فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ سلام حقوق فردی با مدرک فوق لیسانس از یک دانشگاه خوب دولتی با شغل مدیریت یکی از واحدهای داخلی یک شرکت خصوصی در اصفهان با سابقه بالای 2 سال چقدر باید باشد؟
سلام حقوق فردی با مدرک فوق لیسانس از یک دانشگاه خوب دولتی با شغل مدیریت یکی از واحدهای داخلی یک شرکت خصوصی در اصفهان با سابقه بالای 2 سال چقدر باید باشد؟
حسین ابراهیمی
حسین ابراهیمی
تاریخ ثبت: 14/10/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام.بنده ملکی تجاری را به دو قسمت تقسیم کردهام (بدون تفکیک کردن ) و به دو شغل جداگانه اجاره داده ام . این ملک، ملک ورثه میباشد و حال می خواهم مالیات بر اجاره ان را بپردازم. میخواستم بدانم چند درصد مالیات و چه مقدار کسورات را باید از ان کم کنم و ایا برای اظهار نامه مالیاتی میبایست برای تک تک وراث یک اظهارنامه جداگانه پر کنم یا خیر؟ کل دریافتی از اجاره 10000000 ریال میباشد.
با سلام.بنده ملکی تجاری را به دو قسمت تقسیم کردهام (بدون تفکیک کردن ) و به دو شغل جداگانه اجاره داده ام . این ملک، ملک ورثه میباشد و حال می خواهم مالیات بر اجاره ان را بپردازم. میخواستم بدانم چند درصد مالیات و چه مقدار کسورات را باید از ان کم کنم و ایا برای اظهار نامه مالیاتی میبایست برای تک تک وراث یک اظهارنامه جداگانه پر کنم یا خیر؟ کل دریافتی از اجاره 10000000 ریال میباشد.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 30/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید میخوام یه برنامه نرم افزار حسابداری و انبارداری که شوهرم نوشته رو به بازار عرضه کنیم میخوام خودم کارهای بازاریابیشو انجام بدم قبلا هم کار بازاریابی انجام دادم الان میخوام بدونم از کجا شروع کنم؟
سلام خسته نباشید میخوام یه برنامه نرم افزار حسابداری و انبارداری که شوهرم نوشته رو به بازار عرضه کنیم میخوام خودم کارهای بازاریابیشو انجام بدم قبلا هم کار بازاریابی انجام دادم الان میخوام بدونم از کجا شروع کنم؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا قانونی برای ایاب و ذهاب بخشهای مختلف شرکت ( بازرگانی یا فروش ) وجود دارد که مثلا در چه شرایطی آنها امکان استفاده از آژانس را دارند یا تحت هر شرایطی حتی اگر مکان مورد نظر آنها مسافتی با شرکت نداشته باشد می توانند از این امکان استفاده نمایند ؟
با سلام آیا قانونی برای ایاب و ذهاب بخشهای مختلف شرکت ( بازرگانی یا فروش ) وجود دارد که مثلا در چه شرایطی آنها امکان استفاده از آژانس را دارند یا تحت هر شرایطی حتی اگر مکان مورد نظر آنها مسافتی با شرکت نداشته باشد می توانند از این امکان استفاده نمایند ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام کارمند فنی و حرفه ای هستم با 12سال سابقه ودر سال 90درخواست بازخریدی دادم که به بنده اعلام شد بازخریدی در قانون خدمات کشوری لحاظ نشده حالا باتوجه به مشکلات اینجانب اگر روزنه ای جهت بازخریدی وجود دارد مرا یاری نمائید باتشکر
باسلام کارمند فنی و حرفه ای هستم با 12سال سابقه ودر سال 90درخواست بازخریدی دادم که به بنده اعلام شد بازخریدی در قانون خدمات کشوری لحاظ نشده حالا باتوجه به مشکلات اینجانب اگر روزنه ای جهت بازخریدی وجود دارد مرا یاری نمائید باتشکر
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 03/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام در صورت امکان می خواستم اطلاعاتی در مورد ماده 2 قانون چک بدانم و اینکه کسی که ماده 2 خورده است می توان راه کاری برای تغییر حکم پیدا کرد با توجه به اینکه اعصار و ورشکستگی مورد قبول دادگاه قرار نگرفته است باتشکر
باعرض سلام در صورت امکان می خواستم اطلاعاتی در مورد ماده 2 قانون چک بدانم و اینکه کسی که ماده 2 خورده است می توان راه کاری برای تغییر حکم پیدا کرد با توجه به اینکه اعصار و ورشکستگی مورد قبول دادگاه قرار نگرفته است باتشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 13/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده قصد دلرم یک شرکت خدماتی تامین نیروی نظافتی و خدماتی در اصفهان راه اندازی کنم لطفا راهنمایی کنید که برای اخذ مجوز چه مدارکی نیاز است و به چه ادارات یا سازمان یا صنفی باید مراجعه کنم
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
مؤسسه مشاوره حقوقی بین المللی داورانِ دانشِ روز آگاه و مؤسسه دانشِ روز آگاهان ؛ محمدرضا اخباریون
تاریخ ثبت: 22/04/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید من توسال 92 که صورت وضعیت هارو ثبت کردم سپرده بیمه رو 6/6یا7/8 بود اوردم و سهم کارفرما که 5درصد هست رو جدا نکردم .حالا امسال که مفاصا گرفتیم میخوام سند بزنم.میشه یه سند اصلاحی بزنم که نشون بده 5درصد جدا بشه و چجور سند رو بزنم ؟
با سلام و خسته نباشید من توسال 92 که صورت وضعیت هارو ثبت کردم سپرده بیمه رو 6/6یا7/8 بود اوردم و سهم کارفرما که 5درصد هست رو جدا نکردم .حالا امسال که مفاصا گرفتیم میخوام سند بزنم.میشه یه سند اصلاحی بزنم که نشون بده 5درصد جدا بشه و چجور سند رو بزنم ؟
داریوش ثابت
داریوش ثابت
تاریخ ثبت: 21/04/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید ... سهام مشارکت چیست ؟ و کاربرد ان چه میباشد ؟ لطفا توضیح کامل دهید . با تشکر
با عرض سلام و خسته نباشید ... سهام مشارکت چیست ؟ و کاربرد ان چه میباشد ؟ لطفا توضیح کامل دهید . با تشکر
سید هاشم اوجاقی
سید هاشم اوجاقی
تاریخ ثبت: 03/06/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام وخسته نباشد بنده مدرک کارشناسی رشته مدیریت مهندسی اجرایی گرفته ام ولی متاسفانه در مقطع کارشناسی ارشد این رشته وجود ندارد.به نظر شما واسه ارشد، مدیریت اجرایی واسم مناسبه یا مدیریت سیستم و بهره وری؟امکان قبولی در کدوم یک بیشتره؟بازار کار کدوم بهتره؟البته در درس آمار و ریاضی هم خیلی مشکل دارم. ممنون
با عرض سلام وخسته نباشد بنده مدرک کارشناسی رشته مدیریت مهندسی اجرایی گرفته ام ولی متاسفانه در مقطع کارشناسی ارشد این رشته وجود ندارد.به نظر شما واسه ارشد، مدیریت اجرایی واسم مناسبه یا مدیریت سیستم و بهره وری؟امکان قبولی در کدوم یک بیشتره؟بازار کار کدوم بهتره؟البته در درس آمار و ریاضی هم خیلی مشکل دارم. ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نبادشید سوالم این بود که اگر پلیس فردی رو بدون گواهینامه موتور سیکلیت باشد و موتور سیکلت اورا توقیف نماید چه مجازاتی برای وی در نظر میگیرد ؟ و چگونه میتوان موتور را آزاد کرد؟ ممنون
سلام خسته نبادشید سوالم این بود که اگر پلیس فردی رو بدون گواهینامه موتور سیکلیت باشد و موتور سیکلت اورا توقیف نماید چه مجازاتی برای وی در نظر میگیرد ؟ و چگونه میتوان موتور را آزاد کرد؟ ممنون
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام من ملکی دارم که بامجوزشهرداری اقدام به نوسازی ان نمودم اماتجاری نگرفتم اکنون می خواهم 15مترازپیلوت خودرابه صورت تجاری تغییرکاربری دهم چه اقدامی می توانم انجام بدهم تاشهرداری نیزمخالفت نکندهزینه تغییرکاربری پیلوت به تجاری چقدراست باتشکر
باسلام من ملکی دارم که بامجوزشهرداری اقدام به نوسازی ان نمودم اماتجاری نگرفتم اکنون می خواهم 15مترازپیلوت خودرابه صورت تجاری تغییرکاربری دهم چه اقدامی می توانم انجام بدهم تاشهرداری نیزمخالفت نکندهزینه تغییرکاربری پیلوت به تجاری چقدراست باتشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 04/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ ارزیابی توسط کارشناس رسمی انجام ومعتبراست ؟ تجدیدارزیابی شامل دارایی های مستهلک شده نیزمیگردد؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 02/10/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت شما . می خواستم بدونم شروع کار برای تاسیس مرغداری و یا پرواربندی در استان بوشهر می تونه موفق باشه . آخه تو حاشیه های اینترنت نوشته شده که مرغداران و پرواربندان بوشهری موفق نبوده اند ولی می خواستم از یه کارشناس اینو بپرسم. با تشکر
با عرض سلام خدمت شما . می خواستم بدونم شروع کار برای تاسیس مرغداری و یا پرواربندی در استان بوشهر می تونه موفق باشه . آخه تو حاشیه های اینترنت نوشته شده که مرغداران و پرواربندان بوشهری موفق نبوده اند ولی می خواستم از یه کارشناس اینو بپرسم. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام همچنانکه مستحضرید ماده169مکرر از ابتدای سال91اجرایی گردیده است لیکن برای اینجانب که درصنعت بیمه مشغول هستم دارای ابهامات متعددی به شرح ذیل می باشد 1-مطابق با بند3-3دستورالعمل اجرایی ماده169مکرر-در صورت فروش وارائه خدمات به مصرف کننده نهایی ،درج کد خریدار الزامی نیست-لذا ارانجا که فروش بیمه نامه ها به مصرف کننده نهایی چه به صورت مستقیم وچه به صورت انغقاد قراردادگروهی با کارفرما جهت پوشش قراردادن پرسنل انجام می گردد،بنظر می رسدبا توجه یه اینکه 100درصد عملیات شرکتهای بیمه مشمول یند3-3می باشد ملزم به اجرایی دستوالعمل مذکور نمی باشند 2-برخی از اشخاص حقیقی وحقوقی نسبت به ارائه خدمات به این شرکت اقدام می تمایند(مانند فروشندگان بصورت عام وتعیرکاران بصورت عام)که یا برای شرکت به صورت مستقیم ویا یه صورت غیرمستقیم(ارائه به بیمه گذاران ارطریق معرفی شرکت)اقدام می نمایند.آبا شرکت با توجه به اینکه خریدار می باشد الزامی به ارائه فهرست به سازمان دارد یا نه. 3-سایت سازمان هنوز راه انداری نشده که گزارش به صورت الکترونیکی ارائه گردد .نکلیفی بر ارائه بع صورت دستی دردستور العمل نیامده، تکلیف چیست
با سلام همچنانکه مستحضرید ماده169مکرر از ابتدای سال91اجرایی گردیده است لیکن برای اینجانب که درصنعت بیمه مشغول هستم دارای ابهامات متعددی به شرح ذیل می باشد 1-مطابق با بند3-3دستورالعمل اجرایی ماده169مکرر-در صورت فروش وارائه خدمات به مصرف کننده نهایی ،درج کد خریدار الزامی نیست-لذا ارانجا که فروش بیمه نامه ها به مصرف کننده نهایی چه به صورت مستقیم وچه به صورت انغقاد قراردادگروهی با کارفرما جهت پوشش قراردادن پرسنل انجام می گردد،بنظر می رسدبا توجه یه اینکه 100درصد عملیات شرکتهای بیمه مشمول یند3-3می باشد ملزم به اجرایی دستوالعمل مذکور نمی باشند 2-برخی از اشخاص حقیقی وحقوقی نسبت به ارائه خدمات به این شرکت اقدام می تمایند(مانند فروشندگان بصورت عام وتعیرکاران بصورت عام)که یا برای شرکت به صورت مستقیم ویا یه صورت غیرمستقیم(ارائه به بیمه گذاران ارطریق معرفی شرکت)اقدام می نمایند.آبا شرکت با توجه به اینکه خریدار می باشد الزامی به ارائه فهرست به سازمان دارد یا نه. 3-سایت سازمان هنوز راه انداری نشده که گزارش به صورت الکترونیکی ارائه گردد .نکلیفی بر ارائه بع صورت دستی دردستور العمل نیامده، تکلیف چیست
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید ما در ماه 5 یک وام مشارکتی از بانک ملت دریافت کردیم به مبلغ 25میلیون تومان، که یک روز قبل از دریافت وام 5میلیون تومان بانک بابت سهم مشارکت 5 میلیون تومان از حساب ما برداشت کرد، من ثبت 5میلیون تومان را چی بزنم که در موقع دریافت وام 25 میلون بانک را25 بدهکار کنم و وام 20را بستانکارو 5 میلیون را برگردانم؟ قبلاً هم این سوال را از مشاور دیگری پرسیدم ولی جوابی ندادند. با تشکر
با سلام و خسته نباشید ما در ماه 5 یک وام مشارکتی از بانک ملت دریافت کردیم به مبلغ 25میلیون تومان، که یک روز قبل از دریافت وام 5میلیون تومان بانک بابت سهم مشارکت 5 میلیون تومان از حساب ما برداشت کرد، من ثبت 5میلیون تومان را چی بزنم که در موقع دریافت وام 25 میلون بانک را25 بدهکار کنم و وام 20را بستانکارو 5 میلیون را برگردانم؟ قبلاً هم این سوال را از مشاور دیگری پرسیدم ولی جوابی ندادند. با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 17/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام آقای سعادت نژاد میخواستم بدانم امکان داره مقاله یا کتابی در مورد تئوری بازها و نقش آن در بازاریابی به من معرفی کنید با تشکر
سلام آقای سعادت نژاد میخواستم بدانم امکان داره مقاله یا کتابی در مورد تئوری بازها و نقش آن در بازاریابی به من معرفی کنید با تشکر
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 19/02/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام وعرض ادب بنده قرارداد با مبلغ دومیلیون برای ساخت نرم افزار با یک شرکت بستم. 1-اما در ابتدا قرارداد بجای لفظ قراداد از عبارت فاکتور فروش استفاده کردم وعلاوه بر ان سربرگی با عبارت انگلیسی safirpers استفاده کردم اما در قسمت امضا با عنوان مدیریت فروش با مهر safirpers و اسم خودم امضا کردم این در صورتی است که نه شرکت ونه مغازه ای دارم آیا این متن که توسط طرفین مهر و امضا شده قابل ارائه به دادگاه است 2- کارفرما پرداخت الباقی مبلغ را منوط به ارائه شماره شرکت ولیست بیمه نموده است در صورتی که در قرارداد قید شده تمامی کسورات قانونی و مالیات برعهده کارفرما است و مبلغ به صورت خالص دریافت می گردد نظر شما جیست 3-بنا بود 16 محصول در نرم افزار درج شود ام کارفرما 24 محصول جهت درج ارائه کرد و علاوه بر آن شبیه سازی نقشه آفلاین گوگل در قسمت آدرس درآن افزوده شد با این که در قرارداد ماده ای وجود دارد که هر ایتمی اضافه از موارد توافق شده 16 محصول اضافه شود مبلغ آن باید پرداخت شود اما کارفرما ادعا می کند قرار بود همه محصولات درج شو د و مدرکی مکتوب برای درج همه محصولات ندارد و ادعا می کند اکنون که پروزه تمام شده نشان این است که شما قبول کردید همه محولات درج شود نظر شما چیست 4- با توجه به این که در قرارداد ذکر گردیده که در 20 روزکاری پروزه تحویل داده می شود و مدت زمان درج نظرات کارفرما با زمان تحویل اضافه می شود اکنون بعد از سه ماه کار تمام شده کارفرما ادا می کند نسخه قابل قبول ارائه ندادیم در صورتی که در طول این مدت بعد از هر اعمال نظر کارفرما تغییرات داده شده ونسخه پیش نمایش به وی ارائه کردیم ام متاسفانه این نظرات را به صورت شفاهی دریافت کرده ا م . در قسمت دیگر قرارداد ذکر شده که 50 درصد مبلغ را در ابتدا و30 درصد در زمان تایید طرح اولیه و 20 درصد در زمان تحویل پرداخت کند کارفرما یک هفته بعد از عقد قرارداد طرح اولیه را تایید کرد اما از پرداخت30 درصد به بهانه های مختلف از جمله این که حسابدار ما نیست طرفه رفت اکنون وی ادعا خسارت دارد به دلیل زمان بیشتر از توافق- نظر شما چیست
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 29/09/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  141  140  139  138  137  136  135  134  133  132  131  130  129  128  127  126  125  124  123  122  121  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )