فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ باسلام وقت شمابخیر.خانمی مستمری بگیرفوت شده چگونه میتوان بیمه /حقوق/وی را به یکی ازسه فرزند مجرد زیر انتقال داد.1-دختری مطلقه دارد که خودش حقوق بگیردولت است.2-پسری 53ساله مجرد توانایی کارنداردازلحاظ روحی روانی مشکل دارد.3-دختری 57ساله مجردساکن خارج کشورکه بنابدلایلی نمیتواندبه ایران برگردد.ایا وکالت میتواندتنظیم کنذ وبرای خواهرمطلقه اش که ایران است بفرستد/به هرصورت کدامیک امکان برقراری مستمری مادرشان رادارند.متشکرم.
باسلام وقت شمابخیر.خانمی مستمری بگیرفوت شده چگونه میتوان بیمه /حقوق/وی را به یکی ازسه فرزند مجرد زیر انتقال داد.1-دختری مطلقه دارد که خودش حقوق بگیردولت است.2-پسری 53ساله مجرد توانایی کارنداردازلحاظ روحی روانی مشکل دارد.3-دختری 57ساله مجردساکن خارج کشورکه بنابدلایلی نمیتواندبه ایران برگردد.ایا وکالت میتواندتنظیم کنذ وبرای خواهرمطلقه اش که ایران است بفرستد/به هرصورت کدامیک امکان برقراری مستمری مادرشان رادارند.متشکرم.
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 27/12/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید.من ترم آخر کارشناسی حسابداری هستم. یه تحقیق دوصفحه ای درمورداجاره اهرم مالی میخواستم.هرچی سرچ میکنم درموردخود اهرم مالی پیدامیکنم.لطفا راهنماییم کنید. من نتونستم جواب سوال های قبلی رو که پرسیدم رو ببینم بایدبه کجامراجعه کنم..باتشکر
سلام خسته نباشید.من ترم آخر کارشناسی حسابداری هستم. یه تحقیق دوصفحه ای درمورداجاره اهرم مالی میخواستم.هرچی سرچ میکنم درموردخود اهرم مالی پیدامیکنم.لطفا راهنماییم کنید. من نتونستم جواب سوال های قبلی رو که پرسیدم رو ببینم بایدبه کجامراجعه کنم..باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید من مدت 19 ماه در منطقه جهان آرا مستاجر بودم . و مسایل و مشکلات زیادی با موجر خود داشتم .برای مثال بعد از یک سال متوجه شدم کابل برق کولر گازی واحد خودش را به کنتور برق واحد من نصب کرده و هنوز هم مابه التفاوت هزینه برق را محاسبه نکرده. یا قبوض برق مشاع و آب و گاز را هردفعه با مستاجرین حساب میکرد و پول را دریافت میکرد ولی قبوض را پرداخت نمی کرد و دفعه بعد قبض را با بدهی قبلی دوباره با ما حساب میکرد. تا روز آخر هم پای حساب و کتاب نیومد . بهانه های مختلف آورد. ولی روز تسویه حساب در بنگاه مبلغ 400هزارتومان از پول ودیعه را نزد بنگاه نگاه داشت تا قبوض بعدی بیاید. و الان که سه ماه از تخلیه ملک میگذرد هنوز پول من را نداده ولی خودش به بنگاه رفته از پول امانتی که نزد بنگاه بوده دریافت کرده و قبوض را پرداخت کرده. و الان من نمیدونم باید چه جوری پولم را از بنگاه بگیرم. و آیا کار بنگاه درست بوده بدون حضور من پول به مالک داده؟ با تشکر از شما خداخانی
سلام و خسته نباشید من مدت 19 ماه در منطقه جهان آرا مستاجر بودم . و مسایل و مشکلات زیادی با موجر خود داشتم .برای مثال بعد از یک سال متوجه شدم کابل برق کولر گازی واحد خودش را به کنتور برق واحد من نصب کرده و هنوز هم مابه التفاوت هزینه برق را محاسبه نکرده. یا قبوض برق مشاع و آب و گاز را هردفعه با مستاجرین حساب میکرد و پول را دریافت میکرد ولی قبوض را پرداخت نمی کرد و دفعه بعد قبض را با بدهی قبلی دوباره با ما حساب میکرد. تا روز آخر هم پای حساب و کتاب نیومد . بهانه های مختلف آورد. ولی روز تسویه حساب در بنگاه مبلغ 400هزارتومان از پول ودیعه را نزد بنگاه نگاه داشت تا قبوض بعدی بیاید. و الان که سه ماه از تخلیه ملک میگذرد هنوز پول من را نداده ولی خودش به بنگاه رفته از پول امانتی که نزد بنگاه بوده دریافت کرده و قبوض را پرداخت کرده. و الان من نمیدونم باید چه جوری پولم را از بنگاه بگیرم. و آیا کار بنگاه درست بوده بدون حضور من پول به مالک داده؟ با تشکر از شما خداخانی
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 24/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام واحترام : پس ازتهیه انحصاروراثت پدرم وگذشت چندسال برادرم که 27 سال سن داشت ولی ازدواج نکرده بودن نیزفوت شد(نام برادرم درانحصاروراثت درج شده )مادرم درقیدحیات هستند اگربخواهیم ملکی که متعلق به پدرم بوده بفروشیم سهم الارث برادرم به مادرم می رسدویاتحوه تقسیم ارث تغییرمی کند ؟ باتشکر
باسلام واحترام : پس ازتهیه انحصاروراثت پدرم وگذشت چندسال برادرم که 27 سال سن داشت ولی ازدواج نکرده بودن نیزفوت شد(نام برادرم درانحصاروراثت درج شده )مادرم درقیدحیات هستند اگربخواهیم ملکی که متعلق به پدرم بوده بفروشیم سهم الارث برادرم به مادرم می رسدویاتحوه تقسیم ارث تغییرمی کند ؟ باتشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 28/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ اگر برای شخصی در سال 82 حق بیمه یک ماه(کارکرد یک ماه) به مدت 5 روز پرداخت شده باشد راهی برای جبران روزهای پرداخت نشده در ان ماه وجود دارد؟
اگر برای شخصی در سال 82 حق بیمه یک ماه(کارکرد یک ماه) به مدت 5 روز پرداخت شده باشد راهی برای جبران روزهای پرداخت نشده در ان ماه وجود دارد؟
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 20/07/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد ارجمند خواهشمندام در مورد نحوه اجرای کار حسابرسی داخلی به من توضیحاتی ارائه نمایید. البته به استحضار میرساند که شرح وظایف حسابرسی داخلی را میدانم ولی در نحوه اجرا و ارائه گزارشات دچار مشکل شدم خواهشمندم من را راهنمایی کنید. ضمناٌ در صورت امکان کتابی در این خصوص (نحوه گزارشات حسابرسی داخلی) معرفی نمایید . با تشکر از زحمات شما
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد ارجمند خواهشمندام در مورد نحوه اجرای کار حسابرسی داخلی به من توضیحاتی ارائه نمایید. البته به استحضار میرساند که شرح وظایف حسابرسی داخلی را میدانم ولی در نحوه اجرا و ارائه گزارشات دچار مشکل شدم خواهشمندم من را راهنمایی کنید. ضمناٌ در صورت امکان کتابی در این خصوص (نحوه گزارشات حسابرسی داخلی) معرفی نمایید . با تشکر از زحمات شما
مهدی عاصی
مهدی عاصی
تاریخ ثبت: 10/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام وخسته نباشید خدمت مشاور محترم من کارمند پیمانی یک دستگاه دولتی دارای 10سال سابقه بیمه تامین اجتماعی هستم به علت اینکه هنگام مرخصی استعلاجی ومرخصی زایمان باید دو سوم حقوق خود را از تامین اجتماعی دریافت کنم در شرایط مشابه با همکارم که بیمه خدمات درمانی است حقوق کمتری دریافت می کنم (در زمان مرخصی )به همین علت می خواهم شرایط تغییز بیمه تامین اجتماعی به خدمات درمانی را بدانم چون با اطلاعاتی که در دست دارم می گویند تفاوت مبلغی زیادی باید پرداخت نماییم من سال 1384در این اداره دولتی استخدام شدم واز سال 80در یک کارگاه دیگه کار می کردم وزمان استخدام هم تعیین وع بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی اختیاری بود لطفا جهت تغییر نوع بیمه مرا راهنمایی بفرمائید
باسلام وخسته نباشید خدمت مشاور محترم من کارمند پیمانی یک دستگاه دولتی دارای 10سال سابقه بیمه تامین اجتماعی هستم به علت اینکه هنگام مرخصی استعلاجی ومرخصی زایمان باید دو سوم حقوق خود را از تامین اجتماعی دریافت کنم در شرایط مشابه با همکارم که بیمه خدمات درمانی است حقوق کمتری دریافت می کنم (در زمان مرخصی )به همین علت می خواهم شرایط تغییز بیمه تامین اجتماعی به خدمات درمانی را بدانم چون با اطلاعاتی که در دست دارم می گویند تفاوت مبلغی زیادی باید پرداخت نماییم من سال 1384در این اداره دولتی استخدام شدم واز سال 80در یک کارگاه دیگه کار می کردم وزمان استخدام هم تعیین وع بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی اختیاری بود لطفا جهت تغییر نوع بیمه مرا راهنمایی بفرمائید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 29/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام سوالی که داشتم در مورد سرمایه گذاری می باشد ما یه بنگاه اقتصادی داریم که قیمت فعلی آن 1500000000 می باشد سه نوع روش پیشنهادی داریم برای سرمایه گذاری اول اینکه سپرده گذاری که با سود روز شمار 20 درصد یا 5 ساله با نرخ 25 دو م اینه بنگاه اقتصادی خود را به اجاره بدهیم ماهیانه 5000000 تومان سو اینکه به فعایت خو ادامه بدهیم که ماهیانه 3000000 تومن سود خواهیم داشت کدام یک ازاین روش مفید باشد
با سلام سوالی که داشتم در مورد سرمایه گذاری می باشد ما یه بنگاه اقتصادی داریم که قیمت فعلی آن 1500000000 می باشد سه نوع روش پیشنهادی داریم برای سرمایه گذاری اول اینکه سپرده گذاری که با سود روز شمار 20 درصد یا 5 ساله با نرخ 25 دو م اینه بنگاه اقتصادی خود را به اجاره بدهیم ماهیانه 5000000 تومان سو اینکه به فعایت خو ادامه بدهیم که ماهیانه 3000000 تومن سود خواهیم داشت کدام یک ازاین روش مفید باشد
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/03/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ آیا صفر رد کردن گردش مالی در اظهار نامه های ارزش افزوده و مستقیم به معنی اعلام عدک کارکرد محسوب می شود و با برای اعلام عدم کارکرد با ید به صورت جداگانه اقدام کرد
آیا صفر رد کردن گردش مالی در اظهار نامه های ارزش افزوده و مستقیم به معنی اعلام عدک کارکرد محسوب می شود و با برای اعلام عدم کارکرد با ید به صورت جداگانه اقدام کرد
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 24/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام. من در نظر دارم شرکت مشاوره مدیریت در زمینه راه اندازی سیستم های کامپیوتری تاسیس کنم. چه مجوزی برای این کار لازم است؟
باسلام. من در نظر دارم شرکت مشاوره مدیریت در زمینه راه اندازی سیستم های کامپیوتری تاسیس کنم. چه مجوزی برای این کار لازم است؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 13/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید ببخشید روش محاسبه بازده سالانه سهام اگه در اختیارم بزارین ممنون میشم
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 24/12/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سرمایه 200 میلیون چه کاری شروع کنم که در هم درامد و هم موقعیت خوبی باشد.در تهران و با مدرک فوق لیسانس مهندسی با 4 سابقه بیمه !
با سرمایه 200 میلیون چه کاری شروع کنم که در هم درامد و هم موقعیت خوبی باشد.در تهران و با مدرک فوق لیسانس مهندسی با 4 سابقه بیمه !
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 18/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام ممنون که برای مردم وقت میزارین. بنده بابنگاهداری که صاحب بخشی از مورد معامله بود وارد معامله شدم و بس ازانجام توافقات و گرفتن امضای بنده همه ی نسخه های قرارداد نزد خود بنگاهدار ماند وآنرا تحویل ما نداد. والان بدون اجازه ی من مطالبی به قولنامه اضافه کرده که باعث ضرر هنگفتی به من میشود.حال اصلا میشود این معامله را فسخ کرد؟(چون درقرارداد هرچی دوست داشته نوشته مثل گرفتن ضرر و زیان بصورت توافقی در صورت فسخ)
سلام ممنون که برای مردم وقت میزارین. بنده بابنگاهداری که صاحب بخشی از مورد معامله بود وارد معامله شدم و بس ازانجام توافقات و گرفتن امضای بنده همه ی نسخه های قرارداد نزد خود بنگاهدار ماند وآنرا تحویل ما نداد. والان بدون اجازه ی من مطالبی به قولنامه اضافه کرده که باعث ضرر هنگفتی به من میشود.حال اصلا میشود این معامله را فسخ کرد؟(چون درقرارداد هرچی دوست داشته نوشته مثل گرفتن ضرر و زیان بصورت توافقی در صورت فسخ)
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 05/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام.من سال88 ازهمسرم جدا شدم و حضانت پسر7 ساله ام به من سپرده شد. 2 سال بعد من مجدداً ازدواج کردم و حضانت بچه را به پدرش دادم(البته بدون رفتن به دادگاه و انجام مراحل قانونی؛ فقط با نوشتن یک صورتجلسه که خودم نوشتم و تنظیم کردم و خودمون امضا کردیم) از زمان دادن بچه به پدرش 7 ماه میگذرد برای جداساری یارانه تحت سرپرستی پدرش چیکار باید بکنم؟ باید ازطریق دادگاه اقدام کنم یا راه بی درد سر دیگه ای هم هست؟ با تشکر از شما.
سلام.من سال88 ازهمسرم جدا شدم و حضانت پسر7 ساله ام به من سپرده شد. 2 سال بعد من مجدداً ازدواج کردم و حضانت بچه را به پدرش دادم(البته بدون رفتن به دادگاه و انجام مراحل قانونی؛ فقط با نوشتن یک صورتجلسه که خودم نوشتم و تنظیم کردم و خودمون امضا کردیم) از زمان دادن بچه به پدرش 7 ماه میگذرد برای جداساری یارانه تحت سرپرستی پدرش چیکار باید بکنم؟ باید ازطریق دادگاه اقدام کنم یا راه بی درد سر دیگه ای هم هست؟ با تشکر از شما.
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 25/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام:من به تازگی شرکتی را تاسیس کردم با موضوع پیمانکاری راه و ساختمان. از مالیاتی که باید بپردازم وتشکیل پرونده ی مالیاتی آن سردر نمی آورم. چگونه باید تشکیل پرونده کنم و مالیات را بر چه مقیاسی باید بپردازم؟ با تشکر
با سلام:من به تازگی شرکتی را تاسیس کردم با موضوع پیمانکاری راه و ساختمان. از مالیاتی که باید بپردازم وتشکیل پرونده ی مالیاتی آن سردر نمی آورم. چگونه باید تشکیل پرونده کنم و مالیات را بر چه مقیاسی باید بپردازم؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 03/02/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ سلام با سرمایه 500 میلیونی چه بازارهایی در ایران و یا خارج سود دهی هستند؟ چه شغلهای میشه راه انداخت؟
رامین قویدل
رامین قویدل
تاریخ ثبت: 16/01/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام من میخواستم یک شرکت در اصفهان تاسیس کنم برای انجام امور مرتبط با صنعت برق آیا اصلا نیاز به ثبت شرکت هست یا با پروانه کسب می توانم تمام امور که برق را در برمیگیرد انجام دهم؟اگر نیاز هست چه نوع شرکتی ثبت کنم ؟
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
تاریخ ثبت: 14/01/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام ... هستم کارمند اداره کل غله استان .. چند سال قبل پیام دادم تفاوت حقوقی فاحشی با همکارانم دارم لذا با راهنماییهای شما قسمت اعظم این تفاوت مرتفع شد نمیدونم با چه زبانی از شما تشکر کنم فقط دعاتون میکنم و آرزوی موفقیت براتئن دارم.
با سلام ... هستم کارمند اداره کل غله استان .. چند سال قبل پیام دادم تفاوت حقوقی فاحشی با همکارانم دارم لذا با راهنماییهای شما قسمت اعظم این تفاوت مرتفع شد نمیدونم با چه زبانی از شما تشکر کنم فقط دعاتون میکنم و آرزوی موفقیت براتئن دارم.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام ما حدود 9 ماه هست که شرکت با مسئولیت محدود ثبت کردیم ولی اقدامی برای تشکیل پرونده مالیاتی نکردیم. در ضمن در این مدت هیچ فعالیت اقتصادی هم نداشتیم ولی مشغول تحقیقات و ساخت دستگاه بصورت آزمایشی بودیم. مکان شرکت هم با اجاره نامه به نام شرکا هست. هنوز برای شرکت حساب بانکی باز نشده است. لطفا راهنمایی کنید که برای ثبت عدم فعالیت باید چه مراحلی رو طی کنیم. با تشکر.
با سلام ما حدود 9 ماه هست که شرکت با مسئولیت محدود ثبت کردیم ولی اقدامی برای تشکیل پرونده مالیاتی نکردیم. در ضمن در این مدت هیچ فعالیت اقتصادی هم نداشتیم ولی مشغول تحقیقات و ساخت دستگاه بصورت آزمایشی بودیم. مکان شرکت هم با اجاره نامه به نام شرکا هست. هنوز برای شرکت حساب بانکی باز نشده است. لطفا راهنمایی کنید که برای ثبت عدم فعالیت باید چه مراحلی رو طی کنیم. با تشکر.
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 30/02/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  127  126  125  124  123  122  121  120  119  118  117  116  115  114  113  112  111  110  109  108  107  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )