فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ سلام می خواستم تفاوت استاندارد8 ایران با بین الملل رو بدونم. لطفا بفرمایید از چه طریق اقدام کنم.با تشکر(کمی سریع)
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 18/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ سلام می خواهم از صفر شروع کنم می خواستم بدون چیکار باید انجام بدهم
حسینی
حسینی
تاریخ ثبت: 12/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام سهم کارگر=(7%) کار فرما=(20%) بیمه بیکاری=(3%) مجموع=30% 70 % مابقی بر عهده چه کسی است شامل چه کارگاه هایی میشود در حال حاضر نرخ بیمه برای هر کارگر چقدر است با تشکر فراوان
با سلام سهم کارگر=(7%) کار فرما=(20%) بیمه بیکاری=(3%) مجموع=30% 70 % مابقی بر عهده چه کسی است شامل چه کارگاه هایی میشود در حال حاضر نرخ بیمه برای هر کارگر چقدر است با تشکر فراوان
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ درود به شما میخواستم فرم شکایت از چند قاضی رو به دادسرای انتضامی رو یاد بگیرم
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 05/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام دوست عزیز من کارمند هستم و برای برادرم که طلبه هست و از طرف حوزه علمیه براش بیمه تامین اجتماعی رد میشه یه فروشگاه و خدمات رایانه ایی باز کردم (درآمد ناخالصم در شروع کار ماهانه سیصد هزار تومان هست و با یک شرکت نیمه دولتی نیز کار می کنم) برای اینکه با دارایی و سایر مراجع دولتی مشکل پیدا نکنم چه مراحلی را باید طی کنم؟ آیا دفاتر قانونی رو هم باید تهیه کنم یا نه؟همچنین استفاده از نرم افزار های حسابداری نیاز به دفاتر رو برطرف می کنه یا نه؟ تحصیلات من کامپیوتر و حسابداری (آماتور) با سپاس فراوان
سلام دوست عزیز من کارمند هستم و برای برادرم که طلبه هست و از طرف حوزه علمیه براش بیمه تامین اجتماعی رد میشه یه فروشگاه و خدمات رایانه ایی باز کردم (درآمد ناخالصم در شروع کار ماهانه سیصد هزار تومان هست و با یک شرکت نیمه دولتی نیز کار می کنم) برای اینکه با دارایی و سایر مراجع دولتی مشکل پیدا نکنم چه مراحلی را باید طی کنم؟ آیا دفاتر قانونی رو هم باید تهیه کنم یا نه؟همچنین استفاده از نرم افزار های حسابداری نیاز به دفاتر رو برطرف می کنه یا نه؟ تحصیلات من کامپیوتر و حسابداری (آماتور) با سپاس فراوان
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ باسلام.شرکتی که در سال90تاسیس شده ولی در سال 90فعالیتی نداشته امسال به چه طریقی وچگونه عدم فعالیتش را اعلام میکندو آیابرای اعلام عدم فعالیت کد اقتصادی حتمی داشته باشیم؟سپاس فراوان
باسلام.شرکتی که در سال90تاسیس شده ولی در سال 90فعالیتی نداشته امسال به چه طریقی وچگونه عدم فعالیتش را اعلام میکندو آیابرای اعلام عدم فعالیت کد اقتصادی حتمی داشته باشیم؟سپاس فراوان
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 31/04/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ باسلام.میخواستم بدونم برای ثبت شرکت با مسولیت محدود که فعالیت آن در زمینه تولید آب مقطر(که تولید آن هیچگونه مزاحمت برای همسایه هاوخطری از لحاظ زیست محیط ندارد)میباشد، میتوان از ملک مسکونی برای اینکار استفاده کرد؟ با تشکر
باسلام.میخواستم بدونم برای ثبت شرکت با مسولیت محدود که فعالیت آن در زمینه تولید آب مقطر(که تولید آن هیچگونه مزاحمت برای همسایه هاوخطری از لحاظ زیست محیط ندارد)میباشد، میتوان از ملک مسکونی برای اینکار استفاده کرد؟ با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 05/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام وعرض ادب خدمت شما جزئیات شناسایی درآمد ازروی میزان پیشرفت کار چگونه بوده و تفاوت این روش با روش شناسایی درآمد ازروی صورت وضعیت چیست و به نفع پیمانکار است یاکارفرما
باسلام وعرض ادب خدمت شما جزئیات شناسایی درآمد ازروی میزان پیشرفت کار چگونه بوده و تفاوت این روش با روش شناسایی درآمد ازروی صورت وضعیت چیست و به نفع پیمانکار است یاکارفرما
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 11/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام پدربزرگ من خانه ای داشت که ورثه ها بعد از فوتش با مجوز شهرداری قسمتی از خانه رو تجاری کردن ولی خوب مغازه ها سند جدا نداره و به عبارتی بعد فوت پدربزرگم فقط خانه به ما رسیده و در اظهار نامه دارایی هم فقط نوشتیم خانه با پلاک ثبتی فلان الان هم که رفتم نوبت بازدید زده حالا آیا مغازه ها رو با توجه به اینکه طبقه همکف خونه است جزو اموال به ارث رسیده حساب میکنه یا اینکه معیارش فقط سنده که نوشته فقط مسکونی
سلام پدربزرگ من خانه ای داشت که ورثه ها بعد از فوتش با مجوز شهرداری قسمتی از خانه رو تجاری کردن ولی خوب مغازه ها سند جدا نداره و به عبارتی بعد فوت پدربزرگم فقط خانه به ما رسیده و در اظهار نامه دارایی هم فقط نوشتیم خانه با پلاک ثبتی فلان الان هم که رفتم نوبت بازدید زده حالا آیا مغازه ها رو با توجه به اینکه طبقه همکف خونه است جزو اموال به ارث رسیده حساب میکنه یا اینکه معیارش فقط سنده که نوشته فقط مسکونی
حمید  سعیدی
حمید سعیدی
تاریخ ثبت: 26/09/1393        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت مشاور محترم بنده باکارت بازرگانی حقیقی امسال کالای را وارد کردم چون تخصصی دراین زمینه نداشتم کالا رادر بندربعد از تشریفات گمرکی واگذار کردم ودرسودی دی نیز شامل حالم نشده ایا بعد از گذشت 4 ماه می توانم دفتر دارایی پلمپ کنم ؟ در ضمن خریدار کالا نیزکداقتصادی ندارد ایا دارایی سود زیان مرابا پر کردن اظهارنامه سالانه می پذرد؟ در صورت عدم پذرش دارایی چه راحلی به من پیشنهاد می کنید با تشکر
با سلام خدمت مشاور محترم بنده باکارت بازرگانی حقیقی امسال کالای را وارد کردم چون تخصصی دراین زمینه نداشتم کالا رادر بندربعد از تشریفات گمرکی واگذار کردم ودرسودی دی نیز شامل حالم نشده ایا بعد از گذشت 4 ماه می توانم دفتر دارایی پلمپ کنم ؟ در ضمن خریدار کالا نیزکداقتصادی ندارد ایا دارایی سود زیان مرابا پر کردن اظهارنامه سالانه می پذرد؟ در صورت عدم پذرش دارایی چه راحلی به من پیشنهاد می کنید با تشکر
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 22/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام واحترام مدیرعامل یک شرکت که درسال 87 تاسیس شده است ازابتدای سال 89 به خدمت سربازی اعزام میگردد و چون پروژه دانش محوری را تعریف میکند جمعا با خدمت 6 ماه پایان خدمت خود را دریافت مینماید وبقیه مدت بعنوان تشویقی به وی تخفیف میدهند هیئت مدیره شرکت بخاطراینکه مدیرعامل متاهل می باشد و بعدازظهر ها مرخص میگردد و به سرکارخودش برمیگردد برای او حقوق قبلی اش را درلیست دارائی رد میکند ولی درلیست بیمه ازابتدای سال بلحاظ اعزام به سربازی لیست برای او نمیدهد وترک کار اوراواعزام او را به سربازی درلیست بیمه گزارش میدهد درحسابرسی ای که از شرکت توسط سازمان حسابرسی تامین اجتماعی بعمل می آید 30% حقوق اعلام شده درلیست دارائی را بعنوان بیمه ازشرکت مطالبه و اورابدهکار میکنند شرکت به سازمان تامین اجتماعی اعلام میکند که فقط شرکت بایستی 7% بیمه نامبرده را پرداخت نماید و بقیه یعنی 23% را دولت بایستی پرداخت کند یعنی مدتی که نامبرده درخدمت سربازی بوده است و بعد از 6 ماه که خدمت نامبرده پایان می پذیرد مجددا لیست بیمه برای مدیرعامل رد میشود حال سئوال اینست که به نظرشما تامین اجتماعی میتواند 30% حقوق اعلامی درلیست دارائی را مطالبه نماید؟ باتشکر و سپاس
سعید شمس ایلی
سعید شمس ایلی
تاریخ ثبت: 08/04/1393        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با سلام شرایط تاسیس شرکت ساختمانی جیست؟ 2-با سرمایه حدود 4 میلیون تومان چه کارهایی میتوان شروع کرد ؟با در نظر گرفتن اینکه بتوان از نیروهای متخصص نیز استفاده کرد جهت پیشرفت و درآمد بالا
با سلام شرایط تاسیس شرکت ساختمانی جیست؟ 2-با سرمایه حدود 4 میلیون تومان چه کارهایی میتوان شروع کرد ؟با در نظر گرفتن اینکه بتوان از نیروهای متخصص نیز استفاده کرد جهت پیشرفت و درآمد بالا
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 30/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام در چه مشاغلی و با چه شرایطی می توان قرار داد کار را به صورت ساعتی منعقد نمود؟ با تشکر
با سلام و احترام در چه مشاغلی و با چه شرایطی می توان قرار داد کار را به صورت ساعتی منعقد نمود؟ با تشکر
تقی بیات
تقی بیات
تاریخ ثبت: 23/05/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید برای ثبت تسهیلات دریافتنی با بهره،، بهره ی آن چگونه ثبت می خورد؟ لطفا با ذکر معین تا تفضیلی آن بگویید... ممنون
با سلام و خسته نباشید برای ثبت تسهیلات دریافتنی با بهره،، بهره ی آن چگونه ثبت می خورد؟ لطفا با ذکر معین تا تفضیلی آن بگویید... ممنون
مهدی عاصی
مهدی عاصی
تاریخ ثبت: 06/10/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام وخسته نباشید.لطفا اگه میشه وظایف یک حسابدار که بایستی درشرکت انجام بده رو به طور کلی مطرح کنین ممنون.شرکت ما مسایل مالی رو بیشتر از من که حسابدار شرکتم به منشی میده میخواستم این وظایفی رو که شما میگین روبهشون نشون بدم مسایل چک رو اصلا به من ربط نمیده.ممنون
با سلام وخسته نباشید.لطفا اگه میشه وظایف یک حسابدار که بایستی درشرکت انجام بده رو به طور کلی مطرح کنین ممنون.شرکت ما مسایل مالی رو بیشتر از من که حسابدار شرکتم به منشی میده میخواستم این وظایفی رو که شما میگین روبهشون نشون بدم مسایل چک رو اصلا به من ربط نمیده.ممنون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده مدرک لیسانس طراحی صنعتی دارم(زیرگروه هنر) جهت دریافت مجوز آموزش نرم افزار های طراحی مربوط به رشته خودم از چه ارگانی باید اقدام کنم. پیشاپیش از لطفتان سپاسگزارم.
با سلام بنده مدرک لیسانس طراحی صنعتی دارم(زیرگروه هنر) جهت دریافت مجوز آموزش نرم افزار های طراحی مربوط به رشته خودم از چه ارگانی باید اقدام کنم. پیشاپیش از لطفتان سپاسگزارم.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 29/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  173  172  171  170  169  168  167  166  165  164  163  162  161  160  159  158  157  156  155  154  153  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )