فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام وخسته نباشید.اندوخته عمومی چیست؟
مهدی عاصی
مهدی عاصی
تاریخ ثبت: 26/08/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ آیا شخصی که درحال حاضر کارمند پیمانی یک شرکت دولتی است در صورت قبولی در ازمون استخدامی یک اداره دیگر می تواند استعفا داده ودر اداره دوم مشغول به فعالیت گردد.البته ازمون اداره دوم قبل از شروع بکار در محل خدمت فعلی بوده است؟
آیا شخصی که درحال حاضر کارمند پیمانی یک شرکت دولتی است در صورت قبولی در ازمون استخدامی یک اداره دیگر می تواند استعفا داده ودر اداره دوم مشغول به فعالیت گردد.البته ازمون اداره دوم قبل از شروع بکار در محل خدمت فعلی بوده است؟
حسن رحمان پور
حسن رحمان پور
تاریخ ثبت: 09/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم شمادرمورد پایان نامه دوره کارشناسی ارشد حسابداری هم مشاوره میدهید.باتشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام.یکی از دوستان من یه مدرسه غواصی داره که از فدراسیون و سازمان تربیت بدنی هم مجوز داره فکر می کنم طبق ماده 134 قانون مالیاتی از مالیات معاف است درسته؟این مدرسه رو هم توی ثبت شرکت ها ثبت کرده می خواستم بدونم با اینکه از مالیات معاف است بازم نیاز به دفاتر پلمپ داره یا نه.اگر داره تا چه زمانی فرصت داره این دفاتر رو تهیه کنه.و برای تهیه دفتر چه کار باید بکنه؟ممنون.
با سلام.یکی از دوستان من یه مدرسه غواصی داره که از فدراسیون و سازمان تربیت بدنی هم مجوز داره فکر می کنم طبق ماده 134 قانون مالیاتی از مالیات معاف است درسته؟این مدرسه رو هم توی ثبت شرکت ها ثبت کرده می خواستم بدونم با اینکه از مالیات معاف است بازم نیاز به دفاتر پلمپ داره یا نه.اگر داره تا چه زمانی فرصت داره این دفاتر رو تهیه کنه.و برای تهیه دفتر چه کار باید بکنه؟ممنون.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام ودعای خیر بنده درطبقه دوم منزل مادرم زندگی میکنم درزمان حیات مرحوم پدرم 12سال پیش باکسب اجازه ازپدرومادرطبقه دوم راباوام و....بناکردم ولیکن تاگنون نتوانسته ام سند طبقه بالا رابگیرم البته طبقه اول سند دارد ورسمی هم هست بنام مادر ولی چون ازلحاظ مترا‍ژواقعی بامندرجات سندتطبیق ندارندمدتی طول میکشدتاسندطبقه اول اصلاح شودومن بتوانم سندطبقه دوم راازثبت تقاضاکنم .به هرحال سئالم اینست ایا چون پول زیادی هزینه کردم تااین بنارابه وضع موجودبرسانم وممکنه تاسندگرفتنم طول بکشه بین من ومادرم بیع نامه یاقولنامه یا رضایتنامه و...هرچیزی که شمابهتر میدانیدمنعقدباشدکه او ملک بالارابه من فروخته که صدالبته اووبقیه خانواده ازاین امرواقفندورضایت کامل هم دارندولی من برای محکم کاری وجلوگیری ازاتفاقات بعدی میخواهم مدرکی دردست داشته باشم که بعدها بتوانم احقاق حق یا درخواست سند بکنم وبه مشکل برنخورم.متشکرم
باسلام ودعای خیر بنده درطبقه دوم منزل مادرم زندگی میکنم درزمان حیات مرحوم پدرم 12سال پیش باکسب اجازه ازپدرومادرطبقه دوم راباوام و....بناکردم ولیکن تاگنون نتوانسته ام سند طبقه بالا رابگیرم البته طبقه اول سند دارد ورسمی هم هست بنام مادر ولی چون ازلحاظ مترا‍ژواقعی بامندرجات سندتطبیق ندارندمدتی طول میکشدتاسندطبقه اول اصلاح شودومن بتوانم سندطبقه دوم راازثبت تقاضاکنم .به هرحال سئالم اینست ایا چون پول زیادی هزینه کردم تااین بنارابه وضع موجودبرسانم وممکنه تاسندگرفتنم طول بکشه بین من ومادرم بیع نامه یاقولنامه یا رضایتنامه و...هرچیزی که شمابهتر میدانیدمنعقدباشدکه او ملک بالارابه من فروخته که صدالبته اووبقیه خانواده ازاین امرواقفندورضایت کامل هم دارندولی من برای محکم کاری وجلوگیری ازاتفاقات بعدی میخواهم مدرکی دردست داشته باشم که بعدها بتوانم احقاق حق یا درخواست سند بکنم وبه مشکل برنخورم.متشکرم
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 21/04/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و عرض احترام چندی پیش اقدام به ثبت صورتجلسه هیات مدیره برای تغییر یکی از نمایندگان سهامدار نمودم پس از مدت حدود دو ماه هفته پیش به ما اعلام شد که یکی از اعضا دیگر شما که قبلا بعنوان عضو هیأت مدیره در شرکت معرفی شده است ثبت نشده و تاریخ انتصاب اعضائ هیات مدیره هم به اتمام رسیده است چه باید کرد الان اسامی دو نفر از اعضائ در روزنامه رسمی ثبت نشده است ضمن اینکه مدت تصدی اعضائ هیات مدیره نیز به اتمام رسیده همچنین صورتجلسه مجمع افزایش سرمایه نیز به ثبت نرسیده است آیا همه آنها را می شود در یک صورتجلسه گنجاند یعنی تغییر یکی از سهامداران مدت تصدی اعضائ و افزایش سرمایه لطفا مرا راهنمایی کنید چون مدت پنج ماه است که این مهم به تأخیر افتاده است و این نتیجه اعتماد به یکی از شرکت هایی است که مدام آگهی می دهند که کارهای ثبتی را با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام می دهند خواهمندم مرا راهنمایی کنید
با عرض سلام و عرض احترام چندی پیش اقدام به ثبت صورتجلسه هیات مدیره برای تغییر یکی از نمایندگان سهامدار نمودم پس از مدت حدود دو ماه هفته پیش به ما اعلام شد که یکی از اعضا دیگر شما که قبلا بعنوان عضو هیأت مدیره در شرکت معرفی شده است ثبت نشده و تاریخ انتصاب اعضائ هیات مدیره هم به اتمام رسیده است چه باید کرد الان اسامی دو نفر از اعضائ در روزنامه رسمی ثبت نشده است ضمن اینکه مدت تصدی اعضائ هیات مدیره نیز به اتمام رسیده همچنین صورتجلسه مجمع افزایش سرمایه نیز به ثبت نرسیده است آیا همه آنها را می شود در یک صورتجلسه گنجاند یعنی تغییر یکی از سهامداران مدت تصدی اعضائ و افزایش سرمایه لطفا مرا راهنمایی کنید چون مدت پنج ماه است که این مهم به تأخیر افتاده است و این نتیجه اعتماد به یکی از شرکت هایی است که مدام آگهی می دهند که کارهای ثبتی را با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام می دهند خواهمندم مرا راهنمایی کنید
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 17/09/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام، آیا در یک شرکت سهامی خاص که رییس هیئت مدیره آن فوت گردیده میتوان، جلسه تغییرات را بدون حضور سهامداران برگزار و تصمیم گیری نمود و تصمیمات را ثبت نمود ، اگر امکان دارد لطفا توضیح دهید چگونه؟ ضمنا انتقال شرکت به غیر نیز بدون حضور یا امضائ رسمی سهامداران امکانپذیر است؟
با سلام، آیا در یک شرکت سهامی خاص که رییس هیئت مدیره آن فوت گردیده میتوان، جلسه تغییرات را بدون حضور سهامداران برگزار و تصمیم گیری نمود و تصمیمات را ثبت نمود ، اگر امکان دارد لطفا توضیح دهید چگونه؟ ضمنا انتقال شرکت به غیر نیز بدون حضور یا امضائ رسمی سهامداران امکانپذیر است؟
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 24/02/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام من 18 ماه به سمت مسول سایت در یک مدرسه کار می کردم الان دو ماه هست خودم استعفا دادم و کلا بیمه و قرارداد ندارم و زمان استعفا هیچ برگه تسویه حسابی را امضا نکردم از روز اول کارفرما به من گفت چون که مدرسه تازه تاسیس هست با 200 تومن شروع کن چند ماه بعد هم بیمه می کنم هم حقوقت را افزایش میدم و کلا یک سال گذشت و همچنان حقوق من 200 تومن بود تا سال تحصیلی جدید شروع شد و من چون دانشجوی بدم ترم مهر واحد زیاد گرفتم و کارفرما گفت یا بیمه ات کنم با همان 200 یا 300 بدون بیمه من قبول نکردم خواستم برم ولی مدیر آنجا نذاشت و گفت این 3 ماه که ابن ترمت بگذره ساعتی کار کن با همان 200 بعد وقتی تمام وقت آمدی 300 بهت میدیم با کارفرما هم قبول کرد من 3 ماه کار کردم با 200 مشکلی نبود چون ساعتی می آمدم ولی دوماه بعدش به صورت تمام وقت امد باز هم 200 تومن بهم دادن الان که امدم بیرون می گم دو تا 100 دو ماه را بهم بده میگه نمیدم همون چند ماه هم که ساعتی آمدی زیاد دادم. در کل از هیجده ماه غیر از آن 3 ماه که گفتم بقیه اش به صورت تمام وقت بدم الان من رفتم شکایت کردم به اداره کار یک هفته دیگه نوبت بهم دادن برای سازش ولی الان که کار به اینجا رسید دیگه من با 200 تومان راضی نمیشه و باید کل حق و حقوقم را براساس قانون کار و بیمه پرداخت کنه. اصل مطلب من در جلسه سازش چکار کنم که کل حقوق و مزایام را بدن چی بگم چی نگم اصلا چیزی بهم تعلق میگره؟ ممنون
سلام من 18 ماه به سمت مسول سایت در یک مدرسه کار می کردم الان دو ماه هست خودم استعفا دادم و کلا بیمه و قرارداد ندارم و زمان استعفا هیچ برگه تسویه حسابی را امضا نکردم از روز اول کارفرما به من گفت چون که مدرسه تازه تاسیس هست با 200 تومن شروع کن چند ماه بعد هم بیمه می کنم هم حقوقت را افزایش میدم و کلا یک سال گذشت و همچنان حقوق من 200 تومن بود تا سال تحصیلی جدید شروع شد و من چون دانشجوی بدم ترم مهر واحد زیاد گرفتم و کارفرما گفت یا بیمه ات کنم با همان 200 یا 300 بدون بیمه من قبول نکردم خواستم برم ولی مدیر آنجا نذاشت و گفت این 3 ماه که ابن ترمت بگذره ساعتی کار کن با همان 200 بعد وقتی تمام وقت آمدی 300 بهت میدیم با کارفرما هم قبول کرد من 3 ماه کار کردم با 200 مشکلی نبود چون ساعتی می آمدم ولی دوماه بعدش به صورت تمام وقت امد باز هم 200 تومن بهم دادن الان که امدم بیرون می گم دو تا 100 دو ماه را بهم بده میگه نمیدم همون چند ماه هم که ساعتی آمدی زیاد دادم. در کل از هیجده ماه غیر از آن 3 ماه که گفتم بقیه اش به صورت تمام وقت بدم الان من رفتم شکایت کردم به اداره کار یک هفته دیگه نوبت بهم دادن برای سازش ولی الان که کار به اینجا رسید دیگه من با 200 تومان راضی نمیشه و باید کل حق و حقوقم را براساس قانون کار و بیمه پرداخت کنه. اصل مطلب من در جلسه سازش چکار کنم که کل حقوق و مزایام را بدن چی بگم چی نگم اصلا چیزی بهم تعلق میگره؟ ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام خواهش میکنم کمک فرمایید. 7 هزار متر زمین مال نیرو انتظامی به درخواست یکی از دوستان بفروش میرسد. قسمتی از زمین ها در خیابون اصلی هست منتها پارک ماشین بصورت ازاد هست. اینارو که فقط توی زمین اصلی هست فک کنم بشه تجاریش کرد. زمینای پشتی بصورت خونه های زمینی هست که خونه های سازمانی بهشون گفته میشه. قیمت خونه ها چون در قلب شهر هست پایینتر از قیمت بازار هست و بنفع ماست. فقط شما بفرمایید اون قسمتی که توی خیابون اصلی هست و گفتم پارکینگ ماشین هست میشه تغییر کاربری داد و تجاریش کرد؟ حدود 500 متر هست؟ ایا شهرداری اذیتمون نمیکنه؟ حدودا هزینش برا تغییر کاربری چقدر میشه بنظرت؟ البته الان نمیشه رفت شهرداری و پرسید چون سروصدا ور میداره و از دستمون در میره. و یه قسمت که خونه های سازمانی هست و پشت واقع شده و در خیابون اصلی نیست ایا میشه سندش به اسم خودم باشه ؟ کلا میخوام کتبا بنویسی که چه امتیازات و چه نکات امنیتی قید بشه که اینده مشکلی برام پیش نیاد؟ درسته طرف حسابمون سازمان هسست اما میخوام یه قرارداد محکمی بنویسیم. خواهش میکنم مختصرا نکات و نظر محترمتون رو برام بنویسید. تشکر میکنم
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 14/09/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید.می خواستم روش استهلاک اموال در سیستم های بانکی رو بدونم . ممنون از لطفتون
رضا محمودی سفیدگر
رضا محمودی سفیدگر
تاریخ ثبت: 08/09/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب من میخوام یه شرکت فروش قطعات کامپیوتری ثبت کنم تو شهر همدان نظر شما در موردش چیه؟آیا برای اخذ مجوز شرکت کامپیوتری 3 سال سابقه کار باید داشته باشم یا همون مدرک کارشناسی کافیه؟ خواهش میکنم راهنمایم کنید یا یک کسب و کاری که رو بورس باشه و خودتون پیشنهادش کنید برام ممنون میشم با تشکر فراوان
با سلام و عرض ادب من میخوام یه شرکت فروش قطعات کامپیوتری ثبت کنم تو شهر همدان نظر شما در موردش چیه؟آیا برای اخذ مجوز شرکت کامپیوتری 3 سال سابقه کار باید داشته باشم یا همون مدرک کارشناسی کافیه؟ خواهش میکنم راهنمایم کنید یا یک کسب و کاری که رو بورس باشه و خودتون پیشنهادش کنید برام ممنون میشم با تشکر فراوان
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام خواهشمند است بفرمائید من با 55 سال سن و 20 سال سابقه کار با چند روز حقوق بازنشسته می شوم؟
باسلام خواهشمند است بفرمائید من با 55 سال سن و 20 سال سابقه کار با چند روز حقوق بازنشسته می شوم؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 26/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من در سال 1385 شرکتی را جهت خرید و فروش کالا تاسیس نمودم . در سال 1386 تعدادی اسپری ساخت چین خریداری نمودم که تعدادی از آنها را تا سال 1392 به فروش رسانده و فروش خود را سالیانه به دارایی اعلام و تا سال 1392 تسویه حساب مالیاتی دارم اما تعداد 2600 عدد از این اسپری ها بدلیل کیفیت پایین و رسیدن به تاریخ انقضا خراب شده و از بین رفتن که بدلیل سمی و خطرناک بودن دور ریخته شده اند بدون آنکه صورتجلسه شده باشد . در سال 1393 بدلیل اینکه جنس جهت فروش نداشتم عدم فعالیت اعلام کردم و اظهارنامه سفید دادم و دیگر قصد فعال کردن شرکت را نیز ندارم . مشکل من این است که تعداد 2600 عدد اسپری به عنوان موجودی کالا در پرونده دارایی شرکت ثبت شده است که از بین رفته و دیگر وجود ندارد . خواهش می کنم من را راهنمایی کنید که چگونه می توانم این تعداد کالا را با دارایی تسویه حساب کرده و موجودی را صفر نمایم . اظهار نامه سال 1393 من هنوز رسیدگی نشده و ضمنا در مالیات بر ارزش افزوده نیز ثبت نام کرده و آنرا نیز تا سال 1391 تسویه حساب کرده ام با تشکر
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 12/11/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام ما تعدادی بازاریاب استخدام کردیم که در شهر میگردند و برای ما بازاریابی می کنند و به ازای هر تعداد فروش که داشته باشند مبلغی مشخص میگیرند آیا باید برای آن ها بیمه رد کرد؟ چگونه؟ با تشکر
با سلام و احترام ما تعدادی بازاریاب استخدام کردیم که در شهر میگردند و برای ما بازاریابی می کنند و به ازای هر تعداد فروش که داشته باشند مبلغی مشخص میگیرند آیا باید برای آن ها بیمه رد کرد؟ چگونه؟ با تشکر
آرمین خوشوقتی
آرمین خوشوقتی
تاریخ ثبت: 02/08/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید باید توضیح کوتاهی از کارم برایتان بدهم . من از سال ماه 12 سال 1392 در شرکت مشغول به کار شدم . در بدو ورود به علت تازه تاسیس بودن شرکت مشکلاتی نبودن اسناد و مدارک پیشنهاد مشاوره مالی و مالیاتی به شرکت دادم . که مشاور چیشنهاد دو دفتره بودن داد . بعد متوجه شدم که قبل از بهره برداری هستیم و نیاز نبوده . حالا سوالم این است . چطور می توانم کاری انجام دهم که از دو دفتره بودن خارج بشیم و البته بگم که هزینه ها و قرادادهای بسیاری بستیم که هیچکدام رسمی نیستند و من هم با توجه به دو دفتره بودن هیچ کدام رو نشان ندادم . پیشنهادتان چیست ؟
سلام و خسته نباشید باید توضیح کوتاهی از کارم برایتان بدهم . من از سال ماه 12 سال 1392 در شرکت مشغول به کار شدم . در بدو ورود به علت تازه تاسیس بودن شرکت مشکلاتی نبودن اسناد و مدارک پیشنهاد مشاوره مالی و مالیاتی به شرکت دادم . که مشاور چیشنهاد دو دفتره بودن داد . بعد متوجه شدم که قبل از بهره برداری هستیم و نیاز نبوده . حالا سوالم این است . چطور می توانم کاری انجام دهم که از دو دفتره بودن خارج بشیم و البته بگم که هزینه ها و قرادادهای بسیاری بستیم که هیچکدام رسمی نیستند و من هم با توجه به دو دفتره بودن هیچ کدام رو نشان ندادم . پیشنهادتان چیست ؟
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 07/01/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام اینجانب دارای یک شرکت مهندس مشاور هستم.در سال 89 شرکت ما تنها دارای یک قرارداد کوچک و فاقد کارمند بود . از آنجایی که کلیه کارها بر عهده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بود که کارفرما به حساب می آیند بر این مبنا لیست بیمه رد نمیشد . اما اکنون که قصد گرفتن مفاصا حساب برای پروژه مذکور را داریم اداره بیمه 10٪ جریمه عدم ارائه لیست برای ما در نظر گرفته . آیا نظر به عدم وجود کارمند در آن زمان اداره بیمه حق مطالبه این جریمه را دارد؟راهی برای فرار از این جریمه یا ماده قانونی برای مجاب کردن اداره بیمه و حذف این جریمه وجود دارد؟
با سلام و احترام اینجانب دارای یک شرکت مهندس مشاور هستم.در سال 89 شرکت ما تنها دارای یک قرارداد کوچک و فاقد کارمند بود . از آنجایی که کلیه کارها بر عهده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بود که کارفرما به حساب می آیند بر این مبنا لیست بیمه رد نمیشد . اما اکنون که قصد گرفتن مفاصا حساب برای پروژه مذکور را داریم اداره بیمه 10٪ جریمه عدم ارائه لیست برای ما در نظر گرفته . آیا نظر به عدم وجود کارمند در آن زمان اداره بیمه حق مطالبه این جریمه را دارد؟راهی برای فرار از این جریمه یا ماده قانونی برای مجاب کردن اداره بیمه و حذف این جریمه وجود دارد؟
رضا محمودی سفیدگر
رضا محمودی سفیدگر
تاریخ ثبت: 01/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام آیا خدمات نصب کاغذ دیواری که قرارداد هم دارد و 67/21% مالیات و بیمه آن محاسبه شده نیز مشمول ارزش افزوده می شود یا خیر؟ سپاس
سلام آیا خدمات نصب کاغذ دیواری که قرارداد هم دارد و 67/21% مالیات و بیمه آن محاسبه شده نیز مشمول ارزش افزوده می شود یا خیر؟ سپاس
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 05/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا به خدمات صرفا نصب ، ارزش افزوده تعلق می گیرد؟ با سپاس
s ff
s ff
تاریخ ثبت: 14/06/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  140  139  138  137  136  135  134  133  132  131  130  129  128  127  126  125  124  123  122  121  120  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )