فهرست بیشترین بازدید

مشاوره/ با عرض سلام و تبریک سال نو به استاد عزیز از ماه شهریور91 به دستور مدیرعامل بن به کارگران پرداخت نشد، گفتند آخر سال پرداخت می کنیم که مالیات تعلق نگیره, با ممیز صحبت کردند گفت به بن کارت خرید کالا مالیات تعلق نمی گیرد خلاصه موقع پرداخت حقوق اسفند برای این 7 ماه که 000/350 ریال بن پرداخت نشده مبلغ 000/450/2 ریال بن کارت خرید کالا به کارگران دادیم آیا این کاراشکال مالیاتی نداره؟ (مااز بانک ملی بن کارت تهیه کردیم که قابل شارژ هست این کارتها بعضی از کارگران داشتند فقط شارژ کردیم کارتشان رو تمام مدارک انفورماتیک هست ) یا باید معادل این عدد را که برای یک نفرهست در جمع کل کارگران در نظر می گرفتم و تحت عنوان فاکتور ارزاق یعنی برنج. تن ماهی. روغن... پرداخت می کردم؟ خواهشمندم جواب من رو بدین استاد محترم راستش فرصتی ندارم خواهش می کنم کمکم کنید
با عرض سلام و تبریک سال نو به استاد عزیز از ماه شهریور91 به دستور مدیرعامل بن به کارگران پرداخت نشد، گفتند آخر سال پرداخت می کنیم که مالیات تعلق نگیره, با ممیز صحبت کردند گفت به بن کارت خرید کالا مالیات تعلق نمی گیرد خلاصه موقع پرداخت حقوق اسفند برای این 7 ماه که 000/350 ریال بن پرداخت نشده مبلغ 000/450/2 ریال بن کارت خرید کالا به کارگران دادیم آیا این کاراشکال مالیاتی نداره؟ (مااز بانک ملی بن کارت تهیه کردیم که قابل شارژ هست این کارتها بعضی از کارگران داشتند فقط شارژ کردیم کارتشان رو تمام مدارک انفورماتیک هست ) یا باید معادل این عدد را که برای یک نفرهست در جمع کل کارگران در نظر می گرفتم و تحت عنوان فاکتور ارزاق یعنی برنج. تن ماهی. روغن... پرداخت می کردم؟ خواهشمندم جواب من رو بدین استاد محترم راستش فرصتی ندارم خواهش می کنم کمکم کنید
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 09/03/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ اینجانب از سال 1362 صاحب سرقفلی یک واحد تجاری هستم از سال 1362 لغایت سال 1384 کلیه اجاره بهای سرقفلی رابامدرک (رسید از صاحب ملک)پرداخت کرده ام از سال 1384 صاحب ملک ملکش را به افراد دیگری واگذار نمود صاحبان جدید به خاطر اختلافات قبلی ویا هر سیاستی بامن از گرفتن اجاره بها از اینجانب سرباززدند حال با گذشت 7 سال که من اجاره بها را پرداخت نکرده ام تکلیف قانونی من به جهت پیشگیری از مشکلات اتی چیست لطفامرا ارشاد فرمائید/ قبلا از همکاری شما متشکرم
اینجانب از سال 1362 صاحب سرقفلی یک واحد تجاری هستم از سال 1362 لغایت سال 1384 کلیه اجاره بهای سرقفلی رابامدرک (رسید از صاحب ملک)پرداخت کرده ام از سال 1384 صاحب ملک ملکش را به افراد دیگری واگذار نمود صاحبان جدید به خاطر اختلافات قبلی ویا هر سیاستی بامن از گرفتن اجاره بها از اینجانب سرباززدند حال با گذشت 7 سال که من اجاره بها را پرداخت نکرده ام تکلیف قانونی من به جهت پیشگیری از مشکلات اتی چیست لطفامرا ارشاد فرمائید/ قبلا از همکاری شما متشکرم
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 18/02/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام، همسرم شکایتی مبنی بر عدم تمکین مطرح کردن که بعد از آن مددکار برای یکسری سئوالات برای تدارک منزل و وسایل با من صحبت کردند، اما من قبل از این شکایتی داشتم از آقا مبنی بر کتک کاری ترک انفاق 1-آیا می توانم به خانه این آقا نروم ونیز نفقه بگیرم به علت خوف ضرر مالی و جانی(ماده1115)؟ 2- و اگر نه آیا در جلسه عدم تمکین می توانم شرط تمکین راگرفتن نفقه بگذارم و وقت بخواهم برای رفتن به منزل همسر؟
با سلام، همسرم شکایتی مبنی بر عدم تمکین مطرح کردن که بعد از آن مددکار برای یکسری سئوالات برای تدارک منزل و وسایل با من صحبت کردند، اما من قبل از این شکایتی داشتم از آقا مبنی بر کتک کاری ترک انفاق 1-آیا می توانم به خانه این آقا نروم ونیز نفقه بگیرم به علت خوف ضرر مالی و جانی(ماده1115)؟ 2- و اگر نه آیا در جلسه عدم تمکین می توانم شرط تمکین راگرفتن نفقه بگذارم و وقت بخواهم برای رفتن به منزل همسر؟
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 08/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید من لیسانس حسابداری هستم و در یک شرکت قطعات خودرو مسول مالی هستم می خواستم درباره موسسات حسابرسی و فواید ان بدانم که آیا ارزش دارد به جای کار کردن در یک شرکت خصوصی در موسسات حسابرسی کار کنم یا نه؟ شرایط اولیه حسابرس رسمی شدن را هم اگر لطف کنید توضیح بدید.
با سلام و خسته نباشید من لیسانس حسابداری هستم و در یک شرکت قطعات خودرو مسول مالی هستم می خواستم درباره موسسات حسابرسی و فواید ان بدانم که آیا ارزش دارد به جای کار کردن در یک شرکت خصوصی در موسسات حسابرسی کار کنم یا نه؟ شرایط اولیه حسابرس رسمی شدن را هم اگر لطف کنید توضیح بدید.
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 10/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ سلام آیا این ماده 80 اجرا شده؟
سمیه دهقان
تاریخ ثبت: 20/07/1390        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام خسته نباشید اینجانب در یک باشگاه ورزشی در امور مالی مشغول به کار هستم. سوال بنده این است که به نظر شما پولی که باشگاه به عنوان بودجه میگیرد ،بهتر است تحت چه عنوانی ثبت گردد؟ ضمنا قبلا تحت عنوان"بستانکاران تجاری" ثبت زده بود و پایان سال همراه با حسابهای موقت بسته شده بود. با تشکر فراوان
با سلام خسته نباشید اینجانب در یک باشگاه ورزشی در امور مالی مشغول به کار هستم. سوال بنده این است که به نظر شما پولی که باشگاه به عنوان بودجه میگیرد ،بهتر است تحت چه عنوانی ثبت گردد؟ ضمنا قبلا تحت عنوان"بستانکاران تجاری" ثبت زده بود و پایان سال همراه با حسابهای موقت بسته شده بود. با تشکر فراوان
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
تاریخ ثبت: 24/06/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام بنده قصد استخدام در یک شرکت خصوصی رو دارم که مدیرعامل شرط استخدام رو اخذ سفته یا چک معادل دو سال حقوق و مزایا به عنوان تضمین حسن انجام کار اعلام کرده است. از قرار معلوم قراردادهای شرکت تک نسخه ایست و مطمئن نیستم که رسید بابت چک تضمین داده می شود یا خیر. مدت قرار داد دو ساله است و یکی از بندهای ذکر شده آنست که در صورت تمایل به فسخ قرارداد، سه ماه قبل از موعد مورد نظر کارفرما را مطلع نمود و در صورت موافقت کارفرما قرارداد فسخ می شود. در ضمن کارفرما حق اخراج کارمند را بدون هیچ دلیلی داراست. در این رابطه سوالاتی خدمت شما دارم: 1. در چنین شرایطی استفاده از چک بهتر است یا سفته؟ در نوشتن آن چه مواردی را باید رعایت نمود؟ 2. در صورتیکه شرطی برای به اجرا گذاشتن چک و سفته تضمین در قرارداد ذکر نشده باشد، کارفرما تحت چه شرایطی می تواند اقدام به وصول تضمین ها کند؟ 3. اصولا اخذ این نوع تضمین ها از لحاظ قانونی چه حکمی دارد؟ 4. آیا در صورت تمایل به فسخ قرارداد زودتر از موعد با رعایت شرط اطلاع 3 ماه پیش از موعد، بازهم امکان اجرا گذاشتن چک ها توسط کارفرما وجود خواهد داشت؟ 5. آیا در صورت اخراج از سوی کارفرما، امکان اجرا گذاشتن چک ها و سو استفاده از آن برای شرکت امکان دارد؟ راه جلوگیری از این مشکل چیست؟
با سلام بنده قصد استخدام در یک شرکت خصوصی رو دارم که مدیرعامل شرط استخدام رو اخذ سفته یا چک معادل دو سال حقوق و مزایا به عنوان تضمین حسن انجام کار اعلام کرده است. از قرار معلوم قراردادهای شرکت تک نسخه ایست و مطمئن نیستم که رسید بابت چک تضمین داده می شود یا خیر. مدت قرار داد دو ساله است و یکی از بندهای ذکر شده آنست که در صورت تمایل به فسخ قرارداد، سه ماه قبل از موعد مورد نظر کارفرما را مطلع نمود و در صورت موافقت کارفرما قرارداد فسخ می شود. در ضمن کارفرما حق اخراج کارمند را بدون هیچ دلیلی داراست. در این رابطه سوالاتی خدمت شما دارم: 1. در چنین شرایطی استفاده از چک بهتر است یا سفته؟ در نوشتن آن چه مواردی را باید رعایت نمود؟ 2. در صورتیکه شرطی برای به اجرا گذاشتن چک و سفته تضمین در قرارداد ذکر نشده باشد، کارفرما تحت چه شرایطی می تواند اقدام به وصول تضمین ها کند؟ 3. اصولا اخذ این نوع تضمین ها از لحاظ قانونی چه حکمی دارد؟ 4. آیا در صورت تمایل به فسخ قرارداد زودتر از موعد با رعایت شرط اطلاع 3 ماه پیش از موعد، بازهم امکان اجرا گذاشتن چک ها توسط کارفرما وجود خواهد داشت؟ 5. آیا در صورت اخراج از سوی کارفرما، امکان اجرا گذاشتن چک ها و سو استفاده از آن برای شرکت امکان دارد؟ راه جلوگیری از این مشکل چیست؟
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 22/12/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام شخصی به مدت 3 ماه در جزیره خارک به عنوان انبار دار و نگهبان کار میکرده (یعنی 2 شیفت 8 صبح تا 8 شب انبارداری 8 عصر تا 8 صبح نگهبانی )و مدرکی هم در دست دارد که نوشته این شخص نسبت به کلیه حقوق خود مبلغ 2 میلیون طلبکار میباشد که البته این 2 میلیون بابت شیفت صبح بوده ولی در نوشته دیگری نوشته شده نگهبان هم بوده و مسول این شرکت زیر ان را مهر و امضا کرده و محل اجرای پروزه در خارک و پیمانکار زیر نظر صنایع دفاع لرستان میباشد یعنی مکاتبات این شرکت با صنایع دفاع لرستان میباشد حال سوال من این است که دادخواست تحت چه عنوانی باید داده شود ؟2-به طرفیت چه کسی ؟3-دادگاه کجا؟و چطور میتواند ثابت کند که 5 میلیون بابت 2 شیفت طلبکار میباشد ؟اداره کار بهتر است یا دادگاه ؟هزینه دادرسی بابت 5 میلیون چقدر باید بدهد ؟با تشکر
با سلام شخصی به مدت 3 ماه در جزیره خارک به عنوان انبار دار و نگهبان کار میکرده (یعنی 2 شیفت 8 صبح تا 8 شب انبارداری 8 عصر تا 8 صبح نگهبانی )و مدرکی هم در دست دارد که نوشته این شخص نسبت به کلیه حقوق خود مبلغ 2 میلیون طلبکار میباشد که البته این 2 میلیون بابت شیفت صبح بوده ولی در نوشته دیگری نوشته شده نگهبان هم بوده و مسول این شرکت زیر ان را مهر و امضا کرده و محل اجرای پروزه در خارک و پیمانکار زیر نظر صنایع دفاع لرستان میباشد یعنی مکاتبات این شرکت با صنایع دفاع لرستان میباشد حال سوال من این است که دادخواست تحت چه عنوانی باید داده شود ؟2-به طرفیت چه کسی ؟3-دادگاه کجا؟و چطور میتواند ثابت کند که 5 میلیون بابت 2 شیفت طلبکار میباشد ؟اداره کار بهتر است یا دادگاه ؟هزینه دادرسی بابت 5 میلیون چقدر باید بدهد ؟با تشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 11/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام وعرض خسته نباشید اینجانب جدیدا در نهادی استخدام شده ام که ان طور که می گویند یک نهاد عمومی است ولی بودجه ان ازطریق دولت تامین میشود.به ما گفته اند قرارداد شما 6 ماهه می باشد وتمدید ان منوطبه ارائه مدرکی که دال بر ازدواج افراد مجرد باشد خواهد بود.ایا از نظر حقوقی سازمان یا نهاد یا هرجای دیگری می تواند اینگونه شرایطی معین نماید و راهکار حقوقی لازم برای مواجه با این مساله چیست؟ باتشکر
باسلام وعرض خسته نباشید اینجانب جدیدا در نهادی استخدام شده ام که ان طور که می گویند یک نهاد عمومی است ولی بودجه ان ازطریق دولت تامین میشود.به ما گفته اند قرارداد شما 6 ماهه می باشد وتمدید ان منوطبه ارائه مدرکی که دال بر ازدواج افراد مجرد باشد خواهد بود.ایا از نظر حقوقی سازمان یا نهاد یا هرجای دیگری می تواند اینگونه شرایطی معین نماید و راهکار حقوقی لازم برای مواجه با این مساله چیست؟ باتشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 17/04/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام : برای دارایی هایی که تکمیل نشده اند چه حساب باز کرد که بعد از تکمیل شدن به صورت کلی به حساب دارایی ها منظور شود مثلا برای تکمیل یک دستگاه برش که در طول دو ماه تکمیل مشودو خریدهایی در این رابطه انجام میشود چگونه عمل کنیم و جای آن در چه قسمتی از حساب کل یا معین میباشد . لطفا این حساب را کل و معین برای من بنویسید منظور این است که آیا هزینه های دارایی در جریان تکمیل در معین دارایی های ثابت ثبت میشود. با تشکر
با سلام : برای دارایی هایی که تکمیل نشده اند چه حساب باز کرد که بعد از تکمیل شدن به صورت کلی به حساب دارایی ها منظور شود مثلا برای تکمیل یک دستگاه برش که در طول دو ماه تکمیل مشودو خریدهایی در این رابطه انجام میشود چگونه عمل کنیم و جای آن در چه قسمتی از حساب کل یا معین میباشد . لطفا این حساب را کل و معین برای من بنویسید منظور این است که آیا هزینه های دارایی در جریان تکمیل در معین دارایی های ثابت ثبت میشود. با تشکر
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
حسابدار رسمی شاغل عضو جامعه حسابداران رسمی
تاریخ ثبت: 18/09/1392        آخرین مشاهده: 02/04/1405

مشاوره/ با سلام میخواستم ببینم چطور میشه مقاله نوشت ؟ازکجا باید شروع کرد؟چطور مقالهisiبنویسیم؟
با سلام میخواستم ببینم چطور میشه مقاله نوشت ؟ازکجا باید شروع کرد؟چطور مقالهisiبنویسیم؟
حسین عزیزی نژاد
حسین عزیزی نژاد
تاریخ ثبت: 05/02/1391        آخرین مشاهده: 01/04/1405

مشاوره/ ضمن عرض خسته نباشید، در صورت اشتغال به کار از ساعت 7:15 تا 16:15 (با فرض تعطیلی پنجشنبه وجمعه)و نیز داشتن مدرک دکتری داروسازی،حق محرومیت از مطب به داروسازان تعلق میگیرد؟
ضمن عرض خسته نباشید، در صورت اشتغال به کار از ساعت 7:15 تا 16:15 (با فرض تعطیلی پنجشنبه وجمعه)و نیز داشتن مدرک دکتری داروسازی،حق محرومیت از مطب به داروسازان تعلق میگیرد؟
موسسه حسابداری و حسابرسی بشارت ارقام
تاریخ ثبت: 03/05/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام و احترام ، اگه ممکنه میخواستم یه نمونه از فیش حقوقی که مورد تایید اداره بیمه باشه برام ارسال کنید. در ضمن این جدول شامل محاسبه عیدی و پاداش و حق سنوات سالانه هم باشه. با تشکر ، م . حسینی
باسلام و احترام ، اگه ممکنه میخواستم یه نمونه از فیش حقوقی که مورد تایید اداره بیمه باشه برام ارسال کنید. در ضمن این جدول شامل محاسبه عیدی و پاداش و حق سنوات سالانه هم باشه. با تشکر ، م . حسینی
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 17/12/1390        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ باسلام جناب آقای صاحبی سوال من در زمینه ملکی است که به صورت مبایع نامه معامله شده اما بعد از معاملع وقتی برای ثبت سند اقدام شد چون خریدار از دادن ثمن معامله سر باز زد (البته 5میلیون برا تنظیم مبایع نامه به صورت صوری ذکر شد و در واقع این مبلغ هم پرداخت نشد اما به امضا فروشندگان رسید. و62 میلیون مابقی که قرار بود با تنظیم سند پرداخت بشه هم پرداخت نشد ) با این اوضاع ما از فروش منصرف شدیم البته این معامله در فروردین صورت گرفت . حالا یه پیامک در یافت کردم مبنی بر ثبت معامله توسط سازمان املاک کشور با یک کد رهگیری اما وقتی وارد سامانه معاملات میشم میگه معامله ای با این کد ثبت نشده به نظر جنابعالی این پیامک نیاز به پیگیری داره ؟ آیا این امکان هست که با همون مبایعه نامه معامله صورت بگیره و ملک ما به فروش رسونده باشن؟ مبایع نامه تنظیم شده تا چه حد معتبره؟ اگه لازمه مبایع نامه را برا شما ارسال کنم؟ باتشکر
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 24/07/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام و خداقوت لصفا بفرمائید مکانیماستفاده از پورتال سازمانی ( سیستم انتقاد و پیشنهاد )چطور باشد که بتوان بیشترین بهره را در سازمان برد . با تشکر
با سلام و خداقوت لصفا بفرمائید مکانیماستفاده از پورتال سازمانی ( سیستم انتقاد و پیشنهاد )چطور باشد که بتوان بیشترین بهره را در سازمان برد . با تشکر
اسداله مستوفی
اسداله مستوفی
تاریخ ثبت: 05/05/1391        آخرین مشاهده: 04/04/1405

مشاوره/ با سلام و خسته نباشید برادرم دندان پزشک است و در یک در مانگاه سپاه قرارداد 1سله بسته است اما پس 1ماه کار به او گفتن دیگر به انجا برای کار نرود سوال من این است انها قرارداد را یک طرفه وبدون توافق و زودتر از موعد فسخ کردند ایابرادرم میتواند کاری کند یا چیزی مطالبه نماید کلا قانون فسخ قرارداد چگونه است.. با تشکر
با سلام و خسته نباشید برادرم دندان پزشک است و در یک در مانگاه سپاه قرارداد 1سله بسته است اما پس 1ماه کار به او گفتن دیگر به انجا برای کار نرود سوال من این است انها قرارداد را یک طرفه وبدون توافق و زودتر از موعد فسخ کردند ایابرادرم میتواند کاری کند یا چیزی مطالبه نماید کلا قانون فسخ قرارداد چگونه است.. با تشکر
عباس اسدی
عباس اسدی
تاریخ ثبت: 11/03/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با سلام احتراما" اینجانبان کارکنان شرکت پیمانکاری با اداره راه آهن شمالغرب زنجان در پروسه تعمیرات اساسی واگن هستیم آیا ثبت قرار داد معین از سوی دولت شامل حال ما نیز می گردد.
با سلام احتراما" اینجانبان کارکنان شرکت پیمانکاری با اداره راه آهن شمالغرب زنجان در پروسه تعمیرات اساسی واگن هستیم آیا ثبت قرار داد معین از سوی دولت شامل حال ما نیز می گردد.
فرشید سیف
فرشید سیف
تاریخ ثبت: 17/01/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

مشاوره/ با عرض سلام وخسته نباشید آیا فروشنده در مبایعه نامه میتواند به دلایلی به غیر از موارد مربوط به مشکلات سند معامله را فسخ و بهای اخذ شده را با خسارت قید شده در مبایعه نامه پرداخت نمایند. آیا خریدار می تواند مخالفت نماید. با تشکر از مشاوره های ارزنده شما
با عرض سلام وخسته نباشید آیا فروشنده در مبایعه نامه میتواند به دلایلی به غیر از موارد مربوط به مشکلات سند معامله را فسخ و بهای اخذ شده را با خسارت قید شده در مبایعه نامه پرداخت نمایند. آیا خریدار می تواند مخالفت نماید. با تشکر از مشاوره های ارزنده شما
سید علی شاه صاحبی
سید علی شاه صاحبی
تاریخ ثبت: 18/05/1391        آخرین مشاهده: 03/04/1405

7621 ردیف در 191 صفحه
   << بعدی  81  80  79  78  77  76  75  74  73  72  71  70  69  68  67  66  65  64  63  62  61  قبلی >>
دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

پرسش ها و پاسخ ها

    با عرض سلام و خسته نباشید در صورتی شرکتی به عنوان اسپانسر با ما مشغول فعالیت باشد از نظر اداره مالیاتی پول های واریزی از طرف اسپانسر به چه صورت شناسایی میشود ؟ آیا معاف از مالیات است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    باسلام من کاردان دامپزشکم باشراکت مرغداری خریدیم مرغدار نمونه کشور شدم سرم کلاه گذاشتن مرغداری رو فروختن .میخوام کار شروع کنم نمیدونم چیکار باید بکنم.از مردم فراری شدم میترسم با هر کس کار کنم سرم کلاه

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام،وقت بخیر زمانی که لیست تعدیل حقوق تهیه می گردد و حقوق و عیدی از مالیات معاف می گردند در سیستم حسابداری چطور باید مالیات حقوق را کسر کرد متشکرم

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام وقت بخیر من دوتا حساب دارم به نام پیش دریافت عوارض و ارزش فزوده و پیش پرداخت عوارض و ارزش افزود موقع پرداخت ارزش افزوده و عوارض چطوری سند بزنم و این که چرا تفاوت ارزش افزوده خرید من و ارزش ا

    مانوئیل یوحنائی
    مانوئیل یوحنائی ( حسابداری مالی و مالیاتی -حسابداری صنعتی - حسابرسی - حسابرسی داخلی  )

    سلام ، وقت بخیر نحوه سند زدن پرداختی بیمه تامین اجتماعی به چه صورته ؟ بدون این که تو لیست حقوق و دستمزد بیام ه صورت جداگانه چطوری ثبت بزنم؟

    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی  ( راهبری سیستم های حسابداری - مالیاتی مشاور مالی مالیاتی شرکت های دانش بنیان )

    سلام به مشاور محترم من تازه دیپلم در رشته حسابداری گرفته ام نمی دانم به تحصیل در دانشگاه ادامه دهم یا خیر ؟ با توجه به اینکه بیکاری در مقطع دانش آموختگان عال زیاد است چه کنم ؟ لطفا" رهنمایی بفرمائید

    عیسی ذوقی
    عیسی ذوقی ( مشاور بازرگانی، مالی ومالیاتی  )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت جنابعالی چنانچه پروانه بهره برداری کارگاه یا کارخانه ای که در شهرک صنعتی به نام فرد باشد ولی همین شخص مدیرعامل شرکتی باشد که در همان کارگاه مشغول تولید است و برای آن شرکت دفاتر قانونی تهی

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    سلام و وقت بخیر برای استارت آپ ها و کسب و کارهای الکترونیک آیا معافیت مالیاتی وجود دارد؟ در صورت تایید، نحوه استفاده از معافیت چگونه است؟

    علیرضا سربی Alirezasorbi
    علیرضا سربی Alirezasorbi  ( حسابداری ، حسابرسی ، قوانین پایانه ها و سامانه مودیان ، کار ، تامین اجتماعی ، مالیات ها ، تجارت و حسابداری بهای تمام شده )

    با سلام خدمت استاد محترم برای آموزش کارکنان در دوره آموزشی اکسل در حسابداری میخواستم ببینم چطوری باید با شما هماهنگی کنیم. با تشکر

    مهدی مقدسی
    مهدی مقدسی ( مشاوره مالی ،حسابداری و حسابرسی مالی و مالیاتی ،قانون مالیات های مستقیم. اکسل .قوانین بازار سرمایه، )