فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید: بنده دانشجوی رشته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی میباشم و احساس میکنم که رشته مدیریت بازرگانی از دولتی بهتر است و بند باید در گرایش بازرکانی ادامه تحصیل میدادم . به نظر شما گرایش دولتی بهتر است یا بازرگانی؟چرا؟
با عرض سلام و خسته نباشید: بنده دانشجوی رشته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی میباشم و احساس میکنم که رشته مدیریت بازرگانی از دولتی بهتر است و بند باید در گرایش بازرکانی ادامه تحصیل میدادم . به نظر شما گرایش دولتی بهتر است یا بازرگانی؟چرا؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام جناب آقای عزیزی در شرکت ما یک نفر بصورت ساعتی شاغل است آیا می توان برای ایشان بیمه به نسبت ساعات کاری رد کردبطوریکه کمتراز حداقل دستمزد سال 91 برای ایشان حقوق رد کرد راه کار چیست-متشکرم
با سلام جناب آقای عزیزی در شرکت ما یک نفر بصورت ساعتی شاغل است آیا می توان برای ایشان بیمه به نسبت ساعات کاری رد کردبطوریکه کمتراز حداقل دستمزد سال 91 برای ایشان حقوق رد کرد راه کار چیست-متشکرم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 01/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام متن کامل تبصره 9 ماده 53 قانون مالیتهای مستقیم را نیاز داشتم، مالک شخص حقیقی بوده و ادعای معافیت دارد و از من درخواست انجام ندادن تکلیف قانونی را می کند ، مستاجر دارای شخصیت حقوقی می باشد ممنون از راهنمایی شما مشاور محترم
با سلام متن کامل تبصره 9 ماده 53 قانون مالیتهای مستقیم را نیاز داشتم، مالک شخص حقیقی بوده و ادعای معافیت دارد و از من درخواست انجام ندادن تکلیف قانونی را می کند ، مستاجر دارای شخصیت حقوقی می باشد ممنون از راهنمایی شما مشاور محترم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 30/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من مبلغ 10000000ریال پس انداز دارم و لیکن محل سکونتمان نجف اباد می باشد چه کسب وکاری میتوانم انجام بدهم که موفق بشوم باتشکر.
با سلام من مبلغ 10000000ریال پس انداز دارم و لیکن محل سکونتمان نجف اباد می باشد چه کسب وکاری میتوانم انجام بدهم که موفق بشوم باتشکر.
عیسی ذوقی
عیسی ذوقی
تاریخ ثبت: 04/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ سلام در زمان استخدام در یک شرکت برنامه نویسی، در ابتدا یک قرارداد سه ماهه آموزشی و یک قرارداد یک ساله کارموقت با شرکت بستم. پس از گذشت سه ماه دوره آموزشی و شش ماه از قرارداد موقت، به دلیل جابه جایی شرکت و به توافق نرسیدن برای ادامه همکاری، همکاریم را با این شرکت قطع کردم. می خواستم بدانم این قرارداد آموزش همان قراردادکارآموزی است و قانون کار شامل آن می شود و من چه حقوقی را می توانم مطالبه کنم؟ -در قرارداد آموزش، من به عنوان دانشجو معرفی شدم. -آموزش شامل سرفصل هایی بر اساس استانداردهای شرکت تعیین شده بود. روش آموزش در این قرارداد تلفیقی از آموزش کلاسیک، کارگاهی و خودآموز همراه با انجام تمرین های واقعی ذکر شده. -طول دوره آموزش را حدود پانزده ماه(سه ماه اول ساعات آموزش بیشتر و دوازده ماه بعد ازآن کمتر) -هزینه آموزش معادل دو میلیون و نهصد هزار تومان -نحوه پرداخت: با توجه به مشابهت پذیرش دانشجو در این شرکت با روش موسوم به بورسیه، دانشجو تعهد خدمت به شرکت داشته و موظف است از پایان ماه سوم بر اساس قرارداد ضمیمه در شرکت حاضر و به مدت یکسال همکاری نماید تا دیون خود را نسبت به شرکت تسویه نماید. (تبصره: در غیر این صورت می بایست هزینه آموزش را به صورت کامل به شرکت پرداخت نماید.) -دانشجو موظف است در کل دوره آموزش طیق برنامه زمان بندی در شرکت حضور داشته باشد: شنبه تا چهارشنبه 8.30-17 پنج شنبه 8.30-12.30 کمک هزینه آموزش طی سه ماه اول پنجاه هزارتومان باتشکر
سلام در زمان استخدام در یک شرکت برنامه نویسی، در ابتدا یک قرارداد سه ماهه آموزشی و یک قرارداد یک ساله کارموقت با شرکت بستم. پس از گذشت سه ماه دوره آموزشی و شش ماه از قرارداد موقت، به دلیل جابه جایی شرکت و به توافق نرسیدن برای ادامه همکاری، همکاریم را با این شرکت قطع کردم. می خواستم بدانم این قرارداد آموزش همان قراردادکارآموزی است و قانون کار شامل آن می شود و من چه حقوقی را می توانم مطالبه کنم؟ -در قرارداد آموزش، من به عنوان دانشجو معرفی شدم. -آموزش شامل سرفصل هایی بر اساس استانداردهای شرکت تعیین شده بود. روش آموزش در این قرارداد تلفیقی از آموزش کلاسیک، کارگاهی و خودآموز همراه با انجام تمرین های واقعی ذکر شده. -طول دوره آموزش را حدود پانزده ماه(سه ماه اول ساعات آموزش بیشتر و دوازده ماه بعد ازآن کمتر) -هزینه آموزش معادل دو میلیون و نهصد هزار تومان -نحوه پرداخت: با توجه به مشابهت پذیرش دانشجو در این شرکت با روش موسوم به بورسیه، دانشجو تعهد خدمت به شرکت داشته و موظف است از پایان ماه سوم بر اساس قرارداد ضمیمه در شرکت حاضر و به مدت یکسال همکاری نماید تا دیون خود را نسبت به شرکت تسویه نماید. (تبصره: در غیر این صورت می بایست هزینه آموزش را به صورت کامل به شرکت پرداخت نماید.) -دانشجو موظف است در کل دوره آموزش طیق برنامه زمان بندی در شرکت حضور داشته باشد: شنبه تا چهارشنبه 8.30-17 پنج شنبه 8.30-12.30 کمک هزینه آموزش طی سه ماه اول پنجاه هزارتومان باتشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 11/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و عرض ادب -لطفآمیشه به سوالم پاسخ بدین -آخرین مهلت پرداخت مالیات عیدی و پاداش کارکنان به سازمان مالیاتی چه زمانی است ؟؟؟مرسی
سلام و عرض ادب -لطفآمیشه به سوالم پاسخ بدین -آخرین مهلت پرداخت مالیات عیدی و پاداش کارکنان به سازمان مالیاتی چه زمانی است ؟؟؟مرسی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 25/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید من ازشبکه ماهواره ای پرشین استار فریب خوردم حالاپولم رفت وسائلی که قراربودبه من بدن همرفت بایدچکارکنم
سلام خسته نباشید من ازشبکه ماهواره ای پرشین استار فریب خوردم حالاپولم رفت وسائلی که قراربودبه من بدن همرفت بایدچکارکنم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 10/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ به نام خدا با سلام واحترام مشاور محترم در شرایط کنونی بازار بهترین راه تبلیغات برای فروش در زمینه لوازم خانگی (جهیزیه ) چیست با توجه به اینکه در شرایط فعلی قدرت خرید مردم بسیار پایین است و اکثر کالاها با مارک های معروف مثل ال جی و سامسونگ و ... نقدی می باشد
به نام خدا با سلام واحترام مشاور محترم در شرایط کنونی بازار بهترین راه تبلیغات برای فروش در زمینه لوازم خانگی (جهیزیه ) چیست با توجه به اینکه در شرایط فعلی قدرت خرید مردم بسیار پایین است و اکثر کالاها با مارک های معروف مثل ال جی و سامسونگ و ... نقدی می باشد
حمیده حبیبی
حمیده حبیبی
تاریخ ثبت: 07/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سبلم وقتتون بخیر سوالی داشتم حدود2500سهم بانک ... دارم که چند ماهه اخیر خیلی ضرر داده. میخواستم ببینم نظرتون چیه؟ بفروشم یا نگه دارم چند روز دیگه؟
با سبلم وقتتون بخیر سوالی داشتم حدود2500سهم بانک ... دارم که چند ماهه اخیر خیلی ضرر داده. میخواستم ببینم نظرتون چیه؟ بفروشم یا نگه دارم چند روز دیگه؟
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 12/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ خسته نباشید جناب آقای مهندس.من مزتبط با رشتتنون می خواستم یک سوال بپرسم. واسه انتخاب نام برای شرکت الکترونیک چکار باید کرد؟؟ یعنی نام های مناسب و با پرستیژ کدام ها هستند؟
خسته نباشید جناب آقای مهندس.من مزتبط با رشتتنون می خواستم یک سوال بپرسم. واسه انتخاب نام برای شرکت الکترونیک چکار باید کرد؟؟ یعنی نام های مناسب و با پرستیژ کدام ها هستند؟
غلامرضا نظری
غلامرضا نظری
تاریخ ثبت: 08/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ درتنظیم ترازافتتاحیه ازروی مدارک ناقص پس ازتکمیل سمت راست ترازنامه و مشخص شدن بدهیهارقم تفاوت ( چنانچه سرمایه ثبت شده شرکت نیز مشخص باشد ) را بهتر است بحساب سرمایه گذاری مجدد شرکاء بیاوریم یا جاری شرکاء؟ کدام سرفصل بهتر است ؟ چرا
درتنظیم ترازافتتاحیه ازروی مدارک ناقص پس ازتکمیل سمت راست ترازنامه و مشخص شدن بدهیهارقم تفاوت ( چنانچه سرمایه ثبت شده شرکت نیز مشخص باشد ) را بهتر است بحساب سرمایه گذاری مجدد شرکاء بیاوریم یا جاری شرکاء؟ کدام سرفصل بهتر است ؟ چرا
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 13/12/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ فردی کارمند پاره وقت شرکتی بوده که در طول دوره همکاری قراردادی با وی منعقد نکرده است. از طرفی حقوق وی در طول دوره همکاری براساس ساعات کاری و به صورت توافق شده با وی به میزان هر ساعت حداقل۱۰۰.۰۰۰ ریال در سال ۱۳۹۲پرداخت شده است. همچنین وی در لیست بیمه شرکت بوده و بیمه و مالیات حقوق وی به صورت کامل اظهار و پرداخت شده است. بنا به درخواست استعفای کارمند و قبول مدیریت شرکت٬ وی پیش از پایان دوره توافق شده٬ همکاری خود با شرکت را قطع می نماید. در عین حال کارمند و کارفرما تلقی یکسانی از توافق شفاهی صورت‌گرفته در خصوص پرداخت یا عدم پرداخت عیدی و سنوات ندارند. موارد زیر نیز در خصوص روال و اتفاقات رخ‌داده در طول دوره همکاری، برای تکمیل موضوع به عرض می‌رسند: - شرکت از سال ۸۹ روال ثابتی در پرداخت عیدی و سنوات به کارکنان پاره وقت نداشته و ادعا می‌کند بنا به توافقی بودن این موضوع دلیلی به پرداخت آن نمی‌بیند. - کارمند در سال ۹۱ به عضویت شرکت در آمده و با توجه به دریافت عیدی و سنوات سال ۹۱ و سایر شواهد خود، ادعا می‌کند که دریافت عیدی و سنوات ۹۲ نیز حق وی بوده است. - در سال ۹۲ نیز طبق تصمیم شرکت مزایای عیدی و سنوات به کارکنان پاره‌وقت داده شده اما به کارمند مذکور گفته می‌شود که به دلیل ترک کار در پایان بهمن ماه مزایا به ایشان تعلق نمی‌گیرد. ضمنا هنگام توافق برای خروج از شرکت هم این موضوع به کارمند گفته نشده که در صورت ترک شرکت، از مزایای دیگر بهره‌مند نخواهی شد. - کارمند در سال ۹۱ با ورود به شرکت شدیدا بر بسته شدن قرارداد شفاف کاری اصرار کرده که این اتفاق از سمت کارفرما عملی نشده و دائما گفته شده که قراردادها در حال آماده شدن هستند. با این اوصاف لطفا بفرمائید که آیا از دید قانون کارمند مستعفی می تواند از بابت پرداخت عیدی و سنوات دوره همکاری خود از شرکت مطالبه داشته باشد یا خیر؟
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 17/06/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ من در یک شرکت کار میکنم که پنجشنبه تعطیل است و برای جبران روز پنجشنبه روزانه یکساعت و 28 دقیقه بیشتر یعنی 8ساعت و 48 دقیقه کار میکنیم که معادل 44 ساعت کار قانونی در هفته میشود. طبق این موضوع ما باید ساعت 15:50 دقیقه تعطیل شویم ولی شرکت هر روز ساعت 16:30 دقیقه اجازه خروج به ما میدهد و سریسها ساعت 16:40 حرکت میکند و اگر زودتر خارج شویم یعنی مثلا 16 مدت 30 دقیقه کسر کار منظور میکنند و همچنین ساعت اضافه کار ما که تا ساعت 19 میباشد را از ساعت 16:30 یعنی 2/5 ساعت محاسبه میکند . وقتی هم که اعترض میکنیم میگویند اگر قانونی دارید نشان دهید تا ما طبق ان محاسبه کنیم به اداره کار هم که مراجعه کردیم متاسفنه گفتند بروید خودتان با کارفرمامصالحه کنید. لازم به ذکر است که ما در روز 20 دقیقه زمان صبحانه-45 دقیقه ناهار و نماز و دو تایم 10 دقیقه زمان استراحت بین روز داریم. در حالیکه شرکت قبلی که در ان کار میکردم دقیقا با همین شرایط ساعت ساعت 16 تعطیل میشدیم و اضافه کار ما تا ساعت 19 مدت 3 ساعت منظور میشد همچنین اضافه کار روزهای تعطیل برای ما از ساعت 7 تا 19 مدت 11:10 محاسبه میشود آیا زمان محاسبه شده توسط شرکت صحیح است یا خیر؟اگر صحیح نیست من را با ذکر قانون راهنمایی کنید
مازیار نخکوب
مازیار نخکوب
تاریخ ثبت: 12/12/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید 4 سال پیش آپارتمانی اداری در محدوده مرکر شهر رابه منطور فروش قول نامه کردم.و برای دریافت مفاصا حساب دارایی مبلغ 4 میلیون تومان به اداره دارایی پرداخت نمودم.بعد از مدتی به دلیل عدم توانایی خریدار برای پرداخت مابقی مبلغ قرارداد، قول نامه را فسخ نمودیم.در تیرماه 1391 همان آپارتمان اداری را با خریداری جدید قول نامه کردم.بعد از مراجعه به اداره دارایی برای دریافت مفصا حساب ، شوکه شدم.4 میلیون تومان پرداختی را برای مفاصا حساب جدید نادیده می گیرند(انگار نه انگار که پولی پرداخت شده)و در ادامه کارمند اداری دارایی گفت که سرقفلی اداری به نام خریدار 4 سال پیش انتقال پیدا کرده.شما بایستی 5 میلیون 800 هزار تومان جهت انتقال سرقفلی از خریدار 4 سال پیش به خود و 5 میلیون 800 هزار تومان برای انتقال سرقفلی از خود به خریدار جدید پرداخت نمایید تا مفاصا حساب صادر گردد.حال چکار باید بکنم ؟ آیا راهی هست که این مالیات را کاهش دهم؟ آیا انتقال سرقفلی به خریدار 4 سال پیش قانونی بوده؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر و سپاس فراوان
مهدی عاصی
مهدی عاصی
تاریخ ثبت: 02/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید لطفا" تکلیف کارفرما در خصوص حقوق اشخاصی که بدون اطلاع ترک کار نموده اند را با اشاره به ماده قانونی آن بیان نماید؟
با عرض سلام و خسته نباشید لطفا" تکلیف کارفرما در خصوص حقوق اشخاصی که بدون اطلاع ترک کار نموده اند را با اشاره به ماده قانونی آن بیان نماید؟
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 10/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام وخسته نیاشید اینجانب درسال89جهت دریافت کارت ایثارجبهه خدمت وظیفه اقدام نمودم وچون دردوواحدجداکانه دراولی 15ماه جبهه وسپس به گردان قدس منقل شدم ودراین واحد نیز6ماه وجمعا21ماهجبه داشته ام که تاییدیه کتبی واحدهای مربوطه موجود می باشد وهنگام صدورکارت 9ماه و6 ماه صادرشده است اگرچه ممکن این کارتهاهرگزبکاری نیایدامادلم می خواهد که مقدار واقعی آن ثبت شده باشد. لطفاراهنمایی فرمائید.چگونه واز کجا باید اقدام نمایم.بااحترام
باسلام وخسته نیاشید اینجانب درسال89جهت دریافت کارت ایثارجبهه خدمت وظیفه اقدام نمودم وچون دردوواحدجداکانه دراولی 15ماه جبهه وسپس به گردان قدس منقل شدم ودراین واحد نیز6ماه وجمعا21ماهجبه داشته ام که تاییدیه کتبی واحدهای مربوطه موجود می باشد وهنگام صدورکارت 9ماه و6 ماه صادرشده است اگرچه ممکن این کارتهاهرگزبکاری نیایدامادلم می خواهد که مقدار واقعی آن ثبت شده باشد. لطفاراهنمایی فرمائید.چگونه واز کجا باید اقدام نمایم.بااحترام
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 25/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام شغل من جزء مشاغل سخت وزیان آور است. واز وزارت کار گواهی مشاغل سخت و زیان آور گرفته ام و 20 سال سابقه من در این رابطه پر شده است. اینجانب در سه کارگاه مختلف کار کرده ام.با توجه به اینکه کارگاههای محل کار بنده طبق قانون باید 4 درصد حق بیمه بیشتر پرداخت کنند و تامین اجتمایی به شرط پرداخت یکجا یا تظمین پرداخت دستور صدور بانشستگی را می دهند بعضی ازکارگاهای قبلی من حاضر به پرداخت 4 درصد حق بیمه نیستند و تنها به شرط اینکه خودم این مبلغ را پرداخت کنم حاضر به ارائه مدارک به تامین اجتمایی هستند.در صورتیکه من کلیه احکام کارگزینی شغلی خودم را دارم و وزارت کار هم گواهی شغل سخت و زیان آور را صادر کرده . ولی در حال حاضر تامین اجتمایی می گوید به شرط پرداخت یکجا یا تضمین پرداخت 4 در صد حق بیمه بازنشستگی من به جریان می افتد. لطفاٌ راهنمایی کنید. باتشکر
باسلام شغل من جزء مشاغل سخت وزیان آور است. واز وزارت کار گواهی مشاغل سخت و زیان آور گرفته ام و 20 سال سابقه من در این رابطه پر شده است. اینجانب در سه کارگاه مختلف کار کرده ام.با توجه به اینکه کارگاههای محل کار بنده طبق قانون باید 4 درصد حق بیمه بیشتر پرداخت کنند و تامین اجتمایی به شرط پرداخت یکجا یا تظمین پرداخت دستور صدور بانشستگی را می دهند بعضی ازکارگاهای قبلی من حاضر به پرداخت 4 درصد حق بیمه نیستند و تنها به شرط اینکه خودم این مبلغ را پرداخت کنم حاضر به ارائه مدارک به تامین اجتمایی هستند.در صورتیکه من کلیه احکام کارگزینی شغلی خودم را دارم و وزارت کار هم گواهی شغل سخت و زیان آور را صادر کرده . ولی در حال حاضر تامین اجتمایی می گوید به شرط پرداخت یکجا یا تضمین پرداخت 4 در صد حق بیمه بازنشستگی من به جریان می افتد. لطفاٌ راهنمایی کنید. باتشکر
مازیار نخکوب
مازیار نخکوب
تاریخ ثبت: 20/02/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام احتراما درسال94درفیش حقوقی چه مبالغی بطور ثابت پرداخت میشود.مثل حق بن - حق اولاد وغیره
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 25/01/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید بنده مدت 19 ماه است که در قسمت اداری یک شرکت خصوصی مشغولم.حقوقم 450000تومان است که کارفرما آخر هرماه دو تا فیش حقوقی را از من امضا میگیرد که یکی حقوق واقعیه که بهم میده و دیگری طبق حقوق قانون کار هستش. در ابتدای استخدامم با وعده و وعید دروغ بهم گفته بود که پس از چند ماه حقوق قانون کار بهم خواهد داد که متاسفانه عملی نشد با توجه به اینکه الان پایان سال هستش غیر از حقوقم عیدی و سنوات بهم 450هزارتومن میده آیا قانونا حق من اینه یا میتونم ازش شکایت کنم چون تا جایی که شنیدم باید سه تا حقوق(دوتا عیدی+یک سنوات)بهم بده. لازم به ذکر است که این کارفرمای محترم در ابتدای شروع به کار سال از تمامی پرسنل خود یه برگه سفید را امضا میگیرد که طبق اون برگه اگه کارگر شکایت کنه دستش به جایی بند نشه چون طبق اون برگه کارفرما تمامی حقوق و مزایای کارگر را داده است لطفا راهنماییم کنید... بی صبرانه منتظر پاسختون هستم ...با تشکر از شما
تقی بیات
تقی بیات
تاریخ ثبت: 24/12/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  158  157  156  155  154  153  152  151  150  149  148  147  146  145  144  143  142  141  140  139  138  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )