فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام خدمت مشاور محترم : دختر بنده 20 سال سن دارد و داماد من 29 سال سن دارد و اول اسفند ماه سال 93 به عقد هم در امدند .( خانواده داماده با دروغ گویی و فریب دادن ما جلو امدند و ما اطلاع نداشته ایم چون خیلی اعتماد به خانواده داماد داشته ایم و از این اعتماد ما سوء استفاده شده است قول و وعده هایی تهی و خالی داده اند ولی عمل نکرده اند و نشده است و نخواهد شد طبق اطلاعات حاصله ما خانم مشاور عزیز حالا شرح حالی از اشنایی ما خانواده ها بگویم توجه شود خیلی جالبه ؟) اشنایی ما از سال 73 بود که مستاجر انها بودیم 4 سال با هم بودیم در حالت مستاجری و ان موقع دخترم تازه متولد شده بود اهل گرمسا ر هستند و اینجانب اهل شمال گیلانی هستیم الان هم گرمسار زندگی می کنند پدر و مادر دامادم قبل از عقد خیلی صحبتها گفته شد و دختر و پسر هم با هم صحبت کردند و دخترم دانشجو هست و موقعیت دخترم را گفتم و گفته شد و قبول کردند صحبتها و حرفها را و پذیرفتن ( گویا به دروغ قبول کردند و بله بله گفتن یعنی می گفتن هرچه شما بگید قبول هستش تا این حد ولی الان متاسفانه دشمن واقعـــــــــــــــی و جانی ما شده اند یعنی دوست دارند الان ما بمیریم و صاحب دخترم مفت و مجانی شوند و ببرند شهرستان خودشان و بلاا بر سر دخترم بیارند خانم مشاور محترم ) ولی بعد از عقد به هیچ کدام از تعهد ها عمل نکردند و زیر حرفهاشون زده اند و عمل نمی کنند بخاطر همین کارها جدل و بحث هایی صورت گرفته است و حتی درگیری هایی فیزیکی هم انجام شده است دامادم به حرفهای والدینش گوش میدهد و مامانی هستش و ادم کینه توز و کینه ای و عصبانی و دیابتی نیز هستش یعنی ارثی هستش دیابت وی از زمان کودکی گویا داشته است . قرار بود به خاطر موقعیت دانشجویی دخترم تهران کار و خانه تهیه کنه که اکنون قبول نداره این حرف را و زده زیر حرفاشون و به تعهد خود شان عمل ننمی کنند بارها هم مذاکره داشته ایم ولی تاثیری نداره و همیشه درگیری لفظی و غیره بین خانواده ها وجود دارد و حرفهای ناجوری هم ردو بدل میشود و گویا استحکام این زندگی دوام در اینده نخواهد داشت و نداره چون زندگی و شروع ان با دروغ بوده است و خانواده داماد هم با دروغ به میدان امده اند علت را بررسی کردیم البته بعد از عقد دیدیم داماد اهل کار نبود دارای مدرک لیساس نیز هستش اهل کار نیست خانواده اش به خاطر اینکه وی را وادار به کــــــــــــــــــــــــــــــار کنند برای ایشان زن گرفته اند که از این طریق وادار به کار شود اهل کار نیست بغل مادرش نشسته و کار نمی کند مادرش هم دیابتی هستش و خودش هم دیابتی هسش این دروغ گویی خانواده داماد مشکلاتی را برای دخترم که دانشجو هست بوجود اورده است دخترم از لحاظ روحی نیز اذیت میشود بخاطر کارهای که انجام نشده است و وفا به عهد نکرده اند داماد بیکار هستش اهل کار نیست اعصاب هم نداره به طوریکه باید دخترم ایشان را به ارامش در اورد با وجود اینکه 9 سال دخترم کوچکتر هستش چطور باید زندگی ادامه یاد ممکن هستش به نظر شما یا ما اشتباه کرده ایم 9 سال تفاوت سنی خیلی زیاد است ما اشتباه کرده ایم زندگی و اینده دخترم با این اوصاف و توضیحات چه خواهد شد ادامه زندگی ممکن هست البته هنوز مراسم عروســـــــــــــــــــــی انجام نشده ؟و فعلا بین دخترم و داماد فاصله انداخته ایم که تصمیم گرفته شود چه کار کنیم ؟ ایا این کار ادامه پیدا کند یا خیر قیچی کنیم لطفا رک و واضح بگید اگر برای نزدیکان شما این اتفاق می افتاد خدایی و انصافا چه نظر میداید خانم مشاور ادامه زندگی یا فیلتر؟ ممنون هستم شفاف بگید جوابیه را ممنون هستم
سارا حسین پور ادی وند
سارا حسین پور ادی وند
تاریخ ثبت: 25/02/1394        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ باسلام واحترام لطفاچالش های مدیریت منابع انسانی درایران را اعلام فرمایید.
باسلام واحترام لطفاچالش های مدیریت منابع انسانی درایران را اعلام فرمایید.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 20/08/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفا بفرمائید آیا به مبلغ بن کارگری بیمه تعلق می گیرد یا نه
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 15/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام و خسته نباشی در سفارشات خارجی1- ثبت حسابداری در زمان سفارش کالا و ترخیص کالا از کمرک چه می باشد.2-آیا در هر دو روش ادواری و دائمی ثبت ترخیص کالا یکی می باشد؟ باتشکر فراوان
باسلام و خسته نباشی در سفارشات خارجی1- ثبت حسابداری در زمان سفارش کالا و ترخیص کالا از کمرک چه می باشد.2-آیا در هر دو روش ادواری و دائمی ثبت ترخیص کالا یکی می باشد؟ باتشکر فراوان
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام می خواستم بدانم برای مهاجرت ، کدام کشور بهتر است؟آیا با سرمایه کم می شود مهاجرت کرد؟من مهندس برق با 5 سال سابقه نیروگاهی هستم ولی از نظر زبان انگلیسی ضعیف هستم درضمن داری همسر و یک فرزند می باشم اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید
با سلام می خواستم بدانم برای مهاجرت ، کدام کشور بهتر است؟آیا با سرمایه کم می شود مهاجرت کرد؟من مهندس برق با 5 سال سابقه نیروگاهی هستم ولی از نظر زبان انگلیسی ضعیف هستم درضمن داری همسر و یک فرزند می باشم اگر امکان دارد مرا راهنمایی کنید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام احتراما به استحضار می رساند اینجانب دانشجوی دکتری رشته ... دانشگاه .... به مدت 7 سال است که در استخدام آموزش و پرورش استان ... می باشم (از اواخر سال 90 رسمی آزمایشی ) .در تیر 91 ، در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه .... با موافقت نامه کتبی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شرکت نمودم و درحال حاضر در دانشگاه .... به عنوان عضو هیات علمی (مربی) پذیرفته شده ام.با توجه به این موضوع ، اینجانب از تیر 92 اقدام به درخواست استعفا از سازمان آموزش و پرورش نمودم که متاسفانه علیرغم موافقت کتبی اولیه ، تاکنون با درخواست اینجانب موافقت ننموده اند و تنها راه حل پیشنهادی این سازمان به من ترک محل خدمت و متعاقب آن اخراج می باشد. در حالیکه در ضوابط پذیرش اعضای هیات علمی وزارت بهداشت قید گردیده که فرد متقاضی نباید اخراجی دستگاه دیگری باشد. لازم به ذکر است که بنده نیروی دانشسرا ، تربیت معلم نبوده ام در نتیجه هیچ تعهد استخدامی به این وزارتخانه ندارم.استدعا دارم راهنمایی فرمایید.
حسن رحمان پور
حسن رحمان پور
تاریخ ثبت: 28/06/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام وعرض خسته نباشید. یک شرکت تولیدی تولید لوله پلاستیک هستیم که ضایعاتی طی تولید ایجاد میشه وممکنه طی سال مقداری به فروش برسه یا دوباره به چرخه تولید برگرده،لطفا راهنمایی کنید اینکه ایا (سیستم ادواری ) ضایعات تولیدی طی سال باید سند بخورد یا نه ؟ و اینکه چطور باید این ضایعات توسط مدیر مالی مدیریت بشه چه از لحاظ سند زنی بفرمایید و چه از لحاظ انبارگردانی لطفا. اگر میشه کامل با ذکر مثال باشه ممنون میشم .
با سلام وعرض خسته نباشید. یک شرکت تولیدی تولید لوله پلاستیک هستیم که ضایعاتی طی تولید ایجاد میشه وممکنه طی سال مقداری به فروش برسه یا دوباره به چرخه تولید برگرده،لطفا راهنمایی کنید اینکه ایا (سیستم ادواری ) ضایعات تولیدی طی سال باید سند بخورد یا نه ؟ و اینکه چطور باید این ضایعات توسط مدیر مالی مدیریت بشه چه از لحاظ سند زنی بفرمایید و چه از لحاظ انبارگردانی لطفا. اگر میشه کامل با ذکر مثال باشه ممنون میشم .
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 23/01/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام شرکت A دارای برند و لوگوی ثبتی می باشد این شرکت با شرکت B شرکت پخش مشترک به نام AB با درصد سهام 50/50به ثبت می رسانند و از برند و لوگوی ثبتی شرکت A در شرکت مشترک استفاده می نمایند آیا به لحاظ حقوقی و ثبتی در صورت انحلال شرکت AB شرکت B می توتند کماکان از لوگو و برند شرکت AB استفاده نماید با توجه به اینکه به لحاظ قانونی و ثبتی لوگو و برند متعلق به شرکت A می باشد
باسلام شرکت A دارای برند و لوگوی ثبتی می باشد این شرکت با شرکت B شرکت پخش مشترک به نام AB با درصد سهام 50/50به ثبت می رسانند و از برند و لوگوی ثبتی شرکت A در شرکت مشترک استفاده می نمایند آیا به لحاظ حقوقی و ثبتی در صورت انحلال شرکت AB شرکت B می توتند کماکان از لوگو و برند شرکت AB استفاده نماید با توجه به اینکه به لحاظ قانونی و ثبتی لوگو و برند متعلق به شرکت A می باشد
سعید ربیعی مجد
سعید ربیعی مجد
تاریخ ثبت: 26/10/1392        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با احترام به استحضار می رساند درتاریخ 17 مهرماه سال 90 به جهت بی احتیاطی در امر رانندگی منجر به فوت عابر، محکوم به پرداخت دیه کامل یک مرد مسلمان به میزان 675000000 ریال شده ام و واریز مبلغ 600000000 ریال توسط شرکت سهمامی بیمه ایران و الباقی احکام را پرداخت نموده ام . علیهذا با توجه به اینکه 17 مهر ماه سال 1390 مصادف بوده با 11 ذیقعده که جز ماههای حرام محسوب میگردد، در زمان تصادف این جانب دیه مرد مسلمان در ماه های عادی سال 450000000 ریال و در ماه های حرام 600000000 ریال بوده با توجه به اینکه اتومبیل دارای 60 میلیون بیمه بوده و در سال 89 بیمه شده و پرونده این جانب قبل از سال 91 بسته شد و به پایان رسید و همچنین سند ها آزاد گردید اداره بیمه مبلغ 600000000 ریال پرداخت کرد در صورتیکه پس از گذشت 4 ماه احضاریه ای به درب منزل آمده است که در آن ذکر گردیده تصادف در ماه حرام صورت گرفته و مبلغ دیه در این ماه (در تاریخی که وجه دیه واریز گردیده) برابر شده است با 900000000 ریال و مابقی وجه به مبلغ 300000000 میلیون ریال بایستی پرداخت گردد بنابر این با توجه به اینکه در بخشنامه رئیس کل بیمه مرکزی، شرکت های بیمه موظف شده اند برای کلیه بیمه نامه های شخص ثالث معتبر که قبل از اول آبان ماه 1390 صادر کرده اند بدون دریافت حق بیمه اضافی، الحاقیه افزایش تعهدات بدنی به مبلغ 900000000 ریال را برای مدت باقی مانده از بیمه نامه در سال 1390، صادر کنند و در اختیار بیمه گزاران قرار دهند. بر اساس این بخشنامه، با توجه به مبلغ جدید دیه اعلام شده و در اجرای ماده 4 قانون اصلاح قانون بیمه شخص ثالث، شرکت های بیمه موظفند از تاریخ اول آبان 1390 بیمه نامه های جدید شخص ثالث را با تعهدات بدنی 900 میلیون ریال (معادل دیه ماه حرام) و تعهدات مالی 22/5 میلیون ریال صادر کنند. بنابراین پرسش این جانب این است که آیا مبلغ اضافه شده به دیه با این شرایط توسط اینجانب باید پرداخت گردد یا اینکه بیمه بایستی پاسخ گو باشد؟ در صورتیکه بیمه در حال حاضر پاسخگو نمی باشد. نظر شما در این باره چیست؟ در صورتیکه بیمه موظف باشد این مبلغ را پرداخت کند اینجانب می توانم از بیمه شکایت کنم ؟ با تشکر
با احترام به استحضار می رساند درتاریخ 17 مهرماه سال 90 به جهت بی احتیاطی در امر رانندگی منجر به فوت عابر، محکوم به پرداخت دیه کامل یک مرد مسلمان به میزان 675000000 ریال شده ام و واریز مبلغ 600000000 ریال توسط شرکت سهمامی بیمه ایران و الباقی احکام را پرداخت نموده ام . علیهذا با توجه به اینکه 17 مهر ماه سال 1390 مصادف بوده با 11 ذیقعده که جز ماههای حرام محسوب میگردد، در زمان تصادف این جانب دیه مرد مسلمان در ماه های عادی سال 450000000 ریال و در ماه های حرام 600000000 ریال بوده با توجه به اینکه اتومبیل دارای 60 میلیون بیمه بوده و در سال 89 بیمه شده و پرونده این جانب قبل از سال 91 بسته شد و به پایان رسید و همچنین سند ها آزاد گردید اداره بیمه مبلغ 600000000 ریال پرداخت کرد در صورتیکه پس از گذشت 4 ماه احضاریه ای به درب منزل آمده است که در آن ذکر گردیده تصادف در ماه حرام صورت گرفته و مبلغ دیه در این ماه (در تاریخی که وجه دیه واریز گردیده) برابر شده است با 900000000 ریال و مابقی وجه به مبلغ 300000000 میلیون ریال بایستی پرداخت گردد بنابر این با توجه به اینکه در بخشنامه رئیس کل بیمه مرکزی، شرکت های بیمه موظف شده اند برای کلیه بیمه نامه های شخص ثالث معتبر که قبل از اول آبان ماه 1390 صادر کرده اند بدون دریافت حق بیمه اضافی، الحاقیه افزایش تعهدات بدنی به مبلغ 900000000 ریال را برای مدت باقی مانده از بیمه نامه در سال 1390، صادر کنند و در اختیار بیمه گزاران قرار دهند. بر اساس این بخشنامه، با توجه به مبلغ جدید دیه اعلام شده و در اجرای ماده 4 قانون اصلاح قانون بیمه شخص ثالث، شرکت های بیمه موظفند از تاریخ اول آبان 1390 بیمه نامه های جدید شخص ثالث را با تعهدات بدنی 900 میلیون ریال (معادل دیه ماه حرام) و تعهدات مالی 22/5 میلیون ریال صادر کنند. بنابراین پرسش این جانب این است که آیا مبلغ اضافه شده به دیه با این شرایط توسط اینجانب باید پرداخت گردد یا اینکه بیمه بایستی پاسخ گو باشد؟ در صورتیکه بیمه در حال حاضر پاسخگو نمی باشد. نظر شما در این باره چیست؟ در صورتیکه بیمه موظف باشد این مبلغ را پرداخت کند اینجانب می توانم از بیمه شکایت کنم ؟ با تشکر
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 04/05/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ با سلام معلم پیمانی با 2 سال سابقه خدمت که امسال 3 سال می شودودر تیر 92 رسمی می شوم این تابستان می خواهم استعفا بدهم.چگونه این کار را انجام بدهم؟ آیا آنها می توانند با من مخالفت کنند؟ درهر صورت من می خواهم همکاریم را با آنان قطع نماییم آیا این عمل می تواند برای من مشکل آفرین باشد؟
با سلام معلم پیمانی با 2 سال سابقه خدمت که امسال 3 سال می شودودر تیر 92 رسمی می شوم این تابستان می خواهم استعفا بدهم.چگونه این کار را انجام بدهم؟ آیا آنها می توانند با من مخالفت کنند؟ درهر صورت من می خواهم همکاریم را با آنان قطع نماییم آیا این عمل می تواند برای من مشکل آفرین باشد؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 25/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام 1- دستمزد روزانه در سال 91 2-مزایای ماهانه در سال 91 3-بن کارگری ، خوابار مسکن ، حق اولاد که در لیست بیمه سال 91 چقدر محاسبه می شود با تشکر
با سلام 1- دستمزد روزانه در سال 91 2-مزایای ماهانه در سال 91 3-بن کارگری ، خوابار مسکن ، حق اولاد که در لیست بیمه سال 91 چقدر محاسبه می شود با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 03/02/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام ایا در ماه ذیقعده که ماه حرام می باشد روزهای حلال نیز وجود دارد؟ اگر این طور است لطفا بفرمایید چه روزهایی از آن حلال و چه روزهایی از آن حرام است با تشکر
با سلام ایا در ماه ذیقعده که ماه حرام می باشد روزهای حلال نیز وجود دارد؟ اگر این طور است لطفا بفرمایید چه روزهایی از آن حلال و چه روزهایی از آن حرام است با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 15/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید سوالی داشتم در خصوص اینکه آیا رانندگی با خاور یا ماشین سنگین جزو مشاغل سخت میباشد؟ با چند سال سابقه میتوانند بازنشست بشوند؟
با عرض سلام و خسته نباشید سوالی داشتم در خصوص اینکه آیا رانندگی با خاور یا ماشین سنگین جزو مشاغل سخت میباشد؟ با چند سال سابقه میتوانند بازنشست بشوند؟
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ در مواقعی که دریافت اجاره بها همراه با ودیعه می باشد.مبنای محاسبه و کسر مالیات چگونه است؟
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 14/01/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام.من کارمند یه شرکت خصوصی هیستم و میخواهم بپرسم که اگه 5شنبه تعطیلی رسمی باشه و من بخوام شنبه رو مرخصی بگیرم(یعنی روز بعد از تعطیلی رسمی که میشه جمعه و روزی که من میخوام مرخصی بگیرم که میشه شنبه)کلا چند روز مرخصی باید برای من حساب بشه؟؟؟
با سلام.من کارمند یه شرکت خصوصی هیستم و میخواهم بپرسم که اگه 5شنبه تعطیلی رسمی باشه و من بخوام شنبه رو مرخصی بگیرم(یعنی روز بعد از تعطیلی رسمی که میشه جمعه و روزی که من میخوام مرخصی بگیرم که میشه شنبه)کلا چند روز مرخصی باید برای من حساب بشه؟؟؟
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 23/10/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ : با سلام ،سه تا سوال داشتم لطفا پاسخ دهید ،اگر مالیات حقوق را شرکت پرداخت کند واز حقوق کارمند کسر نشود چه ثبتی بزنم ؟ اگر حقوق کارمندی طبق قانون کار پرداخت نشود و بعداز چند ماه مابه التفاوت یکجا پرداخت شود ثبت آن چیست ؟ آیا در مهر ماه اگر فروش بیشتر از 100 میلیون نشد ارزش افزوده پرداخت نکنیم ؟ متشکرم
: با سلام ،سه تا سوال داشتم لطفا پاسخ دهید ،اگر مالیات حقوق را شرکت پرداخت کند واز حقوق کارمند کسر نشود چه ثبتی بزنم ؟ اگر حقوق کارمندی طبق قانون کار پرداخت نشود و بعداز چند ماه مابه التفاوت یکجا پرداخت شود ثبت آن چیست ؟ آیا در مهر ماه اگر فروش بیشتر از 100 میلیون نشد ارزش افزوده پرداخت نکنیم ؟ متشکرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ قبلا سوالی از شمادر خصوص مهریه پرسیده بودم و شما پتسخ دادید زمان محاسبه مهریه هنگام اجرای حکم و یا پرداخت می باشد پس اگر چنین باشد پاسخ دهید چرا وکیل همسرم زمان پرداخت را به عناوین مختلف از جمله تجدید نظر ،درخواست اعسار و غیره به تعویق می اندازددر صورتیکه به نفع او بوده مهریه را در سال 89 پرداخت میکرد
قبلا سوالی از شمادر خصوص مهریه پرسیده بودم و شما پتسخ دادید زمان محاسبه مهریه هنگام اجرای حکم و یا پرداخت می باشد پس اگر چنین باشد پاسخ دهید چرا وکیل همسرم زمان پرداخت را به عناوین مختلف از جمله تجدید نظر ،درخواست اعسار و غیره به تعویق می اندازددر صورتیکه به نفع او بوده مهریه را در سال 89 پرداخت میکرد
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 23/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام. من دانشجوی ترم آخر کاردانی حسابداری هستم . می خواستم ببینم کمک حسابدار با کارآموز حسابداری با هم چه تفاوتی دارند؟ برای ورود به بازار کار شما کدام یک را پیشنهاد می کنید؟ کمک حسابدار یا کارآموز؟ با تشکر.
سلام. من دانشجوی ترم آخر کاردانی حسابداری هستم . می خواستم ببینم کمک حسابدار با کارآموز حسابداری با هم چه تفاوتی دارند؟ برای ورود به بازار کار شما کدام یک را پیشنهاد می کنید؟ کمک حسابدار یا کارآموز؟ با تشکر.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 30/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام من اظهار نامه ارزش افزوده رو اصلاح کردم آیا لازم هست که اظهار نامه اصلاح شده طبق روال ببرم دبیرخانه ارزش افزوده شماره کنه؟ یا نه لازم نیست همین که اصلاح کردم کافیه و موقع رسیدگی بررسی می کنند؟
با عرض سلام من اظهار نامه ارزش افزوده رو اصلاح کردم آیا لازم هست که اظهار نامه اصلاح شده طبق روال ببرم دبیرخانه ارزش افزوده شماره کنه؟ یا نه لازم نیست همین که اصلاح کردم کافیه و موقع رسیدگی بررسی می کنند؟
سید هاشم اوجاقی
سید هاشم اوجاقی
تاریخ ثبت: 23/06/1392        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با سلام. سوال من در مورد ثبتهای دارایی های در جریان تکمیل بود. وقتی خریدی برای ساخت ساختمان انجام میدهیم (مقلاً سیمان) چه ثبنی میزنیم؟ در برگ مصرف این سیمان چه عملیاتی انجام میشه؟ به بهای تمام شده ربط داره؟ وفتی برای تکمیل درون ساختمان مثلا کابینت میخریم چه ثبتی میزنیم؟ آیا کابینت بلافاصله در کارت اموال ثبت میشه و استهلاک می خوره؟ یا باید دارایی 100 بشه بعد؟ در این قصیه لوازمی که به انبار ربط داره کالا و لوازم مصرفی در نظر میگیریم؟ و کالایی مث کابینت رو اموال و اثاثه؟ دستمزد کارگرا چی ثبت میشه؟ کلاً فک کنین یه ساختمان نیمه تمام رو داریم هزینه میکنیم که کامل شه هر ثبتی که به ذهنتان میرسه لطفاً بگین ممنون از توجهتون
با سلام. سوال من در مورد ثبتهای دارایی های در جریان تکمیل بود. وقتی خریدی برای ساخت ساختمان انجام میدهیم (مقلاً سیمان) چه ثبنی میزنیم؟ در برگ مصرف این سیمان چه عملیاتی انجام میشه؟ به بهای تمام شده ربط داره؟ وفتی برای تکمیل درون ساختمان مثلا کابینت میخریم چه ثبتی میزنیم؟ آیا کابینت بلافاصله در کارت اموال ثبت میشه و استهلاک می خوره؟ یا باید دارایی 100 بشه بعد؟ در این قصیه لوازمی که به انبار ربط داره کالا و لوازم مصرفی در نظر میگیریم؟ و کالایی مث کابینت رو اموال و اثاثه؟ دستمزد کارگرا چی ثبت میشه؟ کلاً فک کنین یه ساختمان نیمه تمام رو داریم هزینه میکنیم که کامل شه هر ثبتی که به ذهنتان میرسه لطفاً بگین ممنون از توجهتون
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 25/08/1392        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ به نام خدا خسته نباشید . من قبلا از شما سوالی پرسیدم تکمیل میکنم . من تقریبا در همه فعالیتهای کامپیوتر تخصص دارم _ شبکه برنامه نویسی فلش و... ) فقط موقعیت شغلی اینترنت نمیتونم پیدا کنم . شما نمونه کار و کسب و کار و سایت و .... رو معرفی کنید تا اشنا بشم . من مشکلم پیدا نکردمن فرصت شغلی اینترنتی هست ( که شم میگید خیلی زیاده ) لطفا چند مورد رو بفرمایید . اگه میشه بیشتر توضیح بدین . با تشکر
به نام خدا خسته نباشید . من قبلا از شما سوالی پرسیدم تکمیل میکنم . من تقریبا در همه فعالیتهای کامپیوتر تخصص دارم _ شبکه برنامه نویسی فلش و... ) فقط موقعیت شغلی اینترنت نمیتونم پیدا کنم . شما نمونه کار و کسب و کار و سایت و .... رو معرفی کنید تا اشنا بشم . من مشکلم پیدا نکردمن فرصت شغلی اینترنتی هست ( که شم میگید خیلی زیاده ) لطفا چند مورد رو بفرمایید . اگه میشه بیشتر توضیح بدین . با تشکر
محمد هلاکوئی
محمد هلاکوئی
تاریخ ثبت: 25/10/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ اگر پست سازمانی کارمندی از انبارداری به حسابداری تغییر داده شود حکم کارگزینی وی چه تغییری می کند سنوات خدمت و طبقه شغلی وی چگونه محاسبه می شود
اگر پست سازمانی کارمندی از انبارداری به حسابداری تغییر داده شود حکم کارگزینی وی چه تغییری می کند سنوات خدمت و طبقه شغلی وی چگونه محاسبه می شود
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما اگر سهامداران در طول سال بخشی از سود را برداشت کنند چه ثبتی باید بزنیم آیا این ثبت صحیح می باشد برداشت شرکا *** بانک/صندوق ***
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما اگر سهامداران در طول سال بخشی از سود را برداشت کنند چه ثبتی باید بزنیم آیا این ثبت صحیح می باشد برداشت شرکا *** بانک/صندوق ***
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام.میخواستم راجب شرایط بازکردن دفاتر پستی ازتون راهنمایی بخوام شرایط چه جوریه؟
با سلام.میخواستم راجب شرایط بازکردن دفاتر پستی ازتون راهنمایی بخوام شرایط چه جوریه؟
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 17/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام و درود مدتی است بنده و چندی از دوستانم که تازه فارغ التحصیل شده و یا هنوز در ترم های آخر دانشگاه هستیم، تصمیم گرفته ایم گروهی آموزشی (تدریس خصوصی) تشکیل دهیم. از آنجایی که فاقد منابع مالی، تجربی و ملکی لازم برای تاسیس شرکت و آموزشگاه هستیم، تصمیم گرفته ایم تنها به عنوان یک گروه آموزشی فعالیت کنیم. سوال بنده از شما این است که 1- آیا امکانی وجود دارد تا ما تنها نام و آرم گروه خود را ثبت کنیم تا احیانا در آینده از سوءاستفاده های احتمالی نظیر تصاحب آن جلوگیری کنیم؟ 2- چنانچه بتوانیم نام و نشان گروه خود را در جایی ثبت کنیم، آیا امکان ساخت مهر با آرم و نام گروه آموزشی را خواهیم داشت؟ بی نهایت سپاسگزار از لطف شما
باعرض سلام و درود مدتی است بنده و چندی از دوستانم که تازه فارغ التحصیل شده و یا هنوز در ترم های آخر دانشگاه هستیم، تصمیم گرفته ایم گروهی آموزشی (تدریس خصوصی) تشکیل دهیم. از آنجایی که فاقد منابع مالی، تجربی و ملکی لازم برای تاسیس شرکت و آموزشگاه هستیم، تصمیم گرفته ایم تنها به عنوان یک گروه آموزشی فعالیت کنیم. سوال بنده از شما این است که 1- آیا امکانی وجود دارد تا ما تنها نام و آرم گروه خود را ثبت کنیم تا احیانا در آینده از سوءاستفاده های احتمالی نظیر تصاحب آن جلوگیری کنیم؟ 2- چنانچه بتوانیم نام و نشان گروه خود را در جایی ثبت کنیم، آیا امکان ساخت مهر با آرم و نام گروه آموزشی را خواهیم داشت؟ بی نهایت سپاسگزار از لطف شما
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 18/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و وقت بخیر حضور شما جناب مهندس 2 تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید: 1-در خصوص ثبت شرکت فنی مهندسی از نظر کارایی: شرکت سهامی خاص بهتره یا مسئولیت محدود؟؟ 2-اگر شرکت هیچ فعالیتی نداشته باشه مالیات سالیانه داره یا نه؟ با تشکر
با سلام و وقت بخیر حضور شما جناب مهندس 2 تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی بفرمائید: 1-در خصوص ثبت شرکت فنی مهندسی از نظر کارایی: شرکت سهامی خاص بهتره یا مسئولیت محدود؟؟ 2-اگر شرکت هیچ فعالیتی نداشته باشه مالیات سالیانه داره یا نه؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 24/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام خدمت مدیریت و مشاور محترم برای وصول مطالبات حذف شده حسابهای دریافتنی بدهکار میکنیم و ذخیره م.مشکول الوصول بستانکار و بعد نقد بدهکار حسابهای دریافتنی بستانکار حال اگر قبل از حذف طلبی که ذخیره گرفتیم وصول شود چه میکنیم؟ آیا به ذخیره کاری نخواهیم داشت؟و نقد را بدهکار ح دریافتنی بستانکار یا ذخیره را بدهکار و درآمد بازیافتی را بستانکار میکنیم
با عرض سلام خدمت مدیریت و مشاور محترم برای وصول مطالبات حذف شده حسابهای دریافتنی بدهکار میکنیم و ذخیره م.مشکول الوصول بستانکار و بعد نقد بدهکار حسابهای دریافتنی بستانکار حال اگر قبل از حذف طلبی که ذخیره گرفتیم وصول شود چه میکنیم؟ آیا به ذخیره کاری نخواهیم داشت؟و نقد را بدهکار ح دریافتنی بستانکار یا ذخیره را بدهکار و درآمد بازیافتی را بستانکار میکنیم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام.خسته نباشید میخواستم در مورد آگهی اعطای پروانه کارگزاری رسمی بیمه(فراخوان دوره 55)که در سایت بیمه مرکزی فراخوان دادن.توضیح بدید.کلا کارگزاری بیمه چی هست؟و برای بیمه خاصی هست؟درامدش در چه حدی هست؟.ممنون میشم اگر زود به سوال من پاسخ بدهید.
سلام.خسته نباشید میخواستم در مورد آگهی اعطای پروانه کارگزاری رسمی بیمه(فراخوان دوره 55)که در سایت بیمه مرکزی فراخوان دادن.توضیح بدید.کلا کارگزاری بیمه چی هست؟و برای بیمه خاصی هست؟درامدش در چه حدی هست؟.ممنون میشم اگر زود به سوال من پاسخ بدهید.
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 05/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  78  77  76  75  74  73  72  71  70  69  68  67  66  65  64  63  62  61  60  59  58  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )