فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ سلام استاد غلامی و تشکر ازجواب هایی که در اسرع وقت میدین.دو سوال1- ما یک شرکت پیمانکاری داریم که برای فعالیتهای خودش زمین و وسایل نقلیه اجاره میکنه.برای زمین و وسایل نقلیه که مالکین اشخاص حقیقی هستن،چقدر مالیات تعلق میگیره؟نرخ مالیات زمین که مالک شخص حقیقی باشه چقدره؟مالیات رو ما بایدپرداخت کنیم یا خودمالکین؟2- برای هزینه مالیات بر ارزش افزوده که اظهارنامه جدا داره، چطور باید ثبت بزنیم و در اظهارنامه اصلی چجوری منعکس میشه؟ من نمیدونم ماهانه چقدر بابت مالیات بر ارزش افزوده میاد تو حسابمون؟ایا کارفرمامون قانونا باید جوابمون رو بده در این مورداگه بپرسیم؟با ارزوی سلامتی و دعای خیر برای شما
سلام استاد غلامی و تشکر ازجواب هایی که در اسرع وقت میدین.دو سوال1- ما یک شرکت پیمانکاری داریم که برای فعالیتهای خودش زمین و وسایل نقلیه اجاره میکنه.برای زمین و وسایل نقلیه که مالکین اشخاص حقیقی هستن،چقدر مالیات تعلق میگیره؟نرخ مالیات زمین که مالک شخص حقیقی باشه چقدره؟مالیات رو ما بایدپرداخت کنیم یا خودمالکین؟2- برای هزینه مالیات بر ارزش افزوده که اظهارنامه جدا داره، چطور باید ثبت بزنیم و در اظهارنامه اصلی چجوری منعکس میشه؟ من نمیدونم ماهانه چقدر بابت مالیات بر ارزش افزوده میاد تو حسابمون؟ایا کارفرمامون قانونا باید جوابمون رو بده در این مورداگه بپرسیم؟با ارزوی سلامتی و دعای خیر برای شما
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام واحترام : 1- تفاوت شرکت تعاونی با شرکت سهامی خاص در چیست ؟ 2- کدام یک بهتر است شرکت تعاونی یا سهامی خاص ؟ در مورد سئوال دوم بای اضافه کنم سئوالم در خصوص معدن و کشاورزی می باشد . صمیمانه از لطف شما کمال سپاس را دارم.
با سلام واحترام : 1- تفاوت شرکت تعاونی با شرکت سهامی خاص در چیست ؟ 2- کدام یک بهتر است شرکت تعاونی یا سهامی خاص ؟ در مورد سئوال دوم بای اضافه کنم سئوالم در خصوص معدن و کشاورزی می باشد . صمیمانه از لطف شما کمال سپاس را دارم.
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 26/12/1392        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ برای شروع چه باید کرد ؟ ما خیلی نیاز به یک برنامه عللمی و کاربردی برای فروش داریم .
برای شروع چه باید کرد ؟ ما خیلی نیاز به یک برنامه عللمی و کاربردی برای فروش داریم .
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 30/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام من فوق دیپلم حسابداری دارم وکارمند هستم و میخوام ادامه تحصیل بدم به نظر شما درچه رشته ای مناسبه که ادامه تحصیل بدم مدیریت کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی یا مدیریت بازرگانی پیام نور یا IT علمی کاربردی ؟رشته های مرتبط با شغلم مدیریت , حقوق و علوم سیاسی هست اما خودم به IT علاقه دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام من فوق دیپلم حسابداری دارم وکارمند هستم و میخوام ادامه تحصیل بدم به نظر شما درچه رشته ای مناسبه که ادامه تحصیل بدم مدیریت کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی یا مدیریت بازرگانی پیام نور یا IT علمی کاربردی ؟رشته های مرتبط با شغلم مدیریت , حقوق و علوم سیاسی هست اما خودم به IT علاقه دارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 14/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سازمان تامین اجتماعی در ضریب کسورات قرارداد اینجانب با مخابرات را که بصورت 70 در صد کل قرارداد میبایستی مکانیکی و 30 در صد یدی محاسبه گردد را قبول نداشته و بصورت 50 , 50 محاسبه نموده و مبلغ 15000000 تومان با جرایم اضافه دریافت نموده و اظهار میدارد ضریب محاسبه مندرج در قرارداد را قبول نداریم در صورتی که در قراردادهای کاملا مشابه و همزمان بصورت 70 , 30 و یا 60 , 40 و---- بصورت سلیقهای محاسبه و اخذ گردیده و در پاسخ به اعتراض عنوان مینمایند نظر کارشناس اینگونه بوده . آیا در یک سازمان تعرفه وجود ندارد و یک کارشناس اجازه اضافه دریافت و یک کارشناس قدرت عدم دریافت حقوق یک سازمان را دارد خواهشمند است با توجه به موجود بودن کلیه مدارک جهت احقاق حق راهنمایی بفرمایید
سازمان تامین اجتماعی در ضریب کسورات قرارداد اینجانب با مخابرات را که بصورت 70 در صد کل قرارداد میبایستی مکانیکی و 30 در صد یدی محاسبه گردد را قبول نداشته و بصورت 50 , 50 محاسبه نموده و مبلغ 15000000 تومان با جرایم اضافه دریافت نموده و اظهار میدارد ضریب محاسبه مندرج در قرارداد را قبول نداریم در صورتی که در قراردادهای کاملا مشابه و همزمان بصورت 70 , 30 و یا 60 , 40 و---- بصورت سلیقهای محاسبه و اخذ گردیده و در پاسخ به اعتراض عنوان مینمایند نظر کارشناس اینگونه بوده . آیا در یک سازمان تعرفه وجود ندارد و یک کارشناس اجازه اضافه دریافت و یک کارشناس قدرت عدم دریافت حقوق یک سازمان را دارد خواهشمند است با توجه به موجود بودن کلیه مدارک جهت احقاق حق راهنمایی بفرمایید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و ادب خدمت استاد ارجمند جناب آقای غلامی : ممنونم اگر خصوصیات یک نرم افزار حسابداری در حد معمول را ارائه بفرمائید.
با سلام و ادب خدمت استاد ارجمند جناب آقای غلامی : ممنونم اگر خصوصیات یک نرم افزار حسابداری در حد معمول را ارائه بفرمائید.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام وخسته نباشید خدمت شما من امسال برای اولین سال است که میخواهم اظهار نامه مالیاتی پر کنم و شغل من حسابدار آژانس هواپیمائی است لطف می کنید طریقه پر کردن آن را به بگویید
سلام وخسته نباشید خدمت شما من امسال برای اولین سال است که میخواهم اظهار نامه مالیاتی پر کنم و شغل من حسابدار آژانس هواپیمائی است لطف می کنید طریقه پر کردن آن را به بگویید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 21/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و تشکر از شما در راستای جوابی که پاسخ گفتید باید حتما سابقه کاری حسابرسی داشته باشم تابتوانم حسابدار رسمی شوم یا با سابقه حسابداری هم میتوان حسابدار رسمی شد؟
با سلام و تشکر از شما در راستای جوابی که پاسخ گفتید باید حتما سابقه کاری حسابرسی داشته باشم تابتوانم حسابدار رسمی شوم یا با سابقه حسابداری هم میتوان حسابدار رسمی شد؟
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 17/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام اگر امکان دارد کتاب ثروت آفرینان رو به صورت pdfدانلود بذارید
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 06/02/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام اگر شرکتی چکهایی را هزینه کرده باشد با تاریخ های متعدد و شرکت مشغول به کارهای انحلال باشد ،سوالات زیر را لطفاً پاسخ دهید.؟ 1/آیا در صورت برگشت خوردن چک ها صاحبین امضا مسئول هستند و حسابهای شخصی صاحبین امضا تحت تاثیر قرار میگیرد و یا شرکت بد حساب خواهد شد؟ 2/اگر شرکت انحلال ش به انجام برسد تکیف چکها ی بعد از انحلال چه میشود؟ 3/در صورت انحلال آیا اگر شکایتی بشود حسابها مسدود میشود؟ اگر مسدود شود و ما چک بیرون داشته باشیم و بخواهیم آنها را پاس کنیم باید چکارکنبم؟
با سلام اگر شرکتی چکهایی را هزینه کرده باشد با تاریخ های متعدد و شرکت مشغول به کارهای انحلال باشد ،سوالات زیر را لطفاً پاسخ دهید.؟ 1/آیا در صورت برگشت خوردن چک ها صاحبین امضا مسئول هستند و حسابهای شخصی صاحبین امضا تحت تاثیر قرار میگیرد و یا شرکت بد حساب خواهد شد؟ 2/اگر شرکت انحلال ش به انجام برسد تکیف چکها ی بعد از انحلال چه میشود؟ 3/در صورت انحلال آیا اگر شکایتی بشود حسابها مسدود میشود؟ اگر مسدود شود و ما چک بیرون داشته باشیم و بخواهیم آنها را پاس کنیم باید چکارکنبم؟
بهمن آزموده
بهمن آزموده
تاریخ ثبت: 04/09/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام در خصوص تجزیه و تحلیل صورتهای مالی ارائه برخی شاخص ها بطور مثال نسبت ROI یا سایر شاخص ها در خصوص بررسی روند پیشرفت شرکت بدون در نظر گرفتن تورم میتواند گمراه کننده باشد بطور مثال در حساب سود وزیان شرکت سود آور است ولی میزان سود حاصله نسبتی با تورم ندارد مثلا با میزان سود در ابتدای سال میتوانستیم یک کیلو طلا بخریم الان با همان سود در پایان سال نیم کیلو طلا هم نمیتوانیم بخریم یعنی شرکت فقط روی کاغذ سود داده یا شاخص تورم در سود دیده نشده یا نسبت سود آوری شرکت تغییر کرده ولی اگر قدرت خرید را در نظر بگیریم میبینیم سودی عملا حاصل نشده است چطور میتوان تورم را در نسبهای سود آوری در نظر گرفت با تشکر
با سلام در خصوص تجزیه و تحلیل صورتهای مالی ارائه برخی شاخص ها بطور مثال نسبت ROI یا سایر شاخص ها در خصوص بررسی روند پیشرفت شرکت بدون در نظر گرفتن تورم میتواند گمراه کننده باشد بطور مثال در حساب سود وزیان شرکت سود آور است ولی میزان سود حاصله نسبتی با تورم ندارد مثلا با میزان سود در ابتدای سال میتوانستیم یک کیلو طلا بخریم الان با همان سود در پایان سال نیم کیلو طلا هم نمیتوانیم بخریم یعنی شرکت فقط روی کاغذ سود داده یا شاخص تورم در سود دیده نشده یا نسبت سود آوری شرکت تغییر کرده ولی اگر قدرت خرید را در نظر بگیریم میبینیم سودی عملا حاصل نشده است چطور میتوان تورم را در نسبهای سود آوری در نظر گرفت با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 24/01/1392        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ آیا می توان بجهت عدم تخصیص پست سازمانی و حکم کارگزینی بعداز 15 ماه در یک شرکت دولتی به دلیل عناد ورزی و عدم رعایت قانون، شکایت نمود؟متن شکایت از کارفرما به چه صورت تنظیم گردد؟
آیا می توان بجهت عدم تخصیص پست سازمانی و حکم کارگزینی بعداز 15 ماه در یک شرکت دولتی به دلیل عناد ورزی و عدم رعایت قانون، شکایت نمود؟متن شکایت از کارفرما به چه صورت تنظیم گردد؟
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 03/08/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام با تشکر از شما بخاطر زمان ارزشمندتان که در اختیار ما گذاشته اید دانشجوی ارشد ترم اول حسابداری می باشم سال گذشته در دوره کارشناسی فارغ تحصیل شدم در حرفه حسابداری زمان و فرصت کارعملی را نداشنه ام اما با نرم افزارهای حسابداری زیاد کار کردم سوال بنده در مورد مقایسه درامد حسابداری در دوره کارشناسی و ارشددر بازار کار با توجه به هزینه و زمان می باشد . در ضمن با شرایط فعلی حرفه حسابداری برای من بهتر است یا حسابرسی؟ من در اصفهان ساکنم ایا مکانی هست که وارد بازار کار حسابداری یا حسابرسی شوم؟ با تشکر فراوان از شما استاد گرامی
سلام با تشکر از شما بخاطر زمان ارزشمندتان که در اختیار ما گذاشته اید دانشجوی ارشد ترم اول حسابداری می باشم سال گذشته در دوره کارشناسی فارغ تحصیل شدم در حرفه حسابداری زمان و فرصت کارعملی را نداشنه ام اما با نرم افزارهای حسابداری زیاد کار کردم سوال بنده در مورد مقایسه درامد حسابداری در دوره کارشناسی و ارشددر بازار کار با توجه به هزینه و زمان می باشد . در ضمن با شرایط فعلی حرفه حسابداری برای من بهتر است یا حسابرسی؟ من در اصفهان ساکنم ایا مکانی هست که وارد بازار کار حسابداری یا حسابرسی شوم؟ با تشکر فراوان از شما استاد گرامی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با درود و تبریک سال جدید من دانشجوی مدیریت بازرگانی هستم استاد مدیریت مالی تحقیقی مبنی بر بررسی ترازنامه و صورتهای سود و زیان چند شرکت و پیدا کردن نسبتهای نقدینگی و نسبتهای فعالیت و نسبتهای بدهی و نسبتهای سودآوری آن شرکتها را به من محول کرده هرچه در اینترنت به دنبال این اطلاعات می گردم نمی توانم چیزی پیدا کنم از شما می خواهم در این زمینه من را راهنمایی فرمائید . با آرزوی سال خوش برای شما بدرود
با درود و تبریک سال جدید من دانشجوی مدیریت بازرگانی هستم استاد مدیریت مالی تحقیقی مبنی بر بررسی ترازنامه و صورتهای سود و زیان چند شرکت و پیدا کردن نسبتهای نقدینگی و نسبتهای فعالیت و نسبتهای بدهی و نسبتهای سودآوری آن شرکتها را به من محول کرده هرچه در اینترنت به دنبال این اطلاعات می گردم نمی توانم چیزی پیدا کنم از شما می خواهم در این زمینه من را راهنمایی فرمائید . با آرزوی سال خوش برای شما بدرود
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 11/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام، در حسابهای شرکت یک سری پیش دریافت وجود داره و یک سری حسابهای دریافتنی که مانده این حسابها از سالهای قبل منتقل شده ولی صحیح نیستند آیا میتونم در پایان سال به خاطر اینکه مانده حسابها درست باشه یک سند بزنم و این دو حساب رو با هم تهاتر کنم؟ یا همینطور این اشتباه بماند؟ با توجه به اینکه نام حساب تفصیلی متفاوت است مثلا پیش دریافت شرکت پارس و حساب دریافتنی شرکت گیتی پسند ؟ از کمکتون ممنون
با عرض سلام، در حسابهای شرکت یک سری پیش دریافت وجود داره و یک سری حسابهای دریافتنی که مانده این حسابها از سالهای قبل منتقل شده ولی صحیح نیستند آیا میتونم در پایان سال به خاطر اینکه مانده حسابها درست باشه یک سند بزنم و این دو حساب رو با هم تهاتر کنم؟ یا همینطور این اشتباه بماند؟ با توجه به اینکه نام حساب تفصیلی متفاوت است مثلا پیش دریافت شرکت پارس و حساب دریافتنی شرکت گیتی پسند ؟ از کمکتون ممنون
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 23/01/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام...برای استخدام در شرکت نفت و گاز چه رشته ای رو باید خواند؟من شیمی کاربردی قبول شدم اگه برم بعدا برای استخدام مشکلی ندارم؟ در ضمن پدرم کارمند شرکت گاز هستند...ممنون
سلام...برای استخدام در شرکت نفت و گاز چه رشته ای رو باید خواند؟من شیمی کاربردی قبول شدم اگه برم بعدا برای استخدام مشکلی ندارم؟ در ضمن پدرم کارمند شرکت گاز هستند...ممنون
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 20/06/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام وخسته نباشید منابع کارشناسی ارشدحسابداری(مهم تریناش که قبولم کنه)رومیخواستم باتشکر
باسلام وخسته نباشید منابع کارشناسی ارشدحسابداری(مهم تریناش که قبولم کنه)رومیخواستم باتشکر
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 16/06/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید من رشته مدیریت جهانگردی ام و یک ترمم مونده که لیسانسم و بگیرم میخوام به امید خدا ارشد شرکت کنم اما از منابع،رشته ها و....اطلاعی ندارم و نمیدونم کدوم رشته بازار کارش خوبه و واسه یه خانمم مناسبه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .ضمنا ایمیلم و اشتباه وارد کردم درستش اینه[email protected] با تشکر
با سلام و خسته نباشید من رشته مدیریت جهانگردی ام و یک ترمم مونده که لیسانسم و بگیرم میخوام به امید خدا ارشد شرکت کنم اما از منابع،رشته ها و....اطلاعی ندارم و نمیدونم کدوم رشته بازار کارش خوبه و واسه یه خانمم مناسبه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .ضمنا ایمیلم و اشتباه وارد کردم درستش اینه[email protected] با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 11/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت جناب آقای اسدی خسته نباشید و خدا قوت بنده سید وحید رفیعی مهندس تاسیسات حرارتی و برودتی هستم.من چند وقتی جهت ثبت شرکتم اقدام کردم م تا مرحله تشخیص هویت که اعضا باید بروند پیش رفتم.در این بین فردی به من گفت چرا شرکت سهامی خاص ثبت میکنی چرا فعالیت محدود ثبت نمیکنی.گفت شرکت فعالیت محدود دردسراش کمتره در پایان سال مالی مالیاتش خیلی ناچیز و کمتر از مالیات سهامی خاص.خواستم ببینم و با شما مشورت کنم که آیا من شرکتمو به فعالیت محدود تبدیل کنم؟آیا شرکت فعالیت محدود مالیات کمتری میدهد؟ آیا شرکت فعالیت محدود در مناقصات فرضآ ادارات میتواند شرکت کند؟ آیا میتواند گرید و ارتقا بگیرد(فعالیت محدود)؟ آیا حجم کار شرکت فعالیت محدود محدودیتی در حجم و انجام کار دارد؟ آیا شرکت فعالیت محدود میتواند در اساسنامه خود مثلآ در رشته تاسیسات و تجهیزات فروش اقلام (آبرسانی-گازرسانی-فاضلاب)داشته باشد؟ بنده در استان سیستان و بلوچستان هستم ،به تازگی گاز به شهر ما دارد می آیید و بنده پروانه کسب گازرسانی دارم آیا میتوانم پس از ثبت شرکت بدون داشتن گرید در بحث فاضلاب و سرمایش و گرمایش و آبرسانی ساختمانها کار کنم؟منو ببخشید ککه سوال زیاد داشتم،یک دنیا مدیون و ممنون شما هستم که من حقیر را لایق بدانید و جواب پرسشهای من را بدهید.من سرمایه هی ندارم و دلم میخواهد با راهنمایی های شما درصد اشتباه را کم کنم.منتظر جواب شما مشاور عزیز و بزرگوار هستم.یا علی کوچیکتون آقا سید وحید
با عرض سلام خدمت جناب آقای اسدی خسته نباشید و خدا قوت بنده سید وحید رفیعی مهندس تاسیسات حرارتی و برودتی هستم.من چند وقتی جهت ثبت شرکتم اقدام کردم م تا مرحله تشخیص هویت که اعضا باید بروند پیش رفتم.در این بین فردی به من گفت چرا شرکت سهامی خاص ثبت میکنی چرا فعالیت محدود ثبت نمیکنی.گفت شرکت فعالیت محدود دردسراش کمتره در پایان سال مالی مالیاتش خیلی ناچیز و کمتر از مالیات سهامی خاص.خواستم ببینم و با شما مشورت کنم که آیا من شرکتمو به فعالیت محدود تبدیل کنم؟آیا شرکت فعالیت محدود مالیات کمتری میدهد؟ آیا شرکت فعالیت محدود در مناقصات فرضآ ادارات میتواند شرکت کند؟ آیا میتواند گرید و ارتقا بگیرد(فعالیت محدود)؟ آیا حجم کار شرکت فعالیت محدود محدودیتی در حجم و انجام کار دارد؟ آیا شرکت فعالیت محدود میتواند در اساسنامه خود مثلآ در رشته تاسیسات و تجهیزات فروش اقلام (آبرسانی-گازرسانی-فاضلاب)داشته باشد؟ بنده در استان سیستان و بلوچستان هستم ،به تازگی گاز به شهر ما دارد می آیید و بنده پروانه کسب گازرسانی دارم آیا میتوانم پس از ثبت شرکت بدون داشتن گرید در بحث فاضلاب و سرمایش و گرمایش و آبرسانی ساختمانها کار کنم؟منو ببخشید ککه سوال زیاد داشتم،یک دنیا مدیون و ممنون شما هستم که من حقیر را لایق بدانید و جواب پرسشهای من را بدهید.من سرمایه هی ندارم و دلم میخواهد با راهنمایی های شما درصد اشتباه را کم کنم.منتظر جواب شما مشاور عزیز و بزرگوار هستم.یا علی کوچیکتون آقا سید وحید
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 23/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ جناب آقای دکتر حجازی چگونه به شبکه کدینگ حسابداری مسلط شویم ؟
سید مهدی حجازی
سید مهدی حجازی
تاریخ ثبت: 13/09/1394        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من قصد دارم شرکت ثبت کنم که تو اون بتونم فروش لوازم خانگی و کامپیوتر و انجام خدمات تعمیراتی اونهارو انجام بدم (فروش و خدمات) چه نوع شرکتی ثبت کنم بهتره و میشه راحتر کارکرد و از تسهیلات مالی نیز مثل وام بگیرم برای گسترش کارم من تجربی کارکردم تو دوتا شاخه اما مدرک تحصیلم مرتبط نیست آیاکسی هست که کار ثبت شرکت و انجام بده هزینه اش چقدر میشه شما منو راهنمایی کنید برای شروع این کار چی پیشنهاد میکنید
با سلام من قصد دارم شرکت ثبت کنم که تو اون بتونم فروش لوازم خانگی و کامپیوتر و انجام خدمات تعمیراتی اونهارو انجام بدم (فروش و خدمات) چه نوع شرکتی ثبت کنم بهتره و میشه راحتر کارکرد و از تسهیلات مالی نیز مثل وام بگیرم برای گسترش کارم من تجربی کارکردم تو دوتا شاخه اما مدرک تحصیلم مرتبط نیست آیاکسی هست که کار ثبت شرکت و انجام بده هزینه اش چقدر میشه شما منو راهنمایی کنید برای شروع این کار چی پیشنهاد میکنید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام،بنده فارغ التحصیل رشته حسابداری هستم تازه شروع به کار حسابداری یک موسسه خیریه کرده ام امروز بعد از برسی حسابهای دفتر کل در یکی از حسابهای کل مربوط به بانک متوجه جمع اشتباه مانده حساب شدم که در پنج سطر بالاتر اتفاق افتاده لطفا برای اصلاح اشتباه مرا راهنمایی نمایید باتشکر فراوان از شما عزیزان.
باسلام،بنده فارغ التحصیل رشته حسابداری هستم تازه شروع به کار حسابداری یک موسسه خیریه کرده ام امروز بعد از برسی حسابهای دفتر کل در یکی از حسابهای کل مربوط به بانک متوجه جمع اشتباه مانده حساب شدم که در پنج سطر بالاتر اتفاق افتاده لطفا برای اصلاح اشتباه مرا راهنمایی نمایید باتشکر فراوان از شما عزیزان.
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  90  89  88  87  86  85  84  83  82  81  80  79  78  77  76  75  74  73  72  71  70  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )