فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ ا سلام بنده 25 سال دارم و دارم در مورد فرق بیمه تامین اجتماعی و بیمه های شخصی یا دولتی تحقیق میکنم که کدام بهتر است ! فرق بین بیمه تامین اجتماعی به جز اینکه درمان و سابقه کاری محسوب می شود چیست؟ آیا با بیمه خویش فرما که ماهیانه پرداخت می تونم بکنم برای من سابقه به حساب می آید در صورتی که شاغل نمی باشم و دانشجو می باشم؟
ا سلام بنده 25 سال دارم و دارم در مورد فرق بیمه تامین اجتماعی و بیمه های شخصی یا دولتی تحقیق میکنم که کدام بهتر است ! فرق بین بیمه تامین اجتماعی به جز اینکه درمان و سابقه کاری محسوب می شود چیست؟ آیا با بیمه خویش فرما که ماهیانه پرداخت می تونم بکنم برای من سابقه به حساب می آید در صورتی که شاغل نمی باشم و دانشجو می باشم؟
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 16/10/1392        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من 10 سال و3ماه سابقه کار دریکی از بانکهای دولتی را دارم رسمی اگر من بخوام بدون اینکه استعفابدم دیگه سر کارنرم آیا چیزی به من تعلق میگیرد؟
با سلام من 10 سال و3ماه سابقه کار دریکی از بانکهای دولتی را دارم رسمی اگر من بخوام بدون اینکه استعفابدم دیگه سر کارنرم آیا چیزی به من تعلق میگیرد؟
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام من در مغازه ای که پروانه کسبش مصالح ساختمانی هم در ملکیت و هم در سرقفلی بطور مساوی با یک نفر شریک هستم.که پروانه کسب متعلق به شریکم میباشد.مغازه بیشتر از 200متر است که 100 مترش متعلق به بنده هست.این مغازه را بدون دریافت رهن به مبلغ 250هزارتومان ماهانه اجاره دادم.خواستم بدانم در اجاره متراژ مغازه مهم هست؟و اینکه این مبلغ عادلانه هست؟ از انجایی که بنده هم در ملکیت و هم در سرقفلی شریک هستم در واقع احساس میکنم و ملک را اجاره داده ام و سرقفلی مدنظر قرار نگرفته است. من از قوانین املاک تجاری بی اطلاع هستم.اگر شریکم قصد فروش سهم خود را داشته باشد من حقم چیست؟ و اگر شریکم بخواهد تغییراتی در فضای مغازه بدهد یا پروانه کسب را تغییر دهد حق من چیست؟ باسپاس
باسلام من در مغازه ای که پروانه کسبش مصالح ساختمانی هم در ملکیت و هم در سرقفلی بطور مساوی با یک نفر شریک هستم.که پروانه کسب متعلق به شریکم میباشد.مغازه بیشتر از 200متر است که 100 مترش متعلق به بنده هست.این مغازه را بدون دریافت رهن به مبلغ 250هزارتومان ماهانه اجاره دادم.خواستم بدانم در اجاره متراژ مغازه مهم هست؟و اینکه این مبلغ عادلانه هست؟ از انجایی که بنده هم در ملکیت و هم در سرقفلی شریک هستم در واقع احساس میکنم و ملک را اجاره داده ام و سرقفلی مدنظر قرار نگرفته است. من از قوانین املاک تجاری بی اطلاع هستم.اگر شریکم قصد فروش سهم خود را داشته باشد من حقم چیست؟ و اگر شریکم بخواهد تغییراتی در فضای مغازه بدهد یا پروانه کسب را تغییر دهد حق من چیست؟ باسپاس
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 11/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام عمده فروشس مواد غذایی که برای برخی از محصولات نمایندگی انحصاری دارد ملزم به ارائه دفاتر حسابداری است؟ ثبت شرکت نشده است.مالیات عملکرد و ارزش افزوده چگونه محاسبه می شود؟ سپاس
با سلام عمده فروشس مواد غذایی که برای برخی از محصولات نمایندگی انحصاری دارد ملزم به ارائه دفاتر حسابداری است؟ ثبت شرکت نشده است.مالیات عملکرد و ارزش افزوده چگونه محاسبه می شود؟ سپاس
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 08/04/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام بنده به مدت 20 ماه است که در یک شرکت خصوصی مشفول بکار هستم و قرارداد من بصورت ساعتی تنظیم شده است در حالیکه ساعات کارکرد من بطور متوسط 220 ساعت در ماه است،آیا با این شرایط سنوات به من تعلق می گیرد؟ کارفرما اعلام کرده که هیج گونه سنواتی به قرارداد ساعتی تعلق نمی گیرد
باعرض سلام بنده به مدت 20 ماه است که در یک شرکت خصوصی مشفول بکار هستم و قرارداد من بصورت ساعتی تنظیم شده است در حالیکه ساعات کارکرد من بطور متوسط 220 ساعت در ماه است،آیا با این شرایط سنوات به من تعلق می گیرد؟ کارفرما اعلام کرده که هیج گونه سنواتی به قرارداد ساعتی تعلق نمی گیرد
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید : چرا بیمه بیکاری به مدیران عامل تعلق نمی گیرد ؟ براساس کدام ماده تامین اجتماعی یا قانون کار؟
با سلام و خسته نباشید : چرا بیمه بیکاری به مدیران عامل تعلق نمی گیرد ؟ براساس کدام ماده تامین اجتماعی یا قانون کار؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و درود بنده تا اواسط سال 91 از وزارت جهاد کشاورزی، با مدرک فوق لیسانس بازنشسته می شوم و در فکر تاسیس یک کار مناسب هستم. نمی دانم از کجا و چگونه کار را شروع کنم. پرسش‌های زیادی بدون پاسخ در ذهنم شکل می گیرد. سعی می کنم پرسش‌های خود را کوتاه، روشن و طبقه بندی بنویسم. 1. برای راه اندازی یک فست فود، چگونه می توانم از تجارب یک مشاور مجرب استفاده کنم؟ 2. اگر فست فود فقط به صورت تحویلی(Delivery) باشد، آیا اجاره یا خرید یک فروشگاه برای عرضه الزامی است؟ 3. گرفتن جواز برای این کار تقریباً چه مدت طول خواهد کشید؟ و آیا شما می توانید فردی که این مراحل را انجام داده و حاضر است تجربیات خود را در اختیار بنده بگذارد معرفی نمائید؟ 4. ویژگی‌های یک مکان مناسب برای راه اندازی آشپزخانه‌ی پیتزا چیست؟ مثلاً می تواند در زیرزمین باشد؟ مساحت آن حداقل چند متر مربع باید باشد؟ موقعیت آن می تواند در داخل یک خیابان فرعی باشد؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 25/11/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و احترام؛آیا فرمت قرارداد مشاور شخص حقیقی با قرارداد مشاور حقوقی متفاوت است؟ در صورت مثبت بودن پاسخ آیا ممکن است فرمت و بخشنامه های مرتبط را معرفی فرمایید.
با سلام و احترام؛آیا فرمت قرارداد مشاور شخص حقیقی با قرارداد مشاور حقوقی متفاوت است؟ در صورت مثبت بودن پاسخ آیا ممکن است فرمت و بخشنامه های مرتبط را معرفی فرمایید.
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من کارشناسی شیمی تموم کردم ومیخوام ارشد حقوق بخونم ایا بعداز اینکه ارشد گرفتم میتونم تو امتحان سردفتری اسناد یا محضر داری شرکت کنم یا شرایت خاصی میخواد؟
با سلام من کارشناسی شیمی تموم کردم ومیخوام ارشد حقوق بخونم ایا بعداز اینکه ارشد گرفتم میتونم تو امتحان سردفتری اسناد یا محضر داری شرکت کنم یا شرایت خاصی میخواد؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 05/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی هستم میخواستم بدونم چه دوره های تخصصی را برای ورود به محیط کار باید بگذرونم.(آنچه که در محیط کار از یک فارغ التحصیل مدیریت صنعتی انتظار دارند).با تشکر
سلام من فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی هستم میخواستم بدونم چه دوره های تخصصی را برای ورود به محیط کار باید بگذرونم.(آنچه که در محیط کار از یک فارغ التحصیل مدیریت صنعتی انتظار دارند).با تشکر
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 24/01/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام خسته نباشید من کتابی کامل درمورد کمکهای بلاعوض دولت میخواستممعرفی کنید یا جایی که بتونم گفتگو کنم درمورد همین مبحث وسوالاموبپرسم استاندارد10روهم مطالعه کردم راهنمایی کنیدممنون میشم
باسلام خسته نباشید من کتابی کامل درمورد کمکهای بلاعوض دولت میخواستممعرفی کنید یا جایی که بتونم گفتگو کنم درمورد همین مبحث وسوالاموبپرسم استاندارد10روهم مطالعه کردم راهنمایی کنیدممنون میشم
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 20/01/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با سلام اینجانب مدیرداخلی یک رکت ساختمانی هستم .آیا مشاورین شما کلاسهایی برای آموزض مدیریت اجرایی وداخلی دارند؟
با سلام اینجانب مدیرداخلی یک رکت ساختمانی هستم .آیا مشاورین شما کلاسهایی برای آموزض مدیریت اجرایی وداخلی دارند؟
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 18/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید به شما عزیزان پدر انجانب شغل ازاد دارد و میوه فروش بدون مغازه است و یک نیسان وانت دارد . میخواستم بدانم زمان پرداخت مالیات کی هستش ومبلغ ان پقدر است . ایا میشود انرا قسد بندی کنیم . باتشکر از شما
با عرض سلام و خسته نباشید به شما عزیزان پدر انجانب شغل ازاد دارد و میوه فروش بدون مغازه است و یک نیسان وانت دارد . میخواستم بدانم زمان پرداخت مالیات کی هستش ومبلغ ان پقدر است . ایا میشود انرا قسد بندی کنیم . باتشکر از شما
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 02/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ به نام خدا با سلام من میخوام به خرید و فروش سکه بپردازم . لطفا عمولا موثر در نواسانات قیمت و نحوه تغییر ( تاثیر مثبت و ی منفی ) آن را بفرمائید و اگر کتاب یا سیدی و.... مفیدی در این مورد دارید لطف کنید بفرمائید تا در اسرع وقت تهبه و مطالعه کنم چون واقعا میخوام کارم خرید و فروش سکه و طلا باشه منتظر ایمیل شما هستم
به نام خدا با سلام من میخوام به خرید و فروش سکه بپردازم . لطفا عمولا موثر در نواسانات قیمت و نحوه تغییر ( تاثیر مثبت و ی منفی ) آن را بفرمائید و اگر کتاب یا سیدی و.... مفیدی در این مورد دارید لطف کنید بفرمائید تا در اسرع وقت تهبه و مطالعه کنم چون واقعا میخوام کارم خرید و فروش سکه و طلا باشه منتظر ایمیل شما هستم
علیرضا حاجیان
علیرضا حاجیان
تاریخ ثبت: 08/07/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام کارمند یک شرکت خصوصی هستم که فعالیت آن تهیه مقاطع فولادی است و 10 سال است آغاز به کار نموده است. از سال گذشته نیز با انعقاد قرارداد با یک مشاور، طبقه بندی مشاغل شروع شده، اما هنوز به پایان و اجرا نرسیده است. شرکت ما در حال گسترش است و به تازگی ساخت و نصب تجهیزات فاز ذوب را به پایان رسانده و هم اکنون در آستانه جذب نیرو برای فاز ذوب می باشد. اما از آنجا که این شغل سخت و پرخطر است، کارگران اقبال چندانی به کار در آن نشان نمی دهند. لذا مدیریت شرکت تصمیم گرفته از همین ابتدا، طبق قانون، کار را جزء مشاغل سخت و زیان آور شروع نماید. 1- آیا این کار شدنی است؟ و برای انجام آن چه مراحلی باید طی شود؟ و 2- از طرفی چون احتمال اینکه کار در سایر بخشهایی که 10 سال است فعال می باشد، نیز جزء مشاغل سخت و زیان آور باشد، در این صورت آیا مسائل و مشکلات دیگری نیز پیش خواهد آمد؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید. با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 19/02/1392        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام فردی برای پرداخت اقساط معوقه تسهیلات به فرد مسئول در بانک مراجعه میکند مبلغ اورده کمتر از بدهی بوده کارمند بانک راهنمایی میکنه اگر بهمبلغ اورده اضافه بکنی و جهت تسویه اقدام بکنی دیرکرد وام بخشوده میشه که مشتری با اعلام عدم توانایی مبلغ رو به عنوان امانت و رسید امضا وقتی به حساب شخصی واریز میشه به کارمند واگذار کرده (ترس از اینکه بانک از حساب برداشت و ب حساب وام تهاتر کند)کارمند نیز مبلغ را به حساب شخصی واریز و نز خودش به امانت میگذارد تا اینکه بعدا مشتری مراجعه و مبلغ امانت را تحیل و به حساب وام کارسازی میشود حال بانک اقدام کارمند بانک را اختلاس و ارتشا دانسته ایا چنین چیزی صحت داره ؟ لطف به صورت کامل و با ادله راهنمایی کنید ممنونم
سلام فردی برای پرداخت اقساط معوقه تسهیلات به فرد مسئول در بانک مراجعه میکند مبلغ اورده کمتر از بدهی بوده کارمند بانک راهنمایی میکنه اگر بهمبلغ اورده اضافه بکنی و جهت تسویه اقدام بکنی دیرکرد وام بخشوده میشه که مشتری با اعلام عدم توانایی مبلغ رو به عنوان امانت و رسید امضا وقتی به حساب شخصی واریز میشه به کارمند واگذار کرده (ترس از اینکه بانک از حساب برداشت و ب حساب وام تهاتر کند)کارمند نیز مبلغ را به حساب شخصی واریز و نز خودش به امانت میگذارد تا اینکه بعدا مشتری مراجعه و مبلغ امانت را تحیل و به حساب وام کارسازی میشود حال بانک اقدام کارمند بانک را اختلاس و ارتشا دانسته ایا چنین چیزی صحت داره ؟ لطف به صورت کامل و با ادله راهنمایی کنید ممنونم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 29/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام به دلیل تغییر وضعیت استخدامی قرار است بین صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی و خدمات درمانی یکی را انتخاب نمایم قبلا تامین اجتماعی بوده ام به نظر شما با توجه به آینده بهتر نیست صندوق بازنشستگی خدمات درمانی را انتخاب نمایم ؟
سلام به دلیل تغییر وضعیت استخدامی قرار است بین صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی و خدمات درمانی یکی را انتخاب نمایم قبلا تامین اجتماعی بوده ام به نظر شما با توجه به آینده بهتر نیست صندوق بازنشستگی خدمات درمانی را انتخاب نمایم ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 14/05/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و خسته نباشید بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی صنایع گاز هستم و مدت 2.5 سال است که بدنبال کار هستم . به نظر شما با این رشته به غیر از شرکت گاز و نفت که در سال آیا آزمون استخدامی برگزار کنند یا نه چه کارهای دیگری می توان انجام داد که بتوان به عنوان یک شغل به آن نگاه کرد . با این رشته آیا می توان کار دیگری هم انجام داد ؟ با تشکر
با عرض سلام و خسته نباشید بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی صنایع گاز هستم و مدت 2.5 سال است که بدنبال کار هستم . به نظر شما با این رشته به غیر از شرکت گاز و نفت که در سال آیا آزمون استخدامی برگزار کنند یا نه چه کارهای دیگری می توان انجام داد که بتوان به عنوان یک شغل به آن نگاه کرد . با این رشته آیا می توان کار دیگری هم انجام داد ؟ با تشکر
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ کنجکاوی فرزند 9 ساله ام در مورد مسائل جنسی واختلاف دختر وپسر را چگونه پاسخ دهم ؟ لطفا راهنمایی کنید .
سارا حسین پور ادی وند
سارا حسین پور ادی وند
تاریخ ثبت: 10/11/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام آقای یاری فرد خسته نباشید اینجانب کارشناس حسابداری خوندم میخواستم از شما چندتا سوال کنم من سابقه کاری اصلا ندارم یعنی تاحالا حسابداری کار نکردم 1 ماه پیش یه شرکت بازرگانی حسابدار میخواست با سابقه من همینجوری رفتم ثبتنام کردم بعد یک ماه به من زنگ زدن گفتن بیین سر کار از من 25 میلیون سفته یا ضامن معتبر خواستن به نظر شما درسته که من تا حالا جایی حسابداری نکردم حسابدار این شرکت و قبول کنم؟البته الان به طور آزمایش هستم دارم word excel va aaccess رو به من گفتن یاد بگیر اگه تونستم یاد بگیرم بعد قرارداد ببندیم؟میخواستم وظایف یک حسابدار رو بدونم بعد از کجا شروع کنم باید چه کارهای رو انجام بدم تا خوب به نظر برسم اگه میشه لطف کنید زود جواب بدین مرسی
سلام آقای یاری فرد خسته نباشید اینجانب کارشناس حسابداری خوندم میخواستم از شما چندتا سوال کنم من سابقه کاری اصلا ندارم یعنی تاحالا حسابداری کار نکردم 1 ماه پیش یه شرکت بازرگانی حسابدار میخواست با سابقه من همینجوری رفتم ثبتنام کردم بعد یک ماه به من زنگ زدن گفتن بیین سر کار از من 25 میلیون سفته یا ضامن معتبر خواستن به نظر شما درسته که من تا حالا جایی حسابداری نکردم حسابدار این شرکت و قبول کنم؟البته الان به طور آزمایش هستم دارم word excel va aaccess رو به من گفتن یاد بگیر اگه تونستم یاد بگیرم بعد قرارداد ببندیم؟میخواستم وظایف یک حسابدار رو بدونم بعد از کجا شروع کنم باید چه کارهای رو انجام بدم تا خوب به نظر برسم اگه میشه لطف کنید زود جواب بدین مرسی
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام می خواستم بپرسم آیا کاردان آزمایشگاه شاغل در دانشگاه علوم پزشکی که حکم حقوقی او براساس قانون مدیریت خدمات کشوری می باشد و صندوق بازنشستگی وی تأمین اجتماعی می باشد جزء مشاغل سخت و زیان آور می باشد یا خیر؟ و اینکه اصولاً تعیین مشاغل سخت و زیان آور بر عهده کدام دستگاه می باشد؟اداره کار استان ها؟ منظور بنده بیشتر در خصوص کارمندان شاغل در دستگاه های دولتی می باشد که مشمول قانون کار نسیتند می باشد؟ روال کار چگونه می باشد؟ با تشکر
با سلام می خواستم بپرسم آیا کاردان آزمایشگاه شاغل در دانشگاه علوم پزشکی که حکم حقوقی او براساس قانون مدیریت خدمات کشوری می باشد و صندوق بازنشستگی وی تأمین اجتماعی می باشد جزء مشاغل سخت و زیان آور می باشد یا خیر؟ و اینکه اصولاً تعیین مشاغل سخت و زیان آور بر عهده کدام دستگاه می باشد؟اداره کار استان ها؟ منظور بنده بیشتر در خصوص کارمندان شاغل در دستگاه های دولتی می باشد که مشمول قانون کار نسیتند می باشد؟ روال کار چگونه می باشد؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 11/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام و ادب خدمت شما عدد شاخص سال 90 چه عددی است . برای محاسبه مهریه زنی که شوهرش در سال 88 فوت شده مبنا سال 88 است یا سال قبل از درخواست مهریه؟ با سپاس فراوان
با عرض سلام و ادب خدمت شما عدد شاخص سال 90 چه عددی است . برای محاسبه مهریه زنی که شوهرش در سال 88 فوت شده مبنا سال 88 است یا سال قبل از درخواست مهریه؟ با سپاس فراوان
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 08/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ رفتارهی غیرکارکر بردی در سازمان ها چیست مشکلات جذب در سازمانهای ایران چیست
رفتارهی غیرکارکر بردی در سازمان ها چیست مشکلات جذب در سازمانهای ایران چیست
رضا طالعی فر
رضا طالعی فر
تاریخ ثبت: 19/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام بزرگوار بنده به کمک بابا و دو برادر با سرمایه خود و یا وام بانکی که در نحوه گرفتن ان شما کمک خواهید کرد قصد راه انداختن یه واحد تولیدی و یا نمایندگی و یا کارخانه ای که سود حاصل از ان خوب باشد را معرفی کنید... لطفن کاملن در نحوه گرفتن و ایجادش توجیه کنید.
سلام بزرگوار بنده به کمک بابا و دو برادر با سرمایه خود و یا وام بانکی که در نحوه گرفتن ان شما کمک خواهید کرد قصد راه انداختن یه واحد تولیدی و یا نمایندگی و یا کارخانه ای که سود حاصل از ان خوب باشد را معرفی کنید... لطفن کاملن در نحوه گرفتن و ایجادش توجیه کنید.
سید مهدی منبتی
سید مهدی منبتی
تاریخ ثبت: 24/03/1393        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با 17سال سابقه از اموزش وپرورش بدلایلی باز خرید شده ام ایا میتوانم بقیه سنوات را به همان صندوق بیمه اموزش وپرورش بطور ازاد بپردازم تا بازنشست شوم متشکرم
با 17سال سابقه از اموزش وپرورش بدلایلی باز خرید شده ام ایا میتوانم بقیه سنوات را به همان صندوق بیمه اموزش وپرورش بطور ازاد بپردازم تا بازنشست شوم متشکرم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 29/05/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ باسلام بنده یک شرکت پخش لوازم بهداشتی و آرایشی دارم.چند بازاریاب در شرکت مشغول به کار هستند.بیمه نام ونام خانوادگی کار فرما را اسم شرکت عنوان کرده.میخواستم بدونم که من هم میتونم واسه خودم از اینجا بیمه واریز کنم.خیلی ممنون میشم اگه به سوال بنده جواب بدین.
باسلام بنده یک شرکت پخش لوازم بهداشتی و آرایشی دارم.چند بازاریاب در شرکت مشغول به کار هستند.بیمه نام ونام خانوادگی کار فرما را اسم شرکت عنوان کرده.میخواستم بدونم که من هم میتونم واسه خودم از اینجا بیمه واریز کنم.خیلی ممنون میشم اگه به سوال بنده جواب بدین.
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 15/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام لطفا برای من توضیح دهید که ماده 147اسناد چیست.ومن کافی نت دارم تا حالا سایت اون را پیدا نکردم حتی به مسئولین هم زنگ زدیم چیزی اطلاع نداشتند بی زحمت هم سایت ثبت نام ماده 147رابه من دهید وهم کمی توضیح ممنون
سلام لطفا برای من توضیح دهید که ماده 147اسناد چیست.ومن کافی نت دارم تا حالا سایت اون را پیدا نکردم حتی به مسئولین هم زنگ زدیم چیزی اطلاع نداشتند بی زحمت هم سایت ثبت نام ماده 147رابه من دهید وهم کمی توضیح ممنون
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 28/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام و خدا قوت یکی از آشنایانمان بیمه نبودند و سکته مغزی کردند و خود را بیمه کردند قبلا بیمه بودند و4 سال سابقه یمه دارند و بعد از مریضیشون خودشان را بیمه کردند و الان در مرحله کمیسیون پزشکی هستند آیا به ایشان بیمه از کار افتادگی تعلق می گیرد؟با تشکر
سلام و خدا قوت یکی از آشنایانمان بیمه نبودند و سکته مغزی کردند و خود را بیمه کردند قبلا بیمه بودند و4 سال سابقه یمه دارند و بعد از مریضیشون خودشان را بیمه کردند و الان در مرحله کمیسیون پزشکی هستند آیا به ایشان بیمه از کار افتادگی تعلق می گیرد؟با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام اینجانب 4سال بازاریاب بیمه عمر وسرمایه گذاری بیمه کارافرین بودم قصد گرفتن نمایندگی بیمه (بغیر از بیمه کارآفرین به دلیل نحوه پرداخت حق بیمه و ضعیف بودن در سایر رشته های بیمه ) را دارم اما نمی دانم نمایندگی کدام شرکت رو بگیرم لطفا راهنمایی بفرمائید
باسلام اینجانب 4سال بازاریاب بیمه عمر وسرمایه گذاری بیمه کارافرین بودم قصد گرفتن نمایندگی بیمه (بغیر از بیمه کارآفرین به دلیل نحوه پرداخت حق بیمه و ضعیف بودن در سایر رشته های بیمه ) را دارم اما نمی دانم نمایندگی کدام شرکت رو بگیرم لطفا راهنمایی بفرمائید
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 07/03/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با سلام خدمت استاد گرامی بنده کارمند دانشگاه آزاد هستم و بیمه تامین اجتماعی هستم و بیمه تکمیلی خود دانشگاه شده ام. جهت بیمه تکمیلی پدر و مادر خود می گویند لازم است آنها هم تحت پوشش تامین اجتماعی بنده باشند در صورتی که آنها خود بیمه تامین اجتماعی هستند و چند سالی مانده تا باز نشسته شوند و نمی توان بیمه آنها را خراب کرد. چگونه می توانم آنها را تحت پوشش تامین اجتماعی خود درآورم به طوری که حق و حقوق بازنشستگی آنها محفوظ بماند. خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید
با سلام خدمت استاد گرامی بنده کارمند دانشگاه آزاد هستم و بیمه تامین اجتماعی هستم و بیمه تکمیلی خود دانشگاه شده ام. جهت بیمه تکمیلی پدر و مادر خود می گویند لازم است آنها هم تحت پوشش تامین اجتماعی بنده باشند در صورتی که آنها خود بیمه تامین اجتماعی هستند و چند سالی مانده تا باز نشسته شوند و نمی توان بیمه آنها را خراب کرد. چگونه می توانم آنها را تحت پوشش تامین اجتماعی خود درآورم به طوری که حق و حقوق بازنشستگی آنها محفوظ بماند. خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 27/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  73  72  71  70  69  68  67  66  65  64  63  62  61  60  59  58  57  56  55  54  53  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )