فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام من از دانشجویان ارشد رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه مازندران هستم. موضوع پایان نامه بنده حضور متخصصین تربیت بدنی در مشاغل مدیریتی ورزش کشور می باشد، استاد راهنمای بنده گفته اند که بر اساس 14اصل هنری فایول پرسشنامه ای محقق ساخته طراحی کرده و بین سه سطح مدیریتی ورزش کشور پخش کنم، خواستم ببینم شما آیا پرسشنامه ای در این زمینه دارید و میتوانید در اختیار بنده بگذارید؟ و اگر در مورد این موضوع مطلب خاصی در نظر دارید راهنمایی و کمکم کنید. با تشکر ابوالفضل اسدی نیا
با سلام من از دانشجویان ارشد رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه مازندران هستم. موضوع پایان نامه بنده حضور متخصصین تربیت بدنی در مشاغل مدیریتی ورزش کشور می باشد، استاد راهنمای بنده گفته اند که بر اساس 14اصل هنری فایول پرسشنامه ای محقق ساخته طراحی کرده و بین سه سطح مدیریتی ورزش کشور پخش کنم، خواستم ببینم شما آیا پرسشنامه ای در این زمینه دارید و میتوانید در اختیار بنده بگذارید؟ و اگر در مورد این موضوع مطلب خاصی در نظر دارید راهنمایی و کمکم کنید. با تشکر ابوالفضل اسدی نیا
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 14/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام. در زمینه سقف بیمه تاّمین اجتماعی برای سال 91 راهنمایی می خواستم
با سلام. در زمینه سقف بیمه تاّمین اجتماعی برای سال 91 راهنمایی می خواستم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 16/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید شرایط این وام چگونه میباشد ممنون؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 25/05/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام وخسته نباشید من روزها عادی از شنبه لغایت پنجشبه وقتی اضافه کاری انجام میدهم بر اساس 4/1 ( 40% ) مزد یکساعتم حقوق دریافت میکنم سئوال من اینست که اگر روز جمعه فرضا" از ساعت 8 الی 16 ویا 8 الی 20 کارنمایم چگونه محاسبه میگردد با تشکر - هاشمی
با سلام وخسته نباشید من روزها عادی از شنبه لغایت پنجشبه وقتی اضافه کاری انجام میدهم بر اساس 4/1 ( 40% ) مزد یکساعتم حقوق دریافت میکنم سئوال من اینست که اگر روز جمعه فرضا" از ساعت 8 الی 16 ویا 8 الی 20 کارنمایم چگونه محاسبه میگردد با تشکر - هاشمی
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 05/02/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با احترام کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار هستم و سالهاست که در واحد آی تی شرکت ییمه کار میکنم. حدود یکسالی هست که با یکی از دوستانم که در امارات ساکن هستند شرکتی نرم افزاری نیز تاسیس کرده ایم و برای امارات یک پروژه مبتنی بر کارتهای وفاداری مشتری پیاده کرده ایم. حال میخواهیم در ایران کار را شروع کنیم. تعدادی کاتالوگ هم برای شرکت تهیه کرده ایم ولی چون هر دوی ما تخصص نرم افزار داریم نمیدانیم بازاریابی را در ایران چگونه شروع کنیم! از طرف دیگر گمان میکنم ادامه تحصیل در مقطع دکترا در در رشته بیمه یا بازاریابی بتواند ایده های جدیدی برای گسترش بیزنسمان در ایران بدهد. لطفا برای شروع فعالیت در ایران راهنمایی بفرمایید. البته من نیمدانم این سوال مستقیما مربوط به حضرتعالی میشود یا نه! لطفا اگر امکان دارد و سایر مشاورین رازنامه را در حوزه بازاریابی میشناسید سوال اینجانب را با ایشان نیز مطرح بفرمایید. با تشکر
حمید رضا تاج نسائی
حمید رضا تاج نسائی
تاریخ ثبت: 15/01/1394        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ باسلام وتشکر آیا مالیات حقوق کارمند بعدازکسر حق بیمه( تامین اجتماعی)محاسبه میشود ؟
مصطفی عبدی
مصطفی عبدی
تاریخ ثبت: 05/01/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام سوالی راجع به تشکیل کنسرسیوم داشتم.ما دو شرکت در زمینه کشاورزی هستیم و میخواهیم کارخانه ای از طریق کنسرسیوم راه اندازی کنیم.دانش فنی و ساخت تجهیرات از ماست و سرمابه از شرکت دوم.سود به چه صورت تقسیم میشود بین شرکتها؟و اینکه بعد از راه اندازی سرمابه در گردش از جانب سرمابه گذار(شرکت دوم)باید تامین شود یا از جانب هردو؟ با سپاس فراوان
با سلام سوالی راجع به تشکیل کنسرسیوم داشتم.ما دو شرکت در زمینه کشاورزی هستیم و میخواهیم کارخانه ای از طریق کنسرسیوم راه اندازی کنیم.دانش فنی و ساخت تجهیرات از ماست و سرمابه از شرکت دوم.سود به چه صورت تقسیم میشود بین شرکتها؟و اینکه بعد از راه اندازی سرمابه در گردش از جانب سرمابه گذار(شرکت دوم)باید تامین شود یا از جانب هردو؟ با سپاس فراوان
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 09/09/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام احتراما مصوبه وبخشنامه دولت مبنی بر افزایش حقوق کارکنان در خرداد ماه 1391 صادر وبه تبع آن احکام کارکنان رسمی در سال 1391 در تیر ماه 1391 صادرگردید ودر فیش حقوقی تیر ماه معوقه افزایش حقوق-معوقه ماموریت وسایر معوقه ها علاوه بر مزایای مستمر وغیر مستمر(اضافه کار+ایاب وذهاب+کمک غذا)دریافت می گردد سئوال این است که در محاسبه مابه التفاوت تغییر صندوق بازنشتگی به صندوق تامین اجتماعی براساس فرمول (21%*آخرین حقوق و مزایای دریافتی ضربدر تعداد ماههای سنوات قابل قبول ) معوقه ها وسایر خدمات رفاهی که سالی یک مورد شاید به خاطرافزایش تولید مشمول دریافت گردد محاسبه می گردد یا نه؟ کارشناسان تامین اجتماعی جواب درست وحسابی ندادند. اصولا به نظر می رسد نباید 21%معوقه افزایش حقوق را محاسبه ضربدر تعداد ماههای سنوات قابل قبول کرد .ایا اگر این مهم اتفاق افتاد می توان از مراجع قانونی شکایت کرد. با تشکر
با سلام احتراما مصوبه وبخشنامه دولت مبنی بر افزایش حقوق کارکنان در خرداد ماه 1391 صادر وبه تبع آن احکام کارکنان رسمی در سال 1391 در تیر ماه 1391 صادرگردید ودر فیش حقوقی تیر ماه معوقه افزایش حقوق-معوقه ماموریت وسایر معوقه ها علاوه بر مزایای مستمر وغیر مستمر(اضافه کار+ایاب وذهاب+کمک غذا)دریافت می گردد سئوال این است که در محاسبه مابه التفاوت تغییر صندوق بازنشتگی به صندوق تامین اجتماعی براساس فرمول (21%*آخرین حقوق و مزایای دریافتی ضربدر تعداد ماههای سنوات قابل قبول ) معوقه ها وسایر خدمات رفاهی که سالی یک مورد شاید به خاطرافزایش تولید مشمول دریافت گردد محاسبه می گردد یا نه؟ کارشناسان تامین اجتماعی جواب درست وحسابی ندادند. اصولا به نظر می رسد نباید 21%معوقه افزایش حقوق را محاسبه ضربدر تعداد ماههای سنوات قابل قبول کرد .ایا اگر این مهم اتفاق افتاد می توان از مراجع قانونی شکایت کرد. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام می خواستم بدانم کارگری می خواهد با کارفرما تسویه کند به اختیار خود.اگر در قرارداد کاری ثبت شده باشد که سنوات بعد از شش ماه تعلق می گیرد و کارگر 3 ماه کار کرده باشد دیگر سنوات به او تعلق نمی گیرد یا طبق وزارت کار باید هر چند ماه که کارگر کار کرده به او پایان قرار داد سنوات تعلق گیرد.البته قرارداد هنوز به پایان نرسیده باشد و کارگر به اختیار خود کار را ترک کرده باشد.
با سلام می خواستم بدانم کارگری می خواهد با کارفرما تسویه کند به اختیار خود.اگر در قرارداد کاری ثبت شده باشد که سنوات بعد از شش ماه تعلق می گیرد و کارگر 3 ماه کار کرده باشد دیگر سنوات به او تعلق نمی گیرد یا طبق وزارت کار باید هر چند ماه که کارگر کار کرده به او پایان قرار داد سنوات تعلق گیرد.البته قرارداد هنوز به پایان نرسیده باشد و کارگر به اختیار خود کار را ترک کرده باشد.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 11/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام آیاشرکتهای سهامی خاص می بایددرهردوره مالی توسط موسسات معتبر(حسابرسان مستقل )حسابرسی شوندویاصرف داشتن بازرس قانونی کفایت می کند؟ باتشکر
باسلام آیاشرکتهای سهامی خاص می بایددرهردوره مالی توسط موسسات معتبر(حسابرسان مستقل )حسابرسی شوندویاصرف داشتن بازرس قانونی کفایت می کند؟ باتشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/03/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام اقای یاری فرد. لیسانس حسابداری هستم و چندماه است دنبال کار می باشم . متاسفانه در هر اگهی نوشته شده منشی حسابدار .. و شان و منزلت یک حسابدار تا حد یک منشی و اپراتور تنزل پیدا کرده و همین باعث شده که روحیه خودم رو برای ادامه تحصیل در این رشته از دست بدهم .. از شما مشاوره ای در این زمینه می خوام که لطف بفرمایید با تجربه و اگاهی که دارید در این مشکل مرا یاری کنید .. سوال اینکه چگونه می توانم بر اطلاعات تخصصی خود بیافزایم ؟ ایا ادامه تحصیل در این رشته به معنای واقعی اینده ای برای من دارد ؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدهید و من را از این سر درگمی نجات دهید ...
سلام اقای یاری فرد. لیسانس حسابداری هستم و چندماه است دنبال کار می باشم . متاسفانه در هر اگهی نوشته شده منشی حسابدار .. و شان و منزلت یک حسابدار تا حد یک منشی و اپراتور تنزل پیدا کرده و همین باعث شده که روحیه خودم رو برای ادامه تحصیل در این رشته از دست بدهم .. از شما مشاوره ای در این زمینه می خوام که لطف بفرمایید با تجربه و اگاهی که دارید در این مشکل مرا یاری کنید .. سوال اینکه چگونه می توانم بر اطلاعات تخصصی خود بیافزایم ؟ ایا ادامه تحصیل در این رشته به معنای واقعی اینده ای برای من دارد ؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدهید و من را از این سر درگمی نجات دهید ...
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 27/03/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام من در یک شرک فولاد تازه قبل از بهره برداری کار میکنم.باتوجه به اینکه در حال ساخت ساختمان های مجموعه هستند آیا 1-بستن قراردادهای پیمانکاری الزامیست؟ 2-کسورات این قراردادهاونرخ های آنها چیست؟ 3-نحوه ی سند زدن آن چگونه است؟ با تشکر
با سلام من در یک شرک فولاد تازه قبل از بهره برداری کار میکنم.باتوجه به اینکه در حال ساخت ساختمان های مجموعه هستند آیا 1-بستن قراردادهای پیمانکاری الزامیست؟ 2-کسورات این قراردادهاونرخ های آنها چیست؟ 3-نحوه ی سند زدن آن چگونه است؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 26/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفا در مورد قراردادهای شرکتی که کار حجمی می کنند اطلاعات بیشتری بدهید که ایا این ابلاغیه جدید دولت شامل حجمی ها هم میشه؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 10/11/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت استاد گرامی،سوالاتی راجع به ارزش افزوده داشتم.یک موسسه غیرتجاری قراردادی را با شهرداری مبنی بر برگزاری اجلاس(ماهی یک اجلاس)جمعا 9 اجلاس بسته است.و درآمد ارائه خدمت طی سال به فراخور بودجه به صورت چک دریافت می نماید.به صورت خلاصه:1-طریقه ثبت حسابداری در دفاتر و همچنین اظهارنامه ارزش افزوده 2-آیا برگزاری اجلاس جژ عدم مشمول ارزش افزوده قرار می گیرد یا خیر 3-در صورت عدم دریافت مبلغ ارزش افزوده ثبت اظهارنامه به صورت می باشد 4-آیا مبلغ کل قرارداد دریک اظهارنامه و در اولین دوره ثبت گردد،درست می باشد یا خیر و در پایان اگر درج مبلغ فروش یا خدمات به صورت جابه جا صورت پذیرد.به جه شکل برخورد می گردد.ممنون از شما
با سلام خدمت استاد گرامی،سوالاتی راجع به ارزش افزوده داشتم.یک موسسه غیرتجاری قراردادی را با شهرداری مبنی بر برگزاری اجلاس(ماهی یک اجلاس)جمعا 9 اجلاس بسته است.و درآمد ارائه خدمت طی سال به فراخور بودجه به صورت چک دریافت می نماید.به صورت خلاصه:1-طریقه ثبت حسابداری در دفاتر و همچنین اظهارنامه ارزش افزوده 2-آیا برگزاری اجلاس جژ عدم مشمول ارزش افزوده قرار می گیرد یا خیر 3-در صورت عدم دریافت مبلغ ارزش افزوده ثبت اظهارنامه به صورت می باشد 4-آیا مبلغ کل قرارداد دریک اظهارنامه و در اولین دوره ثبت گردد،درست می باشد یا خیر و در پایان اگر درج مبلغ فروش یا خدمات به صورت جابه جا صورت پذیرد.به جه شکل برخورد می گردد.ممنون از شما
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 26/10/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید میخاستم بپرسم بنده در حاله حاظر بنده چند ملیونی سفته دست کسی برای دریافت وام دادم و در حال حاظر مشکلی برای بنده پیش اومده که باید از کشور خارج شم به نظر شما این سفته ها که محضری شده است میتونن کاری کنن که بنده از کشور خارج نشم؟
با سلام و خسته نباشید میخاستم بپرسم بنده در حاله حاظر بنده چند ملیونی سفته دست کسی برای دریافت وام دادم و در حال حاظر مشکلی برای بنده پیش اومده که باید از کشور خارج شم به نظر شما این سفته ها که محضری شده است میتونن کاری کنن که بنده از کشور خارج نشم؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام اینجاب شرکتی با مسئولیت محدود را 5 سال پیش به ثبت رسانده ام.اما هیچگونه فعالیتی در این چند سال نداشته ام و به اداره دارایی هم مراجعه ننموده ام و پرونده مالیاتی و بیمه ای ندارم. حال با رضایت کلیه سهامداران میخواهم شرکت را منحل کنم . چه مراحلی طی کنم. ایا از طرف دارایی به مشکل بر نمیخورم؟و میتوانم به دارایی مراجعه نکنم؟
با عرض سلام اینجاب شرکتی با مسئولیت محدود را 5 سال پیش به ثبت رسانده ام.اما هیچگونه فعالیتی در این چند سال نداشته ام و به اداره دارایی هم مراجعه ننموده ام و پرونده مالیاتی و بیمه ای ندارم. حال با رضایت کلیه سهامداران میخواهم شرکت را منحل کنم . چه مراحلی طی کنم. ایا از طرف دارایی به مشکل بر نمیخورم؟و میتوانم به دارایی مراجعه نکنم؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 25/12/1390        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ باسلام وقت شمابخیر.خانمی مستمری بگیرفوت شده چگونه میتوان بیمه /حقوق/وی را به یکی ازسه فرزند مجرد زیر انتقال داد.1-دختری مطلقه دارد که خودش حقوق بگیردولت است.2-پسری 53ساله مجرد توانایی کارنداردازلحاظ روحی روانی مشکل دارد.3-دختری 57ساله مجردساکن خارج کشورکه بنابدلایلی نمیتواندبه ایران برگردد.ایا وکالت میتواندتنظیم کنذ وبرای خواهرمطلقه اش که ایران است بفرستد/به هرصورت کدامیک امکان برقراری مستمری مادرشان رادارند.متشکرم.
باسلام وقت شمابخیر.خانمی مستمری بگیرفوت شده چگونه میتوان بیمه /حقوق/وی را به یکی ازسه فرزند مجرد زیر انتقال داد.1-دختری مطلقه دارد که خودش حقوق بگیردولت است.2-پسری 53ساله مجرد توانایی کارنداردازلحاظ روحی روانی مشکل دارد.3-دختری 57ساله مجردساکن خارج کشورکه بنابدلایلی نمیتواندبه ایران برگردد.ایا وکالت میتواندتنظیم کنذ وبرای خواهرمطلقه اش که ایران است بفرستد/به هرصورت کدامیک امکان برقراری مستمری مادرشان رادارند.متشکرم.
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 27/12/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  126  125  124  123  122  121  120  119  118  117  116  115  114  113  112  111  110  109  108  107  106  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )