فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام من در سازمان نظام پزشکی مشغول کار هستم و بخاطر اینکه این سازمان1 ngo است حقوق ما برابر حداقل حقوق کارگری است بدون چیزیهای دیگر........... الان در سازمانهای نیمه دولتی و دولتی مبلغ دریافتی کارکنان برابر 700 - 800 است در صورتی که به من 400 می دن!!!! جطوره درسته؟ راهی هست برای درست کردن این موضوع؟ ------------------ در ضمن بنده مدیر سایت e-nkh.com هستم که در زمینه اطلاع رسانی استخدام فعالیت می کنم خوشحال میشم بتونیم با هم همکاری هایی داشته باشیم!! اعم از تبادل لینک - قرار دادن لوگو در سایت - و...
با سلام من در سازمان نظام پزشکی مشغول کار هستم و بخاطر اینکه این سازمان1 ngo است حقوق ما برابر حداقل حقوق کارگری است بدون چیزیهای دیگر........... الان در سازمانهای نیمه دولتی و دولتی مبلغ دریافتی کارکنان برابر 700 - 800 است در صورتی که به من 400 می دن!!!! جطوره درسته؟ راهی هست برای درست کردن این موضوع؟ ------------------ در ضمن بنده مدیر سایت e-nkh.com هستم که در زمینه اطلاع رسانی استخدام فعالیت می کنم خوشحال میشم بتونیم با هم همکاری هایی داشته باشیم!! اعم از تبادل لینک - قرار دادن لوگو در سایت - و...
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 02/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده از بهمن 1389یک شرکت با زمینه کاری خرید و فروش کامپیوتر تاسیس کردم که با مسئولیت محدود می باشد ولی به دلیل نبودن زمینه ی فعالیت نتوانستم فعالیتی انجام دهم ولی متاسفانه برای آن دفاتر رسمی را برای سال 89 و 90 پلمپ نکرده ام ولی تیرماه 90 اظهارنامه پرکردم و ارسال کردم که در ان هیچگونه فعالیتی قید نکردم . همچنین هیچ فاکتوری از طرف این شرکت صادر نشده و فاقد شماره حساب می باشد . حال نیاز دارم که اعلام انحلال این شرکت را اعلام کنم به نظر شما چگونه باید عمل کنم
با سلام بنده از بهمن 1389یک شرکت با زمینه کاری خرید و فروش کامپیوتر تاسیس کردم که با مسئولیت محدود می باشد ولی به دلیل نبودن زمینه ی فعالیت نتوانستم فعالیتی انجام دهم ولی متاسفانه برای آن دفاتر رسمی را برای سال 89 و 90 پلمپ نکرده ام ولی تیرماه 90 اظهارنامه پرکردم و ارسال کردم که در ان هیچگونه فعالیتی قید نکردم . همچنین هیچ فاکتوری از طرف این شرکت صادر نشده و فاقد شماره حساب می باشد . حال نیاز دارم که اعلام انحلال این شرکت را اعلام کنم به نظر شما چگونه باید عمل کنم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 26/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید تکلیف مشمولیت بیمه بن کارگری برداشته شد آیا
مصطفی عبدی
مصطفی عبدی
تاریخ ثبت: 10/05/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام حداقل حقوق پایه برای یک نفر با مدرک لیسانس چقدر است؟ با تشکر
باسلام حداقل حقوق پایه برای یک نفر با مدرک لیسانس چقدر است؟ با تشکر
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 18/09/1393        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام اگر شرکتی چکهایی را هزینه کرده باشد با تاریخ های متعدد و شرکت مشغول به کارهای انحلال باشد ،سوالات زیر را لطفاً پاسخ دهید.؟ 1/آیا در صورت برگشت خوردن چک ها صاحبین امضا مسئول هستند و حسابهای شخصی صاحبین امضا تحت تاثیر قرار میگیرد و یا شرکت بد حساب خواهد شد؟ 2/اگر شرکت انحلال ش به انجام برسد تکیف چکها ی بعد از انحلال چه میشود؟ 3/در صورت انحلال آیا اگر شکایتی بشود حسابها مسدود میشود؟ اگر مسدود شود و ما چک بیرون داشته باشیم و بخواهیم آنها را پاس کنیم باید چکارکنبم؟
با سلام اگر شرکتی چکهایی را هزینه کرده باشد با تاریخ های متعدد و شرکت مشغول به کارهای انحلال باشد ،سوالات زیر را لطفاً پاسخ دهید.؟ 1/آیا در صورت برگشت خوردن چک ها صاحبین امضا مسئول هستند و حسابهای شخصی صاحبین امضا تحت تاثیر قرار میگیرد و یا شرکت بد حساب خواهد شد؟ 2/اگر شرکت انحلال ش به انجام برسد تکیف چکها ی بعد از انحلال چه میشود؟ 3/در صورت انحلال آیا اگر شکایتی بشود حسابها مسدود میشود؟ اگر مسدود شود و ما چک بیرون داشته باشیم و بخواهیم آنها را پاس کنیم باید چکارکنبم؟
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
تاریخ ثبت: 04/08/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام در ازای ساخت دو واحد آپارتمان برای خودم به جای دستمزد، یک و نیم دانگ از شش دانگ یک واحد را به صورت قولنامه ای بنام سازنده کردم. حال ایشان از فروش ملک ممانعت بعمل میاورند و حاضر به فروش سهم خویش و یا خرید سهم من نیست. واحد را نیز دو هفته قبل با هماهنگی خود ایشان اجاره داده ام به مبلغ 3000000 تومان رهن و ماهیانه 150000 تومان اجاره که از پول رهن برای خرید کولر، آبگرمکن، کابینت و روشویی هزینه کردم تا بقیه سهم ایشان از پول رهن را بپردازم ولی ایشان از من و بنگاه شکایت کرده اند که بدون هماهنگی با ایشان واحد را اجاره داده ایم در حالی که کاملا در جریان بودند ولی برای امضای اجاره نامه نیامدند. حال باید چکار کنم؟ اول - ایشان مدعی است که بدون هماهنگی واحد را اجاره داده ام و همچنین می گویند چرا از پول رهن برای واحد هزینه کرده ام و می گویند نمیخواهند کولر و کابینت و ... برای واحد بگیرند. دوم - چه راهی دارم تا بتوانم سهم ایشان را بخرم در حالی که حاضر به فروش نیستند و توانایی خرید سهم مرا هم ندارند سوم - متوجه شدم مستأجری که این واحد را اجاره کرده اعتیاد به شیشه داشته و همسرشان نیز عقد موقت ایشان می باشند که شش ماه دیگر مدت این عقد تمام می شود و چند روز قبل نیز پمپ و دینام کولرهای پشت بام به سرقت رفت که به ایشان مضنون هستم و مدام با همسرشان درگیری دارند و حتی یکی از همسایه ها میگفت می خواسته همسرش را از بالکن به پایین پرت کند و همچنین مشروب می فروشند که به ایشان گفتم ملک را تخلیه کنند و گفتند تا یکسال قرارداد دارند و این کار را نمی کنند. از چه راهی می توانم حکم تخلیه گرفته و قرارداد اجاره را فسخ کنم؟ با تشکر حمیدی - 27/02/93
با سلام در ازای ساخت دو واحد آپارتمان برای خودم به جای دستمزد، یک و نیم دانگ از شش دانگ یک واحد را به صورت قولنامه ای بنام سازنده کردم. حال ایشان از فروش ملک ممانعت بعمل میاورند و حاضر به فروش سهم خویش و یا خرید سهم من نیست. واحد را نیز دو هفته قبل با هماهنگی خود ایشان اجاره داده ام به مبلغ 3000000 تومان رهن و ماهیانه 150000 تومان اجاره که از پول رهن برای خرید کولر، آبگرمکن، کابینت و روشویی هزینه کردم تا بقیه سهم ایشان از پول رهن را بپردازم ولی ایشان از من و بنگاه شکایت کرده اند که بدون هماهنگی با ایشان واحد را اجاره داده ایم در حالی که کاملا در جریان بودند ولی برای امضای اجاره نامه نیامدند. حال باید چکار کنم؟ اول - ایشان مدعی است که بدون هماهنگی واحد را اجاره داده ام و همچنین می گویند چرا از پول رهن برای واحد هزینه کرده ام و می گویند نمیخواهند کولر و کابینت و ... برای واحد بگیرند. دوم - چه راهی دارم تا بتوانم سهم ایشان را بخرم در حالی که حاضر به فروش نیستند و توانایی خرید سهم مرا هم ندارند سوم - متوجه شدم مستأجری که این واحد را اجاره کرده اعتیاد به شیشه داشته و همسرشان نیز عقد موقت ایشان می باشند که شش ماه دیگر مدت این عقد تمام می شود و چند روز قبل نیز پمپ و دینام کولرهای پشت بام به سرقت رفت که به ایشان مضنون هستم و مدام با همسرشان درگیری دارند و حتی یکی از همسایه ها میگفت می خواسته همسرش را از بالکن به پایین پرت کند و همچنین مشروب می فروشند که به ایشان گفتم ملک را تخلیه کنند و گفتند تا یکسال قرارداد دارند و این کار را نمی کنند. از چه راهی می توانم حکم تخلیه گرفته و قرارداد اجاره را فسخ کنم؟ با تشکر حمیدی - 27/02/93
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 29/02/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب به مدت 18 سال در یک شرکت مشغول بکار هستم اخیرا" برادر اینجانب یک شرکت تاسیس کرده اند که از من خواسته اند بصورت دور کاری بخاطر تجربه ای که دارم در کارهایش به او کمک کنم ایشان هم مبلغی را قرار است به من بعنوان حقوق پرداخت کنند و حق بیمه نیز برای من پرداخت نمایند با توجه به اینکه من 18 سال سابقه کار دارم و از شرکت اصلی خودم حق بیمه ام پرداخت میشود امکان دارد از دو جا برای من بیمه پرداخت شود و این مورد چه تائیری در حقوق بازنشستگی من خواهد داشت با توجه به اینکه من 42 ساله هستم پس از اتمام 20 سال سابقه کار قصد دارم بازنشسته شوم از طرفی شنیده ام که اگر حقوق دو سال قبل از بازنشستگی یکهو افزایش یابد از میانگین 5 سال استفاده خواهند کرد آیا این مورد برای من که از دو جا حقوق دریافت می کنم صدق می کند یا خیر از جنابعالی خواهشمندم بطور تفصیل همه جوانب را برایم شرح دهید . باتشکر از جنابعالی
با سلام اینجانب به مدت 18 سال در یک شرکت مشغول بکار هستم اخیرا" برادر اینجانب یک شرکت تاسیس کرده اند که از من خواسته اند بصورت دور کاری بخاطر تجربه ای که دارم در کارهایش به او کمک کنم ایشان هم مبلغی را قرار است به من بعنوان حقوق پرداخت کنند و حق بیمه نیز برای من پرداخت نمایند با توجه به اینکه من 18 سال سابقه کار دارم و از شرکت اصلی خودم حق بیمه ام پرداخت میشود امکان دارد از دو جا برای من بیمه پرداخت شود و این مورد چه تائیری در حقوق بازنشستگی من خواهد داشت با توجه به اینکه من 42 ساله هستم پس از اتمام 20 سال سابقه کار قصد دارم بازنشسته شوم از طرفی شنیده ام که اگر حقوق دو سال قبل از بازنشستگی یکهو افزایش یابد از میانگین 5 سال استفاده خواهند کرد آیا این مورد برای من که از دو جا حقوق دریافت می کنم صدق می کند یا خیر از جنابعالی خواهشمندم بطور تفصیل همه جوانب را برایم شرح دهید . باتشکر از جنابعالی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام من در مقطع کارشناسی ارشد درس می خوانم. 6نفر در رشته تحقیق در عملیات و 8نفر در رشته ریاضی کاربردی پذیرفته شدند. من در رشته تحقیق در عملیات (ورودی 89) رتبه اول هستم .آیا باید در کل ورودی ها رتبه اول باشم تا از شرایط نخبگی استفاده کنم؟ بین هر دو ورودی رتبه 2 هستم.
سلام من در مقطع کارشناسی ارشد درس می خوانم. 6نفر در رشته تحقیق در عملیات و 8نفر در رشته ریاضی کاربردی پذیرفته شدند. من در رشته تحقیق در عملیات (ورودی 89) رتبه اول هستم .آیا باید در کل ورودی ها رتبه اول باشم تا از شرایط نخبگی استفاده کنم؟ بین هر دو ورودی رتبه 2 هستم.
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 23/03/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام من 1 شرکت تاسسیس کردم ور در یک پاساژ مشغول فعالیت هستم در زمان تاسسیس دفتری گرفتم ولی چون نیاز به فضای بیشتری بودم در همان طبقه 1 واحد دیگری اجاره نمودم تا کارهای مونتاژ را در این واحد انجام دهم آیا نیاز هست 2 تا اظهارنامه پر کنم یا همان اظهار نامه شرکتی کفایت میکند ؟ علت این سوال این است که اداره مالیات فروشگاهها اعلام کرده اینجا دارید فعالیت میکنید پس برای این واحد هم باید مالیات بدهید
سلام من 1 شرکت تاسسیس کردم ور در یک پاساژ مشغول فعالیت هستم در زمان تاسسیس دفتری گرفتم ولی چون نیاز به فضای بیشتری بودم در همان طبقه 1 واحد دیگری اجاره نمودم تا کارهای مونتاژ را در این واحد انجام دهم آیا نیاز هست 2 تا اظهارنامه پر کنم یا همان اظهار نامه شرکتی کفایت میکند ؟ علت این سوال این است که اداره مالیات فروشگاهها اعلام کرده اینجا دارید فعالیت میکنید پس برای این واحد هم باید مالیات بدهید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 11/03/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام - من از سال 84دریک شرکت خصوصی ساختمانی به عنوان حسابدار مشغول به کار بوده وهنوز هستم بدون بیمه و هیج گونه مزایایی فقط حقوق و عیدی . حالا امسال مدیر عامل از ما خواسته حقوق کارمندها را طبقه قانون کار محاسبه کنیم از ابتدای شروع به کار تا به الان که اگر کسی بیشتر گرفته از این به بعد از حقوقش کم شود اگرم کسی کمتر گرفته که با او تسویه کنیم با جه فرمولی میتونم این حقوق را دربیارم ؟ملاک که فقط پایه حقوق هر سال نیست لطفا من رو راهنمایی کنید
سلام - من از سال 84دریک شرکت خصوصی ساختمانی به عنوان حسابدار مشغول به کار بوده وهنوز هستم بدون بیمه و هیج گونه مزایایی فقط حقوق و عیدی . حالا امسال مدیر عامل از ما خواسته حقوق کارمندها را طبقه قانون کار محاسبه کنیم از ابتدای شروع به کار تا به الان که اگر کسی بیشتر گرفته از این به بعد از حقوقش کم شود اگرم کسی کمتر گرفته که با او تسویه کنیم با جه فرمولی میتونم این حقوق را دربیارم ؟ملاک که فقط پایه حقوق هر سال نیست لطفا من رو راهنمایی کنید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 01/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و تشکر فراوان مغازه ای مدتی در اختیار مستاجر بوده ایشان شاگرد داشته است پس از مدتی مستاجر به علت کلاهبرداری از مردم متواری شده است حال سوال من این است با توجه به اینکه مستاجر تسویه حساب بیمه برای مالک نیاورده است و البته با مراجعه مالک به تامین اجتماعی مشخص شده از مغازه به عنوان کارگاه استفاده نشده است ایا در صورت شکایت شاگرد از مستاجر مشکلی بر ای موجر ایجادمیشود یا خیر و چه کاری را مالک میتواند انجام دهد تا مشکلی برایش در اینده ایجاد نشود ؟ البته مالک درخواست تسویه حساب مغازه را داده است اما بیمه تسویه موقت با تاریخ اعتبار 2 ماهه صادر کرده است حال چه پیشنهادی شما میکنید تا جلوی ضرر احتمالی گرفته شود ؟ متشکرم
با سلام و تشکر فراوان مغازه ای مدتی در اختیار مستاجر بوده ایشان شاگرد داشته است پس از مدتی مستاجر به علت کلاهبرداری از مردم متواری شده است حال سوال من این است با توجه به اینکه مستاجر تسویه حساب بیمه برای مالک نیاورده است و البته با مراجعه مالک به تامین اجتماعی مشخص شده از مغازه به عنوان کارگاه استفاده نشده است ایا در صورت شکایت شاگرد از مستاجر مشکلی بر ای موجر ایجادمیشود یا خیر و چه کاری را مالک میتواند انجام دهد تا مشکلی برایش در اینده ایجاد نشود ؟ البته مالک درخواست تسویه حساب مغازه را داده است اما بیمه تسویه موقت با تاریخ اعتبار 2 ماهه صادر کرده است حال چه پیشنهادی شما میکنید تا جلوی ضرر احتمالی گرفته شود ؟ متشکرم
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 05/10/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام اگر شرکتی در اظهار نامه خود عدم فعالیت رد کند(واقعا نیز درامد و فروشی نداشته باشد) ولیکن دفاتر قانونی آن بدلیل تاخیر در پلمپ رد شود و مالیات علی الراس شود آنگاه ممیز مبلغ درامد شرکت را چگونه محاسبه میکند تا در ضرایب مالیاتی ضرب کند و مالیات علی الراس را بدست آورد و مالیات علی الراس حدودا چقدر باید بدهد؟( باز هم تاکید میکنم شرکت واقعا درامدی نداشته و فقط به دلیل تاخیر در پلمپ دفاتر علی الراس شده است)
با سلام اگر شرکتی در اظهار نامه خود عدم فعالیت رد کند(واقعا نیز درامد و فروشی نداشته باشد) ولیکن دفاتر قانونی آن بدلیل تاخیر در پلمپ رد شود و مالیات علی الراس شود آنگاه ممیز مبلغ درامد شرکت را چگونه محاسبه میکند تا در ضرایب مالیاتی ضرب کند و مالیات علی الراس را بدست آورد و مالیات علی الراس حدودا چقدر باید بدهد؟( باز هم تاکید میکنم شرکت واقعا درامدی نداشته و فقط به دلیل تاخیر در پلمپ دفاتر علی الراس شده است)
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 31/02/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام هزینه ثبت پرداخت سنوات خدمت به کارکنان اخراجی به چه نحوی است که دارایی رد نکند
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 15/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و سپاس بابت زحمات بی وقف تان.. بنده قصد خرید خانه ای با شروع ساخت 13 سال پیش را دارم که در حال حاضر مبلغ 6میلیون از وام آن باقی مانده است. با توجه به اینکه از نظر مالی به مبلغ بیشتری از وام نیاز دارم ؛ جویای راهکاری در این زمینه هستم. ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید که چطور میتونم وام بیشتری داشته باشم و یا احیانآ این وام رو افزایش بدم.
با عرض سلام و سپاس بابت زحمات بی وقف تان.. بنده قصد خرید خانه ای با شروع ساخت 13 سال پیش را دارم که در حال حاضر مبلغ 6میلیون از وام آن باقی مانده است. با توجه به اینکه از نظر مالی به مبلغ بیشتری از وام نیاز دارم ؛ جویای راهکاری در این زمینه هستم. ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید که چطور میتونم وام بیشتری داشته باشم و یا احیانآ این وام رو افزایش بدم.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام بخشنامه طرح طوبی اداره کشاورزی را می خواهم.
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 05/05/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام برای درس پروژه میخوام بروی بهای تمام شده کار کنم لطفآ راهنمایم بفرمایید
سلام برای درس پروژه میخوام بروی بهای تمام شده کار کنم لطفآ راهنمایم بفرمایید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 11/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ در سایت ارزش افزوده اصلاحیه ممکن هست
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 27/07/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید سود و زیان سنواتی چه فرقی با سود وزیان انباشته دارد؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 01/05/1393        آخرین مشاهده: 05/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  151  150  149  148  147  146  145  144  143  142  141  140  139  138  137  136  135  134  133  132  131  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )