فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام.مصوبه مربوط به پرداخت حقوق بازنشستگی قبل از متوقف شدن از چه تاریخی و به چه مدت اجرا شده است؟ آیا احتمال اعمال مجدد مصوبه فوق وجود دارد یا خیر؟ با سپاس
با سلام.مصوبه مربوط به پرداخت حقوق بازنشستگی قبل از متوقف شدن از چه تاریخی و به چه مدت اجرا شده است؟ آیا احتمال اعمال مجدد مصوبه فوق وجود دارد یا خیر؟ با سپاس
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 06/09/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام-آیا مستخدمین دولت که در سال 88 بطور پیمانی استخدام شده اند امکان برقراری فوق العاده ویژه (35%)برایشان هست
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 16/05/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام دفترچه تامین اجتماعی واس بیمارستان به چه کسانی میدن؟ از کجا اقدام کنم؟
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 02/07/1396        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام چگونگی محاسبه شبکاری و شیفت کاری در محاسبه حقوق و دستمزد، لطفا برای من توضیح دهید با تشکر
سعید شمس ایلی
سعید شمس ایلی
تاریخ ثبت: 07/08/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام وقتتون بخیر بنده میخوام استاندارد حسابداری شماره 1 ایران را با همتای خودش در fasb مقایسه کنم ولی نتونستم این استاندارد در سایت fasb پیدا کنم (نحوه ارائه صورتهای مالی)لطفا بنده را راهنمایی کنید
سلام وقتتون بخیر بنده میخوام استاندارد حسابداری شماره 1 ایران را با همتای خودش در fasb مقایسه کنم ولی نتونستم این استاندارد در سایت fasb پیدا کنم (نحوه ارائه صورتهای مالی)لطفا بنده را راهنمایی کنید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ لطفا راهمنمایی بفرمائید که نرخ استهلاک دارائیهای ثابت و سال مفید دارایی ثابت بمنظور در نظر گرفت استهلاک مقبول اداره دارایی را چگونه میتوان در سال اول فعالیت واحد تولیدی اعمال کرد ؟ آیا از خود دارایی میتوان دریافت کرد؟
لطفا راهمنمایی بفرمائید که نرخ استهلاک دارائیهای ثابت و سال مفید دارایی ثابت بمنظور در نظر گرفت استهلاک مقبول اداره دارایی را چگونه میتوان در سال اول فعالیت واحد تولیدی اعمال کرد ؟ آیا از خود دارایی میتوان دریافت کرد؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 12/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام میشه لطف کنید فرق بین عضو مستقل و عضو غیرموظف در هیات مدیره را بفرمائید. ممنون
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 19/10/1395        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام مادر من قطعه زمینی در یکی از شهرکهای حومه شهر خمینی شهر دریافت نمودن به دلیل موقیت بد محل و بصرفه نبودن اقدام به ساخت ننموده اند ایا به این زمین مالیات تعلق میگیرد ؟ سوال دوم ایا اگر مثلا دو عدد اتومبیل برای سرمایه گذاری یا برای فروش همزمان ثبت نام کنیم به سودی که بعد از فروش ان بدست می اید مالیات تعلق میگیرد و باید اظهار نامه رد شود (بنده کارمند هستم ) سوال سوم کسی که بیمه اختیاری رد میکند ایا باید مفاصا حساب مالیاتی داشته باشد در صورتی که شاغل نباشد و حق بیمه او توسط بستگانش پرداخت شود به صورت اختیاری ایا ممکن است بعدا از او به این بهانه که اختیاری رد میکرده در خواست مالیات شود ؟
سلام مادر من قطعه زمینی در یکی از شهرکهای حومه شهر خمینی شهر دریافت نمودن به دلیل موقیت بد محل و بصرفه نبودن اقدام به ساخت ننموده اند ایا به این زمین مالیات تعلق میگیرد ؟ سوال دوم ایا اگر مثلا دو عدد اتومبیل برای سرمایه گذاری یا برای فروش همزمان ثبت نام کنیم به سودی که بعد از فروش ان بدست می اید مالیات تعلق میگیرد و باید اظهار نامه رد شود (بنده کارمند هستم ) سوال سوم کسی که بیمه اختیاری رد میکند ایا باید مفاصا حساب مالیاتی داشته باشد در صورتی که شاغل نباشد و حق بیمه او توسط بستگانش پرداخت شود به صورت اختیاری ایا ممکن است بعدا از او به این بهانه که اختیاری رد میکرده در خواست مالیات شود ؟
مهدی مقدسی
مهدی مقدسی
تاریخ ثبت: 14/07/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام ؛ شخصی در یک شرکت خصوصی به مدت 26ماه سابقه بیمه ای دارد الان با گذشت دو ماه از 6 ماه مرخصی زایمان کارفرما او رااز کار برکنار کرده است . آیا ایشان میتواند با شکایت به اداره کار ازبیمه بیکاری استفاده نماید ؟ ( قابل ذکر است که ایشان هیچ گونه قراردادی با کارفرما ندارند و کار فرما در بدو استخدام امضای برگه تسویه حساب مبنی بر اینکه کلیه حق و حقوق خود را دریافت داشته و با رضایت کامل ترک کار می نمایم . را گرفته است )آیا راهی هست که بتواند از بیمه بیکاری استفاده نماید ؟ با تشکر
باسلام ؛ شخصی در یک شرکت خصوصی به مدت 26ماه سابقه بیمه ای دارد الان با گذشت دو ماه از 6 ماه مرخصی زایمان کارفرما او رااز کار برکنار کرده است . آیا ایشان میتواند با شکایت به اداره کار ازبیمه بیکاری استفاده نماید ؟ ( قابل ذکر است که ایشان هیچ گونه قراردادی با کارفرما ندارند و کار فرما در بدو استخدام امضای برگه تسویه حساب مبنی بر اینکه کلیه حق و حقوق خود را دریافت داشته و با رضایت کامل ترک کار می نمایم . را گرفته است )آیا راهی هست که بتواند از بیمه بیکاری استفاده نماید ؟ با تشکر
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 21/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام درباره سهم بازار و تحلیلهایی که میشه انجام داد کمک می خوام در جایی که شاغل هستم باید سهم بازار محصول را به دست بیاورماگه لطف کنین منو راهنمایی بفرمایین که سهم بازار یک محصول را چطور در بیارم بی نهایت ممنون می شم
باسلام درباره سهم بازار و تحلیلهایی که میشه انجام داد کمک می خوام در جایی که شاغل هستم باید سهم بازار محصول را به دست بیاورماگه لطف کنین منو راهنمایی بفرمایین که سهم بازار یک محصول را چطور در بیارم بی نهایت ممنون می شم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 04/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ ضمن عرض سلام وخسته نباشد خدمت شما عزیزان گرامی من سئوالی از شما عزیزان پرسیدم ولی متاسفانه متوجه جواب نشدم اگر امکان دارید بیشتر راهنمائی نمائید من بازرس شرکتی هستم از من گزارش بازرس جهن مجمع عمومی سالیانه خواسته اند ولی چون در این زمنیه تجربه نداشته نمی توانم کزارش تهیه نمایم درضمن این شرکت حدود هشت ماه است تغییر آدرس را ثبت نکرده - مدیر عامل حضور ندارد و غیره عزیزان چون فردا مجمع عمومی می باشد اگر امکان دارد زودتر راهنمائی نمائید
ضمن عرض سلام وخسته نباشد خدمت شما عزیزان گرامی من سئوالی از شما عزیزان پرسیدم ولی متاسفانه متوجه جواب نشدم اگر امکان دارید بیشتر راهنمائی نمائید من بازرس شرکتی هستم از من گزارش بازرس جهن مجمع عمومی سالیانه خواسته اند ولی چون در این زمنیه تجربه نداشته نمی توانم کزارش تهیه نمایم درضمن این شرکت حدود هشت ماه است تغییر آدرس را ثبت نکرده - مدیر عامل حضور ندارد و غیره عزیزان چون فردا مجمع عمومی می باشد اگر امکان دارد زودتر راهنمائی نمائید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلا م از 15 تیر1387 در با مدرک لیسانس به صورت ساعتی کار میکنم .در این مدت بیمه و حق خوارو بار برای من رد نشده و حالا عنوان میکنند چارت تشکیلاتی اجازه بودن شمارا نمی دهد و پست کارشناسی تعریف شده در چارت را به یک نفر با مدرک دیپلم و با قرارداد کارمعین داده اند .از ابتدای سال90 به من هیچ حقوقی داده نشده است و به طور ضمنی به بنده گفته اند سر کار نیا تا حقوق معوقه سال 90 را به تو بدهیم. سوال من از شما کارشناسان این است : ایا میتوانم برای 4 سال گذشته تقاضای بیمه کنم تا اداره محکوم به پرداخت شود ؟ ایا با گذشت 14ماه که برای من قرارداد نبسته اند و حقوق نداده اند میتوانم تقاضای بستن قرارداد دائمو یا کار معین بر مبتای قوانین اداره کار و مور اجتماعی کنم؟
با سلا م از 15 تیر1387 در با مدرک لیسانس به صورت ساعتی کار میکنم .در این مدت بیمه و حق خوارو بار برای من رد نشده و حالا عنوان میکنند چارت تشکیلاتی اجازه بودن شمارا نمی دهد و پست کارشناسی تعریف شده در چارت را به یک نفر با مدرک دیپلم و با قرارداد کارمعین داده اند .از ابتدای سال90 به من هیچ حقوقی داده نشده است و به طور ضمنی به بنده گفته اند سر کار نیا تا حقوق معوقه سال 90 را به تو بدهیم. سوال من از شما کارشناسان این است : ایا میتوانم برای 4 سال گذشته تقاضای بیمه کنم تا اداره محکوم به پرداخت شود ؟ ایا با گذشت 14ماه که برای من قرارداد نبسته اند و حقوق نداده اند میتوانم تقاضای بستن قرارداد دائمو یا کار معین بر مبتای قوانین اداره کار و مور اجتماعی کنم؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 17/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من یک شرکت در سال 89 ثبت کردم و دفاتر پلمپ این سال رو هم دریافت کردم ولی سال 90 دفاتر پلمپ رو نگرفتم ، از تاریخ ثبت تا بحال هم شرکت هیچ فعالیتی نداشته و میخوام بعد از تعطیلات عید و در انتهای فروردین 91 شرکت رو منحل کنم ، 2 تا سوال: 1- آیا نیاز هست دفاتر پلمپ 91 رو الآن بگیرم؟ 2- بابت اینکه دفاتر پلمپ 90 رو نگرفتم چه جرایمی باید بدم؟ سپاس
با سلام من یک شرکت در سال 89 ثبت کردم و دفاتر پلمپ این سال رو هم دریافت کردم ولی سال 90 دفاتر پلمپ رو نگرفتم ، از تاریخ ثبت تا بحال هم شرکت هیچ فعالیتی نداشته و میخوام بعد از تعطیلات عید و در انتهای فروردین 91 شرکت رو منحل کنم ، 2 تا سوال: 1- آیا نیاز هست دفاتر پلمپ 91 رو الآن بگیرم؟ 2- بابت اینکه دفاتر پلمپ 90 رو نگرفتم چه جرایمی باید بدم؟ سپاس
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 22/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام. نوشتن نرم افزار اندروید با ابزارهای آنلاین اشکالی نداره؟ شنیدم این ابزار ها خیلی باگ داره. ممنون
سلام. نوشتن نرم افزار اندروید با ابزارهای آنلاین اشکالی نداره؟ شنیدم این ابزار ها خیلی باگ داره. ممنون
علی روزی طلب
علی روزی طلب
تاریخ ثبت: 17/08/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید، من در تاریخ 1392/03/05 شرکتی با مسؤلیت محدود ثبت کردم. تا امروز 1392/05/03 هیچ فعالیتی نداشتم به دارایی برای تعیین حوزه مالیاتی و تشکیل پرونده مراجعه نکردم، کد اقتصادی هم اقدام نکردم فقط پلمپ دفاتر رو از طریق پست درخواست دادم و گرفتم آدرس شرکت منزل یکی از اقوام هست که مسکونی هست و بنده آنجا هیچ کاری ندارم و فقط برای ثبت شرکت آن آدرس را دادم تا 4 5 ماه دیگر م یتوانم جایی را موقعیت اداری اجاره کنم سوال من این هست که به خاطر مسکونی بودن آدرس شرکت از لحاظ دارایی و بیمه شرکت مشمول جرایم بیمه و مالیات و... می شود؟
با سلام و خسته نباشید، من در تاریخ 1392/03/05 شرکتی با مسؤلیت محدود ثبت کردم. تا امروز 1392/05/03 هیچ فعالیتی نداشتم به دارایی برای تعیین حوزه مالیاتی و تشکیل پرونده مراجعه نکردم، کد اقتصادی هم اقدام نکردم فقط پلمپ دفاتر رو از طریق پست درخواست دادم و گرفتم آدرس شرکت منزل یکی از اقوام هست که مسکونی هست و بنده آنجا هیچ کاری ندارم و فقط برای ثبت شرکت آن آدرس را دادم تا 4 5 ماه دیگر م یتوانم جایی را موقعیت اداری اجاره کنم سوال من این هست که به خاطر مسکونی بودن آدرس شرکت از لحاظ دارایی و بیمه شرکت مشمول جرایم بیمه و مالیات و... می شود؟
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 05/05/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام وعرض خسته نباشید... چند ماه پیش یک آپارتمان در شهر خودمان خریداری کدم بمبلغ 49 میلیون تومان بطوری که 19میلیون نقد همراه با 20 میلیون وام مسکن فروشنده که اینجانب در قبال چک مبلغ وام 20 میلیونی را ماهانه پرداخت میکنم میخواستم بدونم که با توجه به اینکه اینجانب از وام مسکن استفاده نموده ام می توانم سند برای این خونه خریداری شده بگیرم واز وام خرید مسکن استفاده کنم یا راهکاری دیگری برای گرفتن وام مسکن میباشد. باتشکر فراوان از زحمات شما...
با سلام وعرض خسته نباشید... چند ماه پیش یک آپارتمان در شهر خودمان خریداری کدم بمبلغ 49 میلیون تومان بطوری که 19میلیون نقد همراه با 20 میلیون وام مسکن فروشنده که اینجانب در قبال چک مبلغ وام 20 میلیونی را ماهانه پرداخت میکنم میخواستم بدونم که با توجه به اینکه اینجانب از وام مسکن استفاده نموده ام می توانم سند برای این خونه خریداری شده بگیرم واز وام خرید مسکن استفاده کنم یا راهکاری دیگری برای گرفتن وام مسکن میباشد. باتشکر فراوان از زحمات شما...
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 18/06/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ استاد گرامی سلام: من جدیدا" به کار بیمه مشغول شده ام لذا برای رونق بازار کار نیاز به راهنمائی دارم ؛اگر ممکن است مرا دراین زمینه راهنمائی بفرمائید ؛ضمنا" اگر جمله کوتاهی در زمینه بیمه برای چاپ درسر برگ به نظرتان میرسد که مرا راهگشا باشد بفرمائید ممنون میشوم قبلا"از لطف شما کمال تشکر رادارم. (نصراللهی)
استاد گرامی سلام: من جدیدا" به کار بیمه مشغول شده ام لذا برای رونق بازار کار نیاز به راهنمائی دارم ؛اگر ممکن است مرا دراین زمینه راهنمائی بفرمائید ؛ضمنا" اگر جمله کوتاهی در زمینه بیمه برای چاپ درسر برگ به نظرتان میرسد که مرا راهگشا باشد بفرمائید ممنون میشوم قبلا"از لطف شما کمال تشکر رادارم. (نصراللهی)
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام من نمونه کامل کدینگ پیمانکاری ساختمانی را نیاز دارم ممنون
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 16/01/1395        آخرین مشاهده: 31/03/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  100  99  98  97  96  95  94  93  92  91  90  89  88  87  86  85  84  83  82  81  80  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )