فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ سلام اگر شرکتی تازه امسال برای مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کرده باشه وحالا بایدمالیات بر ارزش افزوده ی سالهای قبل را تصفیه کند،اما شرکت هایی که سال 87-88-89-90 با انها کار میکرده مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نمی کنند.می گویند چون سال های 87تا 90شما برای مالیات بر ارزش افزوده اقدام به ثبت نام نکردید ما هم مالیات نمی دیم. ایا انها می توانند الان مالیات به ماندهند؟ لطفا راهنماییم کنید
سلام اگر شرکتی تازه امسال برای مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کرده باشه وحالا بایدمالیات بر ارزش افزوده ی سالهای قبل را تصفیه کند،اما شرکت هایی که سال 87-88-89-90 با انها کار میکرده مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نمی کنند.می گویند چون سال های 87تا 90شما برای مالیات بر ارزش افزوده اقدام به ثبت نام نکردید ما هم مالیات نمی دیم. ایا انها می توانند الان مالیات به ماندهند؟ لطفا راهنماییم کنید
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 10/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام بانک مبلغی را از حساب شرکت مسدود کرده، از لحاظ حسابداری مالیاتی چگونه باید ثبت بزنیم سوال دوم - اگر بانک مبلغی را اشتباها از حسابمان برداشت کند و بعد از مدتی بااعتراض و پی گیری شرکت (مثلا یک ماه بعد)به حسابمان برگرداند آیا باید ثبتی زده شود برای این برداشت و واریز؟ ،( با توجه به اینکه برگشت به حسابمان در سال مالی بعدی باشد.) متشکرم
با سلام بانک مبلغی را از حساب شرکت مسدود کرده، از لحاظ حسابداری مالیاتی چگونه باید ثبت بزنیم سوال دوم - اگر بانک مبلغی را اشتباها از حسابمان برداشت کند و بعد از مدتی بااعتراض و پی گیری شرکت (مثلا یک ماه بعد)به حسابمان برگرداند آیا باید ثبتی زده شود برای این برداشت و واریز؟ ،( با توجه به اینکه برگشت به حسابمان در سال مالی بعدی باشد.) متشکرم
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 18/02/1391        آخرین مشاهده: 31/03/1405

مشاوره/ با سلام مهندس کشاورزی گرایش گیاه پزشکی از استان گلستان هستم. این پرو‍ژه ها فقط در تهران اجرا می شود؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 20/05/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام
آموزشگاههای زبان انگلیسی معاف از مالیات هستند؟
ماده134؟
علیرضا سربی Alirezasorbi
علیرضا سربی Alirezasorbi
تاریخ ثبت: 01/11/1397        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و عرض ارادت. برادر من از یک مجتمع تجاری که توسط شرکت تعاونی مسکن سازمان نظام پزشکی شهرستان ساخته شده است یک مغازه با سند شش دانگ ملکی با حق مشاعات خریده است. در حال حاضر حدود 70 درصد واحدها به فروش رسیده و سند ملکی آنها تحویل داده شده است .الان هیات مدیره شرکت تعاونی نظام پزشکی کلیه تصمیمات خود را که همگی در راستای منافع خودشان میباشد به مالکین امثال برادر من تحمیل میکنند با این استدلال که سازنده و صاحب اصلی مجتمع آنها هستند.از اداره ثبت و اسناد که پرسیدم گفتند سند مجتمع تفکیک شده و هر یک از مالکین دارای حقوق مشخصی میباشند با این حال تعاونی نظام پزشکی زیر بار نمی رود و با تصمیمات نابخردانه خود باعث بی ثباتی و از رونق افتادن کسب و کار و پایین آمدن ارزش مغازه ها شده است به طوری که در مدت چند سال آینده مجتمع به ویرانه ای تبدیل خواهد شد. حال از شما بزرگوار خواهشمندم که راهنمایی بفرمایید که چگونه میتوانیم در برابر آنها بایستیم و از حق خود دفاع کنیم و آنها هم بفهمند که دیگر حقی بر پاساژ ندارند
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
تاریخ ثبت: 30/10/1396        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ سلام. 1 - چگونه می توانم بدانم داراییهایم چیست؟ از روی کد ملی. من در چند ساختمان بصورت درصدی، با 11 نقر دیگر شریک هستم. آیا از روی کد ملی مشخص است که من مالک آن ساهتمان ها هستم؟
سلام. 1 - چگونه می توانم بدانم داراییهایم چیست؟ از روی کد ملی. من در چند ساختمان بصورت درصدی، با 11 نقر دیگر شریک هستم. آیا از روی کد ملی مشخص است که من مالک آن ساهتمان ها هستم؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 24/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید می خواستم از شما در زمینه سیستم تولید به هنگام راهنمایی هایی را بگیرم در صورتی که اطلا عاتی در این زمینه دارید یا اینکه امکان معرفی کتاب دارید خواهشمندم معرفی کنید یا اگر مقاله ای در این زمینه در اختیارتون هست اگه ممانعتی در اون نیست برای من ارسال کنید ممنون می شم
با سلام و خسته نباشید می خواستم از شما در زمینه سیستم تولید به هنگام راهنمایی هایی را بگیرم در صورتی که اطلا عاتی در این زمینه دارید یا اینکه امکان معرفی کتاب دارید خواهشمندم معرفی کنید یا اگر مقاله ای در این زمینه در اختیارتون هست اگه ممانعتی در اون نیست برای من ارسال کنید ممنون می شم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 14/04/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باعرض سلام وخسته نباشید بنده منابع تخصصی برای آزمون استانداری رشته شغلی کارشناس امور کشوری ومدنی را میخواستم؟ باتشکر
باعرض سلام وخسته نباشید بنده منابع تخصصی برای آزمون استانداری رشته شغلی کارشناس امور کشوری ومدنی را میخواستم؟ باتشکر
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 13/04/1391        آخرین مشاهده: 30/03/1405

مشاوره/ با سلام من اطلاعات کاملی از مفهموم سفارشات و پیش پرداختها می خوام فقط خیلی عجله دارم اطلاعات کاملی میخوام برای کنفرانس در مورد این موضوع مرسی
با سلام من اطلاعات کاملی از مفهموم سفارشات و پیش پرداختها می خوام فقط خیلی عجله دارم اطلاعات کاملی میخوام برای کنفرانس در مورد این موضوع مرسی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 23/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده 16 سال سابقه کاری دارم و کل 16 سال را هم بیمه بوده ام. در شرکت جدیدی با یک قرارداد شش ماهه شروع بکار نمودم که قراردادم پایان خرداد ماه سال جاری تمام شده است. قرارداد به هیچ عنوان آزمایشی نیست و بنده خود درخواست شش ماه را دادم. به دلیل تغییرات مدیریتی شرکت مذکور، هیئت مدیره جدید نمی خواهند با بنده قرارداد مذکور را تمدید نمایند اما صحبتی هم از عدم تمدید به میان نمی آورند. در حال حاضر به مدت 12 روز است که بدون قرارداد مشغول بکار هستم. با توجه به حقوق دریافتی ماهانه ام که عدد خوبی است آیا اگر کارفرما نخواهد با بنده قرارداد ببندد با توجه به کار بدون قرارداد امکان شکایت از کارفرما و یا بازگشت به کار وجود دارد؟ مدیر عامل جدید از قیافه بنده خوشش نمی آید اگر نخواهد حقوق قبلی را بپردازد آیا بنده حق شکایت دارم؟ ممنون از راهنمایی شما.
با سلام بنده 16 سال سابقه کاری دارم و کل 16 سال را هم بیمه بوده ام. در شرکت جدیدی با یک قرارداد شش ماهه شروع بکار نمودم که قراردادم پایان خرداد ماه سال جاری تمام شده است. قرارداد به هیچ عنوان آزمایشی نیست و بنده خود درخواست شش ماه را دادم. به دلیل تغییرات مدیریتی شرکت مذکور، هیئت مدیره جدید نمی خواهند با بنده قرارداد مذکور را تمدید نمایند اما صحبتی هم از عدم تمدید به میان نمی آورند. در حال حاضر به مدت 12 روز است که بدون قرارداد مشغول بکار هستم. با توجه به حقوق دریافتی ماهانه ام که عدد خوبی است آیا اگر کارفرما نخواهد با بنده قرارداد ببندد با توجه به کار بدون قرارداد امکان شکایت از کارفرما و یا بازگشت به کار وجود دارد؟ مدیر عامل جدید از قیافه بنده خوشش نمی آید اگر نخواهد حقوق قبلی را بپردازد آیا بنده حق شکایت دارم؟ ممنون از راهنمایی شما.
دکتر رسول یاری فرد
دکتر رسول یاری فرد
تاریخ ثبت: 04/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام من دانشجوی ارشد دانشگاه آزاد هستم (ترم دوم) وکارمند بانک میباشم به نظر جنابعالی موضوع پایان نامه ام با توجه به شغلم چه باید باشد.
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 29/02/1393        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام و تشکر اینجانب خرداد ماه سال 1388 وارد شرکت پیمانکاری یکی از همکاران شده و عضو هیئت مدیره شده و به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم و تا پایان مرداد ماه 1391 با آن شرکت همکاری داشتم و از آن تاریخ از آن شرکت خارج و از هیت مدیره درخواست خروج اینجانب از شرکت و هیئت مدیره نمودم اما تا کنون هیچگونه اقدامی انجام نشده است و حتی با وکالتی که از اینجانب جهت انجام امور شرکت داشته اند مجددا امسال اینجانب را بدون اطلاع خودم در هیئت مدیره جدید وارد نموده اند. چگونه و به چه طریقی می توانم از آن شرکت و رئیس هیئت مدیره آن شکایت نمایم ؟ چگونه می توانم از هیئت مدیره آن شرکت خارج شوم؟ با تشکر
با سلام و تشکر اینجانب خرداد ماه سال 1388 وارد شرکت پیمانکاری یکی از همکاران شده و عضو هیئت مدیره شده و به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم و تا پایان مرداد ماه 1391 با آن شرکت همکاری داشتم و از آن تاریخ از آن شرکت خارج و از هیت مدیره درخواست خروج اینجانب از شرکت و هیئت مدیره نمودم اما تا کنون هیچگونه اقدامی انجام نشده است و حتی با وکالتی که از اینجانب جهت انجام امور شرکت داشته اند مجددا امسال اینجانب را بدون اطلاع خودم در هیئت مدیره جدید وارد نموده اند. چگونه و به چه طریقی می توانم از آن شرکت و رئیس هیئت مدیره آن شکایت نمایم ؟ چگونه می توانم از هیئت مدیره آن شرکت خارج شوم؟ با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سوال دوم این هست که اگربخواهم خودم رابیمه خویش فرما کنم برای گرفتن بازنشستگی ماهیانه چه چه مبلغی باید پرداخت شود وطی چندسال باید پرداخت شود وازچه سالی می توانم حقوق بازنشستگی بگیرم وچه مبلغی ؟
سوال دوم این هست که اگربخواهم خودم رابیمه خویش فرما کنم برای گرفتن بازنشستگی ماهیانه چه چه مبلغی باید پرداخت شود وطی چندسال باید پرداخت شود وازچه سالی می توانم حقوق بازنشستگی بگیرم وچه مبلغی ؟
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام با توجه به اینکه من حکم مهریه و نفقه را در دست دارم و همسرم متواری میباشد از سال 89 ایا میتوانم برای تنها فرزندم که با من زندگی میکند و امسال در مقطع پیش دانشگاهی می باشد و در صورت عدم قبولی در دانشگاه مشمول است اقدام به درخواست معافیت سربازی کنم در صورت تایید چه اقدامی باید انجام دهم
با سلام با توجه به اینکه من حکم مهریه و نفقه را در دست دارم و همسرم متواری میباشد از سال 89 ایا میتوانم برای تنها فرزندم که با من زندگی میکند و امسال در مقطع پیش دانشگاهی می باشد و در صورت عدم قبولی در دانشگاه مشمول است اقدام به درخواست معافیت سربازی کنم در صورت تایید چه اقدامی باید انجام دهم
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 27/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ آیا قراردادهای مقطوع پیمانکاری مشمول کسر 5% می‌باشد یا خیر؟
مدیریت رازنامه
مدیریت رازنامه
تاریخ ثبت: 27/11/1388        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ چند مقاله در مورد رابطه سرمایه انسانی و اجتماعی میخوام
چند مقاله در مورد رابطه سرمایه انسانی و اجتماعی میخوام
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 21/08/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام وخسته نباشید من میخواهم با یک نفر در سود و زیان شریک شوم.به این صورت که سرمایه از من و وارد کردن جنس از کشور خارج وفروش جنس از او.میخواستم در مورد متن قرارداد مرا راهنمایی فرمایید.
با عرض سلام وخسته نباشید من میخواهم با یک نفر در سود و زیان شریک شوم.به این صورت که سرمایه از من و وارد کردن جنس از کشور خارج وفروش جنس از او.میخواستم در مورد متن قرارداد مرا راهنمایی فرمایید.
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 17/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام خواهشمنداست ضمن مطالعه حکم کارگزینی اینجانب و بررسی مشکل در تفاوت تطبیق بنده اعلام نظر فرمایند. آخرین حکم سال 87 حوقق مبنا 465500 ریال، افزایش سنواتی 144238 ریال، فوق العاده شغل 684285 ریال، فوق العادهسختی محط کار 325850 ریال، بدی آب وهوا 23275 ریال، محرومیتاز تسهیلات زندگی 93100 ریال، فوق العاده محل خدمت 23275 ریال، کمک هزینه عائله مندی 137200 ریال، کمک هزینه اولاد 27440 ریال، فوق العاده جذب 1403189 ریال، فوق العاده برجستگی 46550 ریال، تفاوت حداقل دریافتی 411837 ریال، حق سرپرستی 46550 ریال، فوق العاده مخصوص 1116125 ریال، فوق العاده ویژه یاکارشناسی ارشد 1252031 ریال که جمع حکم 6191746 ریال می باشد. در سال 88 نظام هماهنگ با حق شغل 4000 2400000 ریال امیتاز، فوق العاده مدیریت 1100 660000 ریال امتیاز، حق شاغل 2921امتیاز 1752600 ریال ، تفاوت تطبیق 1551106 ریال کمتر توسع یافته 93100 ریال، بدی آب وهوا 23275 ریال، سختی محیط کار 325850 ریال، عائله مندی 810 امتیاز 48600 ریال ، هزینه اولاد 420 امتیاز 25200 ریال ، افزایش جذب بند 11، 32141 ریال و فوق العاده محل خدمت 23275 ریال که جکمع حکم اول 88 مبلغ 7599347 ریال می باشد. حال همکاران من با توجه به شرایط مساوی سختی کار، پیمانی بودن و گروه 10 در آخرین حکم سال 87 و نداشتن حق مدیریتی تفاوت تطبیق آنان از 190 تا 270 هزار تومان می باشد. و تا کنون نتوانسته ام جواب مناسبی بگیرم. لذا از شما خواهش می کنم تا پاسخ قانع کنده ای به اینجانب بدهید. باتشکر ابراهیمی ثانی
باسلام خواهشمنداست ضمن مطالعه حکم کارگزینی اینجانب و بررسی مشکل در تفاوت تطبیق بنده اعلام نظر فرمایند. آخرین حکم سال 87 حوقق مبنا 465500 ریال، افزایش سنواتی 144238 ریال، فوق العاده شغل 684285 ریال، فوق العادهسختی محط کار 325850 ریال، بدی آب وهوا 23275 ریال، محرومیتاز تسهیلات زندگی 93100 ریال، فوق العاده محل خدمت 23275 ریال، کمک هزینه عائله مندی 137200 ریال، کمک هزینه اولاد 27440 ریال، فوق العاده جذب 1403189 ریال، فوق العاده برجستگی 46550 ریال، تفاوت حداقل دریافتی 411837 ریال، حق سرپرستی 46550 ریال، فوق العاده مخصوص 1116125 ریال، فوق العاده ویژه یاکارشناسی ارشد 1252031 ریال که جمع حکم 6191746 ریال می باشد. در سال 88 نظام هماهنگ با حق شغل 4000 2400000 ریال امیتاز، فوق العاده مدیریت 1100 660000 ریال امتیاز، حق شاغل 2921امتیاز 1752600 ریال ، تفاوت تطبیق 1551106 ریال کمتر توسع یافته 93100 ریال، بدی آب وهوا 23275 ریال، سختی محیط کار 325850 ریال، عائله مندی 810 امتیاز 48600 ریال ، هزینه اولاد 420 امتیاز 25200 ریال ، افزایش جذب بند 11، 32141 ریال و فوق العاده محل خدمت 23275 ریال که جکمع حکم اول 88 مبلغ 7599347 ریال می باشد. حال همکاران من با توجه به شرایط مساوی سختی کار، پیمانی بودن و گروه 10 در آخرین حکم سال 87 و نداشتن حق مدیریتی تفاوت تطبیق آنان از 190 تا 270 هزار تومان می باشد. و تا کنون نتوانسته ام جواب مناسبی بگیرم. لذا از شما خواهش می کنم تا پاسخ قانع کنده ای به اینجانب بدهید. باتشکر ابراهیمی ثانی
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 23/01/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام برای واردات دستگاه از کشور چین چه نکاتی را باید در قرار داد لحاظ نمود که با مشکل بعدی روبرو نشویم با عرض پوزش و عذر خواهی باید بگویم که خیلی فرصت هم نداریم ...عجله ایست با تشکر
با سلام برای واردات دستگاه از کشور چین چه نکاتی را باید در قرار داد لحاظ نمود که با مشکل بعدی روبرو نشویم با عرض پوزش و عذر خواهی باید بگویم که خیلی فرصت هم نداریم ...عجله ایست با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 10/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام. من با نام کاربری میلاد اومدم.رشته ام حسابداریه تو اداره ام تو قسمت حسابداری کار میکنم. اما میخوام اطلاعات حسابداریم کامل بشه .یه آزمونم در پیش دارم یک کتاب تست جامع و منبع درسی رو به من معرفی کنید لطفا
با سلام. من با نام کاربری میلاد اومدم.رشته ام حسابداریه تو اداره ام تو قسمت حسابداری کار میکنم. اما میخوام اطلاعات حسابداریم کامل بشه .یه آزمونم در پیش دارم یک کتاب تست جامع و منبع درسی رو به من معرفی کنید لطفا
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 29/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام . خانمی 40 ساله هستم . اخیرا برای دوره مدیر فنی آژانس های مسافرتی ٍثبت نام نموده ام.آیا کار به عنوان مدیر فنی دارای محدودیت سنی می باشد؟و آیا با مدرک خود مجاز به افتتاح آزانس مسافرتی هستم یا اینکه شخص دیگری را به عنوان مدیر فنی باید معرفی نمایم .رشته تحصیلی اینجانب مترجمی زبان انگلیسی می باشد.لطفا مرا راهنمایی نمایید .متشکرم
با سلام . خانمی 40 ساله هستم . اخیرا برای دوره مدیر فنی آژانس های مسافرتی ٍثبت نام نموده ام.آیا کار به عنوان مدیر فنی دارای محدودیت سنی می باشد؟و آیا با مدرک خود مجاز به افتتاح آزانس مسافرتی هستم یا اینکه شخص دیگری را به عنوان مدیر فنی باید معرفی نمایم .رشته تحصیلی اینجانب مترجمی زبان انگلیسی می باشد.لطفا مرا راهنمایی نمایید .متشکرم
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 09/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ سلام من الان جند ماهی است که کاری در کمرک نمیتوانم انجام دهم بدلیل وضعیت اقتصادی و نبود صادر یا وارد کننده اگر ممکن است راهی برای اینجانب بیابید (در اصل هرچه به دنبال صادر کننده یا وارد کننده مناسب میگردم پیدا نمیکنم )
سلام من الان جند ماهی است که کاری در کمرک نمیتوانم انجام دهم بدلیل وضعیت اقتصادی و نبود صادر یا وارد کننده اگر ممکن است راهی برای اینجانب بیابید (در اصل هرچه به دنبال صادر کننده یا وارد کننده مناسب میگردم پیدا نمیکنم )
محمدرضا سعادت نژاد
محمدرضا سعادت نژاد
تاریخ ثبت: 03/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  82  81  80  79  78  77  76  75  74  73  72  71  70  69  68  67  66  65  64  63  62  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )