فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام من ملکی را بنام خودم یکماه قبل پیش خرید کردمولی میخواهم سه دنگ از سند بنام همسرم شود چه اقدامی لازم است انجام دهم. تاریخ تحویل ملک هم یکسال دیگر است. متشکرم
با سلام من ملکی را بنام خودم یکماه قبل پیش خرید کردمولی میخواهم سه دنگ از سند بنام همسرم شود چه اقدامی لازم است انجام دهم. تاریخ تحویل ملک هم یکسال دیگر است. متشکرم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 20/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض وقت بخیر 29و30 این ماه تعطیل هست اگر کارمندی بخواهد 28و31 را مرخصی بگیرد 2روز تعطیلی که بین مرخصی واقع میشوند بعنوان مرخصی محسوب میشوند یا همان تعطیلی با سپاس فراوان
با سلام و عرض وقت بخیر 29و30 این ماه تعطیل هست اگر کارمندی بخواهد 28و31 را مرخصی بگیرد 2روز تعطیلی که بین مرخصی واقع میشوند بعنوان مرخصی محسوب میشوند یا همان تعطیلی با سپاس فراوان
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما و عرض خسته نباشید ما ملکی مسکونی که دارای موقعیت اداری هست را جهت شغل "مزون عروس" اجاره کرده ایم. مشکلی با سایر ساکنین مسکونی ساختمان هم نداریم. آیا مشکلی برای فعالیت در این واحد وجود دارد؟ با توجه به دید مناسب پنجره ها آیا امکان نمایش محدود و عادی( نه بصورت معمول یک ویترین در املاک تجاری) فضا و اجناس داخل مزون وجود دارد؟ با تشکر فراوان
با سلام خدمت شما و عرض خسته نباشید ما ملکی مسکونی که دارای موقعیت اداری هست را جهت شغل "مزون عروس" اجاره کرده ایم. مشکلی با سایر ساکنین مسکونی ساختمان هم نداریم. آیا مشکلی برای فعالیت در این واحد وجود دارد؟ با توجه به دید مناسب پنجره ها آیا امکان نمایش محدود و عادی( نه بصورت معمول یک ویترین در املاک تجاری) فضا و اجناس داخل مزون وجود دارد؟ با تشکر فراوان
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 25/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ یا سلام و خسته نباشید بهمن امسال شرکت با مسئولیت محدود ثبت و روزنامه رسمی آن در اسفند چاپ شد.دفاتر پلمپ سال 90 و 91 را گرفتیم.1-آیا نیاز به پر کردن دفاتر سال 90 هست؟2- هزینه های تاسیس شرکت جزو 90 آورده میشود؟3-داراییهای اولیه مانند میز و لوازم اداری چگونه در دفاتر اعمال نماییم؟4-آیا میتوان کد کارگاهی برای فقط دو نفر پرسنل شرکت شامل مدیر عامل و هیئت مدیره را گرفت؟چه مراحلی را باید طی کرد؟ 5-احتمال گرفتن کار برای شرکت کم است آیا گرفتن کد اقتصادی و اخذ حوزه مالیاتی الزامی است؟
یا سلام و خسته نباشید بهمن امسال شرکت با مسئولیت محدود ثبت و روزنامه رسمی آن در اسفند چاپ شد.دفاتر پلمپ سال 90 و 91 را گرفتیم.1-آیا نیاز به پر کردن دفاتر سال 90 هست؟2- هزینه های تاسیس شرکت جزو 90 آورده میشود؟3-داراییهای اولیه مانند میز و لوازم اداری چگونه در دفاتر اعمال نماییم؟4-آیا میتوان کد کارگاهی برای فقط دو نفر پرسنل شرکت شامل مدیر عامل و هیئت مدیره را گرفت؟چه مراحلی را باید طی کرد؟ 5-احتمال گرفتن کار برای شرکت کم است آیا گرفتن کد اقتصادی و اخذ حوزه مالیاتی الزامی است؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 25/12/1390        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ باسلام سرقفلی مغازه ای رابه تازگی خریده ام حق الاجاره مستاجر جدید باصاحب ملک درصورت به توافق نرسیدن چگونه است
باسلام سرقفلی مغازه ای رابه تازگی خریده ام حق الاجاره مستاجر جدید باصاحب ملک درصورت به توافق نرسیدن چگونه است
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 05/09/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام وتشکر ازلطف شما حداقل حقوق درسال93روزانه مبلغ 202970 ریال تعیین شده است حال اگر حقوق ماهیانه پرداختی به کارمندی کمترازحداقل باشد ودرلیست مالیات حقوق وبیمه ثبت شود.اداره مالیاتی ویااداره بیمه چه برخوردی خواهند داشت . آیا قبول است یانه وجریمه دارد .
باسلام وتشکر ازلطف شما حداقل حقوق درسال93روزانه مبلغ 202970 ریال تعیین شده است حال اگر حقوق ماهیانه پرداختی به کارمندی کمترازحداقل باشد ودرلیست مالیات حقوق وبیمه ثبت شود.اداره مالیاتی ویااداره بیمه چه برخوردی خواهند داشت . آیا قبول است یانه وجریمه دارد .
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 05/06/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام الان زمان خوبی برای فروش طلا می باشد یا نه ؟
سلام الان زمان خوبی برای فروش طلا می باشد یا نه ؟
علیرضا حاجیان
علیرضا حاجیان
تاریخ ثبت: 30/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و وقت به خیر بنده کارمند یکی از ادارات دولتی بوده ام تا شهریور 91، می خواستم بدونم ما به تفاوت این 6 ماه اول سالم که هنوز کامل پرداخت نشده به من پرداخت می شود یا نه؟ و سوال دوم نیز این است که بنده در حال تاسیس یک شرکت هستم و تازمانی که بخواهم توسط شرکت خودم بیمه خودم را رد کنم در این فاصله می توانم بدون کارگاه، بیمه شوم و هزینه های بیمه را به صورت حقیقی پرداخت نمایم. با تشکر
با عرض سلام و وقت به خیر بنده کارمند یکی از ادارات دولتی بوده ام تا شهریور 91، می خواستم بدونم ما به تفاوت این 6 ماه اول سالم که هنوز کامل پرداخت نشده به من پرداخت می شود یا نه؟ و سوال دوم نیز این است که بنده در حال تاسیس یک شرکت هستم و تازمانی که بخواهم توسط شرکت خودم بیمه خودم را رد کنم در این فاصله می توانم بدون کارگاه، بیمه شوم و هزینه های بیمه را به صورت حقیقی پرداخت نمایم. با تشکر
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 01/07/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ ببخشید اسناد ومدارک اصلی مثل سند پرداخت حقوق، اصلش باید پیش حسابدار بایگانی شه یا کپی مدارک؟اصل مدارک باید پیش ریس شرکت بمونه؟
ببخشید اسناد ومدارک اصلی مثل سند پرداخت حقوق، اصلش باید پیش حسابدار بایگانی شه یا کپی مدارک؟اصل مدارک باید پیش ریس شرکت بمونه؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/06/1391        آخرین مشاهده: 05/04/1405

مشاوره/ سلام.طور خدا این سوال منو جواب بدید خیلی برام مهمه الان یک ماهه که سوالمو نوشتم آخه.مرسی
سلام.طور خدا این سوال منو جواب بدید خیلی برام مهمه الان یک ماهه که سوالمو نوشتم آخه.مرسی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 20/03/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام من قبل ازدوره دانشجویی استخدام شرکت ساختمانی شدم وبا حقوق ماهانه150هزارتومان استخدام شدم قرارشد به مرورزمان حقوق من اضافه شود که ایشان مدیرشرکت حرفشان عوض شد .کلا من دراین شرکت به مدت 20ماه کارکردم و4ماه اخرحقوق من راپرداخت نکردن به من.میخواستم شکایت طرح کنم لطفا راهنمایی کنید.
باسلام من قبل ازدوره دانشجویی استخدام شرکت ساختمانی شدم وبا حقوق ماهانه150هزارتومان استخدام شدم قرارشد به مرورزمان حقوق من اضافه شود که ایشان مدیرشرکت حرفشان عوض شد .کلا من دراین شرکت به مدت 20ماه کارکردم و4ماه اخرحقوق من راپرداخت نکردن به من.میخواستم شکایت طرح کنم لطفا راهنمایی کنید.
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 18/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام من خانمم معلمه متاسفانه هنگام خرید خونه من خونه رو به اسم ایشان خریدم وپشت قسط رو پرداختم وتنها 10 میلیون وام بودکه از حقوقش پرداخت میشه که تا الان تقریبا 8 میلیون از اصل وسود وام پرداخت شده -متاسفانه خانمم از اون موقع زندگی رو به من تلخ کرده ومن درخواست طلاق دادم اما این وسط تکلیف خونه چی میشه - آیا من میتوانم ادعای داشته باشم - با تشکر
سلام من خانمم معلمه متاسفانه هنگام خرید خونه من خونه رو به اسم ایشان خریدم وپشت قسط رو پرداختم وتنها 10 میلیون وام بودکه از حقوقش پرداخت میشه که تا الان تقریبا 8 میلیون از اصل وسود وام پرداخت شده -متاسفانه خانمم از اون موقع زندگی رو به من تلخ کرده ومن درخواست طلاق دادم اما این وسط تکلیف خونه چی میشه - آیا من میتوانم ادعای داشته باشم - با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 18/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ارادت ما دو برادر هستیم که پس از مرگ پدرمان در سال 82 کارگاهی را به ارث بردیم اما به دلیل رکود بازار و اینکه مالیات ما را علی الراس می بریدند و به واسطه اون مالیات بر ارزش افزوده سنگینی سال گذشته دادیم کمرمان شکست و کارگاه را تعطیل کردیم.حالا بعد از چند ماه جایی را فروختیم و میخواهیم دوباره استارت بزنیم.سوال من اینه که 1- آیا شرکت ثبت کنیم و کارگاه را تحت عنوان شرکت اداره کنیم مالیات بر اساس درامد واقعی و کمتری پرداخت میکنیم یا گواهی فعالیت صنعتی پدرمان که از وزارت صنایع هست را به نام خودمان بکنیم و تحت عنوان کارگاهمان کار کنیم مالیات کمتری میدهیم؟ 2-اداره دارایی گفت واسه کارگاه میتوانید دفاتر بگیرید،آیا اگر بگیریم به نفعمان است و دارایی می پذیره که مثلاً سال گذشته ضرر دادیم یا کم سود کردیم و بر اون اساس مایات ببندند یا اون موقع حداقل مالیتی رو در نظر دارند و به زور میگیرند؟ 3-با توجه به پرونده های قبلی ما آیا دارایی می پذیرد مالیات بر اساس روش جدید ما با ارائه دفاتر را یا اصلاً پرونده قبلاً را ببندیم و پرونده جدید باز کنیم؟ با تشکر از شما
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 28/09/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ لطفا منبع مطمئنی معرفی بفرمایید که من بتوانم با مطالعه آن دفاتر را تنظیم و حسابها را ببندم
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 19/02/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ شرکت تازه تاسیس کردم، نام کاربری جهت ثبت نام ارزش افزوده امروز برایم آمد، من مراحل ثبت نام رو کامل انجام دادم اطلاعات نداشتم مرحله مشمولیت را زدم ششم، من شرکتم خدماتی هست کار طراحی وب و مالی را میخوام انجام بدم لطفا بگین من باید چه کنم؟ توی سایت ارزش افزوده عدم مشمولیت را دیدم خواستم برم ببینم چیه؟ به من پیغام میده شما ثبت نام کردین دیگه نمیشه؟ آیا من با توجه به تازه تاسیس بودن نباید ثبت نام میکردم؟ و عدم مشمولیت شامل من میشده؟ ممنون از کمکتون
شرکت تازه تاسیس کردم، نام کاربری جهت ثبت نام ارزش افزوده امروز برایم آمد، من مراحل ثبت نام رو کامل انجام دادم اطلاعات نداشتم مرحله مشمولیت را زدم ششم، من شرکتم خدماتی هست کار طراحی وب و مالی را میخوام انجام بدم لطفا بگین من باید چه کنم؟ توی سایت ارزش افزوده عدم مشمولیت را دیدم خواستم برم ببینم چیه؟ به من پیغام میده شما ثبت نام کردین دیگه نمیشه؟ آیا من با توجه به تازه تاسیس بودن نباید ثبت نام میکردم؟ و عدم مشمولیت شامل من میشده؟ ممنون از کمکتون
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 02/07/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام فوق العاده نوبت کاری کارمندان پیمانی دولت که 12 ساعت کار و 48 ساعت استراحت می کنند چه مقدار است؟(7صبح تا 7 شب-48 ساعت استراحت-7 شب تا 7 صبح)
با عرض سلام فوق العاده نوبت کاری کارمندان پیمانی دولت که 12 ساعت کار و 48 ساعت استراحت می کنند چه مقدار است؟(7صبح تا 7 شب-48 ساعت استراحت-7 شب تا 7 صبح)
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 24/05/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خرید خدمت سربازی در صندوق تامین اجتماعی چگونه است؟ایا قسطی نیز می شود پرداخت نمود؟ تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/08/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام به تازگی اقدام به تاسیس شرکت پیمانکاری کرده ام. لطفا بفرمایید برای بیمه هیات مدیره و کارکنان چه اقداماتی باید صورت گیرد. همچنین خواهشمند است در صورت امکان در مورد مالیات شرکت ، مالیات قراردادها و مالیت حقوق راهنمایی بفرمایید. با تشکر
با سلام به تازگی اقدام به تاسیس شرکت پیمانکاری کرده ام. لطفا بفرمایید برای بیمه هیات مدیره و کارکنان چه اقداماتی باید صورت گیرد. همچنین خواهشمند است در صورت امکان در مورد مالیات شرکت ، مالیات قراردادها و مالیت حقوق راهنمایی بفرمایید. با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام وخسته نباشید مدتی است که شرکت حسابداری و خدمات کامپیوتری ثبت کردم که در موضوع شرکت قید شده کارهای حسابداری شامل مدیریت و مالیاتی از قبیل بازرسی قانونی انجام رسیدگی و بررسی حسابها و اسناد و گزارشهای مالی و تجزیه و تحلیل و استقرار سیستم کنترلهای داخلی ومدیریتی اصلاح حساب تهیه و تنظیم صورتهای مالی و گزارشهای مالی و مدیریتی تنظیم اظهارنامه های مالیات بر عملکرد ارزش افزوده انجام بررسی های ویژه مالی .و سوالم اینه که قسمت ابتدایی مربوط به کارهای حسابرسی میشه و من میتونم در این زمینه فعالیت کنم ؟ یا باید مجوز از سازمان حسابرسی بگیرم و من مدرک تحصیلیم کارشناسی کامپیوتر هست و چه جور میتونم مجوز حسابرسی رو بگیرم
سلام وخسته نباشید مدتی است که شرکت حسابداری و خدمات کامپیوتری ثبت کردم که در موضوع شرکت قید شده کارهای حسابداری شامل مدیریت و مالیاتی از قبیل بازرسی قانونی انجام رسیدگی و بررسی حسابها و اسناد و گزارشهای مالی و تجزیه و تحلیل و استقرار سیستم کنترلهای داخلی ومدیریتی اصلاح حساب تهیه و تنظیم صورتهای مالی و گزارشهای مالی و مدیریتی تنظیم اظهارنامه های مالیات بر عملکرد ارزش افزوده انجام بررسی های ویژه مالی .و سوالم اینه که قسمت ابتدایی مربوط به کارهای حسابرسی میشه و من میتونم در این زمینه فعالیت کنم ؟ یا باید مجوز از سازمان حسابرسی بگیرم و من مدرک تحصیلیم کارشناسی کامپیوتر هست و چه جور میتونم مجوز حسابرسی رو بگیرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/12/1390        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام مادرم 7 سال سابقه ی تامین اجتماعی دارد و 13 سال سابقه ی خدمات درمانی اگر بخواهند با 20 سال بازنشست شوند آیا ممکن است بتوانند 13 سال سابقه ی خدمات درمانی را به 7 سال بیمه تامین اجتماعی منتقل کنند که با 20 سال بازنشست شوند؟
با سلام مادرم 7 سال سابقه ی تامین اجتماعی دارد و 13 سال سابقه ی خدمات درمانی اگر بخواهند با 20 سال بازنشست شوند آیا ممکن است بتوانند 13 سال سابقه ی خدمات درمانی را به 7 سال بیمه تامین اجتماعی منتقل کنند که با 20 سال بازنشست شوند؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  147  146  145  144  143  142  141  140  139  138  137  136  135  134  133  132  131  130  129  128  127  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )