فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با عرض سلام درپشت برگه تشخیص ماده 190 نوشته شده که مودیانی که برگه تشخیص دریافت کرده و با اداره امور مالیاتی توافق نمایند و ترتیب پرداخت آن را بدهند از 80درصد جرایم تبق ماده 239 معا ف خواهند بود منظور از 80درصد چیست . اکر مالیات ابرازی را پرداخت نکنیم به چه مقدار جریمه میخوریم . ونیز در پشت برگه تشخیص در ادامه این مطلب قید شده است که در صورتی که مودیان ظرف یک ماه از تاریخ برگه قطعی نسبت به پرداخت یا ترتیب دادن پرداخت اقدام نمایند از 40 درصد جرایم متعلقه مقرر در این قانون معاف خواهند بود آیا اگر بعد از برگه قطعی مالیات پرداخت نشود 40 درصد جریمه دارد ببخشید که طولانی شد . با تشکر
با عرض سلام درپشت برگه تشخیص ماده 190 نوشته شده که مودیانی که برگه تشخیص دریافت کرده و با اداره امور مالیاتی توافق نمایند و ترتیب پرداخت آن را بدهند از 80درصد جرایم تبق ماده 239 معا ف خواهند بود منظور از 80درصد چیست . اکر مالیات ابرازی را پرداخت نکنیم به چه مقدار جریمه میخوریم . ونیز در پشت برگه تشخیص در ادامه این مطلب قید شده است که در صورتی که مودیان ظرف یک ماه از تاریخ برگه قطعی نسبت به پرداخت یا ترتیب دادن پرداخت اقدام نمایند از 40 درصد جرایم متعلقه مقرر در این قانون معاف خواهند بود آیا اگر بعد از برگه قطعی مالیات پرداخت نشود 40 درصد جریمه دارد ببخشید که طولانی شد . با تشکر
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 11/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام چرا پاسخ سوالات را نمی دهید؟؟ من یک شرکت مسئولیت محدود ثبت کردم 5.3.92 مکان شرکت مسکونی هست و کد کارگاه بیمه و کد اقتصادی نتونستم بگیرم تا 5 6 ماه دیگه می تونم مکان اداری رو اجاره کنم سوال من این هست که میشه بدون اینکه شرکت رو منحل کنم شرکت عدم فعالیت رد کنه و جرایم مالیات و بیمه بش تعلق نگیره؟ اگه نظرتون این هست که دردسرش زیاده برای انحلال باید چیکار کنم؟
سلام چرا پاسخ سوالات را نمی دهید؟؟ من یک شرکت مسئولیت محدود ثبت کردم 5.3.92 مکان شرکت مسکونی هست و کد کارگاه بیمه و کد اقتصادی نتونستم بگیرم تا 5 6 ماه دیگه می تونم مکان اداری رو اجاره کنم سوال من این هست که میشه بدون اینکه شرکت رو منحل کنم شرکت عدم فعالیت رد کنه و جرایم مالیات و بیمه بش تعلق نگیره؟ اگه نظرتون این هست که دردسرش زیاده برای انحلال باید چیکار کنم؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 26/04/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا برای تشکیل پرونده مالیاتی اجاره نامه حتما باید به نام شرکت باشد و یا همینکه به نام مدیر عامل یا اعضا اصلی شرکت در اساسنامه باشد کفایت می کند؟
با سلام آیا برای تشکیل پرونده مالیاتی اجاره نامه حتما باید به نام شرکت باشد و یا همینکه به نام مدیر عامل یا اعضا اصلی شرکت در اساسنامه باشد کفایت می کند؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 20/03/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید من در تاریخ 1/6/89 وارد انتشارات ..... شدم از این تاریخ تا پایان سال 89 قرارداد دارم که چک به مبلغ 50 میلیون تومان بابت ضمانت به شرکت دادم. ول در سال 90 قرارداد ندارم یعنی راستش از حقوق راضی نبودم دوم اردیبهشت 91 از شرکتی که کار می کردم اومدم بیرون، قرارداد ندارم یعنی کل سال 90 رو بدون قرارداد کار کردم مبلغ 800000 هزار تومان حقوق می گرفتم ولی در بیمه 460000 تومان رد می شد به عنوان کارانه تتمه رو می گرفتم خلاصه الان زنگ زدم شرکت که تسویه رو بدن و برم چک تضمین را بگیرم گویا می خواد حق من رو نده من چکار کنم چون هم میخوام حق و حقوقم را بگیرم و هم چک تضمین که امانت داده بودم و ایشان با توجه به تمام شدن تاریخ قرارداد دارن خیانت در امانت می کنن از جواب و کمک شما سپاسگذارم
سلام خسته نباشید من در تاریخ 1/6/89 وارد انتشارات ..... شدم از این تاریخ تا پایان سال 89 قرارداد دارم که چک به مبلغ 50 میلیون تومان بابت ضمانت به شرکت دادم. ول در سال 90 قرارداد ندارم یعنی راستش از حقوق راضی نبودم دوم اردیبهشت 91 از شرکتی که کار می کردم اومدم بیرون، قرارداد ندارم یعنی کل سال 90 رو بدون قرارداد کار کردم مبلغ 800000 هزار تومان حقوق می گرفتم ولی در بیمه 460000 تومان رد می شد به عنوان کارانه تتمه رو می گرفتم خلاصه الان زنگ زدم شرکت که تسویه رو بدن و برم چک تضمین را بگیرم گویا می خواد حق من رو نده من چکار کنم چون هم میخوام حق و حقوقم را بگیرم و هم چک تضمین که امانت داده بودم و ایشان با توجه به تمام شدن تاریخ قرارداد دارن خیانت در امانت می کنن از جواب و کمک شما سپاسگذارم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید ،من با 1 سال سابقه کار حالا مجبور به ارائه صورت وضعیت و سود و زیان و... به مدیرم شدم ،خیلی هم سردرگم هستم و واقعا نمیدونم از کجا شروع کنم ،ممنون میشم اگه با حوصله کمکم کنید ،حوزه ی کاری ام کشتیرانی است که شرکایی است و سهم الشرکه 25% 25% و 50 % است ،درآمدهای شرکت به دوبی واریز میشود .کار و هزینه ها در خرمشهر و حسابها در تهران جمع آوری و ارائه میشود ،ممنون میشم اگه کلی راهنمائیم کنید و بگید از کجا شروع کنم و سهم الشرکه به چه صورت حساب میشود با تشکر
با سلام و خسته نباشید ،من با 1 سال سابقه کار حالا مجبور به ارائه صورت وضعیت و سود و زیان و... به مدیرم شدم ،خیلی هم سردرگم هستم و واقعا نمیدونم از کجا شروع کنم ،ممنون میشم اگه با حوصله کمکم کنید ،حوزه ی کاری ام کشتیرانی است که شرکایی است و سهم الشرکه 25% 25% و 50 % است ،درآمدهای شرکت به دوبی واریز میشود .کار و هزینه ها در خرمشهر و حسابها در تهران جمع آوری و ارائه میشود ،ممنون میشم اگه کلی راهنمائیم کنید و بگید از کجا شروع کنم و سهم الشرکه به چه صورت حساب میشود با تشکر
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 01/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت مشاور عزیز رشته کارشناسی من مدیریت صنعتی هست،واسه رشته ارشد ملاکم فقط بازارکار و درآمده..خودم بین 2 رشته مالی و بازرگانی دوبه شکم(البته بیشترنظرم به مالیه) اگه ممکنه راهنماییم کنید.باتشکر
با سلام خدمت مشاور عزیز رشته کارشناسی من مدیریت صنعتی هست،واسه رشته ارشد ملاکم فقط بازارکار و درآمده..خودم بین 2 رشته مالی و بازرگانی دوبه شکم(البته بیشترنظرم به مالیه) اگه ممکنه راهنماییم کنید.باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ قصد بکار گیری نیروی انسانی به صورت روز مزد را دارم در این خصوص چه مشکلاتی متوجه شرکت خواهد شد؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 09/09/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام به چه صورت می توان متوجه گردید که روند کار یک وکیل در پیگیری یک پرونده بصورت درست انجام میگردد. ملکی تجاری فاقد سند می باشد(دارای آب برق تلفن جواز کسب و دارای پرداخت مالیاتی می باشد )که بصورت فولنامه خرید و فروش میگردیده این ملک طی قولنامه به شخصی با شرایطی واگذار گردیده است بصورت اقساط که می بایستی طی چک پرداخت می گردیده که دو چک اول در روز موعد موجودی نداشته ولی برگشت نخورده و بصورت پایاپا بعدها بصورت خرد خرد و مقداری هم توسط جایگزین جنس تسویه کردیده ولی چک آخر چون باز موجودی سر موعد مقرر نداشته برگشت خورده در یکی از بندهای مفاد قرار داد این عنوان ذکر گردیده که در صورت برگشت هر کدام از چکها مال می بایستی به فروشنده باز گردانده شود که خریدار سر باز زده وفروشنده توسط وکیل در زمان حیات اقامه دعوی نموده که در جریان رسیدگی موکل فوت نموده و ادامه آن را وراث فانونی پیگیری مینمایند که باز دوبار رای به نفع موکل نسبت به تخلیه واسترداد مال خریدار تاکنون مبادرت به این امر ننموده که می بایستی مراحل تخلیه از طرف دادگاه اجرا گردد که در شرف می باشد این ملک از زمان برگشت چک تا کنون حدود 27ماه در اختیار خریدار بوده و در آن کاسبی میکرده و در نتیجه یک بار مالیاتی هم اضافه نموده ود پایان بنا بدلایل نامعلوم ملک مورد نظر را تخلیه نوده و به صورت مخروبه در آورده و در آن را قفل نموده تا زمانی که شاکیان و یا همان وراث طبق دستور دادگاه ملک را با واحد اجرای احکام بعد از زمان اخطار قانونی تحویل گرفته آیا با توجه به موارد مطروحه شاکی یا مالک می توانند ادعای خسارت نماینداگر می توانند چطور وچگونه چون از مبلغ مورد معامله نیمی همانطور که در بالا عنوان گردید پرداخت گردیده ونیم دیگر در قالب چک یرگشتی می باشد با تشکر
محمد قریشی یزدی
محمد قریشی یزدی
تاریخ ثبت: 12/07/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام به تازگی اقدام به تاسیس شرکت پیمانکاری کرده ام. لطفا بفرمایید برای بیمه هیات مدیره و کارکنان چه اقداماتی باید صورت گیرد. همچنین خواهشمند است در صورت امکان در مورد مالیات شرکت ، مالیات قراردادها و مالیت حقوق راهنمایی بفرمایید. با تشکر
با سلام به تازگی اقدام به تاسیس شرکت پیمانکاری کرده ام. لطفا بفرمایید برای بیمه هیات مدیره و کارکنان چه اقداماتی باید صورت گیرد. همچنین خواهشمند است در صورت امکان در مورد مالیات شرکت ، مالیات قراردادها و مالیت حقوق راهنمایی بفرمایید. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 13/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام ضمن عرض تبریک سال نو سوال من در مورد شرکت های تازه تاسیس هستند که دو ماه قبل از سال مالی (مثلاً بهمن ماه) ثبت و شروع بکار می کنند ولی هنوز به بهره برداری نرسیده اند و سال مالی نیز 29/12 میباشد.هزینه های مربوطه را در صورتهای مالی به چه صورت میبایست نمایش داد و اینکه شرکت فعلاً درآمدی ندارد و در مرحله تجهیز نیرو و خرید دارایی و ... میباشد.چون درآمدی وجود ندارد آیا میبایست زیان نشان داده شود که واقعی نیست لطفاً راهنمایی فرمائید.
سلام ضمن عرض تبریک سال نو سوال من در مورد شرکت های تازه تاسیس هستند که دو ماه قبل از سال مالی (مثلاً بهمن ماه) ثبت و شروع بکار می کنند ولی هنوز به بهره برداری نرسیده اند و سال مالی نیز 29/12 میباشد.هزینه های مربوطه را در صورتهای مالی به چه صورت میبایست نمایش داد و اینکه شرکت فعلاً درآمدی ندارد و در مرحله تجهیز نیرو و خرید دارایی و ... میباشد.چون درآمدی وجود ندارد آیا میبایست زیان نشان داده شود که واقعی نیست لطفاً راهنمایی فرمائید.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 17/01/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا میشود که با یک سند عادی صلح یک مرد تمام لوازم منزل را به خانمش بدهد باتشکر
محمد مهدی مدرس
محمد مهدی مدرس
تاریخ ثبت: 22/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام ایا متوانیم بایک نام وشماره ملی در دوجا بصورت حقیقی وحقوقی فعالیت کرد بیمه ومالیات ان تداخل ومشکلی ندارد؟ بسیار متشکرم
باعرض سلام ایا متوانیم بایک نام وشماره ملی در دوجا بصورت حقیقی وحقوقی فعالیت کرد بیمه ومالیات ان تداخل ومشکلی ندارد؟ بسیار متشکرم
علی اکبر جلیلوند
علی اکبر جلیلوند
تاریخ ثبت: 04/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و احترام در مدت مرخصی زایمان پرداخت مزایا، بن کارگری و کمک هزینه ها بر عهده کیست؟ (کارفرما یا تأمین اجتماعی) با تشکر
با عرض سلام و احترام در مدت مرخصی زایمان پرداخت مزایا، بن کارگری و کمک هزینه ها بر عهده کیست؟ (کارفرما یا تأمین اجتماعی) با تشکر
مازیار نخکوب
مازیار نخکوب
تاریخ ثبت: 29/11/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام خدمت استاد محترم من به تازگی در یک شرکت حسابداری مشغول به کار شده ام،این شرکت متشکل از 3شریک هست که هر 3باهم دوست هستندو برای زحمتی که برای شرکت میکشند هیچ حقوقی دریافت نمیکنندفقط زمانی که شرکت از انجام پروژهای سودی میبرد از سود شرکت درصدی میبرند،اکنون این 3شریک چون از هیچ سازمانی بیمه ندارند میخواهند خود رااز طریق شرکت بیمه کنند،سوال بنده این است که آیا ما میتوانیم لیست بیمه را ماهیانه به اداره بیمه بدهیم ولی به اداره دارایی لیست حقوق ندهیم؟با تشکر
باسلام خدمت استاد محترم من به تازگی در یک شرکت حسابداری مشغول به کار شده ام،این شرکت متشکل از 3شریک هست که هر 3باهم دوست هستندو برای زحمتی که برای شرکت میکشند هیچ حقوقی دریافت نمیکنندفقط زمانی که شرکت از انجام پروژهای سودی میبرد از سود شرکت درصدی میبرند،اکنون این 3شریک چون از هیچ سازمانی بیمه ندارند میخواهند خود رااز طریق شرکت بیمه کنند،سوال بنده این است که آیا ما میتوانیم لیست بیمه را ماهیانه به اداره بیمه بدهیم ولی به اداره دارایی لیست حقوق ندهیم؟با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 03/08/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ ضمن سلام و خسته نباشید خدمت مشاور گرامی ایجانب دانشجوی سال اخر رشته مهندسی عمران-عمران می باشم و تنها سابقه ی کاری بنده حضور در چند دوره محدود کار اموزی میباشد یکی از دوستان من که در رشته ی مهندسی مکانیک تحصیل کرده به من پیشنهاد داده تا به صورت شراکتی ,شرکتی ساختمانی و تاسیساتی (پیمانکاری) تاسیس نماییم (لازم به ذکر است قسمت های سازه ای پروژه ها در تخصص بنده و قسمت های تاسیساتی در حوزه مکانیک خواهد بود) برای ثبت شرکت از لحاظ وجود سابقه ی بیمه و ... مشکلی نخواهیم داشت . سرمایه شرکت در حد شروع با کارهای معمولی خواهد بود (حدودا 100 تا 150 میلیون ) با توجه به قرار گرفتن ما در منطقه کاشان که از لحاظ ساخت و ساز در وضع مطلوبی به سر میبرد و با توجه به نداشتن سابقه کاری هر دوی ما در زمینه ی کاری پیشنهادی ایا تاسیس شرکت رو به صلاح ما میبینید و یا هر دوی ما ابتدا باید در زمینه ی کاری خود در شرکتی مشغول به کار شویم و بعد از کسب تجربه ی چند ساله اقدام به تاسیس شرکت نماییم ؟ در صورتی که تاسیس شرکت را مطلوب میدانید لطفا ما را راهنمایی نمایید ... با سپاس فراوان
ضمن سلام و خسته نباشید خدمت مشاور گرامی ایجانب دانشجوی سال اخر رشته مهندسی عمران-عمران می باشم و تنها سابقه ی کاری بنده حضور در چند دوره محدود کار اموزی میباشد یکی از دوستان من که در رشته ی مهندسی مکانیک تحصیل کرده به من پیشنهاد داده تا به صورت شراکتی ,شرکتی ساختمانی و تاسیساتی (پیمانکاری) تاسیس نماییم (لازم به ذکر است قسمت های سازه ای پروژه ها در تخصص بنده و قسمت های تاسیساتی در حوزه مکانیک خواهد بود) برای ثبت شرکت از لحاظ وجود سابقه ی بیمه و ... مشکلی نخواهیم داشت . سرمایه شرکت در حد شروع با کارهای معمولی خواهد بود (حدودا 100 تا 150 میلیون ) با توجه به قرار گرفتن ما در منطقه کاشان که از لحاظ ساخت و ساز در وضع مطلوبی به سر میبرد و با توجه به نداشتن سابقه کاری هر دوی ما در زمینه ی کاری پیشنهادی ایا تاسیس شرکت رو به صلاح ما میبینید و یا هر دوی ما ابتدا باید در زمینه ی کاری خود در شرکتی مشغول به کار شویم و بعد از کسب تجربه ی چند ساله اقدام به تاسیس شرکت نماییم ؟ در صورتی که تاسیس شرکت را مطلوب میدانید لطفا ما را راهنمایی نمایید ... با سپاس فراوان
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ به درآمداجاره مالیات برارزش افزوده تعلق می گیرد؟
به درآمداجاره مالیات برارزش افزوده تعلق می گیرد؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/02/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام، منزل ویلایی اینجانب که شمالیست مجاور به ملکی است که بطور غیرقانونی به سه قسمت تقسیم شده. قسمت اول ساختمان ملک بود که در سه طبقه بطور غیرقانونی ساخته شد و مجاور به ساختمان ملک من است. قسمت دوم و سوم در واقع حیاط این ملک است که به دو قسمت تقسیم شده و هر دو مجاور حیاط من میباشند. در قسمت میانی (دوم) بطور غیرقانونی یک ساختمان کوچک ساخته شده که مجاور به بالکن منزل بنده و جلوتر از آن است و بقیه آن حیاط به حساب می آید. صاحب این قسمت که سند هم ندارد،اقدام به ساحت غیرقانونی کل این قسمت یعنی ساختمان کوچک و قطعه حیاطش نموده که سبب کشیده شدن دیوار بلندی در امتداد حیاط بنده میشود. آیا شهرداری مجاز به دادن جواز یا حتی مجوز ساده ساخت به این ملک هست، آن هم با توجه به اینکه من شاکی خصوصی اش هستم؟ لطفا اگر قانون مشخصی وجود دارد جزیئات آن را مطرح کنید. البته این مشکل هم وجود دارد که در صورت ساخت این قسمت صاحب قسمت سوم ملک نیز شروع به ساحت غیرقانونی میکند که باعث میشود کل دیوار غربی حیاط من مانند دیوار زندان شود و نورگیری و دید منزل کاملا از بین میرود و قطعا از ارزش زمین کاسته میشود. با تشکر
با سلام، منزل ویلایی اینجانب که شمالیست مجاور به ملکی است که بطور غیرقانونی به سه قسمت تقسیم شده. قسمت اول ساختمان ملک بود که در سه طبقه بطور غیرقانونی ساخته شد و مجاور به ساختمان ملک من است. قسمت دوم و سوم در واقع حیاط این ملک است که به دو قسمت تقسیم شده و هر دو مجاور حیاط من میباشند. در قسمت میانی (دوم) بطور غیرقانونی یک ساختمان کوچک ساخته شده که مجاور به بالکن منزل بنده و جلوتر از آن است و بقیه آن حیاط به حساب می آید. صاحب این قسمت که سند هم ندارد،اقدام به ساحت غیرقانونی کل این قسمت یعنی ساختمان کوچک و قطعه حیاطش نموده که سبب کشیده شدن دیوار بلندی در امتداد حیاط بنده میشود. آیا شهرداری مجاز به دادن جواز یا حتی مجوز ساده ساخت به این ملک هست، آن هم با توجه به اینکه من شاکی خصوصی اش هستم؟ لطفا اگر قانون مشخصی وجود دارد جزیئات آن را مطرح کنید. البته این مشکل هم وجود دارد که در صورت ساخت این قسمت صاحب قسمت سوم ملک نیز شروع به ساحت غیرقانونی میکند که باعث میشود کل دیوار غربی حیاط من مانند دیوار زندان شود و نورگیری و دید منزل کاملا از بین میرود و قطعا از ارزش زمین کاسته میشود. با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام برای ثبت کالای امانی در حسابهای انتظامی چه طوری باید ثبت کنم ؟
سلام برای ثبت کالای امانی در حسابهای انتظامی چه طوری باید ثبت کنم ؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفا بفرمائید برای گذار از یک سیتم بازرگانی قدیمی و سنتی به یک سیستم بروز و کارامد چه باید کرد ؟ تجارت در سیستم جدید چه نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری دارد؟ افرادی که شغل پدری خود را با همان سیستم قبل ادامه میدهند و فاقد تحصیلات دانشگاهی و بازرگانی هستند چه تهدیداتی درآینده خواهند داشت ؟ من مایلم کار خود را گسترش بدهم و زیرساختهای خراب را تصحیح کنم . اما نیاز به مشاور دارم . آیا شما در این زمینه مشاوره میدهید یا مشاور خوبی میشناسید که کمکم کند ؟
با سلام لطفا بفرمائید برای گذار از یک سیتم بازرگانی قدیمی و سنتی به یک سیستم بروز و کارامد چه باید کرد ؟ تجارت در سیستم جدید چه نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری دارد؟ افرادی که شغل پدری خود را با همان سیستم قبل ادامه میدهند و فاقد تحصیلات دانشگاهی و بازرگانی هستند چه تهدیداتی درآینده خواهند داشت ؟ من مایلم کار خود را گسترش بدهم و زیرساختهای خراب را تصحیح کنم . اما نیاز به مشاور دارم . آیا شما در این زمینه مشاوره میدهید یا مشاور خوبی میشناسید که کمکم کند ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 18/04/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ادب اینجانب به دنبال گزارشی از شناسایی قدرت مالی شرکت به منظور پرداخت وام از طرف بانکها مب اشم.همچنین گزارش برنامه تجاری نیز می خواهم.ممنون می شوم راهنمایی فرمایید.
با سلام و عرض ادب اینجانب به دنبال گزارشی از شناسایی قدرت مالی شرکت به منظور پرداخت وام از طرف بانکها مب اشم.همچنین گزارش برنامه تجاری نیز می خواهم.ممنون می شوم راهنمایی فرمایید.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ ضمن تکشر و سپاس از پاسخگویی حضرتعالی اگر ممکن است بفرمایید: 1- در حین کار شکایت کنم یا بعد از تسویه حساب با شرکت و رفتن از آن؟ 2- توضیحی در خصوص چگونگی رسیدگی به شکایتم بفرمایید. مثلاً اینکه تقربا چه مبلغی را ممکن است به من بدهند؟ 3- بیمه بیکاری در چه شرایطی تعلق میگیرد؟ و به ازای هر سال یا هر چند ماه فعالیت چقدر میشود از بیمه بیکاری استفاده نمود؟ اگر امکان دارد پاسخها را کمی زودتر بدهید ممنون خواهم بود. سپاسگذارم
ضمن تکشر و سپاس از پاسخگویی حضرتعالی اگر ممکن است بفرمایید: 1- در حین کار شکایت کنم یا بعد از تسویه حساب با شرکت و رفتن از آن؟ 2- توضیحی در خصوص چگونگی رسیدگی به شکایتم بفرمایید. مثلاً اینکه تقربا چه مبلغی را ممکن است به من بدهند؟ 3- بیمه بیکاری در چه شرایطی تعلق میگیرد؟ و به ازای هر سال یا هر چند ماه فعالیت چقدر میشود از بیمه بیکاری استفاده نمود؟ اگر امکان دارد پاسخها را کمی زودتر بدهید ممنون خواهم بود. سپاسگذارم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  178  177  176  175  174  173  172  171  170  169  168  167  166  165  164  163  162  161  160  159  158  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )