فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ سلام با 40 میلیون ایا میشه درامدی داشت از بورس و ماهیانه چقدر میشه؟ مرسی
مازیار فتحی
مازیار فتحی
تاریخ ثبت: 24/08/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب .پدرم مالک زمین دیمی به مساحت حدودا 8 هکتار است .این دیم از زمان پدر و پدر بزرگش زیر کشت رفته و بیش از بیست سال است که به ارث پدرم رسیده .چند سال اخیر برای ثبتی کردن و دریافت سند مراجعه کرد اما کارشناس بعد از نقشه برداری و مراحل اداری حدود یک هکتار و نبم را ثبتی دانسته و مابقی را جزو اراضی منابع طبیعی اعلام کرد.این درحالی است که چندین و چند ساله که روی زمین زحمت کشیده اند به نظر شما چه باید کرد تا کل زمین کشاورزی را ثبت کرد ؟ با سپاس از راهنماییهایتان
با سلام و عرض ادب .پدرم مالک زمین دیمی به مساحت حدودا 8 هکتار است .این دیم از زمان پدر و پدر بزرگش زیر کشت رفته و بیش از بیست سال است که به ارث پدرم رسیده .چند سال اخیر برای ثبتی کردن و دریافت سند مراجعه کرد اما کارشناس بعد از نقشه برداری و مراحل اداری حدود یک هکتار و نبم را ثبتی دانسته و مابقی را جزو اراضی منابع طبیعی اعلام کرد.این درحالی است که چندین و چند ساله که روی زمین زحمت کشیده اند به نظر شما چه باید کرد تا کل زمین کشاورزی را ثبت کرد ؟ با سپاس از راهنماییهایتان
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 20/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من مدیر فنی غیر حضوری آژانس مسافرتی بودم با قرارداد کتبی به مدت یکسال با توافق شفاهی میبایست بیمه مرا رد میکردند اما اینکار انجام نشده آیا بیمه شامل میشود قرارداد من یا خیر ؟ با تشکر از سایت مفید و خوبتان . موفق باشید .
با سلام من مدیر فنی غیر حضوری آژانس مسافرتی بودم با قرارداد کتبی به مدت یکسال با توافق شفاهی میبایست بیمه مرا رد میکردند اما اینکار انجام نشده آیا بیمه شامل میشود قرارداد من یا خیر ؟ با تشکر از سایت مفید و خوبتان . موفق باشید .
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام؛ آیا برای خریداری یک ملک، کارت ملی کفایت می‌گند؟ زیرا، در حال حاضر، شناسنامه‌ی اینجانب در دسترس نیست. البته فتوکپی آن موجود است.آگر پاسخ منفی است، آیا راهی موجود است؟ خواهشمند است از راهنمایی دریغ نفرمایید. با تشکر و احترام
با سلام و احترام؛ آیا برای خریداری یک ملک، کارت ملی کفایت می‌گند؟ زیرا، در حال حاضر، شناسنامه‌ی اینجانب در دسترس نیست. البته فتوکپی آن موجود است.آگر پاسخ منفی است، آیا راهی موجود است؟ خواهشمند است از راهنمایی دریغ نفرمایید. با تشکر و احترام
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام.من در یک شرکت قبل از بهره برداری کار میکنم: 1.در صورتی که مالیات ارزش افزوده خرید مثلا در سه فصل رد نشده باشد آیا می توان ارزش افزوده ی سه دوره قبل را در آخرین دوره آورد؟اگر کلا رد نشود و طرفی که مالیات ارزش افزوده را در فاکتور خود آورده مالیات اخذ شده را برای دارایی اظهار کرده باشد و ما نکرده باشیم چه اتفاقی می افتد؟ 2.آیا فرستادن لیست عیدی کارکنان برای تامین اجتماعی الزامیست؟آیا میتوان با نرم افزار تامین اجتماعی آن را تنظیم کرد یا باید با فرمت دستی تتظیم شود؟ با تشکر
با سلام.من در یک شرکت قبل از بهره برداری کار میکنم: 1.در صورتی که مالیات ارزش افزوده خرید مثلا در سه فصل رد نشده باشد آیا می توان ارزش افزوده ی سه دوره قبل را در آخرین دوره آورد؟اگر کلا رد نشود و طرفی که مالیات ارزش افزوده را در فاکتور خود آورده مالیات اخذ شده را برای دارایی اظهار کرده باشد و ما نکرده باشیم چه اتفاقی می افتد؟ 2.آیا فرستادن لیست عیدی کارکنان برای تامین اجتماعی الزامیست؟آیا میتوان با نرم افزار تامین اجتماعی آن را تنظیم کرد یا باید با فرمت دستی تتظیم شود؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/01/1391        آخرین مشاهده: 29/03/1405

مشاوره/ باسلام احتراما من حدود 5 سال هست بصورت قرارداد ساعتی در یک سازمان دولتی مشغول به کار هستم طبق قرارداد موجود،در ماه 100 ساعت موظف به کار هستم که عملا بیشتر از آن و گاها بیشتر از پرسنل تمام وقت کار کرده ام. درضمن 3 سال اول بیمه من بصورت کامل رد میشده ولی اخیرا فقط روزهایی که حضور دارم بیمه رد میشود حال میخواستم بدانم اولا دراین سالها عیدی و پاداش پایان هرسال به من تعلق میگرفته یانه و همچنین خرد شدن بیمه من قانونی است یانه؟ باتشکر از شما.
باسلام احتراما من حدود 5 سال هست بصورت قرارداد ساعتی در یک سازمان دولتی مشغول به کار هستم طبق قرارداد موجود،در ماه 100 ساعت موظف به کار هستم که عملا بیشتر از آن و گاها بیشتر از پرسنل تمام وقت کار کرده ام. درضمن 3 سال اول بیمه من بصورت کامل رد میشده ولی اخیرا فقط روزهایی که حضور دارم بیمه رد میشود حال میخواستم بدانم اولا دراین سالها عیدی و پاداش پایان هرسال به من تعلق میگرفته یانه و همچنین خرد شدن بیمه من قانونی است یانه؟ باتشکر از شما.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 14/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام واحترام استادگرامی درسال92 هزینه دست مزد حسابدارو اجاره مکان راپول نداشتیم پرداخت کنیم اسنادحسابداری آن برای پرداخت درآینده چگونه میشود ومالیات تکلیفی چه زمانی پرداخت شود . دراظهار نامه 92 هزینه حسابداری واجاره چگونه چگونه ثبت شود؟باتشکر
باسلام واحترام استادگرامی درسال92 هزینه دست مزد حسابدارو اجاره مکان راپول نداشتیم پرداخت کنیم اسنادحسابداری آن برای پرداخت درآینده چگونه میشود ومالیات تکلیفی چه زمانی پرداخت شود . دراظهار نامه 92 هزینه حسابداری واجاره چگونه چگونه ثبت شود؟باتشکر
رضا محمودی سفیدگر
رضا محمودی سفیدگر
تاریخ ثبت: 08/04/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام. دریک صندوق که فعالیت آن فعلا وام دهی است کارمیکنم.نامه معافی از ارزش افزوده را گرفتم ولی مدیرعامل اصراردارد پرداخت کنیم.درضمن این ملغ قبلا از وام گیرنده کسرشده. حال چکارکنم؟فرم پرکنم ؟
باسلام. دریک صندوق که فعالیت آن فعلا وام دهی است کارمیکنم.نامه معافی از ارزش افزوده را گرفتم ولی مدیرعامل اصراردارد پرداخت کنیم.درضمن این ملغ قبلا از وام گیرنده کسرشده. حال چکارکنم؟فرم پرکنم ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام وخسته نباشید : می خواستم بدانم ازنظرمالیاتی نحوه برخوردباشرکتهای بامسئولیت محدودویاسهامی خاص درمرحله تاسیس وهزینه های قبل ازبهره برداری تفاوتی داردیاخیر ؟واینکه ثبت هزینه دراین مرحله که منجربه انعکاس زیان خواهدبود(درصورتهای مالی ویااظهارنامه )می تواندموردتائیددارائی باشد ؟باتشکر
باسلام وخسته نباشید : می خواستم بدانم ازنظرمالیاتی نحوه برخوردباشرکتهای بامسئولیت محدودویاسهامی خاص درمرحله تاسیس وهزینه های قبل ازبهره برداری تفاوتی داردیاخیر ؟واینکه ثبت هزینه دراین مرحله که منجربه انعکاس زیان خواهدبود(درصورتهای مالی ویااظهارنامه )می تواندموردتائیددارائی باشد ؟باتشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 10/04/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام مدت 14 سال است که در یک باغ 16 هکتاری میوه متعلق به یکی از سازمانهای دولتی به صورت قراردادی مشغول به کار سرایداری باغ(نگهبانی- مراقبت از اموال- مراقبت از چاه وموتور) هستم و در کنار آن امورات دیگری همچون سمپاشی و دیگر کارهایی که خارج از حیطه کاری من است را انجام می دهم و در مقابل مختصری اضافه کار میگیرم.بعلت نوع کارم از 14 سال پیش در یک خانه باغی در حاشیه باغ زندگی میکنم.در طول این 14 سال مشقات زیادی که ناشی از شرایط خانه باغی است اعم از: دو مرتبه هجوم اراذل مسلح به سلاح گرم جهت سرقت به علت پرت بودن مکانی باغ در آنزمان که با مقاومت و سر و صدای خودم و خانواده ام ناکام ماند.یک مرتبه سرقت تمام وسایل منزلم در زمان نبودنمان در منزل، که تمام آنرا مجددا با هزینه شخصی تهیه نمودم-عدم گازکشی منزل-رطوبت کف منزل در زمستان- و...را متحمل گشته ایم.حال با تغییر و تحولی که در سیستم مدیریت پیش آمده و مدیریت باغ از زیر نظر دفتر مرکزی خارج شده و به یک شرکت ثانوی وابسته به دفتر مرکزی واگذار شده،مسئولین جدید قصد خارج کردن من از خانه باغی و شاید نبستن قرارداد جدید با من را دارند. سئوالم این است که: 1-آیا آنهااجازه اخراج ما از محل سکونتمان را از نظر حقوقی دارند؟ 2-آیا آنهااجازه اخراج من از کار را از نظر حقوقی دارند؟ 3- در صورت وقوع هر یک از مورد فوق چه مزایایی به من و خانواده ام تعلق میگیرد؟ با تشکر فراوان
با سلام مدت 14 سال است که در یک باغ 16 هکتاری میوه متعلق به یکی از سازمانهای دولتی به صورت قراردادی مشغول به کار سرایداری باغ(نگهبانی- مراقبت از اموال- مراقبت از چاه وموتور) هستم و در کنار آن امورات دیگری همچون سمپاشی و دیگر کارهایی که خارج از حیطه کاری من است را انجام می دهم و در مقابل مختصری اضافه کار میگیرم.بعلت نوع کارم از 14 سال پیش در یک خانه باغی در حاشیه باغ زندگی میکنم.در طول این 14 سال مشقات زیادی که ناشی از شرایط خانه باغی است اعم از: دو مرتبه هجوم اراذل مسلح به سلاح گرم جهت سرقت به علت پرت بودن مکانی باغ در آنزمان که با مقاومت و سر و صدای خودم و خانواده ام ناکام ماند.یک مرتبه سرقت تمام وسایل منزلم در زمان نبودنمان در منزل، که تمام آنرا مجددا با هزینه شخصی تهیه نمودم-عدم گازکشی منزل-رطوبت کف منزل در زمستان- و...را متحمل گشته ایم.حال با تغییر و تحولی که در سیستم مدیریت پیش آمده و مدیریت باغ از زیر نظر دفتر مرکزی خارج شده و به یک شرکت ثانوی وابسته به دفتر مرکزی واگذار شده،مسئولین جدید قصد خارج کردن من از خانه باغی و شاید نبستن قرارداد جدید با من را دارند. سئوالم این است که: 1-آیا آنهااجازه اخراج ما از محل سکونتمان را از نظر حقوقی دارند؟ 2-آیا آنهااجازه اخراج من از کار را از نظر حقوقی دارند؟ 3- در صورت وقوع هر یک از مورد فوق چه مزایایی به من و خانواده ام تعلق میگیرد؟ با تشکر فراوان
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 03/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام به مشاورمحترم اینجانب حدود 20 سال به عنوان کارشناس دریک شرکت دولتی مشغول به کاربودم یعنی از سال 73 لغایت 92 دراواخر سال 92 یعنی مورخ 21/12/92 نامه قطع همکاری و انجام تسویه حساب با شرکت به اینجانب صادر شد و پس از 3 روز شرکت دولتی مذکور به بخش خصوصی واگذارگردید البته شرکت مذکوردرسال 87 جزء شرکت های قابل واگذاری به بخش خصوصی با مجوز هیئت واگذاری قرار گرفته بود ودرسال 88 در بورس وفرابورس سهام آن واگذار نگردید تا این که در سال 92 بصورت مزایده واگذار گردید همانطور که گفته شد سه روز مانده به مزایده شرکت (فروش شرکت ) نامه ی قطع همکاری موصوف به ما داده شد . بنده به خاطر 20 سال زحمت و فوت جوانی ام حاضر به تسویه حساب نشدم و موضوع را طی شکوائیه ای در محضر دیوان عدالت اداری با ارائه دادخواست اعاده بکار، مطرح کردم ( بخاطر اینکه نامه قطع همکاری قبل از واگذاری صادر شده بود وشرکت هنوز شرایط دولتی بودن داشت (تاریخ واگذاری24/12/92)) شعبه دهم دیوان عدم صلاحیت زده وپرونده را به هیات حل تشخیص وحل اختلاف اداره کارو رفاه وتامین اجتماعی شهرستان رشت ارجاع داد هیات های حل تشخیص وحل اختلاف به استناد بند "د" ماده 21 قانون کار قطع رابطه کاری را موجه دانسته و به استناد ماده 165و 159 اشاره دارد یعنی آرای دو هیات به نفع بتده نبوده است . به رای هیات حل اختلاف به دیوان شکایت برده ام که در شعبه 47 تحت رسیدگیست حال شرکت مذکور از پرداخت سنوات به اینجانب امتناع نموده است ( سنوات پرداختی شرکت بازای سالی سه ماه آخرین حقوق ومزایا منظورشده درحالی که در رای هیت حل اختلاف وماده 165 ومتعاقب آن ماده 27 سنوات سالی یک ماه ملحوظ است ) چه باید کرد ؟ آیا ضمن دریافت سنوات حالا چه سالی سه ماه یا سالی یک ماه ، مشکلی از نظر صدور رای در شعبه 47 دیوان عدالت اداری درخصوص اعاده بکار درخصوص اینجانب ایجاد نمی شود ؟ آیا احتمال اعاده بکار وجود دارد ؟ که بنده انتظار آن را دارم .یا اینکه دیوان نیز آرای هیئت های تشخیص وحل اختلاف را تثبیت می کند ؟ یا شاید ورود شکایت صادر کرده و پرونده را به هیئت هم عرض ارجاع می دهد ؟ نظر شما چیست ؟
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 01/07/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام بنده قصد خرید دوربین های ایمنی جهت واحد مسکونی و سایر دزدگیر ها را دارم لطفا راهنمایی فرمایید
سیدمصطفی حبیبی
سیدمصطفی حبیبی
تاریخ ثبت: 16/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خانم کریمی.سوالی داشمتم اینکه بابت یک قرارداد پیمانکاری که کسورات بیمه اش 6.6%است در دفاتر پیمانکار چه سندی میخورد؟ باتشکر لطفا سندش را ذکر کنید
با سلام خانم کریمی.سوالی داشمتم اینکه بابت یک قرارداد پیمانکاری که کسورات بیمه اش 6.6%است در دفاتر پیمانکار چه سندی میخورد؟ باتشکر لطفا سندش را ذکر کنید
محبوبه کریمی
محبوبه کریمی
تاریخ ثبت: 31/05/1393        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با سلام لطفا در خصوص سهام مشارکت و فرق ان با دیگر سهام توضح کاملی دهید . با تشکر
علیرضا حاجیان
علیرضا حاجیان
تاریخ ثبت: 29/04/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام در یک شرکت مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در پروژه های شرکت مشغول به کار هستند برای اینکه بهای تمام شده پروژه به درستی حساب شود آیا می توان برای آنها حقوق ماهیانه (یا با توجه به پروژه) در نظر گرفت ولی آنها را بیمه نکرد؟
با سلام در یک شرکت مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در پروژه های شرکت مشغول به کار هستند برای اینکه بهای تمام شده پروژه به درستی حساب شود آیا می توان برای آنها حقوق ماهیانه (یا با توجه به پروژه) در نظر گرفت ولی آنها را بیمه نکرد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 11/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و تشکر از پاسخ های شما لطفا بفرمائید که آیا به عیدی و سنوات بیمه و مالیات تعلق می گیرد؟ به هر کدام چقدر؟
با سلام و تشکر از پاسخ های شما لطفا بفرمائید که آیا به عیدی و سنوات بیمه و مالیات تعلق می گیرد؟ به هر کدام چقدر؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 26/12/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام،پدره من 61سال سن و10سال سابقه کارداره میخواستم ببینم اگه بازنشسته بشه چقدرحقوق میگیره
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 09/09/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام بنده قصد خرید دوربین های ایمنی جهت واحد مسکونی و سایر دزدگیر ها را دارم لطفا راهنمایی فرمایید
سیدمصطفی حبیبی
سیدمصطفی حبیبی
تاریخ ثبت: 01/05/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام... من تاو شرکتی کار میکنم که بیمه منو تحت عنوان کارگر ساده رد میکنن درصورتیکه با مدرک کارشناسی استخدام شدم...میخواستم بدونماین کار شرکت منع قانونی داره یا نه؟اگه داره راهش چیه؟ ممنون از همکاریتون...
باسلام... من تاو شرکتی کار میکنم که بیمه منو تحت عنوان کارگر ساده رد میکنن درصورتیکه با مدرک کارشناسی استخدام شدم...میخواستم بدونماین کار شرکت منع قانونی داره یا نه؟اگه داره راهش چیه؟ ممنون از همکاریتون...
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام منظور ازتعداد سهام عادی تعداد سهام در پایان سال است یا در ابتدا؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 06/11/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  176  175  174  173  172  171  170  169  168  167  166  165  164  163  162  161  160  159  158  157  156  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )