فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با یاد خدا باسلام بنده ابتدانزد پدرم کار می کردم.بازرس که آمد پدرم گفت:پسرم است نمایده بیمه مرا احضار کرد گفت:پسرش هستی مدارکم رادید ومرابیمه نکرد .8سال در بازدید ها اسممو می نوشتن بابام میگفت عیب نداره بگو پسرشم.بیمه پول بیخودیه.منم گفتم.بعد رفتم بنیاد شهید 1/5سال کار کردم آنها هم مرا بیمه نکردن.بعد رفتم دانشگاه انجا هرچه تلاش کردم بیمه نشدم وفقط دفترچه درمان بهم دادن وگفتن خرید خدمتی .بعد از6سال بیمه ام کردند الان هم بیمه ام .آیا میتوانم بیمه مغازه پدرم را احیائ کنم چه جوری؟بنیاد رو شکایت کنم میدن؟سربازی رو هم رفتم جبهه بیمه اونو چه جوری باید بدم؟تازه مجروح هم شدم وبستری آنجاهم هیچی ندادن!؟لطفا"منو راهنمایی کنید.خیلی ممنونم
با یاد خدا باسلام بنده ابتدانزد پدرم کار می کردم.بازرس که آمد پدرم گفت:پسرم است نمایده بیمه مرا احضار کرد گفت:پسرش هستی مدارکم رادید ومرابیمه نکرد .8سال در بازدید ها اسممو می نوشتن بابام میگفت عیب نداره بگو پسرشم.بیمه پول بیخودیه.منم گفتم.بعد رفتم بنیاد شهید 1/5سال کار کردم آنها هم مرا بیمه نکردن.بعد رفتم دانشگاه انجا هرچه تلاش کردم بیمه نشدم وفقط دفترچه درمان بهم دادن وگفتن خرید خدمتی .بعد از6سال بیمه ام کردند الان هم بیمه ام .آیا میتوانم بیمه مغازه پدرم را احیائ کنم چه جوری؟بنیاد رو شکایت کنم میدن؟سربازی رو هم رفتم جبهه بیمه اونو چه جوری باید بدم؟تازه مجروح هم شدم وبستری آنجاهم هیچی ندادن!؟لطفا"منو راهنمایی کنید.خیلی ممنونم
حسین علم باز
تاریخ ثبت: 10/06/1390        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ سلام با کدام یک از شغل ها و کارهای زیر بیشتر موافقید و جرا؟ لوازم یدکی ماشین سواری؟مانند جنس های اساکو؟ سنگ شکن و تولیدی ماسه؟ تیرچه بلوکی ؟ خرید ماشین سنگین جهت جابجایی بار؟ ممنونتم مختصر هر کدومو بگید.
سلام با کدام یک از شغل ها و کارهای زیر بیشتر موافقید و جرا؟ لوازم یدکی ماشین سواری؟مانند جنس های اساکو؟ سنگ شکن و تولیدی ماسه؟ تیرچه بلوکی ؟ خرید ماشین سنگین جهت جابجایی بار؟ ممنونتم مختصر هر کدومو بگید.
میثم منصوری رضی
میثم منصوری رضی
تاریخ ثبت: 29/01/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام اگر بانک برای تسهیلات تراز سال 91 را بخواد باید تراز آزمایشی قبل بستن حساب رو بهش بدم یا ترازنامه بعد از بستن حسابها رو؟خیلی فوری لطفا زودتر پاسخ بدید .متشکرم
با سلام اگر بانک برای تسهیلات تراز سال 91 را بخواد باید تراز آزمایشی قبل بستن حساب رو بهش بدم یا ترازنامه بعد از بستن حسابها رو؟خیلی فوری لطفا زودتر پاسخ بدید .متشکرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 04/09/1392        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من دانشجویی هستم که معافیت تحصیلی دارم و در عین حال حدود 10 ماه است که در یک شرکت مشغول به کار میباشم و بیمه میباشم. هیچگونه قراردادی ندارم و کارفرما از پرداخت عیدی و سنوات من امتناع ورزیده و در عین حال حواسم نبود در فیش حقوق امضا کرده بودم که کلیه حق و حقوق خودما از جمله عیدی و سنوات و .. را دریافت کرده ام (البته فقط واسه دی و بهمن رو امضا کردم و بقیه ماهها فقط حقوق نوشته بوذ) در ضمن من اول کار سفته ای را امضا کرده ام تحت عنوان ضمانت انجام کار و پشتشم امضاکردم از نادانی!!!! یعنی سفته مخاطب نداره الان و همچنان مشغول به کارم در شرکت به نظرتون اولا امکان دریافت عیدی و سنوات با توجه به امضای من وجود داره؟ دوما اگه شرکتو ترک کنم میتونه سفته واسم دردسرساز شه؟(امکان برگشت سفته وجود داره؟ چون هیچ رسید و کپی ازون ندارم) سوما : چون قرارداد ندارم در چه صورت میتونم از بیمه بیکاری استفاده کنم در صورت ترک شرکت با توجه به توافق دوطرف اگه جواب بدبد کلی ممنونم
با سلام من دانشجویی هستم که معافیت تحصیلی دارم و در عین حال حدود 10 ماه است که در یک شرکت مشغول به کار میباشم و بیمه میباشم. هیچگونه قراردادی ندارم و کارفرما از پرداخت عیدی و سنوات من امتناع ورزیده و در عین حال حواسم نبود در فیش حقوق امضا کرده بودم که کلیه حق و حقوق خودما از جمله عیدی و سنوات و .. را دریافت کرده ام (البته فقط واسه دی و بهمن رو امضا کردم و بقیه ماهها فقط حقوق نوشته بوذ) در ضمن من اول کار سفته ای را امضا کرده ام تحت عنوان ضمانت انجام کار و پشتشم امضاکردم از نادانی!!!! یعنی سفته مخاطب نداره الان و همچنان مشغول به کارم در شرکت به نظرتون اولا امکان دریافت عیدی و سنوات با توجه به امضای من وجود داره؟ دوما اگه شرکتو ترک کنم میتونه سفته واسم دردسرساز شه؟(امکان برگشت سفته وجود داره؟ چون هیچ رسید و کپی ازون ندارم) سوما : چون قرارداد ندارم در چه صورت میتونم از بیمه بیکاری استفاده کنم در صورت ترک شرکت با توجه به توافق دوطرف اگه جواب بدبد کلی ممنونم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 03/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام پیش بینی وبررسی نرخ برگشت تسهیلات یا وام بانکی برای مدیریت نقدینگی جهت استفاده در پایانامه است.که بصورت فرمولی می خواهم مثلا اگر یک وام 5 ساله داده شده است و 2 سال پرداخت شده وبعد معوق شده است آیا می توان پیش بینی نرخ برگشت چگونه حساب کرد. مثلا آیا فرمول زیر درست است ارزش حال دریافتی های وصول شده بعد از اعلام عدم بازپرداخت تقسیم بر ارزش حال کل اقساط
باسلام پیش بینی وبررسی نرخ برگشت تسهیلات یا وام بانکی برای مدیریت نقدینگی جهت استفاده در پایانامه است.که بصورت فرمولی می خواهم مثلا اگر یک وام 5 ساله داده شده است و 2 سال پرداخت شده وبعد معوق شده است آیا می توان پیش بینی نرخ برگشت چگونه حساب کرد. مثلا آیا فرمول زیر درست است ارزش حال دریافتی های وصول شده بعد از اعلام عدم بازپرداخت تقسیم بر ارزش حال کل اقساط
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 24/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام احتراما حساب استهلاک انباشته دارای ماهیت بدهکاراست یا بستانکار ؟ باتشکر
عباس ذاکری
عباس ذاکری
تاریخ ثبت: 14/01/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید سوال هایئ دارم که ممنون می شم راهنمائیم کنید. 1 - در رابطه با افزایش حقوق سال جدید : در صورتی که کارفرما قصد افزایش حقوق به میزان نرخ اعلام شده دولت نداشته باشه، تامین اجتماعی و دارائی ایرادی نمی گیرند؟جریمه نداره ؟ 2 - در صورتی که مدیر عامل یک شرکت از یک شرکت دیگه بیمه باشه، می شه تو لیست بیمه شرکت خودش نیاد؟یا که اجبارأ باید تو لیست بیمه شرکت خودش هم باشه؟ 3 - می شه بفرمائید خوار و بار و مسکن و حق اولاد معاف از بیمه و مالیات هست یا خیر ؟من 10 سال کار مالی می کنم.پیش هر مدیر مالی که بودم هر کدوم یک رویه دارند واقعأ گیج شدم.نمی دونم بالاخره جزء معافیت هاست یا خیر ؟قانون خاصی هست که صراحتأ توش به این موضوع اشاره شده باشه. 4- ذخیره مرخصی استفاده نشده معاف از مالیاته.در صورتی که پرداخت شه و افراد هنوز تو استخدام شرکت باشند باید مالیات کسر شه؟اگه باید کسر شه ثبتش اینطو زده می شه؟ هنگام ذخیره که :هزینه بد-- حقوق پرداختنی به تفکیک شخص بس-حالا اگه مالیات موقع پرداخت بخواد لحاظ شه می شه: حقوق پرداختنی آن شخص بدهکار - مالیات پرداختنی بستانکار - بعد مالیات پرداختنی و حقوق پرداختنی(مانده حساب حقوق)بد-بانک بس . درسته؟ 5 - با توجه به این که حداقل حقوق و سقف مالیاتی حقوق سال 93 در دی ماه 92 ابلاغ شده، از همین فروردین می تونیم بر پایه اطلاعات سال جاری لیست رد کنیم؟ سپاسگذارم از همراهی های همیشگیتون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/02/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ من مدرک طراحی دوخت فنی حرفه ای دارم.. میخوام برای وام خوداشتغالی اقدام کنم.. ولی چطوری و کجا نمیدونم.. به راهنمایی شما نیاز دارم
من مدرک طراحی دوخت فنی حرفه ای دارم.. میخوام برای وام خوداشتغالی اقدام کنم.. ولی چطوری و کجا نمیدونم.. به راهنمایی شما نیاز دارم
eli shams
تاریخ ثبت: 11/11/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ جناب آقای کاوه سلام و عرض ادب دارم اینجانب... مدت 6.5 سال هست که به استخدام پیمانی سازمان دولتی درامده ام. با پست کارشناس IT که بایست مستقیما" زیر نظر مدیر کل باشد ولی متاسفانه حتی 1 روز در پست خود گماشته نشده و همواره زیر نظر اشخاص قراردادی که در سمت معاونت یا پست خود من مشغول هستند کار کرده ام. در طول مدت خدمتم پیش از این خدمات ارزنده و افتخار کسب مقام دوم IT در استان را داشته و هیچ تخلفی در پرونده نداشته ام.مدتی است شخصی که پست مرا دارد و با مدیر مجموعه دوستی نزدیک دارد سعی در حذف و تخریب من دارد.حال میخواهم بدانم با توجه به اینکه از ماموریت ها و اختیارات مهم و دوره هایی که برای ارتقای شغلی و آینده کاریم لازم است محرومم و به مرور مرا دورتر از پستم نگه میدارند و در صدد حذف من هستند چه اقدام قانونی برای احقاق حقم میسر است. من باب مثال یکی از مهمترین شرح وظایف پستی من نظارت و بررسی و اعمال نظر در کلیه قراردادهای فناوری اطلاعات و همچنین نظارت بر کارکنان بخش آی تی است که دقیقا" برعکس شده و یک نیروی قراردادی با مدرک فوق دیپلم بر من و قرارداد ها نظارت دارد که بسیاری از مخارجی که انجام میشو غلط و نا لازم است. از ادارات دیگر هم برای استخدام دعوت شده ام ولی به بهانه کمبود نیرو مدیر با انتقالم موافقت نمیکند و تهدیداتی مبنی بر بدتر کردن شرایطم دارد.خواهشمندم راهنمایی بفرمایید و در صورت امکان شماره تماس خود را هم عنایت فرمایید. با سپاس فراوان
جناب آقای کاوه سلام و عرض ادب دارم اینجانب... مدت 6.5 سال هست که به استخدام پیمانی سازمان دولتی درامده ام. با پست کارشناس IT که بایست مستقیما" زیر نظر مدیر کل باشد ولی متاسفانه حتی 1 روز در پست خود گماشته نشده و همواره زیر نظر اشخاص قراردادی که در سمت معاونت یا پست خود من مشغول هستند کار کرده ام. در طول مدت خدمتم پیش از این خدمات ارزنده و افتخار کسب مقام دوم IT در استان را داشته و هیچ تخلفی در پرونده نداشته ام.مدتی است شخصی که پست مرا دارد و با مدیر مجموعه دوستی نزدیک دارد سعی در حذف و تخریب من دارد.حال میخواهم بدانم با توجه به اینکه از ماموریت ها و اختیارات مهم و دوره هایی که برای ارتقای شغلی و آینده کاریم لازم است محرومم و به مرور مرا دورتر از پستم نگه میدارند و در صدد حذف من هستند چه اقدام قانونی برای احقاق حقم میسر است. من باب مثال یکی از مهمترین شرح وظایف پستی من نظارت و بررسی و اعمال نظر در کلیه قراردادهای فناوری اطلاعات و همچنین نظارت بر کارکنان بخش آی تی است که دقیقا" برعکس شده و یک نیروی قراردادی با مدرک فوق دیپلم بر من و قرارداد ها نظارت دارد که بسیاری از مخارجی که انجام میشو غلط و نا لازم است. از ادارات دیگر هم برای استخدام دعوت شده ام ولی به بهانه کمبود نیرو مدیر با انتقالم موافقت نمیکند و تهدیداتی مبنی بر بدتر کردن شرایطم دارد.خواهشمندم راهنمایی بفرمایید و در صورت امکان شماره تماس خود را هم عنایت فرمایید. با سپاس فراوان
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 23/10/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام. با مبلغ 50/000/000 تومان چه سرمایه گذاری یا کارآفرینی را میتوان انجام داد؟
رامین قویدل
رامین قویدل
تاریخ ثبت: 20/06/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام بنده می خواهم یک شرکت سهامی خاص(خدماتی) ثبت کنم بنده موضوع فعالیت انرا چگونه تنظیم کنم (تامین نیروی انسانی؛شرکت درمزایده ها و غیره) باتشکر
سلام بنده می خواهم یک شرکت سهامی خاص(خدماتی) ثبت کنم بنده موضوع فعالیت انرا چگونه تنظیم کنم (تامین نیروی انسانی؛شرکت درمزایده ها و غیره) باتشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 18/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما مشاور عزیز و ممنون از همکاری شما بنده سعی در ثبت شرکت سهامی خاص جهت کار در حوزه فروش مجازی کالا را دارم. ولی به دلیل حضور در شهرستان کوچکی در خراسان جنوبی(قاین) کلیه ادارات و ارگانهای شهرستان با این موضوع بیگانه هستند و من را دچار سردرگمی کرده اند. از شما خواهشمند ام بنده را در رابطه با نحوه اخذ مجوز های لازم جهت ثبت شرکت و درصورت امکان توضیح موضوع فعالیت شرکت راهنمایی فرمایید. با تشکر
با سلام خدمت شما مشاور عزیز و ممنون از همکاری شما بنده سعی در ثبت شرکت سهامی خاص جهت کار در حوزه فروش مجازی کالا را دارم. ولی به دلیل حضور در شهرستان کوچکی در خراسان جنوبی(قاین) کلیه ادارات و ارگانهای شهرستان با این موضوع بیگانه هستند و من را دچار سردرگمی کرده اند. از شما خواهشمند ام بنده را در رابطه با نحوه اخذ مجوز های لازم جهت ثبت شرکت و درصورت امکان توضیح موضوع فعالیت شرکت راهنمایی فرمایید. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 01/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام وبا آرزوی قبولی طاعات درپایان سال 90 تجدید ارزیابی دارایی داشتیم( برای افزایش سرمایه )وثبت حسابداری دارایی ثابت بدهکار واندوخته مازاد تجدید ارزیابی بستانکار زدیم چون تاریخ 15اسفند بود هزینه استهلاک تجدید ارزیابی محاسبه نشد طبق آیین نامه اجرایی جزء بند ب ماده 10 میتوان با شرایطی از معافیت مالیاتی درآمد مازاد استفاده نمود حالا سوال -بند ب ماده 10 آیین نامه میگوید:"اظهار نظر در مورد صحت مبنای محاسبه استهلاک دارایی در هر دوره مالی تا دوره مالی منتهی به خروج دارایی ودرج در گزارش حسابرسی مالیاتی سال 90 وبعد از آن "حالا چون استهلاک در سال 90شناسایی نشده پس میتوان گزارش حسابرسی مالیاتی نداشت باتشکر از راهنمایی کارشناسانه شما
با سلام وبا آرزوی قبولی طاعات درپایان سال 90 تجدید ارزیابی دارایی داشتیم( برای افزایش سرمایه )وثبت حسابداری دارایی ثابت بدهکار واندوخته مازاد تجدید ارزیابی بستانکار زدیم چون تاریخ 15اسفند بود هزینه استهلاک تجدید ارزیابی محاسبه نشد طبق آیین نامه اجرایی جزء بند ب ماده 10 میتوان با شرایطی از معافیت مالیاتی درآمد مازاد استفاده نمود حالا سوال -بند ب ماده 10 آیین نامه میگوید:"اظهار نظر در مورد صحت مبنای محاسبه استهلاک دارایی در هر دوره مالی تا دوره مالی منتهی به خروج دارایی ودرج در گزارش حسابرسی مالیاتی سال 90 وبعد از آن "حالا چون استهلاک در سال 90شناسایی نشده پس میتوان گزارش حسابرسی مالیاتی نداشت باتشکر از راهنمایی کارشناسانه شما
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید بنده مدیر عامل شرکت آسانسور هستم که در زمینه طراحی نصب و راه اندازی سرویس و نگهداری آسانسور مشغول فعالیت هستیم و به تعدادی بازار یاب نیازمندیم. لذا تقاضا دارم در صورت امکان راهنماییم کنید برای پیدا کردن بازاریاب و ارتباط با آنان چه کاری باید انجام دهم. با تشکر فراوان از زحمات شما
با عرض سلام و خسته نباشید بنده مدیر عامل شرکت آسانسور هستم که در زمینه طراحی نصب و راه اندازی سرویس و نگهداری آسانسور مشغول فعالیت هستیم و به تعدادی بازار یاب نیازمندیم. لذا تقاضا دارم در صورت امکان راهنماییم کنید برای پیدا کردن بازاریاب و ارتباط با آنان چه کاری باید انجام دهم. با تشکر فراوان از زحمات شما
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ من مهر90با همکارم که 2 سال از من کوچکتر و خواهرزاده ی مدیرعامل شرکتمان بودازدواج کردم.اختلافات ما از همان هفته های اول با بددلی ها و بدبینی های ایشان نسبت به من بروز کرد که دخالت های زیاد مادرش به آنهادامن میزد.این خانم از جزئی ترین مسائل مابین ماباخبربودچه از طریق همسرم یا شنودمکالمات ما.تا جایی که این دخالت هاشغل هردوی ماراتحت الشعاع قراردادو دایی همسرم ماراازشرکت اخراج کرد.(6ماه بعدازعقد).من دریک دفتردیگرمشغول به کارشدم اماهمسرم تاکنون شغل مشخصی نداشته وتنهامدت 2سال بطورثابت در شرکت دایی اش فعالیت میکرده است. روابط ماتنها8 ماه دوام داشت و اردیبهشت 91 ایشان مراترک کرد. من راه حل های مختلفی را امتحان کردم و به چند مشاورمراجعه کردم که مدام مرا به شکیبایی تشویق میکردندکه ثمره ای نداشت .فقط در این مدت 2 بارکه هرکدام به فواصل 6 ماه بود ایشان مراجعه و بعد 1 هفته دوباره مرا به بهانه هایی ترک کرد. اوسرباز فراری محسوب میشود.ثبات شخصیت ندارد.دروغ زیاد میگوید.پرخاشگراست.سیگار میکشد.و ازهمه لحاظ چه عاطفی چه مالی وابستگی شدیدی به مادرش دارد...و من اینها را نمیدانستم و نسبت به سلامت روان او و مادرش مشکوک هستم(پدر ندارد) وبرای همین تصمیم به طلاق گرفته ام.وشایان ذکراست که اوایل این اختلافات با بحث در مورد مسایل جنسی همراه بود که من واقعا از لحاظ جنسی ایشان را ساپورت نمیکردم و تمایلی برای این کار نه نشان میدادم و نه انجام(اعتراف به واقعیتی از جانب خودم)که البته هنوز تحت نظر مشاوره هستم و نسبت به این زمینه دارم آموزش های لازم را میبینم حال کمکی که از شما میخوام این است که برای به اجرا گذاشتن مهریه و معرفی ایشان بعنوان سرباز فراری آیا میتوانم نفقه هم بخواهم و هم چنین تکلیف طلاها و هدایایی که زمان عقد چه خانواده ی آنها چه فامیل خودم به ما هدیه دادن چه میشود؟>؟
من مهر90با همکارم که 2 سال از من کوچکتر و خواهرزاده ی مدیرعامل شرکتمان بودازدواج کردم.اختلافات ما از همان هفته های اول با بددلی ها و بدبینی های ایشان نسبت به من بروز کرد که دخالت های زیاد مادرش به آنهادامن میزد.این خانم از جزئی ترین مسائل مابین ماباخبربودچه از طریق همسرم یا شنودمکالمات ما.تا جایی که این دخالت هاشغل هردوی ماراتحت الشعاع قراردادو دایی همسرم ماراازشرکت اخراج کرد.(6ماه بعدازعقد).من دریک دفتردیگرمشغول به کارشدم اماهمسرم تاکنون شغل مشخصی نداشته وتنهامدت 2سال بطورثابت در شرکت دایی اش فعالیت میکرده است. روابط ماتنها8 ماه دوام داشت و اردیبهشت 91 ایشان مراترک کرد. من راه حل های مختلفی را امتحان کردم و به چند مشاورمراجعه کردم که مدام مرا به شکیبایی تشویق میکردندکه ثمره ای نداشت .فقط در این مدت 2 بارکه هرکدام به فواصل 6 ماه بود ایشان مراجعه و بعد 1 هفته دوباره مرا به بهانه هایی ترک کرد. اوسرباز فراری محسوب میشود.ثبات شخصیت ندارد.دروغ زیاد میگوید.پرخاشگراست.سیگار میکشد.و ازهمه لحاظ چه عاطفی چه مالی وابستگی شدیدی به مادرش دارد...و من اینها را نمیدانستم و نسبت به سلامت روان او و مادرش مشکوک هستم(پدر ندارد) وبرای همین تصمیم به طلاق گرفته ام.وشایان ذکراست که اوایل این اختلافات با بحث در مورد مسایل جنسی همراه بود که من واقعا از لحاظ جنسی ایشان را ساپورت نمیکردم و تمایلی برای این کار نه نشان میدادم و نه انجام(اعتراف به واقعیتی از جانب خودم)که البته هنوز تحت نظر مشاوره هستم و نسبت به این زمینه دارم آموزش های لازم را میبینم حال کمکی که از شما میخوام این است که برای به اجرا گذاشتن مهریه و معرفی ایشان بعنوان سرباز فراری آیا میتوانم نفقه هم بخواهم و هم چنین تکلیف طلاها و هدایایی که زمان عقد چه خانواده ی آنها چه فامیل خودم به ما هدیه دادن چه میشود؟>؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 23/01/1392        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ باعرض سلام قانون ارزش افزوده شرکتهای پیمانکاری در حال حاضر به جه صورت می باشد واز جه تاریخی میتوان 3% محاسبه نمود . لطفاراهنمایی نماییددر هنگام ارایه صورت وضعیت و در هنگام وصول صورت وضعیت جه ثبتی باید زده شود
باعرض سلام قانون ارزش افزوده شرکتهای پیمانکاری در حال حاضر به جه صورت می باشد واز جه تاریخی میتوان 3% محاسبه نمود . لطفاراهنمایی نماییددر هنگام ارایه صورت وضعیت و در هنگام وصول صورت وضعیت جه ثبتی باید زده شود
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/08/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ دختری به عقد دائم یک شخص درآمده که پس از گذشت 6 ماه متوجه شده که اشتباه بزرگی مرتکب شده و شخص مورد نظر مردی بسیار خود رای و مستبد و لجباز است، خواستار جدایی از این شخص است ولی شوهر این خانم به خاطر لجبازی حاضر به طلاق دادن نیست. آیا راه قانونی برای وادار کردن آن شخص به دادن طلاق وجود دارد؟
دختری به عقد دائم یک شخص درآمده که پس از گذشت 6 ماه متوجه شده که اشتباه بزرگی مرتکب شده و شخص مورد نظر مردی بسیار خود رای و مستبد و لجباز است، خواستار جدایی از این شخص است ولی شوهر این خانم به خاطر لجبازی حاضر به طلاق دادن نیست. آیا راه قانونی برای وادار کردن آن شخص به دادن طلاق وجود دارد؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 23/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من با یک کارگاه تولید فایبر گلاس قرارداد کاری بستم ولی الان دیگه نمیتونم کار را انجام دهم و تجهیزات را میخواهم به کسی بدهم ولی کارگاه قرارداد را انتقال نمیدهد به کس دیگری ایا من میتوانم خودم با ان شخص که میخواهم تجهیزات را به ان بدهم وبا او قراداد ببندم و کلیه مفاد قرارداد خودم را در این قرارداد بیاورم تا برایم مشکلی پیش نیاید
سلام من با یک کارگاه تولید فایبر گلاس قرارداد کاری بستم ولی الان دیگه نمیتونم کار را انجام دهم و تجهیزات را میخواهم به کسی بدهم ولی کارگاه قرارداد را انتقال نمیدهد به کس دیگری ایا من میتوانم خودم با ان شخص که میخواهم تجهیزات را به ان بدهم وبا او قراداد ببندم و کلیه مفاد قرارداد خودم را در این قرارداد بیاورم تا برایم مشکلی پیش نیاید
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 18/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام سوال دررابطه بابیمه داشتم صنعت بیمه کشور مااز لحاظ جهانی در چه جایگاهی قرار دارد؟مشکلات عمده این صنعت چیست؟ و خدمات مهمی که در کشورهای پیشرفته صورت میگیردودر کشور ما رایج نیست چه می باشد؟ با تشکر
باسلام سوال دررابطه بابیمه داشتم صنعت بیمه کشور مااز لحاظ جهانی در چه جایگاهی قرار دارد؟مشکلات عمده این صنعت چیست؟ و خدمات مهمی که در کشورهای پیشرفته صورت میگیردودر کشور ما رایج نیست چه می باشد؟ با تشکر
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 17/01/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید من از ماه 6 امسال بن رو به کارگران پرداخت نکردم رو حساب اینکه اگر هزینه بن مربوط به کارگران رو یکجا در پایان سال پرداخت کنید مشمول مالیات نمی شود اول لطف کنید بهم بگید که آیا اینکار درست هست یا خیر؟ و حالا من اینکار رو انجام داردم یعنی کاری که شده و از ماه 6 بن رو طلب دارند سوالی که دارم اینه که اگر کارگری تسویه حساب کرد و رفت من چجوری این هزینه بن رو بهش بدم؟ توی ثبت حسابداری مشکل دارم یعنی اگه یکجا مثلا کارگری 1/10/91 میره من میخوام باهاش تسویه کنم به همراه عیدی و سنوات بیام مبلغ بن 4 ماه رو بدم و دیگه مالیات کسر نکنم؟ خواهش میکنم استاد عزیز من رو راهنمایی کنید متشکرم
با عرض سلام و خسته نباشید من از ماه 6 امسال بن رو به کارگران پرداخت نکردم رو حساب اینکه اگر هزینه بن مربوط به کارگران رو یکجا در پایان سال پرداخت کنید مشمول مالیات نمی شود اول لطف کنید بهم بگید که آیا اینکار درست هست یا خیر؟ و حالا من اینکار رو انجام داردم یعنی کاری که شده و از ماه 6 بن رو طلب دارند سوالی که دارم اینه که اگر کارگری تسویه حساب کرد و رفت من چجوری این هزینه بن رو بهش بدم؟ توی ثبت حسابداری مشکل دارم یعنی اگه یکجا مثلا کارگری 1/10/91 میره من میخوام باهاش تسویه کنم به همراه عیدی و سنوات بیام مبلغ بن 4 ماه رو بدم و دیگه مالیات کسر نکنم؟ خواهش میکنم استاد عزیز من رو راهنمایی کنید متشکرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/10/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ سلام. من فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی و ساکن خرمشهر هستم قصد دارم کارآفرینی کنم ولی قبل از آن لازمه بازار شهرستان خود را به صورت کامل بشناسم. چگونه می توانم به تحلیل درست و کاملی از بازار شهرستان خود برسم؟
سلام. من فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی و ساکن خرمشهر هستم قصد دارم کارآفرینی کنم ولی قبل از آن لازمه بازار شهرستان خود را به صورت کامل بشناسم. چگونه می توانم به تحلیل درست و کاملی از بازار شهرستان خود برسم؟
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ آیا کسانی که دورههای اول ثبت نام نکرده اند و جدیدا از طریق کافی نت ثبت نام کرده اند مبلغ یارانه ی دورههای قبل را دریافت نمی کنند
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 18/03/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  116  115  114  113  112  111  110  109  108  107  106  105  104  103  102  101  100  99  98  97  96  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )