فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدانم ایا مدیرعامل یک شرکت پیمانکاری میتواند هیچگونه سهامی در شرکت نداشته باشد ولو اینکه گرید شرکت را بخواهیم با مدرک ایشون بگیریم
با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدانم ایا مدیرعامل یک شرکت پیمانکاری میتواند هیچگونه سهامی در شرکت نداشته باشد ولو اینکه گرید شرکت را بخواهیم با مدرک ایشون بگیریم
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 25/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام خدمت جنابعالی اینجانب به اداره تعاون وکار اموراجتمایی مراجعه نمودم میگویند باید برگه تسویه حساب ازشرکت مورد نظر که مشغول بوده اید بیاورید به انضمام مدارک دیگر که کامل است تا نسبت به حکم بیمه بیکاری رای صادرگردد . درصورتی که شرکت فوق فعلا توانایی مالی ندارد که با من تسویه حساب نماید ومیگوید 5 الی 6 ماه زمان میبرد آیا راهی هست یا اینکه میتوان نامه ای ازمحل کاربرای اداره تعاون گرفت مبنی براینکه درآینده با بنده تسویه حساب خواهد شد تا اقدامات بعدی صورت پذیرد؟ چون نمیخواهم کار به شکایت و... بکشدومراحل طولانی شود واز طرفی نمیخواهم حق وحقوقم در شرکت ضایع شود باتشکر
باسلام خدمت جنابعالی اینجانب به اداره تعاون وکار اموراجتمایی مراجعه نمودم میگویند باید برگه تسویه حساب ازشرکت مورد نظر که مشغول بوده اید بیاورید به انضمام مدارک دیگر که کامل است تا نسبت به حکم بیمه بیکاری رای صادرگردد . درصورتی که شرکت فوق فعلا توانایی مالی ندارد که با من تسویه حساب نماید ومیگوید 5 الی 6 ماه زمان میبرد آیا راهی هست یا اینکه میتوان نامه ای ازمحل کاربرای اداره تعاون گرفت مبنی براینکه درآینده با بنده تسویه حساب خواهد شد تا اقدامات بعدی صورت پذیرد؟ چون نمیخواهم کار به شکایت و... بکشدومراحل طولانی شود واز طرفی نمیخواهم حق وحقوقم در شرکت ضایع شود باتشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب 5 سال پیش بصورت بورسیه به استخدام یک از ارگانهای دولتی درآمدم ولی ارگان مربوطه هیچگونه هزینه ای از زمان رفتن به دانشگاه ودرزمان تحصیل وفارغ التحصیلی وهمینطور کارآموزی بعد از دانشگاه وحتی 4 ماه سربازی که رفتم را متقبل نشد(تنها مزیت استخدامی این بود که فقط 4 ماه سربازی رفتم وآنهم بصورت آموزشی )درصورتی که بقیه دوستان که از دانشگاههای دیگری استخدام شدند در رفاه کامل وباحقوق درزمان تحصیل تامین می شدند.راه حل گرفتن این هزینه ها از ارگان مربوطه چیست؟
با سلام اینجانب 5 سال پیش بصورت بورسیه به استخدام یک از ارگانهای دولتی درآمدم ولی ارگان مربوطه هیچگونه هزینه ای از زمان رفتن به دانشگاه ودرزمان تحصیل وفارغ التحصیلی وهمینطور کارآموزی بعد از دانشگاه وحتی 4 ماه سربازی که رفتم را متقبل نشد(تنها مزیت استخدامی این بود که فقط 4 ماه سربازی رفتم وآنهم بصورت آموزشی )درصورتی که بقیه دوستان که از دانشگاههای دیگری استخدام شدند در رفاه کامل وباحقوق درزمان تحصیل تامین می شدند.راه حل گرفتن این هزینه ها از ارگان مربوطه چیست؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 23/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید ببخشید از حضور شما سوالی داشتم خواهشمندم هر چه زودتر سوال من را جواب بدهید چون افکارم خیلی پریشونه و بسیار نگرانم با تشکر همسر اینجانب یک شب که در سطح شهر مشغول رانندگی بود از قضا اون شب شب سوگواری حضرت فاطمه بود و فردا شهادت حضرت فاطمه بود و همسر بنده فر اموش کرده بود و ضبط ماشین را روشن کرده بود در همون موقع برای خرید ماشین را داشت پارک میکرد که نیروی انتظامی و بسیج او را گرفتن که با کلی معذرت خواهی که نتیجه هم نداشت ماشین او را به پارکینگ بردن و پرونده او را هم به دادگاه فرستادن و جرم او را الودگی صوتی -بر هم زدن نظم عمومی در ایام سوگواری زدن و پرونده او را در حال حاضر به شعبه جزایی فرستادن حالا میخواستم ببینم چه حکمی برایش میبرن و ایا زندانی وحبس هم میبرن و ایا میشه بر حکم صادره اعتراض ز د و نتیجه اون را عوض کرد خواهشا در صورت امکان سریع جواب من را بدهید چون خیلی نگرانم با تشکر از لطف شما
با سلام و خسته نباشید ببخشید از حضور شما سوالی داشتم خواهشمندم هر چه زودتر سوال من را جواب بدهید چون افکارم خیلی پریشونه و بسیار نگرانم با تشکر همسر اینجانب یک شب که در سطح شهر مشغول رانندگی بود از قضا اون شب شب سوگواری حضرت فاطمه بود و فردا شهادت حضرت فاطمه بود و همسر بنده فر اموش کرده بود و ضبط ماشین را روشن کرده بود در همون موقع برای خرید ماشین را داشت پارک میکرد که نیروی انتظامی و بسیج او را گرفتن که با کلی معذرت خواهی که نتیجه هم نداشت ماشین او را به پارکینگ بردن و پرونده او را هم به دادگاه فرستادن و جرم او را الودگی صوتی -بر هم زدن نظم عمومی در ایام سوگواری زدن و پرونده او را در حال حاضر به شعبه جزایی فرستادن حالا میخواستم ببینم چه حکمی برایش میبرن و ایا زندانی وحبس هم میبرن و ایا میشه بر حکم صادره اعتراض ز د و نتیجه اون را عوض کرد خواهشا در صورت امکان سریع جواب من را بدهید چون خیلی نگرانم با تشکر از لطف شما
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 17/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام آیا هزینه های قبل از بهره برداری می بایست در صورت سود و زیان تفکیک شود یا اینکه باهمان نام نشان داده می شود؟ با تشکر
با عرض سلام آیا هزینه های قبل از بهره برداری می بایست در صورت سود و زیان تفکیک شود یا اینکه باهمان نام نشان داده می شود؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 05/03/1392        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ درانبارگردانی دولتی مسئولیت مدیرمالی در چه حداسست وآیا اگر طبق انبارگردانی پایان سال مشخص شود که انباردار کسری دارد وموجودی انباربادفاترمغایرت داشته باشد مدیرامورمالی پاسخگو خواهدبود یاخیر اگر بلی؟تاچه اندازه مسئول است باتشکر ضمنا اگر درمورد انبار گردانی دولتی منبع ویاماخذ اینترنتی میشناسید لطفا معرفی نمایید
درانبارگردانی دولتی مسئولیت مدیرمالی در چه حداسست وآیا اگر طبق انبارگردانی پایان سال مشخص شود که انباردار کسری دارد وموجودی انباربادفاترمغایرت داشته باشد مدیرامورمالی پاسخگو خواهدبود یاخیر اگر بلی؟تاچه اندازه مسئول است باتشکر ضمنا اگر درمورد انبار گردانی دولتی منبع ویاماخذ اینترنتی میشناسید لطفا معرفی نمایید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 15/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام.برادرم دیپلم برقه میخواد کاردانی حسابداری شرکت کنه،کدوم یکی از3گرایش مالی؟صنعتی؟حسابرسی؟ انتخاب کنه؟............بازار کار کدوم بهتره؟.........کدوم سخت تره؟
سلام.برادرم دیپلم برقه میخواد کاردانی حسابداری شرکت کنه،کدوم یکی از3گرایش مالی؟صنعتی؟حسابرسی؟ انتخاب کنه؟............بازار کار کدوم بهتره؟.........کدوم سخت تره؟
مانوئیل یوحنائی
مانوئیل یوحنائی
تاریخ ثبت: 04/10/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام استاد خداقوت عذر میخام بنده یه زمین قول نامه ای دارم و الان یه نفر پیدا شده و گفته زمین بنده را ساخت میکند و یک اپارتمان 6 واحدی می سازد خواستم بدونم ایا پس از ساخت نمیتواند ادعا کند که کل اپارتمتن بنا شده متعلق به او هست و بالا بکشد؟ چه نکات امنیتی لازم است من همین الان به عنوان سند بگیرم ازش؟ و ایا ساخت وساز چند واحدی مفید است؟ یا پولم را در کار دیگری بیندازم؟ و یه سوال دیگر و جدا از سوال کلی اول میخواستم بدونم در هنگام خرید یه زمین و یا اپارتمان و یا منزل شخصی چه کارهای و سندی از فروشنده بگیرم تا در دنیای فریب کار امروزی از افراد مکار گول نخورم؟ خواهش میکنم به هرکدام از سوالاتم یه پاسخ مختصر بدهید. بی نهایت ممنونم
سلام استاد خداقوت عذر میخام بنده یه زمین قول نامه ای دارم و الان یه نفر پیدا شده و گفته زمین بنده را ساخت میکند و یک اپارتمان 6 واحدی می سازد خواستم بدونم ایا پس از ساخت نمیتواند ادعا کند که کل اپارتمتن بنا شده متعلق به او هست و بالا بکشد؟ چه نکات امنیتی لازم است من همین الان به عنوان سند بگیرم ازش؟ و ایا ساخت وساز چند واحدی مفید است؟ یا پولم را در کار دیگری بیندازم؟ و یه سوال دیگر و جدا از سوال کلی اول میخواستم بدونم در هنگام خرید یه زمین و یا اپارتمان و یا منزل شخصی چه کارهای و سندی از فروشنده بگیرم تا در دنیای فریب کار امروزی از افراد مکار گول نخورم؟ خواهش میکنم به هرکدام از سوالاتم یه پاسخ مختصر بدهید. بی نهایت ممنونم
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 28/08/1393        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با سلام سوال من راجع به نحوه محاسبه مالیات می باشد. من شخصی را می شناسم که با 3 شریک دیگرش پاساژی را در سال 76 ساختند و سرقفلی مغازه های آن را فروختند .(مجموعا 4 شریک مالک مغازه ها بودند) بطوریکه میدانید محاسبه مالیات در سالهای اخیر بر مبنای 2 درصد ارزش مغازه است اما در آن سالها روش محاسبه مالیات تفاوت داشت و تا سقف دو میلیون تومان 4 درصد و مازاد آن تا سقف 6 میلیون تومان 8 درصد و مازاد بر آن نیز 12 درصد مالیات تعلق می گرفت. چون ارزش این مغازه طبق رای کمیسون حل اختلاف مالیاتی از مأخذ 105000000ریال تعیین گردیده بود و عملکرد سال 86 هم بوده است بنا بر این طبق محاسبه من مالیات سهم هر یک از شرکا 1300000ریال و کل اصل مالیات این مغازه 5200000ریال (1300000*4)بوده است.در حالی که اداره دارایی اعلام میکند مالیات این مغازه 12600000ریال است . به عبارت دیگر اداره دارایی ارزش 105000000ریالی مغازه را در 12 درصد ضرب میکند درصورتیکه اولا سهم درآمد هر یک از 4 شریک باید جداگانه تعیین و آن وقت طبق فرمول آن زمان مالیا بر حسب سقف 4 و 8 و 12 درصد آن تعیین شود. حال مالیات حاصل از فروش سرقفلی یک مغازه 105000000ریالی که 4 نفر مالک آن بوده اند در عملکرد سال 76 آیا طبق محاسبه من 5200000 ریال صحیح است یا طبق گفته اداره دارایی 12600000ریال ؟؟؟؟؟؟ اگر اداره دارایی در آن زمان اشتباه کرده باشد می توان کاری کرد؟؟ با تشکر
با سلام سوال من راجع به نحوه محاسبه مالیات می باشد. من شخصی را می شناسم که با 3 شریک دیگرش پاساژی را در سال 76 ساختند و سرقفلی مغازه های آن را فروختند .(مجموعا 4 شریک مالک مغازه ها بودند) بطوریکه میدانید محاسبه مالیات در سالهای اخیر بر مبنای 2 درصد ارزش مغازه است اما در آن سالها روش محاسبه مالیات تفاوت داشت و تا سقف دو میلیون تومان 4 درصد و مازاد آن تا سقف 6 میلیون تومان 8 درصد و مازاد بر آن نیز 12 درصد مالیات تعلق می گرفت. چون ارزش این مغازه طبق رای کمیسون حل اختلاف مالیاتی از مأخذ 105000000ریال تعیین گردیده بود و عملکرد سال 86 هم بوده است بنا بر این طبق محاسبه من مالیات سهم هر یک از شرکا 1300000ریال و کل اصل مالیات این مغازه 5200000ریال (1300000*4)بوده است.در حالی که اداره دارایی اعلام میکند مالیات این مغازه 12600000ریال است . به عبارت دیگر اداره دارایی ارزش 105000000ریالی مغازه را در 12 درصد ضرب میکند درصورتیکه اولا سهم درآمد هر یک از 4 شریک باید جداگانه تعیین و آن وقت طبق فرمول آن زمان مالیا بر حسب سقف 4 و 8 و 12 درصد آن تعیین شود. حال مالیات حاصل از فروش سرقفلی یک مغازه 105000000ریالی که 4 نفر مالک آن بوده اند در عملکرد سال 76 آیا طبق محاسبه من 5200000 ریال صحیح است یا طبق گفته اداره دارایی 12600000ریال ؟؟؟؟؟؟ اگر اداره دارایی در آن زمان اشتباه کرده باشد می توان کاری کرد؟؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 07/03/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ باتشکر از پاسخ شما اگر دفاتر را که میبایست در پایان سال 90 پلمپ میکردیم الان پلمپ کنیم چقدر جریمه میشویم لطفا جواب را به ایمیل من یا بصورت پیام برایم ارسال کنید با تشکر از زحمات شما
باتشکر از پاسخ شما اگر دفاتر را که میبایست در پایان سال 90 پلمپ میکردیم الان پلمپ کنیم چقدر جریمه میشویم لطفا جواب را به ایمیل من یا بصورت پیام برایم ارسال کنید با تشکر از زحمات شما
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 05/03/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام. من دانشجوی ترم آخر کاردانی حسابداری هستم ، به نظر شما حق حسابداران در این جامعه ضایع نمی شود ؟ از بعضی از مدیران مالی و حسابداران شکایت هایی از وضع موجود شنیده ام . به نظر شما شغل حسابداری و مدیریت مالی در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارد؟ آیا رشته ی حسابداری ، رشته ی خوبی است؟ به نظر شما من در این رشته ادامه تحصیل دهم یا با حسابداری خداحافظی کنم؟ آینده ی این رشته چطور است؟
سلام. من دانشجوی ترم آخر کاردانی حسابداری هستم ، به نظر شما حق حسابداران در این جامعه ضایع نمی شود ؟ از بعضی از مدیران مالی و حسابداران شکایت هایی از وضع موجود شنیده ام . به نظر شما شغل حسابداری و مدیریت مالی در حال حاضر در چه وضعیتی قرار دارد؟ آیا رشته ی حسابداری ، رشته ی خوبی است؟ به نظر شما من در این رشته ادامه تحصیل دهم یا با حسابداری خداحافظی کنم؟ آینده ی این رشته چطور است؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 18/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب کارمند اداره دولتی با 9 سال سابقه دارای مدرک لیسانس و قراردادی هستم اداره ما در آبان 93 اعلام کرد که تا سه برابر حقوق پایه به ازای هر سال سنوات در صورت استعفا به کارمندان تعلق می گیرد ولی امسال بعد از مراجعه گفت بودجه چنین کاری را نداریم از طرفی این اداره شرایط بسیار وحشتناکی را برای کارمندان ایجاد کرده به طوری که چند تا از همکارا فوت کردند و بنده نیز دچار ضعف اعصاب شدم و می خوام زودتر از این اداره فرار کنم می خواستم ببینم برای اینکه حقمو بگیرم باید چی کار کنم با توجه به اینکه وضع مالی خوبی هم ندارم و پدر و مادرم هردو بیمار هستند از طرف دیگر ادره کارمندارو اخراج نمی کنه و اینطوری گذاشته تو فشار که خودشون استعفا بدن برن پیمانی هم نمی کنه حالا اگه من کارمو ترک کنم برم بعداً اگه بگن تا سه برابر سنوات می دیم به من تعلق میگیره یا نه و اگه صلاح در اخراج شدنه چی کار کنم که اخراج بشم و یا اینکه باید شکایت کنم خلاصه اینکه چی کار کنم بهتره باتوجه به اینکه این اداره یک دقیقه هم قابل تحمل نیست و الان من یک ماه مرخصی گرفتم اومدم بیرون ممنون میشم کمکم کنید .
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 05/03/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ می خواستم بدونم که آیا روش چهارمی برای محاسبه صورت مغایرت وجود دارد ؟ اگه هست اون چیه؟
معصومه جوانبخت
معصومه جوانبخت
تاریخ ثبت: 23/06/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام . من فیلمسازی صنعتی و تبلیغاتی و طراحی گرافیک و عکاسی فعال هستم . امسال مشتریانم از من خواسته اند که طبق فاکتور های جدید اداره مالیات صورتحساب را ارایه نمایم . اکنون می خواهم بدانم که این فاکتور ها چکونه باید صادر شود ، چقدر به آنها مالیات تعلق می گیرد و آیا گرفتن کد اقتصادی ضروری است و اگر هست شرایط مالیاتی من چگونه خواهد شد ؟ با تشکر
با سلام . من فیلمسازی صنعتی و تبلیغاتی و طراحی گرافیک و عکاسی فعال هستم . امسال مشتریانم از من خواسته اند که طبق فاکتور های جدید اداره مالیات صورتحساب را ارایه نمایم . اکنون می خواهم بدانم که این فاکتور ها چکونه باید صادر شود ، چقدر به آنها مالیات تعلق می گیرد و آیا گرفتن کد اقتصادی ضروری است و اگر هست شرایط مالیاتی من چگونه خواهد شد ؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام حساب تعدیل سنوات قبلی در سود و زیان می آید یا در بخش حقوق صاحبان سهام؟ برای هزینه های سال 89 ثبت نشده میتوان در سال 90 از این حساب استفاده کرد؟
با سلام حساب تعدیل سنوات قبلی در سود و زیان می آید یا در بخش حقوق صاحبان سهام؟ برای هزینه های سال 89 ثبت نشده میتوان در سال 90 از این حساب استفاده کرد؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ فرزندم مورخ 20/08/90 متولد شده آیا درماه هشت یا آبان ماه حق اولاد به من داده میشود یا خیر؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 03/09/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام خواهشمندم راهنمایی فرمایید که در قرار دادهای خرید، یک شرکت می توانداز یک فرد(مثلا"سازنده داکت است وانفرادی فعالیت می نماید) با عقد قراردادکالا بخردو در صورتیکه فروشنده در پایان قرارداد فاکتور ارائه ننماید می توان با مبادله چک وگرفتن تاییدیه کتبی مبنی بر دریافت مبلغ قرار داد از سوی فروشنده معامله را انجام داد واین قراردادها از نظر بیمه ودارایی بعنوان قرارداد خرید مورد قبول می باشندیا خیر؟.
با سلام خواهشمندم راهنمایی فرمایید که در قرار دادهای خرید، یک شرکت می توانداز یک فرد(مثلا"سازنده داکت است وانفرادی فعالیت می نماید) با عقد قراردادکالا بخردو در صورتیکه فروشنده در پایان قرارداد فاکتور ارائه ننماید می توان با مبادله چک وگرفتن تاییدیه کتبی مبنی بر دریافت مبلغ قرار داد از سوی فروشنده معامله را انجام داد واین قراردادها از نظر بیمه ودارایی بعنوان قرارداد خرید مورد قبول می باشندیا خیر؟.
حمید  سعیدی
حمید سعیدی
تاریخ ثبت: 12/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام.میخاستم بدونم سپاه فرزندان دختر بازنشستگاه سپاه را بورسیه میدهد؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید پدر من با 63 سن برای بازنشتگی اقدام کرده و تا به حال 13 سال از 35 سال را به عنوان بیمه در اختیار دارد و مابقی به دلیل پرداخت نشدن بیمه توسط کارفرما به بیمه ایشون اضافه نشده براساس قانون جدید حق بیمه زیر 16 سال بیمه با حداقل حقوق بازنشستگی150 هزار تومان!!!اقدام به انجام بازنشستگی نموده . سوال من این هست آیا پدر من میتواند خودش اقدام با پرداخت 3 سال از حق بیمه خود نماید البته لازم به ذکر است که از 35 سال 8سال نیز با شکایت پدرم به اثبات رسیده اما حق بیمه پرداخت نشده و در آخر اینکه مبلغ پرداختی حق بیمه برای هر ماه چقدر بوده و آیا ماده و یا قانونی برای تخفیف پرداخت وجود دارد . ممنون.
با سلام و خسته نباشید پدر من با 63 سن برای بازنشتگی اقدام کرده و تا به حال 13 سال از 35 سال را به عنوان بیمه در اختیار دارد و مابقی به دلیل پرداخت نشدن بیمه توسط کارفرما به بیمه ایشون اضافه نشده براساس قانون جدید حق بیمه زیر 16 سال بیمه با حداقل حقوق بازنشستگی150 هزار تومان!!!اقدام به انجام بازنشستگی نموده . سوال من این هست آیا پدر من میتواند خودش اقدام با پرداخت 3 سال از حق بیمه خود نماید البته لازم به ذکر است که از 35 سال 8سال نیز با شکایت پدرم به اثبات رسیده اما حق بیمه پرداخت نشده و در آخر اینکه مبلغ پرداختی حق بیمه برای هر ماه چقدر بوده و آیا ماده و یا قانونی برای تخفیف پرداخت وجود دارد . ممنون.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام میخواستم بپرسم اضافه کاری کارمندان قراردادی اجباریست؟ایا میتونن کارمند را بعد از وقت اداری نگه دارن؟
سلام میخواستم بپرسم اضافه کاری کارمندان قراردادی اجباریست؟ایا میتونن کارمند را بعد از وقت اداری نگه دارن؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  171  170  169  168  167  166  165  164  163  162  161  160  159  158  157  156  155  154  153  152  151  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )