد اینکه جرا باید کد اقتصادی جدید بگیریم آیا هرسال لازم است که کد اقتصادی جدید بگیریم، یا فقط به خاطر اظهار نامه خرید و فروش است آیا کد اقتصادی جدید برای اظهارنامه مالیاتی سالانه نیز مورد استفاده قرار میگیرد دضمن در صورت امکان در باره کد اقتصادی وکاربرد آن در اظهارنامها را برای من توضیخ دهید با تشکر .
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/09/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام میخواستم بدانم که یک خانم کارمند می تواند همزمان همسر و پدر و مادرش را بیمه تکمیلی کند یا نیاز به این میباشد که حتماً تحت تکفل باشند . لطفاً در صورت امکان پاسخ با منبا قانونی باشد تا بتوان به محل کار ارائه داد. با تشکر فراوان
با سلام میخواستم بدانم که یک خانم کارمند می تواند همزمان همسر و پدر و مادرش را بیمه تکمیلی کند یا نیاز به این میباشد که حتماً تحت تکفل باشند . لطفاً در صورت امکان پاسخ با منبا قانونی باشد تا بتوان به محل کار ارائه داد. با تشکر فراوان
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 19/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام، اگر کارفرما 5درصد مالیات موضوع ماده 104 را از پیمانکار کسر نموده اما پرداخت ننماید تکلیف پیمانکار چیست؟(دقت فرمایید که مالیات کسر گردیده)متشکرم
سلام، اگر کارفرما 5درصد مالیات موضوع ماده 104 را از پیمانکار کسر نموده اما پرداخت ننماید تکلیف پیمانکار چیست؟(دقت فرمایید که مالیات کسر گردیده)متشکرم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با توجه به شرایط کنونی ایا سرمایه گذاری در طلا سود اور خواهد بود
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 08/08/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده به همراهی تعدادی از دوستان اقدام به تولید سیستم های هوشمند سازی ساختمان و محیط های باز نظیر باغ ویلا زمین های کشاورزی و ... نموده ایم . و هم اکنون از مرحله ی تست و آزمایش سیستم خارج شده به به توانایی تولید انبوه رسیده ایم و از اونجایی که در حال حاضر بازار هدف خودمون رو باغ ها در نظر گرفته ایم میخواستم بدونم از چه روش هایی میتونم برای بازاریابی و جذب مشتری استفاده کنم چگونه میتونم دیتابیسی از اطلاعات افرادی که صاحب باغ هستند رو بدست بیارم و به نظر شما بهترین روش تبلیغات برای اینکار چیست.
با سلام بنده به همراهی تعدادی از دوستان اقدام به تولید سیستم های هوشمند سازی ساختمان و محیط های باز نظیر باغ ویلا زمین های کشاورزی و ... نموده ایم . و هم اکنون از مرحله ی تست و آزمایش سیستم خارج شده به به توانایی تولید انبوه رسیده ایم و از اونجایی که در حال حاضر بازار هدف خودمون رو باغ ها در نظر گرفته ایم میخواستم بدونم از چه روش هایی میتونم برای بازاریابی و جذب مشتری استفاده کنم چگونه میتونم دیتابیسی از اطلاعات افرادی که صاحب باغ هستند رو بدست بیارم و به نظر شما بهترین روش تبلیغات برای اینکار چیست.
پویا محمودی
پویا محمودی
تاریخ ثبت: 31/06/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من 22 ماه واسه یه شرکت کار کردم و الان باهاشون قطع همکاری کردم خودشون میگن ترک کار میخوام بدونم سنوات به من تعلق می گیره یا نه ؟ حالا به گفته خودشون ترک کارم باشه و اینکه سالانه سنوات منو ندادن بعد اینکه من خیلی اضافه کاری وایستادم و برای اضافه کاری هیچ مبلغی بهم ندادن و حقوق سه ماه سال جدید که کار کردم هم حقوق قبلی رو برای من رو دادند حقوق عیدی سال 93 هم بهم یه میلیون دادن (کارگری) ؟ درود وقت خوش در خصوص ترک کار اگر شما یک ماه قبل از قطع همکاری استعفا داده باشید و تا یک ماه به کار خود ادامه و سپس قطع همکاری کرده باشید سنوات به شما تعلق می‌گیرد در خصوص اضافه کاری و حقوق سال جدید هم اگر طبق قوانین کار و ایین‌نامه‌های شرکت باید پرداخت می‌کردند و نکردند می‌توانید درخواست کنید و در نهایت اگر در خصوص همه موارد فوق به توافق نرسیدید باید از اداره کار محلی موضوع را پیگیری فرمایید با عرض سلام مجدد من چند ماه قبل بهشون گفته بودم برای خودتون یک نیرو جایگزین پیدا کنین و من کارم را ادامه دادم . و اینکه سنوات نباید پایان هر سال محاسبه و پرداخت شود ؟
مازیار نخکوب
مازیار نخکوب
تاریخ ثبت: 07/05/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید من تحقیقی راجع به کنسرسیوم دارم لطفا منابع معرفی کنید باتشکر
رامین قویدل
رامین قویدل
تاریخ ثبت: 22/11/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام یکی از شعب های شرکت تولیدی انواع خوارکیهای شیرین و شور(چیپس و پفک و شکلات و...) دارای چندین بازاریاب خبره است که از بین بازاریابان خوب و با سابقه گزینش شده اند. هر بازاریاب یک کامیون با راننده در اختیار دارند.حقوق بازاریابان شامل حقوق ثابت و درصدی از فروش روزانه است.عموما فروش شرکت بصورت نسیه و صرفا از طریق چک صورت میگیرد.و وصول مطالبات به بازاریابان محول شده و اقدام برای نقد کردن چکها غالبا در روز سر رسید صورت میگیرد تا در صورت عدم موجودی در حساب مشتری چک برگشت نخورد و مشتری دلخور نشود و مشتری را از دست ندهیم. براساس برخی شواهد دریافته ایم که برخی از بازاریابان فروشهای نقد را نسیه و وصولهای نسیه را با تاخیر و حتی برخی چکها را با چکها ی تاریخ دورتر جایگزین میکنند. بعنوان مدیر چه راهکارهای را برای بهبود وضع موجود ارائه میکنید؟؟؟؟ البته با محدودیتهای هم مواجه هستیم:جایگزین کردن بازاریابها به دلایلی غیر ممکن است ، عدم فروش نسیه کاهش فروش را به همراه دارد ، افزودن کارکنان هزینه ها را زیاد میکند
سید محمود خوش بین
سید محمود خوش بین
تاریخ ثبت: 08/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام من به تازگی در یک موسسه خدمات حسابداری مشغول به کار شده ام اما یک مشکل شخصی دارم اونم اینه که اکثر مشتری های ما موسسات شرکتها و یا اشخاصی هستند که می خواهند تا با سند سازی و یا راهکارهای مشابه سود آنها را کم کنیم تا آنها نیز مالیات کمتری را بپردازند . من به شدت از این کار ناراحت هستم چون که فکر میکنم که انجام آن از نظر شرعی و عرفی و اخلاقی جایز نیست و چون که باز فکر میکنم که با انجام آن حق دیگر عزیزانی که مالیات خود را به طور کامل و مخلصانه می پردازند همچون طبقه کارگر و کارمند ضایع می شود . از این رو در یک دو راهی گیر کرده ام اگر انجام بدهم عذاب وجدان سنگینی دارم واگر انجام ندهم مشتریان را از دست می دهیم و ممکنه مدیر این موسسه منو نیز از کار اخراج کند ممنون میشوم در این خصوص به طور کامل راهنماییم نمایید
باسلام من به تازگی در یک موسسه خدمات حسابداری مشغول به کار شده ام اما یک مشکل شخصی دارم اونم اینه که اکثر مشتری های ما موسسات شرکتها و یا اشخاصی هستند که می خواهند تا با سند سازی و یا راهکارهای مشابه سود آنها را کم کنیم تا آنها نیز مالیات کمتری را بپردازند . من به شدت از این کار ناراحت هستم چون که فکر میکنم که انجام آن از نظر شرعی و عرفی و اخلاقی جایز نیست و چون که باز فکر میکنم که با انجام آن حق دیگر عزیزانی که مالیات خود را به طور کامل و مخلصانه می پردازند همچون طبقه کارگر و کارمند ضایع می شود . از این رو در یک دو راهی گیر کرده ام اگر انجام بدهم عذاب وجدان سنگینی دارم واگر انجام ندهم مشتریان را از دست می دهیم و ممکنه مدیر این موسسه منو نیز از کار اخراج کند ممنون میشوم در این خصوص به طور کامل راهنماییم نمایید
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 16/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  130  129  128  127  126  125  124  123  122  121  120  119  118  117  116  115  114  113  112  111  110  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )