فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ من در یک شرکت وارد کننده قطعات که طبق سفارش محصول کار می کنند فعالیت دارم الان برای ارسال اظهارنامه چند تا راهنمایی می خوامک 1- مالیات بر اجاره چند درصده و اگه پرداخت نشه و همچنین شناسایی نشه مشکلی پیش می یاد. 2-من پرینت بانکم رو از بانک استعلام نگرفتم چون حسابا رو خودو همرو ساختم می خوام بدونم از بانک از طرف دارایی استعلام می شه . 3 آیا باید گزارش گردش کالای 3 ماهه من هم ارائه بدم یا انتهای سال اگه گزارش کالا بدمم ایراد نداره. مرسی از سایت و اینکه اطلاعات با ارزششتونو در اختیار استفقاده کننده هاتون می ذارید.
من در یک شرکت وارد کننده قطعات که طبق سفارش محصول کار می کنند فعالیت دارم الان برای ارسال اظهارنامه چند تا راهنمایی می خوامک 1- مالیات بر اجاره چند درصده و اگه پرداخت نشه و همچنین شناسایی نشه مشکلی پیش می یاد. 2-من پرینت بانکم رو از بانک استعلام نگرفتم چون حسابا رو خودو همرو ساختم می خوام بدونم از بانک از طرف دارایی استعلام می شه . 3 آیا باید گزارش گردش کالای 3 ماهه من هم ارائه بدم یا انتهای سال اگه گزارش کالا بدمم ایراد نداره. مرسی از سایت و اینکه اطلاعات با ارزششتونو در اختیار استفقاده کننده هاتون می ذارید.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 05/03/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ ایا میتوان به اداره مالیات گفت ما فقط با صندوق و جاری شرکا کار میکنیم؟ از بانک استفاده نمیکنیم؟
محبوبه کریمی
محبوبه کریمی
تاریخ ثبت: 30/07/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام روش محاسبه درصد یا فرمول ان از طریق محاسبه در ماشین حساب ؟
دکتر سید مرتضی زنده باد
دکتر سید مرتضی زنده باد
تاریخ ثبت: 29/10/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ شرکت مایک شرکت پیمانکاری می باشد واز صورت وضعیت پیمانکاران دسته دوم طبق قرارداد هزینه غذا کسر می گردد آیا می شود هزینه کانتین که قبلاً بدهکارکرده ایم را درزمان ثبت حسابداری صورت وضعیت بستانکار کنیم
شرکت مایک شرکت پیمانکاری می باشد واز صورت وضعیت پیمانکاران دسته دوم طبق قرارداد هزینه غذا کسر می گردد آیا می شود هزینه کانتین که قبلاً بدهکارکرده ایم را درزمان ثبت حسابداری صورت وضعیت بستانکار کنیم
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 13/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام دختری30ساله ودارای مدرک اقتصادبازرگانی هستم و درجاهای زیادی کارکرده ام ولی متاسفانه دارای سابقه بیمه نمیباشم . تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی پدرم هستم اگرازحالا به بعدکارپیداکنم وبرفرض محال25 سال ماندگارشوم وبرایم بیمه ردکنند تازه درسن56سالگی بازنشسته میشوم هیچ انگیزه ای به اینده شغلی خودندارم لطفاراهنماییم کنیدچکارکنم؟. شنیده ام اگرکسی مدرک ازفنی حرفه ای داشته باشدحدود6سال سابقه بیمه داشته باشد میتواند بعداز6سال ماهیانه یاسالیانه مبلغی به اداره بیمه واریزکند وبعدازچندسال حقوق بازنشستگی دریافت کندایاصحت دارد؟
باسلام دختری30ساله ودارای مدرک اقتصادبازرگانی هستم و درجاهای زیادی کارکرده ام ولی متاسفانه دارای سابقه بیمه نمیباشم . تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی پدرم هستم اگرازحالا به بعدکارپیداکنم وبرفرض محال25 سال ماندگارشوم وبرایم بیمه ردکنند تازه درسن56سالگی بازنشسته میشوم هیچ انگیزه ای به اینده شغلی خودندارم لطفاراهنماییم کنیدچکارکنم؟. شنیده ام اگرکسی مدرک ازفنی حرفه ای داشته باشدحدود6سال سابقه بیمه داشته باشد میتواند بعداز6سال ماهیانه یاسالیانه مبلغی به اداره بیمه واریزکند وبعدازچندسال حقوق بازنشستگی دریافت کندایاصحت دارد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 04/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام.اسناد درآمدی در شرکتهای مشاورین مهندسی شامل کدام مدارک می باشد؟
سلام.اسناد درآمدی در شرکتهای مشاورین مهندسی شامل کدام مدارک می باشد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام آیاممکنه شماره ای در اختیار مابگذارید تا در زمانهایی که به اینترنت دسترسی ندارم از طریق پیامک بتوانم طرح سوال کنم .ممنون
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 06/04/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام و خسته نباشید. راستش پدرمن چشمهاش خیلی ضعیفه.مجموعه نمره چشماش 18.5می باشد و میدان دید پدرم حدود30% است بیماری ضعیفیه چشم پدر از کودکیه ولی به این شدت نبوده پدر من تقریبا هر 5سال یکبار ا نمره چشمش بالا می ره و شیشه های عینکش را عوض می کنه. پدر من 50 سال دارد.. در نانوایی کارمی کند و بیمه کارفرمایی 18% پرداخت می کند از سال 68 تا الان سابقه بیمه داره که چند سال بیمه بینش وقفه افتاده که مجموعا حدود20 سال سابقه بیمه داره . 2بار یک بار در سال82 ویکباردر سال90برای از کارافتادگی پدرم اقدام کردیم.اعتراض نیز کردیم ولی متاسفانه جوابشون فقط یک جمله((ازکارافتادگی کلی نمی باشد)) بود و اصلا درصدنمی زدند.دکتر به پدر من گفته به خاطر حرارت شبکیه چشمت خونریزی می کنه. هرسال پدر من چشمهاش ضعیف تر می شه گاها سردرد داره . نمی دونم برا چی جواب رد به ما می دهند. در کمسیون پزشکی از پدر سوال می کردند که آیا شما در نانوایی کار می کنید؟پدر م جواب نه می داد ولی راستش به خاطر وضع بد مالیمون پدرم هنوز مجبوره در نانوایی کارکنه. لطفا اگر می شود راهنماییم کنید باید چکارکنم.
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 26/12/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام استاد ارزش افزوده فصل زمستان رو در سایت ثبت کردم ولی فعلا پول نداریم که پرداخت کنیم من سوالم این هست که با تاخیر پرداخت کنیم چقدر جریمه می خوریم؟ متشکرم از اینکه جواب من رو بدین
سلام استاد ارزش افزوده فصل زمستان رو در سایت ثبت کردم ولی فعلا پول نداریم که پرداخت کنیم من سوالم این هست که با تاخیر پرداخت کنیم چقدر جریمه می خوریم؟ متشکرم از اینکه جواب من رو بدین
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 10/04/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام به چه صورت می توان متوجه گردید که روند کار یک وکیل در پیگیری یک پرونده بصورت درست انجام میگردد. ملکی تجاری فاقد سند می باشد(دارای آب برق تلفن جواز کسب و دارای پرداخت مالیاتی می باشد )که بصورت فولنامه خرید و فروش میگردیده این ملک طی قولنامه به شخصی با شرایطی واگذار گردیده است بصورت اقساط که می بایستی طی چک پرداخت می گردیده که دو چک اول در روز موعد موجودی نداشته ولی برگشت نخورده و بصورت پایاپا بعدها بصورت خرد خرد و مقداری هم توسط جایگزین جنس تسویه کردیده ولی چک آخر چون باز موجودی سر موعد مقرر نداشته برگشت خورده در یکی از بندهای مفاد قرار داد این عنوان ذکر گردیده که در صورت برگشت هر کدام از چکها مال می بایستی به فروشنده باز گردانده شود که خریدار سر باز زده وفروشنده توسط وکیل در زمان حیات اقامه دعوی نموده که در جریان رسیدگی موکل فوت نموده و ادامه آن را وراث فانونی پیگیری مینمایند که باز دوبار رای به نفع موکل نسبت به تخلیه واسترداد مال خریدار تاکنون مبادرت به این امر ننموده که می بایستی مراحل تخلیه از طرف دادگاه اجرا گردد که در شرف می باشد این ملک از زمان برگشت چک تا کنون حدود 27ماه در اختیار خریدار بوده و در آن کاسبی میکرده و در نتیجه یک بار مالیاتی هم اضافه نموده ود پایان بنا بدلایل نامعلوم ملک مورد نظر را تخلیه نوده و به صورت مخروبه در آورده و در آن را قفل نموده تا زمانی که شاکیان و یا همان وراث طبق دستور دادگاه ملک را با واحد اجرای احکام بعد از زمان اخطار قانونی تحویل گرفته آیا با توجه به موارد مطروحه شاکی یا مالک می توانند ادعای خسارت نماینداگر می توانند چطور وچگونه چون از مبلغ مورد معامله نیمی همانطور که در بالا عنوان گردید پرداخت گردیده ونیم دیگر در قالب چک یرگشتی می باشد با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 20/03/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام. همسر بنده پزشک طرح خانواده در استان اردبیل می باشد. از آنجا که بنده ساکن استان گیلان هستم، خواستار انتقال ایشان به شهر محل سکونتم برای ادامه طرحشان هستم. شرایط لازم برای این کار چگونه است و از کجا باید اقدام کنیم؟ کدام ماده قانونی بر انتقال کارمندان زن به تبعیت از همسر تأکید دارد؟
با سلام و احترام. همسر بنده پزشک طرح خانواده در استان اردبیل می باشد. از آنجا که بنده ساکن استان گیلان هستم، خواستار انتقال ایشان به شهر محل سکونتم برای ادامه طرحشان هستم. شرایط لازم برای این کار چگونه است و از کجا باید اقدام کنیم؟ کدام ماده قانونی بر انتقال کارمندان زن به تبعیت از همسر تأکید دارد؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 27/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید....اگر فروشنده فاکتور رسمی و قابل اتکایی در زمان خرید به ما ندهد و خواهان این باشد که ما در حسابهای خود نیاوریم(مبالغ بالا مثلا 120000000 تومان خرید)ما باید چه کاری انجام دهیم؟ بیاوریم یا خیر؟ ممکن است برای فروشنده مشکل ساز شود؟ برای ما چطور؟ و اینکه کلا در دوره قبل از بهره برداری نیاوردن همچین هزینه هاوخرید هایی چه تاثیری بر شرکت دارد؟ اگر نیاوریم به ضررمان است؟ خواهشا کامل و شفاف پاسخ من را بدهید...ممنون از توجه هتان
با سلام و خسته نباشید....اگر فروشنده فاکتور رسمی و قابل اتکایی در زمان خرید به ما ندهد و خواهان این باشد که ما در حسابهای خود نیاوریم(مبالغ بالا مثلا 120000000 تومان خرید)ما باید چه کاری انجام دهیم؟ بیاوریم یا خیر؟ ممکن است برای فروشنده مشکل ساز شود؟ برای ما چطور؟ و اینکه کلا در دوره قبل از بهره برداری نیاوردن همچین هزینه هاوخرید هایی چه تاثیری بر شرکت دارد؟ اگر نیاوریم به ضررمان است؟ خواهشا کامل و شفاف پاسخ من را بدهید...ممنون از توجه هتان
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 21/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم آیا بانکها اسناد شرکتها رو که برای تسهیلات در اختیارشون میذارن رو به دارایی ارائه میدن آخه ترازی که به دارایی دادم با اونیکه به بانک دادم با هم نمیخونه . اگه بخوام سود رو بیشتر نشون بدم باید هزینه ها رو کمتر نشون بدم راه دیگه ای هم هست ؟
سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم آیا بانکها اسناد شرکتها رو که برای تسهیلات در اختیارشون میذارن رو به دارایی ارائه میدن آخه ترازی که به دارایی دادم با اونیکه به بانک دادم با هم نمیخونه . اگه بخوام سود رو بیشتر نشون بدم باید هزینه ها رو کمتر نشون بدم راه دیگه ای هم هست ؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 25/08/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام وعرض خسته نباشید من تازه کار یک شرکت پیمانکاری رو قبول کردم قبلا تجربه شرکت تولیدی رو داشتم از سال 84 تاسیس شده ولی فقط سال 90 فعالیت داشته امکان داره نحوه ثبت زدن در این شرکت رو توضیح بدین اصلا از چی وکجا باید شروع کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باتشکر فراوان
با سلام وعرض خسته نباشید من تازه کار یک شرکت پیمانکاری رو قبول کردم قبلا تجربه شرکت تولیدی رو داشتم از سال 84 تاسیس شده ولی فقط سال 90 فعالیت داشته امکان داره نحوه ثبت زدن در این شرکت رو توضیح بدین اصلا از چی وکجا باید شروع کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟باتشکر فراوان
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 29/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ سلام درموردافزایش فروش غذادررستوران اگردرتبلیغات انجام شده قیمت غذا اعلام شودبازتاب ان منفی خواهدبودیامثبت
سلام درموردافزایش فروش غذادررستوران اگردرتبلیغات انجام شده قیمت غذا اعلام شودبازتاب ان منفی خواهدبودیامثبت
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/05/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ باسلام و ارزوی توفیق بنده مغازه ای داشتم و کارگری مدت 15سال با لیست بیمه مشغول به کار بود حال مغازه را فروخته ام برای بیمه و تسویه حقوق کارگرم چه کار قانونی باید انجام بدهم در ضمن کارگرم در چه شرایطی می تواند از بیمه بی کاری استفاده کند
باسلام و ارزوی توفیق بنده مغازه ای داشتم و کارگری مدت 15سال با لیست بیمه مشغول به کار بود حال مغازه را فروخته ام برای بیمه و تسویه حقوق کارگرم چه کار قانونی باید انجام بدهم در ضمن کارگرم در چه شرایطی می تواند از بیمه بی کاری استفاده کند
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 04/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ مالک سرقفلی مغازه را با تخته و نیوپان دو قسمت کردوبه دو نفرواگذار و یا انتقال دادموجر راضی نیست وانتقال به غیر از مستاجر هم طبق اجاره نامه سال 1355سلب شده است در دادرسی این دو متصرف جدید اظهارکردند که بدون اجاره نامه وبدون اینکه مال الاجاره ای به مستاجر اولی یعنی مالک سرقفلی بپردازیم در مغازه مشغول به کسب هستیم دادرس پرونده این دو نفررا از مغازه بیرون کرد ایا قاضی پرونده حکم به فسخ قرارداد خواهد داد چون دادخواست موجر بر علیه مستاجر اولی به علت تخلف او تخلیه و فسخ قرارداد می باشد متشکرم
مالک سرقفلی مغازه را با تخته و نیوپان دو قسمت کردوبه دو نفرواگذار و یا انتقال دادموجر راضی نیست وانتقال به غیر از مستاجر هم طبق اجاره نامه سال 1355سلب شده است در دادرسی این دو متصرف جدید اظهارکردند که بدون اجاره نامه وبدون اینکه مال الاجاره ای به مستاجر اولی یعنی مالک سرقفلی بپردازیم در مغازه مشغول به کسب هستیم دادرس پرونده این دو نفررا از مغازه بیرون کرد ایا قاضی پرونده حکم به فسخ قرارداد خواهد داد چون دادخواست موجر بر علیه مستاجر اولی به علت تخلف او تخلیه و فسخ قرارداد می باشد متشکرم
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 29/09/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  179  178  177  176  175  174  173  172  171  170  169  168  167  166  165  164  163  162  161  160  159  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )