فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید من یک قرارداد پیمانکاری تامین نیروی انسانی دارم،بیمه این قرارداد 16.67% از هر صورت وضعیت توسط کارفرما کسر میشود که بصورت ماهانه به حساب تامین اجتماعی واریز میشود و بعد فیش مربوطه را به شرکت ما تحویل میدهند، سوالات من: 1. در زمان تهیه لیست بیمه ،23% بیمه کارفرما را باید جزء بیمه پرداختنی ثبت کنیم؟یا فقط 7% سهم کارگران باید به عنوان بیمه پرداختنی ثبت شود؟ 2.اگر مبلغ 30%بیمه از مبلغی که کارفرما بصورت مقطوع از هر صورت وضعیت کسر میکند)16.67%( کمتر یا بیشتر شد،در زمان دریافت مفاصاحساب ،این مابه التفاوت برعهده کارفرماست یا پیمانکار؟ 3.مبلغ16.67% که هر ماه کسر میشود ،باید به عنوان سپرده بیمه ثبت شود یا هزینه بیمه؟
با عرض سلام و خسته نباشید من یک قرارداد پیمانکاری تامین نیروی انسانی دارم،بیمه این قرارداد 16.67% از هر صورت وضعیت توسط کارفرما کسر میشود که بصورت ماهانه به حساب تامین اجتماعی واریز میشود و بعد فیش مربوطه را به شرکت ما تحویل میدهند، سوالات من: 1. در زمان تهیه لیست بیمه ،23% بیمه کارفرما را باید جزء بیمه پرداختنی ثبت کنیم؟یا فقط 7% سهم کارگران باید به عنوان بیمه پرداختنی ثبت شود؟ 2.اگر مبلغ 30%بیمه از مبلغی که کارفرما بصورت مقطوع از هر صورت وضعیت کسر میکند)16.67%( کمتر یا بیشتر شد،در زمان دریافت مفاصاحساب ،این مابه التفاوت برعهده کارفرماست یا پیمانکار؟ 3.مبلغ16.67% که هر ماه کسر میشود ،باید به عنوان سپرده بیمه ثبت شود یا هزینه بیمه؟
سعید شمس ایلی
سعید شمس ایلی
تاریخ ثبت: 07/10/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام.لطفااین سوال از اصول حسابداری1 برام حل کنید. موجودی واقعی صندوق موسسه گلنار در پایان اسفند80 مبلغ 4،500،000 بوده و در همین تاریخ مانده حساب صندوق در دفاتر این موسسه مبلغ 4،300،000 ریال رانشان میدهد. اگر حساب کسرواضافات صندوق تا این تاریخ دارای مانده ای به مبلغ 50،000 بستانکار باشد.مطلوب است: انجام ثبت های لازم در دفتر روزنامه و کل و بستن حساب کسرواضافات؟
سلام.لطفااین سوال از اصول حسابداری1 برام حل کنید. موجودی واقعی صندوق موسسه گلنار در پایان اسفند80 مبلغ 4،500،000 بوده و در همین تاریخ مانده حساب صندوق در دفاتر این موسسه مبلغ 4،300،000 ریال رانشان میدهد. اگر حساب کسرواضافات صندوق تا این تاریخ دارای مانده ای به مبلغ 50،000 بستانکار باشد.مطلوب است: انجام ثبت های لازم در دفتر روزنامه و کل و بستن حساب کسرواضافات؟
علیرضا صفائی
علیرضا صفائی
تاریخ ثبت: 21/09/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام خانم حبیبی- وقت بخیر در مورد راه اندازی یک سایت فروش اینترنتی جهت محصولات نظافتی راهنمایی میخواستم.
سلام خانم حبیبی- وقت بخیر در مورد راه اندازی یک سایت فروش اینترنتی جهت محصولات نظافتی راهنمایی میخواستم.
حمیده حبیبی
حمیده حبیبی
تاریخ ثبت: 24/08/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام وتشکر فراوان .شرکت کشتیرانی که داری چند فروند شناور است وشناورها به اسم اشخاص سهامدار شرکت است ولی قرداد حمل دریایی به اسم شرکت ایرانی از یک طرف وشرکت ما تحت عنوان یک شرکت خارجی قراردادبسته شده است بیمه ومالیات شرکت به چه صورت است ایا مالیات بر سود ویا عملکرد به ماتعلق می گیرد ویا معافیت های مالیاتی داریم ؟واینکه ما تحت عنوان یک شرکت خارجی هستیم مالیات 5درصد است یا بیشتر ؟واینکه این نوع قراردادمورد قبول سازمان مالیاتی کشور هست ؟لفا به من خیلی کمک کنید خیلی ممنون
با سلام وتشکر فراوان .شرکت کشتیرانی که داری چند فروند شناور است وشناورها به اسم اشخاص سهامدار شرکت است ولی قرداد حمل دریایی به اسم شرکت ایرانی از یک طرف وشرکت ما تحت عنوان یک شرکت خارجی قراردادبسته شده است بیمه ومالیات شرکت به چه صورت است ایا مالیات بر سود ویا عملکرد به ماتعلق می گیرد ویا معافیت های مالیاتی داریم ؟واینکه ما تحت عنوان یک شرکت خارجی هستیم مالیات 5درصد است یا بیشتر ؟واینکه این نوع قراردادمورد قبول سازمان مالیاتی کشور هست ؟لفا به من خیلی کمک کنید خیلی ممنون
سعید شمس ایلی
سعید شمس ایلی
تاریخ ثبت: 04/05/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با درود و سپاس فراوان بنده سال گذشته اقدام به تاسیس شرکت خدماتی الکترونیکی و مهندسی پزشکی نمودم اما بدلایل بازار متلاطم و نداشتن بودجه کافی وارد این عرصه نشده ام اگرچه ایده های بسیارخوبی دارم که گروه هدف بالایی نیز دارد،آیا وامهایی وجود دارند که با بهره های پایین از این تجارت حمایت کنند؟شرایط پر کردن اظهارنامه های مالیاتی به چه صورتی است و بنده دفاتر را از اداره امور مالیاتی تحویل نگرفته ام،و گردش مالی صفر بوده است .بنده را از راهنمایی خود محروم نفرمایید.
با درود و سپاس فراوان بنده سال گذشته اقدام به تاسیس شرکت خدماتی الکترونیکی و مهندسی پزشکی نمودم اما بدلایل بازار متلاطم و نداشتن بودجه کافی وارد این عرصه نشده ام اگرچه ایده های بسیارخوبی دارم که گروه هدف بالایی نیز دارد،آیا وامهایی وجود دارند که با بهره های پایین از این تجارت حمایت کنند؟شرایط پر کردن اظهارنامه های مالیاتی به چه صورتی است و بنده دفاتر را از اداره امور مالیاتی تحویل نگرفته ام،و گردش مالی صفر بوده است .بنده را از راهنمایی خود محروم نفرمایید.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام من مدت حدود 5 سال با شرکتی در بازار بزرگ تهران در امر واردات کار کردم در واقع من مترجم شرکت بودم. در این 5 سال بیمه نشدم و عیدی و سنوات هم نگرفته ام به علاوه حقوق 3 ماه اخر و اضافه کاری های مربوط به سفر های خارجی چون بارها به مدت 2 هفته تا یکماه در سفر بودم برای شرکت و هیچ قراردادی ندارم ولی بسیاری از ایمیل هایی که در شرکت زدم و مدارک مربوط به واردات و ... را دارم. آیا میتونم برای دریافت مطالبات ام اقدام کنم؟
با سلام من مدت حدود 5 سال با شرکتی در بازار بزرگ تهران در امر واردات کار کردم در واقع من مترجم شرکت بودم. در این 5 سال بیمه نشدم و عیدی و سنوات هم نگرفته ام به علاوه حقوق 3 ماه اخر و اضافه کاری های مربوط به سفر های خارجی چون بارها به مدت 2 هفته تا یکماه در سفر بودم برای شرکت و هیچ قراردادی ندارم ولی بسیاری از ایمیل هایی که در شرکت زدم و مدارک مربوط به واردات و ... را دارم. آیا میتونم برای دریافت مطالبات ام اقدام کنم؟
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 02/05/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام.. تصادف سال89که ابلاغ ان در اسفند سال90ثبت شده و لیکن در فروردین91به دست اینجانب رسیده و امضا نموده...بر مبنای کدام سال دیه تعیین می شود؟ شرکت بیمه بر مبنای سال89(67میلیون) اعلام پرداخت کرده و دادگاه بر مبنای94م تومان گفته باید محاسبه شود..تکلیف اینجانب چیست؟رضایت به راننده بدهم یانه؟ با تشکر
با سلام.. تصادف سال89که ابلاغ ان در اسفند سال90ثبت شده و لیکن در فروردین91به دست اینجانب رسیده و امضا نموده...بر مبنای کدام سال دیه تعیین می شود؟ شرکت بیمه بر مبنای سال89(67میلیون) اعلام پرداخت کرده و دادگاه بر مبنای94م تومان گفته باید محاسبه شود..تکلیف اینجانب چیست؟رضایت به راننده بدهم یانه؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 24/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ جناب آقای نظری با سلام و خدا قوت بنده در یکی از بانک های کشور خدمت می کنم به تازگی سیستم sms راه اندازی شده لطفا بفرمائید چطور می توان از این سامانه در توسعه ارتباطات سازمانی 0 درون سازمان )بهره گرفت . با تشکر
جناب آقای نظری با سلام و خدا قوت بنده در یکی از بانک های کشور خدمت می کنم به تازگی سیستم sms راه اندازی شده لطفا بفرمائید چطور می توان از این سامانه در توسعه ارتباطات سازمانی 0 درون سازمان )بهره گرفت . با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ زمین واگذاری سازمان منابع طبیعی بابت ساخت یک مجموعه تولیدی در کدام سرفصل و به چه صورت ثبت شود؟
زمین واگذاری سازمان منابع طبیعی بابت ساخت یک مجموعه تولیدی در کدام سرفصل و به چه صورت ثبت شود؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/12/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام..آیا حضور 3ماه در جبهه برای بازنشستگان اموزش برورش ایجاد حق یا امتیازی را شامل می شود؟؟؟؟؟
با سلام..آیا حضور 3ماه در جبهه برای بازنشستگان اموزش برورش ایجاد حق یا امتیازی را شامل می شود؟؟؟؟؟
سجاد احمدی
سجاد احمدی
تاریخ ثبت: 22/08/1393        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ سلام 1- اگر شخصی در یک کارگاه تولیدی بصورت کارمزد کار کند، و ساعت هایی از روز بعلت نبود مواد اولیه و وسایل کار بیکار و منتظر رسیدن ضروریات کار باشد (این مورد چندین بار تکرار شده) آیا می تواند برای این اوقات تلف شده حقی مطالبه کند؟ 2- اگر کارگاه در حین اشتغال کارگران، چندروز توسط کارفرما بدوین اینکه به کارگران اطلاع دهد، تعطیل شود و باعث سرگردانی کارگر شود و کارگر بدون اطلاع از سرنوشت کاری خود باشد، آیا باز هم می تواند برای این روزها حقی مطالبه کند؟ 3- اگر کارگاه بطور ناگهانی و بدون اطلاع کارگران تعطیل شود و کارگران تا چندماه بلاتکلیف باشند و در این مدت بدنبال یافتن کارفرما باشند، برای این چندماه می شود حقی درخواست کرد؟ 4- این کارگران بیمه هم نشدند و محیط کار بدون امکانات رفاهی و حتی بدون آب بود، آیا حق بیمه به حقوقشان اضافه نمی شود؟ 5- اگر کارفرما حقوق یکسال کارگران را با تأخیر 2ساله یعنی بعد از 2سال تعطیلی کارگاه پرداخت کند، آن هم بعد از کلی پیگیری و سختی و انکار کارفرما، آیا برای این مدت تأخیر حقی قابل مطالبه می باشد یا خیر؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 20/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ جهت فروش اتومبیل معمولا وکالت بلا عزل 2 ماهه میدهند ایا این کار درست است و شما چه پیشنهادی برای یک معامله اتو مبیل مطمین میکنید
جهت فروش اتومبیل معمولا وکالت بلا عزل 2 ماهه میدهند ایا این کار درست است و شما چه پیشنهادی برای یک معامله اتو مبیل مطمین میکنید
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 03/10/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سرکار خانم جوانبخت استاد محترم و گرامی با سلام و تحیت - اینجانب از اینکه وقت گرانبهای خود را در اختیار این حقیر قرار داده اید بسیار سپاسگزارم و از طرفی از طرح سئوالات پیوسته عذرخواهی می نمایم. خواهشمند است در صورت امکان اینجانب را درخصوص موارد ذیل ارشاد فرمایید. با تشکر بسیار فراوان. الف) شرکت از مهرماه 92 به علت ورود ماشین آلات مشمول بند الف واردات ارزش افزوده گردیده است و ثبت نام نموده آیا قبل از مهرماه 92 از ثبت تمامی مبالغ پرداختی برای ارزش افزوده در ساختمان در حال ساخت صرف نظر نمایم و مبلغ کل خرید مصالح با احتساب ارزش افزوده را ثبت بزنم و از نیمه سوم که مشمول شده ایم و اظهار نامه ارزش افزوده ارائه کردیم عنوان حساب ارزش افزوده را ایجاد و ثبت انجام دهم. ب) شرکت در تاریخ دیماه 92 موفق به اخذ پایان کار موقت( موقت به خاطر عدم آسفالت نمودن خیابان اصلی شرکت و ایجاد فضای سبز) شده است باید در این تاریخ ساختمان در حال ساخت را به دارایی ساختمان تبدیل نمایم یا خیر پس از اخذ پایان کار دائم این ثبت را بزنم که تا این تاریخ تیر ماه 93 پایان کار دائم را نگرفته ایم ولی موارد را رفع نموده ایم. ج)چندین رویداد مالی از سال قبل (پرداخت اقاسط زمین - امتیازات برق و گاز و ...) انجام نشده است چگونه می توانم این موارد را در سال 92 ثبت نمایم ثبت سند چگونه می شود.د) حسابدار سابق کلیه هزینه های سال 91 در پایان سال به حساب ساختمان در حال ساخت انتقال داده است آیا در سال 92 هم که پایان کار اخذ نموده ایم باید هزینه ها را به دارایی ساختمان واریز نماییم. با تشکر بسیار فراوان مجداا ببخشید از اینکه چند سئوال را پیوسته مطرح نمودم زیرا به علت ذیغ وقت و مدت زمان بسیار کوتاه باید عملیات تراز ماهانه - سالانه - و اظهارنامه 92 را ارائه دهم( کلا یک هفته زمان دارم)
سرکار خانم جوانبخت استاد محترم و گرامی با سلام و تحیت - اینجانب از اینکه وقت گرانبهای خود را در اختیار این حقیر قرار داده اید بسیار سپاسگزارم و از طرفی از طرح سئوالات پیوسته عذرخواهی می نمایم. خواهشمند است در صورت امکان اینجانب را درخصوص موارد ذیل ارشاد فرمایید. با تشکر بسیار فراوان. الف) شرکت از مهرماه 92 به علت ورود ماشین آلات مشمول بند الف واردات ارزش افزوده گردیده است و ثبت نام نموده آیا قبل از مهرماه 92 از ثبت تمامی مبالغ پرداختی برای ارزش افزوده در ساختمان در حال ساخت صرف نظر نمایم و مبلغ کل خرید مصالح با احتساب ارزش افزوده را ثبت بزنم و از نیمه سوم که مشمول شده ایم و اظهار نامه ارزش افزوده ارائه کردیم عنوان حساب ارزش افزوده را ایجاد و ثبت انجام دهم. ب) شرکت در تاریخ دیماه 92 موفق به اخذ پایان کار موقت( موقت به خاطر عدم آسفالت نمودن خیابان اصلی شرکت و ایجاد فضای سبز) شده است باید در این تاریخ ساختمان در حال ساخت را به دارایی ساختمان تبدیل نمایم یا خیر پس از اخذ پایان کار دائم این ثبت را بزنم که تا این تاریخ تیر ماه 93 پایان کار دائم را نگرفته ایم ولی موارد را رفع نموده ایم. ج)چندین رویداد مالی از سال قبل (پرداخت اقاسط زمین - امتیازات برق و گاز و ...) انجام نشده است چگونه می توانم این موارد را در سال 92 ثبت نمایم ثبت سند چگونه می شود.د) حسابدار سابق کلیه هزینه های سال 91 در پایان سال به حساب ساختمان در حال ساخت انتقال داده است آیا در سال 92 هم که پایان کار اخذ نموده ایم باید هزینه ها را به دارایی ساختمان واریز نماییم. با تشکر بسیار فراوان مجداا ببخشید از اینکه چند سئوال را پیوسته مطرح نمودم زیرا به علت ذیغ وقت و مدت زمان بسیار کوتاه باید عملیات تراز ماهانه - سالانه - و اظهارنامه 92 را ارائه دهم( کلا یک هفته زمان دارم)
معصومه جوانبخت
معصومه جوانبخت
تاریخ ثبت: 25/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام وتشکرازخدمتی که انجام می دهید. سوال من درموردنحوه محاسبه حکم کارگزینی خودم است واینکه آیاصحیح محاسبه گردیده است ویاخیر؟ مشکل مربوط به میزان تفاوت تطبیق ودرکل جمع حکم کارگزینی سال 88نسبت به سال 87 می باشدآیتمهای حقوقی حمک سال 87 من بشرح ذیل است: حقوق مبنا396900 افزایش سنواتی 12654 ف شغل 635040 فجذب 1365600 ف مخصوص 260700 عائله مندی 137200 اولاد27440 بدی آب وهوا19845 محرومیت ازتسهیلات 99225 حداقل دریافتی605406 جمعابه مبلغ 3560010ریال وحکم سال 88 بشرح ذیل است: حق شغل 1800000 حق شاغل 1350000 تفاوت تطبیق 651300 کمترتوسعه بافته 99225 آب وهوا19845 عائله مندی 486000 اولاد126000 سایر265780 جمعا به مبلع 4798150 ریال خواهشمنداست مرحمت کنیدصحت حکم اینجانب رابررسی فرمایید
باسلام وتشکرازخدمتی که انجام می دهید. سوال من درموردنحوه محاسبه حکم کارگزینی خودم است واینکه آیاصحیح محاسبه گردیده است ویاخیر؟ مشکل مربوط به میزان تفاوت تطبیق ودرکل جمع حکم کارگزینی سال 88نسبت به سال 87 می باشدآیتمهای حقوقی حمک سال 87 من بشرح ذیل است: حقوق مبنا396900 افزایش سنواتی 12654 ف شغل 635040 فجذب 1365600 ف مخصوص 260700 عائله مندی 137200 اولاد27440 بدی آب وهوا19845 محرومیت ازتسهیلات 99225 حداقل دریافتی605406 جمعابه مبلغ 3560010ریال وحکم سال 88 بشرح ذیل است: حق شغل 1800000 حق شاغل 1350000 تفاوت تطبیق 651300 کمترتوسعه بافته 99225 آب وهوا19845 عائله مندی 486000 اولاد126000 سایر265780 جمعا به مبلع 4798150 ریال خواهشمنداست مرحمت کنیدصحت حکم اینجانب رابررسی فرمایید
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام لطفا مرا درخرید مسکن باتسهیلات اجاره به شرط تملیک راهنمایئ فرمائید خاطر نشان می سازم مبلغ تسهلات درخواستی از بانک به ملک موجود می باشد که نیاز به زمان جهت فروش رادارا ایا می توانم از تسهیلات فوق ااستفاده نمایم تادر ظرف 7یا8 ماه اینده ملک رافروخته ووام را تسویه نمایم
باسلام لطفا مرا درخرید مسکن باتسهیلات اجاره به شرط تملیک راهنمایئ فرمائید خاطر نشان می سازم مبلغ تسهلات درخواستی از بانک به ملک موجود می باشد که نیاز به زمان جهت فروش رادارا ایا می توانم از تسهیلات فوق ااستفاده نمایم تادر ظرف 7یا8 ماه اینده ملک رافروخته ووام را تسویه نمایم
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 13/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام و عرض تبریک سال نو در یک شرکت پیمانکاری زمان پرداخت حقوق کارگران مبلغ بن پرداخت نشده یعنی خواستند این کار را انجام بدن که آخر سال پرداخت کنه و مشمول مالیات نشه حالا سوال من این هست که میشه این مبلغ رو بن خرید کالا داد؟ یا باید فاکتور ارزاق باشه یعنی برنج - روغن- و.... لطفا با جوابتون به من کمک کنید استاد عزیز
سلام و عرض تبریک سال نو در یک شرکت پیمانکاری زمان پرداخت حقوق کارگران مبلغ بن پرداخت نشده یعنی خواستند این کار را انجام بدن که آخر سال پرداخت کنه و مشمول مالیات نشه حالا سوال من این هست که میشه این مبلغ رو بن خرید کالا داد؟ یا باید فاکتور ارزاق باشه یعنی برنج - روغن- و.... لطفا با جوابتون به من کمک کنید استاد عزیز
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 10/01/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  181  180  179  178  177  176  175  174  173  172  171  170  169  168  167  166  165  164  163  162  161  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )