فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ ضمن تشکر از پاسخ خضرتعالی بفرمایید باتوجه به اینکه ماشین بیمه شخص ثالث است وایا بنده بازهم باید دیه رابپردازم وضمنا در خصوص مجازات عمومی نیز توضیح بفرمایید
ضمن تشکر از پاسخ خضرتعالی بفرمایید باتوجه به اینکه ماشین بیمه شخص ثالث است وایا بنده بازهم باید دیه رابپردازم وضمنا در خصوص مجازات عمومی نیز توضیح بفرمایید
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 11/10/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام بیمه شده تامین اجتماعی با 45 سال سن(مرد)دارای 11سال و دو ماه سابقه بیمه در سال 1381از کار اخراج شده و پس از چند سال بیکاری و در سال 1386بعلت بیماری از کار افتاده کلی گردیده(دراین فاصله زمانی بیمه نبوده) آیا به وی مستمری از کارافتادگی تعلق می گیرد
با سلام بیمه شده تامین اجتماعی با 45 سال سن(مرد)دارای 11سال و دو ماه سابقه بیمه در سال 1381از کار اخراج شده و پس از چند سال بیکاری و در سال 1386بعلت بیماری از کار افتاده کلی گردیده(دراین فاصله زمانی بیمه نبوده) آیا به وی مستمری از کارافتادگی تعلق می گیرد
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 17/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ آیا به خانمی که بیمه تامین اجتماعی دارد و از کارکنان پیمانی وزارت بهداشت می باشد و نوزاد یک ماه اش فوت شده مرخصی زایمان آن پابرجاست یا باید سر کار برود یا چقدر میتونه مرخصی استعلاجی بگیرد
آیا به خانمی که بیمه تامین اجتماعی دارد و از کارکنان پیمانی وزارت بهداشت می باشد و نوزاد یک ماه اش فوت شده مرخصی زایمان آن پابرجاست یا باید سر کار برود یا چقدر میتونه مرخصی استعلاجی بگیرد
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام سوالی درموردبازنشستگی پیش ازموعد داشتم. آیا فقط کارکنان دولت یا کارمندان دولتی ویا کسانی که دریک موسسه ویا اداره ایی مشغول به کارمی باشند از این طرح می توانند استفاده کنند؟ من الان بیکارمی باشم ودارم از بیمه بیکاری استفاده می کنم و چندماه دیگه مدت ان تمام می شود وقبلا هم درشرکتی مشغول بکاربودم که حدود 20 سال درانجا سابقه بیمه دارم وبعد از اتمام بیمه بیکاری می خواهم خودم را بیمه اختیاری نمایم باتوجه به سابقه بیمه(20 سال کاری و26ماه بیمه بیکاری)وبا سن 42 سال ایا می توانم بعد از اینکه خودم روبیمه اختیاری کردم درخواست بازنشستگی پیش از موعد بدهم و5سال یک جا بیمه پرداخت نمایم وخودم روبا 26 سال سابقه بیمه و26 روز حقوق بازنشسته کنم؟ یا این فقط مربوط به شاغلین وشاغلین دولتی است ؟ ممنون از راهنمایی شما
باسلام سوالی درموردبازنشستگی پیش ازموعد داشتم. آیا فقط کارکنان دولت یا کارمندان دولتی ویا کسانی که دریک موسسه ویا اداره ایی مشغول به کارمی باشند از این طرح می توانند استفاده کنند؟ من الان بیکارمی باشم ودارم از بیمه بیکاری استفاده می کنم و چندماه دیگه مدت ان تمام می شود وقبلا هم درشرکتی مشغول بکاربودم که حدود 20 سال درانجا سابقه بیمه دارم وبعد از اتمام بیمه بیکاری می خواهم خودم را بیمه اختیاری نمایم باتوجه به سابقه بیمه(20 سال کاری و26ماه بیمه بیکاری)وبا سن 42 سال ایا می توانم بعد از اینکه خودم روبیمه اختیاری کردم درخواست بازنشستگی پیش از موعد بدهم و5سال یک جا بیمه پرداخت نمایم وخودم روبا 26 سال سابقه بیمه و26 روز حقوق بازنشسته کنم؟ یا این فقط مربوط به شاغلین وشاغلین دولتی است ؟ ممنون از راهنمایی شما
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 01/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ شرکت گرافیکی باشه حالا چه تبلیغاتی و چه غیره کلا منظورمه آیا مدرک فنی حرفه ای معتبر نیست؟
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 05/11/1393        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام آقای مقدسی ، خسته نباشید . ی سوال از حضورتون داشتم ، در یک سیستم حسابداری سالم و درست نمیشه سند حسابداری رو بدون اصلاح فاکتور فروش ، اصلاحیه زد . و اگه بخواهیم یک سند اشتباهی رو اصلاح کنیم باید فاکتور فروش رو اصلاح کنیم . سوال من اینه که آیا یک سیستم حسابداری در ایران رو میشناسین که بشه بدون اصلاح فاکتور فروش ، سند حسابداری رو اصلاح کرد ؟ اگه میشناسین لطف میکنین دو تا از این سیستم هارو و راهکارشو به من بگین ؟
سلام آقای مقدسی ، خسته نباشید . ی سوال از حضورتون داشتم ، در یک سیستم حسابداری سالم و درست نمیشه سند حسابداری رو بدون اصلاح فاکتور فروش ، اصلاحیه زد . و اگه بخواهیم یک سند اشتباهی رو اصلاح کنیم باید فاکتور فروش رو اصلاح کنیم . سوال من اینه که آیا یک سیستم حسابداری در ایران رو میشناسین که بشه بدون اصلاح فاکتور فروش ، سند حسابداری رو اصلاح کرد ؟ اگه میشناسین لطف میکنین دو تا از این سیستم هارو و راهکارشو به من بگین ؟
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 23/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام استاد گرامی شرکت ما فاقد کارکرد در سال 92 بوده و افزایش سرمایه ای به مقدار 100،000،00 ریال در سال 92 دادم که در زمان تکمیل اظهارنامه عملکرد 92 با اختلاف ترازنامه 100،000،000- مواجه شده ام لطفا مرا راهنمایی بفرمایید.
با سلام استاد گرامی شرکت ما فاقد کارکرد در سال 92 بوده و افزایش سرمایه ای به مقدار 100،000،00 ریال در سال 92 دادم که در زمان تکمیل اظهارنامه عملکرد 92 با اختلاف ترازنامه 100،000،000- مواجه شده ام لطفا مرا راهنمایی بفرمایید.
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 24/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید من الان در یک شرکت بازرگانی مشغول بکار هستم میخواستم در مورد ثبتهای دائمی و اداواری بدانم که چگونگی ثبت آنها در طول سال که باید ثبت شود و کدام یک صحیح تر و کدام اشتباهات بیشتری را در طول سال نشان میدهد
سلام و خسته نباشید من الان در یک شرکت بازرگانی مشغول بکار هستم میخواستم در مورد ثبتهای دائمی و اداواری بدانم که چگونگی ثبت آنها در طول سال که باید ثبت شود و کدام یک صحیح تر و کدام اشتباهات بیشتری را در طول سال نشان میدهد
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 16/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام و احترام 4 سال پیش با شرکت مهندسین مشاور......توافق کردم که برای یکسال از مدرک تحصیلی من (لیسانس برق 1371) برای گرفتن رتبه استفاده کنند و مبلغی به من پرداخت کردند(توافق برای یکسال بود) . سال بعد گفتند که اسم شما را از شرکت خارج کردیم و دیگر ارتباطی نداشتیم. و من هم به شرکت دیگری مراجعه نکردم. امسال به یک شرکت دیگر مراجعه کردم و ایشان پس از دریافت اطلاعات شناسنامه ای و بیمه ای من ، پس از بررسی تماس گرفتند و اظهار داشتند که اسم شما هنوز در شرکت....... می باشد و ما نمیتوانیم از مدرک شما استفاده کنیم. سوالات من این است که : 1. آیا این شرکت جدید میتواند ظرف مدت چند دقیقه این اطلاعات را بدست آورد (مثلاً آیا سایتی در اینترنت وجود دارد؟ ) 2. آیا آن شرکت اولیه قادر است چنین کاری را بکند؟ و آیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به موافقت ، قرارداد یا رضایت من نیازی ندارد؟ 3. آیا شرکتی که چنین کاری بکند کار غیر قانونی انجام داده ؟ 4. من چگونه میتوانم به حق خودم برسم (بابت این 3 سال مبلغی دریافت کنم )؟ 5. من چگونه میتوانم اطمینان حاصل کنم که آیا در شرکتی عضو هستم یا نام من را خارج کرده اند؟ با تشکر و سپاس فراوان
باسلام و احترام 4 سال پیش با شرکت مهندسین مشاور......توافق کردم که برای یکسال از مدرک تحصیلی من (لیسانس برق 1371) برای گرفتن رتبه استفاده کنند و مبلغی به من پرداخت کردند(توافق برای یکسال بود) . سال بعد گفتند که اسم شما را از شرکت خارج کردیم و دیگر ارتباطی نداشتیم. و من هم به شرکت دیگری مراجعه نکردم. امسال به یک شرکت دیگر مراجعه کردم و ایشان پس از دریافت اطلاعات شناسنامه ای و بیمه ای من ، پس از بررسی تماس گرفتند و اظهار داشتند که اسم شما هنوز در شرکت....... می باشد و ما نمیتوانیم از مدرک شما استفاده کنیم. سوالات من این است که : 1. آیا این شرکت جدید میتواند ظرف مدت چند دقیقه این اطلاعات را بدست آورد (مثلاً آیا سایتی در اینترنت وجود دارد؟ ) 2. آیا آن شرکت اولیه قادر است چنین کاری را بکند؟ و آیا سازمان مدیریت و برنامه ریزی به موافقت ، قرارداد یا رضایت من نیازی ندارد؟ 3. آیا شرکتی که چنین کاری بکند کار غیر قانونی انجام داده ؟ 4. من چگونه میتوانم به حق خودم برسم (بابت این 3 سال مبلغی دریافت کنم )؟ 5. من چگونه میتوانم اطمینان حاصل کنم که آیا در شرکتی عضو هستم یا نام من را خارج کرده اند؟ با تشکر و سپاس فراوان
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 24/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام دست شما درد نکنه که جواب من حقیر و دادید استاد گرامی.اما یه راهنمایی میخوام ازتون کدوم بانک برم اوراق مشارکت بخرم ؟ایا همه میتونن این کارو انجام بدن؟ایا میتونم از سقف یک میلیون شروع کنم؟برم بانک چی بگم؟از کجا شروع کنم تو رو خدا کمک کنید. سوال دوم در مورد گرفتن نمایندگی بیمه هستش مدت یکسال دارم سوال میکنم اما همه میگن اشباع شده البته میدونم راستشو نمیگن ممنون میشم راهنماییم کنید به کجا و چه طوری به بیمه مراجعه کنم؟
با سلام دست شما درد نکنه که جواب من حقیر و دادید استاد گرامی.اما یه راهنمایی میخوام ازتون کدوم بانک برم اوراق مشارکت بخرم ؟ایا همه میتونن این کارو انجام بدن؟ایا میتونم از سقف یک میلیون شروع کنم؟برم بانک چی بگم؟از کجا شروع کنم تو رو خدا کمک کنید. سوال دوم در مورد گرفتن نمایندگی بیمه هستش مدت یکسال دارم سوال میکنم اما همه میگن اشباع شده البته میدونم راستشو نمیگن ممنون میشم راهنماییم کنید به کجا و چه طوری به بیمه مراجعه کنم؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/07/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ شخصی از زمین کشاورزی خود که توسط اشخاصی کشت شده بود خلع ید مینماید و مبلغی را به حساب دادگستری برای کشت پرداخت مینماید (در واقع کشت میخرد )حال کشاورز غاصب اقدام به درو محصول خود نموده چه دعوایی باید مطرح شود تا مالک بتواند پول خود را از دادگستری پس بگیرد ؟
شخصی از زمین کشاورزی خود که توسط اشخاصی کشت شده بود خلع ید مینماید و مبلغی را به حساب دادگستری برای کشت پرداخت مینماید (در واقع کشت میخرد )حال کشاورز غاصب اقدام به درو محصول خود نموده چه دعوایی باید مطرح شود تا مالک بتواند پول خود را از دادگستری پس بگیرد ؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 04/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام احتراماً‌به استناد ماده 38 قانون تامین اجتماعی خواهشمند است راهنمائی فرمائید اگر با شخصی حقیقی ( کار به تنهائی انجام شود ) یا با شخص حقوقی ( شرکت که شخص یا اشخاصی را برای اجرای قرارداد معرفی می نماید ) قرارداد آموزش تنظیم شود،‌آیا مشمول مالیات می باشد یا خیر ؟
باسلام احتراماً‌به استناد ماده 38 قانون تامین اجتماعی خواهشمند است راهنمائی فرمائید اگر با شخصی حقیقی ( کار به تنهائی انجام شود ) یا با شخص حقوقی ( شرکت که شخص یا اشخاصی را برای اجرای قرارداد معرفی می نماید ) قرارداد آموزش تنظیم شود،‌آیا مشمول مالیات می باشد یا خیر ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 17/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفا من را در خصوص سوالم راهنمائی بفرمائید . شرکت ما در شرف شروع سال مالی جدید می باشد و چون حسابرسی می شود میخواستم بفرمائید سال مالی جدید چطوردر همه زمینه ها عمل کنیم که بتوانیم اظهانظرمقبول را از حسابرس بگیریم فعالیت شرکت ما اعطای تسهیلات می باشد و پرداخت ها هم از طریق چک می باشد اینگونه پرداخت به چه صورت باشد یا فرمها چه ویزگیهائی داشته باشد مثل دستور پرداخت چک یا قرارداد قرض الحسنه . همچنین برای حسابرسی سال مالی که به انتهاش نزدیک می شویم چه پیشنهادی دارید که حسابرس اظهارنظر خوبی ارائه فرماید ممنون از راهنمائیتون .
با سلام لطفا من را در خصوص سوالم راهنمائی بفرمائید . شرکت ما در شرف شروع سال مالی جدید می باشد و چون حسابرسی می شود میخواستم بفرمائید سال مالی جدید چطوردر همه زمینه ها عمل کنیم که بتوانیم اظهانظرمقبول را از حسابرس بگیریم فعالیت شرکت ما اعطای تسهیلات می باشد و پرداخت ها هم از طریق چک می باشد اینگونه پرداخت به چه صورت باشد یا فرمها چه ویزگیهائی داشته باشد مثل دستور پرداخت چک یا قرارداد قرض الحسنه . همچنین برای حسابرسی سال مالی که به انتهاش نزدیک می شویم چه پیشنهادی دارید که حسابرس اظهارنظر خوبی ارائه فرماید ممنون از راهنمائیتون .
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 23/06/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید خدمت مشاور محترم من میخواستم منو از خطرات اجاره دادن کارت بارگانی مطلع کنید واینکه چطور میتونم از این خطرات جلوگیری کنم؟
سلام و خسته نباشید خدمت مشاور محترم من میخواستم منو از خطرات اجاره دادن کارت بارگانی مطلع کنید واینکه چطور میتونم از این خطرات جلوگیری کنم؟
عیسی ذوقی
عیسی ذوقی
تاریخ ثبت: 21/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ باسلام ،احتراما درصورت امکان مواردوبندهای قانونی فوق العاده مخصوص وفوق العاده ویژه اختصاص یافته به کارمندان شهرداریها( قانون نظام هماهنگ )راقید نمایید .باتشکر
باسلام ،احتراما درصورت امکان مواردوبندهای قانونی فوق العاده مخصوص وفوق العاده ویژه اختصاص یافته به کارمندان شهرداریها( قانون نظام هماهنگ )راقید نمایید .باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام وخسته نباشید خدمت شما و همه مشاوران گرامی. دانشجوی ترم2ارشد حسابداری هستم در انتخاب موضوع پایان نامه نمیدانم از کجاشروع کنم خواهشمندم درموضوع پیداکردن وانتخاب کردن کمکم کنید
سلام وخسته نباشید خدمت شما و همه مشاوران گرامی. دانشجوی ترم2ارشد حسابداری هستم در انتخاب موضوع پایان نامه نمیدانم از کجاشروع کنم خواهشمندم درموضوع پیداکردن وانتخاب کردن کمکم کنید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام من سربازی هستم که در خدمت سربازی در منطقه عملیاتی آسیب دیدم وبه چشمم خسارت دائمی وارد شده می خواستم از حق و حقوق خودم آگاه باشم
با عرض سلام من سربازی هستم که در خدمت سربازی در منطقه عملیاتی آسیب دیدم وبه چشمم خسارت دائمی وارد شده می خواستم از حق و حقوق خودم آگاه باشم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 26/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام بنده مسئول بستن قراردها در یک نمایندگی خودرو می باشم.برای مشاغل انبارداری،فروش خودرو،مکانیکی،جلوبندی،نقاشی،صافکاری کارفرما برای هریک به چه اندازه سفته یا چک تضمین کار کافی می باشد؟روال معمول چگونه است؟
با عرض سلام بنده مسئول بستن قراردها در یک نمایندگی خودرو می باشم.برای مشاغل انبارداری،فروش خودرو،مکانیکی،جلوبندی،نقاشی،صافکاری کارفرما برای هریک به چه اندازه سفته یا چک تضمین کار کافی می باشد؟روال معمول چگونه است؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سوالی است که یکساله ذهنم را مشغول کرده لطفا مرا راهنمایی کنید. آیا باپرداخت حق بیمه یکسان در طول مدت مثلا 15 سال تمام بابت بیمه عمربازنشستگی آیا در آینده مستمری پرداختی تامین اجتماعی بیشتر است یاسایر شرکتهای خصوصی بیمه ؟؟با سپاس
سوالی است که یکساله ذهنم را مشغول کرده لطفا مرا راهنمایی کنید. آیا باپرداخت حق بیمه یکسان در طول مدت مثلا 15 سال تمام بابت بیمه عمربازنشستگی آیا در آینده مستمری پرداختی تامین اجتماعی بیشتر است یاسایر شرکتهای خصوصی بیمه ؟؟با سپاس
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 09/11/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام مردی 41ساله با سابقه بیمه 19سال کار در سه کارخانه کاشی واحد فنی تولیدی و دو ماه کسر کار در جابجایی محل کار کارخانه شامل بازنشستگی پیش از موعد تامین اجتمایی با سختی کار میشود؟
با سلام مردی 41ساله با سابقه بیمه 19سال کار در سه کارخانه کاشی واحد فنی تولیدی و دو ماه کسر کار در جابجایی محل کار کارخانه شامل بازنشستگی پیش از موعد تامین اجتمایی با سختی کار میشود؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 04/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما استاد محترم بنده دانشجوی مهندسی کامپیوتر هستم با توجه به علاقه و نیاز فراوان جهت امر بازاریابی که دارم لطفا در مورد کتابهای خاص و یا شیوه های کارامد و نوین و موثر در این مورد راهنمایی میخواهم. با تشکر
با سلام خدمت شما استاد محترم بنده دانشجوی مهندسی کامپیوتر هستم با توجه به علاقه و نیاز فراوان جهت امر بازاریابی که دارم لطفا در مورد کتابهای خاص و یا شیوه های کارامد و نوین و موثر در این مورد راهنمایی میخواهم. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام میخواستم بدونم در روز کارگر ایاحقوق یا ÷اداش خاصی به کارگران تعلیق میگیرد یا خیر؟
با سلام میخواستم بدونم در روز کارگر ایاحقوق یا ÷اداش خاصی به کارگران تعلیق میگیرد یا خیر؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/02/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با عرض سلام برای همکاری با تعاونی اعتباری اسماء بیرجند از کجا باید اقدام کنم؟ با تشکر مهشاد اشرافی تهرانی
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 08/11/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام واحترام بنده 4 سال پیش اوراق مشارکت بی نام را از بانک به قیمت ریالی 7میلیون تومانبا سود14 درصد 1ساله خریداری نموده در این اثنادزد اوراق رابرده ومن از طرف بانک جلوی آن را بستم وبعداز مدتی دزدان به جرم آدم ربایی دستگیروحکم اعدام صادر شد.من خودم به دادگاه حقوقی مراجعه ودادخواست دادم قاضی اعلام کرد که باید 3بار در روزنامه کثیرالانتشار چاپ وحداقل 3 سال از تاریخ اولین انتشار بگذرد بنده 1بار اقدام کردم الان نزدیک 3 سال است که هیچ نامه ودادخواستی از طرف دادگاه نشده ومن نمیدانم که دفعه دوم وسوم را کی انجام دهم؟مرا راهنمایی کنید.آیا امکان دارد که من بتوانم زودتر از 3 سال به وجهم برسم یا خیر؟راه حل؟
با سلام واحترام بنده 4 سال پیش اوراق مشارکت بی نام را از بانک به قیمت ریالی 7میلیون تومانبا سود14 درصد 1ساله خریداری نموده در این اثنادزد اوراق رابرده ومن از طرف بانک جلوی آن را بستم وبعداز مدتی دزدان به جرم آدم ربایی دستگیروحکم اعدام صادر شد.من خودم به دادگاه حقوقی مراجعه ودادخواست دادم قاضی اعلام کرد که باید 3بار در روزنامه کثیرالانتشار چاپ وحداقل 3 سال از تاریخ اولین انتشار بگذرد بنده 1بار اقدام کردم الان نزدیک 3 سال است که هیچ نامه ودادخواستی از طرف دادگاه نشده ومن نمیدانم که دفعه دوم وسوم را کی انجام دهم؟مرا راهنمایی کنید.آیا امکان دارد که من بتوانم زودتر از 3 سال به وجهم برسم یا خیر؟راه حل؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 05/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام..عذر میخوام من میخوام یه کار رو راه اندازی کنم ولی متاسفانه موقعیت شغلی سیستان برای سرمایه گذران خوب نیستند یعنی نمیانند سرمایه گذاری کنند ولی ماکه بومی هستیم میتونیم اینجا خوبه سیستان شهر تازه در حال توسعه و کم کم داره جدید و بروز میشه به نظر شما من چیکار کنم؟؟چه کاری بهتره سرمایه من هم تقریبا کمه میشه گفتن10 تا 15 میلیون..ممنون
سلام..عذر میخوام من میخوام یه کار رو راه اندازی کنم ولی متاسفانه موقعیت شغلی سیستان برای سرمایه گذران خوب نیستند یعنی نمیانند سرمایه گذاری کنند ولی ماکه بومی هستیم میتونیم اینجا خوبه سیستان شهر تازه در حال توسعه و کم کم داره جدید و بروز میشه به نظر شما من چیکار کنم؟؟چه کاری بهتره سرمایه من هم تقریبا کمه میشه گفتن10 تا 15 میلیون..ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 29/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض خسته نباشید در صورت امکان برای عضویت در شورای عالی انفورماتیک راهنمایی مفضل می خواهم . قدم به قدم ممنون از لطفتون
با سلام و عرض خسته نباشید در صورت امکان برای عضویت در شورای عالی انفورماتیک راهنمایی مفضل می خواهم . قدم به قدم ممنون از لطفتون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  162  161  160  159  158  157  156  155  154  153  152  151  150  149  148  147  146  145  144  143  142  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )