فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با سلام یک دستگاه اتومبیل خریدم میخوام بدم دوستم روش کار کنه . چه قراردادی باهاش بنویسم ؟با تشکر مهدی
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 22/07/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسه نباشید من از طرف اداره مالیات مبلغ هفت میلیون تومان بدهکار شدم آیا میبایستی این مبلغ رو نقدی بدم یا اقساط هم میتونم پرداخت کنم و حداکثر اقساط جند مامه میشود پرداخت نمود با تشکر
با سلام و خسه نباشید من از طرف اداره مالیات مبلغ هفت میلیون تومان بدهکار شدم آیا میبایستی این مبلغ رو نقدی بدم یا اقساط هم میتونم پرداخت کنم و حداکثر اقساط جند مامه میشود پرداخت نمود با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 13/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام شخصی مدت 5سال در وزارت جهاد کشاورزی فعالیت داشته که به دلایلی درخواست بازخرید میدهد و با پرداخت مبالغ مربوطه از اونجا خارج میشود و بلافاصله در دانشگاه آزاد استخدام میشود و از سازمان بازنشستگی درخواست انتقال سنوات رو به سازمان تامین اجتماعی میکند و با موافقت مدت خدمت گذشتش... الان بعدار 25 سال خدمت با احتساب 5 سال قبل بازنشسته شده و درخواست پرداخت سنوات رو کرده که دانشگاه آزاد فقط مدت 25 سال رو پرداخته و مدعی سنوات 5 سال ابتدایی با وزارت جهاد کشاورزی ست.این در حالیه که انتقال به صندوق صورت گرفته و ووزارتخانه مدعی پرداخت از سوی دانشگاه است به نطر شما کدام ادعا درسته و الزام به پرداخت کدام یکی رو باید خواست؟ با سپاس
سلام شخصی مدت 5سال در وزارت جهاد کشاورزی فعالیت داشته که به دلایلی درخواست بازخرید میدهد و با پرداخت مبالغ مربوطه از اونجا خارج میشود و بلافاصله در دانشگاه آزاد استخدام میشود و از سازمان بازنشستگی درخواست انتقال سنوات رو به سازمان تامین اجتماعی میکند و با موافقت مدت خدمت گذشتش... الان بعدار 25 سال خدمت با احتساب 5 سال قبل بازنشسته شده و درخواست پرداخت سنوات رو کرده که دانشگاه آزاد فقط مدت 25 سال رو پرداخته و مدعی سنوات 5 سال ابتدایی با وزارت جهاد کشاورزی ست.این در حالیه که انتقال به صندوق صورت گرفته و ووزارتخانه مدعی پرداخت از سوی دانشگاه است به نطر شما کدام ادعا درسته و الزام به پرداخت کدام یکی رو باید خواست؟ با سپاس
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 12/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام. ما می خواستیم با چند نفر آموزشگاه زبان تاسیس کنیم. می خواستم بدونم که فاصله مل با آموزشگاه دیگه چه قدر باید باشه؟ یعنی از چند متر کمتر نباشه؟ ما خیابون هامون با هم یکی نیست. آموزشگاه دیگه پایین چهار راست ما بالای چهار راه و اسم خیابون هامون یکی نیست. با این وضعیت مشکلی از لحاظ فاصله وجود داره یا نه؟ ممنون میشم اگه سریعتر جواب بدین.
با سلام. ما می خواستیم با چند نفر آموزشگاه زبان تاسیس کنیم. می خواستم بدونم که فاصله مل با آموزشگاه دیگه چه قدر باید باشه؟ یعنی از چند متر کمتر نباشه؟ ما خیابون هامون با هم یکی نیست. آموزشگاه دیگه پایین چهار راست ما بالای چهار راه و اسم خیابون هامون یکی نیست. با این وضعیت مشکلی از لحاظ فاصله وجود داره یا نه؟ ممنون میشم اگه سریعتر جواب بدین.
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 24/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من یه سوال تکمیلی در مورد پرسش قبلی ام در مورد وام یارانه دار که شرکت ما گرفته دارم .شما فرموده بودید یارانه را از طریق برگشت هزینه های مالی ثبت بزنم باید بگم ما یارانه وام را قبل از شروع اقساط دریافت کرده ایم چه ثبتی بزنم؟
با سلام من یه سوال تکمیلی در مورد پرسش قبلی ام در مورد وام یارانه دار که شرکت ما گرفته دارم .شما فرموده بودید یارانه را از طریق برگشت هزینه های مالی ثبت بزنم باید بگم ما یارانه وام را قبل از شروع اقساط دریافت کرده ایم چه ثبتی بزنم؟
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 15/07/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام می خواستم بدونم چه شهرهایی مجوز ایجاد دفاتر پلیس + 10 را دارند و توی خراسان جنوبی شهر قاین که ما ساکنیم مجوز می دن یا نه
با سلام می خواستم بدونم چه شهرهایی مجوز ایجاد دفاتر پلیس + 10 را دارند و توی خراسان جنوبی شهر قاین که ما ساکنیم مجوز می دن یا نه
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 01/07/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام من دانشجو ترم آخر حسابداری ام برای پروژه ام نیاز به منابع در مورد حسابداری تورمی می باشم لطفا راهنمایی کنید.با تشکر
با سلام من دانشجو ترم آخر حسابداری ام برای پروژه ام نیاز به منابع در مورد حسابداری تورمی می باشم لطفا راهنمایی کنید.با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام ضمن تشکر از پاسخگویی دلسوزانه شما مشاورین محترم پرسش من این است با توجه به استعداد و علاقه ای که در زمینه مجری گری از زمان کودکی تا کنون داشته ام اما متاسفانه موفق به این کار نشده ام نمیدانم چرا هیچ وقت ازمونهای مجری گری و تستهای مربوط به آن اطلاع رسانی نمیشود و من از زمان آن مطلع نمیشوم به نظر شما چطور میشود آگاه شد و راههای موفقیت در این زمینه چیست قبلا از مساعدت جنابعالی سپساگزاری مینمایم با احترام - یوسفی
با سلام ضمن تشکر از پاسخگویی دلسوزانه شما مشاورین محترم پرسش من این است با توجه به استعداد و علاقه ای که در زمینه مجری گری از زمان کودکی تا کنون داشته ام اما متاسفانه موفق به این کار نشده ام نمیدانم چرا هیچ وقت ازمونهای مجری گری و تستهای مربوط به آن اطلاع رسانی نمیشود و من از زمان آن مطلع نمیشوم به نظر شما چطور میشود آگاه شد و راههای موفقیت در این زمینه چیست قبلا از مساعدت جنابعالی سپساگزاری مینمایم با احترام - یوسفی
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 21/01/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام من دانشجوی ارشد مدیریت دولتی هستم وبه دنبال پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ هستم شما می توانید کمکم کنید
سلام من دانشجوی ارشد مدیریت دولتی هستم وبه دنبال پرسشنامه رضایت شغلی هرزبرگ هستم شما می توانید کمکم کنید
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 08/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باتشکراز زحمت شما اگر کارفرما کارمند را اخراج کند و سفته کارمند که بعنوان حسن انجام کار که در قرارداد شماره های قید شده نزد کارفرما می باشد آیا کارفرما میتواند از آن سفته ها سوء استفاده کند
باتشکراز زحمت شما اگر کارفرما کارمند را اخراج کند و سفته کارمند که بعنوان حسن انجام کار که در قرارداد شماره های قید شده نزد کارفرما می باشد آیا کارفرما میتواند از آن سفته ها سوء استفاده کند
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 17/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام لطفا میشه بگین چه جوری میشه کارگزاری بیمه تامین اجتماعی گرفت؟
با سلام لطفا میشه بگین چه جوری میشه کارگزاری بیمه تامین اجتماعی گرفت؟
عبداله لطفی
عبداله لطفی
تاریخ ثبت: 05/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ استخدام -مقطع کارشناسی- جهت پست مامور تشخیص مالیات برای دروس تخصصی دروسی اعلام نکردن اگه منبع یا سوالاتی در این مورد دارید ممنون میشم به ایمیلم ارسال کنید [email protected]
استخدام -مقطع کارشناسی- جهت پست مامور تشخیص مالیات برای دروس تخصصی دروسی اعلام نکردن اگه منبع یا سوالاتی در این مورد دارید ممنون میشم به ایمیلم ارسال کنید [email protected]
محمد حسنلو
تاریخ ثبت: 14/03/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ دوست عزیز جناب آقای مهندس سعادت نژاد با سلام احتراما اینجانب ، پس از 7 سال سابقه در صنعت نوشیدنی کشور و قرار گرفتن در بهترین شرایط تکنیکی ، اقدام به تاسیس یک نمایندگی از شرکتهای بزرگ چینی در ایران نمودم. در شروع کار با فروش یک خط به درامد بسیار خوبی دست یافتیم. اما پس از یک سال کار مداوم ، بازاریابی ، تاسیس وبسایت و ارسال یک بریف اینتروداکشن برای تمام شرکتهای فعال در صنایع نوشیدنی به همراه یک سی دی حاوی کاتالوگ به هیچ موفقیتی دست نیافتیم. اما اکنون ورودی ما یعنی درخواست ها ، تماسها و بازدیدها در سطح بسیار خوبی قرار دارد. اما خروجی ما یعنی بستن قرارداد در شرایط بسیار بدی قرار دارد، یعنی با گذشت یکسال حتی یک قرارداد نبستیم . و هدف ما گرفتن 10% ورودی میباشد که ما را به بهترین شرایط میرساند. اکنون تمام انگیزه ها و تلاشهای خود را بر بادرفته میبینیم و بیش از این پولی برای ادامه کار موجود نیست . و دستن نیافتن به رکورد فروش سالانه خود نیز مشکل بسیار بزرگی شده است. شما میتوانید روش بازاریابی ما را در وبسایت ما ملاحظه فرمایید. خواهشمند است ما را در اصلاح روشهای بازاریابی و فروش یاری فرمایید . انشاالله بتوان با کمک شما از این باتلاقی که قرار داریم نجات پیدا کنیم. با تقدیم احترام
دوست عزیز جناب آقای مهندس سعادت نژاد با سلام احتراما اینجانب ، پس از 7 سال سابقه در صنعت نوشیدنی کشور و قرار گرفتن در بهترین شرایط تکنیکی ، اقدام به تاسیس یک نمایندگی از شرکتهای بزرگ چینی در ایران نمودم. در شروع کار با فروش یک خط به درامد بسیار خوبی دست یافتیم. اما پس از یک سال کار مداوم ، بازاریابی ، تاسیس وبسایت و ارسال یک بریف اینتروداکشن برای تمام شرکتهای فعال در صنایع نوشیدنی به همراه یک سی دی حاوی کاتالوگ به هیچ موفقیتی دست نیافتیم. اما اکنون ورودی ما یعنی درخواست ها ، تماسها و بازدیدها در سطح بسیار خوبی قرار دارد. اما خروجی ما یعنی بستن قرارداد در شرایط بسیار بدی قرار دارد، یعنی با گذشت یکسال حتی یک قرارداد نبستیم . و هدف ما گرفتن 10% ورودی میباشد که ما را به بهترین شرایط میرساند. اکنون تمام انگیزه ها و تلاشهای خود را بر بادرفته میبینیم و بیش از این پولی برای ادامه کار موجود نیست . و دستن نیافتن به رکورد فروش سالانه خود نیز مشکل بسیار بزرگی شده است. شما میتوانید روش بازاریابی ما را در وبسایت ما ملاحظه فرمایید. خواهشمند است ما را در اصلاح روشهای بازاریابی و فروش یاری فرمایید . انشاالله بتوان با کمک شما از این باتلاقی که قرار داریم نجات پیدا کنیم. با تقدیم احترام
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 07/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام من 1سال و 4 ماه است که در یک شرکت خصوصی به عنوان مسئول اموردفتری مشغول بکار هستم و حالا که 6ماه است باردارم تقاضای مرخصی زایمان نموده ام میخواستم بدانم مرخصی زایمان مدتش چقدر است و آیا در این مدت حقوق به من تعلق میگیرد یا خیر؟اگر جواب مثبت است به چه شکل؟ماهیانه؟ و اینکه آیا کارفرمای من می تواند پس از گذشت مدت 6 ماه مرا نخواهد و نتوانم سر کار قبلی برگردم ؟ با تشکر
سلام من 1سال و 4 ماه است که در یک شرکت خصوصی به عنوان مسئول اموردفتری مشغول بکار هستم و حالا که 6ماه است باردارم تقاضای مرخصی زایمان نموده ام میخواستم بدانم مرخصی زایمان مدتش چقدر است و آیا در این مدت حقوق به من تعلق میگیرد یا خیر؟اگر جواب مثبت است به چه شکل؟ماهیانه؟ و اینکه آیا کارفرمای من می تواند پس از گذشت مدت 6 ماه مرا نخواهد و نتوانم سر کار قبلی برگردم ؟ با تشکر
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 01/08/1391        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ باسلام. ارتقاءگروه شغلی در نظام هماهنگ بااخذ مدرک فوق لیسانس چگونه است وزمان اجرای آن درتنظیم حکم کارگزینی چه زمانی است
باسلام. ارتقاءگروه شغلی در نظام هماهنگ بااخذ مدرک فوق لیسانس چگونه است وزمان اجرای آن درتنظیم حکم کارگزینی چه زمانی است
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 29/02/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام خدمت شما مشاور عزیز بنده در صدد راه اندازی تولید مبلمان اداری هستم اما با مشکل سرمایه مواجه هستم . ممنون میشم اگر در این مورد و نحوه شروع فعالیت راهنمایی بفرمایید .
با سلام خدمت شما مشاور عزیز بنده در صدد راه اندازی تولید مبلمان اداری هستم اما با مشکل سرمایه مواجه هستم . ممنون میشم اگر در این مورد و نحوه شروع فعالیت راهنمایی بفرمایید .
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 18/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من حدود14 سال درمشاغل سخت وزیان آورو4 سال مشاغل عادی سابقه کار دارم آیا میتوانم درخواست بازنشستگی پیش ازموعد بدهم ودراینصورت پذیرفته میشود؟ باسپاس
با سلام من حدود14 سال درمشاغل سخت وزیان آورو4 سال مشاغل عادی سابقه کار دارم آیا میتوانم درخواست بازنشستگی پیش ازموعد بدهم ودراینصورت پذیرفته میشود؟ باسپاس
علی کاوه
علی کاوه
تاریخ ثبت: 12/08/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ حسابداری چند نفر که با هم پول می گذارند و جنسی را وارد می کنند بعد می فروشند به چه صورت هست.حسابداری مشارکت خاص یا ....؟ پیشاپیش از پاسخ شما سپاسگزارم
حسابداری چند نفر که با هم پول می گذارند و جنسی را وارد می کنند بعد می فروشند به چه صورت هست.حسابداری مشارکت خاص یا ....؟ پیشاپیش از پاسخ شما سپاسگزارم
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام خدمت مشاورین محترم ، آیاپایه سنواتی که به افراد دارای یک سال سابقه کار تعلق می گیرد با یک ماه سنواتی که در آخر سال داده می شود تفاوت دارد یا یکی است ؟ در صورت تفاوت داشتن آیا شرکتی می تواند از دادن آن امتناع کند؟سوال دیگر اینکه آیا مدت زمان بیمه سربازی هم میتواند به همراه سابقه بیمه عادی ملاک مدت زمان بیمه برای بیمه بیکاری قرار گیرد؟ با تشکر
باسلام خدمت مشاورین محترم ، آیاپایه سنواتی که به افراد دارای یک سال سابقه کار تعلق می گیرد با یک ماه سنواتی که در آخر سال داده می شود تفاوت دارد یا یکی است ؟ در صورت تفاوت داشتن آیا شرکتی می تواند از دادن آن امتناع کند؟سوال دیگر اینکه آیا مدت زمان بیمه سربازی هم میتواند به همراه سابقه بیمه عادی ملاک مدت زمان بیمه برای بیمه بیکاری قرار گیرد؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 17/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام من یه کارمندم که بیست میلیون وام گرفتم به نظر شما آیا قیمت دلار از 1750 الان بالاتر میرود یا نه تا شهریور که پولم بدم دلار بگیرم
با سلام من یه کارمندم که بیست میلیون وام گرفتم به نظر شما آیا قیمت دلار از 1750 الان بالاتر میرود یا نه تا شهریور که پولم بدم دلار بگیرم
رضا طالعی فر
رضا طالعی فر
تاریخ ثبت: 16/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام و خسته نباشید. در ابتدا از شما تشکر میکنم بخاطر سایت خوبتون. دو تا سوال از خدمتتون داشتم یکی این که در مورد ماده 169 مکرر بیشتر توضیح بدید چون میخوام بدونم تکلیف شرکتهای پیمانکاری که اکثراً به دارایی اسناد و مدارک ارائه نمیکنن چی میشه یعنی این شرکتها از سال 91 به بعد ملزم میشن که کلیه اسناد و مدارکشونو به دارایی بدن یا نه؟ دوم اینکه من حسابدار یه شرکتی هستم که این شرکت پرسنلش را بیمه نمیکند ولی به اداره دارایی لیست حقوق ارائه میکند. آیا هزینه های حقوق این شرکت بدون ارائه لیست بیمه مورد قبول اداره دارایی خواهد بود یا خیر؟ با تشکر از لطف شما
باعرض سلام و خسته نباشید. در ابتدا از شما تشکر میکنم بخاطر سایت خوبتون. دو تا سوال از خدمتتون داشتم یکی این که در مورد ماده 169 مکرر بیشتر توضیح بدید چون میخوام بدونم تکلیف شرکتهای پیمانکاری که اکثراً به دارایی اسناد و مدارک ارائه نمیکنن چی میشه یعنی این شرکتها از سال 91 به بعد ملزم میشن که کلیه اسناد و مدارکشونو به دارایی بدن یا نه؟ دوم اینکه من حسابدار یه شرکتی هستم که این شرکت پرسنلش را بیمه نمیکند ولی به اداره دارایی لیست حقوق ارائه میکند. آیا هزینه های حقوق این شرکت بدون ارائه لیست بیمه مورد قبول اداره دارایی خواهد بود یا خیر؟ با تشکر از لطف شما
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 05/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ باسلام مراحل بیمه نمودن کارکنان شرکت پیمانکاری راه و ساختمان تازه تاسیس چگونه است؟ برای دریافت کد کارگاهی چه باید کرد؟ باتشکر
باسلام مراحل بیمه نمودن کارکنان شرکت پیمانکاری راه و ساختمان تازه تاسیس چگونه است؟ برای دریافت کد کارگاهی چه باید کرد؟ باتشکر
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 10/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید برای شرکتهایی که خدمات مهندسی ، طراحی و مشاوره ای به کارفرمایان خود می دهند به فرض مثال شرکتی در حوزه صنعت فولاد و ساخت کارخانجات فولاد سازی فعالیت می کند و خدمات مشاوره مهندسی می دهد ، سوال بنده این است کارشناس دپارتمان تازه تاسیس بازاریابی برای این شرکتها چه اقدامات مفیدی می تواند انجام دهد. نحوه بازاریابی برای این شرکتها به چه صورت است. بنده فوق لیسانس مدیریت اجرایی با گرایش بازاریابی از دانشگاه آزاد تهران مرکزی دارم و در یکی از این شرکتها به عنوان کارشناس بازاریابی مشغول فعالیت هستم. چطور می توانم تئوریهای بازاریابی را برای این شرکتها که جنس محصولات آنها از نوع خدمات مشاوره است پیاده سازی کنم و خروجی مفیدی برای مدیریت دپارتمان داشته باشم. با تشکر قبلا از لطف و عنایت جنابعالی کمال تشکر را دارم
با سلام و خسته نباشید برای شرکتهایی که خدمات مهندسی ، طراحی و مشاوره ای به کارفرمایان خود می دهند به فرض مثال شرکتی در حوزه صنعت فولاد و ساخت کارخانجات فولاد سازی فعالیت می کند و خدمات مشاوره مهندسی می دهد ، سوال بنده این است کارشناس دپارتمان تازه تاسیس بازاریابی برای این شرکتها چه اقدامات مفیدی می تواند انجام دهد. نحوه بازاریابی برای این شرکتها به چه صورت است. بنده فوق لیسانس مدیریت اجرایی با گرایش بازاریابی از دانشگاه آزاد تهران مرکزی دارم و در یکی از این شرکتها به عنوان کارشناس بازاریابی مشغول فعالیت هستم. چطور می توانم تئوریهای بازاریابی را برای این شرکتها که جنس محصولات آنها از نوع خدمات مشاوره است پیاده سازی کنم و خروجی مفیدی برای مدیریت دپارتمان داشته باشم. با تشکر قبلا از لطف و عنایت جنابعالی کمال تشکر را دارم
گروه مشاوران مدیریت - بازاریابی و تبلیغات چشم انداز هفتواد
گروه مشاوران مدیریت - بازاریابی و تبلیغات چشم انداز هفتواد
تاریخ ثبت: 24/02/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام من دانشجوی ترم سوم کارشناسیم باید پروژه مالی 2رو تهیه کنم لطفا منو راهنمایی کنید که چکر باید انجام بدم آیا موضوع طراحی یک سیستم محاسبه پرداخت حقوق خوبه روش تحقیق انجام بدم لطفا منوزود راهنمایی کنید با تشکر از شما
سلام من دانشجوی ترم سوم کارشناسیم باید پروژه مالی 2رو تهیه کنم لطفا منو راهنمایی کنید که چکر باید انجام بدم آیا موضوع طراحی یک سیستم محاسبه پرداخت حقوق خوبه روش تحقیق انجام بدم لطفا منوزود راهنمایی کنید با تشکر از شما
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 15/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  77  76  75  74  73  72  71  70  69  68  67  66  65  64  63  62  61  60  59  58  57  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )