فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام : در صورتی که شخص حقوقی اقدام به تهیه اظهار نامه مالیاتی نماید و بعدا (مثلا در مهرماه)اقدام به نوشتن دفاتر نمایدو بین اطلاعات اظهار نامه و دفاتر اختلاف فاحش وجود داشته باشد آیا می توان اظهار نامه مالیاتی را اصلاح کرد؟در غیر این صورت نظر شما چیست ؟ با تشکر
با سلام : در صورتی که شخص حقوقی اقدام به تهیه اظهار نامه مالیاتی نماید و بعدا (مثلا در مهرماه)اقدام به نوشتن دفاتر نمایدو بین اطلاعات اظهار نامه و دفاتر اختلاف فاحش وجود داشته باشد آیا می توان اظهار نامه مالیاتی را اصلاح کرد؟در غیر این صورت نظر شما چیست ؟ با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 18/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من خرداد سال 90 ارز مسافرتی گرفتم. آیا میتوانم فروردین 91 ارز مسافرتی بگیرم؟میزان ارز مسافرتی 2000 دلار است؟ ارز مسافرتی را از کجا باید تهیه کنم؟ سال گذشته از صرافی تهیه کردم. من می خواهم یک LAPTOP از کشور مقصد به قیمت حدود 4000 دلار خریداری کنم. آیا این امکان هست که ارز مسافرتی بیشتری اختصاص دهند؟ با تشکر
سلام من خرداد سال 90 ارز مسافرتی گرفتم. آیا میتوانم فروردین 91 ارز مسافرتی بگیرم؟میزان ارز مسافرتی 2000 دلار است؟ ارز مسافرتی را از کجا باید تهیه کنم؟ سال گذشته از صرافی تهیه کردم. من می خواهم یک LAPTOP از کشور مقصد به قیمت حدود 4000 دلار خریداری کنم. آیا این امکان هست که ارز مسافرتی بیشتری اختصاص دهند؟ با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 25/12/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید آیا این موضوع شامل شرکتهای ساختمانی و پرسنل این شکتها در دفتر مرکزی و پروزه هادر تهران و شهرستانها می گردد.
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 05/07/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام - در سایت سوالات فراوانی در خصوص پرداخت حق اولاد بالای 18 سال شده بود که مطالعه کردم ولی پاسخ مناسب و صحیح برای سئوالات خود پیدا نکردم لطفا در خصوص دو مورد ذیل راهنمایی فرمایید : 1 - طبق ماده 86 تامین اجتماعی شرط پرداخت حق اولاد برای فرزند ذکور و اناث (هردو) بالای سن 18 سال منحصراً تحصیل ذکر شده است راهنمایی فرمایید آیا ازدواج چه برای دختر و چه برای پسر باعث قطع حق اولاد می گردد چون در قانون ذکر نشده است همچنین کلمه منحصرا که در این قانون آمده به چه منظور است و آیا در بخش های دولتی و غیر دولتی قوانین تامین اجتماعی در خصوص حق اولاد متفاوت است یا خیر. 2 - آیا با تصویب قانون اصلاح جمعیت و تنظیم خانواده شرط حداکثر تا دو فرزند برای پرداخت حق اولاد حذف شده است یا خیر؟ ضمنا خواهشمندم پاسخ های خود را با اشاره به ماده های قانونی و یا بخشنامه های مرتبط ارائه فرمایید تا بتوان کافرمای خود را متقاعد نمایم. ممنون از راهنمایی شما
محبوبه کریمی
محبوبه کریمی
تاریخ ثبت: 01/04/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام خدمت مشاورمحترم پیشاپیش از وقتی که میگذارید سپاسگذارم من لیسانس دارم میخوام وارد حیطه های آموزشی بشم (آموزشگاه های خصوصی و تدریس خصوصی)و میخوام کارشناسی ارشد بخونم به نظر شما چه رشته ای مناسب هست؟ تفاوت زمینه های کاری مدیریت آموزشی با برنامه ریزی آموزشی چیست؟ با تشکر
با سلام و احترام خدمت مشاورمحترم پیشاپیش از وقتی که میگذارید سپاسگذارم من لیسانس دارم میخوام وارد حیطه های آموزشی بشم (آموزشگاه های خصوصی و تدریس خصوصی)و میخوام کارشناسی ارشد بخونم به نظر شما چه رشته ای مناسب هست؟ تفاوت زمینه های کاری مدیریت آموزشی با برنامه ریزی آموزشی چیست؟ با تشکر
عیسی ذوقی
عیسی ذوقی
تاریخ ثبت: 08/10/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام شما وضعیت فعلی و آینده شرکتهای بیمه را چطور میبینید ؟ شنیده ام که میگویند شرکتهای جدید التاسیس در استانه ورشکستگی هستند و یا باید با یکدیگر ادغام شوند. شما کارگزار کدام شرکتهای بیمه هستید؟
باسلام شما وضعیت فعلی و آینده شرکتهای بیمه را چطور میبینید ؟ شنیده ام که میگویند شرکتهای جدید التاسیس در استانه ورشکستگی هستند و یا باید با یکدیگر ادغام شوند. شما کارگزار کدام شرکتهای بیمه هستید؟
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 08/08/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت مشاور محترم بنده در نظر دارم آپارتمانی که در رهن بانک است را از صاحبش، بصورت وکالتی بخرم. در بازار عرف است برای گریز از مشکلات آتی خریدار از فروشنده یک وکالت بلاعزل بهمراه یک اقرار نامه میگیرد، از خدمتتان استدعا دارم بنده را در خصوص موارد زیر راهنمایی فرمایید: 1- مواردی که بایستی در وکالتنامه و اقرارنامه قید گردند کدامند؟ 2- آیا نمونه متنی برای این منظور را میتوانید در اختیار بنده قرار دهید؟ **********لازم به ذکر است که فروشنده قصد خروج از کشور را دارد و لذا بنده میخواهم پس از خرید آپارتمان در غایب ایشان مشکلی متوجه بنده نباشد. از راهنماییتان در این خصوص نهایت تشکر را دارم
با سلام خدمت مشاور محترم بنده در نظر دارم آپارتمانی که در رهن بانک است را از صاحبش، بصورت وکالتی بخرم. در بازار عرف است برای گریز از مشکلات آتی خریدار از فروشنده یک وکالت بلاعزل بهمراه یک اقرار نامه میگیرد، از خدمتتان استدعا دارم بنده را در خصوص موارد زیر راهنمایی فرمایید: 1- مواردی که بایستی در وکالتنامه و اقرارنامه قید گردند کدامند؟ 2- آیا نمونه متنی برای این منظور را میتوانید در اختیار بنده قرار دهید؟ **********لازم به ذکر است که فروشنده قصد خروج از کشور را دارد و لذا بنده میخواهم پس از خرید آپارتمان در غایب ایشان مشکلی متوجه بنده نباشد. از راهنماییتان در این خصوص نهایت تشکر را دارم
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 24/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام: شرکتی تولیدی سهامی خاص که مدت 3سال است به ثبت رسیده وهزینه های آماده سازی وبهره برداری داشته لیکن دفاترقانونی نگرفته برای سال سوم دفاترتهیه نموده ومی خواهداضهارنامه بدهدآیابایدکلیه هزینه های سالهای قبل رابعنوان سندافتتاحیه منعکس کندویابعنوان هزینه های دوره درترازنامه سال جاری بیاورد؟باتشکرازراهنمائی جنابعالی
باسلام: شرکتی تولیدی سهامی خاص که مدت 3سال است به ثبت رسیده وهزینه های آماده سازی وبهره برداری داشته لیکن دفاترقانونی نگرفته برای سال سوم دفاترتهیه نموده ومی خواهداضهارنامه بدهدآیابایدکلیه هزینه های سالهای قبل رابعنوان سندافتتاحیه منعکس کندویابعنوان هزینه های دوره درترازنامه سال جاری بیاورد؟باتشکرازراهنمائی جنابعالی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/03/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام.بنده یک شرکت تازه تاسیس درزمینه سیستمهای حفاظتی وامنیتی(دوربین مداربسته وشبکه و...) دایرکردم برای بازاریابی هدفمند وموثر ازکجا باید شروع کنم یاساده تر بگم بایدچکارکنم تا نصبت به شرکتهای دیگرپیشروترباشم .باتشکر
سلام.بنده یک شرکت تازه تاسیس درزمینه سیستمهای حفاظتی وامنیتی(دوربین مداربسته وشبکه و...) دایرکردم برای بازاریابی هدفمند وموثر ازکجا باید شروع کنم یاساده تر بگم بایدچکارکنم تا نصبت به شرکتهای دیگرپیشروترباشم .باتشکر
هادی معماری
هادی معماری
تاریخ ثبت: 10/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفا در موردنحوه ثبت مالیات بر ارزش افزوده در صورت وضعیت پیمانکاری توضح دهید و در صورت امکان ثبت آن را نیز عنوان نمایید. با تشکر
با سلام لطفا در موردنحوه ثبت مالیات بر ارزش افزوده در صورت وضعیت پیمانکاری توضح دهید و در صورت امکان ثبت آن را نیز عنوان نمایید. با تشکر
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 09/08/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سللام وخسته نباشید بنده لیسانس حسابداریم ولی فعلا بیکارم و همیشه اونطوری که در رشته ام موفق بشم نیستم برای اینکه شاغل بشم از کجا باید شروع کنم در صورتیکه سابقه کار حرفه هی ندارم اصلا از صفر بخوام شروع کنم باید چطوری استارت بزنم واینکه من میتونم موسسه حسابداری وحسابرسی بزنم یا نه.اگر جواب مثبته چطوری و با چه میزان سرمایه و اینکه من سابقه حسابداری ندارم چطوری میتونم حسابرس بشم لطفا راهنماییم کنید .با تشکر
با سللام وخسته نباشید بنده لیسانس حسابداریم ولی فعلا بیکارم و همیشه اونطوری که در رشته ام موفق بشم نیستم برای اینکه شاغل بشم از کجا باید شروع کنم در صورتیکه سابقه کار حرفه هی ندارم اصلا از صفر بخوام شروع کنم باید چطوری استارت بزنم واینکه من میتونم موسسه حسابداری وحسابرسی بزنم یا نه.اگر جواب مثبته چطوری و با چه میزان سرمایه و اینکه من سابقه حسابداری ندارم چطوری میتونم حسابرس بشم لطفا راهنماییم کنید .با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 18/01/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ آیا بابت قرارداد با موضو عیت برداشت مخلوط از زمین باید مالیات تکلیفی کسر شود؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 11/11/1389        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام:در مورد مالیات بر ارزش افزوده یک تعریف ساده و قابل فهم عامیانه می خواستم،ممنونم از لطفتون.
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 08/02/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام وقت بخیر اینحقیر مدیرپروژه مجتمع تجاری در شهرستان خرمشهر میباشم که در قبل از انقلاب و جنگ بیش از 70 سال سابقه بسیار درخشان تجاری و مرکزیت تجاری داشته و بعد از جنگ بصورت متروک رها شده و همانگونه که عرض کردم بالقوه ظرفیت بالایی در احیاء و اشتغالزایی داشته و وارد و متقاضیان بسیاری آرزوی داشتن واحدی در این مجموعه را دارند ولی با توجه به عملکرد ضعیف دولت و مشکلات بوجود آمده احساس امنیت در سرمایه گذاری نمیکنند لذا با عنایت به اینکه سعادت احیاء این مجموعه قدیمی که درکنار رودخانه کارون و بخش حساسی از شهر میباشد به این حقیر محول گردیده شد با عنایت به وضعیت بنده و حجم و اهمیت و قابلیت های پروژه تأمین منابع مالی این پروژه از طریق جذب مشارکت مردمی خواهد بود لذا در خصوص نحوه جذب سرمایه و مشارکت مردمی و تأمین سرمایه لازم راهنمایی لازم محبت و مبذول فرمایید ./... با تشکر
سید مهدی منبتی
سید مهدی منبتی
تاریخ ثبت: 08/09/1396        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام من سهامدار و رییس هیات مدیره یک شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص هستم که حدود 9 سال فعالیت داشته ( البته مدت دو سال است که من هیات مدیره شدم و قبلا کسان دیگری بودند و اونها رفتند کنار و من عضو و ریئس هیات مدیره شدم ) و یک سری قرارداد با اشخاص حقیقی جهت ارائه خدمات منعقد شده ،که طبق قرارداد می بایست بر اساس مبالغی که دریافت گردیده بود خدماتی توریستی در بلند مدت ارائه می شد اما به خاطر افزایش نرخ ارز امکان خدمات دهی طبق قرارداد ضرر بزرگی به شرکت وارد نمود طوری که شرکت به ضرر دهی رسید حالا هیئت مدیره تصمیم گرفته که شرکت را منحل نموده و یک مدیر تسویه کارها را انجام دهد ولی چون امکان عودت مبالغ دریافتی به علت ضرر نیست در صورتی که افراد زیادی که قرارداد با ما دارند ( مبالغ دریافتی از آنها بین دو تا هفت میلیون میباشد) از شرکت به دادگاه شکایت کنند سوالات زیر را دارم: 1- آیا هیئت مدیره از لحاظ قانونی اجبار به عودت مبلغ دریافتی می باشد یا از اموال شرکت بدهی ها پرداخت می شود . 2- هیات مدیره قدیم آیا مسئولیت امضاهای قردادهای در زمان خودشان را دارند یا خیر 3- در صورت اینکه اموال شرکت در تسویه بدهی ها کفایت لازم را پیدا نکند آیا اموال مدیران توقیف خواهد شد ؟ 4- یک سری از قراردادها قسطی بوده و در قرارداد ذکر شده در صورت عدم پرداخت اقساط تا یکسال قرارداد ابطال خواهد شد و هیچ مبلغی عودت نخواهد داده شد . الان تکلیف این قراردادها چه خواهد شد ؟ آیا ما زودتر می توانیم ابطال آنها را بخواهیم؟ 5- لطفا روال قانونی انحلال شرکت را توضیح دهید ؟ 6- در صورت اینکه از شرکت شکایت شود از لحاظ قانونی چه مواردی هیات مدیره و سهامداران را تهدید خواهد کرد؟ با تشکر
با سلام من سهامدار و رییس هیات مدیره یک شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص هستم که حدود 9 سال فعالیت داشته ( البته مدت دو سال است که من هیات مدیره شدم و قبلا کسان دیگری بودند و اونها رفتند کنار و من عضو و ریئس هیات مدیره شدم ) و یک سری قرارداد با اشخاص حقیقی جهت ارائه خدمات منعقد شده ،که طبق قرارداد می بایست بر اساس مبالغی که دریافت گردیده بود خدماتی توریستی در بلند مدت ارائه می شد اما به خاطر افزایش نرخ ارز امکان خدمات دهی طبق قرارداد ضرر بزرگی به شرکت وارد نمود طوری که شرکت به ضرر دهی رسید حالا هیئت مدیره تصمیم گرفته که شرکت را منحل نموده و یک مدیر تسویه کارها را انجام دهد ولی چون امکان عودت مبالغ دریافتی به علت ضرر نیست در صورتی که افراد زیادی که قرارداد با ما دارند ( مبالغ دریافتی از آنها بین دو تا هفت میلیون میباشد) از شرکت به دادگاه شکایت کنند سوالات زیر را دارم: 1- آیا هیئت مدیره از لحاظ قانونی اجبار به عودت مبلغ دریافتی می باشد یا از اموال شرکت بدهی ها پرداخت می شود . 2- هیات مدیره قدیم آیا مسئولیت امضاهای قردادهای در زمان خودشان را دارند یا خیر 3- در صورت اینکه اموال شرکت در تسویه بدهی ها کفایت لازم را پیدا نکند آیا اموال مدیران توقیف خواهد شد ؟ 4- یک سری از قراردادها قسطی بوده و در قرارداد ذکر شده در صورت عدم پرداخت اقساط تا یکسال قرارداد ابطال خواهد شد و هیچ مبلغی عودت نخواهد داده شد . الان تکلیف این قراردادها چه خواهد شد ؟ آیا ما زودتر می توانیم ابطال آنها را بخواهیم؟ 5- لطفا روال قانونی انحلال شرکت را توضیح دهید ؟ 6- در صورت اینکه از شرکت شکایت شود از لحاظ قانونی چه مواردی هیات مدیره و سهامداران را تهدید خواهد کرد؟ با تشکر
سید محمود خوش بین
سید محمود خوش بین
تاریخ ثبت: 07/06/1393        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﻭ ﻫﻤﺴﺮ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﻡ ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﺑﻴﻤﻪ ﺗﻜﻤﻴﻠﻰ ﺍﻧﻔﺮﺍﺩﻯ ﻛﻨﻴﻢ ﻣﻤﻜﻦ ﺍﺳﺖ ﺷﺮﻛﺖ ﺑﻴﻤﻪ ﺍﻯ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﻟﺤﺎﻕ ﺑﻪ ﻳﮓ ﮔﺮﻭﻩ, ﻣﻌﺮﻓﻰ ﻛﻨﻴﺪ . ﻣﻤﻨﻮﻥ
ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﻭ ﻫﻤﺴﺮ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﻡ ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻴﻢ ﺑﻴﻤﻪ ﺗﻜﻤﻴﻠﻰ ﺍﻧﻔﺮﺍﺩﻯ ﻛﻨﻴﻢ ﻣﻤﻜﻦ ﺍﺳﺖ ﺷﺮﻛﺖ ﺑﻴﻤﻪ ﺍﻯ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﻟﺤﺎﻕ ﺑﻪ ﻳﮓ ﮔﺮﻭﻩ, ﻣﻌﺮﻓﻰ ﻛﻨﻴﺪ . ﻣﻤﻨﻮﻥ
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 03/06/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید فردی به اسم امیر.ا از بنده شکایت کرده بود . علت شکایتش مزاحمت تلفنی و تخریب خودرو بود . مدرکش برای حرفهاش 2 تا شاهد و اس ام اس ارسالی از خط بنده به شماره خود امیر.ا بود . 2 تا شاهدش شهادت دادند که من خودروی امیر رو تخریب کردم ! بنده نیز از خودم دفاع کردم و شهادت کذب دو شاهد شاکی رو تو دادگاه اثبات کردم . اما در مورد شکایتش بر این که بنده اس ام اس زدم و فحش رکیک ( ناموسی ) براش فرستادم نتونستم کاری بکنم یعنی قاضی دفاعیات من رو غیر موجه دونست و من رو به 91 روز حبس تعزیری متهم کرد . من سیمکارتم رو به همراه گوشی موبایلم + مموری و 10000 تومان وجه نقد به امیر.ا که مثلا دوست صمیمی بودیم داده بودم تا تعمیر کنه . امیر کامپیوترش خراب شده بود من ازش پول خواستم تا تعمیرش کنم ولی ایشون انتظار داشتن که رایگان تعمیرش کنم و به قول خودش چون تعمیر نکردم و مشتریش پرید ! سعی کرد اذیت کنه و من گفتم که ازت شکایت میکنم اونم لج کرد و تصمیم گرفت تا بقول خودش تلافی کنه !از خط من به خودش این اس ام اس ها رو زد . ضمن اینکه بنده اولین باره که ازم شکایت میشه و به حکم تعزیری محکوم میشم . 1- حالا من چطوری میتونم ثابت کنم که این اس ام اس ها رو من نزدم ؟ 2- معادل نقدی 91 روز حبس تعزیری چقدر میشه ؟ 3- چطوری میتونم از شاهد هاش شکایت کنم که شهادت کذب تو پرونده دادن ؟ سئوال آخر اینکه اگه به رأی صادره اعتراض کنم مجازات در نظر گرفته شده برای من کم خواهد شد یا نه ؟ ( معمولاً دادگاه غیر حضوری تشکیل میدن و رأی صادره رو تأئید میکنن و رأی قطعی میشه ) لطفاً کمکم کنید . تشکر فراوان از لطف و زحمات جنابعالی
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 23/07/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید خدمت شما می خواستم در مورد بازاریابی و فروش فرش و تابلو فرش دستباف بدونم که با چه استراتزی هایی می شه فروش رو در داخل و نیز خارج بیشتر کردوآیا این کشش در داخل هست یا نه؟ ممنون می شم اگه راهنمایی کنیین. با تقدیر و تشکر -حسین پور
با سلام و خسته نباشید خدمت شما می خواستم در مورد بازاریابی و فروش فرش و تابلو فرش دستباف بدونم که با چه استراتزی هایی می شه فروش رو در داخل و نیز خارج بیشتر کردوآیا این کشش در داخل هست یا نه؟ ممنون می شم اگه راهنمایی کنیین. با تقدیر و تشکر -حسین پور
عیسی ذوقی
عیسی ذوقی
تاریخ ثبت: 06/07/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ آیا در طول مدت مرخصی زایمان ، حق اولاد - بن - سنوات به عهده کارفرما میباشد که باید پرداخت نمایند ؟ اگر پاسخ منفی است پس سنوات این مدت را چه کسی پرداخت میکند ؟ حق اولاد و بن این مدت را چه کسی پرداخت میکند؟
آیا در طول مدت مرخصی زایمان ، حق اولاد - بن - سنوات به عهده کارفرما میباشد که باید پرداخت نمایند ؟ اگر پاسخ منفی است پس سنوات این مدت را چه کسی پرداخت میکند ؟ حق اولاد و بن این مدت را چه کسی پرداخت میکند؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام. پیرو سوال قبلی مطرح شده در خصوص اجاره نامه شرکت، که محل فعالیت شرکت با اجاره نامه یکی از اتاق های منزل مسکونی تعیین شده بود آیا از لحاظ حقوقی دچار دردسر خواهم شد و شهرداری و یا سایر سازمانهای ذیربط به این مورد که بخشی از منزل مسکونی به عنوان دفتر کار شرکت است ایراد خواهند گرفت و جریمه و پلمپ را در پی خواهد داشت و یا مشکلی ایجاد نمی کند و کار معمول و قانونی بوده است؟ اگر فعالیت اقتصادی صورت نپذیرد چطور؟ باتشکر
با سلام و احترام. پیرو سوال قبلی مطرح شده در خصوص اجاره نامه شرکت، که محل فعالیت شرکت با اجاره نامه یکی از اتاق های منزل مسکونی تعیین شده بود آیا از لحاظ حقوقی دچار دردسر خواهم شد و شهرداری و یا سایر سازمانهای ذیربط به این مورد که بخشی از منزل مسکونی به عنوان دفتر کار شرکت است ایراد خواهند گرفت و جریمه و پلمپ را در پی خواهد داشت و یا مشکلی ایجاد نمی کند و کار معمول و قانونی بوده است؟ اگر فعالیت اقتصادی صورت نپذیرد چطور؟ باتشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 07/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من سال 85 لیسانس مدیریت صنعتی گرفتم ولی علارغم تلاش زیاد هنوز بیکارم آیا این طرح ما را تحت پوشش قرار میدهد؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 16/05/1390        آخرین مشاهده: 30/03/1405

مشاوره/ با سلام.من 5 سال است که به صورت جدا از همسرم زندگی میکنم ولی طلاق نگرفته ام .آیا میتوانم درخواست مهریه کنم یا به علت عدم تمکین مهریه تعلق نمیگیرد؟و آیا برای رفتن به سفر حج همسرم میتواند مرا ممنوع الخروج نماید؟
با سلام.من 5 سال است که به صورت جدا از همسرم زندگی میکنم ولی طلاق نگرفته ام .آیا میتوانم درخواست مهریه کنم یا به علت عدم تمکین مهریه تعلق نمیگیرد؟و آیا برای رفتن به سفر حج همسرم میتواند مرا ممنوع الخروج نماید؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 29/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ عذر می خوام تو سایت اظهارنامه ارزش افزوده وقتی تسلیم ارزش افزوده رو میزنی و کد کاربری و رمز عبور رو وارد میکنی حق انتخاب تمام سال ها و دوره های مورد نظر رو داریم.اونوقت با توجه به اینکه من سه دوره قبل رو رد نکردم نباید هر دوره ای رو توی قسمت خودش پر کنم؟امکانش هست؟ آخه گفتید همشو تو یه اظهارنامه بفرست.
عذر می خوام تو سایت اظهارنامه ارزش افزوده وقتی تسلیم ارزش افزوده رو میزنی و کد کاربری و رمز عبور رو وارد میکنی حق انتخاب تمام سال ها و دوره های مورد نظر رو داریم.اونوقت با توجه به اینکه من سه دوره قبل رو رد نکردم نباید هر دوره ای رو توی قسمت خودش پر کنم؟امکانش هست؟ آخه گفتید همشو تو یه اظهارنامه بفرست.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 25/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام خسته نباشید مدتی قبل در یکی از نمایندگی های خودرو سازان داخلی خودرویی ثبت نام کردم و بعد از مدتی انصراف دادم نمایندگی از قبول انصراف خودداری میکرد و با پی گیریها مجبور به قبول انصراف شد اما برگه اولیه درخواست ثبت نام پیش فروش رو از من گرفت و برگه درخواست انصراف بهم داد در برگه درخواست انصراف نوشته در موقع تحویل چک ارایه برگه اولیه درخواست ثبت نام الزامی است حال ایشان میتواند با این بهانه و با توجه به اینکه برگه تقاضای ثبت نام رو از من گرفته از ارایه چک خود داری کند ؟ و در این صورت چکار باید کرد البته چون به ایشان اعتماد نداشتم قبل از مراجعه به نمایندگی برگه اولیه درخواست ثبت نام که تقریبا حالت قرارداد داره رو در دفتر اسناد رسمی کپی برابر اصل کردم ایا میتونم در صورتی که نمایندگی منکر دریافت اون برگ اولیه از من شد و خواست مشکلی پیش بیاره از طریق اون کپی برابر اصل اقدام کنم ؟ متشکرم
بهمن آزموده
بهمن آزموده
تاریخ ثبت: 04/09/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام . می خواستم بدانم برای کارکنان ساعتی باید بیمه رد کرد روش محاسبه و درصد آن به چه صورت است ( مثلا شخص در این ماه 100 کار می کند و در ماه بعد 90 ساعت ) با تشکر
سلام . می خواستم بدانم برای کارکنان ساعتی باید بیمه رد کرد روش محاسبه و درصد آن به چه صورت است ( مثلا شخص در این ماه 100 کار می کند و در ماه بعد 90 ساعت ) با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 15/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و تشکر از شما من دختری18ساله هستم دانشجوی مقطع کاردانی،استاد درس شرکتها2ما به ما یه تحقیقی داده و گفته برای یکشنبه14/12/90جوابشو پیدا کنیم از شما خواهشمندم که مرا در این زمینه راهنمایی کنید مخارج انتقالی به دوره های آتی چیست؟و توضیحی درمورد:1)هزینه های تاسیس 2)مخرج انتقال سهام اوراق قرضه 3)مخارج بهسازی اموال مورد اجاره در طول مورد اجاره ممنون میشم اگه هرچه سریع تر مرا راهنمایی کنید
سلام و تشکر از شما من دختری18ساله هستم دانشجوی مقطع کاردانی،استاد درس شرکتها2ما به ما یه تحقیقی داده و گفته برای یکشنبه14/12/90جوابشو پیدا کنیم از شما خواهشمندم که مرا در این زمینه راهنمایی کنید مخارج انتقالی به دوره های آتی چیست؟و توضیحی درمورد:1)هزینه های تاسیس 2)مخرج انتقال سهام اوراق قرضه 3)مخارج بهسازی اموال مورد اجاره در طول مورد اجاره ممنون میشم اگه هرچه سریع تر مرا راهنمایی کنید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 14/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  80  79  78  77  76  75  74  73  72  71  70  69  68  67  66  65  64  63  62  61  60  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )