فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام اگر در مورد نحوه دریافت وام از مراجع دولتی توسط شرکتهای سهامی خاس مرا راهنمایی کنید ممنون میشم و اینکه اصلا در زمینه تولید قطعات صنعتی برای خرید ماشین آلات امکان دریافت وام وجود دارد یا خیر؟ با تشکر
با سلام اگر در مورد نحوه دریافت وام از مراجع دولتی توسط شرکتهای سهامی خاس مرا راهنمایی کنید ممنون میشم و اینکه اصلا در زمینه تولید قطعات صنعتی برای خرید ماشین آلات امکان دریافت وام وجود دارد یا خیر؟ با تشکر
عیسی ذوقی
عیسی ذوقی
تاریخ ثبت: 23/05/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت استاد محترم لطفا در مورد تعریف و افتتاح حساب LC بانکی و مراحل آن مرا راهنمایی کنید. با سپاس
با سلام خدمت استاد محترم لطفا در مورد تعریف و افتتاح حساب LC بانکی و مراحل آن مرا راهنمایی کنید. با سپاس
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام.من یک تمرین حسابداری داشتم می خواستم اگر ممکن است حل ان را برای من قرار بدهید. تاسیس شرکت اقای احمدی در اسفند 1393 و اقداماتش به شرح زیر است. 1-تعمیرگاه تلوزیون اقای احمدی تاسیس و اقای احمدی مبلغ 2 میلیون ریال بابت سرمایه اولیه به بانک واریز کرد. 2-قرارداد محل کار اجاره ای به مبلغ 120 هزار ریال بابت اجاره یکساله منعقد و مبلغ فوق پرداخت شد. 3-یک دستگاه اتومبیل وانت به مبلغ 600000ریال خریداری شد. 4-تعدادی ابزار و وسایل کار به مبلغ 480000خریداری و 200 هزار نقد و الباقی سفته 2 ماهه داده شد. 5-قرارداد سرویس با یکی از فروشندگان محله امید برای سه ماه از اول اسفند1393 تا اول خرداد سال اینده(1394)از قرار هر ماه 60000 و بابت این قرارداد180000 ریال پیش دریافت شد. 6-ملزومات مصرفی به مبلغ 50000 ریال بطور نسیه از شرکت نادران خریداری شد. 7-صورت حساب خدمات انجام شده به مبلغ 75000 ریال بابت انجام تعمیرات و سرویس به موسسه سینا ارسال شد. 8-دستمزد پرسنل به مبلغ 890000 ریال پرداخت شد. 9-مبلغ 20000 ریال بابت هزینه اگهی پرداخت شد. 10-مبلغ 320 هزار ریال بابت خدمات تعمیر و سرویس از مشتریان دریافت شد. 11-مبلغ 50 هزار ریال بابت صورت حساب از سینا دریافت شد. 12-مبلغ 18000 ریال بابت هزینه سوخت اتومبیل وانت پرداخت شد. 13-اقای دقیقی مبلغ 50 هزار ریال از حساب بانک برای مصارف شخصی برداشت کرد. 14-بابت انجام تعمیرات و سرویس مبلغ 350000 ریال از مشتریان دریافت شد. مطلوب است:: تهیه تراز چهار ستونی یک ماهه با تعدیلات با احتساب 5000 ریال ملزومات مصرف شده در پایان دوره یک ماه و استهلاک وانت با 5 سال عمر مفید و استهلاک ابزار الات با 4 سال عمر مفید. تهیه سود و زیان و تهیه تراز اختتامیه اگر ممکن هست این سئوال را برای من حل کنید.خیلی برام مهمه.
محمد سلیمان یگانه خو
محمد سلیمان یگانه خو
تاریخ ثبت: 11/02/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام منظور از حق سنوات در قانون کار چیست و چه تاثیری بر حداقل دریافتی یک کارگر دارد؟
تقی بیات
تقی بیات
تاریخ ثبت: 24/12/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید تقاضا دارم ماده 186 تسهیلات بانکی را لطفا توضیح دهید و از کجا بفهمیم که تسهیلات یک بانک شامل این ماده میشود یا نه...... و سود سهم عامل چیست؟
با عرض سلام و خسته نباشید تقاضا دارم ماده 186 تسهیلات بانکی را لطفا توضیح دهید و از کجا بفهمیم که تسهیلات یک بانک شامل این ماده میشود یا نه...... و سود سهم عامل چیست؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 08/04/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفا اگر برایتان مقدور است به سوال من جواب دهید با بررسی پرونده صورت مغایرت بانکی تهیه شده طی یک سال، حسابرس چگونه اطمینان یابد که صورت مغایرات بانکی هر ماه در موعد مقرر و به صورت منظم ( مثلاً ماهیانه ) تهیه شده است؟ با تشکر از شما
با سلام لطفا اگر برایتان مقدور است به سوال من جواب دهید با بررسی پرونده صورت مغایرت بانکی تهیه شده طی یک سال، حسابرس چگونه اطمینان یابد که صورت مغایرات بانکی هر ماه در موعد مقرر و به صورت منظم ( مثلاً ماهیانه ) تهیه شده است؟ با تشکر از شما
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 10/01/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید از شرکتی خرید داشتم که با مالیا ت ارزش افزوده مبلغ را واریز کردیم ولی متاسفانه فاکتور ارسال نکرد که ما در فاکتور آخر بابت مالیات پرداختی به آن شرکت مبلغ را کم کردیم و آن را واریز کردیم ( میالغی که پرداخت کردیم از حساب شرکت می باشد) . الان فاکتور ارسال کرده که مورد تائید دارای نمی باشد (آدرس ندارد)و من می خواهم آن را در خرید و فروش فصلی رد نمایم . آیا امکانش هست یا خیر ؟ لطفا راهنمایی فرمائید . با سپاس
با سلام و خسته نباشید از شرکتی خرید داشتم که با مالیا ت ارزش افزوده مبلغ را واریز کردیم ولی متاسفانه فاکتور ارسال نکرد که ما در فاکتور آخر بابت مالیات پرداختی به آن شرکت مبلغ را کم کردیم و آن را واریز کردیم ( میالغی که پرداخت کردیم از حساب شرکت می باشد) . الان فاکتور ارسال کرده که مورد تائید دارای نمی باشد (آدرس ندارد)و من می خواهم آن را در خرید و فروش فصلی رد نمایم . آیا امکانش هست یا خیر ؟ لطفا راهنمایی فرمائید . با سپاس
داریوش ثابت
داریوش ثابت
تاریخ ثبت: 24/01/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام به نظر شما بهترین راه برای تبلیغات برف پاکن و زه و وسایل ماشین چی میتونه باشه ؟؟ با تشکر!
علی روزی طلب
علی روزی طلب
تاریخ ثبت: 15/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض احترام اینجانب کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت با معدل 18 را دارم. لطفا در خصوص یافتن شغل مناسب یا کارآفرینی مراراهنمایی نمایید.
با سلام و عرض احترام اینجانب کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت با معدل 18 را دارم. لطفا در خصوص یافتن شغل مناسب یا کارآفرینی مراراهنمایی نمایید.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام من مالک یک واحدصنعتی هستم که بدلیل مشکلات مالی چندسال است که فعالیت نمیکند میخواستم درارتباط باراه اندازی وکارآفرینی آنجابرای تولید که بتوانم باموفقیت آنجارااداره کنم مراراهنمایی کنید متشکرم
باسلام من مالک یک واحدصنعتی هستم که بدلیل مشکلات مالی چندسال است که فعالیت نمیکند میخواستم درارتباط باراه اندازی وکارآفرینی آنجابرای تولید که بتوانم باموفقیت آنجارااداره کنم مراراهنمایی کنید متشکرم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 06/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده عضو هیئت مدیره و سهامدار یک شرکت ساختمانی از سال 1383 می باشم اما هیچگونه فعالیتی در شرکت نداشته و هیچ سودی نیز از درامد شرکت دریافت نکرده ام حال که قصد خروج از شرکت را دارم دیگر اعضا از آن امتناع می کنند با ارائه اظهار نامه از آنها خواستم در این باره اقدام کنند اما هیچ پاسخی ارائه ندادند اکنون اگر بخواهم مطالبه حق و حقوق خود را به منظور فشار بر اعضا شرکت نمایم به چه طریق باید اقدام کنم
با سلام بنده عضو هیئت مدیره و سهامدار یک شرکت ساختمانی از سال 1383 می باشم اما هیچگونه فعالیتی در شرکت نداشته و هیچ سودی نیز از درامد شرکت دریافت نکرده ام حال که قصد خروج از شرکت را دارم دیگر اعضا از آن امتناع می کنند با ارائه اظهار نامه از آنها خواستم در این باره اقدام کنند اما هیچ پاسخی ارائه ندادند اکنون اگر بخواهم مطالبه حق و حقوق خود را به منظور فشار بر اعضا شرکت نمایم به چه طریق باید اقدام کنم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 05/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام در حال تاسس یک شرکت با مسئولیت محدود با تعدادی از دوستان هستم. فرضا" سرمایه شرکت 30000000 تومان باشد و میزان 1000000تومان یعنی یک سی ام سهام به من تعلق داشته باشد. اگر سالهای آینده به همین منوال پیش رود و در نهایت شرکت به میزان 100000000 تومان بدهی داشته باشد، میزان تعهد من به عنوان یک سهامدار چه میزان خواهد بود؟ آیا من به اندازه یک سی ام سرمایه شرکت باید پرداخت کنم یا یک سی ام بدهی شرکت؟
با سلام در حال تاسس یک شرکت با مسئولیت محدود با تعدادی از دوستان هستم. فرضا" سرمایه شرکت 30000000 تومان باشد و میزان 1000000تومان یعنی یک سی ام سهام به من تعلق داشته باشد. اگر سالهای آینده به همین منوال پیش رود و در نهایت شرکت به میزان 100000000 تومان بدهی داشته باشد، میزان تعهد من به عنوان یک سهامدار چه میزان خواهد بود؟ آیا من به اندازه یک سی ام سرمایه شرکت باید پرداخت کنم یا یک سی ام بدهی شرکت؟
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 12/08/1394        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت شما کارشناس محترم بنده پسری 25 ساله و دارای مدرک ... هستم که بواسطه مشکلات روحی و افسردگی نتوانستم در زمینه رشته خودم مهارتی، چه از نوع فنی و چه تئوریک، کسب کنم. از طرفی تکلیف خدمت سربازی ام نیز نامشخص است و حداکثر ممکن است معاف از رزم شوم. از سوی دیگر اطرافیانم نیز (در طی این 7 سال بعد از دیپلم) در حد توان خود توصیه هایی به من کرده اند و می کنند؛ اما به این دلیل که از ابتدای زندگی با نوعی احساس اجبار چه از لحاظ ذهنیتی و چه از نظر عملی در زندگی، مواجه بودم و بعلاوه در تصمیم گیری (حتی گاهی در امور روزمره) همچون سایر اعضای خانواده دچار ضعف هستم، نتوانستم به آنچه که در آن توانائی و استعداد دارم، پی ببرم و روی آن سرمایه گذاری کنم.الآن واقعا در شرایط بسیار بدی هستم. نه میتوانم تحمل کنم که دستم در جیب دیگری باشد، نه اراده ای قوی دارم که با وجود داشتن ناتوانی های روحی عزمم را برای رفتن به کاری (از هر نوعی) جزم کنم. من قبل از دانشگاه و در کنار پدرم، مدتی ... بودم ولی بواسطه فیزیک بدنی نتوانستم بیش از یک ماه دوام بیاورم. از یک نظر با 25 سال سن نمیخواهم از زیر صفر شروع کنم؛ و از سوی دیگر اگر آنرا بخواهم، در کنار شماتت اطرافیانی که به دنبال دیکته کردن عقاید و صلاحدید خود هستند)، چه آینده ای در انتظار من- که تقریبا در این 7 سال استفاده ای از جوانی ام نکردم- است؟؟ اعضای خانواده -که به گفته خودشان درگیر اجبار شده اند و تن به کاری دادند که خواستشان نبوده - توصیه میکنند که به دنبال علاقه ات نباش که از این به بعد، مجبور به انتخاب همه چیز هستی (درحالیکه قسمتی از راهی که در زندگی خود طی کرده اند، به انتخاب خودشان بوده). حال اگر من به کاری مشغول شوم که از صبح تا شب آن چیزی جز تحمل عذاب کاریست که ناخواسته طالب آن شده ام، عاقبت من چه میشود، واقعا چیزی جز بازگشت به روزهای بد روحی است که هنوز کاملا آنرا پشت سر نگذاشته ام. کارشناس محترم، از شما تمام و کمال تقاضای کمک دارم و خواهش میکنم برای این چند سال باقیمانده از جوانی ام راهی مناسب پیش پایم بگذارید. با کمال تشکر
حمیده حبیبی
حمیده حبیبی
تاریخ ثبت: 17/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام من و دو نفر از دوستان شرکت سهامی خاص به ثبت رسانده ایم. من مدیر عامل و عضو هیات مدیره هستم. و هر سه به نسبت مساوی سهامدار نیز هستیم. تا ماه بهمن هزینه ها را سه نفره می پرداختیم . از جمله اجاره و حقوق منشی. و همان اوایل یکی دو تا پروژه داشتیم که برخی از هزینه های شرکت از جمله خرید وسایل را از طریق آن پرداختیم. و در امد دیگری نداشتیم. یکی از دوستان که نایب رییس می باشد اعلام کرده که نمی خواهد ادامه دهد. آیا ایشان بدون رضایت ما دو نفر می تواند از شرکت خارج شود؟ آیا اگر خارج شود شرکت منحل می شود؟ با توجه به اینکه وی چند ماه است هزینه ها را نمی پردازد ما می توانیم علیه او شکایت کنیم تا پرداخت نماید؟ اگر بخواهیم فرد دیگری را سهامدار شرکت نماییم و ایشان بخواهد بجای سرمایه حقوق منشی را که چهار ماه عقب مانده بپردازد ، افزایش سرمایه ما به چه نحو خواهد بود؟ آیا من بعنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره می توانم نایب رییس هم باشم؟ با سپاس علوی
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 11/04/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام، اگر در یک شرکت پیمانکاری برای تهیه مصالح و مواد در پروژه مثل آهن - نبشی- میلگرد و... از کسانی خرید می کنیم که شماره اقتصادی که چه عرض کنم- ارزش افزوده و اصلا تابع این حرکات قانونی نیستند و چاره ای جز خرید نداریم و با ید خرید کنیم در معاملات فصل این خرید ها که عدد قابل توجهی هستند در کدام قسمت باید پر شوند؟ ممنون از کمکتون
با عرض سلام، اگر در یک شرکت پیمانکاری برای تهیه مصالح و مواد در پروژه مثل آهن - نبشی- میلگرد و... از کسانی خرید می کنیم که شماره اقتصادی که چه عرض کنم- ارزش افزوده و اصلا تابع این حرکات قانونی نیستند و چاره ای جز خرید نداریم و با ید خرید کنیم در معاملات فصل این خرید ها که عدد قابل توجهی هستند در کدام قسمت باید پر شوند؟ ممنون از کمکتون
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 22/02/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام در حال حاضر کارمند رسمی بانک ملی(حدودا 14 سال ) هستم ودر سال 72 به مدت 6 سال در شرکت مهندسین مشاور که مقداری از سهام ان متعلق به موسسه جهاد توسعه و موسسه جهاد توسعه نیز متعلق به وزارت کشاورزی است کار کرده وسابقه بیمه تامین اجتمایی دارم واخیرا که قصد انتقال بیمه به بانک را دارم صندوق باز نشستگی بانک گفته به دلیل غیر دولتی بودن شرکت مذکور سابقه شماجزء سابقه محاسبه نمیگردد ودر زمان بازنشستگی قابل محاسبه است لذا با عنایت به توضیحات مذکور ایا سابقه کار در شرکتی که کار کردم چی میشه وبا فرض غیر دولتی بودن شرکت سابقه بیمه رد شده تکلیف چیست ارئه طریق فرمایید ایا از طریق دیوان عدالت اداری اقدام نماییم
سلام در حال حاضر کارمند رسمی بانک ملی(حدودا 14 سال ) هستم ودر سال 72 به مدت 6 سال در شرکت مهندسین مشاور که مقداری از سهام ان متعلق به موسسه جهاد توسعه و موسسه جهاد توسعه نیز متعلق به وزارت کشاورزی است کار کرده وسابقه بیمه تامین اجتمایی دارم واخیرا که قصد انتقال بیمه به بانک را دارم صندوق باز نشستگی بانک گفته به دلیل غیر دولتی بودن شرکت مذکور سابقه شماجزء سابقه محاسبه نمیگردد ودر زمان بازنشستگی قابل محاسبه است لذا با عنایت به توضیحات مذکور ایا سابقه کار در شرکتی که کار کردم چی میشه وبا فرض غیر دولتی بودن شرکت سابقه بیمه رد شده تکلیف چیست ارئه طریق فرمایید ایا از طریق دیوان عدالت اداری اقدام نماییم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 20/01/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام آیا اگر یکی از جک های آقای الف که موعد آن الان است برگشت بخورد میتوانم چک هایی که برای یک ماه بعد داده هم الان از دادگاه مطالبه کنم؟به استناد چه ماده ای از چه قانونی؟ممنون
سلام آیا اگر یکی از جک های آقای الف که موعد آن الان است برگشت بخورد میتوانم چک هایی که برای یک ماه بعد داده هم الان از دادگاه مطالبه کنم؟به استناد چه ماده ای از چه قانونی؟ممنون
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 03/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت استاد عزیز عرض کنم که شرکت ما بازرگانی است و در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آبکاری فعالیت دارد سیستم حسابداری آن ادواری و روش محاسبه موجودی مواد و کالا پایان دوره میانگین ثابت است . در رابطه با بحث جدول بهای تمام شده مورد نیاز دارایی(گردش مواد اولیه و کالای ساخته شده ) سئوالی داشتم : 1- شرکت ما علاوه بر خرید هاش از شرکتها و افراد متفرقه یک سری مواد دیگری مثل آب و الکل و سود و... به این محصولات اضافه می کند که باعث میشود تغییراتی در آنها ایجاد شود و همچنین حجم آنها نیز تغییر کند به فرض مثال با آب رقیق می کند و... در هر صورت برای تهیه این جدول چه باید کرد؟ یعنی منظورم اینه که آیا فرمت خاصی دارد تهیه اینها ؟ ؟؟ از ظرفی حسابدار قبلی بدون پایه و اساس موجودی پایان دوره مواد و کالا را در اظهار نامه به مبلغی 264300 اعلام کرده و اظهار نموده است . اما ریز این اسناد موجود نیست و در سیتم اکثر موجودی ها منفی است . 2- فقطططط موجودی پایان دوره با یکی از روش های قیمت گذاری برآورد قیمت میشه یا باید کل خرید ها رو نیز با براورد قیمت محاسبه کرد ؟ 3- علاوه بر آن ممیز ما در دارایی میگه که من یه گردش از مواد اولیه میخوام و یه گردش از کالای ساخته شده و همچنین یه فرمول جهت اثبات این ارتباط .... حقیقت من در این ضمینه اطلاعاتی ندارم ممنون میشم اگه بهم کمک کنید و در صورتی که فرمت آماده اکسلی نمونه از آن دارید برای من ارسال فرمایید. قبلا از بذل توجه شما سپاسگذارم محسن چیت ساز
با عرض سلام خدمت استاد عزیز عرض کنم که شرکت ما بازرگانی است و در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آبکاری فعالیت دارد سیستم حسابداری آن ادواری و روش محاسبه موجودی مواد و کالا پایان دوره میانگین ثابت است . در رابطه با بحث جدول بهای تمام شده مورد نیاز دارایی(گردش مواد اولیه و کالای ساخته شده ) سئوالی داشتم : 1- شرکت ما علاوه بر خرید هاش از شرکتها و افراد متفرقه یک سری مواد دیگری مثل آب و الکل و سود و... به این محصولات اضافه می کند که باعث میشود تغییراتی در آنها ایجاد شود و همچنین حجم آنها نیز تغییر کند به فرض مثال با آب رقیق می کند و... در هر صورت برای تهیه این جدول چه باید کرد؟ یعنی منظورم اینه که آیا فرمت خاصی دارد تهیه اینها ؟ ؟؟ از ظرفی حسابدار قبلی بدون پایه و اساس موجودی پایان دوره مواد و کالا را در اظهار نامه به مبلغی 264300 اعلام کرده و اظهار نموده است . اما ریز این اسناد موجود نیست و در سیتم اکثر موجودی ها منفی است . 2- فقطططط موجودی پایان دوره با یکی از روش های قیمت گذاری برآورد قیمت میشه یا باید کل خرید ها رو نیز با براورد قیمت محاسبه کرد ؟ 3- علاوه بر آن ممیز ما در دارایی میگه که من یه گردش از مواد اولیه میخوام و یه گردش از کالای ساخته شده و همچنین یه فرمول جهت اثبات این ارتباط .... حقیقت من در این ضمینه اطلاعاتی ندارم ممنون میشم اگه بهم کمک کنید و در صورتی که فرمت آماده اکسلی نمونه از آن دارید برای من ارسال فرمایید. قبلا از بذل توجه شما سپاسگذارم محسن چیت ساز
سعید شمس ایلی
سعید شمس ایلی
تاریخ ثبت: 08/07/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من مدیر بازاریابی شرکت سیگما هستم ، 24 سالمه مهندسی صنایع میخونم میخوام مشاوره هم بدهم ،بیشتر میخوام تو شرکت ها به عنوان مشاور کار کنم نظرتان چیست از کجا میتونم شروع کنم؟
با سلام من مدیر بازاریابی شرکت سیگما هستم ، 24 سالمه مهندسی صنایع میخونم میخوام مشاوره هم بدهم ،بیشتر میخوام تو شرکت ها به عنوان مشاور کار کنم نظرتان چیست از کجا میتونم شروع کنم؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ جرا حساب دریافتنی دارایی مشهود است؟
علی شورابی
علی شورابی
تاریخ ثبت: 19/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام کارخانه الف قراردادی با شرکت خارجی ب دارد که کلیه محصولات خود را در طول 2سال فقط به شرکت خارجی ب بفروشد شرکت ب نیز به شرکت ج که یک شرکت داخلی است اختیار داده که در زمینه فروش داخل ایران محصولات کارخانه الف به صورت حق العمل کاری با الف کار کند ایا شرکت ج میتواند به لحاظ این اختیاری که شرکت ب به اوداده هزینه ای به شرکت ب پرداخت کند مثلا 1درصد از فروش کلی وبه چه صورت در حسابها اعمال کند که دارایی قبول کند با توجه به خارجی بودن شرکت ب واینکه مالیات 3در صد مکسوره از شرکت ب کسر کند یا خیر با تشکر
باسلام کارخانه الف قراردادی با شرکت خارجی ب دارد که کلیه محصولات خود را در طول 2سال فقط به شرکت خارجی ب بفروشد شرکت ب نیز به شرکت ج که یک شرکت داخلی است اختیار داده که در زمینه فروش داخل ایران محصولات کارخانه الف به صورت حق العمل کاری با الف کار کند ایا شرکت ج میتواند به لحاظ این اختیاری که شرکت ب به اوداده هزینه ای به شرکت ب پرداخت کند مثلا 1درصد از فروش کلی وبه چه صورت در حسابها اعمال کند که دارایی قبول کند با توجه به خارجی بودن شرکت ب واینکه مالیات 3در صد مکسوره از شرکت ب کسر کند یا خیر با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 09/04/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  145  144  143  142  141  140  139  138  137  136  135  134  133  132  131  130  129  128  127  126  125  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )