فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام من میخوام یه صرافی در کرج تایسی کنم نمیدونم از کجا باید شروع کنم اگر امکان داره لطفا راهنمایی کنید( شخص حقیقی)
با سلام من میخوام یه صرافی در کرج تایسی کنم نمیدونم از کجا باید شروع کنم اگر امکان داره لطفا راهنمایی کنید( شخص حقیقی)
هادی معماری
هادی معماری
تاریخ ثبت: 10/03/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام 1- اگر کارگری حدود چند ساعت از روز را به دلیل نبود مواد اولیه در محل کار بیکار باشد و صاحب کار برای این زمان تلف شده حقوقی به کارگر پرداخت نکند، آیا کارگر می تواند برای این ساعات حقی را مطالبه کند؟ 2- اگر صاحب کار بطور ناگهانی کارگاه را تعطیل کند و کارگران را حدود یک ماه و نیم سرگردان بگذارد برای این اوقات تلف شده میتوانند طلبکار باشند؟ 3- پایه حقوق کارگران در سال 82 چقدر بوده است؟ ممنون
سلام 1- اگر کارگری حدود چند ساعت از روز را به دلیل نبود مواد اولیه در محل کار بیکار باشد و صاحب کار برای این زمان تلف شده حقوقی به کارگر پرداخت نکند، آیا کارگر می تواند برای این ساعات حقی را مطالبه کند؟ 2- اگر صاحب کار بطور ناگهانی کارگاه را تعطیل کند و کارگران را حدود یک ماه و نیم سرگردان بگذارد برای این اوقات تلف شده میتوانند طلبکار باشند؟ 3- پایه حقوق کارگران در سال 82 چقدر بوده است؟ ممنون
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 25/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما استاد گرامی لطفا درباره شرایط صادرات فیروزه توضیح بدهید سپاس
با سلام خدمت شما استاد گرامی لطفا درباره شرایط صادرات فیروزه توضیح بدهید سپاس
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 19/02/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام خواهشمندست بفرمائید حقوق و مزایای مشمول مالیات شامل چه مواردی میباشد - شامل چه مواردی نمی باشد؟ با تشکر
با سلام خواهشمندست بفرمائید حقوق و مزایای مشمول مالیات شامل چه مواردی میباشد - شامل چه مواردی نمی باشد؟ با تشکر
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 20/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ استاد گرامی و محترم سرکار خانم جوانبخت با سلام و تحیت احتراما خواهشمند است روش و چگونگی ثبت برگ مالیات قطعی و تکلیفی سال عملکرد 90 این شرکت را که هنوز به بهره برداری نرسیده است و فیش واریزی و ابلاغ آن در سال 92 در زمان صدور برگ قطعی انجام شده است را توضیح دهید. ما هنوز برخی اسناد 92 و همچنین دفاتر نویسی و ارائه اظهار نامه 92 را انجام نداده ایم. در ثبت برخی از اسناد و تشخیص مشکل دارم لطفا راهنمایی فرمایید. در صورت امکان روش ثبت اقساط پرداختی وام ها را نیز توضیح دهید.
استاد گرامی و محترم سرکار خانم جوانبخت با سلام و تحیت احتراما خواهشمند است روش و چگونگی ثبت برگ مالیات قطعی و تکلیفی سال عملکرد 90 این شرکت را که هنوز به بهره برداری نرسیده است و فیش واریزی و ابلاغ آن در سال 92 در زمان صدور برگ قطعی انجام شده است را توضیح دهید. ما هنوز برخی اسناد 92 و همچنین دفاتر نویسی و ارائه اظهار نامه 92 را انجام نداده ایم. در ثبت برخی از اسناد و تشخیص مشکل دارم لطفا راهنمایی فرمایید. در صورت امکان روش ثبت اقساط پرداختی وام ها را نیز توضیح دهید.
معصومه جوانبخت
معصومه جوانبخت
تاریخ ثبت: 22/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام بنده 30 میلیون تومان پول دارم و می خواهم به کاری بزنم اما نمیدونم چه کاری؟! رشته خودم مدیریت دولتی مقطع کارشناسی و رشته خانومم مهندسی منابع طبیعی گرایش خمیر و کاغذ فارغ التحصیل کارشناسی ارشداست. می خواهم حداقل کاری باشه که ماهانه1200000 تومان در آمد برای دو نفر (هر نفر 600000 تومان) داشته باشد. از راهنماییتون ممنون میشم
سلام بنده 30 میلیون تومان پول دارم و می خواهم به کاری بزنم اما نمیدونم چه کاری؟! رشته خودم مدیریت دولتی مقطع کارشناسی و رشته خانومم مهندسی منابع طبیعی گرایش خمیر و کاغذ فارغ التحصیل کارشناسی ارشداست. می خواهم حداقل کاری باشه که ماهانه1200000 تومان در آمد برای دو نفر (هر نفر 600000 تومان) داشته باشد. از راهنماییتون ممنون میشم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم چه تفاوتی بین سیستم تولید به هنگام با تولید ناب است .ایا اصلا تفاوتی دارند یا نه؟
با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم چه تفاوتی بین سیستم تولید به هنگام با تولید ناب است .ایا اصلا تفاوتی دارند یا نه؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام عرض می کنم من از سیستم حقوق دستمزد استفاده می کنم و محاسبه حقوق و تهیه لیست مالیات و بیمه رو سیستم انجام می دهد. حالا من با یه کارگر تسویه می کنم تسویه حساب رو هم سیستم محاسبه می کنه اینجا دچار این مشکل شدم که سیستم عیدی و سنوات و ذخیره مرخصی میزنه و لیست مالیات رو تهیه می کنه ولی در ثبت در حسابداری من برای این کارگرذخیره سنوات گرفتم من مبلغ سنوات رو در حسابداری در حساب ذخیره سنوات می برم اصول اینه که (جمع عدد مشمول و غیر مشمول هست که در لیست مالیات سیستم می نویسه ) در حسابداری و حقوق دستمزد یکی باشه یعنی عدد ذخیره سنوات در حسابداری باعث این اختلاف شده من چه کنم کار درست چیه؟ امیدوارم که خوب توضیح داده باشم و منتظر جواب هستم خیلی ممنون
سلام عرض می کنم من از سیستم حقوق دستمزد استفاده می کنم و محاسبه حقوق و تهیه لیست مالیات و بیمه رو سیستم انجام می دهد. حالا من با یه کارگر تسویه می کنم تسویه حساب رو هم سیستم محاسبه می کنه اینجا دچار این مشکل شدم که سیستم عیدی و سنوات و ذخیره مرخصی میزنه و لیست مالیات رو تهیه می کنه ولی در ثبت در حسابداری من برای این کارگرذخیره سنوات گرفتم من مبلغ سنوات رو در حسابداری در حساب ذخیره سنوات می برم اصول اینه که (جمع عدد مشمول و غیر مشمول هست که در لیست مالیات سیستم می نویسه ) در حسابداری و حقوق دستمزد یکی باشه یعنی عدد ذخیره سنوات در حسابداری باعث این اختلاف شده من چه کنم کار درست چیه؟ امیدوارم که خوب توضیح داده باشم و منتظر جواب هستم خیلی ممنون
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 08/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ در مدل فیدلر چرا در وضعیت های بسیار مطلوب و نا مطلوب سبک رهبری سختگیر و وقتی که میزان مطلوب بودن در حد متوسط است رابطه سهل گیر است؟؟؟؟
در مدل فیدلر چرا در وضعیت های بسیار مطلوب و نا مطلوب سبک رهبری سختگیر و وقتی که میزان مطلوب بودن در حد متوسط است رابطه سهل گیر است؟؟؟؟
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام وعرض خسته نباشیدشرکتی درسال 78درتهران تاسیس شده لیکن غیر فعال بوده وعدم فعالیت رابا نامه به دارایی اطلاع میداده وسپس درسال 92با تغییردراساسنامه واعضا بصورت سهامی خاص تغییر یافته ومراحل قانونی مترتب رااقدام وثبت نام جهت اخذکداقتصادی وابطال تمبر افزایش سرمایه را انجام داده است جهت مالیات ارزش افزوده نیز با پیش ثبت نام واخذرمزوکد ثبت نام موقت صورت پذیرفته ولی ازپاییز سال جاری اولین صورت وضعیت قراردادپیمانکاری فعالیت خودرادرمنطقه ویژه اقتصادی عسلویه استان بوشهرتنظیم نموده ودرواقع اولین دریافتی درآمدی درپاییزسال جاری(سال 93) بوده است با مراجعه به سایت ءواداره کل (خ استاد نجات اللهی)واداره شرق تهران واقع درچهارراه سبلان (سازمان امورمالیات ارزش افزوده )ومراجعه به کارشناسان ونیز مطالعه دفترچه های راهنما وهرچیزی که میشد وضعیت این شرکت را درقبال مالیات ارزش افزوده مشخص کندصورت پذیرفته ولی به نتیجه متقنی نرسیده ایم ازطرفی شرکت درتهران به ثبت رسیده ولی فعالیت در منطقه ویژ ه اقتصادی است آیا معاف هستیم؟اگر چنین است پس ثبت نام نباید بکنیم ؟واگر نه که وضعیت این شرکت مشمول کدام ازمراحل پنجگانه است ولذا اظهار نامه ازچه سال وچه فصلی تنظیم وارسال شود/باسپاس ازارشادی که میفرمایید.رستمی
سعید شمس ایلی
سعید شمس ایلی
تاریخ ثبت: 17/01/1394        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ سلام.ضمن عرض خسته نباشید می خواستم از محضر استاد بپرسم که حداقل مبلغی را که با ید به عنوان داریی ثبت کرد چه مبلغی می باشد ویا اینکه حداقل مبلغی راکه باید از آن استهلاک گرفت چه مبلغی است
سلام.ضمن عرض خسته نباشید می خواستم از محضر استاد بپرسم که حداقل مبلغی را که با ید به عنوان داریی ثبت کرد چه مبلغی می باشد ویا اینکه حداقل مبلغی راکه باید از آن استهلاک گرفت چه مبلغی است
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 30/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما ما سایتی... را طراحی و ایجاد کرده ایم و آماده بارگذاری آن هستیم.این سایت هدفش فروش فایل های علمی و دانشگاهی است و لذا نیازمند وجود درگاه اینترنتی برای متقاضیان است تا پس از کسر مبلغ مورد نظر از حسابشان اجازه دانلود فایل موردنظرشان از سایت را دریافت دارند. از طرف دیگر ما برای گرفتن درگاه اینترنتی به هر بانکی که مراجعه می کنیم از ما مجوز فعالیت شغلی می خواهند. بنده می خواستم بپرسم دقیقا منظور از مجوز فعالیت چیست؟ چون سایت ما که نوعا فروشگاهی مجازی است محصولاتش فیزیکی نیست و صرفا فروش فایل های علمی را در دستور کارش دارد. لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر
با سلام خدمت شما ما سایتی... را طراحی و ایجاد کرده ایم و آماده بارگذاری آن هستیم.این سایت هدفش فروش فایل های علمی و دانشگاهی است و لذا نیازمند وجود درگاه اینترنتی برای متقاضیان است تا پس از کسر مبلغ مورد نظر از حسابشان اجازه دانلود فایل موردنظرشان از سایت را دریافت دارند. از طرف دیگر ما برای گرفتن درگاه اینترنتی به هر بانکی که مراجعه می کنیم از ما مجوز فعالیت شغلی می خواهند. بنده می خواستم بپرسم دقیقا منظور از مجوز فعالیت چیست؟ چون سایت ما که نوعا فروشگاهی مجازی است محصولاتش فیزیکی نیست و صرفا فروش فایل های علمی را در دستور کارش دارد. لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام میخواستم بدونم شرکتهای سرمایه گذاری در ایران از نوع سرمایه باز است یا سرمایه ثابت؟لطفا برای این نوع شرکتها مثال هم بزنید.
با سلام میخواستم بدونم شرکتهای سرمایه گذاری در ایران از نوع سرمایه باز است یا سرمایه ثابت؟لطفا برای این نوع شرکتها مثال هم بزنید.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/03/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام یک سوال در مورد بیمه داشتم یکی از کارکنان شرکت قراره از این به بعد 10 روز در شرکت ما کار کنه و 20 روز دیگه رو در شرکت دیگه.میخواستم بدون این کار از نظر بیمه و مالیات مشکلی نداره یعنی می شود یک نفر 10 روز براش یک شرکت بیمه بریزن و 20 روز در شرکت دیگه.اگه می تونه باید 2 تا دفترچه بیمه بگیره یا همون یکی کفایت می کنه .با تشکر از شما
باسلام یک سوال در مورد بیمه داشتم یکی از کارکنان شرکت قراره از این به بعد 10 روز در شرکت ما کار کنه و 20 روز دیگه رو در شرکت دیگه.میخواستم بدون این کار از نظر بیمه و مالیات مشکلی نداره یعنی می شود یک نفر 10 روز براش یک شرکت بیمه بریزن و 20 روز در شرکت دیگه.اگه می تونه باید 2 تا دفترچه بیمه بگیره یا همون یکی کفایت می کنه .با تشکر از شما
عباس محسنی سنگاچین
عباس محسنی سنگاچین
تاریخ ثبت: 12/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام . آقای اسدی اینجانب برای ساخت مغازه ام با صاحب ملک کناری ام چند سالی هست که توافق نامه ای نوشته ایم ؛ بدین ترتیب که ملک من به نام او شده و او موظف به ساخت تمام ملک و تحویل سهم من بعد از ساخت هست . هزینه ی سهم خود که مغازه ساخته شده است را نیز خود ملزم به پرداخت هستم . اما مشکل اینجاست که تاریخ ساخت مشخص نیست . هر زمان هم که از وی تقاضای مشخص کردن وضعیت ساخت می کنم وعده و وعید آن هم برای مذاکره می دهد . با توجه به این رفتار و وضعیت شکایت از وی کار گشاست یا کار قانونی در جهت ساخت ملک ؟
با عرض سلام . آقای اسدی اینجانب برای ساخت مغازه ام با صاحب ملک کناری ام چند سالی هست که توافق نامه ای نوشته ایم ؛ بدین ترتیب که ملک من به نام او شده و او موظف به ساخت تمام ملک و تحویل سهم من بعد از ساخت هست . هزینه ی سهم خود که مغازه ساخته شده است را نیز خود ملزم به پرداخت هستم . اما مشکل اینجاست که تاریخ ساخت مشخص نیست . هر زمان هم که از وی تقاضای مشخص کردن وضعیت ساخت می کنم وعده و وعید آن هم برای مذاکره می دهد . با توجه به این رفتار و وضعیت شکایت از وی کار گشاست یا کار قانونی در جهت ساخت ملک ؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 21/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام.من میخوام یک موسسه ی آموزشی که دوره های فنی مهندسی برگزار میکنه را مدیریت کنم.در ابتدا نمیدونم باید چه کنم چون موسسه تازه تاسیس شده و من سرمایگذاری زیادی کردم اما با نحوه ی جذب دانشجو اشنا نیستم.بیشتر دیتا بیس نیاز دارم.تا بتونم بشون پیام یا ایمیل گروهی بدم.شرکتها را نمیدونم چطور جذب کنم تا اموزش نیرو هاشونا بمن بدن.با تشکر
سلام.من میخوام یک موسسه ی آموزشی که دوره های فنی مهندسی برگزار میکنه را مدیریت کنم.در ابتدا نمیدونم باید چه کنم چون موسسه تازه تاسیس شده و من سرمایگذاری زیادی کردم اما با نحوه ی جذب دانشجو اشنا نیستم.بیشتر دیتا بیس نیاز دارم.تا بتونم بشون پیام یا ایمیل گروهی بدم.شرکتها را نمیدونم چطور جذب کنم تا اموزش نیرو هاشونا بمن بدن.با تشکر
غلامرضا نظری
غلامرضا نظری
تاریخ ثبت: 02/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام :آیاحق اولادطبق قانون تامین اجتماعی تاسه فرزندتعلق می گیرد ؟اگرچنانچه تاسه اولادباشدفرزندسوم دوقلوباشندبه همه آنهاحق اولادتعلق می گیرد ؟باتشکر
باسلام :آیاحق اولادطبق قانون تامین اجتماعی تاسه فرزندتعلق می گیرد ؟اگرچنانچه تاسه اولادباشدفرزندسوم دوقلوباشندبه همه آنهاحق اولادتعلق می گیرد ؟باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 28/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام مجدد فراموش کردم اضافه کنم نانواییهای من سنتی میباشند اگر برنامه خاصی نوشته نشده لطفا مواردی که بایستی در کنترل دقیقتر حسابها مد نظر قرار بگیرد را بفرمایید
با سلام مجدد فراموش کردم اضافه کنم نانواییهای من سنتی میباشند اگر برنامه خاصی نوشته نشده لطفا مواردی که بایستی در کنترل دقیقتر حسابها مد نظر قرار بگیرد را بفرمایید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/01/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با اهدای سلام خدمت استاد عزیز جناب آقای مقدسی شرکتی فعال درحوزه خدمات تامین نیروی انسانی جهت سال مالی 93- اظهارنامه ای در تیر ماه 94 به اشتباه ارسال کرده که اطلاعات اظهارنامه حاوی درامد پایین و زیان زیاد بوده؛ ولی در مرداد 94 اظهارنامه اصلاحی را با درامد واقعی و هزینه معقول و سود متعارف دوباره ارسال نموده است. و ممیز دارایی به دلیل ارسال اظهارنامه اصلاحی؛ شرکت را مشمول علی الراس کرده ولی ماخذ درامد را اظهارنامه اصلاحی قرارداده که با اعتراض مودی ؛پرونده به کمیسون حل اختلاف ارجاع شده(هنوز نوبت رسیدگی نرسیده) ... سوال 1) آیا ممیز میتواند پرونده را علی الارس نماید به دلیل اظهارنامه اصلاحی؟ سوال 2) راهکار دفاع مودی از اظهارنامه اصلاحی به چه صورت است؟ سوال 3) ایا مودی مشمول بخشنامه شماره ۲۶/۹۳/۲۰۰ مورخ ۳/۳/۱۳۹۳ در خصوص نحوه اقدام ادارات امور مالیاتی در موارد اشتباه سهوی مودیان در ثبت مبالغ برخی از اقلام اظهارنامه میشود و مودی میتواند بابت اظهارنامه اصلاحی به آن استناد کند؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 14/02/1395        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام سهام وثیقه چیه?
معصومه جوانبخت
معصومه جوانبخت
تاریخ ثبت: 13/05/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام احتراما من را راهنمایی کنید . مراحل فروش وثبت ماشین آلات در دفاتر قانونی در شرکت مسدولیت محدود به غیریا یکی ازشرکاء متشکرم
سلام احتراما من را راهنمایی کنید . مراحل فروش وثبت ماشین آلات در دفاتر قانونی در شرکت مسدولیت محدود به غیریا یکی ازشرکاء متشکرم
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 28/02/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و حسته نباشید خیلی ممنون میشم اگر لطف کنید و در ارتباط با واردات دستگاه از کشور چین مواردی را که لازم است در قرارداد ذکر شود را برایمان توضیح دهید باصطلاح تعهداتی که طرفین دارند بخصوص در رابطه با حمل،پرداخت هزینه ،نصب و بهره برداری و....بقول یکی از دوستان چینی ها خیلی خوبند و در مواردی هم خیلی بد .....مواردی را که باید در قرارداد پیشبینی شود تا به مشکل بر نخوریم و هزینه اضافی روی دست ما نگذارد و بویژه پروژه را با تاخیر مواجه نسازد صمیمانه متشکرم اگر لطف کنید و زود راهنمائی بفرمائید مارا
با عرض سلام و حسته نباشید خیلی ممنون میشم اگر لطف کنید و در ارتباط با واردات دستگاه از کشور چین مواردی را که لازم است در قرارداد ذکر شود را برایمان توضیح دهید باصطلاح تعهداتی که طرفین دارند بخصوص در رابطه با حمل،پرداخت هزینه ،نصب و بهره برداری و....بقول یکی از دوستان چینی ها خیلی خوبند و در مواردی هم خیلی بد .....مواردی را که باید در قرارداد پیشبینی شود تا به مشکل بر نخوریم و هزینه اضافی روی دست ما نگذارد و بویژه پروژه را با تاخیر مواجه نسازد صمیمانه متشکرم اگر لطف کنید و زود راهنمائی بفرمائید مارا
عیسی ذوقی
عیسی ذوقی
تاریخ ثبت: 21/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید شرکت وارد کننده ای هستیم با تاریخ تاسیس 31/6/1388 و درآمد زیر یکصد میلیون تومان که متاسفانه هفته پیش برای اولین بار اقدام به ثبت نام در نظام مالیاتی ارزش افزوده نمودیم. چند سوال داشتم که سپاسگذارم پاسخگو باشید. 1. با توجه به تاخیر در ثبت نام , موظف به تنظیم و ارسال اظهارنامه از بدو تاسیس می باشیم؟ 2. شرکت ما در سال 1389 دو پارت دستکش معاینه وارد نموده که جزء کالاهای معاف می باشد ولی در برگ سبز گمرکی 3 درصد مالیات و عوارض از ما دریافت شده. در چنین شرایطی تکلیف چیست؟ با توجه به تاخیر آیا این مبلغ قابل انتقال به دوره های بعد می باشد؟ در اظهار نامه کدام ستون ( مشمول یا غیر مشمول) بابت واردات و فروش کالاهایی که معاف هستند ولی مالیات و عوارض توسط گمرک اخذ شده باید پر شود ؟ 3. آیا تمامی هزینه ها مانند اجاره دفتر, انبار, حقوق ها , شارژهای ساختمان , تعمیرات و ... نیز باید در ستون خرید کالا و خدمات غیر مشمول ذکر شوند؟ با تشکر فراوان
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  122  121  120  119  118  117  116  115  114  113  112  111  110  109  108  107  106  105  104  103  102  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )