فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ باعرض سلام وخسته نباشید من ازسال 78/10/1مشغول به کاردر یک دفترباربری شخصی می باشم در این چند سال نه حقوق کامل داده نه بیمه ام کرده نه به مرخصی رفتم و نه عیدی وسنوات ازشما خواهشمندم من چیکار کنم وچطوری کلیه حق و حقوق وبیمه خودموطلب کنم وچگونه از این باربری شکایت کنم منو راهنمایی کنید با تشکرازشما
باعرض سلام وخسته نباشید من ازسال 78/10/1مشغول به کاردر یک دفترباربری شخصی می باشم در این چند سال نه حقوق کامل داده نه بیمه ام کرده نه به مرخصی رفتم و نه عیدی وسنوات ازشما خواهشمندم من چیکار کنم وچطوری کلیه حق و حقوق وبیمه خودموطلب کنم وچگونه از این باربری شکایت کنم منو راهنمایی کنید با تشکرازشما
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 25/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام آیا می توان برای فروشنده یک فروشگاه از نظام کارمزدی استفاده نمود (بر مبنای میزان فروش)؟ از نظام ساعتی چطور؟ از نظام کارمزد ساعتی چطور؟ با تشکر
با سلام و احترام آیا می توان برای فروشنده یک فروشگاه از نظام کارمزدی استفاده نمود (بر مبنای میزان فروش)؟ از نظام ساعتی چطور؟ از نظام کارمزد ساعتی چطور؟ با تشکر
مازیار نخکوب
مازیار نخکوب
تاریخ ثبت: 19/05/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفا بفرمایید برای کنترل دقبق نانوایی آیا برنامه حسابداری خاصی وجود دادرد. با توجه به اینکه من 3 نانوایی دارم نیاز به کنترل و حسابداری دقیقتر را احساس میکنم با تشکر
با سلام لطفا بفرمایید برای کنترل دقبق نانوایی آیا برنامه حسابداری خاصی وجود دادرد. با توجه به اینکه من 3 نانوایی دارم نیاز به کنترل و حسابداری دقیقتر را احساس میکنم با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/01/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلامبنده یک شرکت بازرگانی و خدماتی در سال 1374 دایر کردم بعلت مشکلات و بی ثباتی بازار و مشکلات زیاد مجبور شدم دفتر شرکت را ببندم و به اداره دارایی اطلاع دادم ولی از اول سال اینده میخواهم بفالیا اقتصادی کنم حالا چطور میتوانم دفاتر قانونی داشته باشم و چگونه دفاتر را بنویسم که در اخر سال مالی رد نشه و مورد قبول دارایی باشه متشکرم
سلامبنده یک شرکت بازرگانی و خدماتی در سال 1374 دایر کردم بعلت مشکلات و بی ثباتی بازار و مشکلات زیاد مجبور شدم دفتر شرکت را ببندم و به اداره دارایی اطلاع دادم ولی از اول سال اینده میخواهم بفالیا اقتصادی کنم حالا چطور میتوانم دفاتر قانونی داشته باشم و چگونه دفاتر را بنویسم که در اخر سال مالی رد نشه و مورد قبول دارایی باشه متشکرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 26/03/1405

مشاوره/ سلام برای ثبت شرکتها سند محل سکونت را ارائه کردم آیا از نظر اداره مالیات، به این محل مالیاتی تعلق مگیرد. لازم به ذکر است این محل ویلایی است و در پشت
سلام برای ثبت شرکتها سند محل سکونت را ارائه کردم آیا از نظر اداره مالیات، به این محل مالیاتی تعلق مگیرد. لازم به ذکر است این محل ویلایی است و در پشت بام انباری در حدود 6 متر مربع است که من بیشتر این محل را در نظر داشتم ولی آدرس کدپستی را دادم. اگر اجاره خطی شرکت با پدر (صاحب ملک) تنظیم کنم که مبلغش بصورت سوری باشد مثلا 20000 تومان آیا باز هم مالیات به ملک پدرم تعلق میگیرد. و این ما لاجاره تا چه حد از معافیت برخوردار است. آیا معافیت به متراژ محل اجاره و یا مال الجاره تعلق میگیرد
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 04/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام.. بنده نمایندگی بیمه ایران هستم در مهرماه 89 کارم را شروع کردم و تمام مالیات تخصیص یافته را پرداخت نمودو اما اطلاعی از اظهارنامه نداشتم . حال مامور مالیات مراجعه نموده و میگوید بابت تکمیل نکردن اظهار نامه باید یک میلیون تومان جریمه بدهم. آیا وقتی کسی مالیاتش را تمام و کمال پرداخت نموده قانونی وجود درد که این مبلغ سنگین را فقط به خاطر پر نکردن یک فرم بپردازد ؟
با سلام و احترام.. بنده نمایندگی بیمه ایران هستم در مهرماه 89 کارم را شروع کردم و تمام مالیات تخصیص یافته را پرداخت نمودو اما اطلاعی از اظهارنامه نداشتم . حال مامور مالیات مراجعه نموده و میگوید بابت تکمیل نکردن اظهار نامه باید یک میلیون تومان جریمه بدهم. آیا وقتی کسی مالیاتش را تمام و کمال پرداخت نموده قانونی وجود درد که این مبلغ سنگین را فقط به خاطر پر نکردن یک فرم بپردازد ؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام چگونه شناسه ملی برای شرکت تعاونی بگیرم ؟
سلام چگونه شناسه ملی برای شرکت تعاونی بگیرم ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام از سایت خوبتون واقعا ممنونم.ولی یه گله ای که از شما داشتم اینه که بعضی از مشاورها مثل آقای سید علی شاه صاحبی به سوالاتی که ازشون می پرسم خیلی جواب کلی میدن و جوابی که به من میدن رو هرکس میدونه.اگه این مشکل حل بشه واقعا ممنون میشم.بازم از سایت خوبتون ممنونم
با سلام از سایت خوبتون واقعا ممنونم.ولی یه گله ای که از شما داشتم اینه که بعضی از مشاورها مثل آقای سید علی شاه صاحبی به سوالاتی که ازشون می پرسم خیلی جواب کلی میدن و جوابی که به من میدن رو هرکس میدونه.اگه این مشکل حل بشه واقعا ممنون میشم.بازم از سایت خوبتون ممنونم
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 11/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید میخواستم بدونم چه هزینه هایی معاف از مالیاته؟هزینه حق حضور هیت مدیره جز هزینه های معاف از مالیاته؟
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم چه هزینه هایی معاف از مالیاته؟هزینه حق حضور هیت مدیره جز هزینه های معاف از مالیاته؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/02/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام به مشاورمحترم اینجانب حدود 20 سال به عنوان کارشناس دریک شرکت دولتی مشغول به کاربودم یعنی از سال 73 لغایت 92 دراواخر سال 92 یعنی مورخ 21/12/92 نامه قطع همکاری و انجام تسویه حساب با شرکت به اینجانب صادر شد و پس از 3 روز شرکت دولتی مذکور به بخش خصوصی واگذارگردید البته شرکت مذکوردرسال 87 جزء شرکت های قابل واگذاری به بخش خصوصی با مجوز هیئت واگذاری قرار گرفته بود ودرسال 88 در بورس وفرابورس سهام آن واگذار نگردید تا این که در سال 92 بصورت مزایده واگذار گردید همانطور که گفته شد سه روز مانده به مزایده شرکت (فروش شرکت ) نامه ی قطع همکاری موصوف به ما داده شد . بنده به خاطر 20 سال زحمت و فوت جوانی ام حاضر به تسویه حساب نشدم و موضوع را طی شکوائیه ای در محضر دیوان عدالت اداری با ارائه دادخواست اعاده بکار، مطرح کردم ( بخاطر اینکه نامه قطع همکاری قبل از واگذاری صادر شده بود وشرکت هنوز شرایط دولتی بودن داشت (تاریخ واگذاری24/12/92)) شعبه دهم دیوان عدم صلاحیت زده وپرونده را به هیات حل تشخیص وحل اختلاف اداره کارو رفاه وتامین اجتماعی شهرستان رشت ارجاع داد هیات های حل تشخیص وحل اختلاف به استناد بند "د" ماده 21 قانون کار قطع رابطه کاری را موجه دانسته و به استناد ماده 165و 159 اشاره دارد یعنی آرای دو هیات به نفع بتده نبوده است . به رای هیات حل اختلاف به دیوان شکایت برده ام که در شعبه 47 تحت رسیدگیست حال شرکت مذکور از پرداخت سنوات به اینجانب امتناع نموده است ( سنوات پرداختی شرکت بازای سالی سه ماه آخرین حقوق ومزایا منظورشده درحالی که در رای هیت حل اختلاف وماده 165 ومتعاقب آن ماده 27 سنوات سالی یک ماه ملحوظ است ) چه باید کرد ؟ آیا ضمن دریافت سنوات حالا چه سالی سه ماه یا سالی یک ماه ، مشکلی از نظر صدور رای در شعبه 47 دیوان عدالت اداری درخصوص اعاده بکار درخصوص اینجانب ایجاد نمی شود ؟ آیا احتمال اعاده بکار وجود دارد ؟ که بنده انتظار آن را دارم .یا اینکه دیوان نیز آرای هیئت های تشخیص وحل اختلاف را تثبیت می کند ؟ یا شاید ورود شکایت صادر کرده و پرونده را به هیئت هم عرض ارجاع می دهد ؟ نظر شما چیست ؟
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 01/07/1394        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم برات چی هست؟ و شرایط و ضوابط آن چیست؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 28/11/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید در یک شرکت با تولید کارگاهی و تنوع قطعات تولیدی روی هر دستگاه چگونه می توان ظرفیت دستگاه در 8ساعت(ماه یا سال) را بدست آورد؟ مثلا یک دستگاه تراش هفته ای 10 قطعه مختلف می زند و در هفته ی بعد 10 قطعه ی مختلف دیگر
سلام خسته نباشید در یک شرکت با تولید کارگاهی و تنوع قطعات تولیدی روی هر دستگاه چگونه می توان ظرفیت دستگاه در 8ساعت(ماه یا سال) را بدست آورد؟ مثلا یک دستگاه تراش هفته ای 10 قطعه مختلف می زند و در هفته ی بعد 10 قطعه ی مختلف دیگر
احمد نورمحمدی
احمد نورمحمدی
تاریخ ثبت: 31/03/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام علیکم از کجا می تونم فهرستی از وظایف و مشخصات یک مدیر مالی و اداری خوب را بدست بیارم؟ ممنون می شم راهنماییم کنید.
سلام علیکم از کجا می تونم فهرستی از وظایف و مشخصات یک مدیر مالی و اداری خوب را بدست بیارم؟ ممنون می شم راهنماییم کنید.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید. لطفا 1)پایه حقوق کارشناسی رشته مهندسی صنایع غذایی با ده ماه سابقه کاری را بفرمایید. 2)پایه حقوق کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق-مخابرات بدون سابقه کار را بفرمایید. 3)پایه حقوق کارشناسی حسابداری با هشت ماه سابقه بیمه تامین اجتماعی. با تشکر
با سلام و خسته نباشید. لطفا 1)پایه حقوق کارشناسی رشته مهندسی صنایع غذایی با ده ماه سابقه کاری را بفرمایید. 2)پایه حقوق کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق-مخابرات بدون سابقه کار را بفرمایید. 3)پایه حقوق کارشناسی حسابداری با هشت ماه سابقه بیمه تامین اجتماعی. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ جناب دکر باسلام : شرکت خودروی خریداری شده در9سال پیش راقصد فروش دارد که 90درصد قیمت خودرو ذخیره استهلاک محاسبه شده. و خودرو جدیدی را باقیمت بالاتر بشکل جایگزین خریداری نموده .باتوجه به اینکه قیمت فروش خودرو فرسوده بالاتراز قیمت خریداولیه میباشد.سوال من اینست سرنوشت رقم ذخیره استهلاک خودروفرسوده دردفاتر درنهایت بچه شکلی خواهد شد محبت کنید کلیه ثبتها را قیدفرماید(فروش وخریداستهلاک)
جناب دکر باسلام : شرکت خودروی خریداری شده در9سال پیش راقصد فروش دارد که 90درصد قیمت خودرو ذخیره استهلاک محاسبه شده. و خودرو جدیدی را باقیمت بالاتر بشکل جایگزین خریداری نموده .باتوجه به اینکه قیمت فروش خودرو فرسوده بالاتراز قیمت خریداولیه میباشد.سوال من اینست سرنوشت رقم ذخیره استهلاک خودروفرسوده دردفاتر درنهایت بچه شکلی خواهد شد محبت کنید کلیه ثبتها را قیدفرماید(فروش وخریداستهلاک)
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 04/08/1393        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ باتشکرازوقتی که برای جواب سئوال من میگذارید من در حال حاضر جهت همکاری یک شرکت بازرگانی دعوت بکار شده ام میخواستم در مورد ثبتهای ادواری و دائمی سئوال کنم و مزایا و معایب این دو ثبت رادر طول سال را بدانم و لطفی کنید نمونهای از ثبت آنها را برای من بنویسید .و در صورت امکان کتابی و یاcd برای رشته بازرگانی جهت راهنمایی من بگویید.(سپاس)
باتشکرازوقتی که برای جواب سئوال من میگذارید من در حال حاضر جهت همکاری یک شرکت بازرگانی دعوت بکار شده ام میخواستم در مورد ثبتهای ادواری و دائمی سئوال کنم و مزایا و معایب این دو ثبت رادر طول سال را بدانم و لطفی کنید نمونهای از ثبت آنها را برای من بنویسید .و در صورت امکان کتابی و یاcd برای رشته بازرگانی جهت راهنمایی من بگویید.(سپاس)
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 24/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ ﻣﺮور اﻃﻼﻋﺎت ﺻ ﺧﺮوج ﺻﻐﺤﻪ ﺷﺨﺼﻲ ﺗﻤﺎس ﺑﺎ ﻣﺎ ﺳﻮاﻻت ﻣﻄﺮح ﺷﺪﻩ ﺗﻮﺳﻂ ﺷﻤﺎ | ﭘﺮﺳﺶ از ﻣﺸﺎوران :ﻃﺮح ﺳﻮال س.ﻣﻦ ﭼﺎﺑﻬﺎر س وﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎﻧﻢ.ﻣﻨﻄﻘﻪ ازادش..وﺳﺎﯾﻞ ﺗﺰﯾﯿﻨﺎت ﻣﺎﺷﯿﻦ از ﭼﯿﻦ اوردم...ازدﺑﻲ ﭘﻮﺷﺎک اوردم ﻓﺎﯾﺪﻩ ﭼﻨﺪاﻧﻲ ﻧﻜﺮدم.ﺑﺎزار ﻓﺮوش زﯾﺎد ﻧﯿﺴﺖ.ﺗﻮاﻧﺎﯾﻲ ارﺳﺎل ﺟﻨﺲ ﺑﻪ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎ را دارم...ﻓﻌﻼ از ﭘﻮﻟﻢ40 ﻣﯿﻠﯿﻮن ﻣﺎﻧﺪﻩ.وﺳﺎﯾﻞ اراﯾﺸﻲ. ﺑﯿﺎرم..ﭼﻮن ﺧﺮﯾﺪار ﺧﺎﻧﻢ ﺑﯿﺸﺘﺮﻩ..ﭘﺎرﭼﻪ.ﯾﺎ ﻇﺮف وﻇﺮوف ﻟﻮازم ﺧﺎﻧﻜﻲ..ﺳﻮﭘﺮ ﻣﺎرﻛﺖ ﭼﺎﺑﻬﺎر150000 ﺟﻤﻌﯿﺖ دارﻩ ﻋﯿﺪ ﻧﻮروز ﺗﻮرﯾﺴﺖ زﯾﺎد دارﻩ..ﻣﻮﻧﺪم ﭼﻪ ﺻﻨﻔﻲ ﺑﯿﺎرم...دﺑﻲ ﺑﺎ ﺗﻬﺮان ﺑﺮاﺑﺮی ﻣﯿﻜﻨﻪ..از ﺗﻬﺮان ﺑﯿﺎرم..ﯾﺎ ﺑﺰﻧﻢ دوﺑﺎرﻩ ﺑﺮم اﯾﻮو..ﭼﯿﻦ اﺳﺒﺎب ﺑﺎزی. ...ﯾﺎ.....ﺑﯿﺎرم..اﻻن ﭼﻲ ﺧﻮﺑﻪ ﺑﻨﻈﺮﺗﻮن
گروه مشاوران مدیریت - بازاریابی و تبلیغات چشم انداز هفتواد
گروه مشاوران مدیریت - بازاریابی و تبلیغات چشم انداز هفتواد
تاریخ ثبت: 19/03/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض خسته نباشید بنده قصد تاسیس شرکتی که خدمات طراحی وب سایت و نرم افزار و در آینده نصب شبکه و... باشه را دارم(فناوری اطلاعات و ارتباطات یا انفورماتیک) در حال حاضر دانشجو می باشم و تا 1ماه آینده مدرک مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات را اخذ می کنم. برای ثبت شرکت چه تفاوتی بین شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص وجود دارد؟ برای ثبت کدامیک بایستی اقدام کنم؟
با سلام و عرض خسته نباشید بنده قصد تاسیس شرکتی که خدمات طراحی وب سایت و نرم افزار و در آینده نصب شبکه و... باشه را دارم(فناوری اطلاعات و ارتباطات یا انفورماتیک) در حال حاضر دانشجو می باشم و تا 1ماه آینده مدرک مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات را اخذ می کنم. برای ثبت شرکت چه تفاوتی بین شرکت مسئولیت محدود و سهامی خاص وجود دارد؟ برای ثبت کدامیک بایستی اقدام کنم؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ بازم سلام حساب بهای تمام شده ماهیت بدهکار دارد اما در سیستم برلیان این حساب با چه ماهیتی باید ثبت شود که در ترازنامه از فروش کم شود؟در این حسابداری فروش در کد حساب درآمد آمده و به صورت جدا نیامده ،این مشکلی ایجاد نمی کند؟یا من باید برای فروش کد جدید قرار بدهم.این فروش مبلغ کمی از درآمد شرکت است
بازم سلام حساب بهای تمام شده ماهیت بدهکار دارد اما در سیستم برلیان این حساب با چه ماهیتی باید ثبت شود که در ترازنامه از فروش کم شود؟در این حسابداری فروش در کد حساب درآمد آمده و به صورت جدا نیامده ،این مشکلی ایجاد نمی کند؟یا من باید برای فروش کد جدید قرار بدهم.این فروش مبلغ کمی از درآمد شرکت است
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 23/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  165  164  163  162  161  160  159  158  157  156  155  154  153  152  151  150  149  148  147  146  145  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )