فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ باسلام و خسته نباشید پدر بنده از سال 45 اقدام به تنظیم یک اجاره نامه با مالک یک مغازه کرده است و طبق این اجاره نامه ایشان فقط می تواند شغل قنادی داشته باشد ولی می تواند به کس دیگر واگزار کند حال اینجانب برای تغیر شغل به مالک مراجه کردیم ایشان برای تغیر شغل 20 درصد ارزش کارشناسی ملک را می خواهند و در ضمن 20 درصد هم برای واگذاری کامل سرقفلی می خواهند باید یاد آوری کنم از همان سال 45 تا کنون کلیه اجاره بها پرداخته شده است آیا درخواست مالک برای این 40درصد منطفی می باشد یا عرفی برای آن وجود دارد
باسلام و خسته نباشید پدر بنده از سال 45 اقدام به تنظیم یک اجاره نامه با مالک یک مغازه کرده است و طبق این اجاره نامه ایشان فقط می تواند شغل قنادی داشته باشد ولی می تواند به کس دیگر واگزار کند حال اینجانب برای تغیر شغل به مالک مراجه کردیم ایشان برای تغیر شغل 20 درصد ارزش کارشناسی ملک را می خواهند و در ضمن 20 درصد هم برای واگذاری کامل سرقفلی می خواهند باید یاد آوری کنم از همان سال 45 تا کنون کلیه اجاره بها پرداخته شده است آیا درخواست مالک برای این 40درصد منطفی می باشد یا عرفی برای آن وجود دارد
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ به نام خدا با سلام من در تاریخ 21/12/90 یک شرکت ثبت کردم . و دفاتر سال 90 را هم گرفتم . چند روز پیش شندیدم باید در چهار ماه اول امسال باید به سازمان مالیات بروم . می خواستم بدانم من باید چه کار کنم و به کجا مراجعه کنم. همانطور که مشخص است من دفاتر را برای 8 روز سال 90 گرفتم و در این مدت من هیچ کاری با این شرکت انجام نداده ام. آیا باید مالیات پرداخت کنم . با این شرایت من دفاتر سال 90 را خالی به سازمان مالیات ببرم ، یا باید طبق دستور العملی خاص نشان دهم که من با این شرکت هیچ کاری انجام نداده ام. متشکرم
به نام خدا با سلام من در تاریخ 21/12/90 یک شرکت ثبت کردم . و دفاتر سال 90 را هم گرفتم . چند روز پیش شندیدم باید در چهار ماه اول امسال باید به سازمان مالیات بروم . می خواستم بدانم من باید چه کار کنم و به کجا مراجعه کنم. همانطور که مشخص است من دفاتر را برای 8 روز سال 90 گرفتم و در این مدت من هیچ کاری با این شرکت انجام نداده ام. آیا باید مالیات پرداخت کنم . با این شرایت من دفاتر سال 90 را خالی به سازمان مالیات ببرم ، یا باید طبق دستور العملی خاص نشان دهم که من با این شرکت هیچ کاری انجام نداده ام. متشکرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 07/03/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام....من توشرکتی کارمیکنم که برای بیمه من شامل معافیت بیمه شده ...یعنی برای بیمه کردن من پولی پرداخت نمیکنه اما 7درصدسهم بیمه من رو از حقوقم کم میکنه...میخواستم بدونم ایا این کارمجازه ومیتونه 7درصد از حقوق من رو کم کنه؟؟؟؟؟ممنون میشم به سوالم جواب بدین...
سلام....من توشرکتی کارمیکنم که برای بیمه من شامل معافیت بیمه شده ...یعنی برای بیمه کردن من پولی پرداخت نمیکنه اما 7درصدسهم بیمه من رو از حقوقم کم میکنه...میخواستم بدونم ایا این کارمجازه ومیتونه 7درصد از حقوق من رو کم کنه؟؟؟؟؟ممنون میشم به سوالم جواب بدین...
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 01/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام.من کارمند قراردادی در بیمارستان ارتش در بخش رادیولوژی و شیفت شب با 180 ساعت کار در ماه هستم.جهت دریافت تمامی حق کار در بخش رادیولوزی طبق کدام ماده و تبصره میتوانم این حقوق را دریافت کنم.(حق اشعه و اف اشعه و اضافه کاری)
سلام.من کارمند قراردادی در بیمارستان ارتش در بخش رادیولوژی و شیفت شب با 180 ساعت کار در ماه هستم.جهت دریافت تمامی حق کار در بخش رادیولوزی طبق کدام ماده و تبصره میتوانم این حقوق را دریافت کنم.(حق اشعه و اف اشعه و اضافه کاری)
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 31/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کارشناس محترم من می خواستم 10 درصد از سهام یک شرکت سهامی خاص را خریداری کنم و با توجه به اینکه هیچ شناخت قبلی از شرکت های سهامی خاص و قوانینشان ندارم می خواستم بدانم نحوه محاسبه قیمت سهام این شرکت ها چگونه است و آیا راهی برای مطمئن شدن از قیمت اعلام شده آن شرکت وجود دارد یا نه. با تشکر
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کارشناس محترم من می خواستم 10 درصد از سهام یک شرکت سهامی خاص را خریداری کنم و با توجه به اینکه هیچ شناخت قبلی از شرکت های سهامی خاص و قوانینشان ندارم می خواستم بدانم نحوه محاسبه قیمت سهام این شرکت ها چگونه است و آیا راهی برای مطمئن شدن از قیمت اعلام شده آن شرکت وجود دارد یا نه. با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 23/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام جناب آقای شاه صاحبی ؛ من در جزیره کیش بازیگر تئاتر هستم . در آخرین کارم که تا اوایل فروردین 91 بود لب تاپ شخصی خودم رو که در اجرا همیشه باید همراهم داشتم تا با گروه موزیک همکاری مبشد دست سه نفر از همکاران آقای گروه سپردم . بعد چند روز یکی از همکاران به تهران رفت . وقتی به سراغ لب تاپم رفتم 2نفر دیگه گفتند که حوصله شان سر میره و چند روز بیشتر به امانت بمونه . من هم از ترحم و دلسوزی چند روز بعد به امانت گذاشتم . "به دلیل اینکه در کاری که همکاری میکردیم تهیه کننده متواری شد و تمامی دستمزدها بی حساب مانده بود و چون من علاوه بر بازیگر دستیار و برنامه ریز کار بودم همکاران تا حدودی مرا مقصر دانسته و به نوعی گرو کشی کردند . " بهرحال بعد چند روز که مراجعه کردم هر سه نفر انکار کردند و الان بعد 7 ماه هنوز کسی نمیگوید که چه اتفاقی افتاده حتی اقرار نمیکنند که دست چه کسی است . حتی یکی از انها بعد از اینکه یه بار دعوای مفصلی داشتیم در محل کارشان و شکایت شد انکار کردند که لب تاپ دستشان است حتی گفت مرا نمیشناسند . ولی بعد چند روز پیام داد که تا مهر ماه بهش فرصت بدم تا بگه دست کیه چند روز پیش باهاش تماس گرفتم گفت دیگه بهش زنگ نزنم چون نمیدونه دست کیه . واقعا گیج شدم جون من هم ضربه مالی خوردم از اینکار ولی اینها متوجه نیستن نمیدونم چون دوستانه و به امانت و بدون شاهد به سه نفر تحویل داد م میتونم شکایت کنم یا چه راهی دارم که بدونم حداقل لب تاپم سالمه و دست کیه ؟!؟!؟!؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 20/08/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با درود بر شما، آیا برای ثبت و فعالیت شرکتی که در زمینه پورتال، وب سایت و نرم افزار فعالیت می کند دریافت مجوزی از شورای عالی انفورماتیک یا وزارت ارشاد الزامی است؟ با سپاس
با درود بر شما، آیا برای ثبت و فعالیت شرکتی که در زمینه پورتال، وب سایت و نرم افزار فعالیت می کند دریافت مجوزی از شورای عالی انفورماتیک یا وزارت ارشاد الزامی است؟ با سپاس
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 27/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام وتشکر شرکت نرم افزاری هستیم ومیخواهیم باشخص حقیقی یک پروژه به مبلغ پنجاه میلیون ریال کار کنیم ( یعنی کارهای نرم افزاری مارا انجام دهد ) 1- درصورتیکه درمحل شرکت انجام دهد . 2- درصورتیکه محل کاراز خودش باشد . بیمه آن چنددرصد ومالیات آن چنددرصد میشود .
باسلام وتشکر شرکت نرم افزاری هستیم ومیخواهیم باشخص حقیقی یک پروژه به مبلغ پنجاه میلیون ریال کار کنیم ( یعنی کارهای نرم افزاری مارا انجام دهد ) 1- درصورتیکه درمحل شرکت انجام دهد . 2- درصورتیکه محل کاراز خودش باشد . بیمه آن چنددرصد ومالیات آن چنددرصد میشود .
مرتضی موسوی
مرتضی موسوی
تاریخ ثبت: 24/06/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت حضرتعالی پدر بنده سال 85 مقدار 2500 متر زمین از فردی بنام معصومیان خریداری نموده بود که بعد از 2 سال که امروز و فردا می کرد جهت تحویل زمینهاو با مراجعه به دادگاه و مشخص شدن فروش مال غیر فروشنده مجبور به تحویل مقدار 301 متر در منطقه بالای شهر تبریز پرونده را مختومه کرد بعد از گذشت 1 سال و اندی باز در تحویل زمینهای فوق عاجز ماند پدرم بعد از شکایت و جلب فروشنده قرار بر این شد که با حضور نماینده دادگاه زمینها را تحویل دهد و طی قراری که گذاشته شد فروشنده و پدرم که خریدار بوده با نمایندهی ه محل رفته و بصورت صوری زمین را تحویل گرفته و پرونده باز مختومه شد بعد از اینکه پدرم اقدام به حصار کشی نمود متوجه شدیم باز زمینهای غیر را فروخته که در این مواقع بود که متاسفانه پدرم تصادف نموده و فوت کردند بنده با مراجعه با دادگاه و مشورت با قاضی و اینکه آن پرونده مختومه است و کاری نمیشود کرد از جنابعالی درخواست دارم مرا راهنمایی کنید
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 10/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام وعرض ادب .آیا با22سال سابقه خدمت درسازمان بهزیستی کشور میتوانم بازنشسته قبل ازموعد شوم
باسلام وعرض ادب .آیا با22سال سابقه خدمت درسازمان بهزیستی کشور میتوانم بازنشسته قبل ازموعد شوم
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام شرکتی با تاریخ ثبتی سال 1380 در زمینه فعالیت فضای سبز خریدم.این شرکت تا کنون فعالیتی نداشته ولی نامه عدم فعالیت برای مالیات نفرستاده.می خواستم بدونم برای گرفتن مفاصا حساب مالیاتی این 10 سال چقدر باید پرداخت کنم؟این شرکت کد اقتصادی و حوزه مالیاتیش هنوز مشخص نیست. مبلغ جریمه و مفاصا حسای این 10 سال چقدر میشود؟ایا امکان گرفتن تخفیف وجود دارد؟ متشکرم
با سلام شرکتی با تاریخ ثبتی سال 1380 در زمینه فعالیت فضای سبز خریدم.این شرکت تا کنون فعالیتی نداشته ولی نامه عدم فعالیت برای مالیات نفرستاده.می خواستم بدونم برای گرفتن مفاصا حساب مالیاتی این 10 سال چقدر باید پرداخت کنم؟این شرکت کد اقتصادی و حوزه مالیاتیش هنوز مشخص نیست. مبلغ جریمه و مفاصا حسای این 10 سال چقدر میشود؟ایا امکان گرفتن تخفیف وجود دارد؟ متشکرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام آیا اعاده دادرسی عام در مورد قرار هم داریم؟ اگر حکم بدوی از ابرام در دیوان قطعی شود بعد از اعاده دادرسی خاص رسیدگی مجدد در شعبه هم عرض دادگاه صادر کننده حکم بدوی صورت میگیرد منظور از دادگاه هم عرض دادگاه عمومی جزایی صادر کننده حکم بدوی است یا دیوان صادر کننده حکم قطعی است؟ اگه منابع دقیق آزمون قضاوت رو هم ممکنه برام بنویسین متشکرم...
سلام آیا اعاده دادرسی عام در مورد قرار هم داریم؟ اگر حکم بدوی از ابرام در دیوان قطعی شود بعد از اعاده دادرسی خاص رسیدگی مجدد در شعبه هم عرض دادگاه صادر کننده حکم بدوی صورت میگیرد منظور از دادگاه هم عرض دادگاه عمومی جزایی صادر کننده حکم بدوی است یا دیوان صادر کننده حکم قطعی است؟ اگه منابع دقیق آزمون قضاوت رو هم ممکنه برام بنویسین متشکرم...
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 12/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ آیا کد اقتصادی تغییر می کند یعنی هر دوره مالیات بر ارزش افزوده تغییر می کند یا همیشه ثابت است؟ در اضهار نامه مالیات بر ارزش افزوده عبارت شماره اقتصادی جدید ذکر می شود.
آیا کد اقتصادی تغییر می کند یعنی هر دوره مالیات بر ارزش افزوده تغییر می کند یا همیشه ثابت است؟ در اضهار نامه مالیات بر ارزش افزوده عبارت شماره اقتصادی جدید ذکر می شود.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ جناب اقای سعادت نژاد باسلام اگر ممکن است منبع یا سایت یا کتابی درموردبازاریابی اشتراکی و بازاریابی تطابقی به من معری کنید. باتشکر
جناب اقای سعادت نژاد باسلام اگر ممکن است منبع یا سایت یا کتابی درموردبازاریابی اشتراکی و بازاریابی تطابقی به من معری کنید. باتشکر
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 10/01/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام آیا کارفرما میتواند قبل از اتمام موضوع قرارداد درخواست ارائه لایحه تاخیرات از پیمانکار نماید ؟
با سلام آیا کارفرما میتواند قبل از اتمام موضوع قرارداد درخواست ارائه لایحه تاخیرات از پیمانکار نماید ؟
مرتضی  آمری نیا
مرتضی آمری نیا
تاریخ ثبت: 06/05/1393        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ سلام مهلت پلمپ دفاتر سال مالی بعد سال93،تا چه ماهی است؟ با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 27/08/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام و عرض ادب و احترام لطفا بفرمایید تکلیف حساب اندوخته حقوقی پس از انحلال شرکتهای سهامی و تعاونی جیست؟
باسلام و عرض ادب و احترام لطفا بفرمایید تکلیف حساب اندوخته حقوقی پس از انحلال شرکتهای سهامی و تعاونی جیست؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 24/05/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ به نام خدا باسلام ، خواهشمند است درخصوص موارد ذیل اینجانب را راهنمائی بفرمائید: 1- آیا وام پرداختی به شرکتهای خارجی تابعه در خارج از ایران ، سود شناسائی شده مشمول مالیات بر ارزش افزوده و یا کسر مالیات تکلیفی می باشد ؟ 2- آیا وام دریافتی از شرکتهای ایرانی در داخل ایران ، سود قابل پرداخت مشمول مالیات بر ارزش افزوده و یا کسر مالیات تکلیفی می گردد؟ آیا این هزینه ها جزء هزینه های قابل قبول محسوب می گردد؟ باتشکر
به نام خدا باسلام ، خواهشمند است درخصوص موارد ذیل اینجانب را راهنمائی بفرمائید: 1- آیا وام پرداختی به شرکتهای خارجی تابعه در خارج از ایران ، سود شناسائی شده مشمول مالیات بر ارزش افزوده و یا کسر مالیات تکلیفی می باشد ؟ 2- آیا وام دریافتی از شرکتهای ایرانی در داخل ایران ، سود قابل پرداخت مشمول مالیات بر ارزش افزوده و یا کسر مالیات تکلیفی می گردد؟ آیا این هزینه ها جزء هزینه های قابل قبول محسوب می گردد؟ باتشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 10/01/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام و خسته نباشید ما در سازمانمون یه همکاری داریم که یه سری خدمات رو به ما میده و به صورت کارمند معمولی بهش حقوق و مزایا پرداخت می کنیم و در لیستمون هم اسمش رو رد می کنیم. بر حسب مورد و قرارداد های شرکت از ایشان بعنوان مشاور در بعضی پروژه ها استفاده می کنیم و قرارداد های موردی باهاشون می بندیم. می خواستم ببینم که آیا می تونیم هم به عنوان کارمندثابت برای ایشان حق بیمه پرداخت کنیم و هم قرارداد های ایشون رو که بعنوان مشاور برای ما فعالیت می کنند به تامین اجتماعی ارائه کنیم و روی اون قرارداد ها هم بیمه رد کنیم برای ایشون؟ و اینکه قرارداد های مشاوران شخصی مثل ایشون مشمول چند درصد حق بیمه هستش؟ ممنون میشم راهنماییم کنید شاد و سربلند باشید تارا حیدری
سلام و خسته نباشید ما در سازمانمون یه همکاری داریم که یه سری خدمات رو به ما میده و به صورت کارمند معمولی بهش حقوق و مزایا پرداخت می کنیم و در لیستمون هم اسمش رو رد می کنیم. بر حسب مورد و قرارداد های شرکت از ایشان بعنوان مشاور در بعضی پروژه ها استفاده می کنیم و قرارداد های موردی باهاشون می بندیم. می خواستم ببینم که آیا می تونیم هم به عنوان کارمندثابت برای ایشان حق بیمه پرداخت کنیم و هم قرارداد های ایشون رو که بعنوان مشاور برای ما فعالیت می کنند به تامین اجتماعی ارائه کنیم و روی اون قرارداد ها هم بیمه رد کنیم برای ایشون؟ و اینکه قرارداد های مشاوران شخصی مثل ایشون مشمول چند درصد حق بیمه هستش؟ ممنون میشم راهنماییم کنید شاد و سربلند باشید تارا حیدری
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  150  149  148  147  146  145  144  143  142  141  140  139  138  137  136  135  134  133  132  131  130  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )